MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 23. září 2023, svátek má Berta, zítra Jaromír.
  • Prostranství u městské synagogy je stále vylepšováno.
  • Studenti a žáci místních škol v pátek dopoledne ve velkém sále Jupiter clubu viděli úspěšné představení místních ochotníků ŠNB Zkrocení zlé ženy. Repríza pro veřejnost bude zítra v sobotu 23.9. ve 20 hodin taktéž v Jupiter clubu.
  • Čekárna vlakové zastávky na Družstevní ulici byla "vyzdobena".
  • Díry na Družstevní ulici úspěšně zalepeny. Celá rozpraskaná silnice i chodníky by si zasloužily větší rekonstrukci.
  • V neděli odpoledne se uskuteční dračí létání s Dózou na Fajtově kopci.
  • Na ulici Čechova začala gen. rekonstrukce chodníků.

Malé zamyšlení...

- - 8. 7. 2008 - komentářů  0

V pondělí 30.června jsem velmi rád využil pozvání od Dr. Lázničky a navštívil jsem besedu, pořádanou místní organizací ČSSD, kde na dotazy občanů odpovídali: poslanec parlamentu za ČSSD pan Škromach a kandidátka do senátu taktéž za ČSSD paní Zvěřinová.


Musím konstatovat, že byl vidět opravdu propastný rozdíl mezi političkou z tzv. komunální politiky a zástupcem z parlamentu. Zatím co paní Zvěřinová hovořila o problémech, které nás opravdu zajímají, pan poslanec nám sdělil pouze to, co si může každý přečíst v novinách.

Opět jsem si potvrdil, že drtivá většina poslanců je již naprosto odtržena od reality a od života obyčejných lidí. (O které jeví zájem pouze před volbami jako o voliče.) Naprosto dokonalá pak byla odpověď pana Škromacha na můj skromný dotaz, proč v opakovaném hlasování dal hlas pro vyslání našich vojáků do Afghánistánu. - "Já vojenství vůbec nerozumím a tak jsem si nechal poradit od odborníků, kteří mi vysvětlili, že vojáci jsou vycvičeni pro boj a tak mají bojovat a ne se za naše peníze válet v kasárnách. Také je jasné, že vojáci musí někde získat zkušenosti."

Je sice podivné, že to panu Škromachovi a několika dalším poslancům ČSSD došlo až při druhém hlasování, ale dobrá. Mne by spíš zajímalo, jestli se nějak změnila přísaha našich vojáků, kteří vždy slibovali nasadit život při obraně naší vlasti.

Slibují snad dnes vojáci věrnost Spojeným Státům Americkým? Slibují nasadit život pro cíle zbrojařských koncernů, či ropných gigantů? Je pro nás (občany tohoto státu) dobře, že máme profesionální armádu, která pomáhá šířit Euroatlantickou "demokracii" po světě a vůbec, ale vůbec nepotřebujeme vojáky doma v útvarech pomáhajících lidem při povodních, či polomech a které byli pro jistotu zrušeny? Jestli jsou už naši vojáci pouhými žoldáky, proč je platíme z našich daní?

Jsem hrdý na to, že všichni poslanci zvolení lidmi do řad KSČM hlasovali jednoznačně proti a znovu tak potvrdili, že heslo S LIDMI PRO LIDI není pro ně pouhou utopií.

Autor: Martin Klement, Mostiště

Čtěte také

4. 8. 2023 - Mrazivé svědectví: Týrání hospodářských zvířat na Velkomeziříčsku

Mrazivé svědectví: Týrání hospodářských zvířat na Velkomeziříčsku
Zhlédla jsem videa z jatek v Heřmanicích a Českém Dvoře, kde zaměstnanci týrají zvířata. Po mé osobní zkušenosti s KVS a SVS jsem se tomu ani nedivila. Pokud nebudou provedena protikorupční opatření...

23. 4. 2023 - Do jarního úklidu se pustili také na Hliništích

Do jarního úklidu se pustili také na Hliništích
Občanům z lokality Hliniště ve Velkém Meziříčí není lhostejná příroda v jejich okolí, a tak se zapojili do akce Čistá Vysočina.

4. 3. 2023 - Proč jsou ceny PHM ve Velkém Meziříčí tak vysoké?

Proč jsou ceny PHM ve Velkém Meziříčí tak vysoké?
Lidé z Velkého Meziříčí a okolí se na nás obrací, abychom udělali něco s cenami PHM v našem městě. Nejinak tomu je i u pána, který nám tento týden zaslal následující text:

20. 8. 2023 - Sondy do historie - 4. díl: Bratrská pomoc - 21. srpen 1968

Sondy do historie - 4. díl: Bratrská pomoc - 21. srpen 1968
Na to ráno nelze zapomenout. Byla středa, 21. srpen 1968. Byl jsem ještě v posteli. Bydleli jsme tehdy v klasickém paneláku v malém východočeském městečku zvaném Skuteč. Najednou divoké zvonění.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 64.

[1] Vložil: vaše jméno..., 9.7.2008, 10:35:38
\"S LIDMI PRO LIDI\" to si delas... radsi to zabal
[2] Vložil: ...................., 9.7.2008, 11:04:14
No, je to zbytečně dlouhé slohové cvičení. Když si nebudeš jistý jak se píší Spojené státy americké, tak napiš USA. Jinak ten poslední odstavec je pouhopouze nesrozumitelný blábol.
[3] Vložil: sdfgfgd, 9.7.2008, 20:43:37
Soudruhu,soudruhu!S lidmi pro lidi jsme zkoušeli 40 let.
Díky nechci.
[4] Vložil: neo, 9.7.2008, 21:22:55
Poslední odstavec mohl napsat jen mentálně zaostalý člověk, který se v evoluci zaseknul někde mezi veverkou a opicí...No i když ani veverka není tak blbá aby souhlasila a volila komunisty kdyby mohla. S lidmi pro lidi tu bylo 40 let a stačilo to!!!
btw. čssd jsou jen přejmenovaní komunisté s volebním programem pro blbý socky, který by se jen váleli doma a pobírali různé dávky. Takže spíš nechápu proč bysme takový socky měli my platit z našich daní. Soudruh Klement by si nejspíš představoval jako armádu opět Lidové milice, které by pomáhali násilně udržet moc extrémistům zvaným KSČM jako to bylo v minulosti.
[5] Vložil: abcde, 9.7.2008, 22:28:22
pro NEO
,milý neo,podle Tvého způsobu vyjadřování soudím,že vůbec netušíš o čem píšeš,utři si raději mléko na bradě, a ráno nezapomeň taťkovi říct,aby ti dal nějaké peníze,aby jsi večer mohl zase pařit
[6] Vložil: sdfgfgd, 10.7.2008, 08:11:56
pro abcd
neo má pravdu.Ty,který se cítíš na to,udílet střední generaci
rady,už si raději odpočiň.Udělals toho pro nás víc,než bylo
zdrávo.
Doba,ač sis toho patrně nevšiml,se změnila zejména v tom,
že p.Klement a jemu podobní můžou své výlevy veřejně
ventilovat.
[7] Vložil: ..., 10.7.2008, 10:22:32
Malé zamyšlení
Pane klemente,příště raději udělejte zamyšlení velké,třeba
se proberete
[8] Vložil: pamětník, 10.7.2008, 12:09:30
Pan Klement vyjádřil svůj názor, na což má nárok, neb máme svobodu slova. Vy, kteří ho tady kritizujete jste měli v roce 1989 kolik roků, že se tady tak pohoršujete? Já s ním docela souhlasím, protože se tady dějí hodně špatné věci a žádná není pro obyčejné lidi. Mnoho politiků se zajímá o lidi právě jen před volbami, pak už na voliče kašlou, přitom by měli mít na paměti, že příjdou další volby a nikde není psáno, že se zase dostanou k veslům.
[9] Vložil: M.K., 10.7.2008, 12:21:45
Lidičky drazí,zkoušeli jste se někdy pod své vzkazy podepsat? Anonymita je sice krásná věc,ale já opravdu raději beseduji s lidmi,kteří mají jméno. Nevím proč,ale při čtení některých mnohoobsažných komentářů jsem vzpoměl na větu europoslance Ransdorfa: \"Viděl jsem hodně chytrých nekomunistů,s nimiž se vyplatí diskutovat,ale chytrého antikomunistu jsem neviděl.\" Z vlastní zkušenosti vím,že diskutovat mohu i s členy ODS aniž by jsme se vzájemně uráželi. Rád se bavím s inteligentními lidmi jakéhokoli vyznání,kteří argumentují a také argumenty přijímají. Přesto děkuji VŠEM za jejich komentáře. M.Klement
[10] Vložil: abcde, 10.7.2008, 12:35:17
pro sdfgfgd

víš ani já nesouhlasím s tím co bylo,ale taky se nedá říct,že souhlasím s tím co je,zkrátka mě vždycky nadzvedne někdo kdo mluví o něčem o čem nic neví,pisatel evidentně neví,což může být rád a podle čeho tak soudím? no Ten kdo používá zkratky jako je \"btw\",výraz socky ,tak mu je někde kolem 20-ti,spíš mín.
Dnešní system nahrává všem kdo mají ostré lokty,nedělá jim problém někoho podvést,vydělat na jeho hlouposti,všem kdo se nestydí zaměstnávat lidi za mrzký peníz,taky hlavně všem zdravým,ale po pravdě,je to přece jen malé procento lidí,ti ostatní musí vydělávat,aby ti co je zaměstnávají mohli mít děti co se takhle vyjařdřují,já si nesmírně vážím všech podnikatelů dříčů,co opravdu svůj zisk tvrdě odpracovali,taky opovrhuji všemi vyžírkami co sedí doma na dávkách - těch,ale taky není mnoho.Pravdou je že né každý má volbu,proto budme tolerantní.Já souhlasím s pamětníkem.
No vzpomeňme na dnešní system ,třeba cestou od lékaře ,ale to je na další téma.
[11] Vložil: Chřestýš, 13.7.2008, 20:36:26
Pro abcde

Moc hezky napsáno,smekám pomyslný klobouk. Taky jsou mi protivní ti mladí,kteří se prohánějí na silnicích v bavoráku a když ho rozbijou nevadí - tatík koupí jiný! Co vědí tací o práci a tzv.lidech práce? Přesto jsem také tolerantní a jejich existenci jim neupírám,ale taky jim vůbec nezávidím. Chudáci netuší,co to je vlastně život.Až to pochopí,bude již pozdě na to ho PROŽÍT.
[12] Vložil: neo, 13.7.2008, 20:36:29
Pro ty komunisty co se cítí ukřivdění
Je mě víc než 20 a normálně pracuji, nemám bohaté rodiče...takže tyhle kraviny si nechte. Je pravda, že komunisti skončili když jsem byl malý, ale moc dobře vím co se dělo, protože moje rodina byla jedna z těch co nikdy nevstoupili ke KSČ a všichni to zažili! Na rozdíl od vás jsem aspoň neměl dědka, otce \"estébáka\" a babičku, matku \"donašečku\"...

V dnešní době se dá podnikat celkem dobře. Stačí mít nápad a něco umět. Je vidět, že se ke komunistům dávají jen lidé co nikdy nic nedokázali, nejsou spokojení se svým životem a jsou naprosto bezvýznamní. Jenom závidí těm schopnějším co dokázali něco vybudovat a vydělat peníze a potom si stěžují na dnešní systém(demokracii), který umožňuje těm schopnějším dokázat něco víc, než být jen vedoucím souudruhem ve družstvech!
[13] Vložil: neo, 13.7.2008, 20:36:30
Jo a když se komunismu tak zastáváte, tak napište jedinou věc, která byla lepší než je teď! No žádná ani neexistuje. Jestli se vám líbilo čekat několik hodin na banány a maso, nosit stejný oblečení jako celý město, žádná možnost cestovat do zahraničí... tak se odstěhujte do číny, tam vám to rádi umožní.
[14] Vložil: pro neo, 13.7.2008, 20:36:31
Milý mladý příteli. Tvoje znalosti doby před rokem 1989 jsou pouze z knih a z vyprávění. Na maso jsi nide hodiny nestál. Leda tak na nuceňáku a to před jeho otevřením. Chdit v jeansovém oblečení byla móda mladých a každý se jej snažil nosit. To, že stejné oblečení nosí dnes celé město je věcí toho, že téměř vše a jej jedno, jakou značku koupíš, je šito v Číně a dalších zemí Asie. Každá doba měla svoje pro a proti. Jestli tvoji rodiče nebyli v KSČ? No a co? Takových nás byla většina.Pro tebe, který tu dobu nepamatuješ nemá cenu psát, jestli některé věci byly lepší. Stejně bys nevěřil.
[15] Vložil: ..., 13.7.2008, 20:36:36
Když to řekl Ransdorf,tak to jsi Nea umlátil argumentem
[16] Vložil: ..., 13.7.2008, 20:36:37
Pro chřestýše
Lidé práce......Je vidět,žes to ještě nezapomněl
[17] Vložil: Lenka, 13.7.2008, 20:36:38
Já když čtu všechny ty příspěvky, tak přemýšlím, jestli se opravdu pisatelé chtějí vyjádřit k článku nebo se jen hádat čí strana je lepší.
Já taky nesouhlasím s tím, aby naši kluci jako vojáci umírali v Afganistánu a my jsme to platili ze svých daní.
A to že politiky ve vládě už nezjímají obyčejný lidi, protože mají své jisté - toje smutné a změnil by to jen nějaký velký třesk - třeba defenestrace!!!
[18] Vložil: taky pro neo, 13.7.2008, 20:36:39
neo ty jsi ale blb!!!
Sám jsi to nezažil a hádáš se o to co ti kdo nabulíkoval, a nemysli si že vše co ti doma povídá maminka s tatínkem musí být vždy pravda. Ne vždy museli být donašeči v KSČ možná spíš naopak, aby jsi se jednou ještě nedivil až se dozvíš o své rodině všechno.
[19] Vložil: ...., 13.7.2008, 20:36:40
Nepíše se \"aby jsi se\",ale \"aby ses\"
...když už jsi použil to slovo blb...
[20] Vložil: Chřestýš, 13.7.2008, 20:36:42
Milý neo,vyjmenuji namátkou pár DETAILŮ z dob minulých i té dnešní.Možná Ti něco dojde - bezdomovci,fronty na nové knihy,nezaměstnanost,paragraf příživnictví,levné bydlení,bezplatné zdravotnictví,podniková dovolená,nevratné půjčky novomanželům,možnost cestova (pozor,jen pro toho,kdo na to má),cenzura (ta je žel věčná)... No,nějak mi ty klady u minulé doby začínají převažovat,aspoň co se normálního dělníka týče. A prosím tě,který inteligent vymyslel to,že celé město chodilo stejně oblékané? A že se na všechno stály fronty? Že bych žil do roku 89 někde v Arizoně?
[21] Vložil: neo, 13.7.2008, 20:36:53
Chalpe tak ty seš úplně mimo. Je vidět, že se staráš jen o to abys ses měl sám dobře, ale to jakým způsobem ti komunisti tyhle výhody dají už tě nezajímá. Kde si asi myslíš, že na tohle všechno brali peníze? Prvně rozkradli lidem co se dalo aby nikdo nic neměl a pak mohli dostávat tyhle \"výhody\"...Dnešní režim narozdíl od minulého neznárodní všechno co se dá a nějak ty peníze musí získat. A s tím cestováním si snad děláš prdel ne? Jestli ti přijde jako cestování možnost odjet do Ruska, nebo bývalé Jugoslávie, tak to je s tebou hodně zlý! Já beru jako cestování možnost odjet kamkoli budeš chtít a to i na západ bez toho aby tě na hranicích honili se samopalama a stříleli po tobě!!! No a jinak je komunismus nejvíc zabijáckej režim, kterej kdy existoval. Podle odhadů odborníků je objetí komunismu až 230 milionů. Takže asi 20x horší než nacismus! A tím že jste komunisti, volíte je, souhlasíce s tímto režimem samozřejmě podporujete i zabíjení lidí, takže nevím co jste to za lidi.
[22] Vložil: ............., 13.7.2008, 20:36:54
Milý neo. Ti blbí komunisti, když znárodňovali, tak majetky vzniklých nár. podniků zůstávaly tady a firmy platily daně Československu!Zjisti si jak je to dneska.Jo a ještě si můžeš zjistit jména a adresy těch obětí, jestli tam není někdo dvakrát. Oni odborníci uvádějí, že perlička je také desetkrát blbější než slepice............
[23] Vložil: fgwerg, 13.7.2008, 20:36:55
jediná výhoda komunismu proti dnešku byla,že bylo kde parkovat,protože nebylo co
[24] Vložil: ..., 13.7.2008, 20:37:59
pro(23)
Pochopil jsem tě správně?Okrást někoho o majetek a ještě
ho nejlíp zmlátit,ponížit a zavřít,je podle tebe v pořádku
v případě,že jeho majetek zůstal v ČSSR?
Dále podle tvé logiky v případě,že obětí komunismu je o polo-
vinu méně(všechny oběti jsou tam 2x),tak je jejich vyvraž-
dění a restrikce vlastně legitimní.
Promiň,ale omlouváš-li neomluvitelné,tak jsi desetkrát
chytřejší,než perlička
[25] Vložil: občan, 13.7.2008, 20:36:58
Z některých blábolů je mi opravdu smutno.Obhajovat dnešní bordel může jen ubožák.Většinu fabrik ve městě a okolí dnes vlastní bývalí absolventi VUMLU,to zřejmě nikomu nevadí.Hospodští povaleči a jim podobní,co pobírají dávky,jsou asi pro společnost přínos.Moc bych se o ty,co chodí do práce neotíral.Tito musí dělat,aby vytvořili hodnoty,aby ti co nedělají nechcípli hlady.V tom je ten rozdíl.
[26] Vložil: fantozzi, 15.7.2008, 09:09:27
Dobře si to napsal občane ale vemte si že kdyby tady nebyl socialistickej režim tak dneska žijem na životní urovni Švédska. A socialstickému režimu u nás se nedalo říkat komunismus pravej komunismus měli ve Vietnamu nebo maj v Číně u nás se tomu dalo říct socialismus, kterému vládne komunistická strana.
[27] Vložil: chřestýš, 16.7.2008, 17:08:18
Nevím zda je mi z těch blábolů smutno víc než občanovi,ale smutno mi opravdu je. Neo mi mlátí o hlavu že se starám jen o své bidlo,komunismus (už si sakra uvědomte,že nikdy a nikde ještě NEBYL) je horší než nacismus,komunisti nám dávali peníze,které nejdříve někomu ukradli... To je opravdu více než smutné.Tohle pouze potvrzuje názor moudrých lidí,že mladí dnes nemají potřebu vlastního myšlení a pouze papouškují názory z televize a tištěných periodik,kde však vládne pouze jeden názor a to ve snaze oblbnout lidi,aby mnoho nepřemýšleli.Jelikož jen nemyslící stádo se dá bez potíží ovládat. A propo - schází mi tady ještě ten oblíbený názor,že se tady za komunistů nic nedělalo. Nebo jste už pochopili,že by se v tom případě asi nemohlo tolik rozdat a rozkrást,aby u nás mohlo vzniknout tolik zbohatlíků? Jinak opět upozorňuji na Černou knihu kapitalismu,kde se dozvíte o počtech mrtvých ve jménu honbě za kapitálem. Avšak pozor:tam jsou ty počty zdokladované a ne jak ty vaše oběti,kde snad ti \"odborníci\" počítali hlavně oběti autonehod a železničních,či leteckých neštěstí. Jsem nadšen jak jsou dnes všichni objektivní a sečtělí.
[28] Vložil: Velmezak, 17.7.2008, 18:46:53
Pro Lenku:

Pokud vím naši vojáci v Afganistanu jsou žoldáci! Prostě je to práce jako každá jiná. Ti co tam jdou vědí, že je může čekat i smrt.
[29] Vložil: Izidor, 20.7.2008, 21:14:18
Jen pro připomenutí všem pochybovačům.
Výňatky z Ústavy ČSSR:

Čl. 4
Vedoucí silou ve společnosti i ve státě je předvoj dělnické třídy, Komunistická strana Československa, dobrovolný bojový svazek nejaktivnějších a nejuvědomělejších občanů z řad dělníků, rolníků a inteligence.

Čl. 28
(1) V souladu se zájmy pracujícího lidu je všem občanům zaručena svoboda projevu ve všech oborech života společnosti, zejména také svoboda slova a tisku. Těchto svobod občané užívají jak v zájmu rozvoje své osobnosti a svého tvůrčího úsilí, tak k uplatňování své aktivní účasti na správě státu a na hospodářské a kulturní výstavbě země. K témuž cíli se zaručuje svoboda shromažďovací a svoboda pouličních průvodů a manifestací.

Čl. 31
Nedotknutelnost obydlí, listovní tajemství a tajemství dopravovaných zpráv, jakož i svoboda pobytu jsou zaručeny.

Čl. 32
(1) Svoboda vyznání je zaručena. Každý může vyznávat jakoukoli náboženskou víru, nebo být bez vyznání, i provádět náboženské úkony, pokud to není v rozporu se zákonem.

To jsou přeci jasné známky DEMOKRATICKÉHO systému.

Že ano soudruhu Klemente...

[30] Vložil: Občan, 21.7.2008, 20:09:57
Co to je demokracie? To je to,co nám nyní předvádí ODS a jejich přisluhovači z Národní Fronty?Mám v tom chaos.
[31] Vložil: Jiří Mahler, 22.7.2008, 12:50:19
Pane Klement. Už se nedivím proč Vám nechtěli otisknout články ve Velkomeziříčsku. Jestli jse tam psal podobné bludy.
[32] Vložil: M.Klement (soudruh), 22.7.2008, 12:53:19
Jistě Izidore,však čl.4 se již ODS snaží vehementně naplňovat i dnes,jen v bledě modrém. A co jiného než demokracie je dnešní způsob vládnutí menšiny,která ignoruje většinové názory! Ještě stále platí naše ústava kde se říká že vládne lid prostřednictvím volených zástupců? Vždyť se ti zvolení zástupci nikoho na nic neptají a lid ignorují. A kdo tady vůbec demokraticky vládne,když vláda stojí na pár přeběhlících?
[33] Vložil: občan, 22.7.2008, 17:29:01
Ve Velkomeziříčsku to neotiskli proto,protože jsou jednostranně zaměření.Strana protilidová KDU jde s každým,kdo vládne.Historicky dokázáno.Jakýkoliv jiný názor není přípustný.
[34] Vložil: Izidor, 24.7.2008, 23:25:29
Pro soudruha Klementa.
Ve svém příspěvku jsem nijak neospravedlňoval dnešní stav politiky a společnosti. Pouze jsem ukázal na jednu z křiklavých lží předešlého socialistického režimu, kterého se Vy neustále zastáváte a obhajujete jej. Vaše reakce je taková, že férově nenapíšete - \"Ano je to pravda. Režim lhal a porušoval Ústavní zákon\". Vy místo toho začnete pouze vykřikovat - \"Ale dnes je to špatné. Dnes nevládne lid\".
Očekával bych Vaši reakci na konkrétní body příspěvku. Ale na to se asi nic na obranu říct nedá, protože v ČSSR se Ústava v těchto bodech jistě porušovala.

Zajímal by mě Váš názor na výsledky \"voleb\" 26.-27. 11. 1986, kdy pro kandidátku Národní fronty hlasovalo 99,8% voličů. Kam se hrabe Mugabe v Zimbabwe.
[35] Vložil: dwfgwdf, 26.7.2008, 22:41:30
PRO IZIDORA
Škoda,že Tvé reakce nebyly na prvních místech,mohlo
se to tu obejít bez zuřivosti \"třídního boje\".
Soudruhy bych poprosil,aby už skončili s přezíravostí,
rádoby otcovským nadhledem atd.,a raději jednou provždy
odešli do p.....
[36] Vložil: Občan, 27.7.2008, 08:04:44
Pro předešlého.Tam,kam posílá soudruhy,by už konečně mělo odejít současné vedení tohoto státu.Už nebude co rozkrádat.
[37] Vložil: dwfgwdf, 27.7.2008, 12:44:57
Pro občana
\"rozkradené majetky\"-soc.demácké klišé,než se sami proflákli.Dnes už je to klišé opravdu jen pro komouše.Zkus mi
prosím uvést konkrétní příklad,kdo a co \"rozkradl,nejlépe
zde ve VM,kde jsi jistě znalý poměrů.
Pohybuju se po fabrikách po celé republice a nepřipadá mi,
že by v nich něco mizelo.
Pokud bych se chtěl tvářit,že tomu výrazu rozumím a přistupuji na něj,vytvořím ti pro jistotu\"vy OBČANÉ máte
jistoty rádi\"jednoduchou rovnici:

1.ODS u koryta 8let vše rozkradeno
2.Soc.dem. u kor. 8let-na nové rozkradení vypůjčeno
(každý OBČAN vč.mimin cca80000 veř.zakázky atd.
3.KDU malá vyděračská stranička,u koryta 16 let,lépe
jí moc nekoukat pod prsty.Pod palcem vždy resort
s největším finančním a morálním bordelem(zemědělství
a obrana) a podílející se na dvou předchozích modelech.

Závěr:nic nám tu nezbylo,nikdo už nám nepůjčí,
zkusíme KSČ,oni budou čestní a třeba znovu znárodní.

Možná nejsme až tak ve sporu,ale každý z jiných důvodů.
Odchod oknem,či do p..... by souč.,avšak nejen vládní garnituře určitě prospěl.
určitě prospěl.Ale co dál_
[38] Vložil: Občan, 27.7.2008, 18:04:50
Jsem nestraník.Nebavme se o VM.Beru to celostátně.Každý rozumný státník ví,že zemědělství a zdravotnictví se bez dotací neobejde.A to nikde na světě,jen u nás se skouší,co vydržíme.Jinak souhlas.
[39] Vložil: neo, 28.7.2008, 18:41:49
Pro ty obhájce komunistů.
Jen by mě ještě teda zajímalo proč se v žádný zemi kde se dostali k moci komunisti nikdy nežilo, nežije a nikdy žít nebude na vysoký životní úrovni? To je teda trošku divný když je to režim dělanej pro dělníkdy a lid ne? :D Jste úplně mimo, dem**ti.
[40] Vložil: Občan, 28.7.2008, 20:17:06
Pro obhájce současného absurdistánu.Co to je vysoká úroven?Být zadlužen a dělat machra,že na to mám?Znám v okolí pár takových a dnes mají problémy s exekutorem.
[41] Vložil: dwfdfwf, 29.7.2008, 14:01:45
Pro občan:
kdybys se stejným nasazením,s jakýk dokážeš skuhrat
dokázal i makat,tak bys věděl,co je vysoká úroveň.
[42] Vložil: M.Klement, 29.7.2008, 17:31:18
Nejen pro Izidora-
Možná si opravdu špatně rozumíme.Já opravdu nejsem nekritický zastánce minulého režimu,vždy jsem na jeho chyby poukazoval jakož i poukazuji na chyby dneška.Nemohu přece za to,že mnohé reakce na můj příspěvek se vůbec netýkaly jeho obsahu.Nebo jste v něm někde našel oslavu minulosti?Vstoupil jsem do strany až po roce 2000 a to hlavně z jednoho důvodu - že to cinkání klíčema a vrdlouhání pana Havla nepřineslo žádnou změnu k lepšímu.Žel je tomu právě naopak.Když pak toužíte po změně,tak které straně chcete uvěřit?Já věřím té,která není namočena do žádného skandálu a jejíž poslanci nepřebíhají ke konkurenci.A rovnou Vám odpovím (tuším totiž co hned odpoví např. neo),KSČ a KSČM nejsou totožné strany a ani já v KSČ nikdy nebyl.
[43] Vložil: Chřestýš, 29.7.2008, 18:31:21
Pane dwfdfwf.
Nejdřív chválíte Izidora jak píše bez zuřivosti a\"třídního boje\" a pak Vám z klávesnice vyjede taková Fekálie! Občan na rozdíl od Vás píše věcně a klidně. Tenhle Váš žvást může jen naštvat POCTIVĚ pracující lidi,kteří milý pane makat dokážou,ale je jim to platné jako mrtvému kabát!
[44] Vložil: dwswqdewf, 29.7.2008, 18:38:32
Pro M Klementa
Není namočena do žádného skandálu?To už je moc...
Co ten 40 letej pr...r?
Jo,já zapomněl,to byla jiná....
Kristapána,mě z tebe rozbolela palice.Jdu si dát kapitalistickej prášek,zatím na něj ještě pořád mám.
Heč!
[45] Vložil: dfwfds..., 29.7.2008, 18:47:18
Pro chřestýš
Napsal jsem to taky věcně a klidně.
[46] Vložil: Občan, 29.7.2008, 19:22:55
K bodu 41.Co jste za svého života dokázal?Já,kdyby byla normální situace,bych to měl za pár do důchodu.Protože je stav jaký je,mohu jen oněm snít.Celý život jsem manuelně pracoval.Jak u firem,tak u soukromníka.Situace mě donutila pořídit si živnost.Tři roky jsem pracoval v Praze a okolí,také kolem věže.Protože současný režim se k živnostníkům chová jak se chová,živnost jsem přerušil a nechal se zaměstnat.Takže mě nějaký zakomplexovaný a vylitý mozek nemůže urazit.Jsem rád,že se najdou i rozumní přispívající.Děkuji.
[47] Vložil: dwsaeedwed, 29.7.2008, 20:06:07
Pro občana

Za svého života jsem nedokázal vůbec nic,nepočítám-li
každotýdenní rozmlácení nového baworáka,kterého mi
kupuje můj zbohatlický tatínek.Jak víte,že má VUML?Kromě toho každý den
chlastám do bezvědomí,takže pro mě musí z 5-hvěz-
dičkových hospod vozit sluha Rolls-Roycem.
A komplexy?To je můj velký,ale naštěstí jediný problém.
Ještě mám problém s některými cizími výrazy.Co to prosím
je manuelně pracovat?
[48] Vložil: kakabus, 29.7.2008, 20:48:04
pro dwsaeedwed: ty seš magor
[49] Vložil: neo, 29.7.2008, 23:43:29
Vy taky trochu nechápete. Já tu neprosazuju ten dnešní bordel co je u nás, jen sem říkal co jsou všichni komunisti za svi*ě! No a jedinej rozdíl mezi KSČ a KSČM je to písmeno \"M\"!!! Jinak se nic jiný nezměnilo a takový blbý kecy jednodužšího Filipa, že za to co dělali soudruzi před nima nemůže si může strčit tak do pr***e!
A pro ty co neví: Vysoká životní úroveň je třeba v Německu a dalších západních zemích!
[50] Vložil: dwfgwdf, 30.7.2008, 06:55:23
Ještě pro občana
Na otázku:\"Co jste ve svém životě dokázal?\"Vám odpovím
asi tolik:JSEM S NÍM SPOKOJEN
[51] Vložil: Izidor, 30.7.2008, 10:51:36
Pro soudruha Klementa (a ostatní soudruhy – toto oslovení nepoužívám pejorativně, ale nerad bych někoho urazil oslovením pan).

Píšete že, \"KSČ a KSČM nejsou totožné strany\". Toto tvrzení je pravda jen z části.
1) Velká řada členů KSČM byla členy KSČ (o moc větší část než u ostatních stran).
2) KSČM se hlásí k tomu \"dobrému\" u KSČ
3) KSČM obhajuje sporné kroky KSČ (Únor 1948 - stejně jako Vy, politické procesy, ...)

Myslím, že Vás nikdo stejně nepřesvědčí o opaku. Protože Vy VĚŘÍTE, že dřív bylo lépe a spravedlivěji a dnešní stav je podle Vaší VÍRY horší. Má-li někdo na něco názor, dá se s ním o tom diskutovat a můžete ho i přesvědčit o jeho změně. Když ale někoho VĚŘÍ, jsou pro něj argumenty malý kalibr. On prostě VĚŘÍ. Zkuste silně nábožensky věřícího člověka argumenty přesvědčit, že Bůh neexistuje. Nepodaří se to. Protože on VĚŘÍ. A stejně tak je to i s Vámi. Víra v cokoli člověku pomáhá procházet životem. Vyrovnávat se s jeho složitostí, nástrahami a mnohdy i frustracemi. Vám Vaše VÍRA pomáhá vyrovnat se s dnešním světem a možná i s nějakou Vaší frustrací z dnešní doby. A proto bych svůj příspěvek skončil slovy klasika. VĚŘ A VÍRA TVÁ TĚ UZDRAVÍ!

[52] Vložil: 1,2,3., 30.7.2008, 11:59:56
K té víře.Kdo věří v minulý režim je asi blb.Kdo věří v současnou totalitu je co? Asi kretén.Pan Klement se jako jedinný podepsal,nestydí se za svůj názor.Když to všechno pročítám,bude asi jako kacíř kamenován.Ona pravda vždy nevítězí.Fanatizmus ještě nic dobrého nepřinesl.A to v každé době.
[53] Vložil: Ela, 30.7.2008, 15:47:20
Pro 1,2,3.
Psát pod nickem příspěvky je právo každého, stejně tak jako se podepsat svým jménem. Mimochodem, třeba je vymyšlené :). Já tady ve VM moc lidí neznám, takže pro mě je to šumafuk, jestli je tam nějaký podpis, nebo ne. Zajímají mě příspěvky všech a jsem ráda, že ne všichni si myslí co Vy, pan Klement, Chřestýš (to asi taky nebude podpis, že?) :)....Ale tenhle Vám zrovna asi nevadí, odhaduji.
[54] Vložil: dwfdfwf, 30.7.2008, 16:39:02
Pro Ela
-:))))) dwfg zařizuješ sklípek? -:))))
[55] Vložil: M.Klement, 31.7.2008, 14:23:39
Pro 1,2,3.
Děkuji. Mohu Vás ujistit,že nejsem takový zbabělec za jakého mne považuje Ela a své příspěvky podepisuji jménem svým,pravým a jediným. Krásný den.
[56] Vložil: M.Klement, 31.7.2008, 14:40:36
Pro Izidora.
Za 1- Vždy se hlásím k tomu,že jsme měli v 89roce kliku a ze strany se vypařili všichni ti,kteří mysleli jen na své teřichy a ega. Ti co zbyli a tvoří jistou část KSČM,je to správné zdravé jádro.Ti nikam přebíhat nebudou.
2) A kdo by se nehlásil?Vždyť se k tomu hlásí stále větší počet lidí,kterým dnešek již otevřel oči.
3) KSČM rozhodně neobhajuje politické procesy. A na únoru 48 nebylo nic neústavního a tak nějak nechápu ty dnešní výkřiky myšlenkových impotentů.
Jinak nepodceňujte víru v boha.Vždyť každý člověk v nějakého toho SVÉHO boha věří.Jen mu neříká bůh,Jehova či Alláh.A ztratit víru v to,že přestane být \"člověk člověku vlkem\"?To by byl konec člověka jako takového.
[57] Vložil: neo, 31.7.2008, 17:16:16
Tak ten druhej bod od pana Klementa mě fakt pobavil. Prej otevřel oči:D Lidi spíš přemýšlí jak nic dnes nedělat a mít z toho co nejvíc a když jim to nedala ČSSD ani ODS tak to zkouší u komunistů...
Jen nechápu jak může být tolik lidí tak blbých, když si myslí, že jim komunisti a jejich režim přinese něco dobrýho. Stačí se podívat na rozdíly ve východním a západním Německu. Ještě teď je poznat, že ve východním Německu byli komunisti. Když tohle někdo nevidí, tak musí mít IQ, tak 50. Takhle dopadne každej stát kde budou vládnout komunisti!!! Už sem nemá cenu nic psát protože to je jak psal Izidor. Fanatici se přesvědčit nedají:(
[58] Vložil: neo, 31.7.2008, 17:18:45
PS. Podívejte se na film Idiocracy/Absurdistán. Ti lidi z budoucnosti jsou klasičtí voliči komunistů a přesně tak jak svět vypadá v tom filmu dopadne i pod vládou komunistů. No spíš ještě hůř:D
[59] Vložil: dwfdfwf, 31.7.2008, 17:47:57
Pro p.Klement
Také zde končím,předpokládám,že se levičákům po mně
stýskat nebude.Ač jsem z toho byl nařčen,necítím k Vám,
ani ostatním chřestýšům žádnou zášť.Je mi Vás spíš líto.
Přeji Vám hodně myšlenkové potence,opravdu ji potřebujete.
[60] Vložil: Ela, 31.7.2008, 18:25:06
Pro M.Klement
Já jsem nic takového neřekla, myslela jsem to s nadsázkou, protože opravdu nepředpokládám, že ve VM každý zná každého, a ironicky jsem naznačila, že by to taky mohl být (třeba) nick. Proto je tam za tím komentářem ten smajlík. Takže zbabělec nejste, ale smysl pro humor a nadsázku Vám tedy evidentně chybí.
Jo a pro nea a dwfdfwf, nejste sami!
[61] Vložil: 1,2,3., 31.7.2008, 19:33:02
Takže abychom to uzavřeli.Je třeba volit KDU.protože od r.1948 jsou ve všech vládách a jsou u nich všichni chameleoni schopni vlézt do zadku každému,kdo je u moci amen.
[62] Vložil: dwfdfwf, 1.8.2008, 17:48:44
ps:zejména občanovi:
I když tato diskuse byla značně vypjatá a emotivní,dávám
nakonec Vám i Chřestýšovi za pravdu.Ne v politickém vidění
světa,ale v kultivovanosti projevu.Jediný,kdo kopl do autu
ohledně lidské slušnosti jsem byl bohužel já,se svou invek-
tivou vůči Vám,který jste psal sice zklamaně,avšak opravdu
věcně.
Poctivě jsem nyní bez emocí pročetl všechny příspěvky
a došel jsem ke dvěma závěrům:1.add1,2,3. viz61
2.je méně důležité,jestli
člověk stojí vlevo,či vpravo,jestli je kuřák,či nekuřák,atd.,
než to,jestli je člověk slušný,nebo není. Debata mezi kuřáky a nekuřáky by byla nejspíš vypjatá stejně,ale
byla by bezpředmětná.Byla by sice o kouření,avšak
kouření jako takové by bylo pouze problémem zástupným,
protože meritem věci by ve skutečnosti byla lidská slušnost.Slušný kuřák totiž dokáže nekuřáka neobtěžovat.
Rád bych se vrátil do \"klubu slušných lidí\",a proto prosím
přijměte omluvu za můj výpad viz:41,který byl opravdu hloupý.
.
[63] Vložil: Chřestýš, 7.8.2008, 18:30:38
Pro dwfdfwf.
Moc děkuji a těším se na další polemiku s Vámi. Snad se ani jeden z nás již nenechá zbytečně vyprovokovat k nějakým hloupostem,které nás posléze stejně mrzí.Krásný den.
[64] Vložil: Občan, 7.8.2008, 20:25:02
Proč to sypání popela na své hlavy?Jsme plnoletí,každý máme svůj názor.Je na každém z nás,jak se s tím poperem.Hlaně nerezignovat,protože jak to vidím,tak už to nezmění ani volby.Zákonodárci už mají doživotní jistotu,že je nikdo nesundá.Mají obsazená první volitelná místa,a ostatní mají smůlu.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist