LINDT - MIKULÁŠ: Tak chutná pravý čokoládový Mikuláš
Dnes je 24. listopadu 2017, svátek má Emílie, zítra Kateřina.
  • Již zítra v pátek 24. listopadu startuje v kině velká prodejní výstava povedených výrobků klientů Dětského střediska Březejc. NovinyVM jako mediální patrner akce vás srdečně zve v 15 hodin do předsálí kinosálu.Více foto v sekci Bleskovky.
  • Hru Manželský čtyřúhelník v hlavních rolích s Michaelou Badinkovou, Martinem Krausem, Danielem Rousem, Danou Homolovou přivezla do Meziříčí ve středu večer agentura Fanny.
  • Na mostě u pošty dnes po setmění začalo velké asfaltovávání silnice.
  • U Kauflandu dnes byla možsnot nahlédnout do závodního speciálu, který se zanedlouho vydá na Dakarskou rallye.
  • Zastupitelé dnes schválili smlouvu s arch. M. Cikánem na opravu náměstí. Většina zastupitelů za TPM ovšem klíčovém hlasování chyběla.

ČT SE OPĚT PROJEVILA…

OSTATNÍ - OD VÁS - 2. 11. 2017

Martin Klement
Martin Klement
foto: archiv
ČT byla ještě před zastupitelstvem již přítomna na náměstí ve Velkém Meziříčí.
ČT ve Velkém Meziříčí vysílá signál do své redakce.

Když jsem zhlédl na ČT reportáž o volbě nového starosty ve Velkém Meziříčí, nabyl jsem přesvědčení, že by mělo vedení města zvažovat stížnost a žádat o uvedení informací na pravou míru.


Kdo nezná skutečnou situaci v našem městě, musel si myslet, že tu žije banda užitečných idiotů, ovládaná despotickými přeběhlíky. Bývalý starosta, jemuž ke zvolení do funkce hlasy komunistů nevadily, odmítá hlasovat pro nového, jelikož je volen i hlasy komunistů. Zkreslené informace o projektech opravy náměstí i o referendu… Celkový dojem budí obavu z podjatosti, či účelovosti reportáže.

 

Nezlobte se na mne, ale reportér, který si ( ať je to z jakéhokoli důvodu ) neumí najít všechny informace, nebo je zkresluje, nemá ve zpravodajství veřejnoprávní televize co pohledávat.

 

Reportáž ČT zde : http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10122427178-udalosti-v-regionech-brno/

a také zde: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10118379000-udalosti-v-regionech-praha/


Autor: Martin Klement

Publikoval: -kas-

Čtěte také

10. 4. 2017 - Chyba v Matrixu

Je až k neuvěření, čeho jsou Američané schopni ve své snaze, zbavit se Bašára Asada, legitimního prezidenta Sýrie.

4. 10. 2017 - O víkendu se otevřou ateliéry na Vysočině. Navštivte třeba ten U Bašty

Rok utekl a jsou zde zase Dny otevřených ateliérů. Otevřeno budeme mít v Meziříčí na ulici U Bašty 1 v neděli 8. října od 12.00 do 18.00 hodin.

27. 7. 2017 - Refendum bude - rozhodnou občané

Do dnešního dne náš návrh na vyvolání referenda podpořilo přes jeden tisíc zdejších obyvatel, tedy asi 10 procent voličů Velkého Meziříčí a místních částí.

14. 10. 2017 - Zajímavá myšlenka místního referenda

Jsem osobně nadšen, že mají lidé v tomto městě o referendum zájem. Jsem nesmírně rád, že když jsou lidé pro něco zapálení, tak že se dokážou vzepřít politické moci a jít si...



Komentáře ke článku

Počet komentářů 45.

[1] Vložil: rejpal, 2.11.2017, 09:43:57
Ani se nedivím Okamurovi,že chce média zestátnit.Veřejnoprávní pracují na objednávku,jako v tomto případě,matou neznalou veřejnost,a pak to vypadá,že je vše naopak.Zprávy už sleduji jen na Barrandově,protože jednička lže,Nova,to jsou samé katastrofy,a Prima to jen doráží,nebo naopak.
[2] Vložil: Aleš, 2.11.2017, 12:31:54
klemente,Klemente,ty jsi debil.Už dej Necidovi pokoj
[3] Vložil: kája, 2.11.2017, 12:53:40
Opět došlo na slova Miloše Zemana o novinářích a žumpě.
[4] Vložil: SHolmes, 2.11.2017, 13:07:31
Ad 2. Pokud chceš vidět toho d..., o kterém píšeš, tak se podívej do zrcadla.
Jinak Necidovi přeji, aby, pokud ho nebude v noci chodit strašit jeho komunistická máma, se mu o Klementovi zdálo minimálně 5x týdně.
[5] Vložil: Kamila Obršlíková, 2.11.2017, 13:25:05
Zkreslených informací se už místní lidé nakojili dostatečně, když nemají absolutně žádný objektivní zdroj. Česká televize je veřejnoprávní televize a na této reportáži není nic, co by jí mělo být vytknuto. Redakce NovinVM by si z České televize měla vzít příklad, když podle ní patří mezi objektivní zprávy vyjádření od POLITIKA, ve kterém chybí jakékoliv ODŮVODNĚNÍ. Zkreslené informace o projektech opravy náměstí i referendu? Jaké? To že byly tři vítězné návrhy, první zastupitelé odmítli a že referendum je platné, ale není závazné? A poněvadž je zastupitelstvo teď takové, jaké je, je dost nepravděpodobné, že bude schválené? Co je na tom špatně?
Další manipulativní článek velkomeziříčských médií, gratuluji.
[6] Vložil: [5], 2.11.2017, 13:40:27
Petros = Kamila Obršlíková
[7] Vložil: xyz, 2.11.2017, 13:59:49
Ano, nežije zde banda UŽITEČNÝCH idiotů, ale NEUŽITEČNÝCH idiotů...
[8] Vložil: nejsemPetros, 2.11.2017, 15:38:26
Kamila Obršlíková to napsala tak, jak to je. Novinyvm jsou jasně na straně Kašeho, a jeho spolku a nepodávají objektivní zprávy. Já osobně ODS ani To pravé Meziříčí nemusím, nikdy jsem je nevolil, ale vadí mi, když někdo nechce vidět věci takové, jaké jsou.
[9] Vložil: Libuše Kotoučková, 2.11.2017, 15:58:21
Pane Klemente, naprosto souhlasím s tím, co jste napsal...
[10] Vložil: admin, 2.11.2017, 16:05:47
Dobrý den, Kamilo, pokud se podíváte do patičky stránky (dole), je tam napsáno: "Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován."
Toto je příspěvek občana Velkého Meziříčí a byl zveřejněn. Váš názor je také zveřejněn. Názory pana Necida (TPM) jsou také zveřejněny tak jak nám byly zaslány ( www.novinyvm.cz/1312… ). Co je na tom manipulativního? Pokud chcete přeposlat originály, co nám byly zaslány, není problém, stačí napsat na info@novinyvm.cz. A pokud některé informace zkreslujeme, nejsme objektivní, zkuste být konkrétní?
[11] Vložil: Anna, 2.11.2017, 16:07:28
Kamilko,naprosto souhlasim s tim,co jsi napsala.
[12] Vložil: Anna, 2.11.2017, 16:09:32
Ale,ale pani Horka...my dobre vime na ci strane jsou noviny vm.
[13] Vložil: Twok, 2.11.2017, 17:33:59
Kamila Obršlíková (5): Jestli reportáž v ČT byla objektivní a Novinyvm nejsou, tak nevím, kde žijete a co posloucháte a čtete. Nebo máte jenom klapky na očích a filtračním papírem ucpané uši?
Souhlas s rejpalem (1).
[14] Vložil: volič, 2.11.2017, 19:46:46
Japonec na Hrad!!!!!!!!
[15] Vložil: chřestýš, 2.11.2017, 21:02:48
Pro Anna. Ty jistě nejsi panna... Ale cítím v tobě jistou stopu Řecka...
[16] Vložil: Martin Klement, 3.11.2017, 04:49:12
Děkuji paní Kotoučková. Domnívám se, že bychom měli zašít upozorňovat českou televizi i rozhlas, že pokud je platíme, měli by informovat pravdivě, nikoli jednostranně a na politickou objednávku.
[17] Vložil: [17], 3.11.2017, 07:30:36
Petros = Kamila Obršlíková = Anna
[18] Vložil: 18, 3.11.2017, 07:39:50
17 = manipulátor = městský zpravodaj = medřičské listí = 14 zastupitelů = podpora komunistů = 48 vše co je veřejnoprávní a občanské je nevhodné a jestli se neprobereme bude hůř.
[19] Vložil: [19], 3.11.2017, 07:53:44
Diky, potrvdil jste mi, že to tak je. Pro pravdu se každej zlobí.
Petros = Kamila Obršlíková = Anna = [18]
[20] Vložil: Jan, 3.11.2017, 13:01:45
ta Obršlíková je místní absolventka gymnázia a patrně také někdo, kdo některým lidem zpříjemňuje večery
[21] Vložil: Patrik, 3.11.2017, 17:01:36
Pro vítězný návrh v referendu hlasovalo 2249 občanů Velkého Meziříčí a přilehlých obcí. Smiřte se s tím, že váš názor nesdílí i jiní lidé než Petros, například já nebo Kamila Obršlíková, místní absolventka gymnázia (což je očividně pro většinu zdejších diskutujících nedostižná meta...).

Nechápu, co se vám na reportáži ČT nezdá, je naprosto objektivní. Asi si pod pojmem "objektivní médium" představujete televizi, která bude reprodukovat vaše ničím nepodložené dojmy, ne televizi, která pouze informuje a popisuje situaci bez zaujetí jakéhokoliv stanoviska.
[22] Vložil: NOVA, 3.11.2017, 17:43:31
Patriku, v referendu jde pouze o to, kolik lidí zvolí odpověď ANO. Dej si na jednu misku vah 2249 hlasů a na druhou misku si dej 7124 už to vidíš? Těch 7124 lidí neřekli ANO anebo prostě volili jinou formu svého vyjádření (ne, nezúčastnil se, nehlasoval, neplatný lístek). Referendum nesplnilo všechny náležité podmínky, aby bylo závazné. Už to chápete? A pro nezúčastněného pozorovatele z reportáže ČT vyplývá, že většina lidí řekla ANO což je blbost.
[23] Vložil: dd, 3.11.2017, 18:25:39
22: Kolik jim chybělo hlasů, aby splnilo referendum podmínky? Moc ne, ale pořád by na druhé straně těch tvých vah bylo víc lidí, co tvými slovy zvolili "jinou formu" vyjádření. Jenže to by už měli smůlu a výsledek závazný. Proto ignorace účasti u referend není dobrá. Tady totiž šlo opravdu jen o fous. Pokud v reportáži bylo, že většina lidí v referendu řekla ANO, znamená to že jich bylo víc než lidí co zvolili NE. Tečka. Neúčast není vyjádření. Nesplnění podmínek a nezávaznost výsledku je věc další.
[24] Vložil: taky jeden, 3.11.2017, 18:37:33
[22]Co to je za blbost s těma váhama?? Píšeš 2249 řeklo Ano, kolik jich teda řeklo Ne?? V referendu nikoho nezajímaj lidi co zůstanou sedět doma na prdeli. A pokud by to těm místním Necidovejm referendistům náhodou vyšlo, tak se těch 7000 lidí i s tebou může jit leda klouzat. Tady na stránkách je kritiků, ale v referendu vyhraje Ano. Jak je to možné? To jste lidi neměli strach, že Necid vyhraje? Nebo je vám to u zadele?
[25] Vložil: rohlík, 4.11.2017, 07:20:14
Když vám bude chybět koruna, taky vám nikde taky rohlík neprodají. Prostě nebyla dodržena litera zákona. A dodržování zákonů patří k demokracii stejně jako referendum.
[26] Vložil: kája, 4.11.2017, 12:21:11
25: Teď mě začíná mrzet, že referendisti nevyhráli. Moc by mně zajímaly ty diskuze potom tady. Byli jsme ochuzeni o další, stále lepší a lepší komentáře jako je třeba ten tvůj, rohlíku litero zákona. Mohla být ještě pěkná sranda.
[27] Vložil: Patrik, 4.11.2017, 12:46:13
Rohlíku, výsledek referenda je platný, není závazný. Má tedy jakousi informativní funkci, zastupitelstvo se jím může a nemusí řídit, ale v každém případě se jedná o vyjádření vůle obyvatelstva. Rozhodně ale z něho neplynou žádné povinnosti. Jakýkoli postup zastupitelstva tak v této věci nebude v nesouladu s dodržováním zákonů. Nevím, jak jste nabyl dojmu, že se zastupitelstvo výsledkem referenda řídit nemusí, ale nemyslete si, že jsou ostatní diskutující tak omezení, že Vám na ten blábol skočí.
[28] Vložil: občanka, 4.11.2017, 22:47:19
Patriku, vy si protiřečíte. Píšete (a správně), že výsledek referenda není závazý a druhým dechem dodáváte ..." Nevím, jak jste nabyl dojmu, že se zastupitelstvo výsledkem referenda řídit nemusí,..."
[29] Vložil: bageta, 5.11.2017, 10:25:22
Patrik si protiřečí a sám blábolí. Za chvíli tady bude tvrdit, že kdyby pro ANO hlasovalo 26 % voličů, tak by „referendisti“ taky řekli, je to jenom o procento, tak necháme rozhodování přece jenom na zastupitelích. Ani náhodou. To by se teprve oháněl právem, dodržováním zákonů a závazností referenda. A tvrdit, že se jedná o vyjádření vůle obyvatelstva je taky matoucí, tento výrok má sice jistou logiku, ale 24 % hlasujících po ANO nevyjadřuje vůli ani většiny, ani poloviny a ve skutečnosti vlastně ani čtvrtiny obyvatelstva z řad oprávněných voličů, potažmo obyvatelstva města. Proč neuděláte právní rozbor toho, jak je možné, že pan Bílek znal průběžné výsledky hlasování v okrscích?
[30] Vložil: Patrik, 5.11.2017, 13:06:04
Samozřejmě tam místo "nemusí" mělo být "nesmí", snad už Vám to teď smysl dává.
[31] Vložil: Patrik, 5.11.2017, 13:27:34
Představte si volby do senátu. Vítěz má dejme tomu 55 % hlasů, volební účast je třeba 60 %. Pro vítěze tedy celkově hlasovalo jen 33 % všech oprávněných voličů. Nikdo však nepochybuje o legitimitě tohoto výsledku. A nikdo nespekuluje, pro koho by hlasovali lidé, kteří k volbám nepřišli.

Váš příklad s 26 % je rozdílný v tom, že z takového výsledku by už povinnosti plynuly, tedy zastupitelé by se výsledkem řídit museli, ať už by byl jakýkoli. A já bych samozřejmě vyžadoval dodržení i v případě, že by většina hlasovala proti vítěznému návrhu.

Obecně si ale myslím, že referendum dopadlo nejhůře, jak mohlo. Kdyby přišlo o pár desítek lidí víc a výsledek byl závazný, bylo by to bezva. Kdyby výsledek byl NE (proti vítěznému návrhu), byla by to škoda, ale kroky zastupitelstva by byly legitimní. To, co se děje teď, je velice smutné, protože není nijak přihlíženo k výsledku referenda a zastupitelé jen dávají najevo, že mají neomezenou moc.
[32] Vložil: Tonda, 6.11.2017, 08:37:28
furt se tady dokola mele o referendu.. jen bych si polozil otazku, jaka by byla ucast, pokud by nebylo spjate s volbami do PS..? 10-15%.. muj tip..
[33] Vložil: 33, 6.11.2017, 14:22:00
Patrik má pravdu s počty ohledně referenda apod. to je nevyvratitelné. Nicméně jak říkáš, referendum není závazné, tudíž nemůžeš čekat, že zastupitelé, když měli s "vítězem" problém před ním, se teď budou referendem řídit, když nemusí. Za další, stále mi nikdo nevysvětlil, proč referendum? Nebylo lepší, aby se iniciativa rovnou obrátila na ÚOHS? Nebylo by to dokonce levnější ať už pro město nebo pro iniciativu? Proč se na ÚOHS neobrátil sám pan Mikulášek?
V čem se projevuje "neomezená moc"? Tím, že upozorní na nedostatky návrhu oproti požadavkům? Vysvětli mi to, prosím...
[34] Vložil: Patrik, 6.11.2017, 20:02:31
Já samozřejmě nečekám, že se zastupitelé referendem řídit budou, jen jsem zmínil svůj názor, že by bylo správné přizpůsobit se výsledku, ať už je jakýkoli, protože jde o vyjádření vůle občanů.

Na Vaši otázku o iniciativě bohužel nedokážu odpovědět, nejsem členem iniciativy a o náměstí se zajímám jen proto, že se mi nelíbí, jak se (nejen) v této věci chová současné vedení města.
[35] Vložil: Patrikovi, 6.11.2017, 20:32:00
Současné vedení funguje cca 1 měsíc, tak nevím proč tady vedete svoji štvavou kampaň o tom jak se chová, nota bene když se vlastně ani o náměstí nezajímáte a nejste členem iniciativy. Rozebral jste volby do senátu a srovnáváte nesrovnatelné. Referendum bylo o našem náměstí a do rozhodování o jeho podobě se zapojila ani ne čtvrtina obyvatel, tak se přestaňte ohánět vůlí občanů.
[36] Vložil: Patrik, 6.11.2017, 22:11:40
1) Současné vedení funguje cca 1 měsíc, ale členové současného vedení jsou politicky aktivní už delší dobu, není-liž pravda? Formálně sice současné vedení funguje krátce, ale fakticky je u moci už mnohem déle, to snad zpochybňovat nebudete... Pro přesnost si ale v mém předchozím komentáři můžete představit něco jako "současné vedení a dřívější opozice".

2) Nevymýšlejte si. Nikde jsem nenapsal, že se o náměstí nezajímám. naopak jsem doslova uvedl:"O náměstí se zajímám..." O náměstí se zajímám, protože se mi nelíbí postup našich zastupitelů v této věci.

4) 37 % je dokonce více než třetina, nikoli "ani ne čtvrtina" jakéhokoli celku. Zopakujte si matematiku pro třetí třídu.

5) Referendum je platné, tak nevím, co se Vám nezdá. Je to zkrátka vyjádřením vůle občanů. Kdyby nebylo platné, dalo by se o tom polemizovat.

6) Přirovnání k volbám do senátu je podle mě přiléhavé. Rád s Vámi o tom budu diskutovat, ale nepředložil jste žádné argumenty, proč jde o nesrovnatelné záležitosti.
[37] Vložil: 37, 7.11.2017, 08:04:02
Patriku, jak se chceš přizpůsobovat výsledku referenda, když se ukazuje, že to, co "občanská" iniciativa označovala jako lež, je vlastně pravda a první návrh prostě zadání nesplňuje?
[38] Vložil: SHolmes, 7.11.2017, 09:29:55
Patriku, že ty jsi byl za komunistů cenzor? Tvůj demagogický přístup složený z polopravd by tomu plně nasvědčoval.
Takže: Čest práci, soudruhu Petrosi!
[39] Vložil: dyk, 7.11.2017, 10:25:46
38: Potrefená husa se opět ozývá, ty jsi totiž taky pěkný demagog, sic z druhé strany mince. Vy jste totiž s Patrikem oba pěkní Tydýti, ale už to začíná být nuda číst furt dokola. Já už bych tyhle diskuze zrušil. To jsem byl taky za komunistů cenzor, viď taky jeden zvídavý kájo?
[40] Vložil: dyk, 7.11.2017, 13:27:08
K 39: Kája pod 26 není ten správný kája.
[41] Vložil: Patrikovi, 7.11.2017, 16:02:18
1. O tom mi není nic známo. V příspěvku č. 34 jste zmiňoval současné vedení.
2. Kdybyste se o náměstí zajímal, tak by Vám nemohlo být jedno, že vítězný návrh nesplnil mimo jiné požadované počty parkovacích míst a přesto vyhrál, kam proti jiným návrhům zmizel hektar posuzované plochy.
3.Neobsazeno – sám si zopakujte matematiku, řadové číslovky. Mně stačí selský rozum a kupecké počty.
4. Máte pravdu, 37 % se referenda zúčastnilo, nicméně podle zákona o referendu musí platit současně i 25% oprávněných voličů. Proč tomu tak asi je si přečtěte v důvodové zprávě k zákonu o referendu.
5. Vůlí občanů se ohání hlavně totalitní diktatury. Zřejmě nebudete moc velký demokrat. Doufám jen, že je to díky nulovým životním zkušenostem.
6. Diskutovat není o čem, taky jste nic nepředložil.
[42] Vložil: Ruslana, 7.11.2017, 19:59:31
Klémente,chodíš po náměstí jak bezdomovec,nechceš se radši dívat na šlágr?koho z republiky zajímá nějaký špinavý Meziříčí?
[43] Vložil: Tom, 17.11.2017, 21:31:55
Co presne je na reportazi spatne?
[44] Vložil: L.N., 20.11.2017, 23:07:47
Na reportáži je pravdivě řečeno a obrazově co je na místě!Dušan Vrbecký je jihlavák absolvent Gymnazia v Jihlavě ale informuje naprosto přesně!!!
[45] Vložil: L.N., 21.11.2017, 01:52:52
Kde je Martine Komunistická strana československa když ti estébák praskne po čuni!KSČ nechce a nikdy nechtěla demokracii!No ale vy komunisté se tím netajíte!To jenom blbečkové na této síti ještě diskutují u vás vítězí Felix Edmundovič Džeržinsky.
Diskuse uzavřena.
Facebook Twitter g+ Youtube
HKP METAL hledá zaměstnance
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.


Vytvořil Zdeněk Málek - Tvorba webových stránek | SEO by: Optimalizace pro vyhledávače

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

SLEVA NA ZIMNÍ BUNDY! eMSport Velké Meziříčí
TOPlist