30 druhů RUMŮ!
Dnes je 18. července 2019, svátek má Drahomíra, zítra Čeněk.
  • Ještě stále není městská policie přestěhována a již je rozbité sklo u pravých vstupních dveří.
  • Je léto, náměstí plné turistů... prostě nejlepší čas na natírání laviček, aby se nedalo kam sednout, povzdechla si jedna starší paní.
  • V úterý v noci přesně o půl dvanácté nízko nad jižním obzorem šlo porozovat maximální fázi částečného zatmění Měsíce.
  • Začátek dálničního mostu Vysočina na straně u Rakůvek kompletně rozebrali.
  • Tu pravou nezapomenutelnou kolonu na D1 najdete u Velkého Meziříčí.

Dopravní anarchie na Paloukách

OSTATNÍ - OD VÁS - 5. 10. 2012 - komentářů 0

Tak kde to jsme? Jak je tohle možné?


Tyto otázky jsem si dnes v pátek 5. října před 17 hodinou musel položit při cestě domů kolem řeky na Paloukách. Kvůli dvěma nehodám na dálnici u Laviček se táhla dlouhá kolona vozidel snažících se dálnici objet přes Meziříčí. Co mě však rozpálilo do běla je přístup zejména místních, kteří ve snaze ušeřit si stání v koloně krátí cestu po Paloukách. Pokud se nepletu, je zde zákaz vjezdu. Při mé cca 10 minutové cestě jsem zde potkal asi 20 aut, jejichž řidiči asi úplně ztratili veškeré zábrany. Nejen že si vesele jezdí po komunikaci, která je výhradně určená chodcům, ale nesnaží se ani zpomalit. Uskakujícím chodcům, cyklistům, maminkách s kočárky, dětem hrajícím si na hřišti u lávky se ještě posměšně šklebí. Není divu! Některé hlasy z radnice totiž doporučují tuto "situaci" strážníkům městské policie tolerovat, ba dokonce zakrývat dopravní zákazové značky atd.

 

Jezdíte si autem, tak si čekejte v koloně! Nedělejte si ródeo na stezce pro pěší!

 


Autor: -kaš-

Publikoval: -kas-

Čtěte také

28. 6. 2019 - Poděkování všem zaměstnancům MŠ Mírová Velké Meziříčí

Každý z nás v životě absolvoval docházku do předškolního zařízení, někdo s odporem, někdo s radostí. Na letošní zahradní slavnosti tradičně pořádané Mateřskou školou Mírová, jsme se s ostatními rodiči shodli, že...

21. 5. 2019 - Členové apoštolské církve se tradičně zapojili do potravinové sbírky

V sobotu 18.5. proběhla po celé republice sbírka potravin pro potřebné, kterou pořádala Česká federace potravinových bank ve spolupráci s potravinovými řetězci.

2. 6. 2019 - Férový příspěvek k nefér jednání na jedné protestní akci

Když jsem se o této akci dozvěděl, napadlo mne, že by nebylo od věci vyslechnout si argumenty těch, jež žádají hlavu premiéra. Nejprve z povzdálí, ale poté i z nejtěsnější blízkosti jsem...

12. 2. 2019 - Apokalypsa v lesích

Posílám pár fotek ze sobotní projížďky na běžkách mezi Netínem a Zadním Zhořcem. Je to hrůza a jenom začátek zkázy. Příští tři roky porostou jenom václavky na smrkových pařezech a potom sto...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 32.

[1] Vložil: Lojza, 5.10.2012, 19:04:47
Kdyby jste radši místo focení a natáčení jste se na to ... a dohlédl na to aby se vypnuly semafory a měšťáky do terénu ať řídí dopravu!!! to vás ani nenapadne!!! hold lidi na radnici radši posílaj měšťáky kam nemusí a když je maj poslat někam tak tu rači kritizují řidiče. skoro 60 min přes město je fakt super!!!
[2] Vložil: řidič, 5.10.2012, 21:24:17
I v rádiu hlásili,že je město zacpaný,jak jinak v pátek.Samozřejmě oboje policie nemají čas.Nebo to budou suplovat hasiči?Kdo to zná,hledá kličky,i za cenu porušení předpisů.Ví,že je nikdo nezastaví.Zkuste zapomenout dát za sklo parkovací hodiny.To poznáte moc a sílu.Když mají dokázat svoji nepostradatelnost,tak nejsou vidět.
[3] Vložil: Srrrrr, 5.10.2012, 21:24:35
Kde mas ty chytraku napsano, ze to je nejaka pesi zona? Lidi spechaji domu za praci atd... Ne kazdy ma cas se poflakovat, jak ty a resit nesmysly...
[4] Vložil: Chodec, 6.10.2012, 09:20:28
pro Lojzu a Řidiče.Pokud vím,tak na usměrňování provozu je tu DOPRAVNÍ POLICIE PČR.Tak važte slova, než ho vyťukáte do klávesnice. Prvně si zjistite zkutečný stav věci a pak někoho pomlouvejte. A jestli jste tak silní, tak jak píšete, tak jim to běžte říct osobně do očí. A jen tak mimochodem. Kolik to máte metrů do práce (teda jestli nějakou máte), že musíte jezdit autem?
[5] Vložil: Thezatka, 6.10.2012, 09:20:31
zavolat na ně Policii ČR a byl by klid......
[6] Vložil: Ivana, 6.10.2012, 10:45:26
Tento článek určitě napsal člověk, který nejezdí autem, jsem přesvědčená o tom, že jakmile se ocitne za volantem v koloně on, bude jezdit po Paloukách taky, chtělo by to trochu loajality se spoluobčany. Nevím, jestli se řidiči na uskakující chodce šklebí, ale naprosto jistě vím, že chodci neuskakují a na projíždějící vozidla se tváří výhružně a taky už nám jeden mladík do auta kopl. Jezdíme po Paloukách téměř denně, jakožto vlastníci domu a tudíž výjezdu ze dvora, to jinak nelze. Protože víme, že je to procházková trasa pro rodiče s dětmi i pro pejskaře, jezdíme velice opatrně a velmi často zastavíme a čekáme, až maminka děťátko na trojkolce pomalu odvede stranou. Prosíme proto i za ostatní majitele domů Vás, co jste napsal tento článek i ostatní chodce o pochopení.
[7] Vložil: xXx, 6.10.2012, 13:01:15
Neuhnout a dat nakládačku..!!
[8] Vložil: OBČANENKA, 6.10.2012, 15:54:16
ŽÁDNÉ POCHOPENÍ, ALE POLICII BYCH ZAVOLALA HNED A JEŠTĚ BYCH NA NĚ POČKALA A DALA JIM NAPSANÉ ČÍSLO KONKRÉTNÍHO AUTOMOBILU. JAK JE MOŽNÉ KDE SI HRAJÍ DĚTI ŽE JEDOU NEOHLEDNÍ SOBCI - ŘIDIČI?
[9] Vložil: Taneda, 6.10.2012, 19:51:22
Díky za článek - vyjadřuje přesně moje mínění. Na Palouky je zakázán vjezd a přesto tam s tichým požehnáním přísl.orgánů, jezdí auta vlastně pořád, i když zrovna není zacpaná dálnice. Nemám na mysli auta těch, kteří mají garáž s výjezdem na Palouky. Ti jsou vesměr velmi opatrní, jak píše Ivana.
TAké mne docela zlobí, že i přes lávku "U Valičkových" jezdí auta denně a také je tam zakázaný vjezd.
Před cca 5 lety jsem se představitele města ptal, zda je jim tato situace známá a co ní budou dělat.Odpověď zněla, že ano, ale že nebudou dělat nic, neboť by lidé brblali.
Co na to říct......
[10] Vložil: Chodec, 6.10.2012, 19:52:22
Co napsala paní Ivana, tak má naprostou pravdu.A velký dík k opatrné jízdě. Vlastníci pozemku kteří tam bydlí, tak znají velice dobře tento úsek, to znamená, že počítají s tím, že tam můžou potkat jak cyklisty, tak i chodce a tak podle toho přizpůsobí svoji jízdu. A to můžu potvrdit, protože tam často projíždím na kole a nikdy se mi nestalo aby mě tam někdo vytlačoval autem.
Paní OBČANANKO je vidět, co jste tady napsala, že nemáte žádný přehled o této ulici. Víte Vy vůbec kde tato ulice vůbec je? Na této ulici si moc děti nehrají. Hrají si pouze u Valičkovýho mostu na dětském hřišti, které je oplocený. Neviděl jsem tam nikdy řidiče který by se řítil tímto oploceným hřištěm. Máte pravdu. Řidiči,kteří tam nemají pozemky atd. nemají tam co dělat. Ale zase na druhou stranu pokud dojde k takové kalamitě na hl. silnici ..... tak tudy projedou jenom místní. Pražák nebo Brňák tudy asi těžko pojede.
Krásné slovíčko KDYBY. Kdyby nebyly............. znáte to pořekadlo. Už Vás tam vidím, jak tam svorně stojíte s papírkem v ruce na kterým máte napsanou RZ a čekáte jako svědek na policii. "KDYBY" Po válce je každý GENERÁL.
V tom článku se píše pouze to, co se na Paloukách dělo, ale není tam psáno jestli ten člověk co to psal, udělal něco proto, aby se tam ty auta nepoháněla. Třeba upozornit PČR na to že jsou tam ohrožováni chodci. Asi ne. Jen si tam zozpálenej do běla stál, fotil a natáčel a koukal na uskakující chodce a třeba čekal až tam někoho srazí. To by byl pak článeček !!!! Pokud tak udělal tak se mu předem omlouvám. Ale asi tak neučinil,protože by se o tom v článku zmínil.
[11] Vložil: uskakující , 6.10.2012, 19:52:32
Z toho videa je vidět těěěěěěěěěch aut co tam projíždí ta fronta až ke koupáku - hotová kalamita. A těch uskakujících chodců - vzkutku pěší zóna
[12] Vložil: Matcheta, 6.10.2012, 21:55:55
No nevím teda, s posledním příspěvkem nesouhlasím vůbec - dyť ty děcka tam víc trpíjou kvůli smradu z čističky lacrumu nebo co to tam tak nehorázně puší . . . Jinak příjemný to není ty auta, ale když už tam stejně jezdíjou ti majitelé domů, tak je to tam naprd celkem. Ale žijeme ve městě že? To je daň za dostupnost (skoro) všeho - autům se nevyhneme. Komu se to nelíbí, doporučuju, ať se odstěhuje na vesnici mimo hlavní tah, neb tato situace se nezlepší ba naopak. Když vzpomenu, jakej bejval božskej klid na Oslavický když sem tam chodila do školy - a teď? Všechny dětičky snad vozej autama nebo co . . . no a tak by se dalo pokračovat . ..
[13] Vložil: Matcheta, 6.10.2012, 21:56:00
Reakce v úvodu mého příspěvku patřila paní Občanence . . .
[14] Vložil: Lozja, 7.10.2012, 09:33:55
Chodec: Podle tvých slov nemůžou řídit dopravu? V tom případě prosím zvedni ten svůj zadek a běž třeba ráno ke škole u 2 zš tak regulují dopravu měšťáci a ne ňáká policie čr. A pokud vím tak policie ať je jakákoliv tak může regulovat dopravu, ale vzhledem k tomu že máš jen Prestyže na nohách a ty si vezmeš jestliže jdeš po paloukách tak se nedivím co máš za přehled.
OBČANENKA: Rád bych si někdy na tebe počkal až budeš stát na městě s autem a budes tam dýl jak 2h stačilo by mě o 5 min a volám na tebe policii a taky si počkám ať ti to namastí plnou palbou!!!
Je tak velký problém zavřít sjezd?
[15] Vložil: občanka, 7.10.2012, 09:34:09
Asi bychom měli být ohleduponí všichni.Jak chodci, tak řidiči.Je fakt, že zrušili hodně spojů, takže lidi z vesnic musí dojíždět. Lidi ve městě zase mnohdy jezdí zbytečně i tam, kam by mohli by dojít pěšky.Možná je tlačí čas,nevím. Ale pokud je někde zákaz vjezdu, tak se tam jet snad nesmí, ty řidiče neospravedlńuje to, že je silnice zacpaná. To by taky za chvilku mohli jezdit po chodnících.
[16] Vložil: chodec, 7.10.2012, 09:34:46
Ono s tou dopravou je to opravdu těžký. Dnes má každej v rodině minimálně a to píši minimálně dvě auta. Synáček nebo dceruška udělá řidičák a honem mu rodiče koupí auto. Kdyby si ti mlaďoši měli na ty auta vydělat vlastníma rukama, tak těch aut tady bude mnohem míň. Jen to nechci psát jako závist ale je to pravda.

Na nákupy jenom s autem a pokud možno zajet až mezi regály a vybírat si zboží přímo z okínka auta.
.......a pak se každý rozčiluje jakej je tady provoz.

Nepotkal jsem ve Žďáře nebo v Brně a to v hlavní špičce, že by se tam nějaký řidič rozčiloval kvůli provozu. Snad nějakej lonťák, který si myslí že tam na něj zrovna všichni čekají. Prostě ti řidiči jdou s dobou a jsou s tím smíření a samozřejmě ví, že ta města nejsou nafukovací. Všichni nemůžou mít všechno hned a naráz. To bohužel na tomto světě nejde.

S paní Matchetou souhlasím, má pravdu. Vození dětiček do školy - opět = pohodlíčko .
[17] Vložil: Ujo, 7.10.2012, 16:23:41
Žasnu, co je tu chytráků. Kolik se jich chopí příležitosti a pod přezdívkou to hned někomu vytmaví. Spousta reakcí je naprosto zbytečná. Každý ať se zamyslí, jak by jednal v opačné situaci. Platíme daň za polohu města s velmi omezenými možnostmi dopravy. MP se v tu dobu nemohla do situace zapojit, protože prostě neslouží. Ale to musíte psát na radnici a né sem. Nikdo z vás ale neřeší proč ta situace nastala? Stačilo pár bláznů, kteří svým riskantním chováním na dálnici způsobili tři naprosto zbytečné havárie, na které doplatíme i my. S Matchetou také souhlasím. Kdo se zajímá tak vidí, kolik rodičů musí své děti zavézt až před školu a potom se rozčilují nad ucpanou Oslavickou. Chápu, že mají o děti strach, ale pohodlně a v klidu lze děti přivézt např. od obchvatu k tělocvičně ZŠ3 nebo od DPS k ZŠ2.
[18] Vložil: medřičačka, 7.10.2012, 18:33:39
Pro chodce: Neházejte nás všchny do jednoho pytle!!! Ne všichni jsou líni chodit, a to nejen na nákupy! Ani dnes nemá každá rodina víc, jak jedno auto!My máme jedno na 3 dospělé osoby a znám rodiny, kde auto nemají vůbec!
[19] Vložil: jana, 8.10.2012, 17:40:09
Nechápu vůbec smysl celé této diskuse. Dopravní značky platí snad pro každého a vždy. A že je zrovna někde havárka, to situaci rozhodně nemění. Ano je nepříjemné pomalu popojíždět v koloně, to je daň za civilizaci. A pokud si někteří vykládají pravidla po svém, potom můžeme všechna omezení zrušit a každý se bude řídit právem silnějšího.
[20] Vložil: rejpal, 8.10.2012, 19:30:34
Vydržte.Po volbách bude město bez kamionů,tedy klid.Tedy jestli dodrží slib.
[21] Vložil: chodec, 9.10.2012, 12:30:01
Pro medřičačku: Omlouvam se. Nedopatřením jsem zapoměl dopsat slovo "skoro", to znamená skoro každy. A to co jste napsala, tak v tom s Vámi souhlasím.
Přeji Vám pěkný den .
[22] Vložil: M, 10.10.2012, 09:24:45
Když je město ucpané jezdím tam taky - opatrně, sám mám malé děti. Nevidím v tom problém, jedu tam na vlastní nebezpečí, když dostanu pokutu je to moje blbost. Ale raději to risknu, než se ploužit hodinu městem. Myslím si, že když místní vědí jak si pomoci, tak ať jedou. Když jedu od JI a je to zasekané, tak hned nahoře šup na Hliniště, pak Palouky a jsem doma (tedy většinou ještě do práce a pak domů) :) A vůbec se za to nestydím. Od Brna před hřbitovem k dálnici a jsem hned u gymplu. Ale mám Brněnskou značku, tak se na mě někdy nalepí i nějaký "cizinec" a ti pak koukají kudma to jedeme :)
[23] Vložil: občanka, 10.10.2012, 12:21:10
22 - to snad nemyslíte vážně. Kdyby to takhle dělal každý a jezdil tam, kde je zákaz vjezdu...To není jízda na Vaše nebezpečí, vy ohrožujete lidi tam, kde je zákaz vjezdu, v místech, kde se tedy provoz nepředpokládá. Je to bezohlednost.Tam mají co dělat jen Ti, co tam bydlí.
[24] Vložil: M, 10.10.2012, 15:38:14
23 - No vydíte, a já tam příště pojedu zase, prostě si menůžu dovolit být někde o hodinu déle... A nejsem padlej na hlavu abych tam jezdil jak hovado, jak jsem psal, sám mám děti. Nebavíme se o žádné stezce pro chodce, je to komunikace kde je pohyb vozů možný - není tam zákaz vjezdu, takže se tam pohyb aut dá předpokládat. Jak vy můžete vědět kdo je dopravní obsluha a kdo ne....... Jelikož trávím v autě dost hodin denně, tak se snažím využít jakoukoliv možnost abych dojel do cíle včas - samozřejmě bezpečně.
[25] Vložil: M, 10.10.2012, 15:39:08
23 - a řídíte, popřípadě kolik km za měsíc?
[26] Vložil: jana, 10.10.2012, 15:39:26
pro 22) - nejezdíte i po dálnici třeba na kole, když je to na vaše vlastní nebezpečí
[27] Vložil: občanka, 11.10.2012, 07:44:55
22 - Vycházím z článku, kde je psáno, že je v těchto místech zákaz vjezdu. Pokud tam tedy opravdu je, pak není o čem se bavit. Projedete i jednosměrkou, jenom proto, že Vám to pomůže přijet někam včas? Jsem zvědavá, jestli toto čte i pan starosta, který se snaží omezit průjezd kamiónů městem právě dopravní značkou. Pokud na Paloukách značka není, pak na Vašem počínání není nic špatného.
[28] Vložil: M, 11.10.2012, 07:44:59
26 - na kole jezdím dost, ale pro radost, takže po dálnici ne.
[29] Vložil: jana, 11.10.2012, 11:14:57
23)Zákaz vjezdu tam je, sice trochu ukrytý pod keři..chce se to líp podívat
[30] Vložil: ObObyč, 11.10.2012, 11:15:08
pro M: Jelikož jste zdatný řidič trávící za volantem mnoho hodin, znáte určitě i značku B11 "Zákaz vjezdu všech motorových vozidel". Právě tato je umístěna na obou koncích komunikace kolem řeky na Paloukách !!
[31] Vložil: M, 11.10.2012, 14:02:50
30 - A není tam mimo dopravní obsluhy. To neznamená že tam můžu, ale znamená to že tam můžete očekávat provoz aut...
[32] Vložil: ObObyč, 12.10.2012, 07:45:16
31 - Citace vyhl. č. 30/2001 Sb., která provádí zákon o silničním provozu (361/2000 Sb.). V ust. §15 odst. 3 této vyhlášky je dopravní obsluha definována následovně:
"Dodatková tabulka č. E 12 s nápisem "MIMO DOPRAVNÍ OBSLUHY" omezuje platnost značky, pod kterou je umístěna, na vozidla zajišťující zásobování nebo lékařské, opravárenské, údržbářské, komunální a podobné služby pro oblast za značkou, na vozidla s označením č. O 1, vozidla taxislužby a na vozidla, jejichž řidiči, popřípadě provozovatelé mají v místech za značkou bydliště, sídlo nebo garáž; pro tato vozidla neplatí značka, pod kterou je umístěna dodatková tabulka s nápisem "MIMO DOPRAVNÍ OBSLUHY".“
Tudíž volně přeloženo, každý kdo nespadá do do této vyjmenované skupiny je jen nezopovědný "nadobčan" svévolně porušující zákon, ať už spěchá jakkoliv a kamkoliv.
KONEC DISKUZE.
Diskuse uzavřena.

Facebook Twitter g+ Youtube
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.


Vytvořil Zdeněk Málek - Tvorba webových stránek | SEO by: Optimalizace pro vyhledávače

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

ROTANA: Hledáme nové posily do týmu
TOPlist