Dnes je 14. října 2019, svátek má Agáta, zítra Tereza.
  • Na obchvatu na křižovatce u Oslavice se něco zaměřuje?
  • Výstavba přechodu pro chodce aktuálně uzavřela pravou část obchvatu ve směru na Třebíč.
  • Koupaliště PALOUKY je připraveno na zimu.
  • Na ulici Záviškova se intenzivně pracuje. Uzavírka potrvá do 29. 11. 2019.
  • V DOMUSU skončil další prodejce...

Velké Meziříčí jako Las Vegas

OSTATNÍ - OD VÁS - 2. 1. 2016 - komentářů 0

Prodejna LIDL.
Prodejna LIDL.
foto: internet
Plánovaná okružní křižovatka s napojením na malý obchvat.
Pohled na aktální stav z mostku u Ostrůvku.
Jak je vidět již došlo k vytyčení hranic pozemku.

Už před nějakým pátkem skončila rekonstrukce Jupiter Klubu a obyvatelé Velkého Meziříčí, sídlící na ulici V Jirchářích si oddechli, že konečně zmizela těžká i hlučná technika. Tajně také doufali, že se město postará i o to, aby stavitel uvedl celý pozemek do původního stavu. Je totiž dost lidí, kteří si tudy krátí cestu do práce, či na nákupy. Žel se tak nestalo.


Často jsem slýchával dotaz-proč zde město ponechává tuto měsíční krajinu, která nejde ani přejet na kole, natož přejít pěšky? Odpověď nabývá na stále jasnější podobě. Ze zdrojů, jimž zcela důvěřuji, se dozvídám, že se již na tomto pozemku vyměřuje stavba dalšího obchodního domu. Lidl, který původně od stavby odstoupil, se tedy k původnímu návrhu vrací.

 

Všichni víme, co se stalo s obchůdky na náměstí poté, co se jim město rozhodlo vystavět konkurenci nejen výstavbou Kauflandu, ale i celou řadou prodejen tvořících jakési obchodní centrum. Tomu padlo za oběť již i elektro Spáčil a mnoho dalších soukromníků má problém se stále klesající tržbou. Lidl má být další ranou do vazu velkomeziříčských živnostníků a obyvatelé tohoto města tomu budou jen přihlížet a mlčet? Zvláště je-li stavba Lidlu podmíněna kruhovým objezdem u bývalé školky na Ostrůvku a také nechvalně známým a do této doby i zastupiteli odmítaným obchvatem města městem?

 

V zastupitelstvu má dnes převahu koalice a jsem jen zvědav, zda se pro tuto věc kladně vyjádří i zastupitelé ČSSD a doposud mlčící zastupitelé KSČM. Las Vegas je známé jako město heren, bude Velké Meziříčí proslulé jako město obchodních domů, z nichž je většina vystavěna téměř v centru města?

 

Začíná nám rok 2016 a snad to bude rok, kdy se občané našeho města vzchopí a nenechají radnici, ať si dle hesla „po nás potopa“ dělá co chce.

 

Situační nákres starého SVITU:

 

 

Klinknutím mapu zvětšíte.


Autor: -ch-

Publikoval: -mk-

Čtěte také

28. 6. 2019 - Poděkování všem zaměstnancům MŠ Mírová Velké Meziříčí

Každý z nás v životě absolvoval docházku do předškolního zařízení, někdo s odporem, někdo s radostí. Na letošní zahradní slavnosti tradičně pořádané Mateřskou školou Mírová, jsme se s ostatními rodiči shodli, že...

13. 8. 2019 - Postřeh čtenáře: Nedávno nákladně opravená dálnice se znovu demoluje

Před necelými deseti lety kus opravené dálnice u Mc Donalda směr Brno se opět bourá kvůli modernizaci.

16. 4. 2019 - Názor občana: Dopravní situace na ulici Družstevní

Jsem obyvatelkou ulice Třebíčská, maminkou dvou dětí 4 a 2 roky. Starší syn 4 roky chodí na MŠ Velox. Každý den absolvujeme pešky trasu po ulici Družstevní ráno do školky, a ve...

2. 6. 2019 - Férový příspěvek k nefér jednání na jedné protestní akci

Když jsem se o této akci dozvěděl, napadlo mne, že by nebylo od věci vyslechnout si argumenty těch, jež žádají hlavu premiéra. Nejprve z povzdálí, ale poté i z nejtěsnější blízkosti jsem...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 52.

[1] Vložil: rejpal, 2.1.2016, 14:51:54
Proč pláčete?Na radnici máte ty pravé,dokonce tu někdo psal,nejlepší,v celé historii města.Bývalo zvykem,že starosta popřál k novému roku.Ne,že bych po tom toužil,ale dokázal,za co má občany tohoto města.Je fakt,že tito,mu to vracejí,na jeho setkáních.Nejsmutnější je,že až skončí,dostane odstupné,a ne malé.Z města zbyde jen Potěmkinova vesnice.Po Spáčilovi bych ani nebrečel,taky žádná sláva.Je jen zarážející,že všechny tyto markety si přetahují lidi,ale odvody končí jinde,než ve státním rozpočtu.Tam je největší problém.Pořád lepší něco,než to zbořeniště.Vedení města mělo dost času,tam něco postavit.Když se nic nedělo,přišel někdo,komu se to hodí.A jak je dobrým zvykem,a to nejen tady,nějaká obálečka to taky pojistila.Tady vůbec nejde o blaho lidí,pouze jednotlivců.PF 2016.
[2] Vložil: xXx, 3.1.2016, 09:18:25
Lepší je Lidl než skládka asi všichni víme jak to tam teď vypadá. Přinese to i nové pracovní místa. Souhlasím i s komentářem od rejpala ale konečně se něco snad začne s pozemkem dit. To že Spáčil uzavřel porodejnu neni vina kauflandu ale samotné prodejny. Nakupoval jsem u spáčila jednou a pak byl problém zboží reklamovat.Spáčil mi nechybí.Snad už Lidl postaví svoji prodejnu ve VM
[3] Vložil: já , 3.1.2016, 09:53:50
Lidl měl bejt v Mezu dávno. Moc nechápu proč už dávno není? Do Kauflandu nechodím ale rozhodně lepší než Penny a Penny. A komu že to bude Lidl konkurovat a v čem??? Na náměstí je jen Minimo a o to nemám strach a dál Kotvička a o ní taky nemám strach a pak kdo??? Kdo jsou ti další drobní živnostníci? Já osobně bych bral Lidl na Hliništích, placu je tam dost a daleko lepších než v centru, jede tam MHD, kamiony by nejely přes město, atd. Centrum bych nezatěžoval. Bydlím sice v Mezu ale nakupuju jedině v Lidlu v Jihlavě, Třebíči, Žďáru nebo v NMNM hádejte proč?
[4] Vložil: Radní, 3.1.2016, 10:01:55
Bože to je zase napsaný článěk od úplného diletanta, co neví která bije....

Nevím, zda jste si zjistil okolnosti,ale Lidl pozemek koupil přímo od bývalého svitu, daleko dříve, než město pozemky okolo.Samozřejmě chápu, že Lidlu se do stavění moc nechtělo bez příjezdové komunikace a mostu. Co jsem slyšel, tak dříve nedopadla dohoda s městem.( městu se nechtěla stavět tato komunikace ani most.) Samozřejmě se situace změnila. Město se dostalo k pozemkům a plánuje něco kulturnějšího, než je dosavadní stav. Nechápu Vaši narážku na krachující obchody ve městě a Kaufland? Jakou roli v tom mohlo hrát město? Kaufland koupil pozemky přímo od NKT, navíc i s příjezdem až k Tržišti. A poukud se podíváte do územního plánu, nebyl jediný důvod obchod nepovolit. Jestli se tady uživí 5 obchodáků, tomu snad nikdo nevěří. Ale když jsem viděl parkoviště u Kauflandu během Vánoc, tak to tam lidem asi vyhovuje.
[5] Vložil: Vlasák, 3.1.2016, 10:27:38
xXx: Jenom jedna věc, v Lidlu vzniknou pracovní místa, ale jinde zase zaniknou, to je normální a obvykle těch zaniklých bývá víc. Takže žádná výhra.
Jinak za mně, je to škoda nechat další volný plac, navíc přímo v centru, sežrat stánkem konzumu, jako by jich tu nebylo dost, ale asi se nic nedá dělat(?).
[6] Vložil: k, 3.1.2016, 10:36:34
K 3: Nákup v Lidlu jedině pro vyjímečně kvalitní polské dotované zboží?
[7] Vložil: Vlasák, 3.1.2016, 10:37:53
Radní: Takže ten kruháč a most bude město nakonec stavět?
[8] Vložil: občanvm, 3.1.2016, 10:40:36
Když to bude Lidl v nové podobě jako byl nedávno prezentován tak proč ne...
ekonomika.idnes.cz/l…
[9] Vložil: Renda, 3.1.2016, 11:44:42
Bylo by super kdyby tu byl Lidl. Doufam,ze to tentokrat vyjde. Mel tu byt uz davno.
[10] Vložil: Filda, 3.1.2016, 12:21:04
Co to je za kreténa co tenhle článek psal? U nás v Bíteši by ti za cokoliv podobného supermárketu utrhli ruce.A zastávat se malejch předraženejch soukromníčků..... bože co ty jsi za piču.Asi stejná jak naši radní
[11] Vložil: Ex z Mezu, 3.1.2016, 13:09:58
Hlavne ze tu mame 2x Penny,to se jen tak nevidi...mimochodem Spacil zkoncil,kde mi jako vydaji mikrovlnku co jsem tam davala na reklamaci pred svatkama a do ted se se nikdo neuracil ozvat? To by me zajimalo....
[12] Vložil: občan VM, 3.1.2016, 15:35:28
V lednu 2014 se dovím, že město koupilo pozemky za účelem výstavby parku či hřiště, viz.např.odkaz
www.rozhlas.cz/vysoc…

pak se v červenci z novin dočtu o architektonickém návrhu (také park) viz.
www.velkomeziricsko.…

a dnes toto... nejsem proti lídlu, ale proč není místo jednoho z penny (potřebujeme dvě naprosto stejné prodejny hned naproti sobě?), nebo teda alespoň někde na okraji města, tak jak se to staví všude jinde?
[13] Vložil: občanka, 3.1.2016, 15:09:48
Je to smutné. K městu malé obchůdky patří. Ne každý je příznivcem cizích obchoďáků s obrovskými parkovišti v centru města. To bude fakt krása. Myslím, že obchoďáků je zde už dost.
Naše město bude za chvilku jedním velkým parkovištěm a obchodními domy. To bude pohled z rozhledny...auta přijíždějí, odjíždějí...na kterém parkovišti je jich momentálně nejvíc?
[14] Vložil: Martin K., 3.1.2016, 16:35:13
Buďte rádi že tam něco máte ! Tesknete tady po malých obchodníčcích jak to k městu patří.Ve Velké Bíteši máme malých obchodníčku plné zuby.Nebo spíš jejich cen a kvality potravin.... a musíme se rozjíždět na všechny světové strany tzn do VelMezu Rosic Nebo Náměště a i tak se nám to při cenách v Bíteši vyplatí.A ono je to fakt paráda 2x do měsíce jet 15-20km tam a 15-20km zpět ,protože naše velebná vrchnost márket odmítá s absurdními výmluvami.Tak si uvědomte co máte !
[15] Vložil: Eva Táborská, 3.1.2016, 16:36:21
Přesně tak. Kdokoliv cokoliv namítá, ať se zajede podívat do Bíteše.
[16] Vložil: Vlasák, 3.1.2016, 17:36:32
Paní Táborská, to je argument, v Bíteši nemají žádný obchoďák, tak je v Mezu musíme mít pro jistotu všechny. Tleskám.
[17] Vložil: Vlasák, 3.1.2016, 17:43:43
Martine K., vypadá to sice nelogicky, ale motorem naší a regionální ekonomiky jsou víc právě ti malí obchodníčci a na ně navazující síť místních dodavatelů než tyhle zahraniční markety. A ty vaše výtky se určitě netýkají všech malých obchodů. A na konec nechápu co je vám do Meziříčí, burcujte v Bíteši. My už máme na obyvatele prodejních ploch řek bych více než dost.
[18] Vložil: Fífa, 3.1.2016, 18:09:43
Lidi, proč se tady urážíme navzájem? Něco je v Bíteši lepší něco je lepší tady v Mezu, ale napíšu svůj názor a nikoho neurážím.
O Lidlu se psalo ještě než se stavěl Kaufland a pokud bude a bude zboží levnější než v Penny , Bille a Kauflandu pokud tam budu mít cestu tak to koupím. Žádnému obchodu se nevyhýbám ani kotvičce ani domusu, ale koupím tam jenom to co chci a co mně vyhovuje,
Stejně jako s masem ať to je od soukromníků nebo v obchoďácích koupím co mně vyhovuje a kolik jich skrachovalo a proč?
Je pravda, že je smutné, že zisky jdou pryč , ale to stejně nezměníme na této diskusi.
[19] Vložil: visitor, 3.1.2016, 18:12:51
Podle informace z března minulého roku, záměr obchodního řetězce postavit obchod za řekou zřejmě opravdu trvá. Jen chci věřit, že město vyjednalo důstojné podmínky, za kterých bude stavba povolena.

www.mestovm.cz/cs/me…
[20] Vložil: ., 3.1.2016, 18:40:34
Radsi parcik a to parkoviste, aby se nemuselo parkovat na namesti.. Ale to mestu nevydela zadne penize co? A to je ten nejvetsi problem. Jenom vyhanite male podniky z VM.
[21] Vložil: ww, 3.1.2016, 20:14:41
A co ten "dosud zastupiteli odmítaný obchvat města městem"? Změní se jejich názor a tuto stupiditu schválí, protože je již na to udělán nějaký projekt a byly v tomto směru vynaloženy finance? Nebo rada města rozhodne bez nich a postaví je před hotovou věc? Jeden podobný případ už máme - bioplynka. Za sebe - jsem proti!
[22] Vložil: x, 3.1.2016, 20:37:27
A proč parčík? Vedle je neudržovaný park, o kousek dál nahoře zarostlé celé údolí. VM nemá málo zeleně
[23] Vložil: M, 3.1.2016, 20:50:13
Nevím, proč pláčete nad malými obchody. Sitaci mají těžkou, ale proč? Není to tím, že na náměstí je zpoplatněný vjezd a stejně zde nezaparkujete? Není pak divu, že obchodní dům, který má parkování vyřešené, je pro zákazníky atraktivní.
Majitelé malých obchodů i občané měli už dávno tlačit na radnici, aby situaci s parkováním na náměstí (i jeho celým zkulturněním) řešilo. Zatím se chovají jak mlčící většina. Bohužel se náměstí s těmi auty a přerostlými stromy podobá tomu jihlavského s monstrózním Priorem.
[24] Vložil: dd, 4.1.2016, 06:54:03
Pokud je situační nákres aktuální, je pozemek Lidlu obklopen pozemky města, kruháč bude na pozemku města, takže ho asi postaví město. Na tom se Lidl nejspíš přiživí. Já ale nechápu, pokud chce město realizovat na tom svém placu ten volnočasový areál či jak se to jmenuje v tom architektonickém návrhu, jak bude to toho ten Lidl zapadat. Zřejmě opět architektonický skvost.
[25] Vložil: Horák, 4.1.2016, 09:40:45
Nechci tady říkat nějaká moudra, ale bylo by dobré, jak tam někdo píše, vyřešit parkování s nejkratším dostupem na náměstí. Když musím jet na náměstí a zaplatím poplatek, tak chci zaparkovat a ne, jak říkají, že se platí za průjezd. Snad si někdo nemyslí, že když jedu od Jihlavy na Bíteš, tak pojedu přes náměstí, jen proto abych zaplatil. Tak , že můj názor je takový, že by bylo lepší zajistit parkování, než další supermarket. No a Lídl? Byl jsem párkrát v Třebíči a vždy tam bylo pár lidí a nikdy jsem tam nic vyjimečného nekoupil. Tím chci jen říct, že už těch supermarketu je zde dostatek.
[26] Vložil: obcan, 4.1.2016, 10:55:29
No je pravda ,že je tady supermarketu dost,ale pro boty nebo oblečení musí každý kdo nechce jít k vetnamcum do Jihlavy nebo do Brna.Je smutný,že tu není jeden pořádný obchod.`
[27] Vložil: k, 4.1.2016, 11:32:10
K 26 : Opomíjíte jeden rodinný dlouholetý obchod s tradicí.
[28] Vložil: Dvořák, 4.1.2016, 14:19:44
Přesně to napsal Radní, Kaufland, potažmo developer, koupil pozemky NKT přímo od fabriky, takže město to nemohlo ovlivnit. Znovu připomínám, že prodej pozemku měl na starosti ing. Bradáč František, který po odchodu z radnice měl v NKT investice v kompetenci. Neobviňujte z toho starostu ani radní. Prostě bývalé Kablo prodalo nepotřebný pozemek. A že se tady ve VM postaví Lidl? No a co? Nikoho tím nezlikviduje, koho taky? Spáčil se zlikvidoval sám, jak čtete výše, nebylo možné tam uplatnit reklamaci na vadné zboží.
Ano je smutné, že nakupujeme u "cizáků", ale kde chcete nakoupit ryze české zboží za přijatelnou cenu? Každý normální člověk chce ušetřit, protože nemá nadprůměrné příjmy.
[29] Vložil: jk, 4.1.2016, 17:05:28
Lidl chci
[30] Vložil: Tonda, 4.1.2016, 20:03:40
Snad se to s Lídlem konečně povede a postaví se tady. Ze všech marketů je nejlepší, hlavně i ty nepotravinové věci jsou super. Už i Kaufland a okolní obchody to tady dost rozhýbal a konečně se dá někde na jednom místě nakoupit. S Lídlem už to tady bude v podstatě komplet a konečně snad zkrachuje jedno ze dvou Penny.
[31] Vložil: Lili, 5.1.2016, 10:04:10
Jak už zde bylo mnohokrát řečeno, Lídl je skvělý obchod. Penny je naprostá katastrofa, o prodavačkách raději nemluvím
[32] Vložil: Doudleba, 6.1.2016, 08:51:11
Čtyři nebo pět marketů, to už je jedno. Lidl to tady nezhorší, i když pověsti o "jiném, lepším" sortimentu berte s rezervou a úsměvem.
[33] Vložil: M.Klement, 8.1.2016, 06:39:45
V komentářích na tento článek je vidět, kdo je srdcem opravdu Medříčák. Zničit si takový krásný plac ve středu města stavbou gigaobchoďáku je nerozum. Každý, i zn. radní musí vědět, že žádná stavba nemůže začít bez stavebního povolení. Už při první zmínce stavby Lidlu na pozemku po Svitu jsem byl tvrdě proti a dodnes si většina zastupitelů myslí, že město chce tento pozemek od Lidlu vykoupit. (Jak navrhoval kdysi pan doktor Kaše-za každou cenu.) Kaufland opravdu sám živnostníky na náměstí neohrozil, to dělají ty ostatní obchůdky tam sdružené do jakéhosi obchodního centra. Ale Lidl v centru? To je již pro většinu likvidační. Nevím, ale když zastupitelé odhlasovali, že se má město pokusit tento pozemek vykoupit, stačilo ho v územním plánu vyčlenit na jinou činnost a Lidl by neměl proč ho držet. Osobně proti tomuto řetězci nic nemám, nikdy jsem v něm nenakupoval. Ale ať stojí někde na kraji města a ne v jeho centru.
[34] Vložil: ;-), 9.1.2016, 08:20:33
K 27: To myslíte pana Štipáka? nenechte se vysmát...
[35] Vložil: občan z VM, 9.1.2016, 17:57:24
Souhlasím s výstavbou Lidlu. Má větší sortiment než Penny.Dvě prodejny Penny téměř u sebe jsou zbytečné, stačila by jen jedna. S prodejnou Lidlu by se také vyřešily problémy s parkováním v centru města a z náměstí by zmizela auta. Potom by se daly upravit i prostory náměstí, které by nesloužilo jako parkoviště. A za řeku by se dalo dostat z ulice Třebíčská od bývalých Technických služeb. Je tam vhodný prostor na sjezd. A Čechovy sady jsou veliké a stejně neudržované. To je můj názor.
[36] Vložil: k, 9.1.2016, 19:16:01
K 37:Směji se vám, že si na něj někdo vzpomněl.
[37] Vložil: Vlasák, 9.1.2016, 20:52:25
35: Váš optimismus a vidění problému je až obdivuhodné. Zrovna vyřešení dopravní situace a parkování bych tak růžově neviděl, spíš se to díky Lídlu a tomu kruhovému objezdu u Ostrůvku za současných podmínek ještě zahustí a zhorší, centrem budou projíždět další auta. Jak píše Klement, Lidl klidně, ale na periférii, tahle varianta v samotném centru je opravdu velká škoda. A s tím sortimentem, to Vám nestačí Kaufland, Billa, proboha, co ještě chcete, zabetonovat volný plac dalším zbytečným obchodem jako kdyby nebylo v životě nic důležitějšího než nakupování.
[38] Vložil: x, 9.1.2016, 22:24:53
Lidl není takový kolos, tak proč ne v tomto prostoru? Určitě lepší než jen parkoviště a park, který je ihned vedle a neudržovaný. Proč všechno stavět jen mimo město, každý opravdu nejezdí autem.
[39] Vložil: Vlasák, 10.1.2016, 08:53:28
X: Tak kromě Hlinišť je snad obchodů pro pěší taky dost, ne? Lidl není jako Kaufland, ale krámek to není. Tady už se dá posunout do jiné roviny a to zda vůbec budou někteří spokojeni jakože asi nikdy. Kolik pak by tady muselo stát věcí, aby byli úplně všichni spokojení? To už beru ty argumenty s parkováním ale kvůli sortimentu apod., není tohle všechno už rozežranost?
[40] Vložil: ozzák, 11.1.2016, 10:41:36
Nevidím rozdíl mezi penny a lídlem, klasickej diskont a dreky jinde neprodejné, za nízkou cenu a na jedno použití jako u rákosů. A co je v lídlu - není k jídlu :-))) Potřebují být v centru, protože pár kroků dále by k nim už nikdo nešel.....
[41] Vložil: x, 11.1.2016, 10:52:59
ozzak - a co konkrétně jste koupil v Lidlu? mají zboží z Německa, jasně že nekoupím salám za 5 Kč/100g
[42] Vložil: ozzák, 11.1.2016, 11:27:10
Lidl nebo Penny, nízká kvalita i ceny. Dělám do potravin a jezdím po celé republice, tak vím o čem píšu. A zboží popsané němčinou vyrobené v Číně to známe. Německé potraviny určené pro náš trh, tak to už raději Polské. Jediné plus je v kvalitě ovoce a zeleniny, jinak stejnej šunt.... Kdybych ale potřeboval na sílu šetřit, hned to neusmrtí, postupně :-)))
[43] Vložil: x, 11.1.2016, 12:09:06
aha, čili nakupujete přímo v Německu, protože zboží je stejné i v jiných krámech
[44] Vložil: ozzák, 11.1.2016, 21:24:00
Jestli chcete trošku kvalitu musíte do Globusu, některý Albert a Kaufland. Přesně na opačné straně je Tesco, Lidl a Penny. S tím vystačíte i v ČR.
[45] Vložil: Nakupcik, 12.1.2016, 21:44:20
Další polskej ksindl tak hlavně z lasky k česku
[46] Vložil: jerry, 14.1.2016, 07:06:47
A co takhle skusit Makro?A třeba v Hliništích.Střihači pásek by si jistě přišli na své.Celé je to ironie.To pro ty méně chápavé.
[47] Vložil: Bla, 14.1.2016, 18:14:28
Buďte v klidu, zdroj kterému autor důvěřuje není zas tak spolehlivý. V dohlédne době se zde žádný Lidl stavět nebude.
[48] Vložil: Erik J., 4.4.2016, 05:56:46
Celá diskuze mi spíš připadá jen jako potvrzení že člověk je věčně nespokojený tvor. Spíš než hledat cestu ven jen hledáme jak být chytřejší než ten druhý. Všechno má své pro i proti a jak vidno tíhneme k extrémům a nepřemýšlíme o vyváženosti, balanci a rovnováze která by nám prospěla. Přes všechnu hořkost, ironii, sarkasmus i nadsázku spíše humorné.

Pravopis (nemluvím o překlepech) a anonymy nechme na jindy.
[49] Vložil: Ender, 15.8.2016, 10:21:30
Lidl bych bral. A myslím, že žádný obchůdek na náměstí nezruinuje, když mohou naproti sobě fungovat potraviny v Kotvičce a v Domusu. Já jako zákazník konkurenci jen vítám.
A trochu mě zaráží názor některých radních (tř. MuDr. Kaše - vykoupit pozemek za každou cenu). A co dál? Město je tak bohaté, že může vyhodit miliony za projekty o kterých netuší, jestli budou nějak řádně využity?
[50] Vložil: Princezna, 8.2.2017, 11:25:43
Já chci Lidl ve Velkém Meziříčí!!!
[51] Vložil: Pavel, 1.3.2017, 19:27:25
Bude.lidl
[52] Vložil: Pavel, 1.3.2017, 19:27:25
Bude.lidl
Diskuse uzavřena.

Facebook Twitter g+ Youtube
EZH, a.s. - hledáme zaměstnance
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.


Vytvořil Zdeněk Málek - Tvorba webových stránek | SEO by: Optimalizace pro vyhledávače

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist