30 druhů RUMŮ!
Dnes je 25. srpna 2019, svátek má Radim, zítra Luděk.
  • Předposlední vystoupení letošního kulturního léta nabídlo příjemnou a pohodovou hudbu v podání jihlavské skupiny The Shots.
  • V Balinách začala druhá etapa přestavby střediska Chaloupek.
  • V Šeborově u Uhřínova se konala dožínková traktoršou. O obdivuhodné řidičské výkony nebyla nouze.
  • Hokejisté po dobře rozehrané první třetině vedli 3:0 v přípravném utkání s Velkou Bíteší, ale nakonec prohráli 6:8. Další připravné utkání je na programu příští pátek 30. srpna s Pelhřimovem.
  • Fotbalisté po dobře rozehraném prvním poločase s derby s Vrchovinou nakonec pouze remizovali 3:3.

Business – 1.díl: Obchodní úspěšnost firem

SERIÁLY - BUSINESS - 22. 6. 2012 - komentářů 0

Reklama už není jenom o volbě médií a jejich výrobě či produkci. Ti lepší hráči z řad reklamních a marketingových agentur myslí dokonce na strategii a cíle. Jde ale zajít ještě dál. Můžete se soustředit na to, aby fungoval nejen vnější, ale také vnitřní marketing.


Webové stránky, e-marketing, corporate identity, letáky, dopisy, to všechno musí jako vnější projev korespondovat s vnitřní komunikací značky. Nejde jen o dodržování obchodních příslibů, ale také vystupování jednotlivých zaměstnanců, kteří jsou v kontaktu se zákazníky.

 

Často se setkáváme s firmami, které mají vynikající propagaci v oblasti neosobní komunikace, ale jakmile dojde ke komunikaci osobní, kdy se setkávají lidé, duch firmy se najednou ztrácí.

 

Znáte věty typu:

- „Můžete mi prosím poradit, jak mám…“

„To nevím, to řeší kolega.“

- „Můžete mi na něj dát číslo?“

„Najdete ho na webových stránkách.“

- „Můžu předat vzkaz?“

„Nemám tužku.“

 

Druhou stránkou vnitřní komunikace je schopnost přijímat informace z okolí a zapracovávat je do výrobních postupů nebo služeb. Obchodníci, nebo zaměstnanci „první linie“ by měli interním oddělením nosit informace o trendech ze skutečného světa, nejen toho abstraktního (složeného z čísel, elektronických článků, odborných studií, apod.).

 

Dokud prodávají lidé lidem, je osobní komunikace tím nejdůležitějším pilířem obchodní úspěšnosti. A kvalitní komunikace vám zajistí i dobré výsledky.


Autor: Josef Horák, ředitel art21 s.r.o.

Publikoval: -mk-

Čtěte také



Komentáře ke článku

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

Diskuse uzavřena.

Facebook Twitter g+ Youtube
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.


Vytvořil Zdeněk Málek - Tvorba webových stránek | SEO by: Optimalizace pro vyhledávače

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Falco computer: Přijmeme ŠÉFMONTÉRA ELEKTROINSTALACÍ
TOPlist