Dnes je 18. října 2019, svátek má Lukáš, zítra Michaela.
  • Ulice Pod Strání je již osazena značkou ZÁKAZ VJEZDU.
  • Omezení pod viaduktem skončilo. Přechod je hotov.
  • Svah před katovnou se mění.
  • Divadlo Járy Cimrmana zavítalo ve středu večer do Velkého Meziříčí. S velkým úspěchem uvedlo hru Záskok.
  • Přechod pro chodce pod viaduktem je již označen.

Baba Jaga na rozhledně fajťákové...

OSTATNÍ - OD VÁS - 28. 1. 2013 - komentářů 0

Fotografie nového relaxačního centra
Fotografie nového relaxačního centra
foto: www.zdarskypruvodce.cz
Fotografie nového relaxačního centra
Fotografie nového relaxačního centra
Fotografie nového relaxačního centra

O rozhledně a novém relaxačním centru ve Žďáře nad Sázavou.


Až příjde ta vytoužená chvíle, kdy na Fajtově kopci bude stát pokřivenina pokřivená, neonovou trubicí prosvětlená a Ti nejhbitější z nejhbitějších se na ni hbitě vydrápou a budou se jak Baba Jaga z Mrazíka rozhlížet na všechny strany světa, tak pro potěchu oka mdlého, velkomeziříčského pohledu usouženého posílám fotečky, jak to jde, když se chce pár kilometrů za humny.

 

http://www.zdarskypruvodce.cz/2012/11/fotografie-noveho-relaxacniho-centra/

 

Anketa:




Autor: Libuše Kotoučková

Publikoval: -kas-

Čtěte také

10. 6. 2019 - Cesta kolem řeky Oslavy je u chat zavezena asfaltovým odpadem

Pokud plánujete cestu pěšky či na kole do Nesměřského údolí po levé straně řeky Oslavy, nedělejte to.

30. 7. 2019 - 700 let Řádu rytířů Kristových

V sobotu 27. 7. 2019 proběhla ve výstavním sále velkomeziříčského muzea slavnostní vernisáž výstavy k sedmistému výročí Řádu rytířů Kristových. V několika vitrínách jsou vystavené předměty mapující bohatou historii řádu – insignie...

14. 5. 2019 - Tak jsme se opět zviditelnili…

Tak jsme se opět zviditelnili a to rovnou v televizních zprávách. Naši novou „hadí“ silnici nám musí závidět celá republika. Proč se vlastně ona klikatice na Třebíčské objevila?

23. 4. 2019 - Ještě žiju

Je to již nějaký ten čas, kdy jsem se naposledy písemně vyjádřil k nějaké události, či komentoval problém. Na dotazy proč tomu tak je, jsem odpovídal – „Vždyť není nic nového ke...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 63.

[1] Vložil: Medvěd, 28.1.2013, 12:21:04
Tleskám!!! Super!! Skvělý!! Nejlepší!! Božské!! Úžasné!!
[2] Vložil: H., 28.1.2013, 15:27:54
Běžte už s tím bazénem někam...
[3] Vložil: Občan VM, 28.1.2013, 15:27:56
Srovnávat bazén a rohlednu je nesmysl.... !
[4] Vložil: Petr Smejkal, 28.1.2013, 15:28:12
No je to super vážení! Ale prosím mohl by mě někdo zde napsat, kolik dá město na stavbu rozhledny a na kolik by vyšel takový bazén? Děkuji
[5] Vložil: Budvar, 28.1.2013, 15:28:26
No jo, ale my se zase můžeme pochlubit nejhustější kamionovou dopravou ve městě...a teď Žďáráci praskněte
[6] Vložil: A., 28.1.2013, 17:40:51
Tohle už je fakt trapné, když má město záměr vybudovat rozhlednu nebo cokoliv jiného, vždycky křičíte že chcete bazén a řeknete že to ostatní není potřeba a urážíte to
[7] Vložil: vesy, 28.1.2013, 17:40:57
Na co pořád chcete stavět ve VM bazén, když jich je v okolí tolik.
[8] Vložil: rejpal, 28.1.2013, 17:41:28
Kdyby nebylo paní Kotoučkové a Zemana,do koho by jste se trefovali?I když je bazén skoro nereálný,určitě lepší jak rozhledna.Tu,když nebude pan Pálka vědět co z penězi,si postaví sám,a nemusí se na tom zviditelňovat bourací komando. V Kocourkově taky stavěli rozhlednu.
[9] Vložil: An, 28.1.2013, 17:41:31
A už je to tady zase
[10] Vložil: Matcheta, 28.1.2013, 20:38:24
Paní Kotoučková, jdete na to zřejmě špatně - ukažte hlavám pomazaným, že i na bazénu by se dalo napakovat a máme ho tu na to tata . Neb rozhledna nebude nic jiného než veřejná podpora soukromého subjektu jistě adekvátně oplacená. Skutečně je zřejmě lepší cpát prachy do umejvání haxniček občanů, ptž. to co se tady děje má velmi blízko s litím peněz do kanálu (ovšem soukromého).
[11] Vložil: Lek, 28.1.2013, 22:23:04
Ano - pár kilometrů za humny. Takže kdo chce, tak si zajede (má na výběr humna v Jihlavě, Třebíči a Žďáře), kdo nechce, ten remcá. Možná kdyby přitekly prachy z nějaké dotace, tak by tady taky stál, zkuste, paní Kotoučková, nějaké sehnat, určitě by se pak líp jednalo. A nevím, proč rozebíráte stále rozhlednu,když hlasovat se o ní teprve bude, nebo se pletu? k panu Pálkovi, pokud vím, je pouze zástupce Ski klubu a ne majitel, tak nevidím důvod, proč by měl sám stavět rozhlednu. Sdělte mi, prosím, kolik se nalije peněz do soukromého kanálu a kolik by se nalilo ročně peněz do umejvání haxniček občanů ,to by mě teda vážně zajímalo
[12] Vložil: žabička, 28.1.2013, 22:23:35
Ano paní Kotoučková, běžte už s tím bazénem někam! Je tu tolik nevzhledných míst, kde by mohl stát, a byl by prostor. Třeba místo starého důchoďáku, pokud tam ovšem neplánují druhou Billu. Ta by měla přednost, to musí pochopit všichni. Nebo k novým školám, tam je taky místa dost. Ale hlavně už s tím bazénem opravdu někam běžte, my už chceme plavat!!! A nebo nemohl by být bazén na fajťáku a z rozhledny by mohl vést zároveň tobogán?
[13] Vložil: Matcheta, 29.1.2013, 08:36:14
Lek a vy si snad myslíte, že rozhledna "je dobrý nápad" jak píše starosta? Co asi za těmito slovy vězí? Kolik turistů ve skutečnosti díky ní sjede dolů do města utrácet své cestovní kapesné? Není to spíš tak, že to spojí v zimě s lyžováním a v létě max. zajdou do restaurace "u kopečku" nebo mec? Proč by sjížděli dolů, když všechno co by tam okukovali uvidí z rozhledny . . . Potom je dost možné, že p. Novotný snahy někoho z města mile rád oplatí, když mu rozhledna pěkně rozjede kšeftík . . . A k tomu, kolik by stálo umejvání haxniček - netuším, nejsem skalní zastánce bazénu a nedělá mi problém si dojet do trébu/jihlavy . . . spíš se mi líbí úporná snaha paní autorky článku. Co zkusit vybírat na bezén nějakým mýtným při průjezdu kamionů na Mejtě?
[14] Vložil: jarda, 29.1.2013, 11:32:59
...uz je to opravdu trapne.
[15] Vložil: Lek, 29.1.2013, 11:33:26
Matcheta - nikde není psáno,že je to dobrý nápad, nejsem zastáncem rozhledny ani bazénu, jsou důležitější věci. Třeba si to zastupitelé uvědomí a rozhlednu neodhlasují. Ale o tom pochybuji, když je možnost grantu, proč ho nevyužít, ne? O tom, jak budou a nebudou zajíždět návštěvníci rozhledny dolů do města se dá pouze spekulovat. Co je mezi městem a panem inženýrem taky nic nevím a asi ani raději nechci. Souhlasím, že úporná snaha autorky článku se musí ocenit, ale všeho moc škodí. A ano, proč nezískat peníze z průjezdu kamionů na Mejtě. Dobrý nápad, jen ho zrealizovat.
[16] Vložil: Matcheta, 29.1.2013, 13:49:12
Možnost grantu , vždyť i ten ROP to moc dobře prokoukl, že se jedná o podporu soukromého podnikání . .. I při původním záměru 15:85% financování je to pro město nehorázná částka. Zřejmě teda má město peněz dost, když se tohle již odkleplo. A výběr mýtného byla jen narážka na další nesplněný předvolební slib "Zbavit město kamionů"
[17] Vložil: Lek, 29.1.2013, 15:17:10
Matcheta - tak se podívejte, kam až nás dohnala paní autorka , budeme tady diskutovat o rozhledně a prvotní záměr byl bazén,... ale je nám to stejně prdlajs platný. Běžný občan zřejmě nemůže nic změnit, páni si umanou a je to. Můj příspěvek berte s nadhledem, také nebyl myšlen moc vážně (využití-nevyužití grantu a průjezd Mejtem) nechci, abychom se tady dohadovali, co je lepší, z mého pohledu ani jedno. Podívejte se na stav po volbách, kdy se někteří voliči nedokáží smířit s výsledkem a napadají se. Doufám, že to tady ve městě nedopadne stejně, že se nerozdělíme do táborů pro bazén, pro rozhlednu, pro nic a třeba je mi to jedno...to by pak byl mazec a mohli bychom řvát - už se perou, už se perou?
[18] Vložil: Libuše Kotoučková, 29.1.2013, 21:19:24
Tak znovu.....
1.ohledně bazénu NEPŘESTANU!!!!nadarmo se neříká, že "Stokrát nic umořilo vola"

2.Před dvěma roky byl bazén kupodivu aktuální /volby/ hodil se jako návnada pro občany a já se s tím nehodlám ztotožňovat, že šlo o pouhý tah na branku, jakýsi žertík, trapnou kulišárnu, ubohost mizernou na důvěřivém voliči spáchanou...i já se z plakátů po nárožích vylepených na spoluobčany usmívala a hájila jeden z volebních bodů - bazén...jen s odstupem času musím konstatovat, že jako JEDINÁ jsem to myslela vskutku vážně a o to víc mě to nutí to nevzdávat....a taky mě to pěkně....ehmehm

3.Co je mi po okolí? Proč bych šmejdila v cizím rajónu a byla jako příživníček zapšoukaný.Naplavenina odjinud...
Bydlím v městě s 10tisíci obyvatel, tak snad mám nárok i na nějaké "normální" vyžití,vyjma drápání se na rozhlednu či mlácení klackem do gumového koblihu na ledě, což ostatně nemohou provozovat ani děti v lůně matky, ani ženy těhotné, či lidé nemocní, staří,postižení...ale do bazénu mohou VŠICHNI!

4.Omývání haxniček by bylo s dotací řádově 2-8milionů ročně.Toť z průzkumu provozu bazénu jinde.
NO A CO? Peníz by se jistě našel.
[19] Vložil: Šlouf, 30.1.2013, 08:23:57
Tohle je diagnóza..
[20] Vložil: R.Prudík, 30.1.2013, 08:25:27
Když byl poprvé zveřejněn záměr vybudovat rozhlednu, tak jsem ho na těchto stránkách podpořil. Nyní když jsem slyšel názor pana Lavického na zasedání zastupitelstva před koncem roku, tak mu musím dát za pravdu. Řekl, že z rozhledny nebude vidět víc než je vidět ze země bez rozhledny. Zkrátka, málo muziky za hodně peněz. Určitě jsou potřebnější věci. Loni jsem upozornil radnici na zapomenutou vyhlídky na parkovišti u pumpy Lukoil. Je tam informační tabule o městě, a město nikde. Je zakryté vzrostlou vegetaci. Zastaví se tam hodně cestujících a velká část se vypravuje k vyhlídce, kde právem očekávají pohled na město a ouvej, nic. Kdo tam byl mi dá za pravdu, že kdysi tam byl krásný pohled. Z odboru Životního prostředí mi bylo odpovězeno, že je připraven harmonogram jednání a prací na obnovení vyhlídky. S náklady na rozhlednu to nelze ani porovnávat. K tomu bazénu. Paní Kotoučková má v mnohém pravdu. Náklady na provoz vzbuzují obavy, ale nahlédneme-li do rozpočtu města, tak můžeme najít, že loni činila stejně jako letos roční dotace na provoz JupiterClubu 3,7 mil, na Muzeum 2,8 mil a kolik na zimní stadion se raději konkrétně neuvádí. Uvádí-li paní Kotoučková náklady na provoz bazénu cca 2,8 mil, tak co k tomu ještě dodat? Náklady by se mohly dál snížit připojením bioplynky a zapojením soukromých investic např. reklamy. Bazén se totiž dá využívat po celý rok, od rána do večera a dětmi i staršími.
[21] Vložil: H., 30.1.2013, 11:44:46
Tady se ale trochu nechápe rozdíl mez tím, že zimák tu stál již dřív, pouze se zmodernizoval. Nevím proč stavět další ztrátovou investici navíc. Podívejte se někdy na veřejné bruslení, kolik je tam lidí. Do bazénu by tolik lidí přišlo za celý den. Bazén se musí taky na nějakou dobu vypustit a vyčistit, není možné jej využívat po celý rok - viz. Třebíč. A p.Kotoučková uvádí náklady 2-8 milionu ne 2,8...
[22] Vložil: m., 30.1.2013, 12:18:32
Když příklad s veřejným bruslením, tak si uvědomte, že to je 2x v týdnu na 1,5 hodiny. A navíc po jakou dobu v roce...
[23] Vložil: R.Prudík, 30.1.2013, 13:44:35
Děkuji za opravu. Zdálo se mi to nějak málo. To je samozřejmě jiná situace. Za to se omlouvám.
[24] Vložil: H., 30.1.2013, 13:44:51
Ano a o tom to je, proč to není víckrát za týden? Protože by se to nijak nevyplatilo.. Třebíč je od VM 15 min klidné jízdy, celkem 40 km to dle mého názoru není likvidační ani pro rodinu s malými dětmi, navíc tato rodina by stejně do bazénu ve VM jela autem, to je vidět na situaci u škol a školek kdy rodiče děti dovezou autem div ne až do třídy...
[25] Vložil: Matcheta, 30.1.2013, 13:45:08
Pane Prudík, máte naprostou pravdu a velmi zajímavé informace o financích. Osobně J-club jsem využila za poslední rok 1x a bazén v jiných městech asi 5x . . .

A vaše argumenty pane nebo paní H. jsou dost chabé - že tu zimák stál? No a co, mohl se zbourat ne? Vždyť tady je bourání na denním pořádku . . .
[26] Vložil: Libuše Kotoučková, 30.1.2013, 19:08:58
Zvláště pro pisatele-pisatelku "H"
Ano i ztrátové investice je třeba realizovat, zvláště jsou-li pro blaho občanů, kromě Vyškova ve všech ostatních městech je pro ně bazén ztrátový /už jsem o tom kdysi psala/ a nikde to neřeší, protože to vnímají jako službu občanům.
A i kdyby si rodina s dětmi do bazénu ve VM zajela, pořád je to blíž a vyjde to levněji.
Nemůže se to srovnávat s dovozem dětí do MŠ a ZŠ, vůbec to dnešním mladým lidem nezávidím, je to hodně náročné.
Školy stojí na vyhnalově a není v lidských silách chodit s dětmi pěšky.Mám osobní zkušenost, vnučka je v MŠ na Sokolovské, vnouček na ZŠ - modrá škola.
V čase od 7.30-7.50 zavést děti do zařízení pěšky nelze.
Tedy nad tím, že je rodiče ráno rozváží auty netřeba se rozohňovat.
To ovšem nemá s bazénem nic společného.
[27] Vložil: řidič, 30.1.2013, 19:09:26
24.Můžete mi říct,čím jezdíte klidnou jízdu?Za 15 minut?Jezdím sedm dní v týdnu,minimálně dvakrát týdně i TR,a za ten čas,nemožné.Za Draka,snížená rychlost,u Ovčírny,to stejné.Kolem Rudíkova,to samé,a ještě tam dost často u hřbitova měří.Přez Pocoucov 40,když jedu podle vyhlášky,nemožné.Ani záchranka to v pondělí za ten čas neudělala.O tom,že se vyvážejí peníze tady vydělané ke konkurenci,už se tady taky psalo.
[28] Vložil: JdC, 30.1.2013, 19:09:56
Proč 10 milionů? Podívejte se na moji slavnou rozhlednu.
itakura.kes.tul.cz/j… Vize vašeho pana starosty o zvýšení turistického chaosu na vašem slavném kopci, vybudování cyklostezky jakož i představa řidičů opouštějících dálnici, aby se mohli kochat výhledem nikam, je fascinujíci. A bojovnici Kotoučkovou nezatracujte. Je jenom slabým odvarem vizionářů, jako např. tento: zpravy.idnes.cz/delf… A pokud se zajímáte o moje fantastické vynálezy, doporučil bych můj známý přenosný skládací létající kobereček na překonávání chodníkových nerovností.
[29] Vložil: Matcheta, 30.1.2013, 21:34:01
Takže pokřivenici financuje SKIclub, čímž máme ústa zalepena . Avšak to, že SkK chce naoplátku, aby město financovalo provoz sjezdovky nám je zase může rozlepit
[30] Vložil: l., 31.1.2013, 09:18:51
cože? nic nevím, jak? město financovalo provoz sjezdovky, chci osvětlit.... (ono někdy město financovalo provoz sjezdovky?) co to je zase za blud?
[31] Vložil: Kanec 1984, 31.1.2013, 09:19:01
Jen pro info, V.M. - Třebíč s naloženým kamionem dělám za 20min!!! A ještě se dívám na film :) Nevím proč by to s osobákem nešlo za 15min?
Zdravím všechny s kabiny Mercedesu Actros 1844 Mega Space!
[32] Vložil: DONY, 31.1.2013, 09:19:18
Přátelé, jen chci aby jste věděli, že soukromý investor se chystá u Stránecké Zhoře vybudovat nákupní centrum + aquapark. Teď se řeší územní plán a do konce roku 2015 se má otvírat. Tak se těště na nákupy a na koupačku!
[33] Vložil: František Elis, 31.1.2013, 11:15:27
To je LEŽ jako VĚŽ! U Stránecké se nic stavět nemá a to vím velmi dobře jelikož zde žiji a vím co probíhá na úřadě. Takže přestaňte tady dávat lidem nějaký naděje a rozšiřovat klepy a drby.
[34] Vložil: Matcheta, 31.1.2013, 22:00:56
Milý(á) I, viz výňatek ze zápisu ze středečního zastupitelstva II. zastupitelstvo města-podporuje
výstavbu rozhledny na Fajtově kopci stavebníkem SKI KLUB Velké Meziříčí s.r.o., se sídlem Fajtův kopec 1741, 594 01 Velké Meziříčí, IČ: 276 99 595. Projekt je v souladu s Integrovaným plánem rozvoje města Velké Meziříčí pro období 2013 - 2020 (schváleno 18. 9. 2012).
III. zastupitelstvo města-se zavazuje
projednat poskytnutí finančních prostředků na provoz sjezdovky na žádost SKI KLUBU Velké Meziříčí (občanské sdružení) se sídlem Fajtův kopec 1741, 594 01 Velké Meziříčí, IČ: 155 44 141 na některém z dalších jednání.

Takže snad je to dostatečně osvětleno. Začíná mi tady z toho být lehce blivno . . . .
[35] Vložil: l., 1.2.2013, 09:20:09
Matcheta - už jsem to taky našel v zápisu, je to teda bomba fakt už člověk neví, co může čekat a radši se k tomu nebudu vyjadřovat.
[36] Vložil: R.Prudík, 2.2.2013, 11:02:26
Po zhlédnutí záznamu zastupitelstva, zvláště výkladu pana architekta musím uznat, že rozhledna bude asi dobrý počin. K pochopení financování SKIKLUBU je nutné si tento záznam pustit. Výstavbu rozhledny musí zaplatit SKIKLUB, jen jemu může být poskytnuta plná dotace a poté vykompenzována městem. Alespoň tak jsem to pochopil.
K bazénu. Jsem pro jeho realizaci a věřím, že by se jeho provoz dal utáhnout, ale postavit ho není za co. To je reál. Jupiter club má přednost a vtom si myslím, že zastupitelé rozhodli zodpovědně. Asi nezbývá nic jiného než vytrvat a tepat dál.
[37] Vložil: Matcheta, 2.2.2013, 14:38:54
Pane Prudík, ano, rozhledna je pěkný počin ale nikdo se o ni neprosil natož o to ji jakoliv financovat z pěněz města. Rozhledna jako taková pomůže rozvoji Skiklubu, ne města jako celku - tak ať plati skiklub . ..

Jestli se nepletu, tak v jednom článku právě psal starosta o tom, že postavit bazén by byla (s nadsázkou) brnkačka, ale horší ho pak financovat a že lépe pro město vyjde, když přistaví z náměstí taxíky do Třebíče - no tak sem s nima a je to
[38] Vložil: rejpal, 2.2.2013, 18:06:59
Paní Kotoučková.Sleduji Váš boj s větrnými mlýny.Výdrž máte,všechna čest.Dám vám malou radu.Vezměte předvolební sliby místní ODS,jak na radnici,tak do kraje.Přečtěte,zakroužkujte splněno,nesplněno,toho bude většina.Mají ještě rok.Třeba ještě něco zbourají,uvolní se místo na bazén,k tomu přilepí bioplynku,která bude bazén vytápět,a zabijí se dvě mouchy,jednou ránou.Jistě si vzpomínáte na heslo našeho mládí.VYDRŽAŤ. Rozhlednu nemá cenu komentovat.Opět něčí byznys.Otázka za kolik.Myslím tím,do něčí kapsy,jak je dobrým zvykem.
[39] Vložil: Libuše Kotoučková, 2.2.2013, 19:02:49
Pane "Rejpale"no kdybych symbol kroužku použila na "nesplněno", tak kam se hrabou okroužkované nosnice v drůbežárnách, hrubo by s počtem svých kroužků na pařátkách pokulhávaly za Vaši radu děkuji, je dobrá.
Inu budu muset sednout se svojí milou přítelkyní vědmičkou a podívat se na to naše zvadlé město se zablokovanou energií trošku okem čarodějným ,tak snad neskončíme na hranici
ale vážně....vydržím a moc bych si přála, kdyby se našli tací, co by pomoc nabídli a ze zvadlého a unaveného města udělali město svěží s pozitivní energií, kterou by nám záviděli široko daleko...
"Dítě v lůně i ten žáček ve škole,
šedovlasý kmet i mladíček na kole
od radosti všichni křičííí
chceme žít jen v tom Velkém Meziříčí"
[40] Vložil: kakabus, 3.2.2013, 10:07:26
Až se tady bude hrát nějakej vodní sport paní Kotoučková a bude předpoklad proto že se nějaký sportovec vychová tak prosím bazén by stál za zmínku. To je přesně to srovnání s mlácením klackem do gumového koblihu! A zajímalo by mě jestli vy budete v bezénu od rána do večera každý den? :D děkuji.
[41] Vložil: Libuše Kotoučková, 3.2.2013, 12:42:26
Nejsou VŠICHNI laděni provozovat vodní sport...v bazénech, které jsme navštívili byly v dopoledních hodinách hlavně plavecké školy, tedy děti a kdoví, z některého dítka by mohl vyrůst závodní plavec.
Já osobně bych bazén využívala hojně, hlavně jako léčebnou proceduru na vertebrogenní potíže. Se sportem nekamarádím, když jsem pracovala na chirurgii a dělala sádry, tak z deseti zasádrovaných jich devět bylo po sportovním úrazu.
Dnes každý druhý člověk trpí bolestmi zad a jak známo plavání nebo jiné procedury v bazénu působí na tyto obtíže blahodárně.
[42] Vložil: Trdýlko, 3.2.2013, 15:57:27
Rozhledna nikomu nic nepřinese. Sem tam tam někdo zabloudí, místní kouknou jednou a víckrát tam nepolezou. Navíc zrovna tento návrh je nešťastný, nejlepší byl návrh paní Uchytilové. Tam by se lezlo jedna radost.Šroubovici spousta lidí vzdá.
[43] Vložil: R.Prudík, 3.2.2013, 19:40:28
Já žasnu, to jsou novoty. Tak zimní stadion se stavěl, až si někdo všiml Pavla Zachy na zamrzlém rybníce. Házenkářská hala se stavěla pro Vítě Večeře, sjezdovka pro Veroniku Čamkovou. Vidíte paní Kotoučková? Žádné petice, musíme na koupaliště a hledat talenty.
[44] Vložil: plaváček, 3.2.2013, 19:40:51
ať se ta paní odstěhuje do Třebíče nebo Žďáru potažmo Jihlavy, tam bazény mají, tak by mohla být spokojená.
za sebe mohu říct že máme 2 děti, na bazén jezdíme tak 1-2x do měsíce a nemyslím si že když by byl bazén ve V.M. že by jsme chodili častěji. Stavba bazénu je v dnešní době luxus a hlavně ty dotace strátového provozu.nebo jedině postavit nějaký mega agvapark jako je tatralandia ať sem jezdí půl republiky a slovenska....
[45] Vložil: komentář, 3.2.2013, 19:41:02
Nechápu, když tady pořád píšete: do bazénu se dá jet do Třebíče, Jihlavy, Žďáru nad Sázavou... No a když chcete na rozhlednu, můžete si taky zajet do okolí, např. Karasín, Mařenka, atd.
Za rozhlednu naprosto vyhozené peníze!!! totální nesmysl!
[46] Vložil: :)))), 3.2.2013, 19:57:37
Rozhledna je jedním slovem na h.v.o., naprostá kravina. Jedna rozhledna je u Oslavičky. Ještě dva - tři roky a nebude z ní vidět nic, protože rozhled zaroste okolními stromky v blízkosti i na obzoru.
[47] Vložil: Matcheta, 3.2.2013, 21:47:41
Ano je dost možné, že až se jednou bazén postaví, bude to stát peníze všechny - i ty, co o něj nestáli - viz poplatky města - a to si myslím, že by byla první věc, co by se stalo - zvednutí našeho nízkého poplatku za odvoz odpadu o kterém neustále notuje chvalozpěvy starosta a šup, už by to svedl na bazén - jenže problém je v tom, že takové kroky se budou podnikat i bez bazénu a za ty prachy se dočkáme možná další rozhledny na druhém kopci nebo .. . .co tady tak ještě nebylo . . . sklápěcí dálniční most? To by bylo panoráma. Zkrátka vždy sem razila názor podobný plaváčkovi, ale když nevidím užitku z těch "úspor z bazénu" tak jsem rozhodně pro něj . . .
[48] Vložil: ObObyč, 4.2.2013, 12:16:12
Kdy už konečně Vy, co sem chodíte diskutovat a radit!!(mimochodem někdy jsou to skutečné perly), se dáte dohromady, vyhlásíte občanskou neposlušnost a založíte revoluční stranu za práva občanů VM? Pokud budete mít stále tolik elánu a přesvědčovacích schopností jako řečí, pak příští volby jsou jednoznačně Vaše. Sestavíte si své zastupitelsto "odborníků" a město pošlape podle Vašich představ jen ke světlým zítřkům. Proto směle vpřed v duchu hesla "V jednotě je síla" a "Zpátky ni krok".
[49] Vložil: R.Prudík, 4.2.2013, 16:31:20
Hlavně klid. Znám mnoho lidí, kteří tyto diskuze ignorují a měly by opravdu co napsat. Potom je tu hrstka těch, kteří se chtějí k tématu vyjádřit a proč je za to odsuzovat. Vždyť je to někdy i k pobavení, jako např od ObObyč. I když se z některých zvedá žaludek. Toto jsou soukromé stránky, které jako mnoho podobných musí na sebe vydělat a je věcí administrátora co na ně pustí.
[50] Vložil: ObObyč, 4.2.2013, 19:39:36
Bingo ! První potrefený se ozval. Vyhráváte R.Prudíku.
[51] Vložil: R.Prudík, 4.2.2013, 20:23:37
No a co, ale rozhodně si nehraji na schovávanou. Vy hrdino.
[52] Vložil: Budvar, 5.2.2013, 11:41:10
Minimálně do jara budeme čekat na zalepení silnic na hlavním tahu městem a vy se tady dohadujete o krytém bazénu Já sám si bazén ve městě s více jak deseti tisíci obyvateli, třemi základními a třemi středními školami, se zhruba šesti školkami umím představit. Je mi jasné, že takový bazén je ztrátová investice, ale co dneska není? Kdyby se takhle chovali a přemýšleli všichni, tak nikde nic není. Tady navíc chybí i ta vůle a ostré lokty. S ohledem na naši polohu města si také myslím, že krytý bazén by byl mnohem efektivnější a více využíván, než místní koupaliště, kde se každý rok s obavami čeká na dvacet opravdu slunných dní, ale tímto samozřejmě koupaliště nijak nezatracuji, buďme rádi aspoň za ně. Smiřme se tedy s tím, že vždy tady budou skupiny lidí, kteří budou pro a proti, trochu mi to připomíná film Hoří má panenko... no jo, ale jak k tomu přijdou ti, co si losy koupili a nic si neukradli.
[53] Vložil: Matcheta, 5.2.2013, 12:46:44
Budvar přesně jak píšete, nikde by nic nebylo a jen by se syslilo pod polštáře . Osobně chápu pohnutky autorky článku, kdy se jí nedaří prosadit záměr bazénu z důvodu nedostatku financí a pak se dozvídá perličky typu "město chce přispět finance na rozhlednu" a obdobné rozhořčení skejťáků, kteří už léta volají po hřišťátku, kde by si mohli lámat nožky. Kdo z obyčejných občanů volal po rozhledně? Nikdo . . . .

Jo a taktéž nechápu, proč tady přispívají do diskuze lidé, kteří nemají nic k tématu a jen osočují ostatní.
[54] Vložil: R.Prudík, 5.2.2013, 13:45:39
Souhlas s Matchetou. Skeiťák už tady měl být dávno. Někde se psalo, že po dostavění protipovodňové hráze na paloukách, snad bude i skejťák s parkovištěm pro koupaliště. Uvidíme. Na umělém hřišti na Oslavické, které je denně obsazeno je zřetelně vidět, že nabídka sportovního vyžití pro náctileté tady pokulhává.
[55] Vložil: Libuše Kotoučková, 6.2.2013, 10:10:56
Vedení města s námi občany v podstatě pohrdá...pouze jednou za 4 roky, to abychom houfně doběhli k volebním urničkám, nás lehce vezme na zřetel, tu tam pohodí nějaký SLIB pro naše blaho, který ovšem po volbách vyšumí do ztracena.
O požadavku BAZÉNU již bylo napsáno a řečeno hodně - hlas občanů nevyslyšen.
O SKATEPARKU pro mladé - nevyslyšeno. Náhražkou jakési hřišťátko v Kunšovci.
Požadavek prodejny SLÁMA Velká Bíteš - nevyslyšen.
Asijské bistro, které v jiných městech jest maximálně využíváno, zde "zkrachovalo", proč to asi všechno?
A tak bych mohla pokračovat - občané nestojí o bioplynku, nechtěli demolici domova důchodců...vladaři NEVIDÍ, NESLYŠÍ.
Vyslechla jsem jednu mladou dámu, která má ve městě velmi dobře placené povolání, ale je děním města tak znechucena, že se hodlá odstěhovat.Slovy dalšího občana města...zde se nedá podnikat vůbec v ničem, to raději jinde i za cenu dojíždění.
Vizitka města vskutku na vysoké úrovni.
Navrhuji pod ceduli "Vítá Vás Velké Meziříčí" dopsat:
"Nic tu pro Vás nemáme, ale rádi bouráme".
[56] Vložil: kája, 6.2.2013, 12:18:05
V této problematice plně souhlasím s Libuší Kotoučkovou. Nebudu se stydět jí to zopakovat při náhodném setkání. Můj návrh by byl na reinstalaci té sochy, tuším Matka Vysočiny, která by pro mne byly milejší než svým způsobem letecký maják.
[57] Vložil: rejpal, 6.2.2013, 16:43:00
Kájo.Matku Vysočiny postavili komanči.To dneska nepasuje,bylo všechno špatně.Demokraté bourají a staví rozhlednu.Na lidi s..ou.
[58] Vložil: kája, 6.2.2013, 19:12:30
Milý rejpale, právě proto, že vím, kdy byla odhalena. Ale kdo ví, jaké jsou na ní vytesány partyzánské oddíly, které působily v naší oblasti? Neměl by se také dálniční most ve Velkém Meziříčí odstranit dle data uvedení do provozu? Rád bych si zaplaval v krytém bazénu, ale ve VM to asi nebude.
[59] Vložil: David Krejčí, 8.2.2013, 08:32:42
Naprosto souhlasím s tím, že už se tady dva roky slibuje skatepark pro mladé, a pořád nikdo nic nedělá, jsou to jenom plané a populistické řeči. Já sám bych ho nejspíš nenavštěvoval, ale jsem přesvědčený o tom, že by tam mladí chodili! Potom se nikdo nemůže divit, že se tady budou poflakovat a akorát dělat bordel, když tady pro ně není žádný vyžití. Toť názor té "mladé" generace.
[60] Vložil: Libuše Kotoučková, 8.2.2013, 16:04:56
Vážení, ale hlavně milí dopisovatelé zde na diskuzi,
děkuji Vám všem, že tu čtete, že tu píšete, děkuji za Vaše názory s mými názory souznícími ale i s těmi nesouznícími.Všechny jsou inspirací a jak vidno i Vy byste chtěli zpříjemnit život v tej našej "Medříči"
Věřím, že tak jak pomalu ,ale jistě se tu tam někdo nebojí vystoupit zde pod svým občanským jménem a nebojí se vyjádřit svůj názor, tak časem i Ti námi volení pochopí, co opravdu lidé města chtějí, po čem touží a z postu své moci o tom začnou přemýšlet SRDCEM, pak i naše město zkrásní, rozkvete, nabije se pozitivní energií, mladí budou chtít tvořit a budovat, ne se stěhovat a Ti starší si budou všeho užívat.
Děkuji.
PS:Jak pracovat srdcem?
Každou myšlenku z hlavy, kde převážně rozhoduje EGO pustťe niž a nechte ji projít srdcem.Můžete si při tom levou dlaň položit na oblast srdce.
Uvidíte ten diametrální rozdíl
[61] Vložil: antibazenista, 13.2.2013, 17:24:35
paní Kotoučková, prosím tohle si přečtěte:
www.rozhlas.cz/zprav…
[62] Vložil: Libuše Kotoučková, 13.2.2013, 20:33:07
Hm pěkné, šikovný pan starosta a čtyřtisícové město je oproti našemu desetitisícovému víska.
I když mentalitou připomínáme spíš tu dědinku, kde lišky dávají dobrou noc.
[63] Vložil: Jana Krčálová, 13.3.2013, 16:27:05
A co takhle zastřešit koupaliště, to by nešlo...?
Zkusit napsat o nějaké ty dotace na mládež a sport, a aspoň by se to nevyužívané koupaliště nějak dalo dokupy, než vedle toho stavět něco úplně znova. No ne?
...v tématu bazénu se zrovna moc nevyznám, ale docela by mě zajímalo, co jste pro samotnou realizaci zkusili udělat jiného než žadonit na městě...? Díky za odpověď.
Diskuse uzavřena.

Facebook Twitter g+ Youtube
EZH, a.s. - hledáme zaměstnance
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.


Vytvořil Zdeněk Málek - Tvorba webových stránek | SEO by: Optimalizace pro vyhledávače

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist