MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 23. září 2023, svátek má Berta, zítra Jaromír.
  • Prostranství u městské synagogy je stále vylepšováno.
  • Studenti a žáci místních škol v pátek dopoledne ve velkém sále Jupiter clubu viděli úspěšné představení místních ochotníků ŠNB Zkrocení zlé ženy. Repríza pro veřejnost bude zítra v sobotu 23.9. ve 20 hodin taktéž v Jupiter clubu.
  • Čekárna vlakové zastávky na Družstevní ulici byla "vyzdobena".
  • Díry na Družstevní ulici úspěšně zalepeny. Celá rozpraskaná silnice i chodníky by si zasloužily větší rekonstrukci.
  • V neděli odpoledne se uskuteční dračí létání s Dózou na Fajtově kopci.
  • Na ulici Čechova začala gen. rekonstrukce chodníků.

Diskotéka Florida? Proč ne?!

- - 25. 2. 2010 - komentářů  0
Music club Florida Fashion
Music club Florida Fashion
foto: archiv

Když jsem si onehdá přečetl příspěvek o znovuotevřené Floridě, napadlo mne tuto diskotéku navštívit.
Impulsem byla hlavně nabídka akcí, která se mi dostala do rukou, a překvapila mne svojí pestrostí. Inu sebral jsem se (a slovy klasika), vzal jsem si sekeru a pilu, jídlo na tři dny a vyrazil jsem.



Nejprve jsem se poněkud zalekl té nádražní haly, jež mne uvítala hned u vchodu, ale po sestoupení do toho správného patra na mne už čekaly jen samé pěkné zážitky. Obsluha byla opravdu na úrovni a to od vstupného až po barmana se šejkrem. Krásné slečny za barem Vám ochotně přinesou to, co si objednáte, a úsměvy nešetří. Barman u míchaných nápojů má vskutku dobré znalosti ze svého oboru a není problém požádat i o míchaný nápoj, který znáte asi jen Vy…

Ačkoli se sál vlní zcela zaplněn mladými lidmi, můžete si být jisti tím, že se můžete skvěle bavit bez obav z nějaké výtržnosti. K tomu stačí jediný pohled na urostlé muže pořádku, tzv. vyhazovače. Ačkoli jednají vždy slušně (a silně mi připomněli film s Patrikem Swayzim - Hrozba smrti), již jen pohled na ně musí každého potencionálního rváče odradit od případné nepřístojnosti.

Majitel tohoto podniku je člověk se slušným rozhledem a když jsem s ním „hodil řeč“, poznal jsem jeho veselou a družnou povahu. Rozhodně nejedná jako někdo, kdo tady jen „pere peníze a jinak ho kvalita zábavy vůbec nezajímá“.

Jsem sice zastáncem poněkud jiného žánru, než toho, co zrovna duněl sálem, ale rozhodně jsem se necítil špatně. Promluvil jsem si s pár lidmi různých věkových kategorií a setkával jsem se vesměs jen s kladnými reakcemi na tuto diskotéku, kterou někteří staví do nižší kategorie, čekají, že budova brzy spadne, nebo doufají, že je jen otázkou času, „než ten cirkus dojede a zavře se“. Já měl z návštěvy Floridy pocit, že nebude dlouho trvat a znovu ji rád navštívím…

Příspěvek vyjadřuje názor čtenáře, nevyjadřuje názor redakce, a jeho obsah nebyl nijak upravován.

Autor: -Rocker-

Čtěte také

30. 3. 2023 - První čtvrtletí roku je ve znamení setkávání

První čtvrtletí roku je ve znamení setkávání
První tři měsíce v novém roce jsem využil jako vhodnou příležitost více cestovat po svém regionu.

23. 2. 2023 - Lidé na venkově potřebují dostupné služby

Lidé na venkově potřebují dostupné služby
V Kraji Vysočina je 704 obcí. Převažují ty malé do 500 obyvatel. Co se týče ještě menších, do 200 obyvatel, má náš kraj v České republice prvenství.

4. 3. 2023 - Proč jsou ceny PHM ve Velkém Meziříčí tak vysoké?

Proč jsou ceny PHM ve Velkém Meziříčí tak vysoké?
Lidé z Velkého Meziříčí a okolí se na nás obrací, abychom udělali něco s cenami PHM v našem městě. Nejinak tomu je i u pána, který nám tento týden zaslal následující text:

30. 1. 2023 - Zemědělská půda versus elektrárny

Zemědělská půda versus elektrárny
Aniž bychom si to uvědomovali, zvykli jsme si na komfort, který není zcela běžný pro nemalé množství obyvatel naší planety.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 117.

[1] Vložil: Hm, 25.2.2010, 18:13:25
Že by objednaná reklama??Tolik chvály na jednu diskotéku se mi zdá poněkud podezřelé...
[2] Vložil: ama, 26.2.2010, 06:46:53
Kvalitní zábava???!!!!
To snad ne.
[3] Vložil: ....., 26.2.2010, 06:47:00
Kolik ti zaplatili za tenhle článek???????
[4] Vložil: hidrantt, 26.2.2010, 06:47:16
No jak je to pěkně nažehlený,už tam chybí jenom Brendl,Dona,Stýv,Brenda a vlastně celý to Beverli hils.Kdybych nebydlel v Mezu myslel bych,že jsem v juesej
[5] Vložil: Jiří, 26.2.2010, 09:52:33
No já ch_iju.
[6] Vložil: tonda, 26.2.2010, 09:52:40
at je Swayzimu zeme lehka
[7] Vložil: Andrew, 26.2.2010, 13:52:58
Tak s těma barmankama má pravdu v Mezu asi lepší nejsou...
[8] Vložil: Jóžin, 26.2.2010, 13:53:27
Proboha srovnání se Swayzim,to snad ne.Tenhle článek pěkně sm_dí a ryba jak známo sm_dí od hlavy.Autor bude zřejmě kapr.
[9] Vložil: JAN, 26.2.2010, 17:22:27
JA si mysli ze ma v necem pravdu ale v necem ne.Ale furt lepsi myt ve meste dve Diskoteky nez jen jedno ( SEDMICKU) do toho nezahrnuju to neni diskoteka. Kdyz jsou dve a vice ve meste Diskotek tak se da vybrat kam muzete jit. A myslim si ze mu za to nikdo neplatil jak tady nekdo rika. Ale to je jedno kazdej si udela svuj NAZOR zejo. Me se tam libi lepsi jak na EXU
[10] Vložil: betynka, 26.2.2010, 17:22:50
Nevím,ale mám posit,jako by to psal někdo,kdo má s touhle diskotékou hodně společnýho,že by sám majitel ?
[11] Vložil: xxx, 26.2.2010, 18:19:26
newim proc (temer) kazdyho okamzite napadlo se ozyvat jen s commenty, ze si to napsal sam majitel..je fakt ze ne kazdymu se tam musi libit ae spis bych rekl ze wetsina tech co tu pisou ze to je uplaceny atd. tam zrejme asi nebyly nebo na to nemají wek.. kdo byl na flo i na EXku a neni nejak zaujatej, tak by poznal ze flo je hafo lepsi..ae to at si prebere kazdej sam...
[12] Vložil: Bobr, 26.2.2010, 20:03:04
Zdravím Vás všechny, zaujatá nijak nejsem. Několik let jsem na diskotéky nechodila. Proč?? na EXKU to stojí za h... Je to tam opravdu jen pro hodně mladý. Na flo se mi líbí perfektní pro všechny věkové kategorie. Až teda na ten koberec co maji na parketu.
[13] Vložil: Alexandr, 27.2.2010, 20:39:58
šel sem tam jednou po 3h ráno a ješte chteli peníze.a po 5h te vyhanijou to je bordel.pivo Ježek za 30kč to je síla jinde stojí 20kč.barmanky nahluchle!ale nechapu proč tam je tolik vyhazovaču!!!akorat tam zabírají místo.za stare Floridy tam stačili ve 3:-)))je to tam síla.hajzle nic moc všude takla voda no hnus.tak nechapu jak se tam muže nekdo cejtit dobře:-(((
[14] Vložil: :-P, 27.2.2010, 20:40:03
barmanky jsou namyšlený fifleny-...
[15] Vložil: rocker, 27.2.2010, 20:40:11
Neurážejte mě tím, že jsem někým podplacenej, prostě se mi na této diskotéce líbí a nemám důvod ji nějak zatracovat Je pravdou, že jsem si našel cestu k majiteli a že si spolu sem tam dáme nějakou rumelu, ale jinak jsem opravdu komentoval stav věcí, jak jsem ho poznal...
[16] Vložil: hm, 28.2.2010, 22:57:48
rocker nikdo tě tady neuráží je to tvůj názor,ale že se tam líbí tobě neznamená že se tam bude líbit i jiným..;)
[17] Vložil: timer, 28.2.2010, 22:59:38
to rocker: tak to ti všichni hrozně žereme!!! I rumelka může být úplatek...Prober se!!!
[18] Vložil: ., 28.2.2010, 23:00:14
Koberec na parketě hrůza, záchody většinou plný vody po okraj, voda teče studená, na záchodech je taková zima že se tam kouří od pusy HRŮZA...o disku trisku a o strašnejch techno remixech ani nemluvím
[19] Vložil: -see-, 28.2.2010, 23:24:41
Vaše reakce na můj článek mě překvapila. Spíš mě to přijde jako "článek na objednávku" než informace od člověka, který se dívá očima.
Věřím tomu, že se situace na této nové diskotéce změnila, bohužel jsem neměl čas tam zajít, takže nemůžu být zcela objektivní, abych Vám dal za pravdu.
Ale ten článek jsem napsal z důvodu upozornění na to, jak může něco fungovat, aniž má potřebná povolení v budově, která je z mého pohledu v technicky špatném stavu a to nemusím být ani stavební technik.
Nejraději bych se k tomuto tématu již nevyjadřoval. Ono naše město je takové zvláštní, stačí si projít centrum a je jasné, že naše město nejspíš dává tichý souhlas. Stačí se podívat na budovy v majetku města, kde vesele visí plakáty této nové diskotéky.
Je tady stejný nepořádek, jako v celém státě, stačí mít ramena, peníze a můžeš si dovolit cokoliv.
Přál bych si, aby tady byla kvalitní konkurence místních diskoték, ale vy chcete pouštět své děti do míst kde je všechno vpořádku jenom na oko?
[20] Vložil: es, 1.3.2010, 11:15:02
katastrofální diskotéka ,už nikdy tam nevkročím a ani nikdo z mých přátel,navíc jsou tam samý slibotechny a nic nedodrží.Nejhorší podnik ,který zde je.
[21] Vložil: Gallas, 1.3.2010, 11:16:33
rocker:Věř mi,cirkus opravdu dojede,vím o tom svoje je to jen otázka krátkého časového období!A souhlas s příspěvky 17 a 18,to je pravda.
[22] Vložil: abel, 2.3.2010, 07:09:12
prý tady máme daňový ráj,a nový zdroj pitné vody , a to pod kontrolou za polatek od města, tak to mám rád
no a ten majitel je chlap? tak proč mě ta slečna řekla že ona no a hurá aspoŇ to kuřivo bude ještě sladší
[23] Vložil: betakaroten, 2.3.2010, 08:50:51
pěkně na hov*** diskotéka, barmanky ště*ky...
[24] Vložil: nechápu, 2.3.2010, 11:28:11
Jako uroveň je šílená. A to co je tam za akce mě připomíná nigh club. Věková kategorie -18 let. No a budově se ani bavit nebudu....Nechápu jak tohle můžou ve městě povolit, prostě takovej bordel pro děti:)))))
[25] Vložil: hrůza, 2.3.2010, 11:28:28
To není diskotéka ale trochu nigh club pro děcka. Co tam je za akce si můžou podat ruku s bordelem s tím, že tam můžou až od 18ti let a tady je to do 18ti. A katastrofální budova - jako nádraží je krásný oproti tomuhle.....Nechápu,nechápu.
[26] Vložil: fredy, 2.3.2010, 11:29:03
a to že se tam nalejvá nezletilejm to už snad ví každej,když jsem tam viděl našrot ty čtrnactiletý mařky tak mě z toho bylo taky docela zle a to jsem žádný alkohol nepil,protože jsem řídil.Ale jak jsem rychle dojel tak jsem hned zase odjížděl já tomu říkám velkomeziříčský osmý div světa,protože když jsem viděl v jakém stavu je budova,kde se tato "SUPER" diskotéka nachází,že ještě vůbec stojí.a největší prdel je,že si dají do názvu slovo FASHION .toto slovo jsem si doteď spojoval s něčím pěkným a vkusným,ale to byl asi pouze můj špatný výklad
[27] Vložil: krakonoš, 2.3.2010, 11:29:10
až to spadne tak to bude zemětřesení jak na Haity,doufám teda,že tam nezařve tolik lidí
[28] Vložil: Lucka, 2.3.2010, 21:05:20
Ja se musim zastat autora,o proti slizkym vyhazovacum z exka a otravenych barmanek je to na floride dobry.Vyhazovaci popreji pekny vecer,podekuji atd.vzhledove nic moc ale aspon se excalibur bude trochu vic snazit..
[29] Vložil: M.Klement, 3.3.2010, 19:15:18
Dovolím si také vstoupit do diskuze - Osobně si myslím, že dívky za pultem jsou opravdovou ozdobou diskotéky a svojí krásou mi vždy spříjemní čas tam strávený. Jestli se Alexandrovi zdají nahluchlé, doporučuji mu, aby si jednu noc jejich práci vyskoušel, jestli nebude nahluchlí ještě víc . A napsat o slečnách za barem, že jsou namyšlený fifleny může akorát mladý ušatý bloud, který se naivně domnívá, že prcovní náplní barmanky je i jeho sexuální ukojení . Možná by to nebylo k zahození, ale POZOR, potom by to již nebyly barmanky ! Jinak vyhazovači jsou velmi příjemní hoši. Žádní namyšlení tupohlavové .
[30] Vložil: Mr.Problem, 3.3.2010, 19:17:54
Osobně jsem navšítvíl obě diskotéky, jak ex tak flo. A musím říct, že lépe se citím na floridě. Když ne čísníce (těm by měl dá majitel přes držku) tak aspoň u vstupnýho jsou slušní. Jediné co by měl trochu dotáhnout - taneční podíum, mizérie, volný koberec, po kterým člověk div nehodí čuňu a záchody. Jinak úroveň nehodonotím přijde mi to všude stejný. Jde jen o pocit kde se líp tráví čas. A když už disko tak raději Floridu.
[31] Vložil: kocourkov, 4.3.2010, 12:12:28
je to jen pračka na prachy které se ke všemu za dohledu města nedaní, klobouk dolů, asi slíbili příspěvěk na kostel, a už jim asi dochází prachy že skončili s programem holt uplatky něco stojí, a o té vodě jsem taky slyšel, nechte si tam chutnat,, holky za barem tam mají hezký, ale jen to když mi nabrala led do pití rukou to jsem ještě překousl ale s cigárou v koutku to jsem neunesl, ale jsou jinak příjemný,jen se bojím že jim není 18, a líp se cítím na Exku, už i kluci vyhazovači se tam asi ponaučili držte se tam na exku v pátek jsem tam. už se těším na boučka a Miu
[32] Vložil: kj, 5.3.2010, 07:30:38
zajimava je budova ze severu.

photo.uloziste.com/?…
[33] Vložil: Problem 2, 8.3.2010, 15:58:26
Taky jsem tam byl, a nic moc, a co jsem slysel od par lidi co tam chodi, tak uz tam radeji nevkrocim. A doufam ze to spadne az tam nebudou lidi, byla by jich skoda.
[34] Vložil: cipisek, 8.3.2010, 17:39:13
Nevíte co se stalo v pátek na Exku, že tam byli policajti a kriminálka?
[35] Vložil: vlastik, 8.3.2010, 22:04:03
Tak to vím naprosto přesně chytili tam totiž vyhazovače s floridy, kterej tam vpychoval nějakej sajrajt aby to tam smrdělo a odradilo zákazníky.Že by o tom pan majitel floridy se slušným rozhledem nevěděl to se mě nějak nezdá. tomu se říká konkurenční boj tak si choďte na floridu dokud to na vás nespadne
[36] Vložil: naivka, 8.3.2010, 22:03:26
co!!vim!! florida se zase ukázala jací jsou to podvraťáci, ale doufám že už jim to neprojde
ale jak je znám tak si to zase podplatí
[37] Vložil: kiki, 8.3.2010, 22:03:02
Jo vím, měli tam "přátelskou" návštěvu z toho "super" clubu Florida Fashion.Toho borca znám,že tam na Floridě dělá a na exu udělal takovou věc,že by si zasloužil pěkně přes držku,ale určitě to nebylo jenom z jeho hlavy.Jsou to normální ubožáci
[38] Vložil: xxx, 8.3.2010, 22:03:13
cipisek:Zvědavče,kdyby ses radši staral o sebe...
[39] Vložil: kuk, 9.3.2010, 07:52:33
oni se budou vsichni divit, az jim dojdou love, jsou prej zadluzeni, neplatijou, zadne povoleni atd., takovych cernot co se tam provozuje, je mi znich zle, uz nikdy tam nevkrocim
[40] Vložil: rada, 9.3.2010, 15:30:53
když jsem tam byl poprvé zustal jsem tam pouze hodinu musel jsem odejid fakt hnus.A to piti co tam prodavaj opravdu neni originál...je to přelitá náhražka....jestly potřebujou ušetřit tak at začnou u sebe....a nešidijou zakázniky.. a koukal jsem že na páskách je dobrovolné vstupné , ale zaplatit to musí každý a ani to neřeknou že to je....tohle jsem v životě neviděl....moje hodnoceni tehle diskoteky je dost velkej podprůmer......!!!!!jsem zvědav kdy tahle černota na praní prachu a okrádáni lidi skončí....jen lituju lidi a mrzi mne to až ten barák spadne co tam budou..davej te si pozor....
[41] Vložil: plamínek, 9.3.2010, 17:04:36
taky sem slyšel že někdo z radnice od nich bere tučnej úplatek za to že ten bordel můžou provozovat už se o našem městě "dlouho" nemluvilo v televizi nevíte kdo by to mohl být
[42] Vložil: focus, 9.3.2010, 18:58:37
rada:s tím chlastem máš pravdu, to co prodávají není originál ale prachsprostá náhražka až se jim tam s tohou pose_ou tak jim nebudou ty ha__ly stačit!!!
[43] Vložil: smajlík, 10.3.2010, 11:54:24
Veks: naprosto s tebou souhlasím doufám, že všecky slušný lidi brzo pochopí co se na tý skvělý floridě děje a to že její majitelé posílají svý lidi na exko aby tam šířili smradlavej sajrajt mluví za všechno
[44] Vložil: Adam, 10.3.2010, 11:58:01
Pravdou je, že lidi na exko přestali chodit jen kvůli tomu smradu, tak už se prosím probuďte a na floridu nelezte, vždyť jsou to ubožáci největší, takovejhle konkurenční boj ne trochu nezdravej, když neumí bojovat o lidi legálně, ať jdou někam... Jestli to takhle půjde dál, tak bych se nedivil a exko se položí, co potom budeme dělat?? Chodit na flo? Musíme to změnit my, když s tím město nic nedělá, nechodtě na flo, neutrácejte tam peníze a pojďme tak podpořit ex. To co tam tihle h...... provedli je neslychane!!! To je opravdu na přesdržku. A že to byli lidé z flo není pochyb. Sám jsem vedle toho borca stál a smrděl úplně nejvíc!!! Tak to nesmrdělo ani uvnitř, jako smrděl on když kolem mne prošel venku. A vyhozovač nebo tak něco to z floridy JE
!!!! Viděl jsem ho tam několikrát!!!
[45] Vložil: Veks, 10.3.2010, 11:58:19
Doufám, že lidi pochopí, že oni sami s tím můžou něco dělat. Stačí tam přestat chodit dát tím najevo svůj názor.
[46] Vložil: Cirda, 10.3.2010, 11:58:26
Snad lidi pochopí, že svůj vlastní názor můžou vyjádřit tím, že tam přestanou chodit...
[47] Vložil: Veks, 10.3.2010, 15:48:13
Příspěvky se sem přidávají v poněkud podivném pořadí, ale budiž...
Jsem rád, že aspoň někteří mají svůj názor na tenhle boj. Bohužel si myslím, že to bude pořád málo na to, aby se to změnilo. Většina lidí jde tam, kde jsou ostatní a ti jsou momentálně na tom relativně voňavějším místě Držím exku palce!
[48] Vložil: excalibur, 10.3.2010, 15:48:33
Po předchozích zkušenostech s látkou,kterou nám některý "dobrák" aplikoval začátkem ledna na naší diskotéce jsme si v tomto už druhém případě uměli poradit rychleji a tudíž jsme nepříjemnou vůni dokázali úspěšně odstranit.Takže tento nadcházející víkend budeme fungovat v řádném provozu.Tímto Vás všechny zveme na náš víkendový program a těšíme se na Vaší navštěvu v duchu Fair play.
[49] Vložil: Adam, 10.3.2010, 15:49:02
Je těžké jít v pátek na ex, když vím že tam lidi nejsou, ale tím že půjdem na flo ublížíme dobudoucna jen sami sobě. Florida má evidentní zájem exko položit a to nesmíme dopustit!! Exko už se snad probudilo, zas vymýšlí nějaké supr akce. Doufám že se zas lidi začnou chodit bavit do podniku kde to aspoň trochu vypadá a budova nám nepadá na hlavu. Všichni si uvědomte konečně že to záleží opravdu jen na nás. Na tom exku už to tolik nesmrdí a když tam lidi jen nestrčí hlavu, ale vydrží tam, určitě se to tam zaplní a lidi se zas budou bavit.
[50] Vložil: rada, 10.3.2010, 15:49:52
taky si myslím už svém známím taky doporučuju aby tam přestaly chodit jestly jim je život cenější a nenechaly se tak okrádat..........podpořme exko je to suprové disco....já se tam osobně citím lépe i ty barmanky jsou příjemné...to co je na floridě za barem jsou nány namyšleny.....a že si majitel myslí že si vystaví plágaty namyšlené modelky s kterou chodí a tak pozvedne floridu na něco více ....se těžce milí....jsem zvědav jak toto dlouho vydrží až to padne na hubu tak budou dělat že se neznaj....
[51] Vložil: Adam, 10.3.2010, 16:02:07
Je těžké jít v pátek na ex, když vím že tam lidi nejsou, ale tím že půjdem na flo ublížíme dobudoucna jen sami sobě. Florida má evidentní zájem exko položit a to nesmíme dopustit!! Exko už se snad probudilo, zas vymýšlí nějaké supr akce. Doufám že se zas lidi začnou chodit bavit do podniku kde to aspoň trochu vypadá a budova nám nepadá na hlavu. Všichni si uvědomte konečně že to záleží opravdu jen na nás. Na tom exku už to tolik nesmrdí a když tam lidi jen nestrčí hlavu, ale vydrží tam, určitě se to tam zaplní a lidi se zas budou bavit.
[52] Vložil: fanda, 10.3.2010, 16:02:27
naprostý souhlas s předcházejícími příspěvky, ti co choděj na floridu sou stějní ubožácí jako její majitel. zajímalo by mě jaký názor má na konkureční metody pana majitele floridy rocker, který v podstatě svým článkem vyprovokoval tuto diskuzi
[53] Vložil: jarda , 10.3.2010, 17:58:17
za to co provedli můžu říct jenom jedno:death for FLORIDA
[54] Vložil: ocaryfuk, 10.3.2010, 17:58:30
A co taky tak trochu provonět na floridě nemáte někdo skušenost jakou látku použít?
[55] Vložil: Catany, 10.3.2010, 17:58:46
a co udělají příště????
těd je na řadě Ačko, Sedmička,Bowling?????
ještě jsou zábavy!!!!!
kde to skončí přátelé????- takové mafiánské taktiky a ohrožování lidí
[56] Vložil: kikinka, 10.3.2010, 17:59:29
zdravím všechny dobrý a slušný lidičky už se těším až to v pátek zase rostočíme na exku.Taky byjsme si měli uvědomit že když v Mezu kromě exka nic nebylo tak nám bylo dobré ateď když mu to tam fdloriďáci zavařili tak ho nenecháme padnout na prdel, kam byjsme chodili až spadne florida a to určitě nebude dlouho trvat
[57] Vložil: timer, 10.3.2010, 21:20:42
Pojďme všichni v pátek na exko...florida je pro mě tabu a ty jejich špinavý praktiky jsou fakt hnus!!!
[58] Vložil: David, 10.3.2010, 21:20:54
Catany:myslím že to jsou hodně ostří hoši a pokud příjdou o zákazníky nezastaví se před ničím i když nevím proč to udělali už dvakrát na exku a ostatní podniky nechali na pokoji.Zatím!
[59] Vložil: matýsek, 11.3.2010, 08:24:25
souhlas s timerem... ať se všichni kteří odsuzují špinavé praktiky floridy sejdou v pátek na exku..ti co pujdou na floridu dávají jasně najevo že jsou stejní grázli jako oni
[60] Vložil: kata, 11.3.2010, 08:24:51
oni se zastavi, prece by neobsluhovaly sami sebe, az tam jednou neprijde ani noha, taky se divim ze nezacali nicit ostatni podniky, si myslim ze uz to ani nestihnou, kazdy si na ne bude davat pozor, fandim Exku a informuji o tem me zname, kteri tam obcas zajdou, a ti maji stejny nazor, jak my tady- ubozaci s velkyma ramenama a namyslenyma prej modelkama hnus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[61] Vložil: Adam, 11.3.2010, 14:58:54
Taky fandím exku a prosím všechny lidi, aby nám tuhle diskotéku nenechali zkrachovat. Už kvůli tomu co jim provedli ti křiváci z floridy. Ani nevím odkud jsou, ale lidé z VelMezu se takhle (snad) nechovají. Bral jsem floridu, protože zdravá konkurence tu byla potřeba, ale ničit konkurenci vypouštěním nějakého smradu?! Taky by mě zajímalo jestli přemyšleli o tom, kdyby se toho někdo nějak hodně nadýchal, aby se třeba neudusil. Evidentně by pro úspěch nové diskotéky klidně i vraždili. Ať táhnou odkud přišli. Tohle tu nemáme zapotřebí. Další nekalé praktiky a úplatky, myslím že už jich tu bylo DOST! Na ex vypustí smrad, Arenu nám zapálí, rockdepo vytopí, kam budeme chodit pak? My jsme ti kteří teď můžou "něco" udělat. A TO NEJÍT NA FLORIDU, pak nebudou mít důvod provozovat tenhle podnik a konečně opustí naše naštěstí ještě málo zkažené město.
[62] Vložil: peťa, 11.3.2010, 14:59:03
my teda jdem s klukama v pátek stoprocentně na EXKO na tu zku.... Floridu už ani nevkročím i když jsem tam párkrát byl.nebudu podporovat takový šmejdy mafiánský
[63] Vložil: jarouš, 11.3.2010, 14:59:21
to rocker:proč se neozveš teď,aby jsi zase vychvaloval majitele Floridy a jeho veselou a družnou náladu,jak jsi to psal ve výšše uvedeném článkua nebo nejsi to tak náhodou ty sám??!!
[64] Vložil: beruna, 11.3.2010, 15:00:24
tak to je fakt mazec na Floridu jsem ještě nedošla a už nikdy nepujdu je to hnus
[65] Vložil: xyx mates, 11.3.2010, 15:00:46
šel bych na exko ale co tam??? buchty dobrý, hrají co chci, a když se zrychtuju, ani nedostanu přes držku, jako na exku. takže v pátek kde??? no na floridě!!!
[66] Vložil: rené, 11.3.2010, 15:00:48
Mafiáni? to né. Ale asi v tom umí chodit, klobouk dolu! Je lepší si hledět svého a neprovokovat je.
[67] Vložil: Rocker, 11.3.2010, 20:59:05
Děcka, děcka... Nejsem zrovna diskotékovej typ, ale když se chci odreagovat, tak občas zajdu na Floridu. Prostě se mi tam líbí a jestli se mezi sebou diskotéky takhle řežou, je to jejich problém. Šéfa Floridy se na tenhle incident určitě zeptám, ale nečekejte ode mne tak šílené reakce jaké jsem si tady přečetl. Nechte vyhazovače z exka a flo ať si rozbijou déržky a hlavně se mezi ně v inkriminovanou dobu necpěte .
[68] Vložil: ., 11.3.2010, 21:00:31
Je to boj pouze mezi exkem a flo, jelikož na sedmičku chodí normální lidi. a nevím, proč říkáte, že sedmička není diskotéka. Je to tam rozhodně lepší než na dvou zbylých diskotékách, jelikož tam není věkový průměr 17 let. A není tam hlava na hlavně, což je taky super a na sedmičku nedáme dopustit!!!!
[69] Vložil: Adam, 11.3.2010, 20:59:22
rené: umí chodit? To snad nemysíš vážně, chtěl bych vědět tvůj názor na tohle slovo, kdyby jsi byl majitelm exka!!!!!
[70] Vložil: xy, 11.3.2010, 20:59:54
to rené: ty jsi ale ubožák! Klobouk dolů před někým, kdo používá takový ubohý praktiky?!?!?!
[71] Vložil: Lucka, 11.3.2010, 21:00:16
jako nechapu ze skoro cela diskuze je o tom jak to na Floride nesnasite a nevkrocite tam.ale kdyz tam jdu v sobotu tak je to pokazde uplne narvany.to jsem na exu v zivote nazazila.a taky jsou tam konecne novy lidi a ne furt ty stejny ksichty z mezu jako kazdej vikend na exu.takze ja jsem pro Flo!!
[72] Vložil: bombonek, 12.3.2010, 10:38:16
Renéééééé????? to zní jako výhružka, asi další z "velkéjch pánů". to už člověk nemůže říct ani svůj názor? koho a čím nemáme provokovat? že by další mafinek . doufám ještě že žiju ve svobodném státě, a ne ve "vašem státě"
[73] Vložil: Veks, 12.3.2010, 10:39:04
Ona totiž narvaná florida není totéž jako narvané exko... Na floridě stačí možná 150-200 lidí aby bylo opticky plno. Na exku to bude tak od 300 výš...
[74] Vložil: Bobr, 12.3.2010, 20:01:52
Bóóóóóže, nechápu Vás, nikoho.... Komu se tam nelíbí ať si pr.el políbí. Ale takové urážky?!? Já tady taky nepíšu jakej je to na exu hnus!!? Protivný barmanky, znudení nechutní vyhazovači no fuj... Florida je ZLATÁ není to tam dokonalý to není ai nikde ale oproti exu je to SUPER!!!
[75] Vložil: hmmm zdarec, 13.3.2010, 17:02:39
musím se smát..celá tahle diskuze je strašně směšná..ale po přečtení 68 se válím na zemi:-D..sedmička a normální lidi?? Kde?!..člověk tam vejde a vidí kolem sebe jenom odpad společnosti
[76] Vložil: karlos, 14.3.2010, 18:52:16
to je pekny
[77] Vložil: Joena@seznam.cz, 15.3.2010, 23:23:06
A:-to bombonek: mafinek se pise "muffinek" ´B
B:florida je porad stejnej pajz co to byval
C:Co to na radnici sedi za cu......ze nepochopi ze jakmile zacne sebemensi pozar lidi jsou v ha......hlavne ze s tim nic nedelaji...
D:fsechno mi zene filomene,
[78] Vložil: matcheta, 15.3.2010, 23:23:16
Jo jo. Florida, zdá se, do stejný řeky nevstoupí. Celkový zjev odpovídá rychlosti "rekonstrukce", obsluha se tváří, jakoby myslela na to, že po šichtě bude zase kelímkovat chcánky z plných wc mís.
Pokud chce Ex obstát, měl by poslouchat, co by lidi rádi změnili (znuděný vyhazovač, dj. který i na 6 pokus písničky na přání raději řekne "nemám", než by naboural svou představu o tom, co se lidem líbí, . . .) a pak věci měnit. Přeju ať se to daří exku.
[79] Vložil: Pavel Svoboda, 16.3.2010, 08:14:48
Jako jeden z DJu co se občas ukazuju na floridě, mám vůči některým věcem výhrady. Co se týče statické bezpečností tak upozorňuju na to že budova i když je v horším stavu, bývala kdysi továrna a jejíž zatížení na m2 daleko převyšuje to co tam je teď. Na stavební upravy čas ještě je a v plánech stavebních uprav má být dáno, kde budou unikové východy, tím pádem jestli se nepletu čas na opravení ještě je. A co se týče Ex, tak do otevření flo, držel monopol na zábavu a to se mu ted vrací. Pan Souček jako provozovatel diskotéky, si myslím je toho vědom.
[80] Vložil: kazatel, 16.3.2010, 17:07:36
Zábava se dá dělat ještě lépe a kvalitněji ale hlavně LEGÁLNĚ a ne tak jak to provozují na Floo. To co provozují na flo je normální KRÁDEŽ naivních lidiček aby mohli legálně vyprát prachy z toho bordelu co má jejich mecenáš. A vrchol všeho je jak zastrašují konkureci, jsou normální slaboši. A to že mají čas na dodělávky je samozřejmě pravda, ale ty lidi už tam chodí i když to není dodělané a to nebezpečí tam je teď a možná ne až to udajně dodělají. Mělo to být zavřené do vyhotovení a odstranění problémů, ale za uplatek se dají zavřít oči že!!! ale tady v mezu mají na uplatky vlastně patent!!!
[81] Vložil: Adam, 16.3.2010, 17:08:11
To Pavel Svoboda: ono až vypukne u vstupu na floridu nějaký požár, myslím že ti bude úplně jedno, že v plánech stavebních úprav je dáno, kde BUDOU únikové východy. Uvědom si jak daleko to máš od Dj pultu k východu ty tu_ane. A co se týče EX, tak kdyby tam majitelé flo nestříkali ten hroznej smrad, hrál by jsi na floridě akorát tak sám pro sebe.
[82] Vložil: Cirda, 16.3.2010, 17:09:00
Čas do opravení není, když už diskotéka jede čtvrtý měsíc. Je strašně úsměvné, jak jsou všichni, co mají něco do činění s Floridou, naočkovaní, že pan Souček je ten nejhorší a absolutně nechápu, co komu provedl. Rozhodně by nebyl nikdy schopný zkoušet takovými nekalými praktikami ničit konkurenci. Je mi vás líto ubožáci.
[83] Vložil: thomas, 16.3.2010, 17:09:52
P.Svoboda: Nebylo by logické dát nejdříve všechna povolení do pořádku-hasiči, hygiena, statika atd. a pak teprve zahájit provoz, než zprovoznit diskotéku bez patřičných povolení, riskovat nebezpečí úrazu, požáru...za to by si majitelé floridy zasloužili pořádnou pokutu, jinému ja k floridě by to určitě neprošlo


[84] Vložil: fanda, 16.3.2010, 18:04:38
Exko, držte se a vydržte!!! Bývalo to u vás fajn. Fandím vám. Tak vydržte a jeďte dál!!!
[85] Vložil: petka, 16.3.2010, 20:16:30
Thomasi souhlas s tebou.Na radnci,stavebním by však musel být někdo jiný než ten vykula z nastrčenýma kapsama.
[86] Vložil: Nazor, 17.3.2010, 06:36:34
Nevim jako na flo je vyhazovaču dost to jo ale stejně su všichni dole a tim padem vubec nevi co se jim děje na schodech, v chodbě nebo na parkovišti Radoby se to tam porve jak sem viděl, a před ex většinou od toho stolku někdo vylezl. Ježek 30 no bože, a dj? ja nevim jdu tma myslim tancovat a en abych každou hodinu byl vyhozen z parketu jen proto že tam porad dělaji hromadu akcí k ničemu, nepočitam zimu ktera tam je ze začatku, a mista k seděni tam taky nejsou žadna, a je to jak na trestne střidačce. nevim zlatej ex, jen ty lidi by si to měli uvědomit.
[87] Vložil: stefan, 17.3.2010, 06:36:48
nevím proč se divíte že florida funguje za tichého souhlasu radnice, když to tam její zaměstnankyně vesele vytáčejí, možná že s panem šéfem vypijí i nějakou tu rumelku
[88] Vložil: adam, 17.3.2010, 14:25:30
No fakt! www.floridafashion.c… Ta kudrnatá paní vlevo - není to paní ze žinosťáku??? No jestli jo, tak je to fakt síla
[89] Vložil: Tom, 17.3.2010, 16:06:48
No,už je mi to jasný.Živnosťák.
[90] Vložil: honzin, 18.3.2010, 19:35:38
tak to je fakt mazec!!!a jak se vám tam líbilo paní Pe.....ová?vy jste si nevšimla třeba něčeho divného nebo jste snad si ani nechtěla něčeho všimnout??!!
[91] Vložil: tanečník, 18.3.2010, 19:54:14
TI PAPARAZZIOVÉ,TO JE síla.Nedávno v místním bulváru tato paní vzpomínala na svého muže,a tady koukám,asi zapomněla,nebo je na lovu.V každém případě vidím,že nemám nic ztraceno.Bude mi 60,tak proč bych nezašel,pokud budu vpuštěn.Piju pravý Božkov,ten Vietnamský v origo lahvi poznám,na to už dojelo dost hospodských.A jinak,jistě víte,že je doba postní,tak žádné tanečky.Dejte možnost provozovateli,aby dal vše do pořádku.Po Velikonocích už můžete tančit do sytosti.Té paní přeji úspěšný lov.
[92] Vložil: Pavel Svoboda, 20.3.2010, 17:35:50
thomas> Myslím že unikový východ je hnedkajc vedle dj pultu cca 5m.. Bohužel právní normy v ČR umožňují takhle fungovat, samozřejmě jsem taky proti ale co naplat.Pracovat musím abych měl za co žrát, tudíž bych si podkopával pod sebou zem kdybych byl proti provozu.

Adam> Pokud si pamatuju dobře, tak než byl na ex ten smrad tak jsem na flo hrál a lidi tam byli a na ex poodstatně mín.. Takže to není pravda...
[93] Vložil: Veks, 20.3.2010, 18:41:44
Pavel Svoboda: ty jsi vtipálek, hraješ na floridě a víš kolik lidí je na excaliburu... na silvestra i v pátek týden po silvestru bylo na exku totálně narváno ty pracante... a hned další sobotu už tam přišel někdo pěkně smradlavý...
[94] Vložil: Pavel Svoboda, 22.3.2010, 18:36:36
Veks> Kolik tam lidí asi je se mi donese aniž bych tam musel chodit. A vtipálek nejsem ani mi to nepřijde směšné.
[95] Vložil: voxpopuli, 23.3.2010, 13:31:09
... ať žije korupce!
... očividně v ČR platí, že poctiví lidé nejdřív pojdou!
... je hnus!
... tímto všechny zvu na víkendovou party na Exu ve stylu
"I LIKE THE BEST PARTY!"
[96] Vložil: Veks, 23.3.2010, 13:31:31
Pavel Svoboda> Mně tedy přijde docela vtipné, jak tu udáváš zaručené informace, jak na exko chodilo míň lidí jak na floridu před tím než tam někdo přišel s tím smradem. Kolik lidí bylo na floridě na Silvestra? A kolik lidí 8.1. (na Excaliburu plno), den před tím než přišel čtyřicetiletý pachatel (několikrát viděný na Floridě sbírat sklo) s neznámou látkou poškodit Excalibur? Teprve tohle mi nepřijde moc směšné.
[97] Vložil: rada, 23.3.2010, 17:44:25
Veks-plně s tebou souhlasím!!!jasně, že pan Svoboda bude bránit floridu,když tam dělá....!!každý má svůj názor...a prostě více lidem se nelibi praktiky co se tam dějou..promně je prostě florida bezpáteřní...a tohle si nenechám nikdy vyvrátit..prostě každej má jiny vkus....
[98] Vložil: for fun, 23.3.2010, 17:51:28
Adame..seš guma nejvíc se ti tu směju :D a vám všem co pomlouváte floridu...uznávám že je to pajzl a ta budova je šílená a bůh ví co ještě ale fabrika byla to samí a jezdili tam lidi ze široka daleka a jak tam bylo narváno...exko je shit... osobně jsem tam párkrát byl (z donucení) když ve městě nebyla druhá diskotéka a to jen kvůli tomu, že když na áčku zavírali nebylo kam jinam jít. A nechápu proč tady někdo přemlouvá lidi at chodí tam nebo tam...at si každej chodí kam chce ne? Nechápu co tady všlichni šílíte. A to že mají poněkud drsnější praktiky co se týče konkurenčního boje...lidi probudte se...žijete v reálným světě ne v pohádce...prostě tohle se děje a dneska to bez křiváren prostě nejde...všechno to je zkorumpovaný...sáhněte si každej do svýho svědomí, kdyby jste byli bohatí a vlivní taky by jste toho využívali aby jste byli ještě bohatší a kdo říká že ne to je cipísek :D Btw...osobně si nemyslím že je florida nějak extra dobrá...ale sem rád že už nemusím chodit na exko...
[99] Vložil: Pavel Svoboda, 23.3.2010, 22:12:01
Veks> Když jsme u toho silvestra, tak by mě zajímalo co se to ke mě doslechlo za věci, že na mostě stáli nějaký holky a posilali lidi co šli na flo do ex, že flo je zavřená. Nevím jak moc je na tom pravdy, ale už mi to řeklo víc lidí nezávisle na sobě. To se mi jako fer boj, taky moc nezdá..

Pokud vím vyhazovači na flo sklo nesbírají, nemají to ani v popisu práce. Jsou na to tam 2 mladí kluci a dvě holky kteří se střídaj na akce..
[100] Vložil: kouzlo, 24.3.2010, 10:55:15
pavel svoboda: i kdyby to byla pravda tak je to férovější než jste udělali vy, fakt je ten,že tam chvilku stáli lidičky protože šli z té báječné disco a cestou potkali nějaké hlupaky kteří šli na horu je vystřídat tak je pouze varovali toť vše!!!
und pavel svoboda je jen malinko mimo toť taky vše
[101] Vložil: Ládin, 24.3.2010, 10:55:20
Pavel Svoboda> takže ten co byl chycen na excaliburu dělá na floridě vyhazovače????
[102] Vložil: Veks, 24.3.2010, 17:03:14
Tak se omlouvám, že jsem se spletl v tom, že sbírá sklo. Naštěstí nám tu pan Svoboda vysvětlil, že tam dělá vyhazovače. Děkujeme.
[103] Vložil: line, 24.3.2010, 17:03:36
a kdo by tam lezl na tu floridu, když jste měli vlez za 900 ty moulo
[104] Vložil: Janča, 24.3.2010, 17:37:10
Pavel Svoboda>děkujeme Ti za informace o Flo. Pokud ses pasoval na mluvčího, tak se nauč pravopis. Máš už vychozenou ZŠ?! Nebo si to nechej opravit od "člověka se slušným rozhledem" mudrlante.
[105] Vložil: Pavel Svoboda, 24.3.2010, 17:37:57
Ládin, Veks> To že to byl vyhazovač je napsáno v jiné části téhle diskuse..

(([35] Vložil: vlastik, 8.3.2010, 22:04:03
Tak to vím naprosto přesně chytili tam totiž vyhazovače s floridy, kterej tam vpychoval nějakej sajrajt aby to tam smrdělo a odradilo zákazníky.Že by o tom pan majitel floridy se slušným rozhledem nevěděl to se mě nějak nezdá. tomu se říká konkurenční boj tak si choďte na floridu dokud to na vás nespadne))

dejte sem fotku nebo jméno a řeknu vám s rukou do ohně jestli to má něco s flo společného.

line> 900 kdes na to přišel?

Takže to shrnu, nikdo nic neví, všecko jsou jen zaručené bludy...
[106] Vložil: line, 24.3.2010, 20:55:16
jasný že jste to nakonec nedali,pak vás to přinutilo srazit, není to o nevědomosti nás, ale vás. a všeho se snažíte jen využít a zneužít, zbabělci!férová hra vám nevoní
[107] Vložil: fanda, 24.3.2010, 20:55:22
zaručený blud jsi ty!
[108] Vložil: Aleš, 25.3.2010, 13:43:32
Vždyť vas tam oberou o penize akorat ty barmanky,byl tam kamos,trosku se opil a ta uz misto aby to psala dvakrat to psala 3x a pila za jeho prachy..Sice jsou barmanky hezky ae aby jsme se nechavali okradat?? myslim ze nam to za to nestoji
[109] Vložil: Honza, 25.3.2010, 13:44:11
A kdyz uz ste u toho ze z toho obvinuje i pana svobody,tak tem s nema ma spolecnyho akorat to ze tam obcas hraje nic vic..
[110] Vložil: Jan, 25.3.2010, 21:07:22
Osobně se mi velmi líbí, jak se k problému staví Pavel Svoboda a i přes vulgarismy ostatních účastníků diskuze na jeho osobu se pořád dokáže držet v mezích slušnosti. Mě jste přesvědčil :P
[111] Vložil: Honza, 27.3.2010, 07:19:40
A kdyz uz jsme se bavili o barmankach tak akorat tahaj z lidi penize,za neco co ste si neobjednali nebo spis bych to rek takhle: Kamarad se tam byl bavit s prateli a jak uz byli napiti tak si toho nevsimli,ale strizlivejsi kamaradka ano..Objednali si 3 panaky a misto tech trech jim krasna barmanka zapocitala 4,ktery si pak vypila sama..
[112] Vložil: luke, 2.4.2010, 20:03:37
tak prej na floride meli velikou kontrolu a konecne uz se na ne dostalo, maji prej obrovskou pokutu hahahahaha
[113] Vložil: Evelin, 5.4.2010, 16:50:33
dobře jim tak šme_dům!!! Zlatý Exko:-)
[114] Vložil: xxx, 12.4.2010, 08:51:26
kontrola tam sice proběhla to je pravda ale největší zjištěná závada bylo neoznačení únikových východů šipkami...žádnou pokutu nikdo nedostal
[115] Vložil: adept, 12.4.2010, 18:56:45
tak toto v žádném případě není pravda, našlo se mnoho závad, které se musí odstranit a zatím tak učiněno nebylo. nejhorší jsou dvě závady a to není nouzový východ a ta závažnější, voda z vlastního vrtu je vysoce závadná
a to není bohužel vtip
[116] Vložil: xx, 24.4.2010, 10:52:35
:-D
[117] Vložil: jozef, 6.5.2010, 13:37:59
Florida má už potřebné oprávněníz úřady,a nový vrt s pitnou nezávadnou vodou,budova není v dezolátním stavu,proběhly statistické měření.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist