Dnes je 21. ledna 2022, svátek má Běla, zítra Slavomír.
  • Město aktuálně nechává předělávat bývalý internát zemědělky na byty pro seniory.
  • Oprava kurtů na Areálu zdraví.
  • Policisté pátrají po pachateli, který posprejoval vrata garáže na Bezručově ulici.
  • Ve Lhotkách mají nové multifunkční hřiště, hned jak to počasí dovolí začne sloužit veřejnosti.
  • Stále máte možnost vidět betlém lesních zvířátek předzahrádce domu č.16 ve Lhotkách.

Město chce omezit diskotéky

ZPRÁVY - VELMEZOVKY - 24. 6. 2008 - komentářů 0

EXCALIBUR Music Club
EXCALIBUR Music Club
foto: -mk-
Sedmička

Město Velké Meziříčí chce přistoupit k razantnímu kroku proti provozovatelům diskoték v našem městě. Připravovaná vyhláška by měla diskotéky výrazně omezovat.


Mladí lidé a provozovatelé diskoték ve Velkém Meziříčí bijí na poplach. Co se děje? Velkomeziříčská radnice chce totiž mladým lidem omezit hudbu na diskotékách. Ve Velkém Meziříčí se momentálně nachází dvě diskotéky, Sedmička a konkurenční Excalibur Music Club. Ovšem nyní oba provozovatele spojuje stejný problém, který může mít zásadní dopad na jejich existenci.

Nelze omezit provoz diskoték
Původně se objevily informace, že radní našeho města chtějí omezit provozní dobu diskoték, avšak omezení se má týkat veřejně reprodukované hudby. „Vyhláška nemůže omezit otevírací dobu tohoto zařízení, ale může pouze omezit provozní dobu veřejného provozování hudby, nelze to chápat, že by došlo k uzavření toho zařízení,“ říká starosta města ing. František Bradáč. Z toho plyne, že na diskotéku by tak mohli mladí lidé chodit dál, ale byla by tu omezena hudba.

Kdo koho diskriminuje?
Mladí lidé hovoří o diskriminaci, že nebudou mít místo, kam by se šli bavit za hudbou. Starosta města však pokládá otázku, zda nejdou diskriminováni okolní obyvatelé, kteří jsou rušeni neúměrným hlukem a nepořádkem, který vzniká o víkendech na ulicích. Ovšem zde by se nabízela otázka, kdo zodpovídá za lidi, kteří vyjdou z klubů? V klubu je to jednoznačně provozovatel, dokonce i do několika metrů v blízkosti objektu. Ale v dalších částech města už by za pořádek měla ručit policie.

Scházení se na diskotékách nebude nikdo bránit
Provozovatelé hlásají, že diskotéky provozovat budou i nadále, starosta města, že nikdo mladým lidem nebude bránit v setkávání. „Nikdo nechce bránit mladým lidem, aby se na diskotékách scházeli. Pouze pokud se budou chovat slušně a nebudou dělat nepořádky, ničit veřejné zařízení, tak jim nebude nikdo bránit, aby se tam scházeli,“ upřesňuje ing. Bradáč. Ze street-party a lidí v ulicích starosta strach nemá.

Jednání s majiteli diskoték nikam nevedlo
Podle slov ing. Františka Bradáče proběhla jednání s majiteli diskoték. Ty však nikam nevedla, jak uvádí. Nenašli žádnou společnou řeč. Majitelé však oponují, že s nimi bylo jednáno naposledy zhruba před rokem, kdy byli pozváni na jednání rady města.

Vyhláška bude specifikovat jednotlivé lokality města
Vyhláška, která může být předložena k jednání až v září na jednání rady města, by měla v sobě zahrnovat jednotlivá místa. „Vyhláška specifikuje přímo jednotlivé lokality města, kde je možné provozní dobu té veřejné produkce hudby omezit,“ přiblížil část vyhlášky ing. F. Bradáč, starosta města Velké Meziříčí. Celý problém se tedy asi začne řešit nejdříve po prázdninách. Je tedy vyloučeno, že by lidé během letních měsíců neměli kam vyrazit za zábavou.

Kompletní rozhovor se starostou města k omezení týkajících se diskoték, si poslechněte v následujícím rozhovoru: (délka 5:54)

Ing. František Bradáč
foto

Autor: -pb-

Čtěte také

26. 10. 2021 - Vše je připraveno ke zprovoznění mostu na Třebíčské

Semafory jsou již nainstalovány. V odpoledních hodinách by mělo dojít ke zprůjezdnění mostu na Třebíčské ulici. Průjezd ulicí umožní kyvadlově semafory

25. 5. 2021 - Boží muka na Uhřínovské by se mohly dočkat opravy už letos

Chátrající Boží muka na křižovatce Uhřínovská - Jihlavská, o které se starali dobrovolníci, by se letos mohly dočkat opravy.

30. 8. 2021 - Na vernisáž výstavy děl nominovaných na Českou cenu za architekturu dorazili významní politici

V neděli 29. srpna se po 15 hodině uskutečnila na pódiu uprostřed náměstí vernisáž výstavy za účasti hostů.

1. 1. 2022 - Novoroční ohňostroj město nechalo odpálit z Fajtova kopce

Letošní novoroční ohňostroj nechalo město kvůli protiepidemickým opatřením při setkávání více osob přesunout z náměstí na Fajtův kopec.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 63.

[1] Vložil: Mikey, 24.6.2008, 18:40:58
Nechápu to... To je k smíchu.
[2] Vložil: Tanečník, 24.6.2008, 19:47:49
Když se zakazovalo za komančů,tak to bylo nedemokratické.Dnes prý máme demokracii a nejraději by zakazovali všichni a všechno.Jak po takové diskotéce vypadá druhý den ve škole,nebo v práci.
[3] Vložil: tyna, 24.6.2008, 20:09:47
Neví co říká. Jak chce dokázat že jsou to lidé z diskoték.
Na radnici mají své jisté, bez investic a rizik, k tomu občas úplateček a to se to pak zakazuje.
[4] Vložil: Kotoučková, 24.6.2008, 21:29:24
Je to celé postavené pěkně na hlavu,no Kocourkov jak vyšitý.
Pane starosto prosím Vás diskotéka bez hudby, co je to za blbinu?
Já na rozdíl od Vás i ve svém věku na Sedmičku chodím a cítím to jako obrovskou diskriminaci, když si tam po 21.oohod. příjdu posedět, zatančit o úderem půlnoci pan Prchal vypne "bedničku", protože promiťe mi ten výraz "dědečci" v sousedství nemohou spinkat.Tak ať jdou na diskotéku.
Mně tedy jednoročně Ples města chuť si zatancovat, trn z paty nevytrhne. A ani bych tam nešla, raději mezi mladé.
A když jste zmínil, že po půlnoci může diskotéka pokračovat bez hudby - to budeme zase jednou celostátní vyjímka a pěkně hloupá,tak stejně ti účastníci diskotéky půjdou nad ránem domů, bude hluk, bude nepořádek, atd. Takže to celé postrádá logiku.
Vážně v tomto městě se stává čím dál více bydlení za trest.
Takže až někdo chytrý a tolerantní najde prostor pro diskotéky někde "kousek" dál bude to jako v té pohádce, když si chtěl švec zazpívat, musel běžet do sousedního království.
Panebože "padesátníci" nebuďte tak strašně staří a zapšklí!!!!!!
Doporučuji zajít si na diskotéku, pan Prchal je výborný DJ, když uvidí postarší tváře, dá i tu správnou hudbičku a za půl hodinky budete poskakovat jako za mlada a až zažijete ten pocit, změníte jistě názor.
Pro udržení pořádku ve městě je snad policie, ne?
[5] Vložil: bluma, 24.6.2008, 20:46:24
O tom nepořádku že to dělaj mladí by se dalo polemyzovat. Nejednou jsem viděla pány z radního vedení a jiné pány v řediteslkých křesílkách jak bourají poplenice, kopou odpadky přes sebe, vrážení do stěn domů atd.. :o)
[6] Vložil: Hráč, 24.6.2008, 23:21:34
Ono to není jenom o "dědečcích"... Celé město je totiž vedený ne z radnice, ale z kostela a fary... a logické je, že se místa neřesti jako Ex nebo 7 "našemu Pánu" nelíbí :-D Mám návrh, zorganizujeme nějakou protestní streetparty přímo před kostelem, ať má pan kněz na co koukat :-D
[7] Vložil: xxx, 24.6.2008, 22:48:41
Celý komplex se stavěl s tím že tam bude diskotéka.Bohužel nejmenovaný zastupitel z radnice si tam koupil byt a už se bude omezovat....
[8] Vložil: deny, 25.6.2008, 08:50:55
Ale Peňáz odchází takže by se tu to mohlo pročistit a konečně bychom mohli začít žít!!!! HURÁÁÁÁÁÁÁÁ!! :)
[9] Vložil: ghes, 25.6.2008, 09:56:37
jsem zvědavý, kolik návrhů na omezení diskotéky by bylo, kdyby "ten nejmenovaný" pan radní ten byt tam nebyl. Jsme malé město a víme, kdo kope za jaký tým. a teď otázka: Pane radní, vy jste to nevěděl, že tam bude diskotéka, když jste si ten byt kupoval?
[10] Vložil: Michal, 25.6.2008, 13:44:20
jeeee voni chcou zavrit diskoteky no to bude prdel az se vsichni sejdem o pulnoci u radnice a vymlatime jim okna
[11] Vložil: Libuše, 25.6.2008, 14:41:38
Třeba nám měsíc září přinese "určité" změny? Kdo ví?
[12] Vložil: Vladimír, 25.6.2008, 14:55:18
Jako řada jiných nápadů pánů radních v našem městě je to diskutabilní. Ale hluk a nepořádek je potřeba řešit. Teď jde jen o to jak. Jak se zdá radní to navrhovaným způsobem řešit mouhou, s tím nic nenaděláme. Pořád ale jde o to, že si za to provozovatelé a návštěvníci mouhou sami.

Takže rada pro návštěvníky a provozovatele diskoték:

1. uberte na hlasitosti hudby
2. nedělejte hluk a nepořádek na veřejných prostranstvích

A potom nebude co řešit, nemyslíte?

[13] Vložil: Ella, 25.6.2008, 14:57:31
Nejsou to nějaký drby? Který radní tam bydlí?
Ve Velkomeziříčsku se minulý týden psalo, že to nebylo zkolaudované jako diskotéka, ale přece když se to jako diskotéka užívá, tak to snad potom dodatečně někdo schválit musel? Co je tohle za Kocourkov? Něco zakázat umí každý, ale chtít to nějak vyřešit je už věc druhá, že? Diskotéka do půlnoci je blbost!!!
Změny v září? Že by nové volby?
[14] Vložil: GORE, 25.6.2008, 20:45:21
jupi! konec opilych a pozvracenych nactiletych!
gogogo!
nemate delat bordel a bugr, decka
[15] Vložil: Jackxl, 25.6.2008, 21:17:47
Tak ať si do diskoték pořídí protihlukové stěny za penízky radních.Pak hluk z diskoték nebude a "dědečci" budou držet hubu.
Sám na diskotéky ale nechodím,tak mě to nějak zvlášť neštve.
[16] Vložil: hmmm, 26.6.2008, 16:57:51
Hele ,ale vy jsi asi myslíte když zavřete 7 a Exko tak bordel nebude? To budou právě ty lidi chodit ven a dělat jěště větší bordel.Prostě je to totální kravina!S těma stěnama za keše radní je dobrej nápad :-)
[17] Vložil: zabka, 27.6.2008, 02:43:30
tohle mesto je fakt k smichu. Jak vedeni umi zmrvit silnice tak zmrvijou uz fakt vsechno. Chtelo by to tam procistit.
[18] Vložil: Tom, 27.6.2008, 10:51:17
Zavřít!!! Sice miluju diskoteky, ale Excalibur, není diskoteka... je to taková městská zábava... nebo jinak Vesnická diskotéka... by se dalo nazvat... křupan vedle křupana a navíc ta hudba z radia vysočina, to je k zblití. Proto jezdím ruzně po republice do lepších klubů, kde se taky zaroveňi lidi chovají líp.. a neee jak tady... před excalibrem imrvere nabl*to a kdoví co ještě!!!
[19] Vložil: Any, 27.6.2008, 10:58:06
díky díky díky... opravdu sem se zasmála :)))
..tak - a teď ale vážně ;)
[20] Vložil: Joena, 27.6.2008, 14:21:25
Bradac nema strach ze kdyz diskoteky budou do 12tak decka nebudou po meste..tak to se trochu plete ne to budou vim to treba od sebe co budu delat,kdyz od 12bude zavreno.
[21] Vložil: Tomik, 27.6.2008, 14:36:30
ZAVRIT excalibur je pro smich
[22] Vložil: pan F, 28.6.2008, 14:15:13
heh, ten pán, že je starosta... dle vyjadřování, by mohl dělat ve varieté...
[23] Vložil: michal, 28.6.2008, 17:25:58
Takovou kravinu může vymyslet jenom Bradáč ..a ten jeho spol....dědci kteří neví o co v dnešní době de protože jsou 100let za opicema...starci
[24] Vložil: Andrejka..:-*, 28.6.2008, 22:26:49
Ať to zkusej, když nám zavřou diskotéky, tam jim ukážeme co je to bordel v ulicích!!:-D Jo jinak teda vzkaz, nebo spíš otázka pro \"pana starostu\":-D : Vážně si myslíte že se diskotéce bez hudby dá říkat diskotéka???:-D:-D Já teda vím že jste o moc starší než my všichni co na Ex chodíme, takže se dá předpokládat že Vám tyhle kluby nic moc neříkaj, páč si nebudem nic nalhávat, z mladejch let už jste dávno vyrostl, ale celá tahle šaškárna je pěkně k smíchu...:-D Co se třeba v první řadě zamyslet, než tam na radnici něco takovýdleho vypustíte z pusy???To že si nějácí dědoušci a Paní Marie stěžujou na hluk je sice smutný, ale já bych na jejich místě radši řešila místa na hřbitově, než omezování mládeže...:-D
[25] Vložil: Ket, 28.6.2008, 22:26:53
To je fakt vysoká inteligence... Nemůžou udělat pořádek, protože to prostě nezvládnou a nechce se jim dávat peníze(který si těď prostě můžou sypat do kapes) na zvýšení počtu policistů, kteří by to mohli hlídat a tak zakážou dvě diskotéky a myslí si, že to pomůže, vždyť je tu mnohem víc podniků a i když budou na okraji městě, nebo za okrajem, tak stejně se přes město budou všichni vracet domů... A zase je to na nic.. A navíc... Je trochu nesprvedlivý udělat toto omezení pouze na některé ulice.. To je diskriminace, když zakázat hudbu po půlnoci, což je fakt totální nesmysl, tak úplně všude... A městské plesy a další akce, třeba pořádané městem nevyjímaje..;) To si dovedete představit, že se někde bavíte a po půlnoci ani jedna písnička..? Vždyť je to nesmysl... Zamyslete se(to zapnete mozek-takový to v hlavně...jestli to tam teda máte)
[26] Vložil: inka, 28.6.2008, 22:26:55
prosim vas co se tady vubec resi ? jste normalni aby diskoteka byla po 12 hodine bez hudby??? co by to pak bylo za diskoteku ...??? resite hlouposti a jestli vam jde jen o ten neporadek .. tak to bude vzdycky vsude ... a ne jen z diskotek !!!! zamyslete se nad sebou !!! je to ubohy!!!
[27] Vložil: Kotoučková, 29.6.2008, 08:54:59
Ono to bude také tím, že jsme takové prdelkaté městečičinko, co si hraje na velké město - hlavně image některých \"vysoce\" postavených úředníčků. Ale ti by měli vzít do ranečku pár buchet a jít na zkušenou do opravdového světa a pak by se řešili závažnější a důležitější věci, než to jestli diskotéka s hudbou nebo bez, jestli v té ulici ano, v té ulici ne, apod.
Když jsem o tomto nápadu -zakázat od půlnoci hudbu -líčila jedné moudré a velmi chytré ženě z Brna, nejprve se dlouho, dlouho smála a pak jsme vymyslely, což to takhle nabídnout jako inovaci provozovateli diskoték v Boby centru v Brně??????
[28] Vložil: LUFI, 29.6.2008, 16:56:05
TOHLE NEMÁ OBDOB,DŮCHODCI UŽ NEVÍ CO BY,PRÝ JE RUŠÍ TROUBENÍ TAXY SLUŽEB COOO????CHODÍM TAM ČASTO A JEŠTĚ NIKDY JSEM TROUBENÍ NESLYŠELA,DĚDÍCÍ TRPÍ NESPAVOSTÍ KVŮLI DTÁŘÍ A NÉ KVŮLI HUDBĚ,JEN UŽ NEVÍ KOHO POBOUŘIT,NEMAJ PROSTĚ VE SVÉM VOLNU CO DĚLAT,JSOU NEVYUŽITÍ,TAK OTRAVUJÍ MLADÉ,JÁ PRACUJI VE ZDRAVOTNICTVÍ A VÍM JAK TO CHODÍ!!!!!!!!
[29] Vložil: Any, 29.6.2008, 18:51:06
Tak jsem ten rozhovor pouštěla celé rodině..všichni jsme se zasmáli. Jen by mě zajímalo, jestli to zde čtou také ti \"shora\" ...že by se tu k tomu také vyjádřili?! (Anebo budou dělat mrtvé brouky nad touto hromadou příspěvků a dál si razit tu svou...?)
[30] Vložil: Budíček, 29.6.2008, 21:59:53
Možná by nebylo špatné, kdyby se na diskotéce začal vyučovat český jazyk, protože příspěvky jsou opravdu hvězdné. Velké Meziříčí se stává městem lůzy a nebo co ?!
[31] Vložil: delihc, 30.6.2008, 18:31:19
Ja nevim? Nezda se mi, ze by diskoteka vyvolavala neporadek pane starosto, myslim si, ze to bude spis alkohol a tim, ze omezite diskoteku, chlastat se z prominutim bude stejne, akorat uz lidi nebude nic na diskotece drzet a z hospody pujdou rovnou do ulic... Budíčku - ty jses typickej ceskej uboZACEK, urazet to by ti slo, ale prijit s poradnym navrhem to ne.
[32] Vložil: delihc, 1.7.2008, 08:55:21
Jinak jeste k omezeni diskotek - jako priklad jak to muze dopadnout, kdyz se to nesmyslne omezi, tak nam muze poslouzit Anglie, kde po pulnoci mladi zewvluji v ulicich a v opilosti delaji vytrznosti nebo perou, protoze se nemaji kde bavit. Jinak me osobne, zavreni nejake diskoteky nevadi, protoze tam nechodim...ale mam pocit, ze zavrenim se toho moc nevyresi. Stejne si myslim, ze vic nez lide z VM, delaji ten nocni binec navstevnici z Jihlavy, Trebice a okoli....
[33] Vložil: Budíček, 1.7.2008, 21:52:51
Řešení by bylo úplně jednoduché, ale k takovému stejně tady nedospějí! Jen se podívejte do jiných měst, všude už pochopili, že budoucností v dopravě jsou kruhové objezdy. Co vyrobili u nás - křižovatky, kde i v noci stojíte na červenou a nikde nikdo. Tak nevím, jak ještě můžete doufat v nějaké rozumné řešení.

Zimní stadion postavili na tom nejmenším možném místě a parkoviště, tam se zajíždí z protisměru, opět anomálie hodná VM. A proto bych nic převratného nečekal. Dopadne to jako vždy, nic - nic - nic. Ale máme alespoň jednu výhodu. Pokud to půjde tak dále, určitě se zde bude brzy natáček úspěšného filmu - U nás v kocourkově. Myslím si, že by mohli začít hned po prázdninách!!!!!!!!!!!
[34] Vložil: Doudleba, 3.7.2008, 14:15:50
Tohle přece nemůže být problém jenom VelMezu. To museli řešit skoro v každém větším městě. Nebo že by akorát jinde měli výkonnou městskou/státní policii, fungující stavební a živnostenské odbory na radnici a radní, kteří činnost zmíněných složek a orgánů dokážou koordinovat ?
[35] Vložil: vaše jméno..., 3.7.2008, 15:01:56
no konecne to nekdo vsechno zavre, parada uz tesim, bezte plakat k mamince pubescenti ^^
[36] Vložil: Michal, 3.7.2008, 19:58:48
o pulnoci tam teprve zacinaji chodit lidi a oni to chou zavrit no ty vole to me poser na moje holi zada
[37] Vložil: chřestýš, 4.7.2008, 17:22:28
To jsou opravdu správný fóry.Za chvíli budou chtít,aby se třeba na pouťové zábavě v Mostištích,od půlnoci lidé bavili bez hudby.Teda přátelé,s tím by mohl někdo přijít - ten by utíkal... Jinak,ač mám mladé lidi rád,souhlasím s budíčkem.Nejen dle těchto příspěvků soudě,není pro mládež dnes psané slovo tím,čím by býti mělo.Krásná čeština našich klasiků se nějak vytrácí a já jen doufám,že nezmizí docela.
[38] Vložil: Townman, 6.7.2008, 08:30:46
Pouťové zábavy by městská a farní rada mohla pořešit tak,že v době jejich konání,by speciální vyhláškou na všech hodinách ve Velkém Meziříčí a okolí zrušila číslovku 12 a půlnoc by vůbec nebyla...
[39] Vložil: abc, 7.7.2008, 18:57:56
myslim že by stacilo dat na disco vstup od 17-18 a pak by bordel nebyl,jenze to by mily majitele disco museli zajistit.takze si za to muzou vlastne sami,kdyby nenalivali mladsim 18,kteri neznaji svoji miru a jeste machruji jak se kdo opil.vse by bylo vyreseny
[40] Vložil: Jarek S., Katovsko, 8.7.2008, 09:54:28
Víte co, Medřičáci??? Zlatej Prasec.... Nebo-li Club 007 Hradčany u Tišnova....... Postavte disco za městem a máte klid....... :-) Nemusíte se pak zbytečně rozčilovat nad trapnýma Medřičskýma zákazama. klub by pak prosperoval a Vy všichni byste byli spokojeni. S pozdravem Jarek S.
[41] Vložil: Piscot, 8.7.2008, 14:14:06
Podle mě, vstup od 17-18 vůbec nic nevyřeší. Takový ten bordel o kterým tu tlacháte stejně dělají starší. Zavření dikotéky vyřeší tak to, že nebude nahlas puštěná muzika, ale lidi stejně vyrazí do ulic...ale neřekl bych že by se zrovna všichni návštěvníci hned pustili do demolování města. Určitě se najdou skupinky mentálně slabších jedinců, kteří budou pít krabičáky a jiné pochutiny v pet lahvích, vyřvávat a \"zpívat\" a myslet si o sobě, jak jsou hrozně důležití a zajímaví. Ale zdaleka ne všichni obyvatelé Meziříčí jsou na psychické úrovni nedomrlého šimpanze a ti kteří jsou, výše zmíněné stejně dělají už teď... Poměrně dobrý kompromis se zdá být otevírací doba diskotéky nezměněná, jen po půlnoci ztlumení muziky... nerušilo by to okolní nespavce, kteří si z jakéhosi důvodu koupili byt v sousedství diskotéky -což jim najednou začalo vadit-, a stále by se na diskotéce dalo aspoň něco poslouchat i když s tancem by to již bylo horší...ale lidem, kteří se umí bavit, by to myslím stejně nevadilo a šli se \"vyřádit\" na parket, třeba s podporou nějakého toho drinku :).
[42] Vložil: dapanaja, 8.7.2008, 18:14:55
hej tak ted me s kamaradkou napadl uplne bezvadnej napad!!! at si po pulnoci vsici nasadej sluchatka a pusti svy mp3 prehravace a kazdej si bude parit na to co ma rad a co se mu libi a nebudou muset byt zadny spešl akce pro technaře, rockery a nebo hiphopery a taky se nebudou muset o sobotach konat oldies party:) co na ti rikate??? a nadchl nas napad s tou diskotékou za mestem...treba by pak v sousedstvi neremcali furt taky
[43] Vložil: abc, 9.7.2008, 13:18:35
tak to bych pak nemusela chodit na disco,kdyz by pak kazdej kalil sam,tak s těma mp3 mi neprijde moc dobry,ale jak rika piscot to celkem jde,a nevite jestli to bude uplne bez hudby nebo bude hudba jenom stlumena??
[44] Vložil: prkako, 9.7.2008, 13:57:37
to abc: nepochopila jsi srandu? tak to je jasný, že to nebylo myšlený vážně!
[45] Vložil: karambol, 9.7.2008, 14:01:05
takze na excaliburu uz do 18ti davno nenalivaji, jenze se najde nekdo, kdo ti koupi, co chces:) omezit vstup od 17ti-18ti co se tim vyresi????? co 15ti a 16tileti? maji sedet doma, chodit spat po vecernicku?? nic proti, ale mi rodice zacali parit uz ve 14:) a bylo to za komunistu. a k tomu jazyku... jasny cestina je krasny jazyk, budme na nej vsichni hrdi co?:D:D jenze dneska pomerne jazyk nepodstatny.... to zas prohlasil nekdo, kdo si mysli ze CR a vse, co k ni patri je strasne dulezity stat ze?...
[46] Vložil: Ela, 10.7.2008, 11:03:04
Karambole, Karambole, nepodstatný možná, ale tady se píše česky, takže by to mohlo být hezky česky....Až se tu bude psát anglicky, tak uvidíme, jak hezky anglicky to bude!!! Ale jinak se zbytkem souhlasím.
[47] Vložil: Chřestýš, 10.7.2008, 12:41:44
Panebože to snad ne? Kam zmizela nějaká národní hrdost?! Jestli je pro karambola čeština nepodstatný jazyk,tak chápu - ze pise vsechno jako smsku. Saifrt,Drda či Čapek se musí otáčet v hrobě. Skuste si přeložit do Angličtiny - červeňoučké jablíčko - na to co vám z toho vyjde,bych takovou chuť neměl! Navíc ta poslední karambolova věta je pěkný zmetek nejen obsahově,ale i co se slohu týče. Ja ne nemec ,Já správná čecha,že?
[48] Vložil: kakabus, 13.7.2008, 20:36:27
Chřestýši naprosto s tebou souhlasim a ano 15ti a 16ti letí mají sedět doma na zadku na některý věci sou prostě ještě moc malý.
[49] Vložil: abc, 13.7.2008, 20:36:28
souhlasim s kakabus,jsou jeste maly a nemusi mit vsechno co chteji uz ve 14.tak at zkusi zabavy odtud si myslim ze je nevyhodi.to s tou hudbou plati uz ted???
[50] Vložil: kakabus, 13.7.2008, 20:36:34
Jenže zábavě se nedá říkat zábava ale ožíračka. Je to od slova bavit se ten alkohol k tomu patří ale lidi by se tam měli bavit!!!! Jako to mu bývalo dřív
[51] Vložil: Piscot, 13.7.2008, 20:36:44
abc: pokud bys ten článek četl, tak by sis všimnul poslední věty:

\"Celý problém se tedy asi začne řešit nejdříve po prázdninách. Je tedy vyloučeno, že by lidé během letních měsíců neměli kam vyrazit za zábavou.\"
[52] Vložil: ???, 13.7.2008, 20:36:45
slysel sem ez prej odl edna uz to je zakazny ?? co je na tom pravdy??
[53] Vložil: Piscot, 13.7.2008, 20:36:50
???: Opět, pokud bys opravdu četl článek, předcházející této diskuzi, zjistil bys, že nemnoho...
[54] Vložil: abc, 13.7.2008, 20:36:56
Jo diky Piscot,:).
[55] Vložil: abc, 13.7.2008, 21:47:05
no to hlasování vypada zajimave?:))))
[56] Vložil: prkako, 14.7.2008, 16:08:23
Jaktože najednou tolik lidí hlasuje pro to omezení? :-O Věřila bych, že je to nějakej podvod!... :-(
[57] Vložil: exwomen, 14.7.2008, 19:12:09
Mám jedno úplně jednoduché řešení, pro asi takto složitý problém pro naše radní a město!!!Co takhle po půlnoci jen ubrat na nějakém tom decibelu a ven postavit chlapce vyhazovače, aby dohlíželi, na pořádek kolem exka a do ulic, kde už by oni neměli kompetenci, tak postavit naše pány měšťáky, kteří stejně nemají co na práci a tak by byli, alespon prospěšní jak obyvatelům centra, tak města celkově!!A možná, že by si na to účastníci, naší skoro jediné diskotéky časem zvykli a byl by pořádek!!!Jinak z textu určitě vyznělo, že jsem proti zavření diskoték!!je to hrozná blbost a absolutní krok zpět do socialismu a komunismu!!a to přece nemůžeme dovolit, když se tak hrneme do EU!!!
[58] Vložil: abc, 14.7.2008, 20:18:29
Sorry ale jako aby byly měštáci porad pred disco by se mi vubec nelibilo,spíše by se ti fakani meli chovat jako dospeli.kdyz chcou jako dospeli chodit na disco--to si myslim ze by si to meli lidi rikat mezi ebou.alespon kdyz uvidime nekde nokho ozraliho tak se ho muzeete zeptat jestli nechce pomoct dom.
[59] Vložil: abc, 14.7.2008, 20:21:20
Myslim že ty nase disco nikoho nebavi,proto ty lidi tak hlasuji vis???a je fakt ze ten bordel v noci na ulicich je..nechapu ze nekdo zbytecne nici znacky,vysypává kontejnery atd,a ti co to delaji jsou pekní sobci a debilové a mysli si ze jsou hrozne drsní...ale opak je pravdou
[60] Vložil: Bitch, 15.7.2008, 16:17:05
cely strašně vtipny! sousedi nemužou spat jen kvuli hudbe? ja myslel že jde i o ten nablitej bordel a řvouci opilce. Pokud se omezi hudba chlastani tim neomezite! a blit se bude pořad ;) chtělo by se to nejdřiv zamyslet než vyvolavat tuhle paniku. Jen vznikaji blby drby a město škodí samo sobě!!! Takže se vykašlete na omezovani papirama a rači nakopejte policajty do zadku! Omlouvam se že je to napsane tak ostře, ale jinak to sem opravdu nejde xD
[61] Vložil: M tejs, 19.7.2008, 21:20:51
takovej pjeknej klub kde se dá poslouchat taneční muzika a oni to chcou omezit! vymejšliljou samé p....... dit je to pravda to si tam stežujou duchodci že nemužou spát,ale ten nepořádek to delaj machýrci a my za to trpíme.starosta je divnej
[62] Vložil: M tejs , 19.7.2008, 21:31:39
hospody at omezijou to delaj ty jak vylezou na prach z hospody a dou dom ,at omezijou hospody a na diskotéky at se vykašlou
[63] Vložil: Jackxl, 18.8.2008, 18:19:58
chřestýš:Čeština nemizí.To je pouze tím,že ti zaostalci z diskoték mají dutou hlavu :-),tak od nich nemůžeš nic čekat.
kakabus:Na zábavě se víc bavíš než chlastáš.Jsou tam totiž takový fronty,že moc lidí je nestojí víckrát.

A Vy malí smradi,zalezte do postele a neotravujte(všichni nezletilí).
Diskuse uzavřena.

Facebook Twitter INSTAGRAM Youtube
VEMAX: Hledáme zaměstnance
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Prodávejte on-line na kvalitním a responzivním e-shopu.

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Draka Kabely, s.r.o. přijme nové zaměstnance
TOPlist