30 druhů RUMŮ!
Dnes je 18. července 2019, svátek má Drahomíra, zítra Čeněk.
  • Ještě stále není městská policie přestěhována a již je rozbité sklo u pravých vstupních dveří.
  • Je léto, náměstí plné turistů... prostě nejlepší čas na natírání laviček, aby se nedalo kam sednout, povzdechla si jedna starší paní.
  • V úterý v noci přesně o půl dvanácté nízko nad jižním obzorem šlo porozovat maximální fázi částečného zatmění Měsíce.
  • Začátek dálničního mostu Vysočina na straně u Rakůvek kompletně rozebrali.
  • Tu pravou nezapomenutelnou kolonu na D1 najdete u Velkého Meziříčí.

Kde na to vzít?

OSTATNÍ - OD VÁS - 7. 7. 2014 - komentářů 0

Prezident Obama požádal Kongres o 500 milionů dolarů, na výcvik a vyzbrojení Syrských vzbouřenců.


Nebudu polemizovat o umírněnosti těchto vzbouřenců, tedy spíše žoldáků sjíždějících se do Sýrie z celého světa. Pozastavím se nad tím, kde hodlají vzít Američané peníze nejen na toto válečné dobrodružství, když jejich ekonomika nevykazuje žádné pozitivní zlepšení? Prostě sáhnou do zahraničí. Francouzské bance BNP Paribas vyměří pokutu ve výši 87,834 miliard USD (zhruba 177mld. Kč) za porušování amerických sankcí vůči Súdánu, Íránu a Kubě.

 

Banka prý, dle agentury Reuters vinu přiznala a se zaplacením částky souhlasila… Jsem opravdu velmi překvapen. Sankce USA vůči těm, jež se jim znelíbí, či těm, kteří nehodlají skákat podle jejich diktátu, nikdy nebyly uznány OSN a naopak jsou každoročně přijímány protesty proti sankcím zaměřeným proti „Ostrovu svobody“. Divím se, že francouzský ministr zahraničí Laurent Fabius pouze varoval, že by takto vysoká pokuta mohla ovlivnit jednání EU a USA o vytvoření zóny volného obchodu.

 

Americké úřady stále nemohou pochopit, že již dávno nejsou tím světovým hegemonem, že jejich dluhy vůči Číně se pohybují v astronomických číslech a jejich krach stále více závisí i na evropském exportu a importu? Světový četník a rozdmýchávač nepokojů a bojů po celé Zemi možná tuší, že různá hospodářská spojení v celky jako je BRICS (Brazílie, Rusko, Indie? Čína a Jižní Afrika) jim zasazují poslední direkt před KO a stejně jako umírající kůň začíná kolem sebe stále víc kopat.


Autor: Martin Klement

Publikoval: -kas-

Čtěte také

30. 11. 2018 - Hledám lidi, kteří se cítí být poškozeni nebo podvedeni při sjedávání půjček

Hledám lidi, kteří se cítí být poškozeni nebo podvedeni při sjednávání půjček s osobou, která vystupuje jako pan Zezula.

23. 4. 2019 - Ještě žiju

Je to již nějaký ten čas, kdy jsem se naposledy písemně vyjádřil k nějaké události, či komentoval problém. Na dotazy proč tomu tak je, jsem odpovídal – „Vždyť není nic nového ke...

16. 4. 2019 - Názor občana: Dopravní situace na ulici Družstevní

Jsem obyvatelkou ulice Třebíčská, maminkou dvou dětí 4 a 2 roky. Starší syn 4 roky chodí na MŠ Velox. Každý den absolvujeme pešky trasu po ulici Družstevní ráno do školky, a ve...

12. 2. 2019 - Apokalypsa v lesích

Posílám pár fotek ze sobotní projížďky na běžkách mezi Netínem a Zadním Zhořcem. Je to hrůza a jenom začátek zkázy. Příští tři roky porostou jenom václavky na smrkových pařezech a potom sto...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 39.

[1] Vložil: rejpal., 7.7.2014, 21:12:28
No sláva.Už jsem Martine myslel,že jsi se někam odstěhoval.Diskuze začíná váznout. zvláště,když se položí konkrétní otázka.To mají radní bobříka mlčení.
[2] Vložil: Tom, 8.7.2014, 19:20:32
Než začnete rozvíjet nějaké divoké teorie, ještě si zopakujte, že banka BNP Paribas se k nekalostem přiznala - viz www.ceskatelevize.cz…
Myslím, že to je dostatečné vysvětlení. Pro jinou teorii neexistují žádné důkazy.
Mimochodem není to poprvé, co dostala nějakou pokutu, před nějakými 4 lety dostala pokutu pro změnu ve Francii za kartelovou dohodu.
To, že pokutu USA nekonzultovala s OSN, není ničemu na překážku. Když holt chce banka v USA působit, musí se podřídit tamním zákonům a účastnit se sankcí, které USA na některou zemi uvalí.
Ostrov svobody nerovná se ostrov bezpráví.
[3] Vložil: Janek, 9.7.2014, 12:47:39
Soudruhu Klemente, už delší dobu tady čtu vaše příspěvky a názory.
Podle vás je vše od roku 1989 špatné a zhýralé. Nechcete se
tedy na to tady už vy... a vzít sebou všechny členy a příznivce teroristické KSČM a odjet za Kimem do KLDR. On vás určitě
rád přivíta s otevřenou náručí. Možná vás i ubytuje v nějakém luxusním táboře (pochopitelně zdarma)

S pozdravem Janek

[4] Vložil: rejpal, 9.7.2014, 16:02:36
Janku,ty a tobě podobni stále kvičí,že komanči někoho stěhovali.Tak proč chceš stěhovat ty?Nejsi jako oni,nebo ještě horší?Na jedné straně huby plné demokracie,a na druhé straně opakování historie.Už jste opravdu trapní.Kam to ta vaše demokracie dopracovala,vidíme o každých volbách.Jste v p....i,tak jen kopete kolem sebe,ale bez výsledku.Vaše divadlo skončilo.S tím se už musíte smířit.Lidé sami rozhodnou,kterým směrem půjdou.Rozhodně ne,pod vedením ODS.
[5] Vložil: Jiří, 9.7.2014, 16:50:29
Rejpale, máte pravdu. Každý může říct nebo napsat svůj názor. Nevím proč to druhým vadí, že pan Klement je člen KSČM? Je to jeho volba, jeho věc. Respektovat by to měl každý. A k té ODS, já bych ji nevolil ani za zlaté tele, protože jak vidím kandidátku ODS, tak vždy marně hledám nějakého dělníka, nebo nezaměstnaného. To je strana podnikatelů, která nedělá nic pro obyčejné lidi, ti je zajímají pouze před volbami, ale nejsou v naší zemičce jen podnikatelé. I když si často říkám, že tady za chvíli budou jen politici, podnikatelé a nezaměstnaní.
[6] Vložil: Janek, 10.7.2014, 08:28:42
Pane Rejpale

Já nikoho nechci stěhovat proč? Ale kdybych musel žít(jako soudruh Klement a jiní) v demokracii neustále nasranej na to jak je to tady špatné, tak bych asi šel do skvělé komunistické budoucnosti.


S pozdravem Janek
[7] Vložil: Tom, 11.7.2014, 17:40:23
Nevidím pane rejpale, že by Janek někde někoho vyháněl. Jen nabídl panu Klementovi, aby si zajel vyzkoušet pokročilou cestu ke komunismu v praxi. Zbývá už jen pár posledních skanzenů - na Kubě a v KLDR, tak aby to ještě stihl.
Celkem bych řekl, že to demokracie dopracovala daleko, když i její nejzarytější odpůrci si mohou na ni na internetu lít špínu v kýblech. To by za komára nešlo. Nebyl by ani ten internet, natož svoboda slova.
[8] Vložil: Tony, 11.7.2014, 20:21:06
To 5: Pane Jiří,evidentně si nevidíte do úst. Protože podnikatelé jsou ti, kteří Vám a podobným dávají práci. Tudíž dělají hodně pro obyčejné lidi, jako jste Vy i já. Děkuji stávajícímu systému, že si za své, (ne zrovna jednoduše vydělané) peníze mohu koupit co chci. Komu se nechtělo makat za minulého režimu, nebude pracovat ale naříkat i dnes. Kdo pracovat chce, práci si najde. S praxí a vědomostmi samozřejmě roste i plat. Tak to prostě funguje po celém světě. Tomu se říká tržní ekonomika.
Aby bylo jasno, nejsem volič ODS, jsem ovšem příznivcem pravice. Jsem si totiž dobře vědom toho, co za paseku tady způsobila levice v letech 1948 - 1989. Opravdu není co oplakávat. Lituji pouze toho, že levice dnes může svobodně ventilovat své názory, potažmo propagandu, kdežto před pouhými 25 lety toto velmi tvrdě trestala na straně opozice. Dnes po změně režimu nehrozí Vám a Vašim soudruhům žádný postih za propagandistické pamflety, provokativní texty a rozvratnou činnost. Užívejte si v klidu života ve svobodě slova i ducha, a buďte rádi, že jste přežili socialismus. Dnes je život nás všech obyčejných občanů neporovnatelně lepší. Každý z nás má nebo měl velké starosti, problémy atd. To platí pro jakýkoli režim. Ale nepleťme do toho politiku, ta s tím nemá nic společného. Ono totiž nadávat na politiku, je takový národní sport. Zkusme se zamyslet sami nad sebou, žijeme v relativně malém městě, co kdybysme se pokusili najít východisko? Proč pořád pravice proti levici a naopak? Já bych se chtěl dočkat jednání napříč spektrem. Jenom si vyprošuji vulgarity. Máte někdo konstruktivní nápad? Navrhněte prosím.

K vážnějším diskusím zpřístupním osobní e-mail
[9] Vložil: Tony, 11.7.2014, 20:21:18
Konečně k článku samotnému. Opravdu věříte tomu co zde píšete?
To Vás obdivuji, stejně jako Sancho Panzu. Díky Vám je politika veselejší.
[10] Vložil: M.Klement, 12.7.2014, 09:02:29
Jako vždy: naprosto konkrétní a vyčerpávající komentáře plné nevyvratitelných argumentů. Podnikatelé div nekrachují ve snaze pomoci těm téměř negramotným idiotům, kteří nemají buňky na podnikání. (Živnostníci jsou taky magoři, protože se místo podnikání pouze snaží uživit.) Pravičáci pějí chválu na tržní ekonomiku navzdory tomu, že ji v knize Ekonomika argumentačně odrovnal její autor, nositel nobelovky. Bezmozci staví KSČM na úroveň teroristů... A na všechno dohlíží námi všemi placená, zcela nestranná a objektivní televize, o níž platí heslo-Svoboda slova a demokracie začíná tam, kde končí signál ČT.
[11] Vložil: Tony, 12.7.2014, 17:29:31
re10: Pane Klemente, právě jste dokázal svoji přízemní oddanost své politické straně. Selský rozum Vám nebyl nadělen, no co už, nejste sám. Je spousta lidí, Vám podobných, kteří nevidí dál než za svůj talíř. Bohudík však stále mezi námi žijí a pracují lidé, kterým záleží na tom, jak budou žít naše, ale třeba i vaše děti. Je opravdu nutné státu dávat, abychom mohli ve stáří i něco málo brát. Nejde dlouhodobě brát, a potom se divit, že na nic nejsou peníze. Každý hospodář, živnostník i podnikatel to dobře ví. Proč to nechápe Vaše politická strana opravdu nevím. Možná to souvisí se čtyřicet let trvajícími krádežemi a vykořisťováním.



.
[12] Vložil: jerry, 13.7.2014, 09:48:38
11.Dovolím si trochu oponovat.Máte pravdu v tom,že opravdu každému z nás záleží na budoucnosti naší,i našich dětí.Snažili jsme se pro to udělat maximum.Za vámi poplivaného socialismu existovalo něco,jako důchodový fond.Tento přežil až do doby,než přišel Topolánek a jeho banda.Prý potřeboval zalepit díru,tak si jej vypůjčil,tedy ten fond.Co se půjčí,má se vracet.Jak vidno,nevrátilo se nic,ba naopak,se vymyslelo něco,jako spoření si na důchod,a opět nejasné fondy.Po tomhle si myslíte,že bandě zločinců může ještě někdo věřit?To jen vy,a vám podobni.Podle výsledků voleb už vás moc není.Že na to současní komanči upozorňují,to je tím,že by rádi dostali to,co pravičáci ukradli,zpět.Když to shrnem,tak za posledních 20 roků toho bylo rozkradeno víc,jak po vámi poplivané minulosti.To jsou počty základky,na to není potřeba vysoká.Obyčejný selský rozum,na který se odvoláváte.
[13] Vložil: M.Klement, 13.7.2014, 09:49:32
Pane Tony. Právě jste dokázal, že diskuze s vámi je naprosto neplodná. To o čem píšu nechápete a ani se o to nesnažíte. Melete stále stejnou kávu a nechápete, jak je váš kafemlejnek zastaralý. Nu což, může vás uklidnit, že jste jedním z těch jež čeká království nebeské...
[14] Vložil: kája, 13.7.2014, 09:49:46
K 11: Alespoň vidíte, že pan Klement není žádný politický turista, nepřevléká kabát jako mnozí, i z našeho okolí. Plně souhlasím s názorem, že je třeba státu dávat, ale co ty daňové ráje, to je povyku kolem poslance Humla ? Dnes také již zlidovělé : To co komunisti vybudovali za 40 let, to demokrati za 25 rozkradli, všichni vědí kam se to podělo, ale nic se neděje./kuponová privatizace, státní podniky,pandury, ozvučení a pod./
[15] Vložil: Tom, 14.7.2014, 19:40:28
12.: Když tedy budeme porovnávat krádeže komančů a politiků po roce 1989, je potřeba si uvědomit, že komanči velkou část majetku ukradli už zestátněním. Podniky, které fungovaly a vyvážely i na západ, se následně za komančů staly vůči těm západním nekonkurenceschopné takže celková ztráta je nevyčíslitelná. Navíc ta krádež majetků byla přímo posvěcena zákonem. Když ale srovnáme s krádežemi po roce 1989, tady rozhodně nějaké zestátňování a zabavování majetku posvěcené zákonem neexistovalo. Samozřejmě bylo a je tu množství různých kauz a nedokonalostí zákonů, ale to se děje po celém světě. Není to nic neobvyklého, nikde nenajdete režim/státní zřízení, které jsou dokonalé a naprosto blbuvzdorné. Leda byste z takového státu úplně vymýtil člověka, pak existuje určitá šance, že se v chodu státu neprojeví lidská kreativita. Teď je podstatné, že krádež soukromého majetku není státní doktrínou.
Pane Klemente, v čem je ČT horší, než třeba - vyberu úplnou namátkou - Haló noviny?
[16] Vložil: Tom, 14.7.2014, 19:40:37
14: Myslíte, že člověka ctí, když celý život lpí tvrdohlavě na nesmyslu?
[17] Vložil: kája, 14.7.2014, 19:58:32
Jenom technická k 16: Haló noviny je snad jediná tiskovina, která není vlastněna cizím kapitálem. Občas si je kupte, nebo sdílejte na internetu, dočtete se co třeba na ČT neuvidíte. Nebo se patří přihlásit do té University třetího věku, jak započala.
[18] Vložil: Tom, 15.7.2014, 15:08:39
17: To naštěstí není pravda. Vybírám z těch serióznějších:
- vydavatelství Borgis, které vydává třeba Právo, vlastní Zdeněk Porybný,
- Mafru, která vydává třeba lidovky nebo Mladou Frontu Dnes, vlastní Andrej Babiš,
- Economii, která vydává třeba Hospodářské noviny, vlastní Zdeněk Bakala.

Jestli jsou Haló noviny v něčem unikát, pak snad v tom, že jsou stranickým tiskem KSČM (takový vlastně několikastránkový komunistický reklamní leták).
[19] Vložil: jerry, 16.7.2014, 19:54:03
18.Jedna perla větší jak druhá.Ale oni tam nepíší o znárodnění.Ale také taktně mlží o rozkrádání toho,co zde fungovalo.Podniky,o kterých píšete,byly konkurence schopné.Jenže se to nelíbilo pravičákům,tak je prostě zlikvidovali.To ovšem ve vašich médiích nepíšou.Já pamatuji kolektivizaci,pokud víte,co to bylo.Ti,co si hráli na sedláky,tedy ne,ti,co jimi byli,dávali do JZD pouze zdevastovaná pole,co se týká dobytka a koní,to bylo většinou přímo odváženo na nutnou porážku.Je zajímavé,že právě tito,když se vracely restituce,brali nejvíc.Nevím,jestli chcete moje informace vstřebat,nebo jestli tady budete argumentovat bláboly,ničím nepodložené,ale na rozdíl od vás,já toto mohu doložit i s lidmi,kteří to pamatují.To,že tady obhajujete současné rozkrádání ekonomiky tohoto státu,je spíš politování hodné.
[20] Vložil: Tom, 16.7.2014, 23:23:20
19. Nečtete, co píšu, jinak byste netvrdil, že hájím zloděje.
Pokud by ke znárodnění nedošlo, nebylo by co restituovat. Kdyby se mělo konat zase, taky bych odevzdal ze svého majetku jen to nejhorší a nejnutnější a věřím že vy taky. Krást se nemá, ať už soukromě nebo státem organizovaně. A současný stát nic takového neorganizuje, kradou právě ti konkrétní lidé.
Kdybyste ty podle vás "moje" média četl, věděl byste, že o ničem nemlží, protože by se samy okrádaly o svůj výrobní prostředek - informace - a někdo jiný by jim ho vyfoukl. Haló noviny jsou vlastně Public realtions leták komančů plný smyšlenek a názorů vydávaných za pravdu. Takže tam najít nezkreslené informace je nadlidský úkon.
Dokládejte, co chcete, ale nikdo vás tady neznáme, takže tomu můžeme věřit, ale nemusíme. Naproti tomu moje argumenty jsou ověřitelné i bez nějakého mého pochybného svědectví.
[21] Vložil: Fanouš, 16.7.2014, 23:23:42
18: Radši budu číst do smrti leták z penny marketu, než ty bláboly bolševiků Jo, Haló plátek je strašnej škvár, a to by ještě chtěli, aby se to četlo na ČT v Dobrém ránu Jen si zaplaťte reklamu, bolševici...
[22] Vložil: občanka, 17.7.2014, 12:43:06
Ano, je potřeba odvádět státu, jak zde někdo psal. Ale bohužel-mnoho lidí si bere do pusy nezaměstnané, přitom stát nejvíc okrádají ti, co si upravují daně a odklońují, co se dá. Navíc jsou dokonce pol strany, které odvody státu chtějí úplně minimalizovat, popř. zrušit.Např. Svobodní.
A to, že zbytek důchodového fondu byl za Topolánka utracen za něco úplně jiného, než byly důchody, je pravda také. A pokus o další oslabení průběžného důch. systému zde byl též.
Já jsem zvědavá, co se bude dít,až dnešní padesátníci, kde je velké procento živnostníků, dojde k důchodovému věku. Odvádějí minimální pojistné, budou mít tedy velice nízké důchody, z kterých nevyžijí. Bude jim do minima doplácet stát? Z čeho, když se ho každ snaží obrat? A že by měli tito lidé našetřeno? O tom pochybuji. Bohužel alfou a omegou všeho je dnes pro hodně lidí konzum a spotřeba. Na zítřek nehledí.
[23] Vložil: ach, 17.7.2014, 12:43:12
Kolektivizace zemědělství byl proces, který lze rozdělit na několik etap, v průběhu kterých se neustále stupňoval tlak na její úspěšné dokončení. Od dubna 1949 započala masivní kampaň vyzývající zemědělce k zakládání JZD, jež se však nesetkala s takovým ohlasem, jak by si její tvůrci představovali, a tak zemědělci začali být ke vstupu do družstev nuceni různými nevybíravými metodami, včetně násilí. Zhoršení již tak vyhrocené situace nastalo po 3. červnu 1952, kdy bylo vydáno usnesení strany a vlády o dalším rozvoji JZD a vesnice se stala cílem masové kampaně, která měla přivézt lidi do družstev. Významnou překážkou v ovládnutí venkova a jeho „socializace“ byla ekonomicky soběstačná vrstva středních a bohatých sedláků, kteří měli nadmíru pevný vztah k půdě, již v mnoha případech jejich rodiny obdělávaly po několik staletí. Tito lidé si většinou vůči komunistické propagandě uchovávali určitý odstup a v očích komunistů byl každý z nich považován za potenciálního nepřítele socialismu. Dobovou propagandou byli označováni jako vesničtí boháči či kulaci a byli veřejně prohlášeni za nepřátele a škůdce nového společenského a ekonomického zřízení. „Vesničtí boháči“ byli vyháněni ze svých statků, vystěhováváni z vesnic, okresů a krajů a přesidlováni na druhý konec republiky, hlavně do pohraničí. Součástí represe bylo také posílání „kulaků“ do pracovních táborů a na mimořádná, časově neomezená vojenská cvičení do tzv. vojenských technických jednotek. Násilná kolektivizace nenávratným a barbarským způsobem rozvrátila dosavadní společenské a hospodářské vazby na venkově a těžce poškodila zemědělství jako odvětví národního hospodářství. Ještě počátkem druhé poloviny padesátých let minulého století byla úroveň zemědělské produkce hluboko pod úrovní, na jaké se nacházela před druhou světovou válkou.

[24] Vložil: rejpal, 17.7.2014, 18:39:08
ach,nebo cha.Stejný scénář.Vlastní myšlenka žádná,jen slohová práce opsaná od současných historiků,kteří se narodili za Havla,tudíž neví nic.
[25] Vložil: Janek, 18.7.2014, 10:00:00
Rejpale tu letenku do KLDR ti koupím.
Janek
[26] Vložil: ach, 18.7.2014, 11:38:36
Ano chápu Vás....že pro lidi, kteří tento zločinecký režim nezažili.....že to všechno jsou "hysterický kecy bez skutečného obsahu" !!!
Je to dáno pouze a jen skutečností, že tento režim jste nezažil na "vlastní kůži" !!!
A Vy - vy můžete být neskonale šťastný, že jste nikdy nepoznal, jak chutná bolševická láska v praxi !!! A ani to Vám, ani nikomu jinému, nepřeji !

[27] Vložil: rejpal, 18.7.2014, 13:02:41
Kdo si jich nevšímal,chodil do práce,tak jej nechali žít.Je mi 64 roků,celý život jsem se živil rukama,takže na rozdíl od vás,mohu porovnávat.Vyzkoušel jsem práci jak v podniku,tak u soukromníka,i jako živnostník,mám co porovnat.Janku ,letenku si nech pro sebe,aby ti potom ty vyhozené peníze nechyběly.O bolševické lásce nic asi nevím.Vím jen,co dělali konkrétní lidé a jak převlékali kabáty.Jestli se chcete mstít,nebo občanskou válku,mohu vám je vyjmenovat.Jenže by se mohlo stát,že by jste byli první,kdo by kvičel,že to není pravda,že jsou to největší demokraté,úspěšní podnikatelé a nevím ještě jací nej.To je ten váš zásadní blud,který nejste schopni přijmout.Na základní škole jsme hodinách dějepisu probírali nezaměstnanost,žebráky,bedomovce a jiné vymoženosti kapitalismu.Že se toho dožiju,tak tomu jsem opravdu nevěřil.Dožil jsem se,bohužel.A vy tady jásáte,jak je to krásné.Opravdoví bezmozci.Vaše argumeny jsou spíš k pláči,než k zamyšlení.Já,na rozdíl od vás,důchod mám.Vy jej mít nebudete.Toho se už nedožiju,až budete velebit ty vaše idoly.
[28] Vložil: Tom, 21.7.2014, 09:03:30
Rejpale, ideu komunismu neomluvíte tím, že budete tvrdit, že za všechno můžou konkrétní lidé. Ano, konkrétní lidé ji uvedli do praxe, konkrétní lidé ji prosadili v rámci státní moci, ale tlupa zcela nekonkrétních lidí ji podpořila tím, že "si jich nevšímala, chodila do práce a tak ji ti konkrétní lidé nechali žít". To neberte jako nějaké obvinění, jen konstatování, jak to bylo.
Konkrétní případ - v naší obci byl sedlák, který nikomu neublížil, zaměstnanci, kteří u něj pracovali, s ním neměli nejmenšího problému. Jednoho dne si ho odvezla STB a rodina už ho živého neviděla. Majetek samozřejmě spadl do JZD. Mlčící většina pohodlně zakryla špatnost, kterou provedli konkrétní lidé pod rouškou nesmyslné kolektivizace, kterou si vymysleli konkrétní lidé skrze obecnou špatnou státní doktrínu, vůči které legální cestou nebyla obrana. Jak poměříte, jestli víc uškodil konkrétní, nekonkrétní člověk nebo politický směr?
Zkrátka někdy i koukání do země jinému uškodí.
My zase na základní škole probírali principy demokratického právního státu, ve kterém má každý aktivní a pasivní volební právo bez ohledu na nějaký kádrový posudek, který vzniká už kdesi u domovní důvěrnice a sahá do desátého kolene.
A co je nejlepší - když se mi to tu znelíbí, nikdo mě nebude nutit tady zůstávat a nemá právo mi odepřít cestovní pas. Nepotřebuji nějaký devizový příslib. A když jednou upadnu na hlavu a budu chtít, můžu si legálně podat žádost o získání občanství třeba v KLDR nebo na Kubě.
[29] Vložil: rejpal, 21.7.2014, 11:55:26
Tome a ti bývalí disidenti,nebo jak se ta pakáž jmenovala,jak se dostali za hranice?Pokud vím,co přiznal třeba Tigrid Šenfeld,byl zcela legálně odejit ven.Nemusel jak vrazi Mašínové,střílet nevinné lidi.Bylo mu umožněno ,a to i jiným,odejít,aby pak mohli ze Svobodné Evropy,či Hlasu Ameriky vysílat zprávy k nám.To asi slyšet nechcete,protože se vám to nehodí do krámu.K těm sedlákům.Dal jsem si práci,a obejel sousední vesnice,pátral jsem i zde ve městě,kolik jich bylo vystěhováno.Ještě jsem si zajel do Lhotky,tam je památník.Rozhodně to nejsou čísla,kterými tu ohromujete.Navíc,nikdy jsem toto jednání neobhajoval,jak je mi zde podsouváno,jen vím o jednom konkrétním případě vystěhování,ale představte si to,že toho konkrétního sedláka v té vsi nikdo nepolitoval.Ten měl k lidskosti daleko.Pacholci a děvečky u něj dlouho nesloužili.Co zasel,to sklidil.To byla vyjímka.Ti ostatní dostali majetek zpět.Můžete si lehce ověřit,kolik jich hospodaří.Většina se toho rychle zbavila.Píšete,že koukání do země škodí.V roce 89 jste do země nekoukali a jak to dopadlo.Ti,co před radnicí vykřikovali,dnes tvrdí,že tam nebyli,a když jim předložím důkazy,tak říkají,že si to takhle nepředstavovali.Taky konkrétní lidé.Jak jsem psal výše,převlékači kabátů.Tyto zase obhajujete vy.Tu Koreu,či Kubu,rozhodně navštivte,aby jste si doplnil znalosti.Zatím je to jen plácání nesmyslů a opisování blábolůz MF dnes.Představte si to,a to můžu zase dokázat,mě tenkrát nepustili ani do SSSR,na rozdíl od jiných,co tam jezdili každý rok.Takže i když jsem překročil 60,v Rusku jsem nebyl,Lenina neviděl,tak asi nemohu radit.Jak bývalo to heslo.
[30] Vložil: Tom, 24.7.2014, 14:22:15
Těch několik, které režim ze země doslova vyhnal, asi těžko vyváží to množství lidí, kteří chtěli nebo museli utéct. Mašíny do toho netahejte, to je jiná dlouhosáhlá diskuze.
Nevšiml jsem si, že bych ohromoval nějakými čísly. Dávám jeden konkrétní příklad, který doložil, jakým nástrojem zvůle státní moci byla kolektivizace. Ten úplně přesně zapadá do celkového obrázku o socialistickém zřízení, které bylo postaveno na takovýchto násilných nástrojích.
Je úplně jedno, jestli někdo nějakého sedláka litoval nebo ne, v právním státě je takové zabavování majetku a likvidace nepohodlného odpůrce kolektivizace nepřípustná.
Informace, kdo z restituentů na vrácených pozemcích dále hospodaří, je k ničemu. Do soukromého majetku jiných mě ani vám nic není.
Podle mě cinkání v 89. dopadlo více než dobře. Takové to obecné brblání v diskuzích není měřítkem současné spokojenosti občanů s novými poměry.
Já Kubu ani KLDR neopěvuji, takže nemám důvod tam jezdit.Naopak to doporučuji právě těm, kteří tak urputně prahnou po starých časech. Protože v těchhle zemích se do starých časů zaručeně vrátíte.
[31] Vložil: rejpal, 25.7.2014, 08:50:13
Tome.Je zajímavé,že lidé,kterých se to osobně týká,se tady neprezentují.Ti,kteří nejsou postiženi,kvičí nejvíc.Když napíšu argument,tak mi do toho nic není.To je opravdu ubohost.K té Kubě a Korei ještě můžete přidat Čínu a Polsko.Jejich ekonomika je daleko před námi,a ještě nás zásobují vším,co jsme si vyrobili sami a v lepší kvalitě.Ale po tom mi taky nic není.To je to nejlepší,za co jste vy bojovali.
[32] Vložil: Tom, 25.7.2014, 20:25:19
Konkrétně ten, koho se to týká a jehož jsem uvedl výše, zemřel v cele STB, rodina se ze vsi odstěhovala.
Do soukromého majetku jiných, pokud ten neomezuje vaše práva nebo nepodléhá zákonu, vám skutečně nic není. Nebo ano? Co vám do něho je?
Tu Čínu jsem schválně neuváděl, protože je jen na poloviční cestě ke kapitalismu. Pochopila, kudy cesta nevede. Obdobně Hongkong.
Je úplně jedno, odkud který výrobek je. Důležité je, aby splňoval nějaké standardy. Vždycky si máte možnost koupit kvalitnější věc, alemáte i možnost koupit horší a levnější. To je to, za co jsme mimo tisíc dalších věcí bojovali (některé nekomerční principy viz výše, protože nejen tím jídlem živ je člověk).
[33] Vložil: Honza, 26.7.2014, 09:14:07
Ve zprávách říkali, že každý, kdo vyrazí na cesty v tomto počasí, by měl mít s sebou řetězy, lopatu, deku, rozmrazovač, tažné lano, baterku, hever a náhradní kolo.
No, vypadal jsem ráno ve vlaku jako debil!

Tak a k tomuto vtipu se blíží tato diskuse, která s článkem nemá nic společného. Inu, jsem zase doma mezi medříčema.
[34] Vložil: Janek, 26.7.2014, 09:15:57
Tome je ještě spousta lidí kteří levný bůček a povinnost pracovat vymění za svobodu. Tento jev vyřeší jen čas.
[35] Vložil: Tom, 26.7.2014, 16:00:53
Janku, asi máš pravdu. Bohužel jsou ale tihle nejvíc slyšet. Spokojený člověk většinou nemá potřebu se moc ozývat.
Honzo, jinak to dopadnout nemohlo. Vždycky se to stočí k tomu, jak se máme špatně a za komunistů bylo všechno parádní. Jak to taky jinak může v komunistickém článku vypadat.
[36] Vložil: jerry, 26.7.2014, 19:50:17
34.Takový prorostlý bůček z doma vykrmeného prasete,to se s těmi smrady,které se prodávají v obchodech,nedá rovnat.Povinnost pracovat,copak dneska se nemusí?Já vím ODS a jejich přívrženci ne.Ti republiku rozkradli,tak žijí z nakradeného.Obyčejní lidé bohužel do práce musí.To opravdu vyřeší čas.Volby se blíží.
[37] Vložil: Honza, 27.7.2014, 14:28:39
Pro Toma: Tato diskuse se zvrtla zhruba od třetího příspěvku.Ono bavit se o Sýrii nebo o BRICS je trochu složitější natož porovnávat dnešek s obdobím první republiky. Nadávání nebo chválení minulé doby je daleko lehčí.
[38] Vložil: Tom, 28.7.2014, 07:44:30
37: Však to asi znáte. Politické diskuse se zvrtnou vždy. A na internetu vlastně i ty nepolitické. Zkrátka tohle není odborná debata, musíme k tomu tak přistupovat.
Osobně se snažím občas reagovat aspoň na ty největší lži nebo nesmysly. Páně Klementovy články mě kdysi tak zaujaly, že jsem se rozhodl je trochu uvádět na pravou míru. Ony se tváří vnitřně hrozně konzistentně a věrohodně, ale tenhle dojem se dá snadno vyvrátit.
[39] Vložil: Honza, 28.7.2014, 19:27:07
Pro Toma: Máte asi pravdu. Vždy se to nějak zvrtne jinam. Na bláboly je potřeba upozornit. Něco v tom článku je pravdivé, ale ten konec je vždy bomba. Jo a pozor na Ostrov svobody.Tím byla vždy myšlena Kuba.
Pro autora: Pane Klemente, až bude ve vaší blízkosti umírat nějaké zvíře, jděte blíž a dívejte se mu do očí. Věřím, že příměr s umírajícím koněm už nikdy nepoužijete. Fakt.
Diskuse uzavřena.

Facebook Twitter g+ Youtube
SLUŽBY PRO DOMÁCNOST
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.


Vytvořil Zdeněk Málek - Tvorba webových stránek | SEO by: Optimalizace pro vyhledávače

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

ROTANA: Hledáme nové posily do týmu
TOPlist