MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 23. září 2023, svátek má Berta, zítra Jaromír.
  • Prostranství u městské synagogy je stále vylepšováno.
  • Studenti a žáci místních škol v pátek dopoledne ve velkém sále Jupiter clubu viděli úspěšné představení místních ochotníků ŠNB Zkrocení zlé ženy. Repríza pro veřejnost bude zítra v sobotu 23.9. ve 20 hodin taktéž v Jupiter clubu.
  • Čekárna vlakové zastávky na Družstevní ulici byla "vyzdobena".
  • Díry na Družstevní ulici úspěšně zalepeny. Celá rozpraskaná silnice i chodníky by si zasloužily větší rekonstrukci.
  • V neděli odpoledne se uskuteční dračí létání s Dózou na Fajtově kopci.
  • Na ulici Čechova začala gen. rekonstrukce chodníků.

Vážený pane Tomáši Bílku, zmocněnče přípravného výboru občanské iniciativy „Za Náměstí VM“

- - 8. 8. 2017 - komentářů  0
Tomáš Bílek zmocněnec iniciativy za referendum, Jiří Kaše zastupitel města
Tomáš Bílek zmocněnec iniciativy za referendum, Jiří Kaše zastupitel města
foto: fotokoláž NVM

Vaší výzvě zastupitelům města, cituji, aby při výběru zhotovitele projektové dokumentace rekonstrukce náměstí nekonali žádné další kroky a vyčkali do doby, než bude znám výsledek místního referenda konec citace, nejenom že nechci, ale přímo nesmím vyhovět!


Vyzýváte mě a další zastupitele totiž k tomu, abychom činili kroky, které zjevně a jednoznačně porušují zákony České republiky a porušují pravidla architektonicko – urbanistické soutěže, která jsme, coby zastupitelé našeho města, sami stanovili a schválili.

 

S vítězným návrhem se, coby zastupitel tohoto města, neztotožňuji. Podotýkám, že spolu se mnou se s ním neztotožňuje většina zastupitelstva /13 zastupitelů/.

 

Při svém rozhodování v zastupitelstvu jsem povinen řídit se Zákonem o obcích, který definuje v paragrafu 69 slib člena zastupitelstva obce. Dovolím si připomenout pasáž slibu, cituji, svoji funkci budu vykonávat svědomitě, v zájmu města a jeho občanů a řídit se Ústavou a zákony České republiky. A odstavec 4 tohoto paragrafu konstatuje, že člen zastupitelstva obce vykonává svůj mandát osobně a v souladu se svým slibem a není přitom vázán žádnými příkazy. Je zde tedy jasně stanoven zákaz imperativního mandátu člena zastupitelstva obce, tedy, že člen zastupitelstva obce není při výkonu svého mandátu vázán žádnými příkazy.

 

Dále si dovolím připomenout další zákon České republiky, a to zákon č.137/2006 / zákon o veřejných zakázkách/. Ten ve svém platném znění v době vyhlášení architektonické soutěže ve svém paragrafu 23 odst.6 konstatuje – cituji – že v případě více vybraných účastníků soutěže o návrh je zadavatel povinen vyzvat k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění všechny vybrané účastníky. Konec citace. Jen doplňuji, že i stávající zákon č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v Hlavě 5 – Jednací řízení bez uveřejnění – pod paragrafem 65 konstatuje – cituji - v případě více vybraných návrhů zadavatel vyzve k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění všechny účastník soutěže o návrh, jejichž návrhy byly vybrány. Konec citace.

 

A naposledy bych pak porušil pravidla architektonické soutěže, kde v odstavci 2.2 Účel a poslání soutěže, je jasně stanoveno, že-cituji - do jednacího řízení bez uveřejnění budou vyzváni ocenění účastníci, v pořadí dle soutěže.

 

Doufám, vážený pane Bílku, že důvody výše popsané jsou Vám a celému přípravnému výboru srozumitelné a žádám Vás a zároveň celý přípravný výbor, jehož jste zmocněncem, abyste napříště upustili od aktivit, které jednoznačně vyzývají k porušování zákonů České republiky!.


Autor: MUDr. Jiří Kaše, zastupitel

Publikoval: -kas-

Čtěte také

27. 7. 2023 - Překladiště odpadů máme, svozový vůz nikoliv

Překladiště odpadů máme, svozový vůz nikoliv
Už od září letošního roku měly technické služby prostřednictvím nového nákladního automobilu MAN odvážet odpad do spalovny v Brně, nestane se tak kvůli zpoždění dodávky náklaďáku.

24. 2. 2023 - Pomozte vytvořit nejdelší řetěz z vajec různých druhů na jarní výstavu v Jupiter clubu

Pomozte vytvořit nejdelší řetěz z vajec různých druhů na jarní výstavu v Jupiter clubu
Velkomeziříčská organizace ČSŽ se ve spolupráci s Jupiter clubem chystá pořádat ve dnech 27.-29. března 2023 tradiční velikonoční výstavu.

16. 5. 2023 - Práce na zimním stadionu jsou v plném proudu

Práce na zimním stadionu jsou v plném proudu
Je tomu již měsíc, co začaly na zimním stadionu první práce na jeho rekonstrukci.

17. 3. 2023 - Minižáci házené zvítězili na turnaji ve Velké Bystřici

Minižáci házené zvítězili na turnaji ve Velké Bystřici
O víkendu 11. - 12. března se zúčastnili naši nejmenší házenkáři kvalitně obsazeného turnaje miniházené 4+1 ve Velké Bystřici s názvem J.M.I.T Cup. Turnaje se zúčastnilo 16 družstev z 8 oddílů rozdělených...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 67.

[1] Vložil: Žloutek, 8.8.2017, 12:00:20
Pan doktor se zachoval rozumně a nepodlehl nátlaku. Tato "nezávislá" iniciativa v čele s Bilky a Salašem ale půjde přes mrtvoly...
[2] Vložil: Jindřiška, 8.8.2017, 13:23:23
Kaše spolu s Rosou (který už se asi vidí jako budoucí starosta ) začínají vystrkovat růžky. Doufám, že příští volby, vám voliči dovolí se znovu naplno věnovat doktořině a neplést se do věcí, kterým nerozumíte.
[3] Vložil: ANTI PETENT, 8.8.2017, 13:30:15
Vážení petenti, je hezké, že se vám líbí návrh číslo jedna. Stačilo to říci, ale proč hned referendum? Pan starosta jasně řekl, jedná se s oceněnými návrhy dle pořadí. Jednalo se s prvním a zastupitelé daný návrh nepřijali, takže se bude dle pravidel soutěže jednat s druhým oceněným a pak s dalšími jak se stanovily pravidla. Pokud to někdo z vás nepochopil, tak si to prosím můžete přečíst třeba 10x!
[4] Vložil: Jindříšek, 8.8.2017, 13:37:25
Jindřiška Kidisová
[5] Vložil: Kofoláč, 8.8.2017, 13:53:09
..a jak pan doktor napsal, tak se stalo..i s vykřičníkem a tečkou za ním. ÁMEN
[6] Vložil: Gustík, 8.8.2017, 14:00:53
doktor neuspěl s bazénem, tak teď bude dělat důležitého s náměstím .. neuvěřitelný bl_
[7] Vložil: Rozkolník, 8.8.2017, 14:14:22
Raději selský rozum než fůru zákonů :-(
[8] Vložil: Fjanta, 8.8.2017, 14:23:32
hlavně aby se pan doktór vždy, řídil zákony a předpisy ve svojí lékařské praxi.
[9] Vložil: wap, 8.8.2017, 14:25:47
tak tohle už může rozseknout jedině ústavní soud,pochybuju že ten nahoře ví která bije
[10] Vložil: Lukas, 8.8.2017, 14:32:52
Clovek ktery každé volby prevlekne kabat do jine politicke barvy by nemel asi radit co a jak delat. Zacal bych u sebe pane doktore.
[11] Vložil: občan, 8.8.2017, 15:05:17
Pro všechny co tady plácají o pravidlech a zákonech bych vřele doporučoval shlédnout záznam posledních tří zastupitelstev

13.5 OD STOPÁŽE 1:44 a dále tv.kr-vysocina.cz/?s…,

zastupitelstvo 13.6 2017 OD STOPÁŽE 11:54 a dále
tv.kr-vysocina.cz/?s…


a 27.6 2017 OD STOPÁŽE 6:29 a dále
tv.kr-vysocina.cz/?s…


aby bylo zřejmé, kdo tady v městě jde přes mrtvoly a o náměstí až tak nejde. Možná pak zjistíte kde je nátlak proti normálnímu rozumu. V pravidlech soutěže není nic o tom, že by si svévolně bez odůvodnění mohlo rozhodovat zastupitelstvo jak chce jednat s prvním pak druhým či třetím. Vítěze vyhodili a občanům chtějí nabulíkovat, že oproti porotě jsou většími odborníky a jen "v souladu s pravidly" budou jednat dále. Pokud chtějí ignorovat vůli dvou tisíc občanů z deseti, tak to je už docela arogance moci. Jo a taky proč noviny VM nezveřejnili výzvu zastupitelům, na kterou teď pan Kaše reaguje respektive byla zveřejněná půl dne a pak stažená. Že by to nějak vadilo v té otevřenosti k informacím?
[12] Vložil: eupako, 8.8.2017, 14:36:32
Jo a dle §215555112 nové směrnice EU2017 se nemá používat tolik slovo citovat na jedné stránce A4, načež ji špatně používat...
!
[13] Vložil: Lefteris , 8.8.2017, 14:44:27
Petrosi co kdyby ses raději věnoval Dagmaře a přestal v diskusích na všechny blít ten svůj řeckej humus?
[14] Vložil: Karel, 8.8.2017, 14:44:45
Ahoj Gustíku, předvolební sliby o bazénu jsme slyšeli před několika lety z úst kandidáta na starostu za ODS ! Kdy pan starosta Necid dodrží svůj slib z předvolební blamáže, kdy dal jasný slib občanům VM o stavbě bazénu, a která ho vynesla do křesla starosty Velkého Meziříčí.
[15] Vložil: Monča, 8.8.2017, 15:25:03
Pane starosto kdy tedy postavíte ten bazén, abych svoji babičku nemusela v mrazech vozit do Třebíče do bazénu ? Jste prezentujete se jako lidumil a ochránce občanů VM. Smrad z bioplynky, oprava JK bez klimatizace, byty pro lidi na okraji společnosti na Bezděkově, zbouraný most z roku 1972 u Pošty - malý obchvat, kauza Náměstí no coment. Monča
[16] Vložil: Eva Najmanová, 8.8.2017, 16:40:25
Karel + Monča: asi máte poruchu osobnosti viďte? Jednou muž, jednou žena ... No comment jste spíš vy
[17] Vložil: Jiřin, 8.8.2017, 17:21:12
pan doktůrek, zřejmě ukázal svoji kvalifikaci zastupitele, na kterou študoval celý život..
[18] Vložil: Petr, 8.8.2017, 17:22:37
Návod, jak doktor ze sebe může udělat blbouna během pár minut.. resp, během zveřejnění blábolů, gratuluji MUDře :D
[19] Vložil: Eva, 8.8.2017, 17:34:25
Nesmím vyhovět! zdá se mi, že pan doktor je poněkud zaskočen takovou vlnou nevole, kterou petice pomohla spustit. Jen tak dál Ať rozhodnou obyvatelé a ne postavy typu Ripperová nebo věčně totálně mimo učitel Blažek či Vrána
[20] Vložil: Miloš P, 8.8.2017, 19:10:25
Myslím, že tady na sebe všichni jen zbytečně zvracíte. Každý má nějaký názor a je to dobře. Jen je nutné chovat se jako lidi, v klidu se domluvit a nenechat mluvit vaše EGA a Emoce. Na tom, že má každý svůj názor nevidím nic špatného. A když někdo změní názor a postaví se k někomu jinému je také v pořádku. Pořád lepší než tupě stát na jedné straně a předstírat, že je vše OK. Není to tak Lukáši? Předpokládám, že jste se také někdy spletl nebo změnil názor na danou věc a svůj postoj přehodnotil. Myslím, že je to tak správně.
[21] Vložil: Lenka, 8.8.2017, 19:16:07
Paní Evo, jaké je Vaše zaměstnání?Pokud haníte doktora a učitele. Pokud rozhodne správný občan,tak to nepodepíše. Protože
ví,že je to protizákonné a není v souladu dle ujednání na zastupitelstvech.
[22] Vložil: Kenda, 8.8.2017, 19:21:54
Pan MUDr.Kaše má pravdu. Zeptám se : "Kdo pověřil pana Bílka a nějaký výbor k sepisování petice a chození od bytu k bytu , od domu k domu , aby si opatřil dostatek podpisů?"
Jak můžou vyzívat zastupitelstvo , aby k nečinnosti , zastupitelstvo , které si zvolili občané Velkého Meziříčí? "
[23] Vložil: Eva, 8.8.2017, 19:30:15
Dle zákona 22/2004 Sb. má každá obec právo na místní referendum, z toho důvodu nechápu proč by nemělo být umožněno! Takže Kendo klid ano?
[24] Vložil: občan, 8.8.2017, 19:41:19
ještě kendovi naštěstí už žádná strana a vláda o tomto nerozhoduje a vyzývat i zívat může kdokoliv, kohokoliv a kdekoliv ve věcech veřejných. Teď by to mělo respektovat i zastupitelstvo včetně pana doktora věd medicínských nikoliv právních.
[25] Vložil: Lenka, 8.8.2017, 19:43:28
Paní Evo a ostatní, vy to tak vidíte a vnímáte,protože jste informována špatně.Pustte si zastupitelstvo nebo na něj choďte. Myslím, že už se tady uváděly záznamy. Právě těch 13 zastupitelů se nebálo s něčím nekalým nesouhlasit i přes velký natlak. Vy byste podepsala něco s čím byste nesouhlasila?
[26] Vložil: občan, 8.8.2017, 20:06:56
obávám se Lenko, že nic takového ze záznamu jednání zastupitelstva neplyne, ať každý posoudí sám a o tom špatném informování bych také polemizoval
[27] Vložil: zbyňda, 8.8.2017, 20:13:23
jde jasně vidět odkud vítr vane .. někdo už to tady naznačil, všechno jde od p. Rosy, kterého před 4 roky po hádce vyhodili z třebíčské radnice a teď přemýšlí o vyšším místečku na zdejší radnici ..
[28] Vložil: Petra, 8.8.2017, 20:32:53
Na www.zavm.cz jsou jasna stanoviska a důvody nesouhlasu.
[29] Vložil: občan, 8.8.2017, 20:43:50
na www.zanamestivm.cz jsou veškeré informace ne jen některé a ještě lživé
[30] Vložil: Srnka, 8.8.2017, 20:45:32
Pan rosa at se stahne radsi uz do ustrani na byvalou stipakovu chatu do balin kterou take kristalove koupil
[31] Vložil: Zastupitel, 8.8.2017, 20:46:51
Proste je to jen mocensky boj jde jim vsem o koryta na radnici rosa blazek racek
[32] Vložil: twok, 8.8.2017, 20:53:37
Myslím, že by bylo dobré trochu zklidnit emoce a přestat se vznášet na oblacích vysoké politiky. Mnoho z nás stavělo dům, nebo se kolem lidí dům stavějících pohybovalo a třeba do toho projektantům trochu kecali. Dům byl postaven, majitelé se nastěhovali a v té chvíli začaly úvahy, co mohlo, nebo mělo být jinak. Nesetkali jste se vy, nebo vaši blízcí s podobnou situací?
Architektonickou soutěž někdo vyhrál. Výsledky byly publikovány a třeba já, protože jsem člověk jednoduchý, nejsem schopen posoudit dopady v případě realizace. A nedivím se některým zastupitelům, že po nějaké době začali přemýšlet kriticky a chtějí vysvětlení, případně přehodnocení soutěže. Tedy pokud tomu dobře rozumím. Co je na tom špatně? Musí se proti těmto lidem vytvořit tlupa, vehementně prosazující jejich postoj? Proč prosazují jen jeden návrh_ Proč vyžadují po zastupitelích, aby do referenda nekonali?
Když jsem mluvil s několika lidmi, kteří referendum podepsali, téměř nikdo z nich netuší, která bije. Nějaké referendum. Zastupitelé jsou blbci a tak jim to ukážeme. Tak petenti mluví. Tedy ne všichni.
Osobně jsem proti referendu. Nechci mít z náměstí parkoviště, z ulic Kostelní a Radnická bych měl rád pěší zónu, tedy pokud možno. Ale hlavně bych rád slyšel autory vítězných návrhů jak dokáží svoje myšlenky rozvést. Předhodit pár malůvek a několik vět na papíře občanům se mi zdá málo, při vědomí, že realizace bude stát nemalý peníz a každá nesrovnalost nás bude otravovat dlouhé roky.
[33] Vložil: Petra, 8.8.2017, 21:06:16
K Zastupitel...Zajímalo by mne kdopak asi bude kandidovat za To právé Meziříči? Co myslíte?
[34] Vložil: Fratišek, 8.8.2017, 22:43:56
Takhle to dopadá, když je město prorostlé korupcí. Předem domluvený vítěz soutěže, ovlivněná porota. Vítězný návrh, o kterém už v době zasedání poroty všichni vědí, že nepůjde realizovat. A k tomu pár naivů, kteří ovlivněni panem Veličkou a starostou sbírají nějaké podpisy a myslí se jak zachraňují svět.
[35] Vložil: diskogolf, 8.8.2017, 22:54:45
pořád lepší snaha naivů o něco, než snaha Lavických, Jurdových, Kašů a jim podobných hlavně hlasovat proti TPM resp. Necidovi
[36] Vložil: přítel, 8.8.2017, 23:06:53
Milí diskutující přátelé, tady přece nejde o osobní rovinu, podstatou je budoucí podoba náměstí. Porota ocenila 3 návrhy a pokud se zastupitelstvo neshodlo na prvním je třeba se seznámit s druhým. Nelze přece stůj co stůj prosazovat pouze ten jediný. Není to dobré vůči našemu náměstí ani vůči obyvatelům města.
[37] Vložil: frátiškovi, 8.8.2017, 23:09:43
Fratišku bla bla bla nebo myslíš tu korupci z dob minulých
[38] Vložil: Fratišek, 8.8.2017, 23:14:50
[35] Nikdo tady nehlasuje proti TPM, ale proti návrhu který se jim nelíbí. Pokud tento návrh skutečně podal pan Mikulášek a nepodalo ho TPM tak tady nikdo proti TPM nehlasuje. Máš pravdu příteli, dejme šanci druhému ať ukáže co umí.
[37] Myslím tu bioplynku, radniční záchody, podlahy fotbalové šatny atd. z doby pana Necida.
[39] Vložil: mrk, 9.8.2017, 04:35:46
Franto, pokud mas nejake informace ke korupci v nasem meste, jsi ze zakona povinnen informovat prislusne organy. Jinak si to nech k pivicku, kam takove dulezite a chytre reci patri.
[40] Vložil: emaluela vylízaná, 9.8.2017, 06:12:51
Doufám, že se to idiotské referendum podaří a že pak "to" celé skončí na několik let u soudů a u odvolání. My totiž máme ve městě daleko důležitější věci na řešení, než novou dlažbu na podnikovém parkovišti pro pár úředníků!
[41] Vložil: Josef, 9.8.2017, 06:15:43
Taky je nějaký paragraf jako šíření pomluvy či poplašné zprávy. Ale František je dobrota, od narození a jistě má vše podloženo.
[42] Vložil: rejpal, 9.8.2017, 07:36:18
Všichni řešíte náměstí, ale nikdo neřeší parkoviště pro auta. Ono už snad na sviťáckém dvoře existuje? Nějak jsem si toho nevšiml. Tady se řeší co bude až bude, ale prvotní věc nikdo neřeší.
[43] Vložil: serejpal, 9.8.2017, 07:51:26
42.Tak začni ty, třeba to nadnes na příštím zastupitelstvu. Takových aktivních a chytrých lidí je potřeba.
[44] Vložil: Twok, 9.8.2017, 08:29:46
Rejpal má pravdu. Parkoviště je problém a není podstatné, jestli někdo půjde na zastupitelstvo nebo ne. Zpackaná nekoupě objektu Svitu by možná zasloužila objasnit, abychom věděli, jak to tenkrát bylo. Další věc je, jak je to s debilním nápadem na výstavbu malého obchvatu, který by ukrojil nemalou část tohoto pozemku. A kolik je na tom plácku vlastně majitelů? Kdyby problém okolo tohoto pozemku byl vyřešen, potom by rekonstrukce náměstí byla daleko snažší.
[45] Vložil: serejpal, 9.8.2017, 08:37:15
44. Na tom zastupitelstvu by ti to třeba objasnili.
[46] Vložil: twok, 9.8.2017, 09:54:07
45. Zapomněl jste dodat možná. Obávám se, že by to chtělo víc prostoru, než je jedno zastupitelstvo a chtělo by to také účast obou stran tehdejšího jednání. Bylo by to sice zajímavé, ale bylo by to honění bycha. Nyní máme další případ. Luteránské gymnázium.
Aby se z náměstí stalo náměstí a ne parkoviště, je vyřešení prostoru bývalého Svitu, v této chvíli klíčové.
[47] Vložil: Jindřich, 9.8.2017, 11:03:31
Je smutné, že se nedokáže dohodnout "vesnice" jako jako je V.M... A každý si hrabe pro koryto nebo své ego...Pokud tu někdo psal o nějaké korupci, tak pokud by to byla pravda... Nedivme se tomu, co se děje v opravdové té velké politice...když se toto řeší na úrovni "vesnice"....
[48] Vložil: původní rejpal, 9.8.2017, 12:37:18
Doufám,že jste poznali,že 42 psal bezmozek,který si neumí ani vymyslet svůj nick.Až to bude aktuální,tak se ozvu sám.Nemusí se za mne nikdo schovávat.
[49] Vložil: rejpal originál, 9.8.2017, 12:50:46
Sakra! Kolik tu těch rejpalů vlastně je?
[50] Vložil: Lukas, 9.8.2017, 12:53:40
Pro milos p. Ja nazor nemenim kdyz si za necim stojim tak za tim jdu. A kdyz nekdo chodi od cervenych pres modry az k oranzovym tak to mluvi za vse.
[51] Vložil: Profesor, 9.8.2017, 14:48:25
48: To víš, že poznali. Nepíše totiž jako imbecil, ty bezmozku. :) A jak se vůbec opovažuješ se nevyjádřit k tématu?? Po mně to vždy vyžaduješ. :D
[52] Vložil: Rejpalka, 9.8.2017, 19:21:51
Pojdte radsi resit co maji zitra ve sleve v kaufu
[53] Vložil: Ekolog, 9.8.2017, 19:21:52
Hele prej nekdo otravil tu krasnou vejmutovku u valickovych a ona zahadne uschla a prej to byl taky nas zastupitel prej dokonce za zelene
[54] Vložil: rejpal, 9.8.2017, 19:15:31
51.A ty jsi se vyjádřil k tématu?Zatím mě většina předběhla,i když opakování,je matka moudrosti,a ta ti evidentně chybí.Pro pana doktora.Ševče,drž se svého kopyta,říká jedno přísloví.Léčil jste moje děti,teď vnoučata.Co se odbornosti týká,nemám výhrady.Zato v politice,i když komunální,mi připadáte jako slon v porcelánu.Když jste zdůvodňoval výstavbu bazénu,po odborné stránce,fandil jsem tomu.Mimo těch pravých a jejich obdivovatelů,to pochopili všichni.Současné kroky,a to nejen Vaše,nechápu.Snažíte se mluvit do všeho,a když jste měli mluvit,například do nákupu dluhopisů,reakce žádná.Před chvílí v rádiu vysílali,že petice byla odevzdána.Takže se baví celý národ.Jak bylo zmíněno,začínáte asi bojovat o radnici.Myslím si,že už jste se předvedli dost,i s ing.Rosou.KDU už tu taky vládlo.Jak,to jsme viděli.Směje se pouze senátor.Proč řešit auta na náměstí?Obchody pomalu žádné,zaměstnanci radnice a bank,se mohou projít,a pro pacienty Horácka stačí dvacet míst.Když je pohřeb,stejně pozůstalí nemají kde zaparkovat,tak se projdou z nějakého parkoviště taky.
[55] Vložil: Radek, 9.8.2017, 21:17:27
Vážený pane doktore Kaše. Citujete slib zastupitele a odvolává se na zákony ČR. To je správné, ale dřív než dodržování zákonu slibujete svědomitou práci v zájmu města a jeho občanů. Vaše svědomí je Vaše, do toho mi nic není, ale zájem města byl uspořádat architektonickou soutěž a získat kvalitní projekt vybraný kvalifikovanými a profesionálními odborníky. To jste splnili. Slíbili jste práci v zájmu občanů, ale svým jednáním zájem občanů přehlížíte. Ten zájem občanů je nyní uspořádat referendum. Tím byste měli být zavázáni a respektovat ho. U vás třinácti zastupitelů je víc než viditelný zájem politický a u některých z vás hlavně ten osobní. Je smutné, že pro dosažení svého jste byli ochotni do potřebného počtu získat i zastupitele, kteří se jinak do ničeho nezapojují. Prostě si zasedání poctivě odsedí a najednou mají velký zájem o blaho občanů. To je ale jejich svědomí. Referendum je regulérní nástroj demokracie a pro Vás závazek. Humpolecký zastupitel Stanislav Bernard v jednom rozhovoru vyzdvihnul, co je pro regionální politiku nejdůležitější. Na prvním místě je to zdravý rozum. Ten musí být před politikou. Tak kéž i u nás zavládne zdravý rozum. Podle toho se budu rozhodovat příštích volbách, ale už vím komu hlas nedám, protože mě svým jednáním velice zklamal.
[56] Vložil: pepa, 9.8.2017, 21:34:06
A kdo to je ten Tomáš Bílek vypadá nějak divně.
[57] Vložil: Bubák, 9.8.2017, 23:45:27
A Radek je asi Radovan...bububu...já už Kaše volit nebudu!!!
[58] Vložil: Jedubabák David, 10.8.2017, 00:13:58
to 53: Ne, tenhle vy...nej zmrd kandidoval a byl zvolenej za ANO. A máte pravdu, ten strom otrávil on.
[59] Vložil: Radek, 10.8.2017, 05:47:38
Radek je Radek a Radovan je Radovan. MUDr. Kašeho jsem nikdy nevolil. Zajímalo by mně, za kterou stranu bude příště kandidovat. KDUČSL potřebuje náhradu za Ing. Bradáče, ale bohužel. Pan Ing. Rosa spíš straně uškodí. Kdo se nezaujatě zajímá o dění ve městě, pozná kdo opravdu maká, kdo žvaní a kdo se veze.
[60] Vložil: Narovinu, 10.8.2017, 07:58:54
Přesně tak. Radovan se veze, vše dělá jenom pro své zviditelnění a finanční profit svých kamarádů. Jinak zájem občanů je referendum NEuspořádat. Pětina lidí je pro, zbytek veliká většina proti.
[61] Vložil: voe, 10.8.2017, 08:35:55
60: Tak ty seš zrovna ten nezaujatej viď. Kolik lidí je pro a kolik proti, to máš nějaký průzkum, nebo to jen tak střílíš od boku, podle sebe? Jako stačí se kouknout na videa ze zastupitelstva, kdo je jen do počtu, kdo pořád mele to stejný, i když je tisíc argumentů na vysvětlenou, kdo se ptá jak žáček 2.třídy na jasné věci neboť bohužel nemá ani minimální pojetí jak tenhle systém funguje atd.
[62] Vložil: kdo jiný když ne ty, 10.8.2017, 08:44:43
Když se blíží ty volby, hele, co takhle vy všichni anonymní chytráci se trochu angažovat a ukázat jak se to má dělat. Koukám že např.na zasedání zastupitelstva se to veřejnými kritickými vystoupeními k práci městské samosprávy jen hemží...
[63] Vložil: občanu rovině, 10.8.2017, 08:53:09
Už zase nakloněná rovina a jedeme dál v dezinformacích a oblbování lidí, že je těch dva tisíce lidí pomýlených a ještě k tomu výrazná menšina a bla bla bla.Co se bude muset stát, aby těch třináct vyvolených konečně pochopili, že šlápli vedle a co musí udělat, aby si nepřipadali jak blbci. Obávám se, že tvrzením, že to myslí upřímně a všude kolem je zlo, od kterého nás musí chránit to nebude.
[64] Vložil: Doudleba, 10.8.2017, 10:20:13
A já už se bál, že celá ta šaškárna vyšumí do ztracena. Naštěstí se našel aspoň někdo, kdo zakejhal.
[65] Vložil: žižka, 10.8.2017, 10:34:10
A co ten babák?? on tam staví něco? nebo proč otrávil ten krásný strom??
[66] Vložil: hehe, 12.8.2017, 06:50:43
Pepo.Budoucí starosta.
[67] Vložil: Kašák, 17.8.2017, 09:52:31
Tak ten je fakt na kašu
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist