MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 23. září 2023, svátek má Berta, zítra Jaromír.
  • Prostranství u městské synagogy je stále vylepšováno.
  • Studenti a žáci místních škol v pátek dopoledne ve velkém sále Jupiter clubu viděli úspěšné představení místních ochotníků ŠNB Zkrocení zlé ženy. Repríza pro veřejnost bude zítra v sobotu 23.9. ve 20 hodin taktéž v Jupiter clubu.
  • Čekárna vlakové zastávky na Družstevní ulici byla "vyzdobena".
  • Díry na Družstevní ulici úspěšně zalepeny. Celá rozpraskaná silnice i chodníky by si zasloužily větší rekonstrukci.
  • V neděli odpoledne se uskuteční dračí létání s Dózou na Fajtově kopci.
  • Na ulici Čechova začala gen. rekonstrukce chodníků.

Pokus o znásilnění na plese gymnázia

- - 26. 2. 2010 - komentářů  0
Gymnázium Velké Meziříčí
Gymnázium Velké Meziříčí
foto: -mates-

Na plese gymnázia, který se ve Velkém Meziříčí koná každý rok, došlo málem k znásilnění školačky v centru před budovou Jupiter clubu.



Školačka, která navštěvuje devátou třídu základní školy, byla se svojí sestrou na plese, kde se seznámila při tanci a následně flirtovala a líbala se se třemi studenty, kteří navštěvují gymnázium ve Velkém Meziříčí prvním rokem.
V průběhu večera s nimi vyšla ven před Jupiter club, kde se ji údajně pokusili znásilnit.

Studenti se vedení gymnázia přiznali, že s dívkou v kontaktu skutečně byli.
Vzhledem k vážnosti se kriminální policie a vedení gymnázia odmítá k případu vyjadřovat.

Viníci budou potrestáni, až se vše objasní.

Autor: -redakce-

Čtěte také

20. 9. 2023 - Dopravní nehoda motorkáře u Kochánova

Dopravní nehoda motorkáře u Kochánova
V úterý 19. září po čtvrté hodině odpoledne došlo v katastru obce Kochánov k dopravní nehodě.

20. 7. 2023 - Kriminalita na Vysočině se zvýšila o šestnáct procent

Kriminalita na Vysočině se zvýšila o šestnáct procent
Objasněnost v Kraji Vysočina dosáhla v prvním pololetí téměř 52 procent

10. 7. 2023 - Muž ve Velké Bíteši řídil přes uložený zákaz

Muž ve Velké Bíteši řídil přes uložený zákaz
V neděli 9. července po osmé hodině ráno zastavili policisté ve Velké Bíteši motocykl Ducati, jehož řidič jel po ulici Vlkovská.

23. 6. 2023 - Střet dvou motocyklů u Osové Bítýšky

Střet dvou motocyklů u Osové Bítýšky
Ve čtvrtek 22. června před desátou hodinou dopoledne došlo k dopravní nehodě dvou motocyklů v katastru obce Osová Bítýška.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 113.

[1] Vložil: Peta, 26.2.2010, 23:37:51
Tohleto je server s vtipama? Já myslel že to je jenom tn.cz
[2] Vložil: Kimy, 26.2.2010, 23:38:04
Kluci, o lípy č.1 a č.7 neopírat, ty jsou chabrus a budou se kácet !!!
[3] Vložil: Iva, 26.2.2010, 23:38:11
Je to děs, ale ta holka se opije a jde se třema klukama ven... Tak co čekala? Ti kluci jsou blbí, ale ta dívčina asi taky....
[4] Vložil: Anonymka, 26.2.2010, 23:38:23
Pane bože ,ti prasáci co to udělali by si zasloužili vyloučení ze školy! Vždyť tohle není normální co ta dnešní mládež dokážeš!! Chudák holka... Vyliskat je rákoskou by to chtělo!
[5] Vložil: Vladimír, 26.2.2010, 23:39:17
Pokládám to za mimořádnou pitomost!Kriminální policie by se měla zajímat na informačních věciích ve Velkomeziříčských nočních podnicích a nasadit agenta a ne se zajímat o holku a drogy lítají kolem!!!Policisté tzv. dálničáři si zvykli že do města nezasahují!Ovšem policie musí operovat i v nočních podnicích Velkomeziříčska a to nikoliv proto aby patnáctileté holky buzerovala ale aby pronikla do teroristických sítí!V.M.
[6] Vložil: Winnetou, 27.2.2010, 07:10:18
Spíše bychom se měli zajímat o blbcích a věcích v ženské jak bych to řekl souznění kdy jest věc stejná jako před tíím?
[7] Vložil: XXX, 27.2.2010, 20:38:09
Mě by teda zajímalo, co dělala holka, která chodí ještě na základní školu na plese gymnázia a jak je možný, že ji tam vůbec pustili rodiče?
[8] Vložil: volam TVNOVA, 27.2.2010, 20:38:21
Vladimir: To ma byt ironicka provokace? jestli ne, mel bys navstivit odbornika na hlavu:D
[9] Vložil: Vladimír, 27.2.2010, 20:38:33
Vzkaz nejenom Winnetouovi, ano je tomu tak jak píšete!Vladimír.
[10] Vložil: kritik, 27.2.2010, 20:38:44
No, s Vladimírem souhlasím. Další věc je ta, že holce je 15 a jde na ples. Co na to rodiče? Co pořadatel? Vstupy na okce jsou stále podmíněny určitým věkem! Pozor na to. Tímto ty kluky nebráním, ale je to jen důsledek toho, co se tady děje.
[11] Vložil: Lenka, 27.2.2010, 20:39:02
Pro anonyamku...ta dotyčná slečna by sama zasloužila dostat na pamětnou.. a její rodiče nevyjímaje. Co má taková mladá holka ze základní!!! školy co dělat ne plese bez doprovodu dospělé osoby? A že je napřed provokovala sama - to přeci každý viděl. To co následovalo se dalo jen čekat.. a při dost velké "obrazotvornosti" slečny, která si dost věcí i přidala navíc se jen spustil další zbytečný medřičský skandál... PS.. znám dost dobře obě sestry.. a tomuhle se tedy opravdu nedivím...
[12] Vložil: občan, 27.2.2010, 20:39:16
A rodiče ji samozřejmě na ples pustili.Místo,aby po večerníčku šla spát,ji asi vyslali získat zkušenosti do života,aniž by ji poučili.Pořadatelé ji taky na ples pustili,každá koruna dobrá,a pak velké divení.Není čemu,doba si to žádá.
[13] Vložil: Pavel, 27.2.2010, 20:40:16
Tohle trošku Evička přehnala ...
[14] Vložil: Hellsangelo, 27.2.2010, 20:40:29
By mě jen zajímalo, proč všichni dělaj ukvapený závěry. Policie nic nevyřešila, tak neodsuzujte ty kluky ani tu holku. Může to být tak, jak říká ona, ale taky to může být dost dobře přibarvený.
[15] Vložil: N,Klement, 27.2.2010, 20:43:45
Dobrá, holka v tomhle věku by se asi neměla toulat po plesech, ale opravňuje to snad kluky,(kteří to asi s holkama moc neumí, když jim to nejde normálně) aby si mohli dovolit k sexu i násilí? Já bych je za to aspoň kopl do "kulek", to by si snad pomatavali...
[16] Vložil: kakabus, 28.2.2010, 08:49:34
No vidíte to povedený sestřičky namyšlený jakou ste si udělali ostudu doufám že se ukáže že kluci sou v tom nevině to se potom modlete aby rodiny kluků byli aspoň trochu schovývavý
[17] Vložil: občan x, 28.2.2010, 08:49:51
Asi byla chyba jí pouštět na ples ale fakt je ten že kdyby ju ti kluci nechali na pokoji ona sama se asi těžko mohla pokusit se znásilnit.Znám jednoho prevíta co u toho měl být a nedivím se.Ono jim to ale projde.
[18] Vložil: občanka, 28.2.2010, 08:50:06
Teda řeknu vám, 15-tá holka nemá na plese vůbec co dělat a jestli celý večer koketovala se třema klukama, tak si o to jenom koledovala.. Zasloužila by pár facek a kluci studenou sprchu. Škoda, že dnešní rodiče nemají zájem o to kam jdou jejich děti a co tam dělají.
[19] Vložil: pamětník, 28.2.2010, 11:57:17
Při čtení příspěvků se musím vrátit do dětství.V mém případě padesátá léta.Na vesnici byla tancovačka.V devět,nejpozději v půl desáté kapelník zatroubil děcka dom,a byl pro nás konec.Ono také doma by bylo zle.V pozdější době,osmdesátá léta ,pracovala na radnici školská a kulturní komise,která měla pravomoc kontrolovat dodržování vyhl.č 120,která obsahovala zákaz nalévání alkoholu mladistvým.Takže kromě kontrol zábav a diskoték jsme mohli provést kontrolu i v restauracích.Pravda,patřily Jednotě,nebo RAJ,ale číšníci byli ve střehu,protože nevěděli,kdo příjde,nebo tam sedí.Dnes je to nedemokratické,nehumánní a tady jsou výsledky.Tržní hospodářství,výdělek za každou cenu,jedno od koho.Proč má policie práci?Základ rodina,škola,společnost.Jak se k tomu postaví pořadatelé?Myslel jsem si,asi naivně,že gymnázium skýtá záruku.Asi se mýlím.Doufám,že nebudu osočen za podporu minulosti.Ale nebylo vše špatné,zde je příklad.
[20] Vložil: Pff, 28.2.2010, 22:57:36
V patnácti se líbá se třema klukama najednou?Děv_a...jen by mě zajímalo jestli to byl pokus o znásilnění ve stylu že jí jeden chtěl dat pusu a druhý sáhl na zadek a může si za to sama neměla vyrajcovat 3 naráz.....
[21] Vložil: moje bravíčko, 28.2.2010, 22:58:18
No tys ale musela vypadat, takhle si rozsekat koleno ! Já byla střízlivá mami to oni mě znásilnili ! Aha 8m před vchodem do jupiteru, věřím ti zlatíčko moje tak jim ukážeme !
[22] Vložil: jája, 28.2.2010, 22:58:31
Já jen doufám že vše prošetří policie ,vše se vyjasní a pak tady někoho sudte.
[23] Vložil: Pozorovatel, 28.2.2010, 22:59:27
Pane pamětníku, dnes je nalévání alkoholu nezletilým taky zakázáno a kontrolu může provádět ČOI či Policie ČR, podle mě i Živnostenský odbor městského úřadu. Jestliže se Vám zdá, že Policie nebo ČOI jsou v kontrolách laxní, nebojte se začít prosazovat kontroly prostřednictvím městského úřadu. Můžete navštívit veřejná zasedání rady města, kontaktovat svého radního či v příštích volbách volit někoho, kdo se této problematice bude věnovat. Aspoň se úřad trošku provětrá.
V neposlední řadě, pokud máte důvodné podezření, že někde někdo konkrétní nalévá mladistvým alkohol, můžete zavolat policii. Ostatně, taková městská policie se nemusí starat jen o pro město výdělečnou činnost typu dopravních kontrol.
Z hlediska kontrol nalévání mladistvým tedy po roce 89 naše společnost nepřišla o žádné pravomoci, pouze se více dbá na to, aby státní instituce nebyly všemocné. Ale kde není žalobce, není soudce. Každý může podat podnět státním orgánům k nějaké kontrole apod. Jenže ne každému se chce, že :-)
[24] Vložil: velkomeziříčačka, 28.2.2010, 22:59:50
Já nevím, ale patnáctiletou dceru bych samotnou večer nikam nepustila. Neměli by se nad sebou zamyslet také rodiče té dívenky?? Kluky neomlouvám a myslím, že tam taky neměli co dělat, o jejich chování nemluvě, ale ta dívka se zrovna také nechovala tak, aby nebudila dojem, že je k mání pro všechny.
[25] Vložil: ......., 28.2.2010, 22:59:58
Ta holka tam neměla co dělat a v dnešní době se ani nedivím, stačí mi vidět, jak holky v tomhle věku choděj oblíkaný.. A nedivím se pokud je i provokovala, vím o koho se jedná, takže si to dovedu živě představit.
[26] Vložil: lenka, 1.3.2010, 11:14:31
absolutně souhlasím s lenkou.Ta žába tam neměla co dělat i když byla v doprovodu starší sestry-ta si toho plesu ani nemohla užít když by spravně měla hlídat segru ne?A podle toho jak se píše jim taky nabízela sama sebe ne?Tak co si mohli myslet?Sama mam 2 dcery ale nepustila bych ji tam a jijí chovaní je chovaní lehké holky.Jestli se to někomu nelíbí tak to je mě líto.
[27] Vložil: Pfff, 1.3.2010, 11:14:52
At žije cenzura....;)...vy sem taky pouštíte jen to co se vám hodí....;)..jen tak dál...
[28] Vložil: Kritik, 1.3.2010, 11:15:27
Pro Pozorovatele: Jednání rady města je neveřejné. Můžeš kontaktovat pouze svého zastupitele - pokud to má cenu.
[29] Vložil: ozzák, 1.3.2010, 11:15:57
S mládeží cloumají hormony, to je věc běžná a vzhledem k naší populační křivce i potřebná. Rodiče, pokud se některým celoživotním nedospělcům tak dá říkat, by ovšem měli mít vývin svých ratolestí alespoň mírně pod kontrolou. Sami však často pod vlivem návykových drog selhávají a řeší vše až po činu. Tedy: co ti to ty naše nebožátko ti zlí hošové udělali? Já nevím maminko asi šahali na ramínko. A kam ti ještě šahali beruško? Ještě asi na ouško. A co ještě dělali? Smáli se a běhali. A proč se smáli kačko? Prej že mám IQ stejné s automatickó pračkó. Jo musel to bejt drsnej mazec v centru velkoměsta u lípy na závěji, teď jí asi holky závidějí. Má to už za sebou a má na to i papír. Tak to jí říkám těžká borka.....


[30] Vložil: 29, 1.3.2010, 14:56:05
Neznám slečnu, o kterou se jedná, ani nevím, jestli je to pravda. Chci ale k tomu, že někoho provokovala, napsat obecně: i kdyby se slečna / dospělá žena / starší dáma procházela po náměstí v podvazkách a na vysokých podpadcích, žádného muže to neopravňuje k tomu ji povalit na zem / opřít o lípu... a znásilnit. To jen k těm narážkám na to, že provokovala a nemá se vlastně čemu divit. A že tam v patnácti neměla co dělat? To je pravda, ale to je opravdu věc rodičů.
[31] Vložil: kuk, 1.3.2010, 14:57:09
V kuloárech se šeptá, že vše je zachyceno kamerovým systémem a příslušníci MP /PS VB/ s nahrávkou čile obchodují. tak nevím.....
[32] Vložil: otík, 1.3.2010, 14:57:43
takovej skvělej mejdan a já tam nebyl
[33] Vložil: Tom H., 1.3.2010, 17:02:55
Evča a Kačena ... známý firmy ve VM
[34] Vložil: Vladimír Červenka, 1.3.2010, 17:50:28
Vzkaz ,,otíkovi"! Otíku ty kluku co ty se ještě do svého odchodu ze života dozvíš?Poslechni si Šimka a Grossmana když mluví o tajemných ženských křivkách?Jinak vzhůru s tebou do tajemných nyní jasných velkomeziříčských hospod a nočních podniků přiznávám se že jsem demokracii chtěl a i s těmito potížemi!
[35] Vložil: pamětník, 1.3.2010, 18:56:09
Pro pozorovatele.Jak jste mohl vydedukovat,v komisi při radnici jsem pracoval v dobách,po kterých dnes někteří plivou.rozhodně tomuto režimu sloužit nebudu.A už ne volat policii,to přece všichni odsuzujete.Nejsem udavač,agenty provokatéry si vychovává tato společnost.Jedno vím jistě,jaká je situace kriminality na větší vesnici,VM,jak to potom může vypadat v celém státě?
[36] Vložil: Lucka Gympl , 1.3.2010, 18:56:19
Vtipný jak někdo muže bejt tak blbej, Evo dej se dohromady každýmu říkaš jinou verzi
[37] Vložil: OleO, 1.3.2010, 18:57:17
Mně se nejvíc líbí jak tady dělá každej chytrýho...na tom plese bylo víc 15ti letých,tak se uklidnite..navíc tam ta holka byla se svou starší sestrou,která na gympl chodí..ten jeden z kluků je známej jako agresor,takže ještě když se k tomu přidá alkohol,tak se tomu,co udělali nedivím..a když o tom nic nevíte,tak sem radši nic nepište...to je celej VELMEZ ..chytráci :)
[38] Vložil: Terýsek, 1.3.2010, 19:05:15
řešíte kdo za to může atd... ale pořád mi nějak uniká kdo to udělal a jak se menovala ta holka?
[39] Vložil: OleO, 1.3.2010, 19:21:04
To je fakt blbý to tady zveřejňovat..
[40] Vložil: OleO, 1.3.2010, 19:21:11
Lucka Gympl : kdyby se nejednalo o kluky z gymplu,tak držíš s tou holkou ;)
[41] Vložil: Lucka Gympl , 1.3.2010, 19:40:27
Nedržím tu holku ráda nemám !
[42] Vložil: OleO, 1.3.2010, 20:10:12
No tak tady nepiš ptákoviny když o tom sakra nic nevíš !!!!!!!!!!!!!
[43] Vložil: kozina J.Sladký, 1.3.2010, 20:48:31
Společnost je na scestí-morálka mocipánů je vzorem pro mládež a tak se není čemu divit. PAMĚTNÍK má pravdu a POZOROVATEL asi patří k těm co mohou, ale nechtějí.

[44] Vložil: Pozorovatel, 1.3.2010, 21:21:42
Pro kritika: Máte pravdu, chybička se vloudila.
Pro pamětníka: Nerozumím tomu, co myslíte sloužením tomuto režimu. Tady přece nejde o to sloužit režimu, ať už jakémukoli. Pokud už tady někdo někomu má sloužit, tak jedině státní správa a politikové občanům. Pokud to ale my občané nevyžadujeme, pak se na nás samozřejmě vykašlou.
Nevím, proč by měl někdo odsuzovat volání policie. Maximálně ten, kdo porušuje zákon. Policie tu je od toho, aby ,,pomáhala a chránila", tak pokud k tomu někdo má důvod a možnost, měl by jí využít. Jinak má bohužel na té kriminalitě svůj díl.
Jinak pokud jde o událost v článku, řekl bych, že je nepodstatné, jestli ta holčina někoho provokovala nebo byla někde, kde neměla být. Podstatné je, jestli s ní nedělali něco, co ona dělat nechtěla. Ti kluci snad mají vlastní mozek a v prvním ročníku gymnázia i nejspíš právní vědomí, takže mohli čekat, co se může stát.
[45] Vložil: Lucka Gympl , 1.3.2010, 21:22:01
vím o tom docela hodně a zdá se mě jako kdyby jsi byla eva nebo katka , udělali jste si ostudu vy na vás si každej ukazuje zejména na evu
[46] Vložil: Vladimír Červenka, 1.3.2010, 21:48:14
Holky dyť vám nic neříká Františka Stránecká?Držte ten prapor Rakouského Mocnářsví kdy bylo Velké Meziříčší centrálou moci Císařství!Sice mám rád pana presidenta T.G.Masaryka ale dovoluji si názor že rozbil Rakouko Uhersko jinak ovšem podle máho názoru nebylo možné zlikvidovat Adolfa Hitletra!
[47] Vložil: endru, 1.3.2010, 21:48:27
Lidi, proberte se, píšete sem akorád nesmysly, nikdo neví, jak to bylo, tak sem nic nepište radši !!!
[48] Vložil: Vladimír Červenka, 1.3.2010, 21:48:45
Nyní si uvědomte Velkomeziříčké ženy že nejste jako mi muži zhledány podvodné /viz/ Jabloňov a máme vás rádi a proto jsem se také narodil já a moje dvě sestry na Zámku a to nejenom!To je můj názor!!!Vladimír Červenka.
[49] Vložil: Vladimír Červenka, 2.3.2010, 07:06:42
Lucko nebo Evo je to asi tak jak bych to řekl nepříjemné ale v ženské věci bez jakývkoliv diskuzí a nemá cenu o tom mluvit.Podle mého názoru jsou to osobní ženské věci a je špatné je sem tahat!Jestli to někdo zneužívá potom myslím že to není dobré!!Vladimír.
[50] Vložil: Vladimír Červenka, 2.3.2010, 07:07:12
Vzkaz zn. endru!Dovoluji si použít vulgarizmus tedy v_le,kde jsi až ti v noci zapálí dům- barák studenti např jakéhokoliv gymnázia kteří sympatizují z muslimstvím pak už se nebudeš ptát o co jde!A myslíš že to ve Velkém Meziříčí není možné?L.N.
[51] Vložil: qwer, 2.3.2010, 07:07:20
Hotová kriminálka Las Vegas... Jakýpak bude rozuzlení...
[52] Vložil: Aleš, 2.3.2010, 07:07:41
Cože????!! Jeden z obviněnejch je agresor???! Seš asi dost mimo! Jelikož všechny tři znám dost dobře, a ani F. ani D. ani M žádní agresoři nejsou!!! Chudáci kluci! Nechutně vymešlená hra holek H(ro)tovic
[53] Vložil: * M *, 2.3.2010, 07:07:51
Přesně tak ENDRU.. Nikdo neví jak to doopravdy bylo, ale teda chytrejch je tady mraky :)
[54] Vložil: vysočinka, 2.3.2010, 07:09:38
...je to všechno ubohé...spekulace a zase jen spekulace...a nejvíce si myslím sem píši Ti, kteří by se měli zamyslet hlavně sami nad sebou...lidičky vzpamatujte se...
[55] Vložil: hatas68, 2.3.2010, 11:29:32
rozbijeme jim hubu...a myslim ze nebudeme jedini..dekuji naschledanout..:-)
[56] Vložil: Zdenka, 2.3.2010, 11:29:44
No fakt chudák holka???!!!V deváté třídě chodí na ples,koketuje podnapilá s podnapilýma a jde s nimi ven po tom co se s nima líbala?Já myslela,že znásilnění je ůplně něco jinýho.Vždyť si o to říkala?No fakt chudák holka!!!
[57] Vložil: Lenka, 2.3.2010, 16:05:41
Jen by mě celkem dost zajímalo.. jestli tedy budou mít problémy i rodiče té dívky? Pustit ji na ples, kde vlastně nemá ani co dělat.. vědět že se tam opila a ocumlávala s třema klukama.. a s klidem jít pak na policii.. to jsou ale silné nervy...vždyť podle práva by měli být trestaní i oni ne?
[58] Vložil: OleO, 2.3.2010, 16:46:53
Lucka Gympl : :D fakt Katka nebo Eva nejsem ;) jsem nest_anej pozorovatel ;) tak se klidni ;)a nevim proč by si na ně měli lidé ukazovat,to by spíš měli na ty agresory:)kteří se ktomu dokonce přiznali...a pro Aleša : vím o jednom,kterej něco na nějakou zkoušel už na horách a bylo z toho taky halo ;)..tak bych radši byl potichu ;)...jo a ještě jednou :) ta holka,tam byla se svou sestrou,který gympl navštěvuje,měla kluka,takže je největší kec,že se tam s něma líbala,pač na tom plese sem byl a o všem vím ;)
[59] Vložil: rené já a rudolf, 2.3.2010, 21:04:51
Tak proč bečíš tady a nejdeš rači na policii troubo když seš tak přesvědčenej. Všechno znáš všechno víš.... ale to že je běhna to nevíš
[60] Vložil: Lucka Gympl , 2.3.2010, 21:05:32
toho kluka podvedla tak se klidni ty vis o tom h_vno
[61] Vložil: Augi..:D, 3.3.2010, 10:52:33
Dobrá diskuze . .;-) Fakt že jo se z toho dělá největší bublina Pěkně nám dělá Evička jméno a místo na mapě . .;-) Ona už je z toho celá sesypaná a bude hůř ..;-) te´tka bude za největšípí.. ve velmezu a dobře jí tak každej jí to sype rojvnou do obličeje jen jí dejte pořádně.. a jaká chudák holka kurňa dat ji pořádně na budku a ukázat jí co to je znásilnění a´t si to pro příště pamatuje ..!!
[62] Vložil: asa, 3.3.2010, 10:52:56
Tak za 1. ani jeden z těch kluků nebyl pořádně opilej aby ztratily zábrany, za 2. ta holka se s nima předtím neocumlávala a za 3. Je to naprosto tupá částečně vymyšlená a nafouknutá historka, která nemá co dělat na předních stránkách novin, natožpak aby to vyšetřovala policie. Vzkaz pro E. a K.: Příště až budete chtít někoho obviňovat, popřemýšlejte nad tím, jestli to není zbytečné a jestli tím nemůžete někomu tak trochu nadělat větší problémy než si zaslouží.

To jen abych to uvedl na pravou míru. Nesuďte dokud nevíte.
[63] Vložil: rené já a rudolf, 3.3.2010, 10:53:53
Pro OleO seš nestranej nebo nešťatnej nebo nezvanej nebo nasranej pozorovatel
[64] Vložil: Horatio Caine, 3.3.2010, 19:16:52
Na obranu v této diskuzi již zmíněného "agresora"(už jenom fakt,že se ho někdo takto nazve o něčem svědčí),toho kluka znám a to to dost dobře a moc dobře vím že on, ani zbylí 2 účastníci tohoto údajného znásilnění, by nikdy nic takového neudělali.Ne jenom, že jim v tomto ohledu bezmezně věřím, ale v tomto názoru mne taky utvrzuje skutečnost, že sem tam v tu dobu, kdy mělo dojít k onomu pokusu o znásilnění byl,přesněji stál před vchodem do JC a neviděl jsem nic, co by bylo v rozporu nebo na sebetenčí hranici se zákonem.Z toho,co se na náměstí dělo nemohu nic jiného, než usoudit, že ti chlapci jsou bezesporu neviní a tyhle pomluvy a povídačky proti nim si opravdu nezasloží.Na konec mého úžasného příspěvku připojím takovu menší radu nebo chcete-li doporučení pro údajnou obět:Pořád je ještě čas na to, říci pravdu, říci jak to přesně bylo a jak se to všechno semlelo,pokud budeš natolik odvážná a řeknš všem pravdu, máš ještě šanci odejít alespon s trošíčkou cti a ždibínkem své hrdosti a ulevit svému svědomí,ale pokud to necháš zajít daleko, pak akorát bezdůvodně zničíš 3 chlapcům, kteří si to ani nezaslouží, život.(mimochodem tahle věta zní v perfektně v angličtině).By the way pro OleO:Já s nima na těch horách byl a trávil sem s nimi veškerý můj drahocený čas a pokud si dobře vzpomínám nikdo z nich na žádnou holčinu nic "nezkoušel" jak se nám tady snažíš nabulíkovat a nalhat.Promin, ale nemůžeš věřit všemu co se povídá v pověstné a legendami opředené"Velmezácké drbárně".
[65] Vložil: Onči, 3.3.2010, 19:17:02
Slečně Evě bych doporučoval přečíst si úvodní článek internetového portálu feministky.com, vážně by mělo popřemýšel o housenkách a okvětních lístcích poupátek.
[66] Vložil: rejpal, 3.3.2010, 19:17:13
Větší diskuze,než kdyby to vyprovokoval Martin Klement Mostiště.Stále mi chybí vyjádření pořadatelské služby,potažmo vedení gymnázia.Všichni víme,co,jak,ale řešení nikde.Jak bylo řečeno,je to jen Medřič,jak v celém státě?
[67] Vložil: bb, 3.3.2010, 19:18:23
Však tahle celá bublina kolem toho je díky rodičům, ne?? Rodiče to rozmázli... Nejdřív ať si zjistěj jaký maj vlastně doma dcerušky.. Každej normální rodič by se snažil, aby se to rozmázlo co nejmíň..
[68] Vložil: OleO, 3.3.2010, 19:18:43
Nestranej :)...
[69] Vložil: Žežulička, 4.3.2010, 12:11:34
nejvíc ze všeho je mě líto těch kluků, protože tohle si fakt nezaslouží :( . jestli je mladá slečna spokojena stím, že je vyhodí ze školy, tak je mě je jí opravdu líto.
[70] Vložil: Augi . . , 4.3.2010, 12:11:41
Dobře se to tady sype . .;-)souhlasím s Horatio Caine
sice potom odejde s menší ujmou ale po chvíli se na to zapomene a bude to zase o.k
[71] Vložil: OleO, 4.3.2010, 12:11:53
Horatio Caine : měl by si vědět o těch průserech na horách :) jeden dozor byl kvůli tomu na koberečku .... pro bb : ty holky znám hodně dlouho,tak nechápu co tady říkáš ve smyslu : Nejdřív ať si zjistěj jaký maj vlastně doma dcerušky..
[72] Vložil: yess, 4.3.2010, 12:13:13
souhlasím s bb, nevím proč tu všichni píší tak chytré názory,co měla slečna dělat,když vlastně za to mohou rodiče, dítě si na ně nemůže dovolit,a že to jeden z rodičů oznámil policii, s tím nic nenadělá podle mě ta holka za nic nemůže, provokovala kluky, se kterýma šla ven,jasně že to zapůsobilo na jejich pudy, a když se k tomu přidá krapet alkoholu, ať už ji někdo povalil, nebo spadla sama, je jasný že šaty se roztrhnou případně zašpiní, ale to ještě neznamená znásilnění, s těmi kluky šla dobrovolně, myslím si vina je na straně rodičů že ji pustili. holka nemůže za to jaký má rodiče, a kluci by neměli být trestaní za to, že jednali instinktivně, slečnu neznásilnili, nastala škoda tak na šatech které si umazala a myslím že její psychiku daleko víc narušilo až to co bylo potom, hloupé řeči svých vrstevníků, názory na nejrůznějších diskuzích než to co se dělo na náměstí .
[73] Vložil: Horatio Cane, 5.3.2010, 07:29:56
OleO: To, že byl nějaký učitel na koberečku vůbec nic nedokazuje. Ctihodný pan ředitel maximálně zaslech, že se něco šušká a povída a tak si pro jistotu pozval učitele na kobereček, aby se utvrdil v tom, že že to jsou jen pouhopouhé lži.
[74] Vložil: OleO, 5.3.2010, 07:30:02
pro yess : jak můžeš vědět,že ji někdo povalil a nebo spadla sama ?
[75] Vložil: Augi.., 5.3.2010, 07:30:05
njn takový už to bývá . .
[76] Vložil: Žežulička, 5.3.2010, 07:30:13
OleO: trošku mimo realitu chlapečku. učitel byl u ředitele kvůli jednomu problému, kterej se stal v tělocviku 8.A
[77] Vložil: No nevim nevim, 5.3.2010, 07:30:59
No taky sem o nich slyšel par věci a kluci v tom asi nevině nebudou, ale podle mě se to tak nehrotilo jak řika holčina no nevim ale taky moc prej střizliva nebyla tak nema chlastat když je v 9ce jen nazor...
[78] Vložil: Augi.., 5.3.2010, 07:31:04
[79] Vložil: DarkManCZ, 5.3.2010, 08:49:49
yess: Částečně s tebou/Vámi souhlasím...

Je mi 20, nikoho z těch lidí neznám....ale znám chování dívek a hochů v tomto věku. Ty dívky se na zábavě "zlijou" a lezou po všem co má klacek a puls.... Neříkám že všechny,ale většina (drtivá) jsou provokatérky.... protože ví, že budí zájem a že po ní nějakej na 100% půjde.. ... A jestli je jí 15, tak už by trochu toho rozumu mít měla... Rodiče by se měli také starat,ale to je zase jiné téma, protože uhlídat někoho v tomhle věku je určitě těžké... (semnou měli rodiče taky co dělat...)

Nedávno jsem byl u Tišnova na diskotéce, většinou jen sedím s přáteli a poslouchám hudbu...byla tam namol jedna holka, která vždy skočila na nějakého kluka a začala ho líbat....On jí teda začal taky líbat a ona mu pak vrazila facku....udělala to snad jedenácti klukum, ten další ji po té facce málem seřezal.... - To je taky příklad koledování si...

Pochybuji, že by ji ale někdo chtěl znásilnit na frekventovaném náměstí.... a ještě kousek od kamer.. Holka by jednou zakřičela "pomóóóc" a hned by si jich všimlo minimálně 10 lidí... Taky to vidím, že spadla opilostí či požďuchováním nebo tak a bála, se že dostane nadáno za špinavé šaty.. .. Ale nebyl jsem tam a nemůžu soudit.... A proč ukazuji na ní? Protože kdyby holka neprovokovala,tak se tohle nemusí nikde probírat... Já když si taky na někoho otevřu h"u"bu, musím počítat s tím, že přes ní dostanu...to jsem věděl už jako prvňáček,že nesmím být drzý....
Blbost je tedy na straně všech zúčastněných a potrestal bych je stejně...
[80] Vložil: kelyška, 5.3.2010, 18:14:58
A já bych to práskla velebnosti. Bonzovat se nemá ale hlásit se to muší. Nechte se překvapit co orgáni vyšetří a potom diskutujte. Už na těch děckách není niť suchá. Politici nás denně znásilňují všechny a nic se neděje. A to nejde jen o upiněný hadry. Všechny do koše a máčet ve Vltavě dokud je ledová.
[81] Vložil: Zohan, 5.3.2010, 18:15:04
No já bych nasekál i té holce co si mylsela když tam sněma flirtuje a pak jde ven.... že si budou povídat o počasí....
[82] Vložil: abc, 5.3.2010, 18:15:25
Múj názor je, že tohle by měla řešit také sociálka-žákyně 9. třídy na plese. Já kdybych byl na místě rodičů, tak ani nemukám.
[83] Vložil: Helmut, 5.3.2010, 21:04:06
A přesto jistý rodič tohle rozmazává, a dokonce jsem zaslechl i něco o kyberšikaně právě přes tuto diskusi. Má tohle její dcera zapotřebí?
[84] Vložil: DENY, 6.3.2010, 08:55:01
Helmute, moc si nevyskakuj, slyšel jsem, že kriminálka už napíchává maily skrz tu kyberšikanu.
[85] Vložil: DENY, 6.3.2010, 08:55:17
Speciálně pro ,,abc,, jestliže žákyně 9.třídy jde na ples vypomáhat společne se sestrou a schválí to jak rodiče, tak učitelé i pořadatelé plesu, tak nevím co by na tom měla řešit sociálka.... Máte s ní snad zkušenost???? A ještě bych se chtěl zeptat ,,Lenky,, jak je možné že všichni viděli že ona osůbka flirtuje a líbá se s těmi třemi když celou dobu seděla na židli a nedělala nic podobného... A copak jsi tam dělala ty že to tak všechno víš a vše si viděla a nejspíš i bulváru nahlásila...Není trochu divné že si se na ni nějak moc specializovala??? Příjde mi jakobys o celé věci věděla a jen čekala kdy to příjde... Nechceš být v budoucnu nějakou agentkou výzvědvědné služby? A nebo snad spisovatelkou sci-fi románů??? Co by bylo vhodnějši???
[86] Vložil: :-), 6.3.2010, 08:55:28
Posílám pozdrav Helmutovi: Ahoj AUGI!!!!! A že zdravím mamku alias ,,abc,,
[87] Vložil: Horatio Caine, 6.3.2010, 08:56:07
Mít rodiče jako ona?Nechtěl bych.A nezbývá mi nic jiného, než děkovat bohu za to, jaké jsem měl štěstí a mám tak rozumné rodiče, kteří by se nikdy k ničemu takovému nikdy nesnížili.
[88] Vložil: Elenka, 6.3.2010, 09:01:44
Taky se mi zdá, že nazývat veřejné názory v diskuzi za "kyberšikanu" je opravdu dost dost přehnané... už se tedy nedivím, že tuhle "epizodku" s umazanýma šatičkama nazývá slečna za pokus o znásilnění...
[89] Vložil: Banjo band, 6.3.2010, 10:11:21
Včera večer u sila,já to prvně zkusila,hej,mám to za sebou...............
[90] Vložil: Horatio Caine, 6.3.2010, 10:59:39
No, no, no,ale copak se to ke mě nedoneslo? Zaslech jsem takovej klep, že zminovaná slečna se po incidentu na náměstí nijak moc netrápila a vyrazila se bavit dál do víru našeho "velkoměsta"(přesněji do rock depa).A sám mám takový neblahý pocit, že jsem jí tam zahlédnul.A pokud to byla ona, tak rozhodně nějak zdrceně nebo smutně nevypadala, ba naopak.Ale tohle je nepodložená informace, takže je to spíš takovej "drb" a moje domněnka.Ale měl se takovou neukojitelnou touhu se s vámi o tuto informaci podělit.Pokud to není pravda, předem se omlouvám, jak říkám sou to jen domněnky.
[91] Vložil: Tom , 7.3.2010, 11:18:38
hortovky jsou .... obě dvě takže by jsem se nedivil kdyby si to vymysleli.
[92] Vložil: yess,, 7.3.2010, 22:32:40
pro DarkManCZ, klidně mi tykej je mi o rok více než tobě, na plese jsem byla,a vím jak se holky v takovém věku chovají, souhlasím s tou tvoji poslední větou Blbost je tedy na straně všech zúčastněných a potrestala bych je stejně... a k tomu výrazu že jsou provokatérky.... je jasný že holky v takovým věku jsou přitažlivý, často provokují, ale ještě nemají ty pravé ženské zbraně, takže je většinou někdo sbalí na hezkou tvářičku, a druhý den se diví, s kým se to seznámili. Myslím si že tady se to řeší až na moc velký úrovni, prostě byl ples blbnulo se a udělala se z toho veliká bublina
pro OleO,: vědět to nemohu, a nepíšu že to vím psala jsem že ať už je to varianta a nebo b, pokud to mám trošku zlehčit tak ti odpovím asi intuice, když se mluví o znásilnění, asi nestála opřená o staletou lípu a nečekala

[93] Vložil: akulebarej, 7.3.2010, 22:34:00
Jak sem dočetl diskuzi, uvědomil sem si, že téměř ke každýmu příspěvku bych chtěl něco napsat (čest vyjímkám), ale to bych tu byl tejden :) Není to poprvé, co je někdo z mýho okolí v novinách a v televizi a já znám zúčastněný a docela i notnou část pravdy. Tak jsem se už těšil, jak se nasměju při čtení diskusí/sledování medií a opravdu mě to nezklamalo :-D Musím říct, že napichování mailů kvůli kyberšikaně mě dostalo do kolen - že se to dostane takhle daleko sem opravdu nečekal :D Taky nechápu, že se všechny média tváří jako by věděly, že to ti kluci udělali. Vše teprv šetří policajti, ale sem a na jiný diskuze přijdou lidi, kteří nic netuší, ale chtěli by je zabít, kastrovat, vyhodit ze školy,... Omezenost, s jakou lidi věří každé věci, která se šustne, nebo předkládají svoje domněky jako fakta, je neuvěřitelná. Taky je zarážející, jak mají lidé velký předsudky, když někomu některý z těch kluků přišel jako fracek, nebo mu byl nějak jinak příjemný. Že s nimi máte špatnou zkušenost přece neznamená, že se někoho pokusí znásilnit. Nejlepší sou lidé, kteří tvrdí, že je znají, ale tím, co píší, potvrzují opak (to je teda z jiné diskuze). Škoda, že jsou diskuse anonymní, aspoň bych si lépe udělal obrázek o lidech, které potkávám :) Přeju vám, kteří se v tomhle poznali, aby ste se brzo probudili, třeba to taky jednou poznáte na vlastní kůži. Sice jsem se docela pobavil, ale upřímně mě to i dost naštvalo
[94] Vložil: Helmut, 8.3.2010, 15:16:41
Pozdrav pro abc: Hej Augi nejsem, ale znám se sním
[95] Vložil: Holmes, 9.3.2010, 12:03:28
ad. akulebarej: Domníval jsem se, že se do této diskuse zapojovat nebudu, ale tvůj příspěvek mne fakt vytočil.
Nejdříve tu vypisuješ, že bys téměř ke každému příspěvku měl co napsat (ó vševědoucí), a pak tu opisuješ prakticky totéž, co tu psali ve většině jiní. A to se ti pokusím pár větami shrnout: Zmíněná slečna E byla puštěna bez dozoru na ples, kde si asi mírně přihnula (tedy byl zde podáván alkohol nezletilým) a vyváděla se zmíněnými hochy, což pokračovalo tím, že s nimi šla ven, kde se před zraky kamery, která sleduje náměstí, něco událo. (Toto něco je v šetření policie.) Podle dalšího příspěvku po zmíněné události ples opustila a šla se bavit do Rock depa. Po návratu domů někdo z jejích rodičů označil zmíněnou událost jako "pokus o znásilnění" a oznámil to na policii. Je pak jasné, že se zníměnému rodiči špinění jeho andělského dítka v této diskusi rozhodně líbit nemůže, takže asi vyvinul i pokusy o likvidaci této "kyberšikany", jak to sám nazval.
Vše ostatní je již otazníkové. Samozřejmě souhlasím, že nějaké napichování mailů je totální nesmyl, ovšem tomu, že se se zmíněným záznamem městské kamery může docela dobře kšeftovat, bych věřil. Ono se najde dost troubů, kteří by za to byli ochotni zaplatit.
[96] Vložil: MarTin, 9.3.2010, 15:34:56
for Tom : ta druhá není to , co si chtěl napsat..má myslím už hodne dlouho kluka ne ? nebo jen závidíš , že si tě třeba jedna z nich nevybrala ?
[97] Vložil: Augi . . , 10.3.2010, 11:55:04
NO ani si myslím že Tom nemá na co závidět já si myslím že má o hodně lepčí..;-)
[98] Vložil: Super Mario, 10.3.2010, 11:55:26
Prosimtě, můžeš mi říct, co by na tom videu asi tak viděli? Sama slečna tvrdí, že to byl jenom pokus o znásilnění, takže tam logicky není nic vidět.
[99] Vložil: Horatio Caine, 10.3.2010, 15:49:24
No, ona tvrdní hodně věcí a pokáždé je její verze trochu jiná a maliko pozměněná
[100] Vložil: TurboMario, 10.3.2010, 15:49:30
Je tam všechno vidět, jen počet rukou na inkriminované je shodný s pokusem o znásilnění chobotnicí....
[101] Vložil: Augi . . , 10.3.2010, 17:58:11
To vždycky zapomene tu svou verzi ..kterou řekla přede tím.::D
[102] Vložil: Holmes, 11.3.2010, 08:24:23
ad. Augi: Co tam je, nevím. Ale vzhledem k tomu, že se jedná o jednu z nejdiskutovanějších událostí tohoto města v poslední době, tak se může najít opravdu spousta zvědavců, kteří jsou schopni za to video dost zaplatit, i když na něm nic nebude...
[103] Vložil: akulebarej, 11.3.2010, 14:59:58
holmes - Jestli tě naštvalo že sem řek "téměř každému příspěvku" tak dobře, možná je to trochu míň, princip zůstává. Navíc mi nepřišlo, že sem opakoval, co říkali jiní, myslím, že sem dost přidal... Nepochopil sem sice proč mi říkáš jak to bylo... Jestli proto, žes tím chtěl demonstrovat, že se tu neříkali klepy drby a blbosti, který někdo zaslech a píše je jako fakta, tak podle mě se jen tohle, cos psal, nepsalo. Když někdo píše "rozbijeme jim držky a myslím že nebudeme jediní" tak by mu neuškodilo aspoň jednou tejdně použít mozek. Naštvali mě tyhle příspěvky (sem si dal tu práci ti je vypsat) 4,15,17,20,25,31,37,55,58,... Podlě mě, když si tohle čte někdo, co o tom ví trochu víc, tak můžou jen kroutit hlavou. Možná sem psal trochu v afektu, ale stojím si za tím, že sou ty posty k skoro až k výsměchu. Hrotí to jak k těm klukům, tak k té holce - např ten výmysl, že se líbala se všema třema zúčastněnýma...
[104] Vložil: Holmes, 11.3.2010, 16:23:27
ad. akulebarej: Máš pravdu, jednalo se hlavně o to. Pokud se dívám dobře, tak můj příspěvek je 95. a ty tu uvádíš tak kolem 10-20, které tě vytočily. Ani se nebudu dívat, které to jsou, protože bychom se na nich asi shodli.
Osobně se domnívám, že jsi dost opakoval. Čtu tuto diskusi celkem pravidelně a podle mého to tu prakticky vše již odeznělo. A čtu ji právě proto, že se mi osobně zdá, že tu střízlivé příspěvky převládají. Nakonec to, jak jsem popisoval ten průběh, je opravdu jen výcuc toho, co tu již zaznělo.
Píšeš, že jsi to psal v afektu. To by dost vysvětlovalo. Tam opravdu může dojít k tomu, že na 5 normálních příspěvků bude 1 nenormální a pak z 60 ve skutečnosti zaregistuješ jen 10 a celou diskusi zredukuješ jen na ně. Věřím však, že pokud by sis udělal čas a ještě jednou si to celé pročetl, tak změníš názor.
A mimochodem - o tom líbání se píše především přímo v článku...
[105] Vložil: Akulebarej, 11.3.2010, 21:45:48
Právě to mě taky štve... kolik lidí tomu pak věří jen protože to řekli na nově (nebo na novinkách.cz) a novinyvm to sem převzali - to že to motaj už samotný media je právě jedna z věcí, co sem právě přidal..
[106] Vložil: Super Mario, 15.3.2010, 11:36:37
OleO: Představ se prosím, chci vědět, co si za udavačskou nulu.
[107] Vložil: řízek, 17.3.2010, 16:06:42
nikdo neví jak to bylo
[108] Vložil: nemam rad gympl, 19.3.2010, 22:40:15
A anketu "záporák diskuze" vyhrává bezkonkurenčně OleO
[109] Vložil: hermafrodit, 21.3.2010, 18:35:09
Není čemu se divit.. přeci je s rodinkou jedna ruka...( té starší "půjčuje" i něco víc)..
[110] Vložil: OleO, 23.3.2010, 18:37:30
hermafrodit : Asi těžko :))
[111] Vložil: Anonym, 23.3.2010, 22:11:25
Tuhle diskuzy bych ukončil. Nikdo neví přesně jak to bylo. Je zbytečné tu už cokoliv psát.
[112] Vložil: Terorista, 9.1.2011, 22:49:35
Teroristická síť vm :D:D:D:D my nějakou máme??:D:D:D:D:D
[113] Vložil: Petr, 14.10.2012, 17:42:42
nebyl to náhodou trojce žák, eliáš a zapletal?
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist