MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 1. října 2023, svátek má Igor, zítra Olívie / Oliver.
  • Po nedělním fotbalovém derby slaví tým Velké Bíteše, který zvítězil 1:2. Zápas sledovalo více jak 400 diváků.
  • Nová brána dynamických vah na silnici II/602 byla vztyčena.
  • Ve Stránecké Zhoři se dnes konala za hojné účasti veřejnosti tradiční akce Svatováclavské ohně.
  • Podzimní zámecké nádvoří.
  • Zimní stadion dostal při rekonstrukci i nový nápis.
  • Na konci opravené ulice Oslavická stále nesvítí několik lamp veřejného osvětlení.

Starosta Radovan Necid rezignoval

- - 27. 9. 2017 - komentářů  0

Na dnešním zasedání zastupitelstva rezignoval na post starosty Radovan Necid.


Samostné rezignaci předcházelo schválení změny Rady města. Byli odvoláni Michaela Salašová, Mirek Jágrik, Jiří Michlíček, Libor Beneš a  Vincenc Záviška.

Novými radními jsou Pavel Blažek, Jiřina Jurdová, Jiří Kaše, Svatopluk Pokorný a Marie Ripperová.

Město nyní vede místostarosta Josef Komínek.

 

 


Autor: připravila redakce NovinyVM.cz

Publikoval: -kas-

Čtěte také

13. 6. 2023 - Titulem Stavba roku Kraje Vysočina 2022 byl dekorován Bytový dům pro seniory ve Velkém Meziříčí

Titulem Stavba roku Kraje Vysočina 2022 byl dekorován Bytový dům pro seniory ve Velkém Meziříčí
Stará škola na náměstí v Třešti získala titul Stavba roku Kraje Vysočina 2022 i Cenu veřejnosti

19. 5. 2023 - O letošní Noci kostelů můžete zavítat na čtyři místa

O letošní Noci kostelů můžete zavítat na čtyři místa
V pátek 2. června se uskuteční letošní NOC KOSTELŮ.

20. 3. 2023 - Na sobotním plese byli ošerpováni maturanti gymnázia

Na sobotním plese byli ošerpováni maturanti gymnázia
V sobotu 18. března se v Jupiter clubu konal maturitní ples Gymnázia Velké Meziříčí.

4. 8. 2023 - Senioři by se mohli dočkat zastávky MHD na ulici Zdenky Vorlové

Senioři by se mohli dočkat zastávky MHD na ulici Zdenky Vorlové
Již na přelomu září a října by mohla začít fungovat nová zastávka MHD v Čechových sadech, která je přímo pod Domem s pečovatelskou službou a Domovem pro seniory.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 201.

[1] Vložil: pepan, 27.9.2017, 16:22:08
Konečně... Huraaaaaá.
[2] Vložil: pepa, 27.9.2017, 16:26:38
Hurá toto trvalo než to pochopil.
[3] Vložil: Medvěd , 27.9.2017, 16:33:02
No tak ti nový radní potěš prdel...
[4] Vložil: užaslá, 27.9.2017, 16:36:27
Proboha, ti noví radní, nikdo lepší už fakt nebyl k mání ?
Při představě, že jeden z nich bude starostou, třeba jen na rok, .................radši nemyslet.Ono se snadněji kritizuje, než pak dělá.
[5] Vložil: Občan, 27.9.2017, 16:38:35
No tak to je rada za všchny prachy.... s podporou KSČM....
[6] Vložil: prdlajz, 27.9.2017, 16:41:49
3: Pravda, nova rada je jak z Rumburaka, Blekota, Mekota, Pekota, Jekota, potes prso.
[7] Vložil: Dr.No, 27.9.2017, 16:44:02
Tak to jsem velmi zvědavý, do koho se ti chytráci, co pořád řvali, ať Necid skončí, budou trefovat nyní...jsem opravdu mooc zvědavý...Necid byl starosta, za kterého se zde udělal velký kus práce, ale je fakt, že pro takový maloměstský chytráky, co furt jen řvali nespokojeností, bych toho starostu taky nedělal..takže good luck
[8] Vložil: pepan, 27.9.2017, 16:48:11
Dr no Tím kusem práce myslíš bioplynku, záchody za 1,5 mega atd?
[9] Vložil: Dr.No, 27.9.2017, 16:51:12
pepan: Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde a ty seš přesně ten případ...
[10] Vložil: pepan, 27.9.2017, 17:18:19
ty jseš taky případ. I ve Falcu byli rádi,že se ho zbavili. Napiš alespoň jednu věc která stojí za to.
[11] Vložil: Medvěd , 27.9.2017, 17:32:08
Mě nestojí!
[12] Vložil: kája, 27.9.2017, 17:38:48
Kupuji basu černého piva.
[13] Vložil: pepan, 27.9.2017, 17:46:42
Dr no: To tě opravdu nic nenapadá?
[14] Vložil: No, 27.9.2017, 17:48:00
Konečně. Skončil starosta, který hodně mluvil a rád o sobě nechával psát kolik toho pro město dělá. Ve skutečnosti toho zas tolik neudělal a když tak spíš pro své známé a vlastní kapsu.
[15] Vložil: Kim, 27.9.2017, 18:14:36
Necid byl nejlepší starosta!!! Nebylo to o náměstí, jenom politika. Lidi, vzpamatuje se, pojďme hlasovat v referendu a zakrizkujme ANO. A za rok to těm ...... ukažme u voleb.
[16] Vložil: X, 27.9.2017, 18:18:00
To 15: JOOO!
[17] Vložil: Petr , 27.9.2017, 18:24:24
Udělal spoustu cyklostezek a za to mu patří veliký dik.
[18] Vložil: :-), 27.9.2017, 18:29:18
Tak jako Miloš Zeman není můj prezident, tak ani Radovan Necid nebyl můj starosta. Bude na náměstí malá oslava?
[19] Vložil: Dr.No, 27.9.2017, 18:37:02
pepan: Neco se tu aspon delo, ty chytroline doprava, stezky, kultura obecne, alespon nejaka diskuze s obcany, atd, ale ty se jdi kochat novymi radnimi je videt ze ti to sedi
[20] Vložil: Álfóns, 27.9.2017, 18:37:43
pro 17 Tak to by se dalo polemizovat o zbudování cyklostezek. Pokuď jsem slyšel,tak okolní obce mají vykoupené pozemky na stezky jen VM nic. Pro info Měřín,Stránecká Zhoř a jen VM brzdí výstavbu. Obchvat to samé jen slova. Papír ve chloubalkách snese hodně. Je škoda, že vše dělal jen ve stylu JÁ.
[21] Vložil: Ctihodny obcan, 27.9.2017, 18:40:25
Lidi, lepsiho starostu mit nikdy nebudeme. Je to velmi schopny clovek.
A k novym radnim? Ani nechci komentovat. Padaly by jen sprosta slova. Jesteze jsou volby uz za rok.
[22] Vložil: Arcivevoda, 27.9.2017, 18:50:13
Petrosi, jen ho veleb, ale je ti to houby platne Budete muset najit jinej zdroj prijmu...
[23] Vložil: XXX, 27.9.2017, 18:58:02
Možná jde o to, že se SNAŽIL něco udělat...něco změnit. A to je podle mě důležité! Je to rozhodně víc než to, co děláme my ostatní - jenom si stěžujeme. A to, co mě dostává nejvíc jsou neustálé nenávistné komentáře adresované přímo na jeho adresu. Zajímalo by mne, co za tím stojí? Každý si sáhněte na srdce a přiznejte si, co vás na něm tak štve ... domnívám se, že to bude souviset pouze s vaší osobou! A taky si uvědomte, že slova dokáží ublížit víc jako cokoliv jiného.
[24] Vložil: máme rádi VM, 27.9.2017, 19:00:34
Pokud starosta tvrdil, že je jeho radnice otevřená a přitom sám nepořádá už X let tiskové konference, tak to minimálně zavání nějakým tutláním. Skoro to vypadá, že vedení města ovládl "MARTAKIDISMUS". Uvidíme, co na to nová rada. A pane Necide, děkujeme, že jste již odešel. Zbouraného, nepotřebného, předraženého a zbytečného zde bylo za vašeho působení již dost.
[25] Vložil: Dr.No, 27.9.2017, 19:09:30
XXX: lepe bych to nerekl...nejhorsi je srazka s blbcem a ze jich ve VM bohuzel je...dal nema cenu rozebirat hawk
[26] Vložil: Miloš Zemánek, 27.9.2017, 19:11:28
A to jako proč rezignoval?
[27] Vložil: Jindřiška, 27.9.2017, 19:12:14
A je to tady ... Na příští radě bude zvolen starostou ten potrhlej Blažek ne? xDxDxD Tak doufám, že jsou všichni spokojeni. A za rok zvolíme starostou Rosu xD
[28] Vložil: pepan, 27.9.2017, 19:12:16
Dr no. O radních se tady nikdo nebaví. To co předvádí Blažek a spol není podle mého gusta. Myslím že alfons to napsal skvele. Ale od tebe jsem zatím žádnou konkrétní věc co udělal tak vyjmečného neslyšel. Jeho první slova při nástupu do funkce byla,že udělá něco s dopravou. Parkovæní ve svitu,obchvat města atd. Tak se tě ptám co z toho splnil. Jen o tom dokázal mluvit a zkutek utek. A jestli myslíš tu cyklochodníkovou stezku na
Františkově tak jsi asi blázen
[29] Vložil: Tereza, 27.9.2017, 19:15:29
Tak se to těm křiklounům podařilo. Projeli co mohli, ale touha po moci je silná. Je mi toho našeho města líto. Ted se teprve budou dít věci.
[30] Vložil: Jiří, 27.9.2017, 19:22:49
Nevím proč, ale nějak mi to připomíná Kladivo na čarodějnice. Je smutné, že lidi jsou tak omezení a nechápou, jaké dusno tady vytvořili. Prvně něco schválím, potom odvolám, a tady mi to připomíná Pyšnou princeznu, odvolávám co jsem odvolal atd. Co tím chtějí dokázat povstalci? Čeho se tak bojí? Bude referendum a to chtějí zastrašovat i voliče? Prý Necid něco nechal zbourat, to bych chtěl vědět co nechal zbourat. Agromotor? To nebylo v jeho kompetenci, Kablo neboli NKT cables taktéž, Domov důchodců se odsouhlasil ke zbourání za Bradáče. Most u pošty je kraje. Tak co nechal Necid zbourat? Ubožáci jste, kteří si nevidí na špičku nosu. Ale nebojte se, nikomu nevyrostl strom do nebe, i vy se jednou se zlou potážete. Pokud si myslí Kaše, že dokáže vést město, tak o tom silně pochybuji, na to nemá koule, i když mi připadá, že si myslí, že město je jeho. Souhlasím s 22, 19, 17, 15, 7.
[31] Vložil: mr.miss a miss go, 27.9.2017, 19:24:03
Udělal toho dost - obrovský kruháč větší než v Moskvě, krásné luční květiny ve městě vyrostly, Kaufland pro důchodce, nové objízdné trasy, reprezentace v Chorvatsku,.....je toho moc
[32] Vložil: Jiří, 27.9.2017, 19:24:42
A ještě jednu věc jsem chtěl napsat, když tak plivete na Necida, copak udělal tak skvělého Bradáč? Prd!
[33] Vložil: josef, 27.9.2017, 19:25:06
No super. Město ušetří za právníka. Od ted máme skvělého pana dr. v radě i s jeho nedocenitelnými právními rozklady. jupííí
[34] Vložil: Olivera, 27.9.2017, 19:28:02
Proč??? Lepšího starostu v Mezu nikdy mít nebudeme...Radek pro město udělal to, co jeho předchůdce ani z pětiny. Je mi to upřímně líto. Škoda pracovitého a chytrého chlapa.
[35] Vložil: Dr.No, 27.9.2017, 19:28:27
pepan: spis mi rekni co se delo za byvalych starostu, klidne zacni jen temi plany na zlepseni fungovani mesta, ty chytrej, nenajdes toho totiz mnoho :) kdyby zde nemel tolik skarohlidu jako ty tak verim, ze alespon cast tech projektu dotahl...nevim, ale za klavesnici je kazdej chytrej jako ty, mohl jsi mu to rict na jeho pravidelnych sezenich, co dela spatne
[36] Vložil: Filo, 27.9.2017, 19:29:13
To Dr.No. Ale Vám ale utekl ten "zkutek"`
[37] Vložil: Franta, 27.9.2017, 19:39:49
34: To je konec světa? Chytrý a pracovitý? Ne, tyto vlastnosti by mě určitě nenapadly, vulgární, arogantní, sociálně hloupý a slibující.
[38] Vložil: Patrik, 27.9.2017, 19:48:54
Celá záležitost se mohla vyřešit důstojně, ale tahle komedie, která vyvrcholila sporem o náměstí, jen ukazuje úroveň většiny zastupitelstva. Pro mě tahle třináctka nadobro skončila.
[39] Vložil: Álfóns, 27.9.2017, 19:50:14
Jiří nevím kdo koho zastrašuje.První zastrašování přišlo od něj a Michlíčka,že rezignují. Nejsem zastánce ani jedné strany,ale aby se půl roku řešilo jen náměstí a na jiné věci nebyl čas je taky trochu moc.Hrát si na svém pisejčku prostě nejde. Ať se jedná o čemkoli,má zastupitelstvo být informováno oficiálním zápisem a sděleno na zasedání zastupitelstva. Vše ukáže čas kam tyto kroky nás uvedou. A že je starosta tedy bývalí starosta bojovník? No nevím,když si za něčím stojím tak neustoupím. Bohužel oddaní přitakávači byli odvoláni a v nové radě by nemohl prosazovat svou nastolenou politiku.
[40] Vložil: Patrik, 27.9.2017, 19:53:35
Že Necid starostou nebude, to mě opravdu netrápí... Trápí mě, že si moc definitivně uzurpovala ta sebranka kolem Rosy. I slepý musí vidět, že jim od prvopočátku o nic jinýho nejde.
[41] Vložil: Jirka, 27.9.2017, 19:56:13
Achjo, nejlepší starosta na zeměkouli a možná i mimo ní odstoupil. Vůbec si nedovedu představit zítřky bez něj.

Nechci hájit Bradáče, ale zrovna díky němu vznikla průmyslová zóna. A díky tomu našlo mnoho lidí práci. A určitě by se toho našlo mnohem víc.
[42] Vložil: Filo, 27.9.2017, 19:59:47
Nevznikla náhodou průmyslová zona díky podnikatelům? To byla tenkrát divočina.
[43] Vložil: P, 27.9.2017, 20:05:15
Nabízí se otázka, jestli je dobře, že je město ze všech stran obklíčeno průmyslovými zónami...
[44] Vložil: Patrik, 27.9.2017, 20:08:17
Jirko, jak už jsem řekl, nejde ani tak o to, že starostou už nebude Necid. Jde o to, že starostou bude někdo jako Rosa, to je děs... Sám vidíte ty jejich praktiky...
[45] Vložil: 43, 27.9.2017, 20:10:31
Ne nevznikla. Vznikla díky městu a jeho vedení. No ještě mohla být v centru, třeba na Náměstí I když se mi to taky nelíbí.
[46] Vložil: veru, 27.9.2017, 20:13:03
Mne je dost zle z techto novych zastupitelu. Blazek s Rosou, opravdu reprezentanti,jeden lepsi nez druhy a pan Kase u me skoncil svymi projevy na zastupitelstvu i vyjadrovanim v mediich.Bohuzel oni se za sve chovani nestydi,ja za ne tedy ano. Ach jo,ztracim iluze...
[47] Vložil: Obcan, 27.9.2017, 20:15:17
To jsme to dopracovali bezpaterni boj o koryta jak ve vysoke politice hon na babise to same v mezirici a to co ted sedi v rade pan Buh nas ochranuj hlavne pred blazkem
[48] Vložil: Volic, 27.9.2017, 20:18:10
Tak kde jsou referendisti chci referendum na starostu protoze to co tam zbylo jsem nevolila a nechci aby nase mesto vedlo techto 5 bezpaternich jedincu v cele z reznikem to opravdu ne
[49] Vložil: Kocka, 27.9.2017, 20:20:24
Radku jak jste nam to mohl udelat
[50] Vložil: Petr, 27.9.2017, 20:22:10
Mně bylo dost zle z bývalých radních. Jenom loutky v ruce Necida. Šířili lži a pomluvy a chovali se nedůstojně radního našeho města. A tím úvodníkem tomu dali korunu.
[51] Vložil: stehuji se, 27.9.2017, 20:28:38
Tohleto fakt ne...podotykam nejsem velky fanousek Necida,ale zaroven myslim,ze opravdu pro mesto neco delal.Ovsem tito novi radni dokazi tak mlet hubou v opozici.Mudr.Kase jako vykladac prava a zakonu ceske republiky,bude kazat o tom,ze dochazi k porusovani prav atd.atd.Az soud musi rozhodnout a stejne mu to nestaci...mozna se opravdu vidi byt starostou...
[52] Vložil: Patrik, 27.9.2017, 20:29:47
Pro 50:

Petře, nechci slepě obhajovat Necida, měl svoje mouchy. Ale pokud on a jeho "loutky" šířili lži a pomluvy a chovali se nedůstojně radních, co teprve potom ta skvadra, která se tam dostala teď?...
[53] Vložil: zustavam, 27.9.2017, 20:31:09
Tak se odstehuj. Ja tu zustavam, protoze zastupitele udelali spravny krok. A Necid konecne take.
[54] Vložil: Petr, 27.9.2017, 20:35:50
Pro 52
Já jsem o nich teda nic takového nečetl ani neslyšel. Takže budu rád, když mi ukážeš, kde to najdu.
[55] Vložil: rejpal, 27.9.2017, 20:46:41
To to trvalo.Ale tato sestava opravdu neskýtá žádné záruky.
[56] Vložil: Lenka, 27.9.2017, 20:54:53
pane Necide,je mi to líto.Děkujeme.
[57] Vložil: Petroš, 27.9.2017, 20:57:13
Díky za nic.
[58] Vložil: stehuji se, 27.9.2017, 21:00:10
Stehuji se,mysleno v nadsazce,zustavam,ale vim,ze pujdu k referendu a budu verit ve zmenu
Nezlobte se,ale jen hlupak bude verit a tleskat temto novym radnim,staci si pustit zaznamy ze zastupitelstva a zjistim,kdo to ma nebo nema v hlave v poradku...ale ne,oni kolem sebe budou kopat,at se deje co se deje,i kdyz soudy rozhodnou jinak a komora architektu je tak nepodrzi a ani ct,pravo,mf dnes,zdarsky denik,...oni maji medricsky listy a novinyvm;) co dodat.
[59] Vložil: 1234, 27.9.2017, 21:04:30
Co to ma bejt za póvl tam?? Děkuji Radovanovi za jeho působení a je mi líto že to takhle dopadlo. Lidí si najdou vždycky něco špatného a budou nadávat vždycky takže bych vůbec neřešil kecy tehdle debilku,stěžovat si umí každej pánové ale udělat něco aby to bylo jinak to už ne...:-) s novou skvadrou radních jdete víte kam ty lidi by neměli rozhodovat ani co si dají k večeři natož něco s naším městem. Řítíme se do hoven.
[60] Vložil: Jirka, 27.9.2017, 21:17:37
Kdyby to byl PAN starosta, tak by bojoval do posledního dechu, do poslední minuty, ale on udělal co? Zbaběle utekl! Mohl prosadit své skvělé plány i v nové radě, jen je stačilo přesvědčit...
[61] Vložil: Velké Mezipíčí, 27.9.2017, 21:26:00
Spíš se divím, že se na to nevykašlal už dávno.
[62] Vložil: Lekarka, 27.9.2017, 21:28:01
Takms těmito intrikany bych tam též nezustal ani minutu no fuj radek odesel s hrdosti ale tihle si podlomili vetev kazdy vi co jsou zac a dr kase ano dobry doktor ale jak se mohl takto zaprodat asi senilita
[63] Vložil: prdlajz, 27.9.2017, 21:31:40
60: Tak každý pohár trpělivosti jednou přeteče, obzvlášť s takovýma PÁNAMA dementama jako seš ty a tobě podobní.
[64] Vložil: Jirka, 27.9.2017, 21:35:26
Poděkujte takovym lidem jako jsou Kaše Blažek a spol! V živote nedokázali vůbec nic. Obcané mesta by v příštích volbách mëli zvážit jetli takové prospěchaře volit. Kritika je snadná, tak ať ukáži co umí.
[65] Vložil: konečně změna, 27.9.2017, 21:35:27
Pan Kaše je nadmíru inteligentní člověk. Dokáže erudovaně odpovědět na každou otázku na zastupitelstvu, což se na posledním zastupitelstvu nedalo říct o panu Dufkovi, paní Strnadové, paní Salašové a to co lezlo z pana místostarosty Komínka, to snad ani nestojí za komentář...
[66] Vložil: Jarda, 27.9.2017, 21:37:46
Základní otázka!
Rosa, Kaše, Blažek, ...
Pracují ve prospěch města? Nebo ve prospěch své skupiny?
Odpověď: Myslím, že ve prospěch své opoziční skupiny.
[67] Vložil: Groot, 27.9.2017, 21:40:00
A bude ten Lidl
[68] Vložil: Jarda, 27.9.2017, 21:42:10
Další otázka:
Komu tato změna prospěje? Proti Necidovi se spojila koalice s opozicí (i s KSČM). Je to normální, že se koalice rozštěpí a předseda ČSSD, který je se starostou proti opozici zůstane na radnici s novou garniturou? Myslete!!!
[69] Vložil: Petra, 27.9.2017, 21:53:19
Tak zvedneme zadky a když oni odlasovali že je tam nechtějí,tak my lidé z VM zas nechce je v radě.. tak budem sedět a tlachat nebo něco dělat????!!
[70] Vložil: Volic, 27.9.2017, 21:56:02
Tak pojdme sepsat petici
[71] Vložil: Obcan, 27.9.2017, 21:57:26
Postavime se za Radka jsem pro udelat demonstraci pred radnici
[72] Vložil: Patrik, 27.9.2017, 21:59:39
Pro 54:

Najdeš to třeba tady na novinyvm, na velkomeziříčsku, dokonce i na v pár článcích na idnes nebo si třeba pusť záznamy ze zasedání zastupitelstva.

Fakt ti nebudu hledat každej článek, takže ve zkratce: překrucování a ohýbání zákonů, ovlivňování a zastrašování místních médií, postup po architektonické soutěži a jakákoli forma boje proti referendu. Určitě sleduješ, co se děje a pokud ti vystupování Rosy a spol. připadá normální, pak je mezi náma nepřekonatelná morální propast a nemá cenu se o tom dál dohadovat.
[73] Vložil: drtič nýmandů, 27.9.2017, 22:02:07
Rosa a Blažek. Jeden neschopnější než druhej a hele kam se až dostali
[74] Vložil: Roman, 27.9.2017, 22:10:26
Strašně se mi líbí jak zde mnozí mají černobílé vidění světa. Je zde dobro a zlo, pravda a lež, den a noc. Losna nebo Mažnák? Ani jedno neplatí. Pan Necid byl určitě lepším starostou než Bradáč, ale udělal i mnoho chyb (např. Bioplynka. Naprosto ostudný projekt u kterého mnoho lidí mluví i o korupci. Pravdu neznám.
[75] Vložil: ww, 27.9.2017, 22:11:23
Souhlasím s Jirkou(60). Starosta to vzdal, nemusel. Mohl pokračovat i s jinými členy rady....předpokládám, že všichni zastupitelé mají stejný zájem-práce pro občany tohoto města.
[76] Vložil: Lukas, 27.9.2017, 22:18:35
Strujcem tohoto zla neni vecny degustator lihovin pan Kase ale preletavy ptak ktereho vyhodili i z Trebice a to je pan Rosa. Pan Necid byl pro me konecne starosta za kterym jde videt kus prace a proto mu preji hodne stesti. A to ze radnimi se stal treba pan Blazek doslova nechápu. To vybirali na Kociance nebo co?
[77] Vložil: František, 27.9.2017, 22:29:08
Necid rozhádal celé město, ať maže a škoda, že se neodstěhuje jinam ten korupčník.
[78] Vložil: Ivo, 27.9.2017, 22:36:05
Myslel jsem si,že námi volení zástupci budou něco dělat pro město a to svědomitě a ne, že se tu budou prát o posty a řešit politiku v našem maloměstě. Pan Necid nebyl dokonalý, ale aspoň se za jeho "kralování" něco dělo a maloměsto se posunulo k tomu být městem. Co se týká nového složení radních tak si o některých z nich myslím, že mají v hlavě seno..
[79] Vložil: Kritizujicianonym, 27.9.2017, 22:45:57
Všichni, co tu kritizujete, se schováváte za anonym. Kdo z vás dokáže vystoupit z davu a říct do očí těm, které tak kritizujete, co vám vadí? Však běžte a řekněte Blažkovi, Rosovi a Kašemu to, co tu o nich píšete, do očí. Oni dokázali vystoupit a říct, co jim vadí. Kolik z vás, co píšete, jak byl Necid úžasný starosta, jste si zjistili něco o dění ve městě? Mimochodem, ti, kteří odhlasovali odvolání rady rozhodně nebyli jen Kaše, Rosa, Blažek. Podívejte se na záznam zastupitelstva a zjistíte, že jich bylo poněkud více. Tady je každý inteligentní a všichni ostatní jsou blbci. Ale jak řekl pan Kaše, vy máte svou pravdu, já mám svoji, váš soused má zase jinou, atd. Co takhle místo volání po protestech, a kdoví po čem ještě, zkusit dát nové radě šanci? Tvrdíte, že jsou všichni v nové radě idioti, ale zatím jste jim nedali šanci ukázat, co v nich je. Pokud jste natolik inteligentní, jak si o sobě většina z vás kritizujících myslí, tak jim šanci dáte. Toť vše.
[80] Vložil: P, 27.9.2017, 22:52:52
Tihle lidi prokazují už dost dlouho, co v nich je, a to ani v radě být nemuseli, o to právě jde...
[81] Vložil: Kritizujicianonym, 27.9.2017, 23:21:53
A povězte mi, co přesně tak špatného udělali? Zatím tu totiž nikdo nic konkrétního nenapsal.
[82] Vložil: občan, 28.9.2017, 09:12:34
Zaplať pánbůh že je Necid pryč. Vůbec bych nečekal že by mohl odejít sám. Teď už zbývá jen zbavit se Martakidise a zkusit napravit co Necid napáchal.
[83] Vložil: Tak aby bylo jasno, 28.9.2017, 00:26:05
Jsem rád, že jsem již nějakou dobu z města Velkého Meziříčí pryč... Toho, co se dnes stalo, bych se opravdu nechtěl dožít... Zvolit do rady města uplakaného, hloupého a vždy ve svůj prospěch hlasujícího pana Blažka, který se do zastupitelstva dostal o jediný hlas je hanba. Zvolit pana Kašeho, toho, který již převlékl kabát několika politických stran, to je hnus, ale snad bude bazén. Zvolit paní Jurdovou (těžko spočítala členské příspěvky), která by se za ODS nikdy do zastupitelstva nedostala, ale díky TPM se jí poštěstilo, tak to je síla. O panu Pokorném snad ani mluvit nebudu - komunista v radě VM, tak to klobouk dolů. No a paní Ripperová bude těm všem snad opravovat hrubky ve vyjádřeních - bohužel loutka nasazená zamindrákovaným Rosou a zapšklým Peškem, kterého (a to nevím proč) všichni poslouchají, i přesto, že ho přes veškeré pokusy nikdo nikdy do zastupitelstva nezvolil. Jen chci říct, že nikoho neurážím, všechny osobně znám a některým z nich už jsem řekl do očí to co jsem teď napsal. Jo a Viléme, chtěl jsem Ti říct, že seš zrádce a je mi z Tebe moc smutno...
[84] Vložil: Facka jak od Macka, 28.9.2017, 01:08:07
81: Treba pan ucitel Blazek, ktery pred dvema lety na mestskem plese verejne zbil svoji zenu. Jeste,ze pan zastupitel Vrana vcas zakrocil!
[85] Vložil: Jana , 28.9.2017, 01:29:11
Jedním slovem .. Výsměch ..
[86] Vložil: Radek, 28.9.2017, 04:08:53
Konečně Necid ven. Už toho pokazil dost.
[87] Vložil: palec dolů, 28.9.2017, 04:12:33
Jediné co na této diskuzi umíte je pomlouvat lhát a tvrdit nepravdy. Začněte používat selský rozum. Necid odešel sám. Šanci dostal. Mohl pracovat v radě dále a prosazovat své názory. Raději utekl jak Málek kluk.
[88] Vložil: budoucnost, 28.9.2017, 04:20:51
Uvidíme co se bude dál. Z mého pohledu to měl Necid promyšlené a už teď se chystá na nové komunální volby. Vše jen propaganda. Těch pár měsíců to za pomocí svých mecenášů zvládne a po volbách bude zase škodit.
[89] Vložil: fotograf, 28.9.2017, 04:38:25
Konečně to Necid pochopil a odešel. Rozvrátil rodinu, chtěl ovládnout Falco a teď dokonale roztříštil a rozhádal celé město. Tak takového starostu fakt ne.
[90] Vložil: pojďte před radnici, 28.9.2017, 05:39:24
A co bude dál? Jsem zvědav jak nové radě vydrží spolupráce?
Než začne boj o starostu, právě nadešla pro některé ta správná chvíle, za kterou bojovali, Kaše, Blažek...
A Pepik záchranář? Vždy dokázal z minima vytěžit maximum jako včera. P Necid se určitě neztratí, horší p Komínek nemá ani středoškolské vzdělání. Jedině,že by si otevřel obchod a začal nabízet krkovičku.Určitě mu bude dobře pokračovat dál na radnici.Nebo si povolejte bývalého blekotu, ten má času dost stejně je víc doma jak pracuje a mi to všechno takové darmošlapy platíme.Jenom musím souhlasit s jedním p doktorem na poliklinice. Me sme me a kdo je víc . Mezřič je maloměsto a žumpa.
[91] Vložil: Anna, 28.9.2017, 06:19:11
Pan Necid byl nejlepsi starosta,vzdy se choval slusne.Pro mesto udelal nejvic.Je trapne hazet na neho spinu.
[92] Vložil: Kim, 28.9.2017, 07:14:08
Blažek, Kaše, Rosa a spol. jsou renomovaní architekti, uznávání právníci a všechno ví nejlíp. Mají plnou hubu dodržování zákonů, nestačí jim ani rozhodnutí soudu. Jaký zakon porušil třeba Necid? Rosa vytahuje nějaká čísla, která jak sám řekl, někde slyšel a vy mu to berete. To je demagogie. Tohle dělali za totality komunisti. Je mi smutno, že dnes se takhle chovají lidovci a dva z ODS. Velebnosti, chce se mi glejt!
[93] Vložil: občan, 28.9.2017, 08:12:12
Vítězství "13" = komunista v radě +inkvizice v přímém přenosu + zákaz svobody slova
Víte, že 13 je nešťastné číslo ?
[94] Vložil: užaslá, 28.9.2017, 08:24:33
Tak se mi vše do rána pomalu rozleželo v hlavě a říkám si:nová rada by přece měla být na kvalitativně vyšší úrovni. Přijde mi ale , že v ní je ten, kdo bude mít čas do ní chodit. O pánské části je tu na diskuzi řeč, myslím, že charakteristika je správná. Paní Jurdová je pro mne nepřijatelná už proto, že podrazila hnutí, díky kterému byla zvolena.
Pana Necida nemusím, nevolila jsem TPM, ale odešel středem, to cením. A když někam přišel, uznávám, přišla "persona". Ti noví, to jsou přehlédnutelné figurky.
Toto zastupitelstvo považuji, hlavně díky těm 13 "odborníkům na všechno" za nejhorší, co pamatuji, a to hlavně postojem k referendu, k posuzování arch.soutěže a k úrovni obsahu veřejně prezentovaných názorů. Udělali nám už dost hanby, měli by se odvolat navzájem.

[95] Vložil: Petra, 28.9.2017, 08:37:16
Tak opět říkám : ZVEDNĚME ZADKY A JDEME DO BOJE PROTI NIM
[96] Vložil: taky jeden, 28.9.2017, 08:44:18
Kohopak vyberou, kdo by měl tak fotogenický xicht, aby mohl být v každé tiskovině, kdo nahradí milovníka paní, žen a dívek ve VM?
[97] Vložil: vlado, 28.9.2017, 08:50:26
Konečně odešel, ale nic se nezmění. Já bych je vycházel všechny. Lidi na tech úřadech neochotni, dosazoval si tam svoje známé, tam výběrové řízení fraška. přijdete něco vyridit a tváří se co otravujeme. Z podnikatelama se bratrickoval a někdo si mohl postavit co a kde chtěl. Navzájem si šli na ruku. Ještě si z lidí dělali srandu. Vyhazet Svaricek, rudej Stupka, ti tam asi jen chlastaj. Krkovicka ten tam ani nemá co dělat. Radnice, ne bordel! Na pokladně nana namyslena na starého pána drzá. Vycházet. Jsem z nich zhnusen Necidova particka .
[98] Vložil: kája, 28.9.2017, 08:50:58
83 bude zřejmě slušnej propagandistickej oddíl vyškolenej zřejmě ve štábních školách našich spojenců.
[99] Vložil: manager, 28.9.2017, 08:59:49
Starosta věděl naprosto přesně, co udělat aby z toho tekly zdroje správným směrem... Samozřejmě, že se musí stavět a budovat aby tohle mohlo fungovat... Prošla bioplynka, prošlo pár dalších projektů... S PR profesionálem a´la Marek Prchal to jde v Česku tak snadno, dav "občánků" se zmanipuluje stejně dobře jako parta naivní omladiny, která demonstruje za referendum... Jenže už to přeháněl, nedíval se na levo na pravo... A tak sjednotil dříve nesmiřitelné. Ono je to totiž to pozadí na maloměstě vidět. Třeba skutečný autor návrhu č. 1, který v tom má moc moc moc si nemůže dovolit o to moc moc moc přijít ... Ještě to bude krutý boj, fandím třináctce, které teď všichni nasazují psí hlavu! Velké díky za odvahu, ještě to bude boj. Kidis už si rozcvičuje prsty u klávesnice :-D
[100] Vložil: Kim, 28.9.2017, 08:59:50
Kdo to vezme na rok? Rosa nebo Blažek. Tak budeme mít třeba starostou dvakrát odvolaného pro neschopnost tajemníka. Koukněte se na www.volby.cz, kolik kdo z nich dostal při volbách do zastupitelstva hlasů. Nejvíc Necid 2019, ostatní silne zaostávají. Od těch 13 je to jenom závist. A co udělají pro město? Jenom snad dotáhnou rozjeté projekty.
[101] Vložil: Garyk, 28.9.2017, 09:16:02
Kidis v diskuzi uz vyvadi. Vetsina urazejicich komentaru proti Necidovym odpurcum ma jeho rukopis...
[102] Vložil: Kim, 28.9.2017, 09:38:51
Nejsem žádnej Kidis. Pan Garyk bude Kaše nebo Blažek. A když někoho nazyvate korupčníkem, dokažte to a oznamte orgánům činným v trestním řízení. Jinak je to pomluva.
[103] Vložil: Vlasta, 28.9.2017, 09:54:29
Pro hlupáky, kteří si myslí, že vše proti Rosovi, Blažkovi, Kašemu atd. píše Martakidis, nepíše. Si myslíte, že to, co předvedli ti rádoby spravedliví má obdiv všech obyvatel? Nemá a bohudíky, že v Meziříčí žijí i ti, kteří mají všech pět pohromadě a chápou o co tady jde. Vždycky jsem tvrdil, že budu volit strany, ale nyní se to komplikuje. Nyní nejde o program strany, tady už jde jen a jen o osobní prospěch. Ti, kteří obviňovali starostu Necida, sami touží po moci. Kdo je tady prospěchář? Touha po moci je zhoubná a tady se to ukázalo, nebudou respektovat právo, zákon, nic, jen když budou vládnout. Ale všeho do času. I oni budou mít odpůrce a možná ještě zarputilejší než jsou oni sami a potom možná pochopí. Nicméně z těch, co se dosadili do rady se mi chce zvracet. Jednoho z nich jsem si vážil, ale ukázal se jako bezpáteřní, o to víc jim dnes pohrdám.
[104] Vložil: Pravda, 28.9.2017, 10:11:15
Jasne ze to pises Petrosi alias Vlasto, Kime atd.
[105] Vložil: občan, 28.9.2017, 10:24:13
Jasně pravdo alias lež
[106] Vložil: Dominika, 28.9.2017, 10:51:28
Je mi z toho blbě :-(
[107] Vložil: rejpal, 28.9.2017, 10:53:50
Tak takové ohlasy neměl ani Martin Klement,když tu ještě psal.Jasně,arogantního manipulátora nemusím,a to ještě z časů,kdy byl ve Falcu.Na radnici,to už byla jiná liga.Jak někdo psal,byl nejlepší,za nic nemohl.Důchoďák nebyl města,silnice taky není města,bioplynka taky ne,dluhopisy museli odkejvat dnešní rádoby hrdinové,záchody na radnici o těch asi taky nerozhodoval sám,zkrátka všemi ubližovaný.Ve finále,proč byl starostou,když za nic neručil?To se taky vzdá mandátu na kraji?Určitě neskončí na pracáku.Když byl nejlepší,tak se o něj všichni zaměstnavatelé ve městě a okolí poperou.Horší to bude s Ovčáčkem.Tomu zbyde ta modlitebna na Zámeckých schodech.Tam může meditovat.
[108] Vložil: Petronel, 28.9.2017, 11:22:25
citace
zdroj: Britské listy
14. 3. 2005
Volíš Losnu nebo Mažňáka?
Josef Provazník

Kdo z nás by neznal tuto zásadní otázku z Foglarových Rychlých šípů? Pro jistou věkovou skupinu to je už po několik generací to nejoblíbenější čtení. Jistě si to pamatujete sami. Vontové byli rozděleni v názoru na to, kdy by se měl stát tím nejvyšším, tedy tzv. Velkým Vontem. Byli dva hlavní kandidáti na tento prestižní post, řečeno "tak nějak dnešní hantýrkou". Byli jimi Losna a Mažňák, oba dva obyčejní kluci z masa a kostí, ale v něčem přece jen své vrstevníky převyšovali. Oba dva měli pro své tábory příznivců jisté kouzlo přitažlivosti, dnes bychom použili výraz charisma - lhostejno, zda šlo jen o věkovou či silovou převahu nad ostatními.

Mažňák, samotným Foglarem vylíčený spíše jako záporný hrdina (nejedno oko diváka zvlhlo, když tak ošklivě mučil chudáka Červenáčka), byl trochu divoce vypadající přerostlý chlapec, který nešel pro ostré slovo a ránu nikdy daleko. On i podstatně kladněji vylíčený Losna dokázali svoji určitou výjimečností strhnout a snad až "oblbnout" desítky kluků (Vontů), kteří se díky své důvěřivosti, naivitě a určité "stádnosti" stali mezi sebou nepřáteli. Ne, že by snad byli hloupí a měli sami tak dalece odlišné názory, ale jelikož jejich vůdci k sobě z určitých důvodů (známých snad jen jim dvěma) sympatie nechovali, ani oněch několik desítek kluků nemohlo být přeci přáteli nebo alespoň ne úplnými nepřáteli.
Příběh poutavý, ale smyšlený. V reálném života bývá málokterý "šéf party", tak jednoznačně kladný či záporný.Na druhou stranu, asi každý kluk patřil právě do nějaké té party, která bojovala proti té "druhé", v tomto období lidského života to není nic neobvyklého a člověku by se chtělo jen pousmát a říci, že z toho ti (my) kluci jistě vyrostou a v dospělosti jim nebude stát za to si adorovat svého kolegu , který je dobrý řečník, manipulátor, moralizátor a ještě k tomu nosí tak dobře padnoucí obleky nebo naopak nosí tak směšně nepadnoucí obleky (a touto roztomilostí je třeba někomu sympatický).
Chtělo by se věřit, že tito kluci nebudou mít za potřebí, až vyrostou, si vytvořit svou modlu, o které se musí mluvit pouze s uctivým šepotem, ke které se musí ostatní přibližovat jen s pokorně sklopenou hlavou, v ruce povinně svíraje růženec a přinesené dary. Snad svoji bezbřehé fantazii nedovolí nechat vzniknout modle, která v jejich očích nemá chyb, ví všechno, co vědět lze , se kterou se nepolemizuje, protože její majestát či spíše svatozář je samotným důkazem všehomíra. Modla, po které papouškujeme naprosto vše co vypustí ze svých zlatoúst, protože její slovo je jednoduše zákon (nebo spíše víc než zákon).
Modla, kterou není možná podrobit kritice, protože tím se stáváte členy té druhé party a tím pádem nepřáteli na život a na smrt. Protože, když kritizujete šéfa mé party, musíte přeci být logicky členem nějaké té party další, to dá přeci rozum, ne?Nějaké další party, která chce tu mou zničit a zadupat do země. Chtělo by se říci, že pro dospělého člověka by mohlo i být do jisté míry ponižující, stále patřit jen do toho stáda slepě oddaného skotu, sám nevznést jedinou nosnou myšlenku a pouze se schovávat za toho "nejvyššího" ( v tomto případě -- vola). Jaká čest léhat při poledním slunci ve stejném stínu vzrostlé, košaté lípy, jako můj vzor. Tím, že ležím ve stejném stínu, s ním sdílím jistě nejen jeho prostor ale i onu svatozář a možná ještě něco víc?
Ale dost bylo náznaků, jinotajů a ironie. Je třeba si přiznat, že mnoho z těch kluků-Vontů se bohužel ani po mnoha letech příliš nezměnilo a stále zůstalo těmi naivními chlapci, kteří celý život hledají své "šéfy party", kterým by zasvětili svůj osud a za odměnu pak mohli ležet ve stejném stínu košaté lípy... Jen toho Mažňáka a Losnu vystřídala jiná jména. Dvě taková jména (vnímavý čtenář jistě také tuší) mě rázem napadají, ale než odhalím karty a vyjádřím sympatie k jednomu z šéfů těchto dvou nesmiřitelných part, pro jistotu (abych předešel mrzutostem a nepatřil nakonec ještě k té méně početnější partě) se zeptám: "Volíš Losnu nebo Mažňáka?


[109] Vložil: Eva Najmanová, 28.9.2017, 11:57:34
To je hnus co se v tom našem městě děje .. Jurdovka zvolená za stranu Necida by měla chodit kanálama .. A komentář k Rosovi, Blažkovi a Kašemu? Bez komentáře .. A že i ten Vrána se zachová jako bl_ ...
[110] Vložil: Eduard Rovenský, 28.9.2017, 12:04:07
Nechci psát o něčem, čeho jsem se osobně neúčastnil a detailně nesledoval. Taky jsem dříve často kritizoval na základě polopravd, neověřených názorů atd., stejně jako většina zde diskutujících. Posléze se mnohdy ukázalo, že jsem jednak nebyl v pozici možného soudce, za druhé jsem přihříval polívku dezinformaci. Proto nebudu reagovat na vyjádření anonymních hrdinů, kteří si zde mnohdy léčí svoje komplexy a frustrace z nesplněných životních cílů. Pokud tedy pominu hranice VM a mohu napsat jednu věc, která se nás všech určitým způsobem týká. Nebýt Radovana Necida, neexistuje mikroregion Velkomeziříčsko-Bítešsko! Pro spoustu z Vás nepodstatná věc, pro řadu malých obcí v okolí ale důležitá součást fungování jejich obce. Kdyby tehdy Necid nepromluvil na zastupitelstvu Velké Bíteši před hlasováním o odtržení, mikroregion už dnes neexistuje a pokud ano, tak v podobě, která vaši pokladnu v této rozpočtované položce zatěžuje ročně minimálně dvojnásobně. Každý má svoje vady, stejně jako klady. Zkuste se přesunout o 7 let zpět a říci si, jestli bylo Velké Meziříčí lepším místem, než je dnes. Já osobně si to nemyslím.
[111] Vložil: Jurina, 28.9.2017, 12:35:35
110 | Proč srovnávat teď a před sedmi lety? I kdyby tam Necid nebyl, něco by se ve městě dělalo pod "taktovkou" jiného starosty a nikdo nemůže vědět, jak by teď město vypadalo. Určitě by ale nebylo tolik znepřátelených a rozhádaných lidi na radnici i v celém "jeho" městě 🙄
[112] Vložil: Kim, 28.9.2017, 13:16:36
Rozhadali to ti, kteří nic nedělají a jenom kritizují. Kdo trochu sledoval, co se ve městě dělo a porovná s předcházejícím, tak ví své. A že je rozhádana radnice tvrdí jenom Kaše. Krom toho, každý úředník může mít svůj osobní názor. Říká se tomu demokracie. Ale nikoho nevyhodili a jsou tam 2 manželky z těch 13.
[113] Vložil: Gusta, 28.9.2017, 13:27:35
110: Souhlas! Za Necida se město neskutečně zvedlo a za to mu děkujeme
[114] Vložil: Saly, 28.9.2017, 13:51:24
Necid sam nikdy nic nepostavil. O vsem rozhodlo zastupitelstvo, pokud to byla akce VM. Jine zase delaly bud kraj nebo privatni subjekty. On se pouze vsude fotil. Co ale zavedl bylo protezovani kamaradu, despoticky pristup k urednikum nebo utoky proti nazorovym oponentum. Ted tu konecne bude mesto kde se dobre zije.
[115] Vložil: Saly, 28.9.2017, 13:58:04
Oni si Necid, Michlicek, Martakidis, pote i Velicka mysleli ze jim to bude stale prohazet ty jejich nekalosti a manipulace. Bohuzel pro ne je ale zastupitele prokoukli a postavili se jim. Samozrejme tihle zastupitele celili a jeste budou celit jejich utokum.
[116] Vložil: Kimovi, 28.9.2017, 14:11:22
A opět se odvádí pozornost od jediné osoby, sekretáře soutěže. Kdo trochu sledoval, co se ve městě dělo, tak ví své.
[117] Vložil: Kim, 28.9.2017, 14:20:40
Co tady placate, copak nějaký starosta sám něco staví? A opět útoky, lži, pomluvy.
[118] Vložil: Jiří, 28.9.2017, 15:29:41
Kime, máte to marný, jsou to hlupáci a bohužel jak říkal pan Werich: pravdu o tom, že je blbec, říkáš blbci zbytečně, neb on nikdy nepochopí, že je blbcem skutečně. Kdo chce vidět pana Necida jako lotra, tak ho tak bude vidět, co na tom, že to tak není. Kdo chce vidět Rosu, Blažka, Kašeho jako ctihodné občany, jímž jde především o blaho města a jeho obyvatel, tak je tak uvidí, co na tom, že je to lež a hloupost. A jak řekl klasik: Není hanba jako blbej se narodit, hanba je jako blbej zemřít. To se stane hodně lidem, co tady plivou na pana Necida.
[119] Vložil: Joza, 28.9.2017, 15:47:13
Saly: Ty uz se radeji nijak nevyjadruj, diky
[120] Vložil: Karel, 28.9.2017, 15:51:39
Vše je to práce Vrany Blažka a Kaše.Sou to ubožáci.
[121] Vložil: zdenda, 28.9.2017, 15:53:49
A toho křiváka Rosy
[122] Vložil: Kim, 28.9.2017, 16:01:14
Pane Jiří, mluvíte mi z duše. Ale ta skvadra bude plivat i na pana Wericha. A víte co, já jsem pravdolaskar.
[123] Vložil: Lukas, 28.9.2017, 16:44:41
Zdravim Jiriho! Je to muj clovek a dokonale napsaný.
[124] Vložil: Patrik, 28.9.2017, 17:01:49
Pro 118:

Krásně řečeno...
[125] Vložil: občan v.m., 28.9.2017, 17:21:46
Je celkem jedno, kdo na radnici bude, ale hlavně ať už se začnou řešit nejpalčivější problémy města. V první řadě hledat řešení s (ne)průjezdností po hlavní silnici 602. Dále zavést na náměstí parkovací pořádek, tak jak všade jinde. Platit za parkování po hodinách, nikoli za průjezd a náměstí zabetonované od rána do večera. Takové náměstí nikde není. A taky občas plnit volební sliby. Např. ten s vybudováním krytého bazénu. Co do velikosti našeho města patříme k úplně posledním , kteří ještě upírají zejména dětem všech věkových kategorií vodní sporty a zábavu v krytém bazénu po celý rok.
[126] Vložil: Občanka VM , 28.9.2017, 18:30:20
Občan v.m. bože jděte s tím krytým bazénem už někam. Ten se tady nevyplatí.... Prostě je to jen šaškarna nic víc nic míň... Ten rok to přežijeme a jak budou volby tak chytrý lidé VM už nedopustí aby tam byli tito lidé....!!!!
[127] Vložil: filo, 28.9.2017, 18:48:14
Jsem občan a demokrat. Proto jsem možná paradoxně rád, že i v našem městě demokracie zatím funguje a není jí ušetřen vůbec nikdo.. Ten rok do voleb novým radním opravdu nezávidím, ale přeji. A těším se již na volby nové.
[128] Vložil: Roman, 28.9.2017, 19:09:30
Propagandisticke oddeleni To prave Mezirici a jejich internetovi trolove jedou na plny vykon...
[129] Vložil: občan v.m., 28.9.2017, 19:16:15
Pro 126: A už jste někde viděla ziskový bazén pro běžnou veřejnost? A přitom ho v každém městě, jako je V.M. mají. Problém to je pouze u nás. A stadion, který je veřejnosti přístupný několik málo hodin týdně vydělává? Dotují se dokonce i zcela soukromá zařízení, tak proč ne bazén, který může využít 99% občanů města a okolí.
[130] Vložil: zdíša, 28.9.2017, 21:47:49
Pro 128: Spíše naopak pane Blažku a Kaše, aby se vám nezavařila klávesnice až tu zas všem budete cpát váš slavný bazén.
[131] Vložil: Nick, 28.9.2017, 21:52:24
Největší radost mám z toho že odvolali Jágrika
[132] Vložil: pepa, 28.9.2017, 21:58:56
Pro všechny co napadají bazén tak necidovci jej také měli v programu a obávám se že realizace za poslední rok vládnutí by byla nemožná.Tak kdo chcete bazén musíte volit Kašeho jinak se bazénu nedočkáte.Pokud vím tak jako jediný zastupitel kolem bazénu již podnikal nějaké kroky.
[133] Vložil: Lukas, 28.9.2017, 23:14:06
Jen takova otazka? Kde mesto vezme na bazen penize? To se chce ma 10 let zadluzit? Trosku přemýšlet myslim ze bazen nestoji 5 korun. A co s tim udela Kase? Muze mestu treba pujcit.
[134] Vložil: občan, 28.9.2017, 23:21:35
odejití od tématu rezignace starosty kvůli svévoli ukřivděnců, zablokování normálního postupu po architektonické soutěži přes přehlížení občanů, kteří volají po referendu k věčnému tématu Kašeho bazénu tomu říkám zoufalý úhybný manévr třináctky
[135] Vložil: Radek, 29.9.2017, 05:48:49
Do rady města byli vždy voleni zástupci stran nebo jednotlivců podle výsledků voleb. Jak občané volili takové bylo zastupitelstvo i rada. Kdo dal mandát nové samo zvolené radě? Zastoupení rady neodpovídá výsledkům voleb. To je pošlapání výsledku voleb a demokracie. Kdo sleduje nebo se okrajově účastní politického prostředí, ví kdo za krizí stojí. Jeden přistěhovalec hledal až našel, spíš ukecal. Nějaký čas mu to zabralo. U piva se toho propere, že pane ...?
[136] Vložil: rejpal, 29.9.2017, 07:05:54
Lukasi.Když se mohly vyhazovat peníze za záchody na radnici,dluhopisy,různá výběrová řízení,která se stejně neuskuteční,mohl být i bazén.Jezdíme do TR,mluvil jsem tam s vedením a viděl návštěvnost,nijak nenaříkali,jak tady někteří pláčou.Mimochodem,velice pěkný.Plno mají pořád.Ti praví si bazén taky dávali před volbami do programu,a pak rychle vycouvali,když vyhráli, pamatujem všichni.Slibem nezarmoutíš.Někdo zmínil,že Komínek nemá ani maturitu.Předlistopadová vedení radnice taky neměli,a fungovalo to.První ing jáhen a mimo pana Štipáka všichni ing,žádný zázrak.On titul ještě neznamená moudrost světa,zvlášť vystudovaný v Plzni.Ve 107 jsem se ptal,jestli taky už bývalý starosta položí mandát na kraji?Stejně tam jezdil pouze pro čárku za účast,tak jako všichni ostatní zástupci města.
[137] Vložil: Antonín Čížek, 29.9.2017, 07:25:47
136: Přesně takoví jako ty by za to měli vzít a konečně ukázat jak se to má dělat. Ať už je konec těm čárkám za účast!!!
[138] Vložil: Libuše Kotoučková, 29.9.2017, 08:03:48
Vstupuji do diskuze i když jsem původně nechtěla, ale je tu řeč i o bazénu a to mě vybízí k diskuzi...téma bazén žije a nežije od dob, kdy jsem sama pobíhala městem a sháněla podpisy na petici a pak osobně předala na sedánku pro občany starostovi necidovi - má první zkušenost při jednání s ním....arogantní, nabubřelý, s výsměchem ledabyle převzal složky s petičními archy a řekl, že bazén NE!!! ...pak následovalo společné snažení ve "Volby pro město", kde jsem se skrze prosazení vybudování bazénu podvolila býti i na kandidátce...program výstavby bazénu měla i ODS a to již s termínem dokončení a to do r. 2014!!!....po vyhraných volbách týden na to prohlásil starosta Necid, že bazén ne, že to tak nemyslel....jednání pokřivené a nechlapské /slovo dělá muže/...nastala tedy práce pouze nás dvou - mě a Dr.Kašeho - soukromé návštěvy bazénů, dokumentace, fotodokumentace /vše mám k předložení/ a znovu urputné snažení až k založení spolku MI15 s cílem vybudovat ve městě multifunkční, relaxační centrum, tedy ne jenom samotný bazén a dotáhli jsme to až ke zpracování studie, která by měla být hotova v říjnu 2017...pak ještě sehnat peníze na projekt...investory bychom měli...nevím, proč u některých vyvolává zmínka o bazénu rudo před očima, když v širokém okolí je toto naprostou samozřejmostí pro služby občanů...apelovala bych zde na pisatele, vystupte ze svých přezdívek a ze své anonymity a stůjte si za svými názory pod svým občanským jménem, bude to na férovku vůči těm, kteří momentálně ve vedení města nesou svoji kůži na trh...pak bude mít teprve tato diskuze patřičnou úroveň
[139] Vložil: Anton Špelec, 29.9.2017, 08:14:55
137: Sorry jako, ale schopní lidi mají na práci důležitější věci než se prezentovat na nekončících diskuzích o ničem. To náleží jen nám všem zamindrákovaným ůráčkům, který umíme houbelec, jenom rejpat a reptat viď.
[140] Vložil: Pro Radka, 29.9.2017, 08:53:03
Pro 135: Ty jsi Radek Necid? Vypada to tak. Protoze co pises je demagogie. Radni nikdy nejsou zvoleni podle poradi voleb. Zastupitele voli radni. A jak predchozi tak soucasni maji mandat od zastupitelu. Je to tak podle zakona o obcich a bezny postup v demokracii.
[141] Vložil: Honza, 29.9.2017, 08:53:47
140 komentář - to je asi rekord
[142] Vložil: Horák, 29.9.2017, 10:24:53
Nevím, co vedlo zastupitelstvo k tomu, že tito radní byli odvolaní. Četl jsem, že Necida nikdo neodvolával a že odchází sám. Tak vy, co se Necida zastáváte, apelujte na něj ať zůstane. No a kdo tu radu odvolal? No přece zastupitelstvo. Má na to právo, nebo ne? Kdo zvolil nové radní? No přece zastupitelstvo. Kdyby Necid chtěl dál sloužit lidu tahoto města, tak by přece neodešel z postu starosty. Buď máme vedení města zvolené demokraticky a proto musíme věřit, že to, co dělají je ve prospěch města. Nebo tam jde o úplně něco jiného? A to, že se tato změna někomu líbí, či nelíbí je zcela na místě. Tak se chovejme jako demokraté. Kritizujte, ale neurážejte a nelžete a v příštích volbách volte, jak se to Vám líbí, ale respektujte výsledek voleb.
[143] Vložil: Znalec, 29.9.2017, 10:54:54
Přesně tak, kapitán vždy opouští loď poslední, první mizí krysy.
[144] Vložil: Jiří, 29.9.2017, 11:03:31
Horáku, Horáku, říkám si, že jsi uhodil hřebík na hlavičku. Ano, respektujme výsledky voleb, ale tedy všichni i ti samozvaní radní. Necid rezignoval, ano, ale kdo by chtěl pracovat, když mu ti, kteří by měli taktéž pracovat pro blaho tohoto města, hází klacky pod nohy a osobují si právo, zákony si vykládají podle svého. Komu by se chtělo pracovat v takové atmosféře? Mně určitě ne. A jak pan Necid bývá označován za prospěcháře, tak tím, že odešel, ukázal, že kašle na nějaký prospěch. Udělal to jediné správné. Já osobně před ním smekám. Nové radní zvolil kdo? No přece oni sami sebe, kdo jiný? Kdyby tam byl ještě někdo jiný, tak by tam ti šašci nebyli. No uvidíme, co na to řekne zákon a když tak volby budou příští rok, takže doufám, že toho Blekota a jeho věrní moc nezpizdí.

Pro Nicka: Jágrik ti šlápl na kuří oko, že mám pravdu? Nějaký podvůdek.
[145] Vložil: Howk, 29.9.2017, 11:14:06
Starosta města by měl umět vést konstruktivní debatu se všemi zastupiteli. Bohužel Necid fungoval jako samozvaný král a co řekl, to se muselo stát. Poddaní radní jej poslouchali na slovo, ovšem zastupitelům i těm v koalici už se to pomalu zajídalo. K tomu přispěl svým dílem také Martakidisův útočný atak na ty co neposlouchají a tak se stalo co se stalo. Starosta, který neumí komunikovat a nebere zastupitele jako nejvyšší orgán správy města by už nikdy neměl být starostou.
[146] Vložil: Obcan, 29.9.2017, 11:34:35
Pusťte si cely záznam děkuji za vystoupení paní šéfredaktorce Strnadové ,že se nebála říct jak Blažek politicky ovlivňoval její práci a též panu Dufkovi děkuji že se postavili takové zlovůli .Fandím a vydržte a nenechte se ovlivňovat.
[147] Vložil: Radek, 29.9.2017, 11:48:54
Tak já viděl asi jiné zasedání zastupitelstva. Dufek na zastupitele při jakémkoliv projevu řve a Strnadová nedokázala panu Blažkovi odpovědět na otázku, mlela si arogantně furt to svoje. To je můj názor a pokud někdo má rozum a dokáže být objektivní tak si toho určitě musel taky všimnout.
[148] Vložil: ww, 29.9.2017, 12:21:33
k 144/: Jiří, Jiří, co to tady mastíte? Přečtěte si pořádně předchozí příspěvek (142-p.Horák), je to naprosto pravdivé! Žádná újma se zde nekonala! Ale starostovo ego to neuneslo a volil tuto cestu odchodu, nemusel.
[149] Vložil: občanka, 29.9.2017, 12:44:46
Kapitán opustil loď jako první.
[150] Vložil: 9876, 29.9.2017, 13:22:47
Voliči tohoto města by si měli uvědomit a je to patrné i z hstorie tohoto města, že by neměli vůbec volit doktory a učitele do vedení města. Oni jsou sice studovaní, většinou rozumí své práci, ale pro chod města je potřeba mít širší obzor. Navíc jsou zvyklí, že ve své práci poroučí a, že je všichni poslouchají, ale sami tohle neumí. Prosazují jen svou pravdu a to většinou škodí dané věci.
[151] Vložil: SHolmes, 29.9.2017, 13:30:20
No, nechci teď hodnotit Necida, na to nemám ani dostatek informací. Ale všichni, kteří se tu tak radují, by si měli uvědomit jednu věc: na jeho místo půjde neschopný Bradáč, což znamená, že radnici bude, jak to už kdysi bylo, ovládat všehoschopná trojice R+Š+K. V tomto případě to na mne spíš působí jako přesun z deště pod okap.
[152] Vložil: občan vm, 29.9.2017, 15:37:29
Pane Rosa, Vy křesťan a zvolite si komunisty ,aby Vam pomáhali a podporovali? To se nestydíte? To co provadíte je hnus. Pokud můžu poradit, najděte si konečně práci a nemíchejte se do politiky. Vy na to nemáte.
[153] Vložil: politik, 29.9.2017, 15:43:08
Je starosta Necid lepší člověk jako TPM nebo jako ODS? Myslím, že na vztahu člověka k práci nebo jeho osobnosti to nic nemění za jakou stranu kandiduje! Jen slaboduší občané hodnotí lidi dle politické příslušnosti! Tipl bych si, že "občan vm" je bývalá ODS.
[154] Vložil: pro 152, 29.9.2017, 19:12:26
Myslím, že křesťané se především mají snažit odpouštět, to však neznamená že zapomínají. Navíc ani jeden z těch co jsou v zastupitelstvu není členem komunistické strany. Neslyšel jsem od nich nic takového, že by ve Velkém Meziříčí chtěli zavádět pořádky minulého režimu. Těmito praktikami se prezentovalo úplně jiné uskupení, které melo v původním názvu dokonce slovo demokratická
[155] Vložil: pro 154, 29.9.2017, 21:01:44
Jde o to, že křesťani nejvíc kvičí, jak jim komunisti za minulýho režimu škodili, ale teď jim nevadí se s komunistou spolčit za účelem uzurpování moci... Ale ono na tom vlastně nic tak divnýho není... Slovo "křesťanská" v názvu KDU je stejně jen tak na parádu, aby oblbli báby. A krom toho, křesťanství si svýma praktikama v minulosti může s komunistama podat ruku... I když ono ani tisíc Horákovejch by všechny upálený kacíře nevyvážilo...
[156] Vložil: LN, 29.9.2017, 21:43:56
Radovan ve dvou představenstvev dál je zastupitel v Jihlavě na kraji Vysočina to mu nikdo nevzal on se na tuto situaci bude dívat z hora jak to dopadne je velký mág a politik.Sice nejsem jeho příznivcem ale nevadil by mě v Parlamentu České Republiky ty jeho názory a praktiky by tam mohl aplikovat na voliče!
[157] Vložil: LN., 29.9.2017, 21:51:51
Ještě si dovolím poznámku totiž v politice nemusí mít vzdělanost člověk i jako prezident tedy aspoň základní to ano ale nikoliv vyšší!Tady neznamená že místostarosta má přezdívky "Krkovička" já mám taky přezdívku totiž kdo nemá žádnou přezdívku je podle mého selského názoru "Vůl"
[158] Vložil: občan, 30.9.2017, 01:10:20
pro 154,155,156,157
vzdělanost nelze mít, vzdělaný člověk může pouze být a to je také se slušností. Ani jedno ve vašem příspěvku nenalézám, což je symptomatické (příznačné, zaměřené na příznaky nikoliv na příčiny) pro současné nové vedení města.
Díky Radovane, neslušné by bylo zůstat v této sestavě.
[159] Vložil: Jindra, 30.9.2017, 09:25:55
Diky Radovane, ze jsi konecne odesel. Stejne jako cele rade. Skodili jste dost dlouho.
[160] Vložil: pro Jindru, 30.9.2017, 13:46:27
Celá rada neodešla jeden jidáš tam zůstal, aby ten puč mohl vyjít teď teprve uvidíš kdo škodí
[161] Vložil: občanka, 30.9.2017, 19:00:10
ad 152 - lidovci jsou na komunisty zvyklí - táhli to s něma před rokem 89 hodně let. Navíc tady, na malém městě, by se na příslušnost ke stranám až tak hledět nemělo...
[162] Vložil: Téměř nezúčastněný, 30.9.2017, 19:11:18
Nejsem občan VM, je to pro mě jen město s rozšířenou působností kam musím na úřady, a právě proto jsem se zájmem sledoval dění na posledním jednání městského zastupitelstva v uvedeném videu. Nejsem přívrženec ani bývalého vedení v čele s býv. starostou ani nového včele s p. Kašem. Ale ačkoliv si myslím, že p. Necid pro VM udělal kus práce, jeho odchod ze zasedání byl jako když malému dítěti vezmete cukrovinku a jeho pozdější vysvětlení týkající se člena rady za KSČM už bylo pouze proto, že se mu hodilo do krámu, to naproti tomu p. Blažek, i když je to patrně pěkně tvrdohlavý (až arogantní) člověk dohrál svou roli vrchního hádače až do konce. Za vrchol alibismu ovšem považuji vystoupení paní redaktorky s jejím tvrzením, že už její přítomnost na tomto zasedání je její ovlivňování. Právě že už to, že je redaktorkou v takovýchto novinách s takovým obsahem placených z městských peněz je ovlivňování. Aby nebyla nikým ovlivněna, musely by tyto noviny obsahovat pouze přepis ze zasedání zastupitelstva nebo rady bez jakýchkoliv příspěvků zastupitelů nebo rozhovorů s nimi, názorů, dalších článků atd. Ale největší prohru podle mě ukázali lidovci.
Ačkoliv se mně politika p. Bělobrádka a Jurečky vcelku líbí, velkomeziříčští lidovci jsou názornou ukázkou jejich pověstné prodejnosti, neboť najednou klidně spolupracují i s KSČM.
[163] Vložil: hehe, 30.9.2017, 19:41:45
Černoprdelníci půjdou i s čertem,když bude zisk.
[164] Vložil: Jindřiška, 30.9.2017, 22:00:37
Lidovci ve VM jsou největší hnus co jsem kdy viděla ..
[165] Vložil: tamten, 2.10.2017, 12:25:47
Nové volby!
[166] Vložil: m, 2.10.2017, 17:12:55
A hurá vyšetřovat! Fotbalové šatny a příspěvky fotbalu, Jupiter club, WC záchodky, soutěž na náměstí. A to jmenuji pouze to, o čem se veřejně ví.
[167] Vložil: trivrstvyharmasan, 2.10.2017, 20:02:19
Ten hajzl ze zlata by me taky zajimal,z Radovana ani prd nelezl,spis z toho mel bzundu .)
[168] Vložil: krkovička), 3.10.2017, 06:36:40
Prej nedovedu si představit kdybych odešel taky,spíš si nedovede představit jít dělat na jatka
[169] Vložil: Karel, 3.10.2017, 07:30:59
Za 1,5 mega se postaví dřevostavba do 70m2 ve VM se renovovalo WC, na kterým se nedá ani otočit. Na jednání jednoho zastupitelstva se pan starosta podřekl: " mě plat starosty neživí" je to dohledatelné.
[170] Vložil: Bylo nás pět..., 3.10.2017, 07:43:41
KIM utekl jak malej kluk, jeho svět se zhroutil. Hasičův taky, ten jen zvedal ruku a točil se jak korouhev bez vlastního názoru. Krkovička teď nemůže spát, už se těším co ze sebe vykoktá a jak se zase zesměšní, viz. pohádka o tom jak s bratrem stloukali máslo. Další z přespolních radních pobíhal po zámeckém parku nahý a čerpal energii JING. A údržbář s fotákem si taky oddechl.
[171] Vložil: Juryna, 3.10.2017, 16:09:10
Proč mám pocit, že příspěvky 165 - 170 psala jedna osoba? Že by někdo blízký 13 "statečným"?
[172] Vložil: Jana M., 3.10.2017, 18:30:33
Vážený pane exstarosto Necide, nenechte se otrávit a znechutit výše psanými diskuzními příspěvky. Věřím pevně, že v příštích volbách občané dokážou, že jste byl nejlepší starosta co pamatuji /a pamatuji už hodně/.Přeji Vám pevné zdraví.
[173] Vložil: Hehe, 3.10.2017, 19:04:08
Jakože si tady píše Petros se zástupcem třináctky!
Taky mám ten dojem 😎
[174] Vložil: Neber úplatky, 3.10.2017, 21:39:39
Necid je schopný-ale bohužel SCHOPNÝ VŠEHO pro prachy!
[175] Vložil: vaněk, 3.10.2017, 22:00:46
Jasně proto rezignoval ze zásady jděte už s těma pomluvama, který šíříte tam kam patříte
[176] Vložil: Lála, 3.10.2017, 23:42:28
Rezignoval třeba proto, že mu opozice zhoustla a dává na něj pozor! A on chudák už si nemůže dělat, co by chtěl.
[177] Vložil: ObObyč, 4.10.2017, 09:53:34
Kecy, prdy, beďary. Samé kecy, ale fakta a důkazy proti exstarostovi žádné. Jen jedna paní povídala ...
Pro rezignaci použiji obměnu slov jedné postavy z Černých baronů. " S takovým materiálem, co se tam dostal se nedá pracovat. Chce se blejt. Odcházím."
Udělal jsi dobře, Radku. Díky za vše, co jsi pro město udělal.
[178] Vložil: Hana, 4.10.2017, 14:20:59
Protože je třeba zaplatit právní služby, zřídili aktivisté "Za náměstí VM" transparentní bankovní účet 2801285834/2010.
Stav konta a přehled transakcí lze sledovat na bit.ly/transparentni
[179] Vložil: Vlasta, 4.10.2017, 14:36:44
Jen tak na okraj, ti, kteří jsou nadšení z nových radních a jejich spolupokrytců, by je měli požádat, aby jim pravdivě sdělili, kolik bude stát přestavba náměstí podle Mikuláška a kolik podle Cikána. Chcete-li něco kritizovat, tak musíte vědět co. https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/s851x315/22141272_320632565067467_7800265338113076882_n.jpg?oh=9f60d2f760b066827d8482fcae2c0d41&oe=5A79992E
[180] Vložil: 180, 4.10.2017, 14:50:39
Ta cena projektu podle Cikána v tabulce je ta, co měl poslat v září?
[181] Vložil: Pravda, 4.10.2017, 16:34:01
Zase lzi od iniciativy v podani Bilka, Salase a dalsich. Tyhle ceny jsou pouze orientacni a ty se pak meni pri dalsich jednani. To vam ale ti dobrosrdecni mirumilovni akviste nereknou..
[182] Vložil: Juryna, 4.10.2017, 17:24:09
Když chci něco porovnávat, musím mít dvě veličiny. Ty zde jsou i když, jak správně říká "Pravda", zatím orientační. Takže každá z nich může zaznamenat pohyb nahoru či dolů. Prosím tedy, milá "Pravdo", nešiř zde nepravdy a pomluvy, neodpovídá to tvému nicku.
[183] Vložil: Horák, 4.10.2017, 17:37:44
Dnes jsem se dočetl, že Necid nemůže být starosta města, kde je v Radě komunista. Píše, že po demokratické stránce je to v pořádku, ale on jako člen prvicové strany se tohoto procesu nemůže zůčastnit. nedávno tady nějaký Michlíček, možná ho někdo znáte. vysvětloval, co je to demokracie. to jsem také poprvé slyšel od čl. pravicové strany, že ví a že vůbec pochopil co je to demokracie. No a Necid to to také chápe, ale nerespektuje a svým chováním ukazuje, že to vlastně ani neuznává. Doufám, že až budou nějaké volby a bude tam tato "demekratická" strana, tak že ti, co opravdu ví a chápou co je demokracie a chtějí, aby zde byla demokracie, tak tuto stranu volit nebudou. Doufám, že se to projeví už ve volbách 20. a 21. 10.2017. To je to vítězství demokracie.
[184] Vložil: ObObyč, 5.10.2017, 06:33:27
Včera jsem četl zajímavý článek : https://jihlava.idnes.cz/krize-radnice-velke-mezirici-koalice-kscm-kdu-csl-politika-vysocina-110-/jihlava-zpravy.aspx?c=A171004_355781_jihlava-zpravy_mv.
Zaujalo mne v něm vyjádření zastupitele Rosy, cituji:
"Spory podle něj vyhrotilo bývalé vedení tím, že „tlačilo“ pouze jednu variantu rekonstrukce náměstí. Rosa chce, aby si občané vybrali z více možností."
Má tak krátkou paměť nebo mluví vždy tak, jak se zrovna hodí?
Vždyť 5.9.2017 zastupitelé, jejichž je lídrem, odhlasovali a prosadili usnesení jímž, cituji "usnesením uložili starostovi města již jednat s doc. ing. arch. Cikánem na přípravě smlouvy na projektovou dokumentaci na rekonstrukci náměstí a zároveň, aby tuto smlouvu předložil ke schválení zastupitelstvu". Tedy opět zvýhodňování jednoho řešení, další návrh nemá šanci.
Zajímavé také je, že všechna prohlášení a stanoviska k této krizi publikuje p.zastupitel Blažek. Zda je jejich autorem nechť každý posoudí. Nebo je jen hlásnou troubou "šedé eminence" v pozadí?
[185] Vložil: 185, 5.10.2017, 09:44:44
Stejně jako si nechali vypracovat smlouvu s Mikuláškem, tak si nechají vypracovat smlouvu s Cikánem, nijak si to neodporuje.
[186] Vložil: občanka, 5.10.2017, 10:41:22
ad 183-Horák: dobrý příspěvek, souhlasím.
[187] Vložil: ObObyč, 5.10.2017, 14:41:54
Vložile Vy jste viděl nějakou smlouvu s Mikuláškem? Pokud si dobře vzpomínám, bylo zde prezentováno, že starosta chtěl jednat o smlouvě, ale "neohrožená 13" mu to strikně zatrhla, žádný návrh smlouvy od ing.arch. Mikuláška neposuzovala a Mikuláškův návrh vzešlý ze soutěže smetla ze stolu. V tom vidím rozdíl a nerovný přístup k jednotlivým návrhům.
[188] Vložil: Nadhled, 5.10.2017, 21:23:15
Pro 184 - Tak jak se připravovala smlouva s Mikuláškem a zastupitelstvo ji následně nepřijalo, tak se musí připravit smlouva s Cikánem a když se neschválí bude se chystat smlouva s třetím. Není to žádné zvýhodňování, je to přesný postup podle pravidel soutěže.
[189] Vložil: Libuše Kotoučková, 6.10.2017, 05:51:31
Neznám zmíněné návrhy na rekonstrukci náměstí, ale já to vnímám tak, že horko těžko jakýkoliv návrh bude křísit skomírající náměstí...skomírá dlouhodobě...návštěvník Náměstí se nemá čím potěšit, pokud se mu podaří zaparkovat a Náměstím procházet...Náměstí chybí rozmanitost, obchůdky, stánky, posezení u stolečků, takové to lidské hemžení sem tam..což jsem obdivovala kupříkladu v létě v Poličce nebo v Bystřici n.Pernštejnem...Náměstí nezachrání 2x do roka jednodenní řemeslné trhy, kdy stánkařů ubývá ..hovořila jsem jak s prodejci o trzích, tak i s prodejci o pouti - platí velký poplatek z místa prodeje...jedou raději jinam..mám pocit, že tímto směrem by se měla ubírat obroda našeho Náměstí.
[190] Vložil: ObObyč, 6.10.2017, 07:10:23
Nadhlede, dtto [187].
[191] Vložil: Budvar, 6.10.2017, 07:38:35
Upřímně, naše náměstí je jeden velkej hnus, když tam nemusím kvůli bance, či úřadu, tak tam ani nejdu. Pokud bude stále plnit funkci parkoviště, tak mu žádné nákladné předláždění, kácení a jiné úpravy nepomohou. Když se chcete dostat z horního chodníku na spodní, tak musíte překonat čtyři řady aut a přitom dávat pozor, aby vás další "číhající popojížděči", čekající na místo k zaparkování, nesejmuli. Obchody na náměstí postupně skomírají a jako třešnička na dortíčku je pro návštěvníky města určitě ta prázdná neutěšená výloha zavřeného obchodu u kostela. Já být turista, tak si zrovna v tomhle místě a při pohledu na to parkoviště a mumraj řeknu...proboha, co tady budu dělat ?
[192] Vložil: 192, 6.10.2017, 08:15:47
190: Květnové zasedání zastupitelstva, čas 1:48:20, jestli jsem to dobře pochopil, tak existuje i víc verzí té smlouvy po nějakých jednáních.
[193] Vložil: ObObyč, 6.10.2017, 09:54:05
Doporučuji si přečíst tyto zápisy ze zastupitelstva:
www.velkemezirici.cz…
www.velkemezirici.cz…
usnesení č.25 z 27.6.2017
Z prvního vyplývá, že návrh smlouvy v té době neexistoval a pouze bylo o něm bylo a dále mělo být jednáno.
Druhý ukazuje, že zastupitelstvo žádný návrh smlouvy s Mikuláškem neprojednávalo, pouze jím bylo uloženo skončit jednací řízení s prvním a zahájit je s druhým, aniž by by byla smlouva s prvním nějak projednávána a posuzována.
Tak to vyplývá z oficiálních zápisů zastupitelstva města.
[194] Vložil: 194, 6.10.2017, 11:03:05
No a ze záznamu zjistíte, že návrh existuje a existoval už v květnu.
[195] Vložil: ObObyč, 6.10.2017, 11:24:18
K vyjadřovacím schopnostem našich zastupitelů formou mluveného slova bych se radši nevyjadřoval. Mnohdy ani neví co mluví...
Littera scripta manet.
[196] Vložil: 196, 6.10.2017, 13:32:02
V těch usenseních většinou nic moc napsáno není, takže nevím, kam tím neustále míříte.
[197] Vložil: Lenka, 6.10.2017, 15:03:12
Ano, naše náměstí je jedno velké parkoviště a pro chodce je to hrůza. O nějaké klidové zóně se nedá mluvit. Např i v Novém Městě se dá na náměstí v klidu posedět. Dokud se nevyřeší parkování jinde, nemá cenu předělávat náměstí. A ty trhy - někde jsou pravidelně každou sobotu.např v Tišnově. A jsou tam samé regionální potraviny nebo výrobky. Moc se mi to tam líbí
[198] Vložil: Pepa, 6.10.2017, 23:20:34
Necid prej nebude sedět s komunistou (který ale není komunista, pouze na jejich kandidátce) v jedné radě. A nebyli náhodou jeho rodiče v KSČ?
[199] Vložil: 198, 8.10.2017, 21:18:10
Sedí s komunistou v krajském zastupitelstvu. Zajímalo by mě jestli tedy odejde i odtud
[200] Vložil: 200, 9.10.2017, 13:25:27
zastupitelstvo není rada komunisti bohužel sedí v parlamentu, protože je po 89 nezakázali jako extrémistickou stranu
[201] Vložil: Pro 200, 9.10.2017, 16:00:41
Ani v naší radě žádný komunista není.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

MATRIGO: Hledáme technika datových sítí
TOPlist