Elektroopravna Raus je zde opět pro Vás!
Dnes je 5. června 2023, svátek má Dobroslav, zítra Norbert.
  • Po několika letech se pěvecký sbor Harmonie vrátil k oblíbenému muzikálu Johanka z Arku a sklidil velký úspěch.
  • Nedělní odpoledne v kinosále bylo ve znamení dvou pohledů na problémy českého zdravotnictví po pandemii. Přednášeli a později diskutovali lékařské kapacity doktoři Zdeněk Hostomský a Petr Smejkal.
  • Nedělní odpoledne nabídlo dětem v Jupiter clubu známou pohádku S čerty nejsou žádné žerty.
  • V Meziříčí v sobotu večer koncertoval Vlasta Redl s kapelou. Ke krásným písničkám také diváky bavil bodrým valašským humorem.
  • Kdy lokální architektura může mít globální dopad byla sobotní přednáška na Evropském filozofickém festivalu manželů Jiřího a Barbory Weinzettlových.
  • O víkendu můžete zavítat na sýpku u Jordánku. Koná se tam výstava absolventů výtvarných oborů ZUŠ. Otevřeno je v so-ne od 13-18 hodin.

Okolo jedné otázky

- - 10. 7. 2016 - komentářů 0
Martin Klement.
Martin Klement.

Dne 30tého června jsem využil toho, že naše město Velké Meziříčí navštívil prezident republiky pan Miloš Zeman k tomu, abych mu položil jeden a dva doplňující dotazy.


Zajímalo mne, jaký má pan prezident názor na zákon o referendu, který by obohatil náš právní systém. A jak zněly dvě doplňující otázky? „Mohl by jste se pane prezidente vyjádřit k dvěma možným referendům? První – Jestliže nezmění Brusel svou politiku (nařizování, omezování a diktování), stálo by možná za to, napodobit Anglii a z takovéto Evropské unie vystoupit. A to druhé referendum by se mnělo týkat setrvání v NATU. Nebudeme si nic nalhávat, NATO není rozhodně žádný obraný pakt. Pokud něco brání, pak jenom zájmy Spojených států. O tom by mohli vyprávět nejen Jugoslávci, ale i obyvatelé dalších států, kde po vpádu NATA nezůstal kámen na kameni. Znám mnoho lidí, které naše účast v tomto paktu dost trápí. Cítí se totiž spoluzodpovědni za to, co provádí NATO po celém světě.

 

Velmi mne potěšila odpověď pana Zemana na první část otázky. Tedy, že je rozhodně pro přijetí tohoto zákona, protože lidé by měli mít právo se k takto závažným otázkám vyjádřit. Nastartoval tím však, jak je u našich médií zvykem, téměř hysterické reakce našich politiků, kteří se shodují s teologem Halíkem a sdílejí jeho názor, že jen oni jsou ti inteligentní a jediní, kteří mohou rozhodovat, a větší část národa jsou tupci, jež mají držet ústa a do ničeho nemluvit.

 

To, že by pan prezident doporučoval v obou instancích zůstat (v NATO proto, že bojuje proti teroristům a v EU proto, že je to pro nás výhodné ekonomicky), mne nepřekvapilo a je samozřejmě jeho právo svůj názor takto prezentovat. Jen bych rád upřesnil své důvody k těmto otázkám…

 

Možná, že čerpáme z Evropské unie značné částky, ale do EU nedáváme jen nějaký obolos. Díky členství v EU a jeho diktátu jsme přišli například o cukrovary. A kdo si pamatuje, jakou velmocí jsme ve výrobě cukru byli, a vzpomíná na to, kolik hektarů řepky bylo vidět třeba okolo Slavkova, tomu to musí přijít líto… O příliš zahnutých okurkách, rumu či pomazánkovém máslu snad ani není třeba se zmiňovat.

 

Otázka setrvání v paktu NATO je však mnohem závažnější. O vstupu do něj, nebylo na rozdíl od vstupu do EU rozhodnuto v jednorázovém referendu a občané našeho státu tak mohou právem požadovat referendum o vystoupení. NATO není žádnou zárukou míru, i když se v jeho smlouvě jasně píše v článku 1, v němž se zavazují: urovnávat veškeré mezinárodní spory, v nichž mohou být účastny, mírovými prostředky tak, aby nebyl ohrožen mezinárodní mír, bezpečnost a spravedlnost, a zdržet se ve svých mezinárodních vztazích hrozby silou nebo použití síly jakýmkoli způsobem neslučitelným s cíli OSN.

 

Pokud by se NATO nechovalo jako slon v porcelánu, nebylo by ani tolik teroristů, kteří se rekrutují hlavně ze států, které byli tímto paktem doslova rozvráceny, když museli násilím svrhnout představitele států, kteří nechtěli být pouhými vazaly USA. NATO ani proti teroristům (tedy hlavně Islámskému státu) příliš nebojuje. Jeho hlavním cílem je Rusko a jeho nerostné bohatství. Je již opravdu nanejvýš trapné mluvit o rozpínavosti a agresivitě Ruska, které si pouze dovolilo mít hranice příliš blízko základnám NATO. A není třeba příliš zdůrazňovat, že rozšiřování tohoto paktu k Ruským hranicím je proti všem mezinárodním smlouvám. Zvláště když si vzpomeneme na slib při rozpouštění Varšavské smlouvy, která byla podepsána v roce 1955, právě jako reakce na vznik NATO. Tehdy bylo jasně řečeno, že se tento pakt rozhodně nebude rozšiřovat směrem k východu, což je dnes provokativně neustále porušováno!

 

I přes to, že v těchto dvou otázkách s panem Zemanem nesouhlasím, stojím si pevně za tím, co jsem ve Velkém Meziříčí také pronesl. „Od dob prezidenta Ludvíka Svobody, jste první prezident, na kterého mohu být opravdu hrdý!“ A když si vzpomenu na ty, kteří nás reprezentovali po roce 1990, tak to platí dvojnásob!


Autor: Martin Klement

Publikoval: -kas-

Čtěte také

4. 5. 2023 - Nenávist

Nenávist
Kdysi bylo na naší planetě více druhů, jež měli šanci vyvinout se během evoluce ve „vládce“ Země. Na neštěstí se tím, kdo tuto soutěž vyhrál, byl předchůdce člověka. Těžko spekulovat, ale nebyl...

24. 5. 2023 - Sondy do historie - 2. díl: Smrt pražského kata

Sondy do historie - 2. díl: Smrt pražského kata
Sobota, 27. září 1941. Do Prahy přilétá vrcholný nacista - SS-Obergruppenfuehrer a generál policie, šéf Hlavního úřadu Říšské bezpečnosti a Bezpečnostní služby Reinhard Tristan Eugen Heydrich.

25. 10. 2022 - 28. října si připomínáme Den vzniku samostatného Československa

28. října si připomínáme  Den vzniku samostatného Československa
Čeká nás oslava státního svátku, kdy se Československo stalo republikou.

30. 3. 2023 - První čtvrtletí roku je ve znamení setkávání

První čtvrtletí roku je ve znamení setkávání
První tři měsíce v novém roce jsem využil jako vhodnou příležitost více cestovat po svém regionu.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 174.

[1] Vložil: rejpal, 10.7.2016, 11:57:02
Martine.Malá oprava.Okolo Slavkova byla řepa.Řepka,to je fenomén dnešní doby.Jinak souhlas.Jinak řečeno,předlistopadoví politici,proti dnešním,byli úplní břídilové.Co zde bylo,a fungovalo,současní,se svými polistopadovými,rozkradli,zničili,zlikvidovali.A teď, vy zmanipulovaní, bez vlastního názoru,do nás.Hlavně citujte Kalouska,Fialu,Mf Dnes,a podobné.Vlastní názor nemáte.
[2] Vložil: M.Klement, 10.7.2016, 19:10:40
Za tu řepku se omlouvám. Tak jsme, jako zemědělci kdysi cukrovku nazývali :-)
[3] Vložil: Jiří, 10.7.2016, 19:51:15
Martine, máte pravdu, souhlasím s vámi, EU nám byl čert dlužen. Ono nic není zadarmo, oni nám poskytnou finance, ale chtějí rozhodovat a to už je na pováženou, např. migranti. Máme se řídit podle Bruselu, což nechápu, copak jsme národ slabomyslných? Moje známá nedávno řekla:" když nám EU nařídí, že budeme naše exkrementy tlačit ve tvaru čtverce, tak naši čelní představitelé budou dumat, jak to vyřešit, abychom EU nenas-ali". A je to tak. Byli jsme před EU, budeme i po ni.
[4] Vložil: ach, 11.7.2016, 11:02:41
Slyším-li, že někdo je v dnešní době nespokojený, je mi to líto. Listopad jsem vítal s velkým nadšením, to časem logicky vychladlo, není možné žít trvale v euforii. Přesto jsem šťastný, že jsem se dožil něčeho, co není zdaleka dokonalé, zlobí mě spousty věcí. Nakonec chápu, že v "pluralitní" společnosti je úplně normální, že existují lidé "spokojení", ale i ti nespokojení. Takže závěrem, v klidu si trpte dál. Zdravím.

[5] Vložil: Ender, 12.7.2016, 07:10:10
Pane Klemente, znáte někoho, kdo jde se slepákem k zámečníkovi či s nefunkčním odpadem k advokátovi? Nejspíš ne.
Přesto byste třeba otázku vystoupení z EU svěřil lidu. Kdo z těchto normálních lidí dokáže kvalifikovaně a pragmaticky posoudit pozitiva a negativa vystoupení? Myslím, že nikdo. Normální člověk na to ani nemá čas, aby studoval rozsáhlé studie a výhledy ekonomiky. Normální člověk by volil nikoli pragmaticky, ale pocitově - nechal by se ovlivnit marketingem zájmových politický skupin.
Na Zemana jsem nešel, ale viděl jsem odjezd jeho kolony. Vím, že to asi on nemůže, ale je nutné, aby prezidentská kolona v obci na padesátce odhadem jela stovkou? Cosi to také naznačuje.
[6] Vložil: kája, 12.7.2016, 08:07:43
K 5: Slyšel jsem o někom, když šel se slepákem, tak mu pro jistotu udělali žlučník. Proč by nemohl rozhodnout lid, co pak je zde málo moudrých lidí? Ne podle toho flanďáka. Absence na účasti je patrná. O nutnosti, aby presidentská kolona jela, tak jak jela je věc jiná. Pochybuji, že třeba Obama by jel 30, kdyby tam byla značka.
[7] Vložil: Profesor, 12.7.2016, 20:57:34
[5] Tleskám, konečně pragmaticky uvažující člověk. Ono čím větší křupan, tím fundovanější se cítí a chtěl by kecat do všeho. Lidi si neuvědomují, že do problematiky pořádně nevidí a vlastní omezeností na sebe můžou seslat peklo. Referendum je vhodné tak max v otázkách komunální politiky, ale kdo z vás může říct, že se orientuje v globální politice? Tak možná rejpal nebo pan V.N., což jsou nositelé absolutní pravdy, ti ovšem bohužel předčasně zdrhli z nějakého zařízení ústavní léčby. :D EU nás donutila přejmenovat nějakou pomazánku, okamžitě vystupme! To je příklad krátkozrakého přístupu prostých občanů. Já jsem proti referendům. Pak bychom mohli rozpustit parlament a rozhodovat všichni o všem, protože všichni máme nějaký názor a všemu rozumíme. Lidi, soudnost!
[8] Vložil: Jiří, 12.7.2016, 22:00:02
Profesore, nechci se vás dotknout, ale píšete, že čím větší křupan... atd., ale já vás mohu za toho křupana považovat taktéž, kecáte a my vám máme věřit, že zrovna vy tomu rozumíte? Soudnost!
[9] Vložil: Profesor, 12.7.2016, 22:03:27
Jiří, ale proč myslíte, že se zrovna já považuju za někoho, kdo by chtěl rozhodovat? Vůbec ne. Soudnost mám. Čím víc toho vím, tím víc zjišťuju, že vlastně nic nevím.
[10] Vložil: M.Klement, 13.7.2016, 04:22:02
Zdá se, že profesor asi něco málo ví aspoň o nějakém Diogénovi... Pokud není někdo líný, ať si najde dialog Veselovský - politolog Petr Robejšek, týkající se právě referend a úlohy toho plebejsu, kterého by Ender či Profesor nikdy k rozhodování nepustili. Rozhodně je velmi poučné a povzbuzující jak opravdový inteligentní člověk dokonale utře rádobyinteligenta Veselovského
[11] Vložil: rejpal, 13.7.2016, 08:15:13
Nějaký primitiv,co si říká profesor,mě nemůže absolutně rozhodit.Psát o ústavní péči,on,jako komunista,má asi zkušenosti,když tam posílal nepohodlné.To že EU,zakazuje myslivcům broky,rybářům olůvka,a jiné nesmysly,je podle jeho bezmozkového myšlení,jediná správná věc.Jeho idolové,nadosmrti demokraticky zvolení,jsou zářným příkladem,že už je potřeba znovu vyjít do ulic.Tentokrát opravdu,ne jak ti plyšoví podrazáci.Jiří,tleskám.Krásně napsáno.Jen blb,to nepochopí.
[12] Vložil: V.N., 13.7.2016, 08:24:41
Ale ale pane profesore copak vás to zase popadlo?V současné geopolitické situaci ve které se Svět nyní nachází by bylo trestuhodné vystupovat jak z NATA tak z EU i když s Martinem v jiných věcech souhlasím.V případě napadení státu se nás nikdo na referendum ptát nebude a představa že nás ubrání našich 20 000 vojáků včetně důstojníků a záloh je zcela iluzorní!
[13] Vložil: Profesor, 13.7.2016, 12:46:25
Já a komunista? :D Rejpale, ve vlastním zájmu si zruš internet. Neprospívá tvému zdraví. Opět podléháš klamům, že všechno víš a znáš a přitom absolutně netušíš, s kým se to tady bavíš. Komunisty ze srdce nesnáším a podle dlouhodobého sledování tvých blábolů můžu s jistotou konstatovat, že blíž k nim máš určitě ty. A proboha, nastuduj si už konečně jak se pracuje s interpunkcí, není to tak velká věda. :) Chtěl bys dělat referenda a kdo ví co všechno, ale pomalu se neumíš podepsat. :D
[14] Vložil: rejpal, 13.7.2016, 14:21:29
Nápodobně.Nevíš,s kým mluvíš,tak kvičíš.Jak už jsem psal dřív,jsem dost starý na to,abych mohl srovnávat,a mám co.A nemusím řešit nějaké interpunkce.To bych musel taky řešit tvoji profesůru z Plzně,i když žádnou nemáš,soudě podle tvých názorů.Opravdový profesor myslí,na rozdíl od tebe.Jirka to vystihl naprosto přesně.A zase doporučuješ,nebo přikazuješ,co mám dělat.To dělali ti,po kterých pliveš.Proto píšu,že jsi jeden z nich,a používáš jejich praktiky.To je tak těžké pochopit?Takové,co ze srdce nesnáší komunisty,taky znám.Legitimaci mají v záloze,co kdyby.Chceš je jmenovat?Klidně můžu,nemám s tím problém.Horší budou následky.Pravda,jak jsem taky psal dříve,ta se dnes nenosí.
[15] Vložil: rejpal, 13.7.2016, 18:42:08
Ještě malý dovětek ke 13.Profesore.Kde dělám referenda?Zase si vymýšlíš,už nevíš kudy kam,ubožáčku.Podsouváš mi,co jsem nenapsal.Vidím,že jsem asi tvoje černá můra.Mimochodem,s tykáním jsi začal sám.Já tykám jen kamarádům a známým.Tam ty,rozhodně nepatříš.Ty se umíš podepsat?
[16] Vložil: Profesor, 13.7.2016, 19:57:13
Ty černá můro. :) Reaguju na tebe, protože tě nemám rád. Vadí mi tvůj způsob vyjadřování, jak všechny s jiným názorem označuješ za bezmozky nemající vlastní názor, ty pravé, že kvičí atp., přitom mi stačí letmý pohled na tvůj psaný projev a mám jasno, že jsi komik. Velmi pochybuji o tvém charakteru, pravidelně zde vystupuješ pod různými nicky, aby to vypadalo, že stejný názor sdílí více lidí. To je ubohé. Proto tebou pohrdám, tykám ti a dám si tu práci, abych tě dráždil. :) Teď k tvým kvaziargumentům. Co Jirka vystihl? Jirka mě pouze nepochopil, což jsem mu vysvětlil v další odpovědi. Buď jsi opravdu tupý, nebo se ti to prostě hodilo, tak jsi to použil. Referenda neděláš, ale napsal jsi, že souhlasíš s Klementem, takže do toho logicky dávám rovnítko, že jsi pro referenda. Tak kdo je ubožák?
Ty o mně nevíš nic. Jen jakousi přezdívku, která nemusí znamenat vůbec nic. Já o tobě vím to, co jsi sám prozradil. Tedy že jsi důchodce dělnického původu a projevuješ se jako nedouk. Možná, že k tomu máš už vzhledem k pokročilému věku i právo, ale stejně. Co tam máš dál? :)
[17] Vložil: rejpal, 14.7.2016, 08:50:08
Jen primitivní tupá 3,14ča,se vydává za to,co není.Nejsou argumenty,řeší se pravopis.Já,na rozdíl od tebe,se za svůj původ,ani řemeslo nestydím.Podle tebe,tady dikutují tři lidé.Ostatní jsem všechno já,pod stovkami nicků.Opravdu myšlení,pouze tvoje.Nebudu psát profesora,protože bych tento titul urazil.Opravdových,si vážím.Ty jsi pro mě nula.Vlastní názor žádný,jen omílání kavárny a sluníčkářů.Taky nuly.Nechej taky prostor druhým,vlstně mě.Já zapoměl,že píšu sám.
[18] Vložil: dd, 14.7.2016, 10:37:56
No Rejpale, a jaký máš ty argumenty a vlastní názory??? Třeba to "kavárny a sluníčkáři" určitě není z tvé hlavy, ale nejspíš jsi to četl na stránkách bližších tvému politickému zaměření. A zbytek v podstatě taky papouškuješ, jsou to jen názory z jiného spektra. Ty "tvé" názory jsou běžně k přečtení. Takže nevidím rozdíl mezi tebou a profesorem. Kdo má jiný názor než ty (tvůj je samozřejmě jediný možný a správný), tak jen papouškuje a je nula? To je ubohé a hodné tak akorát tej 3,14íči jak píšeš.
[19] Vložil: Profesor, 14.7.2016, 12:02:58
:) Jsem rád, že jsem ti hnul žlučí natolik, aby ses uchýlil k mrzkému vyjadřování, které je ti určitě vlastní. Jak víš, že se vydávám za něco, co nejsem? Mluvil jsem o sobě někdy jako o profesorovi? Nemluvil. A třeba jsem. Ale taky bych mohl mít nick "ředitel" a neznamená to, že ve skutečnosti jsem. Tohle není moc relevantní věc, ale klidně kvůli tomu nespi. :) Myslím si, že důležitější než znění nicku je to, jestli si stojíš za jedním a nebo jsi chameleonský bezcharakter jako ty. Jaké argumenty zase poptáváš? Každý tvůj argument vyvrátím. Snad nečekáš, že budu věnovat pozornost tvým žvástům typu komunisti, sluníčkáři, ti praví, kterými pokaždé odbíháš od tématu, když jsi v úzkých a nemáš co říct. :)
Víš, pravopis a takové nějaké důstojné ovládání mateřského jazyka se zkrátka očekává od člověka, který má ty správné názory, který není nula a bezmozek jako ostatní. Je s podivem, že ve svém věku, kdy jsi jistě už značně sečtělý, dokážeš napsat takovou hrubku, jako v poslední větě. Ale přitom jsi odborník na politiku. Zvláštní. :)
[20] Vložil: Jiří, 14.7.2016, 12:38:39
Profesore, nic jste mi nevysvětlil. Vy jste jen napsal, že mnoho lidí, tady se vyjadřujících jsou neznalí věci, a zároveň jste se vydával za všeznalce, jehož názor je jedině ten pravý. Potom jste to zmírnil svým zjištěním, že nic nevíte. To je fuk. Vadí mi, že se tady pasujete do znalce všech problémů, když nevíte co ještě dodat, tak začnete být útočný, ale k čemu to? Nikdo z nás tady píšících nebude mít od druhých souhlasné komentáře. To je jasné. Sto hlav je sto názorů. A třebas se mi nelíbí vaše názory, neurážím vás, jen si povzdechnu a řeknu si sám pro sebe něco o hlouposti. Ale nenapíšu to vám. Respektujte, že názor druhých nemusí být shodný s tím vašim, ale netvrďte tady, že je někdo křupan, neurážejte lidi kolem sebe. Já nevím kdo jste, je mi to úplně jedno, ale vím, že bych si s vámi neměl co říct. Mám rád lidi inteligentní, kteří ví o čem mluví, neurážejí a neurážejí se. Nevím co máte proti referendům? Já jsem pro, neboť tady žiju a chci také rozhodovat o věcech kolem. Vždy za nás rozhodovali druzí a to ne vždy dobře. Vrátím se nyní k tématu pana Klementa, kterého také neznám osobně. Jsem rád, že posledního prezidenta jsme volili my, občané této zemičky. Jsem rád, že to byl právě pan Zeman, kdo byl zvolen. Byl tu Havel a Klaus, ani jednoho jsem jako hlavu státu nechtěl, ale bohužel za mě rozhodl někdo jiný, ale musel jsem to respektovat, nic jiného nezbývalo. Ale referendum o setrvání v EU by bylo dobré, protože o vstupu do EU rozhodovali lidé, tak by i o setrvání měli rozhodovat oni. Profesore, nyní mi vytanula na mysli scénka z Mrazíka, kdy Nasťa říká Ivanovi, že se k němu nehodí, protože se chvástat neumí. K vám by se také nehodila, že?
[21] Vložil: Profesor, 14.7.2016, 12:58:00
Jiří, na názor v otázce sympatie a antipatie máte právo, to vám neberu. Ale měl byste si znovu přečíst, co jsem napsal, protože píšete věci, které nejsou pravda. Vaše 2. věta je absolutní nepravda, já hovořil obecně. Napsal jsem, že lidi, kteří nejsou odborníci v problematice, by o ní neměli rozhodovat. A ani jsem toho nenapsal tolik, že bych měl znít jako všeznalec, netvrdil jsem, že zrovna já bych měl rozhodovat. Útočný jsem standardně pouze na 1-2 místní přispěvatele.
Takže Jiří, to co jsem napsal v příspěvku 5 jste totálně překroutil, nevím zda-li záměrně, nebo to nejste schopen pochopit? Když už si chcete hrát na správňáka, tak diskutujte férově a netvrďte, že jsem napsal něco, co jsem nenapsal!
Na závěr hezký obrázek, který by mohl být nápomocen méně chápajícím:
prntscr.com/bsrtjv
[22] Vložil: Profesor, 14.7.2016, 13:01:22
Pardon, myslel jsem svůj první příspěvek, tedy číslo 7.
[23] Vložil: rejpal, 14.7.2016, 14:54:28
Profesore.Je to marný,je to marný.Položil jsem několik otázek.Místo odpovědi,pouze odkaz na nějaké interpunkce.To je tak vše,na co se zmůžeš.S tím napadáním jsem já nezačal.Opět jsi dokázal svoji primitivitu.Bývalo přísloví,na hrubý pytel,hrubá záplata.To si jako myslíš,že když mě nazveš nedoukem a podobně,že ti poděkuji?Na rozdíl od tebe,vím,co je slušnost.Jiřímu znovu děkuji.Ve finále stejně profesor napíše,že jsem to psal já.O můj spánek se nestrachuj.Spím velice dobře.Lidé tvého ražení,mě rozhodně nevytočí.Jak vidím,pravda je pro tebe jak červený hadr na býka.
[24] Vložil: Profesor, 14.7.2016, 18:55:49
Rejpale, je to marný, je to marný. Pokud jsem ti na nějakou zásadní otázku neodpověděl, zopakuj, napravím. Ale připomínám, že na scestný bláboly nereaguju. Teď jsi mě regulérně rozesmál, když se člověk označující druhého za "tupou 3,14ču" označuje za toho slušnějšího. :D Tu hrubou záplatu si radši pošetři pro sebe. A k tomu nezapomeň na prášky.
[25] Vložil: rejpal, 15.7.2016, 06:16:52
No vidíš.Zase radíš,co mám dělat.Svéprávnosti,mě kromě tebe,nikdo nezbavil.Pouze ty,protože mi stále něco doporučuješ,a radíš.Na rozdíl od tebe,já padesátá léta pamatuji.Taky radili.A zrovna ty,to odsuzuješ.Tak nevím,co si myslet.To,že vlastní názor nemáš,a pouze papouškuješ,to tu čtou všichni.Když napíšem vlastní názor,a ty nevíš,okamžitě přecházíš na pravopis.Mimo Jihlavských listů,nečtu žádné noviny.Co tam bývá kolikrát chyb,a to y,i,je až k nevíře,a píšou to profíci.Tam by jsi se vyřádil.Abych to zkrátil.Ještě napiš něco o přestavbě WC na radnici.Tam by mě tvůj jistě vlastní názor,zajímal.Celostátní politiku raděj vynech.Média toho nalžou dost,i bez tebe.
[26] Vložil: Profesor, 15.7.2016, 11:58:32
Bla bla bla bla bla. Děkuji za další oduševnělou odpověď. Na co nemám vlastní názor? Koho papouškuju v příspěvku 7 a dalších? Buď konkrétní, tyhle obecné demagogické žvásty ses naučil od svého prezidentského idolu? Nějak jsem tady ale nezaznamenal reakci na příspěvek 18, nemáš co říct? Proč neustále odbíháš od tématu? Úzkostná reakce? Spíš bych řekl, že kromě pár vydání Jihlavských listů jsi nepřečetl nikdy nic, možná leporelo. Když budeš chtít vytahovat nějakou pravdu/lež, opět musíš být konkrétní, jinak jsou to zase pouze kecy. Snažit se s tebou vést diskuzi je celkem nadlidský úkol, doma seš asi oblíbenec, že? :)
[27] Vložil: dd, 15.7.2016, 13:07:37
26: Profesore, v tomhle Rejpalovi určitě křivdíš. Ten má načteno mnohem víc, zejména na internetu a pak to papouškuje jako "své názory". Ale takových v internetových diskuzích je...Nejlepší je, se vůbec neúčastnit.
[28] Vložil: Jiří, 15.7.2016, 13:39:06
Profesore, v příspěvku 21, ve čtvrté větě píšete: ...lidi, kteří nejsou odborníci v problematice, by o ní neměli rozhodovat. Takže z toho, co tady stále píšete vyplývá, že o problematice budete rozhodovat vy a kdo další? Protože z toho, co tady smolíte lze vyvodit jediné - profesor je jediný odborník, jenž rozumí všemu. Jinak ostatní jsou hlupáci. To jste asi myslel, že?! Nesnáším namyšlené hlupáky. Pan Werich řekl:" Pravdu o tom, že je blbec, říkáš blbci zbytečně, neb on nikdy nepochopí, že je blbcem skutečně." Tím vás nechci ani v nejmenším urazit, tím vyjadřuji svůj názor na hlupáky společně s panem Werichem. A nic jsem z vašeho příspěvku 5 nepřekroutil. Píšete tam:Přesto byste třeba otázku vystoupení z EU svěřil lidu. Kdo z těchto normálních lidí dokáže kvalifikovaně a pragmaticky posoudit pozitiva a negativa vystoupení? Já bych také nechal rozhodovat lid, normální lid není stádo blbců, ani volů, jsou to normální lidi, kteří hlasovali o vstupu do EU, tehdy nikomu nevadilo, že rozhodují normální lidi a nikoho nezajímalo, zda-li jsou schopni pragmaticky posoudit pozitiva a negativa. Tak proč najednou by normální lid nemohl rozhodovat? Vy děláte, že problematice rozumíte, takže nejste v tom případě normální člověk? Jste nadčlověk. Já jsem pro vystoupení z EU z jednoho prostého důvodu, možná vám bude připadat malicherný, nicotný, stupidní a nevím ještě jaký, ale mně, normálnímu člověku vadí, jak EU přistupuje k otázce migrantů. Já jsem jen normální člověk, který zplodil děti a nepřeje si, aby ty děti žily ve strachu o život svůj a svých blízkých, protože A. M. bezdětná ženská sem láká migranty a je jí jedno, co jsou zač. Možná je to krátkozraké, podle vás určitě, ale zeptejte se lidí kolem sebe, jestli vítají možnost mít v naší zemi muslimáků jak máku, protože unie stále koketuje s přerozdělováním. Normální člověk s tím těžko bude souhlasit.
[29] Vložil: Profesor, 15.7.2016, 15:58:18
Jiří, sorry, ale dál než za druhou větu číst nebudu. Zopakoval jsem několikrát, že já se za odborníka nepovažuju, nejsem a rozhodovat proto nechci. S tím koresponduje můj názor, že rozhodovat by měli odborníci, tedy proto za mě ne referendu v otázce geopolitiky. Pokud to nejste schopen pochopit, lituji.
[30] Vložil: rejpal, 15.7.2016, 18:31:37
Jiří.Profesor víc,jak dvě věty nedá,to je pak těžký.Tedy k té reakci na 18.Kavárna a sluníčkáři,to je celostátní pojem,nikde se nechlubím,že je můj.Bezmozek,to si myslím,že jsem přinesl já.Pokud se týká toho orgánu,asi se budu muset omluvit,za urážku,ale pouze tohoto orgánu,v souvislosti s adresáty.Profesore,zrovna v té 7,jsi se názorně předvedl.26,opět tvoje hysterické výkřiky.Ve 25,jsi dostal téma.Proč neodpovíš?Proč se nepochlubíš,co čteš?Víc psát nebudu.Víc jak dvě věty nedáš,sám jsi to napsal.Jirka,opět palec nahoru.To se mi líbí.
[31] Vložil: V.N., 15.7.2016, 18:41:37
Kluci vy dva nechte teď blbých zpráv co a jak řešit a to nejenom na této síti tu co ohavnost již je v Nice 84 mrtvých a zase musulman ano občan Francie tuniského původu raději navrhněte jak zastavit tyto to je zvrhlost těžkého neomluvitelného kalibru!
[32] Vložil: V.N., 15.7.2016, 19:22:52
Martine ty sympatizant Ruské federace není co tajit příště tito ďáblové udeří v Soči a i jinde na území Ruské federace tedy co myslíš jak tuto hrozbu eliminovat?
[33] Vložil: V.N., 15.7.2016, 19:43:24
Tento týden se mě vrátil soused z Liberie dělal ten catering přežil to ne jako medřičský Pavel Hrůza kde je Pavel jako kdy se za ním země slehla.
[34] Vložil: kája, 15.7.2016, 20:06:20
U nás jedna obyvatelka všem tvrdí, že její dcera uspěla v castingu na modelku, a nemuselo být ani výběrové řízení.
[35] Vložil: V.N.., 15.7.2016, 20:47:49
V tom případě "kájo" je tento člověk /Pavel Hrůza/ vojenská rozvědka států NATA nemáme tedy nárok dál se do věci plést!
[36] Vložil: kája, 15.7.2016, 20:51:53
A za ty dvě káče zaplatil náš stát miliony, jedna z nich je muslimkou, nebo ne?
[37] Vložil: L.N., 15.7.2016, 21:02:55
Ano "kájo" pokud ty by jsi byl prezidentem České republiky jako nyní ing.Miloš Zeman a měl k dispozici ty informace jako on a rozhodoval se jsou prostě takové situace kdy ani prezident neřekne co si myslí a výsledkem bylo že se vrátily ty holky!Až budeš prezitentem budeš mít informace také jak současný prezident chtěl bych tě vidět jak by jsi se zachoval?Souhlasím s Martinem Klementem máme konečně prezidenta za kterého já taky mohu být hrdý.
[38] Vložil: kája, 15.7.2016, 21:06:50
Láďo, mám dojem, že to šlo mimo presidenta Zemana.
[39] Vložil: zn.L.N., 15.7.2016, 21:23:51
zn."kája"je 21 století chápu teď je třeba poznat pravdu a nebo tzv.polopravdu přiznávám že i pro mne je to velmi složitá věc abych to pochopil jsem zasahován různými texty no snad jsem ještě v pořádku pokusím se zachovat si rozum.Mimochodem vy ženy stejně jste a vypadáte líp než my muži.Tak mě napadá v souvislosti s muži a jinými lidmi věta Jakuba Demla"Neházejme perly sviním".Klid a pohodu přeje LN.
[40] Vložil: zn.L.N., 15.7.2016, 21:32:26
Kájo proč si myslíš že má rád Miloš Zeman Velké Meziříčí on to tady velmi dobře zná a samozřejmě nemusí inženýři Antonín Zedník a Jarda Zezula vyžvaňovat věci.Miloš opravdu nás má rád na rozdíl od Václava Klause který po vysvětlení od Pavla Janšty že je zde taky oblíben pochopil.Toto je můj názor.
[41] Vložil: L., 15.7.2016, 21:49:16
Jiří Diensbier starší "Sen o Evropě" četl jsem to rána Británie vadí co dál nepředpokládal jednadvacáté století politicky IS nenapadlo ho to ani Václava Havla nikdo nevěděl jak se státy muslimské zachovají je to tak 10 procent musulmanů jsou přijatelní a teď vyjede no budeme vás muslimové zjišťovat.Mimochodem v Merssei je 2/3 muslimů a jedna třetina nás.Dobře vy jste to začali bude tedy válka pane Částko nebo jak se jmenujete nerad to píšu vysvětlete tedy myšlenky vraha který zabíjel v NICE?
[42] Vložil: L., 15.7.2016, 21:59:23
Pane Částko představte si že bych řekněme jako "Křesťan" rozjel kamion a zaútočil na poutníky na MEKU či MEDINU okamžitě bych byl likvidován tedy otázka již nezní PROč nýbrž teda zabráníme tomu a přitvdíme.L.
[43] Vložil: L.N., 15.7.2016, 22:16:46
Máme rodinné problémy já jsem přesvědčením sociální demokrat ČSSD ,maminka je KDU Čsl sestra jedna je KSčM druhá je v Rakousku HOfer tedy FPO absolutně mimo!Celá rodina je politicky mimo!
[44] Vložil: L.N., 15.7.2016, 22:46:32
Takový výprask jak jsem dostal od sestry z Vídně nikomu nepřeju,ve zkratce co mě řekla:"Ladiku u nás myšleno Wien by to stálo daleko víc"viděla texty co jsem psal na sociálni síti.L.N.
[45] Vložil: L.N., 15.7.2016, 22:51:11
Takový výprask jak jsem dostal od sestry z Vídně nikomu nepřeju,ve zkratce co mě řekla:"Ladiku u nás myšleno Wien by to stálo daleko víc"viděla texty co jsem psal na sociálni síti.L.N.
[46] Vložil: L., 15.7.2016, 23:04:22
Mě to sice vadí ale dál nebudu kritizovat úředníky Městského úřadu Velké Meziříčí nic uvidíme jména nebudu používat proč se já o to zajímám-mám k tomu důvod vadí nic půjdeme dál.Nejde mě o současnou situaci mluvil jsem s paní z VM která je na vozíku a ví co se stalo na konci války.To znamená Laďo tak to řekni a napiš nemohu řekl jsem paní že to jméno nikdy neřeknu!
[47] Vložil: L.N., 15.7.2016, 23:16:39
Martine Sovětský svaz nyní Ruská federace má zde sympatizanty no řekněme až v srpnu 21.8.1968 ti budou lítat nad Mostištěm letadla spřátelené země navíc nikoliv kapitalistické nýbbž socialistické no tedy napiš co si myslíš?
[48] Vložil: L.N., 15.7.2016, 23:28:35
Mám potíže v diskuzi s Profesorem a Rejpalem nevadí to je právě signál nenechat to jen tak svůj názor jsem napsal někdy jsem se omluvil vlastně díky já se jmenuji Ladislav Nestrašil neskovám se za značku L.N.a stojímsi za to co jsem zde napsal.Děkuji.www,ladanestrasil,estranky.cz
[49] Vložil: L.N., 15.7.2016, 23:39:44
Nechci otravovat předpokládám že to ti čtou nepíšu prosím podívejte se znova na ročník 1980 ve Velkém Meziříčí tedy ještě totalitní zjistěte jména lidí kdo tam studoval jak tam byl a kde je nyní opakuji kde je nyní?Informuje Rakouská rozvědka.
[50] Vložil: L., 15.7.2016, 23:55:29
Ne Martine občas se napiju vína ty mě stejně znáš nevadí tedy co myslíš jak řekla paní kolegyně ze sociální demokracie tu myšlenku o těch jak bych to řekl "buzerantech" zde souhlasím s paní kolegyní a nepokládám žádnou otázku.
[51] Vložil: L.Nestrasil@seznam.c, 16.7.2016, 00:08:04
No dobře počkáme ne uvidíme jakmile by bylo bude zabití našich lidí okamžitě zasáhnem.Francie znova bude zjišťovat lidi.NICE-pasy Republikuje Frankase ne každému!
[52] Vložil: L., 16.7.2016, 00:13:51
V situaci je 106 lidí po smrti mezi tím je pouze jedna občanka Čr zatím živá dál polovina z těch 84 jsou občane Spojeného Království a máme zprávy že je tam jedna ruská rodina no zjiostíme!L.
[53] Vložil: L., 16.7.2016, 00:28:14
Besystiáš se netrefil občané Ruské federace a jedna občanka ČR to přežili a no te´t tedy myslím že opravdu bude asi domluva z kolegy USA a Ruska jak dál bestie útočí američané nevěří musíme zastavit tento útok.-L.
[54] Vložil: L., 16.7.2016, 00:35:24
Prosím odedneška okamžitě kontrolujte občany USA v pasu který byl vydán po roce 2001 dál zjištujte jak dlouho je ten člověk na území USA máme signály že bude útok na věci v Americe nevíme kde pohlídejte si to můj zdroj se nemýlí.L.
[55] Vložil: Ladislav Nestrašil, 16.7.2016, 00:48:48
Tedy zaútočí v den kdy američané přišli domů a souvisí to z krocany-střílení krocanů-někdo to nepochopí tedy pozor američané zničili letadly fašistické Japonsko!L.N.
[56] Vložil: L., 16.7.2016, 00:57:52
Tady mám poznámku Martine ano staly se chyby ale kdyby sovětská a americká armáda neosvobodila nás tedy Československo jsem a vím to že bych se vůbec nenarodil.Nevím zda mám děkovat nevadí řeknu armádě USA a Rudé díky chlapci a holky..L.N.
[57] Vložil: L., 16.7.2016, 01:02:54
Armáda USA a Sovětského svazu u nás na místě budou vítání-To řekl děda a já to budu akceptovat.L.
[58] Vložil: L., 16.7.2016, 02:32:54
Jakého koliv vojáka USA a nebo Ruska pokud budou bojovat proti zlu budou vítání>L.N.
[59] Vložil: Ladislav, 16.7.2016, 02:40:50
Arrmáda Spojených států amerických Spojeného království Velké Británie a vojska Sovětského svazu zničila fašizmuz važme si toho tolik to stálo životů našich lidí neopakujme tennto omyl!
[60] Vložil: dd, 19.7.2016, 08:39:09
Ano, zničily fašismus, nakonec. Ale taky ho vlády těhle států a dalších, prvně nechaly hezky rozbujet a rozrůst. Paralela s dnešní dobou víc než zřejmá.
[61] Vložil: zn.L., 20.7.2016, 19:27:57
Ano pravdu má zn.dd ale co dál co navrhuješ prakticky jak situaci řešit věc je složitější než jsme si mohli myslet před třemi lety.V Praze v Černínském paláci je nyní pan ministr PhDr.Lubomír Zaorálek znám jeho spolužáka z Gymnazia v Ostravě ten na něho nedá dopustit říká že Luboš je machr no tak uvidíme ale jako já v roce 1980 v Glowe na Rujaně NDR netancoval s Angelou Merkel v táboře Ernst Moritz Arnd mě to nevadilo a do dneška nevadí že měla na sobě uniformu sosialistickou!
[62] Vložil: Martin K., 20.7.2016, 22:01:24
Pane Klemente, píšete, že "rozšiřování tohoto paktu k Ruským hranicím je proti všem mezinárodním smlouvám" můžete prosím uvést aspoň jednu takovou smlouvu, kterou jsme vstupem do NATO porušili?
[63] Vložil: zn.L., 20.7.2016, 22:41:41
Martine smrdí to Ruskou propagandou samozřejmě oni nás znají tebe mě a zjišťují jak dalece jsi ty nebo já jim poplatný ne pokud v roce 1968 jakékoliv vojsko obsadilo území ČSSR jsou to fašisté!
[64] Vložil: zn.L., 20.7.2016, 22:46:58
Jakékoliv vojsko USA nebo jiné 21.8.1968 nenapadlo ČSSR!Sovětská vojska napadla území ČSSR vojensky a provedla politický průzkum ještě dnes mě je z toho špatně.
[65] Vložil: zn.L., 21.7.2016, 00:17:22
Ne Američané ale Sovětský svaz zničil v ČSSR cokoliv demokratického v šedesátých letech co je to platné že guláš stál 5 Kč svíčková 9.80Kč kdy člověk byl likvidován a nemohl říct co si myslí Martine jdi s tím do P0000e!L.
[66] Vložil: kája, 21.7.2016, 19:44:10
Ládiku, kolik dnes stojí gulášovka na letišti toho humanitárního bombometčíka?
[67] Vložil: tasovák, 21.7.2016, 21:10:00
Od počátku čtu a říkám si, že mi tu chybí onen známý neznámý L.N. A ejhle, ke konci se objevil... Zdravím tedy L. N. alias Perličku!
[68] Vložil: zn.L., 23.7.2016, 19:51:14
Co pak guláš kolik stál dnes zase útočí ano občan SRN-původem iránec osumnáct let asi tak třista ranami s pistole GOCK ráže 9mm likviduje životy z těch devíti sedum mladých lidí děcek bylo jim do 21 let jemu osumnáct střílel na stejný ročník!Diskutuje na střeše obchodního domu s lidmi kteří to natáčejí na video mobilu netvrdím že umím super německy ale je tam on říká ich bin Deutscher ich geboren in Hartz tedy ještě v tuto chvíli byla možnost ho odstřelovačem zlikvidovat ovšem nevíme jak se další situace vyvíjela já ale německou policejní jednotku hodnotím na jednodku a GSG 9 by měla být vzorem i pro naše specialisty.
[69] Vložil: zn.L., 23.7.2016, 20:15:25
Ještě se ale vrátím k názoru Martina taky si myslím že ing.Miloš Zeman je dobrý prezident ovšem netroufnu si napsat že nejlepší od Ludvíka Svobody já nejsem "Havlovec" Mertine ale malé dítě přece neví že se ocitlo v náručí Rainharda Heydricha.
[70] Vložil: zn.L., 24.7.2016, 02:36:17
Já vím je pozdě podle věcí po tatínkovi jsem našel zprávu asi tohoto znění ano Holík z Jabloňova spolužák ne ale to nebyl nacista tzv.volks deutsche komunisté se na něho chystali on ho varoval lano i já budu varovat spolužáka když mu bude hrozit úmrtí!
[71] Vložil: Martin, 25.7.2016, 22:57:51
Kolaborantská svinje táhni za Ural!!!
[72] Vložil: V.L., 27.7.2016, 18:50:59
Svět teď ve století 21 je zase složitý ale není nutné používat zbraně z roku 1939-45 domluvit se je nutné ovšem pokud to nejde pak nezbývá jak se vyjádřil prezident Holland pohotovost a v zárodku eliminovat ty zrádce Koránu.Je smutné že jejich tatínkové a příbuzní pobývali za totality na území ČSSR a už tehdy páchali vraždy ve vedlejších zemích viz "Carlos".
[73] Vložil: zn.L., 27.7.2016, 19:04:27
Na to ovšem dnešní Komunistická strana nechce ani myslet dovolila politické policii STB vládnout a já opravdu souhlasím že Prezident Ludvík Svoboda byl nejlepší co jsme ho měli ovšem odmítám odklon KSč od zodpovědnosti v minulosti co bylo platné že potraviny stály pár korun když kdejaká bába členka strany komunistické rozhodovala kdo a co se bude v rodinách dít!Vrchol všeho jsou naši letci RAF to je tedy taková ostuda Komunistické strany Československa že se s tím asi nevyrovnají ani historici natož rodiny žijících pilotů!To je jenom střípek tomu jak jsem byl obviněn ať jdu za Ural.L.
[74] Vložil: zn.L., 27.7.2016, 19:20:08
Také je zajímavé kdo a kdy studoval Gymnázium Velké Meziříčí podle mých dlouholetých studií byli tam studenti úžasní ale také dnes by se řeklo zrádci to ovšem ti učitelé nemohli vědět mluví se když se to hodí jen o těch dobrých ano přesilují ti horší ne mě ale například mrzí že Gymnazium nevzpomnělo na studenta Josefa Hakla rok 1941 jako by neexistoval?
[75] Vložil: zn.L, 27.7.2016, 22:37:04
Ta historie studenta VM Gymnázia Josefa Hakla je tak neuvěřitelná že to nelze zde na sociální síti psát!L.N.
[76] Vložil: kája, 28.7.2016, 18:54:28
K 75: Pokud se jedná o toho pána, co dělal v JZD, tak některé dámy na něho rády vzpomínají.
[77] Vložil: Jezevec, 30.7.2016, 20:11:42
Velmi dobře napsaný článek. Souhlasím
[78] Vložil: zn.LN., 30.7.2016, 23:27:52
Jenom taková zajímavost u Josefa Hakla mám k dispozici oskenované jeho dnes by se řeklo vysvědčení z Gymnázia VM je to velmi zajímavé tam kdo byli učitelé a hodnocení je z roku 1942!Ano zn.Kája tento člověk opravdu dělal v JZD a jako pravdivou dnes snad jenom perličku uvádím nebylo mu dobře nedostavoval se do JZD přišli k němu do domečku estébáci s tím že je příživník vytáhl vkladní knížku kde byla netroufnu si říct jaká částka ovšem vyznamenání krále Norského království v boji proti fašizmu!Od té doby měl od Československé STB pokoj!
[79] Vložil: zn.LN., 30.7.2016, 23:56:43
No a dnes si snad ještě mohu dovolit poznámku student Gymnázia ve VM bydlištěm v Tasově on půjčoval po roce 1953 některým lidem peníze aby mohli přežít po komunistické řeči Antonína Zápotockého že se nic neděje a bác druhý den to padlo tedy samozřejmě to byly Dolary a Libry ale měl to zapsáno nevadí na to ovšem Martin Klement odpoví že si to lidé zvolili v roce 1948 ano Martine ale ne odklon od Marshallova plánu!Samozřejmě proč bych to tajil já obdivuji některé komunisty a odmítám že Alexander Dubček je zrádce tak to tedy ne Martine to nebyl špatný člověk on chtěl socialismus s lidskou tváří nevadilo by mě kdyby to tak bylo ale nejde to aspoň mě zde nepiš že jsem kolaborant můžeš všechno jenom tohle ne!To teda nebudeme kamarádi a TOP 09 z toho bude mít srandu ale myslím že kolegové z ODS jsou již nad věcí a jejich situace v opozici je nyní podle mého názoru kvalitní!!!
[80] Vložil: zn.LN., 31.7.2016, 00:35:15
Ve hnojníku pod naším bývalým domečkem /nyní majitel Dušan Šmecko/ se skrýval parašutista Jozef Gabčík ne Kubiš gestapo podle pamětníka J.C. nasadilo psy a šli kolem potoka Polomina z Březejce přes Jabloňov přes Tasov do Oslavy ve Vanči nikdy ho nenašli byl na motorce odvezen Antonínem Pečmanem národním socialistou do Křeptova na autobus Brno-Jihlava a pak se spojil se skupinou ANDROPOID v Praze a zlikvidovali Reinharda Heidricha.Martine Klemente ne jen Rudá armáda velice se skláním jenom i tito lidé nasazovali životy a likvidovali bestii!Ty na to ve svých článcích zapomínáš a to se mě a nejenom mě Martine opravdu nelíbí!
[81] Vložil: zn.LN., 31.7.2016, 01:15:34
V operačním prostoru Českomoravské vysočiny 1944!/Křeptov/ došlo ke spojení anglické a sovětské skupiny dnes nevíme jak ta situace probíhala na obou stranách nebyla důvěra přesto zde byly padáky doručeny!
[82] Vložil: zn.L.N., 31.7.2016, 02:36:39
Podle informací dnes kdy skupina Moravce informovala přes Bletchly Park kolegy v Sovětském Svazu že zlivikudují hlavního v Čechách a na Moravě nebyl jmenován GRU Sovětského svazu neprostestovali ale nesouhlasili!
[83] Vložil: zn.L., 31.7.2016, 02:42:20
Těžko říct zda bychom se zbavili Lidic, Ležáků, Javoříčka a Velkého Meziříčí to já nevím taky Martine Klemente.
[84] Vložil: zn.L.N., 31.7.2016, 02:56:23
Jinak jistě speciální jednotka "Starz" Ruské federace vojenské rozvědky GRU odlifrovala pana prezidenta Turecka do Řecka rychlým člunem zde pobil určitý čas byl vrácen zpět z Řecka kde seděl s panem ministrem Tziprasem na kávě no není to rána CIA?No holky a hoši musíte te se víc snažit!Poznámka já vás nechci srát jen se nad sebou zamyslete?Když to vím nejenom já"Díky.L.N.
[85] Vložil: zn.LN., 31.7.2016, 03:06:49
Jinak já nejsem občan USA možná to riskuji že nebudu oblíben ale ač sociální demokrat fandím "Doníkovi" to je Donald Trump!Jsem si vědom následků pokud bude zvolena paní Hillary.
[86] Vložil: zn.L.N., 31.7.2016, 03:42:29
Občané pište názory pokud nepoužijete vulgarizmus není možné to stíhat nyní soukromě znám velvyslance USA Andew Shapira neznám jméno velvyslance Ruské federace až přijde čas on to řekne ale nemusí v rámci Slovanského národa a Světa..
[87] Vložil: L.N., 31.7.2016, 05:07:39
Proč bych to tajil mám rád pana Donalda Trumpa nevadí kdyby nebyl zvolen prezidentem USA je to machr chlap a ví co říká a dělá!L.N.
[88] Vložil: L.N., 31.7.2016, 05:20:47
Ještě není všem dnů konec co když bude situace kdy Don může tu namyšlenou porazit?Už si všichni myslí že vyhraje Hillary no uividíme všechny ženy nefandí Hillary?Moje maminka např. z Evropy zcela jednoznačně by volila Dona!
[89] Vložil: L.N., 31.7.2016, 05:32:36
Ano když vyhraje Hillary jsme ztraceni nevadí napsal jsem co si myslím přesto máme rádi Ameriku nemůžeme volit nicméně akceptuji vítězství i demokratů.L and B.Počkáme uvidíme?Paní Korbelová v žádném případě to je škoda neexistuje humanistické bombardování Jugoslávie paní ministryně!Ne!
[90] Vložil: L.N., 31.7.2016, 05:40:05
Tohle by Donald Trump nikdy nepřipustil a také proto prohraje paní Clintonová!
[91] Vložil: L.., 31.7.2016, 10:34:35
Vyskakovali z vlaku Beograd- Priština hořeli za humanistické bombardování Jugoslávie a vy chcete být prezidentkou USA-Běžte se s paní Korbelovou zastřelit na dámský záchod!
[92] Vložil: L.N., 31.7.2016, 11:11:28
No třeba vyhrajete ženy vás dotáhnou do prezidentské funkce n nic špatného se neděje jenom si říkám bojuji proti zlu a tam je on!
[93] Vložil: L., 31.7.2016, 11:14:58
Jinak by měly ženy mluvit do věcí svých manželů.a zase budu mít problém vadí.Ještě žiju!
[94] Vložil: L., 31.7.2016, 11:20:38
Ludvík Svoboda mimořádná osobnost dokonce znám v operaci Ostrava kdy německý sniper odmítl zastřelit pana generála!važme si toho.
[95] Vložil: L., 31.7.2016, 11:39:30
Martine válka je válka a neptá se zda jsi komunista nebo jiný v MAUTHAUSENU PISTOLÍ 22 MILIMETRŮ STŘÍLEL von Kacenek komunisty a sociální demokraty tady víme a jiné nechci se ted do věci plést.Nicméně bestie byla likvidována no jak to vidíš z Václavem Havlem?:
[96] Vložil: Kolaborant!, 31.7.2016, 12:34:06
Komunistická strana Československa z nás udělala pitomce i dnes se to vrací tedy Pohraničník nebo ne? Je to jednoduché vrátit zase zpět a kontrFlovat pas a pokud je komunista vrátit za Ural! dO RUSKÉ fEDETRACE BUDETE RÁDI ŽE UVIDÍTE ZASE kUTUZOVA?vÝBORNĚ jděte tedy domů!
[97] Vložil: L.N., 31.7.2016, 12:43:56
Běžte tedy občanky Ruské Federace v České Republice domů když jsme kolaborantiI!Váš náčelník je nyní člověk není to náš oligarcha my si budeme dělat co uznáme za vhodné nejsme rusi ani Němci.Vy jste to asi nepochopily?tady není Perohrad Rusko a vy bude zde jenom návštěvnice opakuji návštěvnice hlavně dámy to není Petrohrad je to Česká Republika!
[98] Vložil: L.N., 31.7.2016, 13:01:16
Martin Klement-Komunistická strana má svoje lidi jaký je cíl slušně se chovat a neotravovat přihlouplými názory na prezidenta Beneše!
[99] Vložil: L., 31.7.2016, 13:09:28
Ano zde se to ví myslím že lidi KSČ měli pravdu a nebylo nutné v té situaci zabíjej Heidricha ano souhlasím tady má KSČ pravdu.Jozef Kubiš zlivvidoval bdestii>
[100] Vložil: l.n., 31.7.2016, 13:22:40
Tady souhlasím s názorem KSČ>Nestálo to za to Lidice,Javoříčko.ano chyba ZDE MÁ PRAVU ksč.
[101] Vložil: visarijonovič, 1.8.2016, 23:04:37
Klemente ted uvahu proč a kdo nechal vystřílet carovu rodinu jako zvěř,proč má teď Putinek všude carský orlice ve znaku a kdo to vlastně bojuje na ukrajině,do zítřka bolševiku!!!!!!!!!!!!!!!
[102] Vložil: kája, 2.8.2016, 07:27:25
Ke 101: S koncem těchto feudálů přišli rusové dost pozdě. Předcházela Francie, je známo jak dopadl poslední Inka nebo Václa později prohlášený za svatého. Na Ukrajině bojují také černoušci, ovšem, že ne v ruských uniformách,Kobo.
[103] Vložil: grebeníček, 2.8.2016, 14:00:16
tvl klémo....proč asi státy pobaltí chtěj bejt v Nato? protože by tam dávno ti bezmozci ivani byli nasáčkovaní,proč Poláci nesnášej ty prašivce?proč?Proč švédi uvažujou o Nato?proč nejdou do holportu s ivanama?ty si obleč rudý trencle a běž se klanět tomu vosku v mauzoleu,chodíš po medříči jak bezdomovec a tady seš vyfocenej jako gerój
[104] Vložil: kája, 2.8.2016, 18:04:28
Ke 103:_To je jednoduché, ty nevidíš na mapě, jak tvoje NTO obkličuje Rusko?
[105] Vložil: gustáf, 4.8.2016, 16:23:28
slepice, tak proč pobaltí nechce bejt s rusama??????to mě vysvětli
[106] Vložil: L.N., 4.8.2016, 20:58:11
Sovětský svaz uzavřel domluvu s Riebentropem o neútočení rozdělili si Polsko s Hitlerem další věc postříleli polské důstojníky v Katyni co je to platné že osvobodili Varšavu v roce 1945 když stála vojska generála RU Rotmistrova u Visly a dostali rozkaz od Stalina nezasahovat Němci to zlividovali a Rudá armáda se na to dívala hlavně aby nevyhrála Armia Krajova!Proto Poláci nemají Rusi rádi to je jen ten důvod!Tady si dovolím poznámku pouze osobní Poláci bojovali do posledního konce na Westrplate dokonce i Adolf Hitler po poražení se vyjádřil v obdivu k těmto vojákům a to je co říct.
[107] Vložil: L.N., 5.8.2016, 00:05:43
Komunistické straně se toto hodnocení nelíbí chápu ale bylo to tak historie se neptá a nezná slovo "Kdyby".
[108] Vložil: kája, 5.8.2016, 09:25:35
Ke 105: Brojlerku, ty jsi nečetl úvodní článek až do konce.Že?
[109] Vložil: švorcová, 5.8.2016, 14:29:18
ty seš uplně vyhrabaná
[110] Vložil: kája, 5.8.2016, 18:25:17
Ke 109: Jsem, ale již se těším, že se sejdeme spolu u kolomazného kamene, jestli víš kde je.
[111] Vložil: zn.LN., 8.8.2016, 21:24:17
Já Martina Klementa pokládám za odborníka na historii nicméně souhlasím s názorem pana Štindla v Medřičských listech kde to Martin tentokrát přehnal nejsme kolonie Ruské Federace a je nutné mluvit a psát pravdu v obou směrech!
[112] Vložil: zn.LN., 8.8.2016, 21:52:15
Ano je možné nyní vlastně cokoliv ty ročníky které bojovaly ve válce drtivou většinou nežijí a současní tedy vnuci,vnučky ale i pravnuci a pravnučky těch lidí vidí svět jinýma očima jenom a tady doporučuji vidět film sovětský Michaila Šolochova "Osud člověka" a další britský "Umírání za dlouhého dne"není vysvětlováno v základních školách a to je chyba!Je třeba to říkat žákům i v základní škole jak to opravdu bylo!To je můj názor.
[113] Vložil: zn.LN., 8.8.2016, 22:09:42
Ještě si dovolím zde osobní poznámku film "Umírání za dlouhého dne" byl v některých sekvencích v roce 1968 natáčen na území ČSSR na Mostecku a režisér filmu Peter Collinson za něj dostal pokud se nemýlím Oskara.Celou dobu totality v ČSSR ho nešlo vysílat ač je naprosto protifašistický tak se ptám Martina stálo vám komunistům tedy tvým předchůdcům to za to?
[114] Vložil: L.N., 9.8.2016, 00:25:36
Můj příbuzný sloužil v současné armádě Rakouské Rebubliky a tak jsem se ho zeptal jednou Denisy kdybys dostal rozkaz co by jsi dělal?Šel u nás na záchod vyšel a pak řekl prostřelil bych si hlavu.Co na to říct?
[115] Vložil: L.N., 11.8.2016, 20:24:32
Navíc matka vojáka současné armády Rakouské se narodila na Zámku ve Velkém Meziříčí 28 srpna v roce 1957.
[116] Vložil: kája, 11.8.2016, 20:30:46
Ke 115: To musela rodit asi u MUDr. Petrů.
[117] Vložil: Zn.L., 11.8.2016, 20:39:13
Poznámka synovec studoval ve Vídni opravdu není to podvod a ptali se ho na různé věci a zkrátím na Demla a seděl tam a když vyšel tak spolužačky ty rakouské se ho ptaly kolik zaplatil totiž on měl profesora který nás zná a tak mu dal ANO:
[118] Vložil: L.N, 11.8.2016, 20:54:27
Původně jsem nechtěl a tak holky a kluci v americké CIA zamyslete se s tím jak dál já osobně hádejte s čím souhlasím špatně musíte se zeptat lidí na místě než rozjedete akci!V současné Evropě je málo lidí kteří si pamatují rok 1968 já ano a ani minutu zpět!L.n.
[119] Vložil: l., 11.8.2016, 21:07:58
Ptal jsem se ženy rodily v padesátých letech na Zámku ve Velkém Meziříčí bez V ÚNORU topení a děti se narodily a dnes se moje sestra občanka Rakouské REPUBLIKY JE NA TO HRDÁ!
[120] Vložil: L.N, 11.8.2016, 21:14:52
Původně jsem nechtěl a tak holky a kluci v americké CIA zamyslete se s tím jak dál já osobně hádejte s čím souhlasím špatně musíte se zeptat lidí na místě než rozjedete akci!V současné Evropě je málo lidí kteří si pamatují rok 1968 já ano a ani minutu zpět!L.n.
[121] Vložil: L.N., 11.8.2016, 21:24:46
Dál pan Dan Trump má u nás na Vysočině podporu a víte proč protože říká pravdu!Ano je prostořeký taky si sedne s s nepřítelem ale řekne mu pravdu do očí!To paní Demokratická nedokáže proto bude příštím prezidentem USA pan Donald Trump!
[122] Vložil: L.N., 11.8.2016, 21:34:31
To je ale žvanění Dan chce vojáky USA zpátky aby matky nedostávaly zpávy že syn je mrtev je to tak my jsme křesťané nepleťme se do muslimských věcí!Souhlasím s názorem pana prezidenta Obamy.
[123] Vložil: L.N., 11.8.2016, 21:36:45
Dál pan Dan Trump má u nás na Vysočině podporu a víte proč protože říká pravdu!Ano je prostořeký taky si sedne s s nepřítelem ale řekne mu pravdu do očí!To paní Demokratická nedokáže proto bude příštím prezidentem USA pan Donald Trump!
[124] Vložil: L.N, 11.8.2016, 21:40:24
Původně jsem nechtěl a tak holky a kluci v americké CIA zamyslete se s tím jak dál já osobně hádejte s čím souhlasím špatně musíte se zeptat lidí na místě než rozjedete akci!V současné Evropě je málo lidí kteří si pamatují rok 1968 já ano a ani minutu zpět!L.n.
[125] Vložil: L.N., 11.8.2016, 22:41:53
Dovolím si poznámku prezident Václav Klaus vyhodil pana velvyslance USA Andrehu Schapiru ale pan ing.Miloš Zemam ho přijal!Tedy pozor!
[126] Vložil: zn.LN., 11.8.2016, 22:46:47
Pan vyslanec USA
Shapira je slušný člověk a odborník no uvidíme já fandím Doníkovi pokud prohraje omlouvám se!
[127] Vložil: L.N., 11.8.2016, 22:56:57
Vítězkou nebude Hillary Clinton USA si najdou člověka a ten bude prezidentem jako za starých časů když bojovníci šli do věcí/
[128] Vložil: L.N., 11.8.2016, 22:59:58
Dovolím si poznámku prezident Václav Klaus vyhodil pana velvyslance USA Andrehu Schapiru ale pan ing.Miloš Zemam ho přijal!Tedy pozor!
[129] Vložil: L.N, 11.8.2016, 23:04:40
USA stále má zde svoje věci proč ne ovšem i Ruská Federace múže mýt zde věci to proto že vojska USA a RU zachránila Československo před likvidací!Před Hitlerizmem!
[130] Vložil: L.N, 11.8.2016, 23:16:10
USA stále má zde svoje věci proč ne ovšem i Ruská Federace múže mýt zde věci to proto že vojska USA a RU zachránila Československo před likvidací!Před Hitlerizmem!
[131] Vložil: L.N., 11.8.2016, 23:27:06
jsem občan ČR Evropy tedy ne USA myslím že by bylo dobré aby příštím prezidentem USA našich kamarádů byl člověk který říká pravdu ikdyž se to lidem nelíbí Don Trump!
[132] Vložil: L.N., 11.8.2016, 23:39:00
Uvidíme paní demokratická Clintonová ještě nemáte vyhráno hlavně zase bombardovat Jugaslávii v rámci humanity styďte se!Tohle vám neprojde!Korbelová co by se stalo kdyby vy jste tam byla?Z vlaku Priština-Beograd po útoku NATA vyskakovali civilisté hořeli-co je to za žvanění?
[133] Vložil: N.L., 11.8.2016, 23:47:20
Netajím se tím aby byl prezidentem Donald Trump možná prohraju a zase ti zasraní z ValStrétu budou vládnout my máme rádi Donalda Trumpa!Zničit ty bestie!To dokáže jenom Don!
[134] Vložil: L., 11.8.2016, 23:55:32
Ještě není všem dnům konec paní Hillary vy si to musíte ještě vyslechnout pokud bych byl občan USA volím Dona!
[135] Vložil: L., 12.8.2016, 00:03:14
jaká je hranice USA a Ruské federace ve Světě Medvědím ostrově tak to je a vždycky je tady zajímavé malý ostrov patří Ruské Federaci a velký ostrov patří USA!
[136] Vložil: L.., 12.8.2016, 00:09:12
To je hranice Ruské Federace a USA!V tomto místě se přímo setkávají v medvědím ostrově tyto dva státy téměř přes medvědy kteří neznají hranice.L.N.
[137] Vložil: L., 12.8.2016, 00:16:32
Velký a malý medvědí ostrov je hranice Ruské Federace a USA.Díky L.N.
[138] Vložil: L., 12.8.2016, 00:22:15
Poznámka zjistil jsem že na sebe mluví rusky?I na uzemí USA.Nevadí hlavně občané USA zase volte hádejde koho.Ať žije Don.
[139] Vložil: L., 12.8.2016, 00:31:50
Paní Clintonová vy jste taková bezvýznamná nechci napsat co jiného amaričané potřebují machra chlapa a to vy nejste!Američané zachraňovali Evropu sami sebe a dál s vámí budou zde japončíci ne zabíjeli je ničili mysleli si že američané jsou zbabělci ne-souhlasím s atomobou bombou na japončíky!Zabíjeli naše lidi ne to není omluva!
[140] Vložil: L.N., 12.8.2016, 00:41:20
jsem občan ČR Evropy tedy ne USA myslím že by bylo dobré aby příštím prezidentem USA našich kamarádů byl člověk který říká pravdu ikdyž se to lidem nelíbí Don Trump!
[141] Vložil: L.N., 12.8.2016, 00:46:18
Prostě je to tak Vladimír Putin a Donald Trump jsou machři a domluví se a někoho to sere zaplať Pánbů že je máme.
[142] Vložil: L.N., 12.8.2016, 00:59:10
Pane profesore Halíku jděde s vašimi připitomnělými názory do Háje až vás napadne nožem muslim a pak už nic nebudete říkat Korán ničí ženy vy asi tedy zrádce zcela jste nic nepochopil?A za co jste dostal prémii v Londýně?V tom případě jeďte do MEky!Tam zajímavé mají užasné stany a hlavně že jdou k nám křes´tanům.tak hurá pane Halíku příště je pošlu k vám!.LN.
[143] Vložil: L., 12.8.2016, 01:10:29
Vrátil se po šesti měsících z Afganistánu přítel viděl a nemusel řešit věci zabíjeli člověka pilota upalovali ho není možně soustátí pilot byl upálen a natáčen to není možné s tímnelze mluvit!Navíc ti lidé podle mého zdroje který se vrátil jsou absololventi Gymnazia v České Republice to je to horší.
[144] Vložil: L., 12.8.2016, 01:19:40
Můj zdroj se nemýlí má hodnost v Afgánské armádě bojoval několikrát proti Usamu Bin Ládinu a říká ne Talibán není poražen.
[145] Vložil: L., 12.8.2016, 01:25:54
Dokonce dovoluji asi tady napsat 21 srpen 1968 máme signál že se pokusí něco spáchat myslím kontrolovat to.
[146] Vložil: L., 12.8.2016, 01:31:35
21 srpen 1968 je krach Komunistické strany přijeli bestie a KSČ to vzala ostuda na celý život strany komunistické která bojovala proti fašizmu zradili jste demokracii.
[147] Vložil: L., 12.8.2016, 01:51:13
V rámci života a Světa strana Komunistická je výborná téměř v padesáti procentech vítězí lidé ji volí taky po přežití koncentračních táborů kde sice důstojníci armády USA nemají čas řešit věci sociální a ničí fažizmuz!Také vojáci USA a nejenom RU zničili fažizmus!
[148] Vložil: L., 12.8.2016, 06:01:09
Dnes bývalý plukovník Zdeněk Zbytek armády Československé lidové absolvent sovětské školy Komitětu gasudársvěnovoj bezopáznosti Felixe Edmundoviče Džeržinského tedy likvidace demokracie ve smyslu Džeržinského ale tito lidé to studují a mají ho tajně ve sklepě dnes obdivují ho je to nemoc je to jako rakovina nedá se uzdravit.
[149] Vložil: zn.L., 12.8.2016, 11:02:15
Pane netroufnu si napsat kolego Martine Štindle vzdejme to já jsem si naivně myslel že po 21.8.1968 už není možné vrácení pohrobků a vidíte Martin Klement se vynořil tak hurá komunisto koho budeš zase ničit jako za normalizace v tom případě jsem zrádce jsem levičák ale se stranou zrádců KSČ nechci mít nic společného.L.N.
[150] Vložil: L., 12.8.2016, 11:06:35
jinak znám věc Felixe Edmundoviče Džeržinského Boha všech estébáků "My se jednou vrátíme"No ať je zde USA!
[151] Vložil: L., 12.8.2016, 11:11:31
Pokud budou na území třeba u mě vojáci USA nejenom že nám to nevadí budou vždy dobře přijati!
[152] Vložil: L., 12.8.2016, 11:21:10
Vojáci USA -Spojeného Království a Sovětského svazu si mohou dovolit i nyní po sedudesáti letech co uznají za vhodné u nás.Děkuji.Například já narozen 1954 bych vůbec neexistoval pokud by vyhrál Adolf Hitler.
[153] Vložil: L., 12.8.2016, 11:48:01
Kdyby vyhrál fažizmuz tak by neexistoval ani Martin Klement a to vojáků USA.Spojeného Království,Austrálie,Nového Zélandu,kolonií a hlavně USA Japonci by napadli Darwin a to nikdo neví co by se dělo dál!
[154] Vložil: L., 12.8.2016, 11:57:13
Japonci naše důstojníky nechali umřít já chápu civilisté s tím nemají nic společného dvakrát vláda USA varovala ne pak se stalo to co se stalo!Šli v Singapuru po cestě vychttlí vojáci japonci je zabíjeli na to kašlali dostali co udělali!Kdo seje vítr sklízí bouři!
[155] Vložil: L., 12.8.2016, 12:04:50
Nejsem občan USA ale myslím si že příštím prezizentem našich přátel měl být DON!Je to machr chlap! L.N.
[156] Vložil: L. , 12.8.2016, 12:11:42
Když vyhraje Clintonová Pán Bůh s námi a zlé pryč!
[157] Vložil: kája, 12.8.2016, 12:19:59
Ke 156: Putin to jistí.
[158] Vložil: L., 12.8.2016, 12:20:18
Paní Clitonová je poddajná věcí na kterých ve Walstrétu sedí Dan Trump na to kašle peněz má dost a vidíte přece jenom je tam cítit manželka Ivana s prvního manželství ta je výborná a volitelé uvidíme já bych volil Dana ale jsem s Evropy takže pouze sokromý názor!
[159] Vložil: zn.LN., 12.8.2016, 12:30:17
Vladimír Vladimirovič mluví docela dobře německy když si to zopakuje tak bude mluvit berlínským přízvukem vždyť tam na místě RUHA vojenská rozvědka SSSR byla!Nic to je v pořádku jenom nedělejte z nás zase a opět jak předpokládám k 21.8.1968 blbce!
[160] Vložil: N., 12.8.2016, 12:42:40
Ne nejsem opilý sovětský svaz nás také nechal na holičkách komu jsme měli věřit tu tlustou ani nechci psát co Polsko vzali si naše ma´daři taky a Slovákům řekl buďto vy nebo M?aďarsko.Ano chápu Stalin věděl že půjde do střetu z Hitlerem Slované Germány porazili nechali jsme je žít my se neprosíme nechceme zase válku ale budeme bojovat proti zlu.
[161] Vložil: zn.N., 12.8.2016, 12:49:23
Teď Turecko.speciální jednotka Smarz GRU Ruské armády majstrštykem odvezla pana prezidenta Turecka do Řecka kde byl na kávě s panem Tsiprasem a když bylo po utoku tak přijel.
[162] Vložil: V.N., 12.8.2016, 12:53:03
Je to věc z druhé světové války Ruská Federace má perfektní zpravodajskou službu!
[163] Vložil: L.N., 12.8.2016, 13:00:02
Já se skláním:myslím si že kolegové Ruské federace jsou lepší než já!jINAK SIGNÁL AGENTOVY aHOJ bLBEČKU!tO VLADIMÍRA NENAPADNE!
[164] Vložil: L.N., 12.8.2016, 13:02:35
Nejsem jako Miloš agent ale proč bych to tajil fandím USA!
[165] Vložil: L. , 12.8.2016, 13:11:30
Když vyhraje Clintonová Pán Bůh s námi a zlé pryč!
[166] Vložil: L.N., 12.8.2016, 13:16:14
Vyhrají amweričtí Pravdo láskaři a Svět se zase vrátí zpět Don to dá do cajku ano on říká věci přímo nebojí se je to machr chlap!
[167] Vložil: hzn.N., 12.8.2016, 13:20:44
Don říká pravdu je to další Kennedy nejlepší američan kterého jsme měli.L.N.
[168] Vložil: L.N., 12.8.2016, 13:32:09
Pro mě vždycky bude Dan a vždyckyťo dopadne třeba v jeho neprospěch vždycky je to machr chlap!L.N.
[169] Vložil: L.N., 12.8.2016, 14:12:42
Pokud vyhraje ta kráva Clintonová nemá žádný smysl dikutovat tak hurá zase humanitně bombardovat Jugoslávii a Alepo kde jste to zkurvili a DAN VÁM TO ŘEKL!!!ta kráva Korbelová nemá na území USA co pohledávat ať jde s humanitárním bombardováním do PRAHY!
[170] Vložil: N., 12.8.2016, 14:45:02
Komunistická strana Martina Klementa z mOSTIŠT CHCE PŘEVZÍ MOC VE STÁTĚ tO SE VÁM komunisté NEPOVEDE!VY pohrobci dŽEŽINSKÉHO TENTOKRÁT NEVYHRAJETE!v podstatě vy to víte co je demokracie pokud byste vyhráli vy tak bychom vyseli na stropě jako fašisté!Smrt KSČ a Těmto stranám.L.
[171] Vložil: N.L., 12.8.2016, 14:54:26
Komunistická strana pověsila generála Robotku bojovníka proti fašizmu faráře Bulu,Záviše Kalandru,Miladu Horákovou a vy ještě máte drzost být tady v Republice v Parlamentě jste zbabělci a nemáte tady co pohledávat.Jste jako SS.Zbabělci!
[172] Vložil: k, 12.8.2016, 18:43:48
Nerušit, Láďa šel po náročné šichtě do hajan.
[173] Vložil: Jakeš, 30.8.2016, 18:49:31
Doufám klemente ,že jsi se společně se soudruhy stejného postižení díval na film Katyň!!! pokud ne jsi nepřítel lidu a kulak v jednom
[174] Vložil: kája, 30.8.2016, 20:41:05
Re 173: Znám a čekám na další díl pod názvem Volyňský masakr.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Hotelová škola Světlá a SOŠŘ Velké Meziříčí - Využijte 2. kolo přijímacího řízení!
TOPlist