30 druhů RUMŮ!
Dnes je 18. července 2019, svátek má Drahomíra, zítra Čeněk.
  • Ještě stále není městská policie přestěhována a již je rozbité sklo u pravých vstupních dveří.
  • Je léto, náměstí plné turistů... prostě nejlepší čas na natírání laviček, aby se nedalo kam sednout, povzdechla si jedna starší paní.
  • V úterý v noci přesně o půl dvanácté nízko nad jižním obzorem šlo porozovat maximální fázi částečného zatmění Měsíce.
  • Začátek dálničního mostu Vysočina na straně u Rakůvek kompletně rozebrali.
  • Tu pravou nezapomenutelnou kolonu na D1 najdete u Velkého Meziříčí.

Před volbami, dodatek

OSTATNÍ - OD VÁS - 13. 10. 2013 - komentářů 0

Martin Klement.
Martin Klement.
foto: Jiří Michlíček

Když jsem si přečetl ve Velkomeziříčsku č. 35, příspěvek PŘED VOLBAMI, velice jsem se podivil.


Tak, jak mne rodiče a učitelé v minulém režimu naučili, ctím šediny, ale obsah článku mne potvrdil slova pánů Wericha a Horníčka, kteří říkali, že moudrost a stáří nechodí ruku v ruce, že mnohdy přichází stáří samo.

 

Je jisté, že období nacistické okupace, bylo pro náš národ opravdu nejhorším obdobím a padesátá léta nebyla pro mnohé procházkou růžovým sadem, (Však se za ně omluvila nejen KSČ, ale v roce 1956 na XX. sjezdu KSSS i N.S.Chruščov, který otevřeně odsoudil stalinismus jako zločinný kult osobnosti.) avšak tvrzení autora, že zažil komunismus, navozuje debatu o jisté senilitě. Nemohu souhlasit s tím, že to byl sovětský svaz, kdo rozdělil Evropu na ZÁPAD a VÝCHOD, stejně jako s tvrzením některých lidí, že studenou válku a ostnaté dráty mají na svědomí komunisté, vždyť historici vědí své a psát o tom, že MAJETNÍ (nemajetní neodcházeli?) odcházeli bez náhrady, znamená napadnout i dekrety prezidenta Beneše.

 

Totální demagogií je tvrzení, že za čtyřicetileté období socialismu došlo k nějakému propadu hospodářského potenciálu. Vždyť celá polistopadová éra, čerpá z prodeje státního majetku a ne do vedení již neexistujících podniků, ale do vlády jmenuje lidi bez potřebného vzdělání jen proto, že mají tu správnou politickou příslušnost. Jak byl stát těmito odborníky veden je dnes zřejmé a to se týká i školství, sportu a vůbec všech odvětví, nevyjímaje zdravotnictví, či zemědělství. V posledně jmenovaném, je situace nadmíru jasná. Místo jasné soběstačnosti, kdy jsme byli schopni darů rozvojovým zemím, potácíme se dnes na dně a kupujeme odpad z celé Evropy. Kdeže je ČSN u potravin, zaručující jejich kvalitu?!

 

Asi se nemá cenu vyjadřovat k množství peněz, jež minulý režim vydával na armádu, která z větší části sloužila jako záchranný sbor a pomáhala obyvatelstvu při přírodních pohromách, zvláště s ohledem na dnešek, kdy platíme z peněz nás všech válečná dobrodružství žoldáků, kteří bojují v zahraničí v zájmu kapitálu, tedy nikoli naší vlasti.

 

Pan Emil Dobrovolný rád zdůrazňuje, že si na všechno musíme nejdříve vydělat, ale ve své pravicové zaslepenosti nevysvětluje, jak to má učinit stát, který přišel o své obrovské a prosperující podniky, či prostí občané, kteří i díky tomu nemohou sehnat práci a jejich jediným dostupným výdělkem je žebrání u ústavu sociálního zabezpečení.

 

V nastávajících volbách bych rád občanům doporučil, aby volili politickou reprezentaci, která zastaví devastaci našeho státu a varuji před volbami „soukromých projektů“, které dopadnou jako VVeverky a hlavně před subjekty jako je Dělnická strana, která čerpá z naštvanosti lidí a nabízí silová řešení. Každý by si měl uvědomit, že násilí není politickým programem a v dnešním světě by měla převládat hlavně demokratická řešení, i když nutno uznat, že slovo demokracie pokřivila hrstka mocných na nadvládu nad většinou. I když jsem se v těchto volbách nevešel na kandidátku, doporučuji volit z řad KSČM, na jejíž kvalitní kandidátce jistě každý nalezne člověka, který je hoden zastupovat jeho zájmy v parlamentu. Program komunistů je založen na hesle S LIDMI PRO LIDI a komunisté svým hlasováním a návrhy v poslaneckých lavicích vždy dokládali, že svůj program myslí vážně.

 

Na závěr mého příspěvku bych se ještě rád vrátil k předchozímu číslu Velkomeziříčska, kde jsem byl citován v případě daru Římskokatolické farnosti Křižanov. Je škoda, že se čtenáři našeho týdeníku nedočetli, že bych neměl problém zvednout ruku pro jakýkoli církevní projekt, který by pomáhal řešit špatnou situaci mladých rodin, svobodných matek či dětí, které staví restaurovaný kapitalismus u nás do neřešitelných situací. Na svém názoru na dar pro stavbu památníku svaté Zdislavě nehodlám nic měnit a je pro mne povzbuzující fakt, že jsem byl pro něj občany našeho města převážně chválen, nikoli pranýřován. Ruku na srdce vážení čtenáři, kdo z Vás souhlasí s církevními restitucemi v podobě, v jaké byly pravicí protlačeny sněmovnou? Možná Vám i mne vysvětlí pan Pešek, jakých křivd se komunisté dopustili na církvích, které prokazatelně vznikly až po roce 1989…


Autor: Martin Klement, předseda ZO KSČM a zastupitel města Velkého Meziříčí

Publikoval: -kas-

Čtěte také

12. 2. 2019 - Apokalypsa v lesích

Posílám pár fotek ze sobotní projížďky na běžkách mezi Netínem a Zadním Zhořcem. Je to hrůza a jenom začátek zkázy. Příští tři roky porostou jenom václavky na smrkových pařezech a potom sto...

21. 5. 2019 - Členové apoštolské církve se tradičně zapojili do potravinové sbírky

V sobotu 18.5. proběhla po celé republice sbírka potravin pro potřebné, kterou pořádala Česká federace potravinových bank ve spolupráci s potravinovými řetězci.

14. 5. 2019 - Tak jsme se opět zviditelnili…

Tak jsme se opět zviditelnili a to rovnou v televizních zprávách. Naši novou „hadí“ silnici nám musí závidět celá republika. Proč se vlastně ona klikatice na Třebíčské objevila?

2. 6. 2019 - Férový příspěvek k nefér jednání na jedné protestní akci

Když jsem se o této akci dozvěděl, napadlo mne, že by nebylo od věci vyslechnout si argumenty těch, jež žádají hlavu premiéra. Nejprve z povzdálí, ale poté i z nejtěsnější blízkosti jsem...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 32.

[1] Vložil: lPerlička, 14.10.2013, 09:06:48
Vy komunisté jste zabíjeli nás sociální demokraty a lidovce o co vám jde? Chcete zase vyhrát volby?
[2] Vložil: Tony, 14.10.2013, 09:07:49
Vážený pane, melete mouku s blátem dohromady a chcete to prodat ve volebním výprodeji, coby čerstvý pecen. No, každý soudný člověk si to v hlavě srovná i bez Vás.
Souhlasím s Vámi, v odkazu na I.S Chruščova, že Stalinismus byl zvěrstvo. Píšete že se omluvil, kdo se omluví za léta po srpnu 68´? Tedy dalších 30 roků tvrdé normalizace, represí, konfiskace majetku soukromníků a sedláků? Několikadenních nikdynekončících výslechů, plných ponižování daleko za hranice lidskosti, týrání, popravy. Jste to snad Vy osobně, kdo se k této minulosti postaví čelem. Zatím to nikdo z Komunistů nedokázal. Buďte prosím první, kdo naplno přizná tu hrůzu, která se v důsledku vyrovná fašismu.
[3] Vložil: keep smiling, 14.10.2013, 19:02:09
Skutečně. Církve vzniklé po roce 89 dostanou peníze. Ale nikoli od státu, nýbrž z části odškodnění katolické církve. Komunisté těmto církvím skutečně nic neudělali. To je katolíci vzali kus ze svého a dali ho nově církvím nově vzniklým. Během jednání, která proběhla mezi církvemi navzájem a pak mezi církvemi a státem bylo totiž dohodnuto, že se finanční náhrada poskytne všem církvím a náboženským společnostem, kterým bylo přiznáno zvláštní právo na financování ze státního rozpočtu. Takže ačkoli by se proporcionálně mělo vrátit katolíkům 98 % ukradeného majetku, vrátí se jim pouze 80 %. Dá se říct, že komu majetek ukradli, tomu se vrátí alespoň jeho část plus náhrady a církev vzniknuvší po roce 89 se bude moci osamostatnit, neboť stát se o její zabezpečení doteď staral. Ono je totiž nutné podotknout, že zákon č. 428/2012 Sb. se nejmenuje O restitucích, ale o Majetkovém vyrovnání - a sem patří jak restituce, tak odluka od státu. Snad to stačí pro vysvětlení.

K rozdílu mezi stavem ekonomiky před/po 89. roce bych řekl jen asi tolik: Rozhlédněte se, jak vypadají naše města a vesnice dnes a vzpomeňte si, jak vypadala/y kdysi. Barva nahradila šeď. Podívejte se, čím jezdíme, jak se oblékáme, jakou máme kupní sílu, co vyváží náš průmysl. Ze zaostalé země na pokraji kolapsu se zničeným životním prostředím se stala ekonomicky i morálně lehce dýchavičná (ale živá)republika, svobodná a krásná. A nebýt padesátileté pauzy v podobě vlády hnědé nacionálně-socialistické a rudé internacionálně-socialistické ideologie mohla být ještě krásnější...
[4] Vložil: kája, 15.10.2013, 07:52:26
K 1,2,i3. Opět volby, opět strašení komunisty, ovšem bez SSSR za zády. Jak je vidět na volebních preferencích, voliči jsou schopni rozpoznat, jak kdo to "myslí upřimně". Kromě zločinů minulosti mi schází výčet zločinů od toho majetkového převratu. S kauzou Křižanov plně souhlasím jak uvedl autor článku. Nezahlédl jsem tam tu paní ze Žďáru co se tam mohla dovézt a kromě keců přispět ze svého určitě více než z městského rozpočtu.
[5] Vložil: rejpal, 15.10.2013, 20:29:56
Martine,už jsem myslel,že nežiješ.Koho by pohrobci pravice,ještě mimo paní Kotoučkové,mohli napadat?Příspěvek pana Dobrovolného,jsem také četl.Protože příběh jeho rodiny znám,nedivím se,že je zatrpklý.Jen několik poznámek.Sám nemůže věřit tomu,že studovaly jen děti prominentů.Mohu jmenovat hodně lidí z města a okolí,co vystudovali,aniž by měli stranické zázemí.Sám pisatel,byl ve funkci předsedy družstva,což bylo na úrovni ředitele.Byl snad ve straně?Když píše,že to byla výsada.Ba naopak.Dostat se na učení automechanikem,do místního HADa,byl problém.Tam strana nepomohla.Asi to byl třetí odboj.Volit si může snad každý koho chce.Snad má každý svůj názor.Nikdo nemusí doporučovat.V neděli se jasně ukázalo,jak je to s demokracií.Po dostizích poskytl Váňa rozhovor,kde řekl,co řekl.Byl to přímý přenos,tak to nikdo nečekal.Avšak večer,demokratická média odvysílala pouze to,že končí.To hlavní,už ne.Takže já,mám jasno.
[6] Vložil: Vladimír N., 16.10.2013, 20:42:25
Martine teď je rok 2013 ale já s tebou souhlasím v té věci že sice ano ale moc peněz bylo přiznáno katolické círvi ovšem Zdeněk Firlinger socan měl komunistickou průkazku č.4!V minulosti se staly věci špatné a nikdo neví i dnes jak je napravit.
[7] Vložil: Perlička, 17.10.2013, 08:56:01
Vladimír Petráveč
[8] Vložil: Tony, 18.10.2013, 08:59:29
ad.5
Vzhledem k tomu, že můžete jmenovat hodně lidí, co vystudovali, aniž by měli stranické zázemí, budu rád, když jmenujete jediného, (i více) který vystudoval v rodině, která byla politicky perzekvována. Tedy mezi roky 1953 - 1989. Děkuji, očekávám dlouhý seznam jmen
[9] Vložil: kája, 18.10.2013, 12:54:31
K 8: Tak třeba Klaus Václav studia v zahraničí, nyní oceněn medailí za boj proti komunismu. Nebo v jednom městyse syn kostelníka, který byl zavřený v 50 letech, v poklidu dokončil VŠ a sám se stal učitelem. Najdou se i další, pochybuji, že mezi ně mi budou také ti co zapalovali jezeďákům stohy slámy za což po převratu jezdili třeba v dopravě zdarma!
[10] Vložil: rejpal, 18.10.2013, 21:23:27
8.Třeba předposlední starosta města,bývalý děkan,studoval ve Francii,v dobách,kdy i on říkával,že se to nemohlo.Kája taky doplnil.Nejsou všichni slepí a hluší,jako Tony.Včera se to pokoušela pražská jednička ze Žďáru,v televizi taky používat,v duelu z Babišem.Jen se ještě víc ztrapnila.Lhát se nemá.Za týden se budem vašim blábolům,už jen smát.Začnou vyplouvat zločiny vašich idolů na povrch,a vaše reakce už nebudou žádné.Zločiny posledních let budou potrestány.A paní Jourová,ta si dá opravdu záležet,za to,co ji pravicoví zločinci provedli.
[11] Vložil: M. Klement, 19.10.2013, 07:59:21
Nechtěl jsem k těmto volbám podávat nijaké doporučení ani agitovat za stranu, které věřím jako jediné v politickém bahně posledních let. Pouze jsem reagoval na článek ve Velkomeziříčsku, který jeho autor pojal velmi tendenčně. To, že má odpověď nevyšla v týdeníku, který mou reakci odstartoval, lze podle profesionality vedení tohoto listu chápat, ovšem hysterické výlevy některých oponentů pochopit nelze. Když si uvědomím, že šeď našich vesnic, kdy si každý zakládal nejen na pestrosti zahrádky, ale i na celkovém vzhledu celé vsi, byla náhle vystřídána snahou ukázat, že JÁ MÁM NA TO, UDĚLAT ZE SVÉ ZAHRADY UKÁZKU NEVKUSU, KTERÁ NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO S PĚSTOVÁNÍM ZELENINY, ANI KVĚTIN, JEN ABY BYLO VIDĚT, ŽE JÁ NA TO MÁM... pak je mi jasný i povzdech Tonyho, kterého mučili bachaři za tvrdé normalizace v nekončících výslecích za hranicí lidskosti, jež dozajista prožil a stejně, jako keep smiling jásá nad tím, že se za posledních dvacet let, stala z naší zpuštošené a zaostalé země zem plná rozkoší a demokratického nic nedělání za státní peníze. . Když vidím řady spoluobčanů, kteří si zoufají u plných regálů zahraničních obchoďáků a žmoulají v ruce poslední drobné v rozpacích, zda si koupí chleba, nebo toaletní papír, je mi jasné, že mají na paměti dobu, kdy toaleťák nebyl k sehnání a jsou nadšeni, že ta doba je již dávno za námi .
[12] Vložil: Tony, 19.10.2013, 08:48:31
Už se těším, jaký tvrdý dopad zažijí po volbách socani a komunisti. Byť by třeba i vyhráli, budou to vítězové voleb, kdo bude muset vysvětlovat voličům, že ty předvolební sliby tak nějak nejde uskutečnit, ale oni za to vůbec nemůžou. To všechno zavinili ti, co tam seděli před nimi. Český národ je splachovací, zapomene a bude zase jenom pomlouvat. Zdejší připosranismus by snad dokázala sjednotit jedině válka. Pevně doufám, že se jí nedožiji.
[13] Vložil: rejpal, 19.10.2013, 08:48:41
Ještě malý dodatek k Tonymu.Je zajímavé,že postižení,o tom moc nemluví,nebo nechtějí.Ale ti,kterých se to netýká,kvičí stále.A to i celostátně.Co je paradox,i ti dvacetiletí historikové.Ti neví vůbec nic.
[14] Vložil: Tony, 19.10.2013, 08:49:26
AD11:
Ne, nemučili mě, ani nevyslýchali. Ale ta část o tom, že se za posledních dvacet let, stala z naší zpuštošené a zaostalé země zem plná rozkoší a demokratického nic nedělání za státní peníze se mi docela líbí. Za státní peníze a socialistického nic nedělání se tady žilo dobře všem, kteří nebyli líní a nakradli si pro sebe. Kolik rodinných domů ve velikosti menších kuturáků stojí po vesnicích za peníze dělnické třídy? V družstvě se pristavoval teletník a jakoby mimochodem se k tomu ve vesnici svépomocí postavily tři dvougenerační domy. Za co?
To, že nám komunisti zanechaqli zpustošenou zemi, nelze popřít. Jejich dluhy budeme splácet ještě desítky let. Život za imaginární peníze prostě jedou skončit musel. Bohužel skončil pozdě, až když už státní kasa byla tak vybraná, že ani Kuba, ani Vietnam, ani Sověti neměli z čeho dluhy splatit, protože rovněž padli na hubu.
[15] Vložil: jerry, 19.10.2013, 10:43:08
14.A kdo vykradl důchodové fondy?Topolánek a spol.Kdo vytuneloval fabriky a celou republiku?ODS,TOP ,a jim podobní demokraté.Ostatní netřeba komentovat.Názor tupouna.
[16] Vložil: Tony, 19.10.2013, 10:43:40
ad13
nejsem dvacetiletý historik,jsem už vcelku zralý muž. Nestydím se za své šediny. Naopak, myslím si, že je to ( podle dnešní konvence) docela fér. Aby to bylo trochu zajímavější, Pane Klemente, já nemám maturitu, narozdíl od Vás. Nebo ne? Nevím, Pamatuji si Vás ze základní školy. Nebudu Vás tady zostudovat. Nemám to zapotřebí. Víte, pamatuji si, že jste se jmenoval Rokos. Ale to je už asi mimo naši diskusi.
[17] Vložil: rejpal, 19.10.2013, 10:44:06
14.A to můžete doložit,ty baráky,jak kulturáky?Konkrétní obec,jméno,by nebylo?Nebo je to vlastní rodina,když tak znáte detaily?V bodě 8,jste požadoval totéž,tak se ukažte.
[18] Vložil: doktor, 19.10.2013, 22:54:02
...pár kulturáků stojí kousek pod dálnicí u hotelovky a v zeleném koutu se staví něco na způsob ČSAO a pneuservisu dohromady....:)Ale všechno je to porevoluční výstavba.
Teď k věci. Pane Klemente, zkuste se někdy podívat na seriál Zdivočelá země a odpovězte sám sobě - po pravdě, chtěl byste v té době žít?
[19] Vložil: kája, 20.10.2013, 10:51:16
Doktore, mám za to, že uvedený seriál vznikl i za moje koncesionářské poplatky jako někam vlezectví v té době vládnoucí garnituře. Určitě je řada lepších před převratových seriálů. Podle některých volebních preferencí to vypadá na jaký vztah k minulé době? Co nabízel spolek ODS a jim podobných stran a co splnil, abychom se tedy měli lépe než v té seriálové době?
[20] Vložil: doktor, 20.10.2013, 13:44:28
19. Nejenom tento, bylo jich jistě víc..o kvalitě nebudeme polemizovat, myslím , že z hlediska historie lživý není. Rozhodně neglorifikuji tuto dobu, ale rozhodně ne tu minulou, i když třeba mé dětství v ní nebylo špatné.
Chtěl jsem tím příspěvkem jenom říct, že jsem rád , že je pryč ta doba, kdy vás pronásledovala StB jenom kvůli tomu, že čtete nevhodné knížky a stýkate se s nepohodlnými lidmi. Většina lidí to nepoznala, ale pokud jste byl "třídní nepřítel" dělali vám ze života peklo až do konce.
Pokud se vám Zdivočelá země nezdá jako dobrý příklad, zkuste třeba Přítelkyně z domu smutku- Jak "chcípající" socialismus dokázal ničit životy a deklasovat ty nevyvolené. A tím svým názorem, že socialismus je zlo a nefunguje nikde na světě , rozhodně neobhajuji dobu kmotrů, ať modrých nebo oranžových, nebo třeba komunálních.. vyjde to na stejno.
[21] Vložil: občanka, 20.10.2013, 20:04:02
Pokud redakce Velkom. odmítla uveřejnit odpověď pana Klementa, tak je zde něco velice shnilého a dost mi to připomíná dobu minulou.
Ovšem ta už se nevrátí nebo si opravdu myslíte, že pokud by komunisté ve volbách zvítězili, bude se znárodňovat a omotávat hranice ostnatým drátem? Nenechte se vysmát. Ta doba už se nevrátí a to hlavně proto, že komunismus padl v celé Evropě. To jen v našem případě nás museli v 89. trochu popostrčit, aby se vůbec něco dělo.
Každá vláda - i pravicová - to bude mít po volbách velice těžké. Jelikož napravit to, co se zde dělo v poslední 6 - 7 letech bude velice těžké a zdlouhavé.
Kdo chce opět soc. politiku pana Drábka, problémy na dopravním, pokračující recesi, neustálé hádky a dohady a vůbec diletantské vedení státu, nechť volí opět strany, které nám od roku 2006 vedly zemi.
[22] Vložil: kája, 21.10.2013, 08:57:48
Doktore, už se těším na seriál Přítel z Havlova na Žďárecku. O tom, jak měl fešácký kriminál, že ostatní chartisti mu to dodnes závidí. Tony zapomněl také napsat jak některá elita zemědělců dávala do družstva shnilé žebřiňáky a po 89 si odvážela zánovní traktory.
[23] Vložil: rejpal, 21.10.2013, 18:33:38
22.To nemá chybu.Pravda,která se nehodí.Jinak Tony nějak zapoměl objasnit ty kulturáky.
[24] Vložil: Sosan, 23.10.2013, 07:46:24
Ano uvidíme komu lidi věří po těchto volbách.Když mého otce ročním 1922 mučil esesák tak po válce se stal komunistou ale chtěl demokracii a to není KSČ ani dnešní rétorika,Martine napiš že nechcete znárodňovat a další věci!!!V.N.
[25] Vložil: jerry, 23.10.2013, 20:01:17
Dneska se opět vyznamenal místní bulvár.Napsal seznam kandidátů,blízkých našemu okolí.Nějak zapomněli na Pavla Kováčika z Hrotovic.Myslím si,že Hrotovice jsou blíž,jak Humpolec.Nějak ta demokracie vrže.Ještě že už to nebude dlouho trvat.Pak najednou servilní novináři budou opěvovat vítěze.Můžou si být jistí,že nezapomínáme.I když,světe div se,byl tam článek MK.Že by začátek?Pan Veleba,co napsal,klobouk dolů.Za to si zaslouží úctu.Jisté skupině lidí se to určitě nebude líbit,ale stejně se do parlamentu nedostanou,kdo by si je nechal lézt do zadku?Jiného,za dobu svého působení na výsluní,nebyli schopni.A to za každého režimu.
[26] Vložil: M. KLEMENT, 24.10.2013, 21:47:22
Pro 24 Nikdy by mne nenapadlo, že se bude nějaký soukromník bát znárodnění, v případě volebnáho úspěchu KSČM. Vždyť každý,kdo umí číst, zná nejen volební sliby, ale i jistoty, dané volebním úspěchem KSČM
[27] Vložil: aneta, 25.10.2013, 07:50:37
No jo, pane Klemente, ale když se podíváte do programu z roku 1946 a pak se podíváte na jeho realizaci, ono už se vám potom příliš věřit nedá. Současné strany slib třeba nesplní, vy jste je nejenže nesplnili, ale v mnoha případech jste dělali pravý opak. Umění číst nestačí.
[28] Vložil: občanka, 26.10.2013, 09:04:59
Aneto, proč chodíš tak daleko do minulosti? Myslíš, že dnešní pravici se věřit dá? Není to tak dlouho, co o tolik procent zvedli DPH a rozhodně to v programu neměli. Vlastně taky udělali pravý opak toho, co hlásají.
[29] Vložil: pamětník, 26.10.2013, 15:27:06
27.Píše se rok 2013.V roce 46,jste nebyla na světě,tak co tu řešíte.Nyní píší dějiny pravicoví zločinci.Podobnost,čistě náhodná?Ještě začněte opěvovat první republiku,a tatíčka Masaryka.Tehdy taky byl kapitalismus,nezaměstnaní,bezdomovci.Pro ně byly obecní chudobince,a jídlo si obstarávali drobnými pracemi,po domech.Co je dnes?To stejné,jen ty chudobince nejsou.
[30] Vložil: george, 28.10.2013, 09:32:16
(29)Prosím vás "paměťníku" co se obořujete na "anetu" Je přece správné, že se zajímá o historii svého národa . Protože historie by nás přece měla poučit o chybách našich předků i nás samých...
[31] Vložil: george, 28.10.2013, 09:32:18
Jinak ke článku: demagogie, demagogie, hnus, jenom předvolební agitace autora!
[32] Vložil: pamětník, 28.10.2013, 11:38:37
30.Je dobře,že se zajímá o historii.Ještě si musíme ujasnit,o jakou.Jestli tu skutečnou,nebo upravenou rádoby historiky.O tom,že tatíček M.,nechal střílet do lidí,se taky moc neprezentuje,protože se to nehodí.O Havlovi pomlčím,to je na román.Současnost nám pravice taky malovala v krásných barvách,a jak dopadli.
Diskuse uzavřena.

Facebook Twitter g+ Youtube
SLUŽBY PRO DOMÁCNOST
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.


Vytvořil Zdeněk Málek - Tvorba webových stránek | SEO by: Optimalizace pro vyhledávače

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist