30 druhů RUMŮ!
Dnes je 17. července 2019, svátek má Martina, zítra Drahomíra.
  • V úterý v noci přesně o půl dvanácté nízko nad jižním obzorem šlo porozovat maximální fázi částečného zatmění Měsíce.
  • Začátek dálničního mostu Vysočina na straně u Rakůvek kompletně rozebrali.
  • Tu pravou nezapomenutelnou kolonu na D1 najdete u Velkého Meziříčí.
  • Ve Stánecké Zhoři pokračuje stavba mostku přes potok. Silnice se objíždí přes Kochánov.
  • Za Měřínem na silnici II/602 byla zfrézována vozovka. Od zítřka 17.7. až do 23.7. zde neprojedete vůbec.

Chytrý to člověk, který . .

OSTATNÍ - OD VÁS - 15. 8. 2013 - komentářů 0

Ilustrační foto.
Ilustrační foto.
foto: -kaš-

Tak je to tady. Po snad 10 letech vstupuji na (naše zrenovované) koupaliště spolu s dcerou.


Den až africký slibuje sice možné přemnožení koupavších se, ale to nám rozhodně nevadí. Již u vstupního prostoru nelze přehlédnout nádherně čistý dětský bazén – nadšení stoupá. Holčička je z premiéry u velké vody také unesena. Po ubytování se na přilehlý trávník vstupujeme do prostoru středního bazénku. Slunce pálí jak nový sporák i přesto, že je již po 4. hodině a tak hned čeříme přečisté modré vlnky.

 

Naše kochání však náhle přerušuje místní ochránce tonoucích směřující ke mně s vážným výrazem. Sděluje mi, ať si jdeme odložit své kloboučky na deku. Do prostoru pro koupání je v nich vstup zakázán z důvodů hygienických. A v tom se mi rozuzlila ona záhada té voděnky průzračně čisté.  Ó ano! To proto je u nás čirá čiřejší, modrá modřejší! Protože zdejší lidé nemáchají  hučky své ve vodě posvátné.

 

Chytrý byl člověk ten,

 jenž onu fintu vymyslel.

Můžeme tak s klidným srdcem říci,

že nejčistší vodu v našem kraji,

 velkomeziříčští mají.

Chceme-li ji však mít čirou nejvíce,

trůn hygieny obsadit v republice?

Poradím tomu člověku.

Ať chodí kontrolovat také zadnice,

 Nemají-li plavci na nich zbytky stolice.


Autor: Marcela Polová (Matcheta)

Publikoval: -kas-

Čtěte také

30. 6. 2019 - Srny zavítaly do Velkého Meziříčí

V sobotu ráno kolem 4:50 byly za garážemi na Čermákové ulici spatřen na vycházce srnčí pár (srna je vidět jen jako hnědý flíček za stromkem).

2. 6. 2019 - Férový příspěvek k nefér jednání na jedné protestní akci

Když jsem se o této akci dozvěděl, napadlo mne, že by nebylo od věci vyslechnout si argumenty těch, jež žádají hlavu premiéra. Nejprve z povzdálí, ale poté i z nejtěsnější blízkosti jsem...

30. 11. 2018 - Hledám lidi, kteří se cítí být poškozeni nebo podvedeni při sjedávání půjček

Hledám lidi, kteří se cítí být poškozeni nebo podvedeni při sjednávání půjček s osobou, která vystupuje jako pan Zezula.

23. 4. 2019 - Ještě žiju

Je to již nějaký ten čas, kdy jsem se naposledy písemně vyjádřil k nějaké události, či komentoval problém. Na dotazy proč tomu tak je, jsem odpovídal – „Vždyť není nic nového ke...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 43.

[1] Vložil: doktor, 15.8.2013, 20:54:43
dobrá báseň! Jste talent! .."Toť on,hrdinný kapitán Prichoďko, na oči mu nechoď-ko jote prašivý, bo hučka a palice je horší než úplavice"
[2] Vložil: Plavčík , 16.8.2013, 07:25:32
tak taková stará rašpla co si to vezme na sebe tak co kurv* máme dělat je to napsáno v pravidlech a lazenském řádu tak si ho příště přečti trapko
[3] Vložil: Libuše Kotoučková, 16.8.2013, 07:25:53
Ano, ano milá Matcheto i já se nad touto podivností před lety tuto zde podivovala...moje malá vnučinka s dcerou chtěly v poklidu na koupališti užívat letní, slunečný den a tak dcera chránila hlavičku malé bílým kloboučkem proti úpalu. Ovšem jak vešly do bazénku, již tu byl zachranář tonoucích a upozornil dceru, aby malé sundala klobouček, on tenkrát poukazoval na to, že ho mohou mít na hlavě pouze plavčíci. Aby asi s těmi batolátky nebyli zaměňováni.
Koukám, že uplynulo od té doby 5 let a "kde blb, tam nebezpečno" stále platí.
[4] Vložil: ozzák, 16.8.2013, 07:27:43
Pokud někdo nechápe základní hygienické předpisy, tak doporučuji koupel v přilehlé řece. A jak je známo u splavu jde poezie mnohem lépe, než z článku bídně plyne......
[5] Vložil: :+), 16.8.2013, 07:27:59
Spíš byste se měla informovat na hygienické stanici, proč je toto pravidlo zavedeno a nenapadat člověka, který zřejmě plní daná nařízení.

Kdybyste byla chytřejší,
tak nekydáte na zdejší.
S pomocí svého mobilu
zrušíte nápad debilů.

+420 567 564 551
[6] Vložil: :--), 16.8.2013, 09:16:22
co ma pokryvka hlavy spolecnyho s hygienou? kazdej na sobe mate napatlany ruzny kremy, koupaci cepice nemusijou byt tak vlasy stejne zacpou filtry takze nevim co to ma spolecneho s hygienou
[7] Vložil: Kkkk, 16.8.2013, 10:28:10
krásně napsánoplná pravda
[8] Vložil: iiii, 16.8.2013, 11:40:49
Plně souhlasím, s článkem. Neberu nikomu hygienu a její dodržování, a v řádu je opravdu, že se smí k bazénům pouze v plavkách. Jenže jednou plavčík řekne, že klobouček nemůže mít z hygienických důvodů nebo jindy protože by se mohl splést s plavčíkem. A je snad všem jasný, že kruhy a rukávky a další hračky do vody určitě svítí čistotou. Na jiných koupalištích s tím problém nemají, že by měli jiné hygienické předpisy.
[9] Vložil: někdo, 16.8.2013, 11:41:23
Já s paní naprosto souhlasím,jelikož jsem měl před lety stejný problém.A pro všechny omezence,kteří ji napadají a je vidět,že nebyli dál,než na koupališti ve V.M.,je zajímavé,že toto pravidlo platí pouze ve V.M. a nikde jinde!!
[10] Vložil: kozénka, 16.8.2013, 11:41:38
2.Slovník primitiva,hovoří jasně.I kdyby dodržoval řád,měl by se ovládat.Tímto jen dokázal,jací jsou odborníci,na svých místech,a to nejen na koupališti.Etika Špaček,by to nerozdýchal.
[11] Vložil: Matcheta, 16.8.2013, 19:29:08
milý Plavčíku. Učiním vám laskavost formou rady, protože to evidentně dosud nikdo neudělal. Pokud při své práci posloucháte nesmyslné rozkazy jako ta tupá ovce (Ovce mi promine urážku), měl byste se nad tím zamyslet-takhle to nikam nedotáhnete . Víte. .. Věřím, že všem plavčíkům našeho koupaliště (krom jednoho tedy) je krajně proti srsti toto pravidlo prosazovat. Článek je o rozhodnuvších, což jsou v tomto případě, jak mě informovala paní Horká z Velkomeziříčska, pánové z rady města. Zdravím Vás k vodě
[12] Vložil: Profesor, 16.8.2013, 19:29:14
Zvláštní doba toto - stěžovat si na všechno a veřejně je zřejmě v módě.. Držet hubu a krok už nikoli.
[13] Vložil: Slunečnice, 16.8.2013, 19:29:37
Vážení dopisovatelé,také jsem se již před desítkou let podivovala,že se musí pokrývky hlavy sundávat. Ale tehdy byly důvody jiné,bohužel pravdivé. Na hladině vody plaval v přeplněném bazénku klobouček a to začal kolotoč pro plavčíky. Že by nějaké dítko pod vodou? Byla jsem u toho a musím říci, že nic příjemného to nebylo. Neřešme jestli jsou chyby v lidech či řádech. Dodržujme daná pravidla, namočte dětem vlasy a užívejte krásných letních dnů. I bez klobouku na hlavně se dá koupat v bazénu, ne?
[14] Vložil: Karel Vidlák, 17.8.2013, 10:49:14
Paní Polová, chtěl bych Vás požadat zda byste nepolsala SMS Vaš kontakt na mobil 724048215.Velmi děkuji Karel Vidlák koupák.
Nemá cenu něco řešit přes diskuzi.For Slunečnice - děkuji za tento názor.Na zkoušku byly pokrývky hlavy povoleny.Často byly návštěvy i 1500 návštěvníků a v bazénu nebo kolem něj vznikaly pro provozovatele těžko kontrolovatelné situace.Když se stal úraz dítěti a maminka nemohla v tom mumraji a zmatku najít také označeného plavčíka kloboučekem jsme se raděj k osvědčené praxi nepovolit definitivně vrátili.Většina navštěvníků s tím nemá problém.Sundá si pokrývku hlavy, vykoupe se a pak si ji opět nasadí.
[15] Vložil: Plavčík, 17.8.2013, 22:32:05
Milá Matcheto, napište prosím, kam jste to dotáhla Vy, zásadně poslouchám rady pouze od lidí, kteří pravidelně dosahují svých cílů, které si kladou, a žijí šťastný a spokojený život (a nejsou smíření s všeobecně vžitou představou najít si partnera, postavit domek, mít děti a "přežít" to do důchodu).
[16] Vložil: občanka, 18.8.2013, 09:52:51
Já si myslím, že není až takový problém si klobouček u bazénu sundat a v případě potřeby si hlavu namočit. Tohle se dá přece lehce vyřešit.
[17] Vložil: Profesor, 18.8.2013, 14:51:26
Vysvětlení pana Vidláka považuji za naprosto logické a dostačující. Snad by se už chroničtí stěžovatelé mohli konečně chytnout za nos a přestat se rýpat klackem v ho*ně..
[18] Vložil: Matcheta, 18.8.2013, 22:26:12
Víte... kdo chce, nachází způsob, kdo nechce, hledá důvod

Za prvé - to, co píše Slunečnice je pro ni možná srdcervoucí, ale podíváte li se na to z druhé strany - kdyby to dítko se skutečně topilo, tak za dnešního stavu by nebyl vidět ani klobouček na hladině, takže o to hůř pro dítko.

Za druhé - plavčík se dá dost dobřé označit tričkem nebo např. reflexní vestou (rozlišovák) a ta je mnohem víc vidět než klobouček.

Za třetí - dospělý člověk se jde možná na 20 minut zchladit do vody, ale venčili jste tady někdo v bazénu 2 leté dítě? Pro to je hodina v bazénu jako malina a vězte nebo ne občanko, voda na hlavu a ramena stín neudělá.

Za čtvrté - věc hygieny je už absolutní alibismus. Protože z těch pár lidí, co by klobouk mělo (podle příspěvků to zřejmě mnoho nebude) tak kolik těch kloboučků se asi namočí? A Viděli jste někdy mastnou dětskou makovici.
[19] Vložil: Radka Matušíková, 19.8.2013, 08:47:53
Doufám, že paní Polová napsala své tel. číslo panu Vidlákovi a vyřeší svoji "stížnost" s vedoucím koupaliště a ne takto nesmyslně přes noviny a diskuze. Vše se dá řešit, ale co je moc, to je moc.
Mimochodem - jsem na rodičovské dovolené a na takovéto říkanky bych rozhodně neměla čas, chuť ani náladu...
Radka Matušíková, bývalá plavčice
[20] Vložil: Jaroslav Mynář, 19.8.2013, 08:48:14
Vážená paní Polová, je mi líto že problém s kloboučkem vyvolal u Vás tak negativní reakci na naše koupaliště. Problém s klouboučky je naprosto okrajová záležitost provozu tohoto zařízení. Jen pro Vaši informaci, projel jsem za Svůj život hodně podobných zařízení, ale nikde jsem neviděl, že by do vnitřního prostoru bazénů byli vpouštěni lidé s pokrývkou hlavy nebo oblečením. Vím že některá pravidla a nařízení se mnohým zdají býti nelogická, ale věřte že při přípravě Lázeňského řádu jsme vycházeli ze zkušeností nejen našich ale i jiných zařízení podobného typu. S pozdravem Ing. Mynář Jaroslav
[21] Vložil: Stanislav Zelený, 19.8.2013, 09:41:59
My Vám děkujeme paní Polová, máte naprostou pravdu. Je fajn, že jste upozornila na nesmyslnost kloboučků. Myslíte však, že když to budete řešit hrdinsky zpoza obrazovky PC, že něco konstruktivně vyřešíte? Nemyslíte, že jaká pravidla si stanoví provozovatel je jeho věc? A není náhodou také pravda, že zakoupením vstupenky (smlouvy) vy obdržíte službu (koupání), ale musíte dodržet návštěvní řád (stanovený provozovatelem)? Ano můžete upozornit na to, že se Vám něco nelíbí, ale chtít si to takhle vydupat (zpoza obrazovky PC), nemyslíte, že je to zbytečné?
[22] Vložil: Kritik, 19.8.2013, 11:02:57
Moje auto dosáhne rychlosti až 150 km/hod, takže kam si mám stěžovat, když na dálnici mohu jet max. 130 km/hod? Nikam! Prostě musím respektovat daná pravidla a zákony. Nebudu přece psát, jak se mi to nelíbí. Jdu na koupaliště, musím se řídit řádem, který tu platí. Také bych mohl dumat, proč se tam nemohu koupat na "Adama"! Prostě to není povoleno, tak to respektuji. Jsou věci, které tu lidé řeší a mnoho dalších nechápe, proč takové ptákoviny řeší.
[23] Vložil: Matcheta, 19.8.2013, 14:39:41
Pane Zelený, to co píšete se zakoupením vstupenky atd., je pravda. Nic si tady ale nevydupávám, ani jsem netušila, jakou kloboučkovou aféru spustím . Jen jsem chtěla vtipně poukázat na danou věc.

Paní Matušíková ano, těžký to život žen matek na "dovolené". Vím. Taky mi tady pár dítek pobíhá, donedávna byla všechna v plenkách. Asi se zamyslím, co mám doma v nepořádku, že stíhám takové "podřadnosti".
[24] Vložil: občanka, 19.8.2013, 21:49:11
Matcheto, voda stín neudělá, ale hlavinku schladí myslím lépe než koubouček.
Také si myslím, že lázeňský řád musí odpovídat nějakým obecným předpisům, která jsou závazná více méně pro všechny.
Je to jenom taková bouře ve sklenici vody.
Já jsem ráda,že tady to koupaliště máme - i s jeho předpisy. Mimochodem - chodila jsem tam často a často jsem i slýchávala hovory lidí "odjinud" a ani jeden nebyl kritický. Naopak. Já bych jen malinko prosila všechny, co tam chodí, aby využívali popelnice, kterých je tam dostatek, a házeli tam pokud možno i nedopalky. Taky by bylo dobré, kdyby rodiče vodili děti na WC a nenechávali je čůrat na plechový plot. Dík.
[25] Vložil: jan vančura, 19.8.2013, 21:49:17
Oni chtějí čepičky na hlavách aby měli pocit, že máme v mezu krytej bazén!`
[26] Vložil: 44, 21.8.2013, 16:11:35
Pokud v nějakým zařízení je daný jakýkoliv řád, nebo pravidla,měly by se v tom zařízení dodržovat. A pokud se mi to nelíbí, nebo nejsem s těmi pravidly nebo řádem spokojen, tak tam prostě NEVSTUPUJI. To musí pochopit i průměrný školák. A né, že když se mi něco nelíbí, tak si to budu vynucovat k obrazu svému.Př. když vy klobouček, tak proč já bych nemohl třeba nafukovací člun, pádla nafukovací gumou taky nikomu neublížím a to k vodě patři tak proč bych ho nemohl mít zrovna na koupališti.A když budu chtít tak mi to taky nikdo nevysvětlí, že to prostě nejde. Ale budu trvat na svém.
TAKŽE ŘÁD JE ŘÁD. A ten se musí dodržovat. Ve vašem povolání se musíte držet taky určitými pravidly a nikdo vás nepřesvědčuje o tom aby jste dělala věci jinak. Na plavčíky neházejte špínu. Pokud vím, tak tito lidé jsou moc dobře proškoleni k této činnosti (když je požádáte, tak Vám to doloží osvědčením) a moc dobře ví, co dělají. Až si jednou loknete, tak vězte, že tento proškolený plavčík - plavčice, pro Vás bez váhání skočí.
[27] Vložil: Matcheta, 21.8.2013, 19:30:22
44 je vidět, že jste článek nepochopil - není o plavčících - ti byly a věřím, že stále jsou "P"lavčíci a určitě mají svůj respekt (nejednou jsem na něj coby dítě vrhala ustaraný pohled, jestli mě za nepovolený skok z boku bazénu posadí na desetiminutovku na lavičku). Je to o zbytečném pravidlu, které moc neprospívá dětským hlavinkám. Tak si vesele dodržujte všechny řády světa - přeji vám v tomto mnoho úspěchů
[28] Vložil: li.dr.., 21.8.2013, 21:42:23
Nechápu, lidi, že jste ten článek nepochopili, vždyť jste ho četli... Vtipně se pozastavuje nad nesmyslem a nic si nevynucuje. Potkala jsem dost lidí, kteří nechápavě kroutili hlavou po tom co byli vykázáni z bazénu, ale stejně jako já se zachovali jako tupé ovce a dál nereagovali. Narozdíl od paní Polové, která to prostě řekla nahlas - jen řekla, nic víc.
[29] Vložil: 44, 22.8.2013, 15:41:10
Děkuji Věřte tomu, že se budu snažit dodržovat všechny řády světa. Byl jsem k tomu vychován, jak od rodičů, tak i ve škole. Pokud se Vám toto pravidlo nelíbí, tak si musíte ztěžovat někde jinde. Tady to nevyřešíte.
Nepleťte si jak je dnes u mladých známé " Je demokracie můžu si dělat co chci,já znám svoje práva!" Uvědomte si to, že Vaše práva končí tam, kde začínají práva toho druhého
Věřím,že jste inteligentní, hodná žena a že jste pochopila co jsem chtěl napsat.(řád)
Klobouček je maličkost. Jó kdyby jste psala, že Vás tam nechtěli pustit bez plavek, to by bylo téma :-) :-)
Abych pravdu napsal, tak do té malé kaluže už nějaký růček nechodím a to proto, že když si uvědomím kolik lidí se v tom V.M. malém bazénu vystřídá v plném provozu, hlava na hlavě a když si dám otázku kolik z nich se před vstupem do bazénu aspoň trochu osprchlo - pěkná představa.( až tam budete zkuste si všimnout)
Kolik jich přišlo upocených a kolik jich přišlo se zchladit a v rámci šetření (vody doma) se při té příležitosti vykoupat (očistit). To tam musí být narvanýho chloru aby se voda stačila čistit. Ale to je jen můj názor a předem se za něj omlouvám. Nechci ne nemám zájem zde rozpoutat další téma.
[30] Vložil: Lenka, 23.8.2013, 10:04:02
tak pochopte že se Matcheta chtěla jen zviditelnit - básnička je trapná a nehodná inteligentního člověka. Pravidla jsou pravidla a kdo je nechce dodržovat ať se jede koupat jinam. Já tleskám číslu [5] Vložil: :+)
[31] Vložil: Libuše Kotoučková, 23.8.2013, 12:51:46
To nám to Matcheto paní či slečna Lenka pěkně natírá, což?
Já ve svém příspěvku nerozumím číslům, Vy píšete trapné básničky - mimochodem Vaše rýmovačka je velmi vtipná, lehce ironická, připomíná mi aforismy Pepy Fouska, jen zapškloun a škarohlíd nic "neprohlíd" /češtinsky správně: neprohlédl, ale to by se nerýmovalo/, tak zkrátka každému co jeho jest, Vašim poučkám inteligentní Ženo Lenko všechna čest!!!!
Vracím diskuzi k původnímu tématu.
PS:
Zviditelnit zde jest umožněno každému, ne každý ovšem má tu odvahu zviditelnit i své jméno.
[32] Vložil: Matcheta, 23.8.2013, 13:43:32
Že příspěvek zdrbnou chlapi, kteří nejsou s dětmi 24 hodin denně pochopím. Ale že se ženy - některé i matky ohánějí dodržováním pravidel a jinými výmluvami, mě překvapuje. Malé dítě má na slunci nosit klobouček to je úplně samozřejmá věc. Ale tak co už, vaše dítko, vaše zodpovědnost. Bavila jsem se s panem Vidlákem a i on ví, že stav není optimální a nikdy se nezavděčí všem (hygiena, hysterická maminka co nemůže najít plavčíka, další otravka, která zas potřebuje klobouk pro své dítko a ještě mu při jeho starostech o tom vypisuje do novin). Svůj návrh řešení jsem napsala, takže tímto je pro mě věc vyřízena. Přirovnávat čepice k chození na Adama, člunu a pádlům, ježdění po dálnici a poslední co mě dojalo č. 44 a superfráze o právech (jak prosím ovlivní hučka na hlavě mé dcery vaše práva?) je dosti zcestné.
[33] Vložil: Petrosa, 23.8.2013, 13:43:59
Pro všechny odpůrce osobních názorů: Ano, pravidla jsou pravidla. Ale nejsou tu proto, abysme je tupě dodržovaly, pravidla jsou tu proto, aby nás chránila ve chvíli, kdy je to zapotřebí. Tyto pravidla někdo tvoří, přetváří a mění a mělo by se tak dít, dle potřeb nás všech (tedy většiny). Věřím, že zodpovědný člověk tyto pravidla nevymýšlí od svého pracovního stolu, ale že vychází z praxe, názorů ostaních lidí. A Matcheta ten svůj názor jednoduše poskytla. Nic víc, nic míň.....nevidím důvod, proč se nad tím pohoršovat. Z diskuze je patrné, jak málo je naše společnost vedena k názorové toleranci. Bohužel!
[34] Vložil: Matcheta, 23.8.2013, 15:38:09
Ó ano paní Kotoučková, natírá . . . div i slza neukápla . Skoro mi připadá, jakoby nás házela do jednoho pytle s místními podnikateli, které taktéž nedávno solidně vymáchala
[35] Vložil: občanka, 24.8.2013, 10:10:37
Petroso, i já jsem jenom poskytla svůj názor na věc. A to, že je odlišný, znamená jenom to, že máme odlišný náhled na věc. Nic víc, nic míń. Zbytečně to hrotíte. Pouze diskutujeme a v diskuzi je normální, že každý řekně to svoje. Pokud Vám to vadí, netolerantní jste Vy.
[36] Vložil: kozénka, 25.8.2013, 10:49:01
Paní napsala názor,a protože konstatuje,je to špatně.Potrefená husa se ozvala,jak,to musí posoudit každý sám.Jestli někam jdu,zaplatím,tak si myslí,že tam jsem vítán.Podle přítupu,pak využiji dalších služeb,nebo odejdu.Ale zaplatit s vědomím,co si o mě někdo myslí,viz 2,tak tam víc nejdu.V místním plátku si provozovatel postěžoval,ostatně jako každý rok,že prodělal.Zamyslel se taky nad příčinou?Není to také jedna z nich?Staré rašple raděj zůstanou doma,než by za to ještě platily.Vím,řád má každé zařízení,i veřejné WC,je na lidech,jak se k tomu postaví.Jak poznáte na člověku,který se tam koupe,že nemá nějakou nemoc?Proti tomu,je klobouček prkotina.
[37] Vložil: Lenka M., 26.8.2013, 15:07:02
Paní Kotoučková,
nevím proč si myslíte, že ve Velkém Meziříčí je jen jedna Lenka. Prosím přestaňte mě urážet, když ani nevíte kdo jsem. Já jsem se k tomuto tématu vůbec nevyjadřovala. Pracovala jsem na koupališti a vím jak to tam chodí. Chápu matky, že tyto pravidla jim přijdou nesmyslná a souhlasím s tím, ale také vím, že tady tím nic nevyřeší. Koupaliště mají na starosti Technické služby. Dotazy a připomínky bych zasílala na jejich adresu.
Pozn.: Nebudu zveřejňovat své příjmení, já se za své názory nestydím, ale chráním tím jiné lidi.
[38] Vložil: někdo, 26.8.2013, 16:37:46
Pro pan Mynáře:píšete,že jste navštívil mnoho podobných zařízení a nikde se ve vnitřních prostorech nekoupe s pokrývkou hlavy.Celá diskuze je ovšem o venkovním bazénu a já znovu opakuji,že jsem též navštívil mnoho venkovních koupališť nebo bazénů a s tímto nesmyslným pravidlem jsem se nikde jinde nesetkal!!!
[39] Vložil: Petrosa, 26.8.2013, 21:39:12
Milá, občanko, ano, i vy jste poskytla svůj názor, a to je v pořádku. A právě proto nerozumím tomu, že jste reagovala na můj příspěvěk, jelikož nebyl určen vám, ale těm, jež kritizují toho, kdo se nebojí ozvat. Ostatně jak je prezentováno v jeho úvodu ("Pro všechny odpůrce osobních názorů").
[40] Vložil: doktor, 26.8.2013, 22:31:53
a jak taková trivialita dokáže rozpoutat diskusní bouři a důležitější věci projdou bez ohlasu, bez odezvy...
[41] Vložil: Petrosa, 27.8.2013, 09:06:41
...právě proto, že se k nim nikdo nevyjádří.
[42] Vložil: Ladislav, 14.10.2013, 09:07:07
Mimochodem si myslím aby na radnici ve Vekém Meziříčí rozhodovaly ženy!!
[43] Vložil: Vlaedimír.N., 14.10.2013, 09:07:12
Paní kotoučková nioho neuráíží ale říká možnost tak jí to nechme stejně já ji fandím!L.N.
Diskuse uzavřena.

Facebook Twitter g+ Youtube
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.


Vytvořil Zdeněk Málek - Tvorba webových stránek | SEO by: Optimalizace pro vyhledávače

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist