EURO BAGGING: Hledáme SERVISNÍHO DĚLNÍKA
Dnes je 3. března 2024, svátek má Kamil, zítra Stela.
  • Pozor hráz rybníka Lalůvky je dočasně uzavřena z důvodu rekonstrukce betonových částí přepadu.
  • Novou lokalitu na Hliništích lemují nově vysazené stromky.
  • Výtěžek z plesu ZUŠ 56.400 korun poputuje na doboru věc Oblastní charity Žďár nad Sázavou.
  • V sobotu 2. března proběhl v Jupiter clubu ples Základní umělecké školy Velké Meziříčí. K vidění byla parádní hudební i taneční vystoupení.
  • Čtyři valašské branky zmařily naděje na cenné body do horácké tabulky. Sobotní zápas sledovalo takřka 600 diváků.
  • Známé místo nyní vypadá úplně jinak.

Business – 1.díl: Obchodní úspěšnost firem

- - 22. 6. 2012 - komentářů  0

Reklama už není jenom o volbě médií a jejich výrobě či produkci. Ti lepší hráči z řad reklamních a marketingových agentur myslí dokonce na strategii a cíle. Jde ale zajít ještě dál. Můžete se soustředit na to, aby fungoval nejen vnější, ale také vnitřní marketing.


Webové stránky, e-marketing, corporate identity, letáky, dopisy, to všechno musí jako vnější projev korespondovat s vnitřní komunikací značky. Nejde jen o dodržování obchodních příslibů, ale také vystupování jednotlivých zaměstnanců, kteří jsou v kontaktu se zákazníky.

 

Často se setkáváme s firmami, které mají vynikající propagaci v oblasti neosobní komunikace, ale jakmile dojde ke komunikaci osobní, kdy se setkávají lidé, duch firmy se najednou ztrácí.

 

Znáte věty typu:

- „Můžete mi prosím poradit, jak mám…“

„To nevím, to řeší kolega.“

- „Můžete mi na něj dát číslo?“

„Najdete ho na webových stránkách.“

- „Můžu předat vzkaz?“

„Nemám tužku.“

 

Druhou stránkou vnitřní komunikace je schopnost přijímat informace z okolí a zapracovávat je do výrobních postupů nebo služeb. Obchodníci, nebo zaměstnanci „první linie“ by měli interním oddělením nosit informace o trendech ze skutečného světa, nejen toho abstraktního (složeného z čísel, elektronických článků, odborných studií, apod.).

 

Dokud prodávají lidé lidem, je osobní komunikace tím nejdůležitějším pilířem obchodní úspěšnosti. A kvalitní komunikace vám zajistí i dobré výsledky.


Autor: Josef Horák, ředitel art21 s.r.o.

Publikoval: -mk-

Čtěte také



Komentáře ke článku

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email [email protected].
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

MATRIGO: Hledáme technika datových sítí
TOPlist