VÁNOCE NEMUSÍ BÝT JEN SLADKÉ
Dnes je 2. prosince 2023, svátek má Blanka, zítra Svatoslav.
  • Dnes v 10 hodin došlo k otevření adventních trhů na náměstí ve Velkém Meziříčí včetně kluziště.
  • Novinkou letošního vánočního stromu na náměstí jsou svítící LED spirály.
  • Sněhová nadílka komplikuje dopravu. Většina silnic je však s maximální opatrností sjízdná.
  • Základní škola Školní dnes oslavila 20 let od svého založení. Konal se vánoční jarmark spojený s prohlídkou školy a od 15 hodin také akademie žáků školy.
  • Kolem řeky v bývalém areálu Svit došlo k pořezání náletových dřevin.
  • Na radnici vlaje černý prapor. Odešel bývalý radní (2010-2014) Jindřich Hubl.

Ať žije Absurdistán!

- - 8. 12. 2012 - komentářů  0
Martin Klement.
Martin Klement.
foto: foto Jiří Michlíček

„No to snad už není možné“, spráskla rukama jedna známá. „Už bych se chtěla z toho hrozného snu probudit“, dodala a kroutila hlavou, div si nezlomila vaz.


Stejně jako mnozí jiní, má i tato starší dáma jasno-v tomhle Absurdistánu je asi možné všechno. To, že vláda schválila neskutečný dar církvím (a to i těm, které vznikly až po roce 1990) v den jehož datum již bylo nesmazatelně vepsáno do naší historie, je vcelku výmluvné. Stejně výmluvný je i fakt, že nám vládne vláda, s kterou dnes souhlasí vpravdě jen hrstka obyvatel, která neváhá využít služeb člověka, jenž je (zatím nepravomocně) odsouzen za korupci, vláda, jejíž součástí je pidistrana LIDEM (to osladíme), která neprošla volbami. Protikorupční vláda, která by byla bez korupce dávno minulostí a která střídá na ministerských křeslech jednoho „odborníka“ za druhým. Korunu všemu, nasadila vláda  v zahraniční politice. Jako jediný stát Evropy jsme nesouhlasili s postavením Palestiny jako pozorovatele OSN a jako správní patolízalové USA jsme se poslušně zařadili mezi pouhých devět států na celém světě, které tak učinili. Stát Izrael, vzniklý roku 1948 na území Palestiny, ignoruje již desetiletí rezoluce OSN, vyzívající ho, ukončit okupaci cizích území a teror místních obyvatel. I když se mezi lidmi, i díky internetu, čím dál více šíří pravdivé informace o okupaci Palestiny, oficiální místa a média dávají příležitost k vyjádření pouze teoriím o právu Izraele na obranu. Izraelský premiér Benjamin Netanjahu Nečasovi neděkoval jen za odvahu, s kterou se postavil na stranu Izraele, ale i za uznání práva Izraele na vraždění nevinných lidí, dětí a žen!

 

 

Nejen vláda našeho Absurdistánu, ale i hlava tohoto státu potvrzuje, že i Kocourkov na tom je lépe. Jak si jinak vysvětlit Klausovo aninevetováni a aninepodepsání církevních restitucí? Ačkoli se pan prezident nechal slyšet, že „zákon není restitucí, ale dotací církví“ a také „nastolení nároku na restituce bez výslovně formulovaného respektu k hranici roku 1948 vytváří precedens pro možné zpochybnění majetkových poměrů ustavených před tímto datem“, rozhodl se zákon nevetovat, a důvod? Klaus se bojí pádu Nečasovi vlády! „Vím, že pro stabilitu a vůbec další pokračování této vlády je to norma klíčová. I proto nechci vrácením tohoto zákona Poslanecké sněmovně vyostřovat vztahy na politické scéně a vládu podrobovat dalším zkouškám.“ Řekl prezident nás všech a dal tím facku více než osmdesáti procentům občanů, kteří nejen nesouhlasí s tzv. církevními restitucemi, ale nevěří této vládě korupce, plné neschopných diletantů a zlodějů.

 

 

Každý, kdo sleduje dění na naší politické scéně a vidí, jak zločinci v poslaneckých lavicích rozkrádají poslední zbytky našeho státu a zadlužují naše potomky, až do desátého kolena musí dojít k jedinému závěru. Tady již nepomůže žádná pokojná demonstrace, ale v rámci hesla, že s lumpama se nevyjednává, že lumpové se trestají, pomůže jen defenestrace. A při tom návratu do naší historie si můžeme připomenout i slova mistra Jana Husa o nenasytnosti církve. Pojďme to těm prelátům říct, všechny nás neupálí…


Autor: Martin Klement

Publikoval: -kas-

Čtěte také

4. 5. 2023 - Nenávist

Nenávist
Kdysi bylo na naší planetě více druhů, jež měli šanci vyvinout se během evoluce ve „vládce“ Země. Na neštěstí se tím, kdo tuto soutěž vyhrál, byl předchůdce člověka. Těžko spekulovat, ale nebyl...

23. 4. 2023 - Do jarního úklidu se pustili také na Hliništích

Do jarního úklidu se pustili také na Hliništích
Občanům z lokality Hliniště ve Velkém Meziříčí není lhostejná příroda v jejich okolí, a tak se zapojili do akce Čistá Vysočina.

24. 10. 2023 - Sondy do historie - 6. díl: Tak vypadá peklo... Mauthausen 24. 10. 1942

Sondy do historie - 6. díl: Tak vypadá peklo... Mauthausen 24. 10. 1942
Malá sklepní místnost. Příjemné teplo. Usměvavý personál v bílých lékařských pláštích. Veselá, hřejivá reprodukovaná hudba…

19. 9. 2023 - Vážím si každého pracovníka v sociálních službách

Vážím si každého pracovníka v sociálních službách
Významné je každé zařízení, které nabízí prostředí, podporu a aktivity našim postiženým spoluobčanům. Jedinečný je každý pracovník, který s citem, vnímavostí, ohleduplností a laskavostí dokáže pečovat o takového člověka.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 66.

[1] Vložil: Matcheta, 8.12.2012, 20:19:27
svatá pravda za pravdou, dneska sem o tom přemejšlela, co sme to za národ, necháme si líbit úplně všechno a jen skuhráme . .. takoví frantíci, ty už by je vyházeli dávno . . .
[2] Vložil: Profesor, 8.12.2012, 23:10:29
Něco pravdy možná, ale že zrovna komanč káže o zacházení s nevinnými lidmi. Nebýt revoluce, tak ani ten internet tady teď nemáme. pliv
[3] Vložil: rejpal, 9.12.2012, 13:23:38
AD 2.Pane,soudruhu profesore,taky máte krátkou paměť?To,že je internet,doufám nechcete přičítat tomuto režimu?Tomu sám nemůžete věřit.Stranu Lidem,nikdo nevolil,protože nebyla na kandidátce,tak jak je možné,že vládne?Blondýna Peaková,ministrině obrany?To,jestli projde,vracím vojenskou knížku,a nebudu sám.Že je parlament plný kriminálníků,kteří dělají zákony,to vědí všichni.To obhajujete???Vracení majetku církvím.Už jsem to tu jednou psal,klidně zopakuji.Co bylo jejich,ať vrátí.Panáčci dělat nebudou,takže vytvoří pracovní místa,jak u hraběnky,což může být klad.Když pominu způsob nabytí majetku,je to na další diskuzi.Co mě zaráží,je to,proč by měli na tom parazitovat církve,které tu před rokem 89 nebyly.Tady je vidět,co je v tomto absurdistánu možné.
[4] Vložil: cha, 9.12.2012, 13:24:14
Opravdu?To že korupce byla je a bude,ač se mi to ani trochu nelíbí a nejen u nás a že se proti ní musí bojovat je jasné.Často poslouchám že za hodných komunistů to tak nebylo.Jako pamětník potom nevím,co to bylo,když se podplácelo zelinářem počínaje,přes mototechnu,stavebniny,přidělování bytů,umístění děcka na VŠ,po špitály. a mohl bych pokračovat ještě dlouho,třeba o tom,jak "hospodářští"pracovníci,vždy komunisté kradli ve velkém v podnicích.Že titíž komunisté se tiše smějí a čekají,až užiteční idioti vašeho typu "svalí"demokratický systém,který přes všechny chyby je stokrát lepší než co tady bylo,je nad vaše chápání.
[5] Vložil: Kája, 9.12.2012, 13:24:23
Nebýt majetkového převratu, tak by profesor asi nebyl profesorem. Možná nyní jezdí zadarmo jako ti co v 50 letech zapalovali jezeďákům stohy slámy.
[6] Vložil: Matcheta, 9.12.2012, 13:24:31
á, pan profesor brblavosti promluvil . Je úplně nepodstatný, jaký strany je kdo členem, ale to, jaké názory prosazuje a prosadí, což rozhodně není totéž.
[7] Vložil: M.Klement, 9.12.2012, 15:51:21
Ale, velevážený cha nás opět poctil svou antikomunistickou hysterí... Tedy přirovnávat bonboniéru dávanou v nemocnici zejména personálu za to, jak se o nás staral, s miliardami všimného za státní zakázky, je opravdu odvážné . Hloupostí však je myšlenka, že oni "u komunistů", kteří se po převratu dopřevlékali až na královsky placená místa, čekají na svrhnutí tohoto marasmu, jež nazývat demokracií může jen málokdo. Nějak nechápu tento stokrát lepší systém, v kterém umrzají bezdomovci, nezeměstnaní řeší svou neřešitelnou situaci sebevraždami a matky nabízejí na internetu své orgány, aby uživili své ratolesti. Skutečně primitivní je i poznámka o tehdejším přidělování bytů, chcete tvrdit, že v době, kdy je výstavba téměř na nule a postavit si rodinný domek s příspěvkem státu je science fiction, je koupě (nikoli přidělení) bytu na lepší úrovni? Cha,cha,cha...
[8] Vložil: občan 60, 9.12.2012, 18:58:13
Opakuji znovu.CHa,kdy dostanu odpověď na tvoji komunistickou minulost?Když máš odpovědět,tak se odmlčíš.Pak vyjedeš s perlami,opravdu hodnými tebe.Komunisté kradli,cituji,kradli všichni bez rozdílu strany a náboženství,neboť kdo nekradl,okrádal sebe a svoji rodinu.Zajímavé na tom je,že nikde nic nechybělo.Dneska krade pár jedinců,a není nic.Jen cha se má nejlíp.A hospodářští pracovníci nebyli jen komunisté.Z několika podniků ve městě i okolí znám hodně lidí,co nebyli ve straně,a byli ve vedení podniků.Takže další blud.Ještě vysvětli národu,co je to demokracie.Pouze teoreticky,protože tady žádná není.Pokud bych měl považovat to,co se tu děje za demokracii,nevím,jaká by byla skutečná.Taky nejsem žádný mladík,pamatuji dost,ale tohle mi hlava jaksi nebere.Taky začínám věřit tomu,že Rath je jen vějička pro hejly,typu cha.Proti miliardovým únikům,pouze kapesné.Bude exemplárně potrestán,a velké ryby budou v klidu.Politické procesy jsou tu opět,takže co nového,nic.
[9] Vložil: nepřátel se nelekej, 9.12.2012, 19:54:16
80 % lidí si může myslet, co chce, křivda byla napravena podle práva a žádný právní samouk z Mostišť na tom nic nezmění. Také jsem rád, že naše země podpořila Izrael. Židy mám rád a fandím jim. Kdyby na nás Slováci házeli rakety, taky bych se bránil. Ono je to těžké, když si Hamás dělá štíty ze škol a úřadů. Sice jsem v Izraeli nikdy nebyl, ale co jsem slyšel od rodiny a známých, kteří tam pobývali, není důvod podporovat palestinské teroristy. A k našemu systému: ano, bohužel se krade a kradlo se vždy, i za komunistů, jen se o tom nevědělo. Upalovat Vás, pane Klemente, určitě nikdo nebude, ale někdy mám pocit, že Vaši spolustraníci by si rádi zase zastřileli nebo samou závistí a nenávistí někoho oběsili...
[10] Vložil: R.Prudík, 9.12.2012, 20:28:01
Vážený pane Klement. Musím ocenit Vaší výřečnost, ale ne už Vaše historické znalosti. Jestliže cítíte potřebu veřejně reagovat na rozhodnutí našich politiků ohledně vrácení majetku církvím, nemůže Váš obzor končit na 25.únoru 1948. Jestliže se něco vrací, tak to znamená vrátit původnímu majiteli, kterému to bylo ukradeno a Vy víte kdo byl zlodějem. Já mám také k této restituci výhrady. Vy ale píšete jen půl pravdy, protože se Vám to tak hodí. Jsou to církve, které volají po odluce od státu už několik let a to ne kvůli majetku. Stát vydává 1,4miliardy ročně na platy v církvích a restituce by měly pomoci církvím se osamostatnit. Málo se ví, že jsou církve, které jsou soběstačné mnoho let. Co se týká restitucí církví mladších, tak těm nebude vyplácet stát, ale Katolická církev, která na to poskytne 20% ze svého podílu. Za sebe si myslím, že takovéto majetkové vyrovnávání neprospěje státu, lidem ani církvím. Myslím ty mladší a netradiční církve.
Historie Izraele a Palestiny sahá stovky let před náš letopočet. Dnešní obyvatelé Palestiny jsou přistěhovalí Arabové, kteří s původními obyvateli nemají nic společného a na toto území nemají právo. V celém konfliktu nejde o uznání Palestiny ale o nenávist k Izraeli a snaze jej zničit. Tyto snahy jsou charakteristické pro celý arabský svět po celá staletí. Já si rozhodnutí naší vlády vážím, protože je to odvážné rozhodnutí.

viktordvorak.blog.re…
[11] Vložil: Tom, 9.12.2012, 22:47:06
Á, máme tady předvánoční čas, takže komunisté, kteří Vánoce z přesvědčení neslaví, mají spoustu času na bilancování nad uplynulými více než 20 lety demokracie.

To jen tak vtípek na úvod, teď vážně. Podstatou demokracie není to, že se všichni budou mít líp a nikde se nebude krást. Podstatou je to, že si můžeme sami zvolit politickou reprezentaci, dnes už dokonce i prezidenta. Ti prevíti mezi politiky sem nespadli z Marsu, jsou to "reprezentativní" vzorek obyvatelstva. Náš systém je sice nedokonalý, ale je kontrolovatelný občany. Asi se tím opakuju, ale vidím, že to mnozí stále nechápou.
Až zase začnete kafrat o nesvobodné rádoby demokracii, prosím vzpomeňte si, jak nám nedávno (bohužel) zrudly kraje nebo jak policie bezdůvodně nemlátí odborářské demonstranty na Václaváku.

Pokud jde o Izrael a Palestinu, necítím se povolaný k tomu tady rozumbradovat, kdo je zlý a kdo hodný, protože v oblasti mezinárodního práva se nedá jen tak od stolu hodit do placu řešení.
Pane Klemente, o té vaší "bonboniéře dávané v nemocnici zejména personálu za to, jak se o nás staral" nikdo nemluví, spíš všechny štvaly nadité obálky, které bylo potřeba předem vsunout do správné kapsy proto, aby se kluk dostal na školu. Pokud jde o korupci, dnes se alespoň odhaluje a policie se nebojí ani Ratha, ani pana ministra Bárty.
Spíš než nadávání na nepořádek v politice by to chtělo, aby se lidé o politiku taky zajímali. Ono to začíná už u toho, že lidé si ani neprohlédnou úřední vývěsku v obci, natož aby se zajímali, co se děje ve státě.
Pane rejpale, to, že máme internet, je naprosto přesně a neomylně zásluhou tohoto režimu. V západním světě k němu byly vzdělávací instituce připojeny už dávno před 89. rokem, tady k tom mohlo dojít jedině až po převratu. Natož pak k jeho zpřístupnění lidem. Zajeďte si do Číny, projděte si jejich "internet" a hned poznáte rozdíl.
Stejně tak mobilní telefony - ač v ČSSR existovaly mobily značky Tesla už před revolucí, nikdy nebyly přístupné občanům.

Nejsem sice zrovna komunistobijec, ale některé zde napsané nesmysly až lži nelze nechat bez komentáře.
[12] Vložil: Kája, 10.12.2012, 08:10:15
To jsem se z výše uvedených příspěvků dozvěděl novoty, zaručené na 100%. To díky tomuto režimu, že nám zavedl internet, jako kdysi polní telefon. Od Toma to beru jako silvestrovský vtip. Ohledně toho daru církím, především té nejobdarovanější, zastávám názor, že měli svoje dostat již dávno. Dnes by bylo vidět, kolik věřících si platí svoje šamany. To by byly nové odpustky, křížové války se musí přece nějak financovat. K Izraeli a Palestině bych byl pro, aby se začalo již dobou ledovou, všude jsou věřící, stačilo tak málo - dodržovat Desatero z Bible. Jo, to kdyby byl středověk a v něm někteří současní preláti/ i z V.M./., to by bylo žhavého popelu na ul. Na spravedlnosti
[13] Vložil: cha, 10.12.2012, 09:52:05
Musím se přiznat, že u čtení vašich, zn.občan. příspěvků se bavím víc, než u většiny komediálních filmů nebo seriálů. Nenávist závist plivající kolem sebe jen jedovaté sliny a nadávky mě z klidu nevyvedou, ani kdyby ses sebevíc snažil.


[14] Vložil: cha, 10.12.2012, 11:20:40
Zn. Občan. Demokracie prý vypadá jinak. Demokracie je koncept, který lidstvo zná již od antiky, moderní demokracie se vyvíjí po staletí, ve své dnešní formě pak posledních minimálně 200 let. A pak se na Václavském náměstí sejde skupina „odborářů“ a soudruhů z KSČM se svými rudými vlajkami se srpy a kladivy, drze zacinkají klíči a říkají nám, že tak to ne, demokracie prý vypadá jinak. Není to poprvé. Spojená levice, sociální demokracie, odbory a komunisté, nám již jednou nabídli svou "jinou verzi" demokracie. Ano, a já si ji ještě pamatuji. Říkalo se jí opravdu "lidová demokracie", zavedli ji předchůdci pana Zavadila, Sobotky a Filipa a zanechala po sobě stovky mrtvých, desetitisíce muklů v lágrech, miliony okradených a zemi obehnanou ostnatým drátem. Jak jsem řekl, moderní standardní demokracie se vyvíjí nejméně 200 let. Je doma v zemích, které přinesly lidstvu nejúspěšnější společenské uspořádání v historii, v západní Evropě, Americe a všude tam, kde se respektují lidská a občanská práva, je doma v zemích s nejvyšší životní úrovní v dějinách lidstva, je doma v zemích, které zažily krize, války a katastrofy všeho druhu. Ty země si jí váží a jsou ochotny na její obranu zmobilizovat všechny síly, jejich občané jsou na její obranu ochotni pokládat své životy. Ale opustit ji po pouhých dvaceti letech, protože stále ještě není dokonalá, a nahrazovat ji "jinou verzí" na pokyn nástupců autorů té původní "jiné verze", té "lidové demokracie", která nám přinesla tolik zla, by bylo šílenství. Demokracie nevypadá jinak. Demokracie nemá alternativu.



[15] Vložil: Ela, 10.12.2012, 14:07:44
Pro Tom a Cha: Obdivuju, že se ještě snažíte a fandím, bohužel si myslím, že to je úplně zbytečná práce.....
Pro Kája: Asi bychom "internet" měli, ale zablokovaný na všechny strany jako v Číně....Jo a nebo taky takový, co mají běžní občané na Kubě.... .
[16] Vložil: Tom, 10.12.2012, 15:58:05
Pro Káju: Myslíte, že internet jakožto americký (původně vojenský, výzkumný a vzdělávací - hledejte pod klíčovým slovem ARPANET) vynález by sem komanči přes železnou oponu někdy natáhli? Nebo že sovětský svaz vyvíjel nějakou vlastní počítačovou síť? Při tamějších poměrech musela být nejspíš dřevěná...

Pro Elu: Vyslovené bláboly většinou ignoruji, ale pro okomentování některých lží si chvilku vždycky najdu. Ono by to pak vypadalo, že s tím všichni souhlasí.
[17] Vložil: Budvar, 10.12.2012, 15:58:22
Podle mě je problém v tom, že kdyby vše fungovalo tak jak má, kdyby se za bílého dne nerozkrádala republika, kdyby se z politiky nestaly jen prachsprosté čachry o teplé fleky a možnost si taky nakrást, tak tady nemusíme nic řešit. Nikdo si rozhodně nepřeje návrat něčeho špatného, ale to, jak se dnes chovají a prezentují před národem současní politici je opět cesta k tomu, aby lidé žádali změnu a za to si mohou politici sami. Na jednoho potrestaného grázla jich sto běhá na svobodě...tam bych asi začal, a to napříč politickým spektrem. Padni komu padni, tečka
[18] Vložil: Vlasta, 10.12.2012, 15:58:30
14 Cha: Sorry, ale tenhle tvůj výplod je k smíchu stejně jako ty tlachy komunistů, jsi zřejmě stejný demagog jako oni, akorát v jiném kabátě. U západní Evropy by to ještě mohlo být na diskuzi, ta tvoje "demokracie", ale Amerika? K smíchu. Dnešní Amerika určitě ne.
[19] Vložil: občan, 10.12.2012, 18:25:04
Cha,i já jsem vytrvalý.Znovu opakuji otázku.Kdy přiznáš svoji rudou minulost.Ptám se již několik roků,kličkuješ jak zajíc o honě,jednoduchá odpověď nikde.Stále si myslím,že když jdeš papouškovat nesmysly jiných,vezmeš rudou knížečku,políbíš,a hurá rozdávat prý moudra,již sdělená médii.
[20] Vložil: Kája, 10.12.2012, 19:52:18
Dle některých pisatelů/potrefená husa/ mi připadá, že také volili komunisty, ale nevím v jaké straně. Asi se za to nyní při napadávání ostatním stydí napsat. A to zatím se nevyjádřili o posledním výsledku volebního průzkumu voleb do PS. Budou mít asi narušený režim den-noc. Mě ale klidný spánek určitě nenaruší, panu Klementovi určitě také ne!
[21] Vložil: M.Klement, 13.12.2012, 13:09:53
Pane Prudíku. Pokud budeme chtít vracet vše původnímu majiteli a nedívat se přitom na relativitu času, pak bychom se měli vystěhovat z této kotliny, kterou náš národ jistě neobývá od vzniku světa. Já jen doufám, že se to obehrané heslo o vrácení toho zcizeného velmi brzy dotkne i státního majetku (rozkradeného v té nejlepší demokracii) a práv občanů (které se vytrácejí stejně rychle, jako pojmy solidarita, přátelství či soucit). Vztah arabských zemí k Izraeli je dán i tím, že neoddiskutovatelně okupuje území, která mu OSN v žádném případě v roce 1948 nedarovala.
[22] Vložil: věřící, 15.12.2012, 14:14:40
V posledním čísle nejdražších novin ve státě,byl článek o odvolání místního kaplana.Tady nic.Musel jsem to několikrát přečíst,stejně jsem to nepochopil.Policie,ani soud pochybení nezjistil,přesto byl odejit,bez slůvka rozloučení.Není to taky divné?Stále je kněží málo,fary neobsazené,a ještě vylučují.Pak se divíme,když už to nejde jinak,slouží tu cizinci.Jak,to už je na zvážení.Viz Lanškroun a mediální hvězda.Tady,když chce mít někdo svatbu,nebo křest v kostele,musí projít školením.Otec Zibi,jak mu říkají,oddává komedianty,několikrát rozvedené,a jde to.Vrátím se zpět k tématu mého příspěvku.Neměl by mít možnost zmíněný kaplan se vyjádřit sám?Lidé jej měli,nebo mají rádi,tak proč se nemohl obhájit?Tady je jiná spravedlnost?Na jedné straně vracení majetku,na druhé divné postupy.Může zde někdo podat pravdivé vysvětlení,když Otci Mirkovi to nebylo umožněno?
[23] Vložil: V.N., 16.12.2012, 08:17:34
Nechtěl jsem se sem vrtat ale zn,"věřící" mě přinutila že musím,ano proč otec Mirek je postaven mimo no proto že káže pravdu a ta je někdy církvi nepříznivá a tak je na něho proveden atak,řečeno katolicky bohužel.
[24] Vložil: Ladislav N., 16.12.2012, 08:17:53
Ještě si dovolím poznámku Martin Klement mladý komunista není žádný kriminálník zná historii také a pozor regionální a nechce všechno znárodňovat,je jednadvacáté století a on není žádný blbec či podle A.P.Čechova -Idiot.
[25] Vložil: nepřátel se nelekej, 16.12.2012, 10:04:53
Jestli zná MK (Martin Klement či Mladý Komunista)historii, jako vy literaturu, tak to potěš koště. Idiota napsal Dostojevskij

Milá věřící kozénko (rejpale, pamětníku, ...), přečtěte si Katechismus katolické církve a pak teprve učte, co má a nemá církev dělat. Kdybyste do něj alespoň někdy nahlédl, věřím, že budete mít více jasno. K odvolání kaplana se vyjadřovat nehodlám, nic o tom nevím.
[26] Vložil: Profesor, 16.12.2012, 12:51:04
Nevím proč to sem taháte, ale nevypadá to, že by v místním plátku nic nebylo: www.velkomeziricsko.cz/
[27] Vložil: věřící, 16.12.2012, 17:22:03
25.Kterou kapitolu Katechizmu si mám vybrat? V příspěvku 22 jsem pouze konstatoval skutečnosti,o kterých mám pochybnosti.Rád se nechám poučit.
[28] Vložil: R.Prudík, 16.12.2012, 17:22:23
Pane Klement. Lámu si hlavu, jak může mladý a chytrý člověk takhle zblbnout. Ten skutečný Absurdistán jsem zažil. Bylo to ve vyspělé socialistické zemi před třiceti roky. Občas jsem musel vystát frontu (takovou už dnes neuvidíte, měla třeba 20m) před drogérii na základní hygienické potřeby pro ženy. Jindy to byl zase toaletní papír. Koupit si kolo v cyklistické velmoci? Jedno kolo se dalo koupit po třech probdělých nocích před kovomatem na náměstí a to jsem potřeboval pro rodinu kola čtyři. Nebo silvestr a nový rok strávený v autě před stavebninami pro pár metrů obkladů. Došel cement, běž si ho vyložit z vagónu stejně tak i cihle. Ovoce pro děti? Jen pro vyvolené. Brigády zadara a k tomu nějaká ta Akce zet. Co absurdit a lží se musely naučit děti ve školách. Nebo ty „demokratické volby“. To je jen malá ukázka opravdového Absurdistánu. Jednou někdo spočítal cenu vyvezeného uranu pro bratra bolševika. S takovou částkou ve státním rozpočtu bychom ani po letech nemuseli řešit kde vzít na zdravotnictví, vzdělání, sociální služby a jiné oblasti, protože by bylo dost na všechno. Nevím o čem by jste ale potom psal.
Patrně, jako příklad nejlepší demokracie považujete tu vaši lidově demokratickou společnost, od plotu na východ jich bylo. To byli panečku machři zloději. Kam se na ně ty dnešní hrabou. Bohužel nešlo jen o ukradený majetek, který se dědil po generace, ale o ukradenou lidskou důstojnost a svobodu. Koneckonců, i vám ji ukradli, aniž si to uvědomujete. Tou nejhrubší zlodějinou byly miliony ukradených životů a budoucnost jejich potomků. Kdyby nebylo vašeho odporného února, nepokukovali bychom po vyšší životní úrovni na západě a dnes bychom se nemuseli od vás učit o demokracii. Vyvíjela by se přirozeně a vy byste se o komunismu dozvěděl tak maximálně ve škole. Zlodějem však může být jen člověk, ne strana vláda nebo společnost. Jenže, spravedlivý není a nebyl ani jeden člověk na světě. Takže, ideální demokratická společnost nemůže existovat, protože ji tvoří zase jenom lidi a proto to kolem nás vypadá, tak jak to vypadá. Situace kolem Izraele se zdá natolik složitá, že nemá smysl se zde o ní rozepisovat. Jen musím opakovat. Ať je konflikt všelijak nepřehledný, jde a do budoucna zase půjde jen o jedno, zničit Izrael. Území Palestiny je důležité strategické místo pro Araby a obsazení Izraelem má bezpečnostní důvody, které si vyvolali Palestinci sami. Státy, které podpořily Palestinu v OSN, si moc dobře uvědomují, jakému nebezpečí by vystavily své země, pokud by hlasovaly proti arabům. Všechno ostatní je kamufláž. Jedno je jisté, že v této oblasti nebude nikdy klid, i kdyby se OSN přetrhlo. S Palestinci se totiž nedá vyjednávat.

[29] Vložil: Kája, 17.12.2012, 09:08:49
Nejen k příspěvku 22. Mám za to, že se nejednalo o kaplana, byla to vyšší šarše. Sama tato nejvíce obdarovaná církev se přece neřídí zákony v tom daném státě, ale jako stát ve státu má své vlastní. Takový Mírov, to bylo církevní vězení. Domnívám se, že bylo snažší vyhodit za možné malá domů než poukázat na spolubratra, který má sklony k pedofilii. A pan Prudík ? Očekával bych nějaké cenné náměty k současné blbé náladě. Doporučoval bych mu vytipovat vhodný Pivovar k dalšímu přejmenování po opilci.V Praze již mají Letiště a další zákoutí se má chystat. Co volební preference, že by naši vážení spoluobčané žili dále v Absurdistánu? Je vidět, že lidé nespálili práce jako Kapitál od významných osobností Marxe a Engelse.
[30] Vložil: nepřátel se nelekej, 17.12.2012, 09:08:55
27: Třeba články pojednávající o svátosti manželství, abyste měl jasno, koho kněz oddat může a koho ne.
[31] Vložil: Ladislav N., 17.12.2012, 10:13:51
Zn."nepřátel se nelekejme" se omlouvám byl to hloupý překlep Idiota samozřejmě napsal Dostojevskij.Děkuji za upozornění.
[32] Vložil: věřící, 17.12.2012, 20:55:15
30:Obě naše děti měly svatbu v kostele.Jen v jiné farnosti.To mi chcete namluvit,že je jejich sňatek neplatný?Nebo mají oddávající jiný metr?Problémy žádné nebyly.Když dva dělají totéž,není to totéž.Všechno je jen a jen v lidech.
[33] Vložil: rejpal, 17.12.2012, 20:55:45
ad 28.To už tu dlouho chybělo.Vložky banány,mandarinky atd.Dnes nejsou fronty?Asi málo chodíte po městě.I v lékárně už jsem ji vystál.O pracáku ani nemluvím.O nezaměstnaných jsme se učili v dějepisu.Dnes realita.Politické procesy,korupce na každém kroku.Vláda a parlament plný kriminálníků,to opravdu v socializmu nebylo.Jistě,máte v něčem pravdu.Ale pokud jsou vám vzácné banány,proč je nekupujete,aby se nemusely vyhazovat?Kolik máte byciklů?Doufám,že plnou garáž.Jsou věci,bez kterých se dalo žít,ale když je potřeba vytvořit problém,není nic jednoduššího,než jej vytvořit,a to i dneska.Myslím si také,že máme svých problémů dost,a nemusíme řešit nějakou Palestinu,nebo židy.Jeden nám stačí na kandidátce na prezidenta.Ale to už se pouštím na slabý led.Cenzura zde taky funguje.
[34] Vložil: R.Prudík, 17.12.2012, 22:57:10
ad rejpal. Taková reakce mě nijak nepřekvapuje a čekal jsem ji. Na něco ukazuje. Ono to nebylo jen o těch banánech apod. Kdo to zažil ví o čem píši. I když… paměť mnohým hodně vynechává. Na tenký led se skutečně pouštíte, ale ne kvůli cenzuře.
[35] Vložil: Kája, 18.12.2012, 09:07:26
K panu věřícímu, dnes by jste svadbou v jiném kostele neuspěl.Polák by Vás naháněl nejen v kostele, ale i po náměstí, jak se již také traduje. Problémy s vírou všem stoprocentně vysvětlí osádka v kdysi hojně navštěvované výletní restauraci po levém břehu Oslavy pod V.Meziříčím. Pan Rejpal začíná mít moje sympatie, nepozoruji, že mu jeho paměť vynechávala..
[36] Vložil: rejpal, 18.12.2012, 18:57:39
35.Děkuji.Nedá mi,abych se nepozastavil nad studentíky,hladovkáři.Tady jasně ukazují,co mají v hlavě.Oni vlastně zpochybňují výsledky voleb,a chtěli by diktovat.To,že po dvaceti létech se konečně bere zřetel na výsledky voleb,se studentíkům nelíbí.To,že vládne stana,kterou nikdo nevolil,to je demokratické?Ať se to komu líbí,nebo ne,celou dobu se výsledky voleb stavěly na hlavu.Strany,které sotva prolezly,byly ve vládě,strana,která byla třetí,ne.Celý svět se tomu divil,co jsme za národ.Kam to dovedli,vidí většina,tedy mimo cha a jemu podobných.Pokud bychom měli tančit,jak studentíci pískají,nač vyhazovat peníze za volby?Oni nám nadiktují,koho obsadit do funkcí.Ještě ke Kájovi.Sice po šedesátce začínám senilnět,ale paměť zatím slouží,proto to rejpání.Někteří mají výpadky paměti,tak to napravuji.
[37] Vložil: občanka, 19.12.2012, 18:59:28
Ad 34 - pane Prudík, ty fronty na banány jste sem zatáhl Vy. A možná nebyly ani tak dlouhé, jako dnešní fronty na dopravním kvůli zpackanému registru, o frontách na práci nemluvě. Hodně lidí už si uvědomuje, jak je práce důležitá. Právě bez ní jste absolutně nesvobodný. Nemůžete nic.
A protesty proti vásledkům voleb - to je opravdu legrační. Každý mohl jít volit a ovlivnit tak výsledek. k demokracii snad patří i uznání výsledku demokratických voleb. Že se na to mnozí vykašlou a pak křičí - jejich problém.
Platy duchovních se mohly řešit už dávno - třeba tak, jak je to v Německu, kde prý věřící platí zvláštní daň, ze které jsou placeni duchovní. Ne jako tady, že se vrátí obrovský majetek a ještě mnoho let se bude na platy duchovních přispívat.
[38] Vložil: L.N., 19.12.2012, 19:00:55
Nemám aspoň zatím výpadek paměti a tak pan Prudík to pojmenoval přesně a pravdivě a co s tím když to dnešní tzv."pravičáci" ví a na vysokých místech různými způsoby ukrádají se společného krajíce hlavně až půjdou za 1,5 roku od válu budou zajištěni oni a jejich příbuzní a sociální demokracii se nebude dařit a začnou vykřikovat již známou větu"za nás bylo líp"jako kdybych to šlyšel už teď.Jinak nechci situaci z r.1948 kdy president Beneš komunistům ustoupil a mělo to tragické následky až do dnes.
[39] Vložil: L.N., 19.12.2012, 22:25:39
Židovský národ bojoval a bojuje celou svojí existencí za to aby byl o nic jiného jim nejde, takže chápu názory Palestinců ovšem pokud bude HAMAS a ALL Fatah posílat SCUDY na kavárny v Jeruzalémně tak nevím jaká by byla domluva?Podívejte se na mapu takový malý prostor mají židé a jak je to tam kulturně na výši!Všem arabům bych dal přečíst knihu Arnošta Lustiga "Modlidba za Kateřinu Horowitzovou"nevím zda by pochopili?
[40] Vložil: L.N., 19.12.2012, 22:25:43
Paní zn."občanko"ano s tím německem je to tak tady máte pravdu ovšem musím vás ač nejsem moc věřící víte pokud existoval Sovětský svaz tak já jsem topil představte si 90halířů za litr nafty!Televize stála něco jako dneska chata,telefon nebyl,nejvíc a těžko se s tím představte si vyrovnávám že naše mamka si vzala na placení televizor černobílý Neptun a došel a za komunizmu platila každý měsíc 120Kč splátky no a když to přišlo tak nám ho nechtěli vzít ani na sběr!
[41] Vložil: :-), 21.12.2012, 09:16:13
Na mandarinky, kokos a dámské vložky kašlu. Důležité je to, že mě nikdo nepopotahuje za vlastní názory. Svoboda je nad všechny mandarinky na světě. K nezaměstnanosti: zaměstnavatelé nemohou najít kvalifikovanou pracovní sílu, např. šikovné techniky, schází řemesla a všichni brečí, jak mladí lidé nemají práci. Studovat na magistry gender studies a dalších nesmyslů jen proto, abych měl VŠ, je blbost. Musím studovat to, po čem je poptávka a kde najdu uplatnění. VŠ jsem dokončil nedávno a nestěžuji si, nikdo z našeho kruhu není nezaměstnaný, protože jsme studovali techniku. Ono se nejdříve musí chtít. Pak jde všechno. Veselé Vánoce.
[42] Vložil: L.N., 22.12.2012, 20:13:51
Určitě došlo po průšvihu na Dopravním ve Velkém Meziříčí k vyčištění neboť jsem tam teď byl třikrát vše v perfektním informačním stavu,rychlé zjištění,profesionální přístup a hlavně objednání internetem funguje naprosto bezchybně!Takže inspektorát dopravy ve Velkém Meziříčí např.pana Kincla dávám vzorem tam kde to nefunguje.L.N.
[43] Vložil: L.N., 22.12.2012, 20:14:11
Nemohu nereagovat na zn"vložil" buď rád žes vystudoval teď chápu že když ti řeknu že moje sestra se nesměla vyučit ani prodavačkou ač vynikající výsledky po roce 1968?Ti takzvaní "normalizátoři" cíleně a dlouhá léta likvidovali naši rodinu a to já nezapomenu ona ano je nyní občanka sousedního státu takže přeju ti hodně štěstí a myslím si že takoví jako ty to tady převezmou tak abys věděl.L.N.
[44] Vložil: L.N., 23.12.2012, 08:57:20
Není mým cílem se zastávat židů ale co udělali když je nikdo neposlouchal,prostě provedli akci HAGANA,po druhé světové válce pracuje jejich ŠIN-BET- a MOSSAD je nezničitelný.Bestie co je zabíjely jsou mrtví přirozenou cestou jenom poslení zůstal-Rudolf Malik,zabíjel ve Velkém Meziříčí ovšem nyní na invalidním vozíku!
[45] Vložil: L.N., 23.12.2012, 08:57:21
"Proč nejsem komunistou" napsal Karel Čapek.Viděl a četl Martin Klement?
[46] Vložil: L.N., 23.12.2012, 08:57:55
A ještě si dovolím malou poznámku totiž v Sýrii má ponorkovou základnu Rusko!L.N.
[47] Vložil: Kája, 23.12.2012, 12:41:46
K L.N., jestli pak vědí, která velmoc také popravila minimálně jednoho čechoslováka pracujícího pro Hagan? Proč nejsem komunistou? - je třeba tuto knihu číst pozorně od začátku. Já s ní nemám problémy, mohl bych poukázat na jednotlivé kapitoly. A mohl by L.N. sdělit, kde USA nebo Nato mají své nejen ponorkové základny? Třeba si doplní znalosti.Přeji šťastné a veselé.
[48] Vložil: L.N., 27.12.2012, 18:22:36
Toť opravdu jsem nyní v šoku tak nechť nám zde napíše zn.Kája která mocnost popravila Čechoslováka určitě to je poučení také do škol!Jinak já osobně nesouhlasím s tím aby USA mělo na Quntánámu věznici ale pouze vojenskou základnu!Dále nesouhlasil jsem a několikrát napsal a podepsal s radarem v Brdech /není problém dohledat na internetu!/Na území naší Rebupliky nejsou vítaní žádní cizí vojáci,naši otcové a dědečkové by nám to řekli v roce 1938.
[49] Vložil: L.N., 27.12.2012, 18:22:51
Ke zn."Kája" teď to vypadá že v rámci domluvy mezi Ruskem a USA by ta ponorková základna v syrském Tartúzu mohla být zachována ovšem Rusko ví že by to bylo pod kontrolou USA pan ministr Ruský /Lavrov/ se již k tomu vyjádřil tzn.to nemá žádnou cenu pro Rusko!
[50] Vložil: L.N., 27.12.2012, 20:38:27
Varšavská smlova není a USA a NATO mají svoje ponorkové základny po celém Světě!Rusko je má v Barensově moři, v prostoru řeckých ostrovů a má špičkové ponorky kde se už nestane situace "Kurska"!Pan prezident Putin je příznivec ruského ponorkového vojska!Má velkou tradici!
[51] Vložil: L.N., 27.12.2012, 20:38:35
Ponorkové základny USA se dá zjistit na webu Námořnictva Spojených států amerických pouze pod vojenským kodem třikrát jištěným,tak hodně zdaru pane "Kájo?".
[52] Vložil: L.N., 27.12.2012, 20:38:43
Pro zn."Kája" hádej jak se jmenoval poslední parašutista skupina "Calcium" který operoval na "Velkomeziříčku",vloni zemřel v Sydney v Austráli ve věku 92 let,bojovník v prostoru Zahradiště kde byl Gestapáky zastřenen nadporučík Odstrčil.Čest jejich památce a boji proti fašizmu!
[53] Vložil: kája, 27.12.2012, 22:55:34
Milý L.N. Zklamu Tě, nebotˇjméno toho československého občana co bojoval v Haganu proti Anglické nadvládě a byl Angličany popraven, si již nepamatuji. Magazíny Práva, kde bylo o této věci reportář již nemám ve svém archívu. Ohledně Calcia, jsi zveřejnil nepřesné údaje. Niemczyk Karel zemřel v Sdney již v r. 2004. Ne v prostoru Zahradišť, ale u Netínského rybníka, nedaleko Pavlasovy hájenky, byl 23.6.1944 gestapáky s českými jmény zastřelen dr. Jaroslav Odstrčil - poručík, velitel Calcia. V tento den se v okolí Netína i ve směru od Zahradišť střílelo také. Doporučuji si přečíst knihu Rod Pavlasů z Pavlova, kde jsou autentické vzpomínky k této události. Jinak kdo i před rokem 1989 prošel okolo památníčku dr. Odstrčila, který je nedaleko Kocmanovy chaty, musí uznat, že alespoň květiny zde byly položeny. Nemluvě o "slávě" po r. 1989, kdy se zde byli přítomni ještě žijící účastníci odboje - R3 i komunisté.Už bych nechal ponorky a jejich základny být. Ať se daří i nadále.
[54] Vložil: nestraIL@MUJBOX,CZ, 28.12.2012, 09:08:41
Jaroslav Klemeš-radista skupiny 313 ještě žije!
LN.Ničil fašisty a je vzorem.
[55] Vložil: L.N., 28.12.2012, 09:08:48
vÍŠ ZN "KÁJA"KDYŽ JSEM BYL V BRNĚ QA V pRAZE TAK JSEM SE DÍVAl na hrozné věci a tak jsem to v r.1996 ukončil.ln.
[56] Vložil: Andropoid, 28.12.2012, 09:08:55
Milý Kájo musíme se sklonit nad Paršutisty ve formě Ahnropoid Calcium kteří zloikvidovaly bestii.Bestie byla likvidovgána.Heidrych nedpřežil.
[57] Vložil: L.N., 28.12.2012, 09:09:02
Fascinue mě že má ponorky Ruska,USA,Francie,Německa,Švédska,Izzlae,řecka?
[58] Vložil: nestrasil@seznam.cz, 28.12.2012, 09:09:07
Požádal jsem rusky pana presidenta Putina zda bych mohl být na ruské ponorce,zatím nevím?
[59] Vložil: L.N., 28.12.2012, 09:09:11
Naše odpověď-souhlasíme.L.N.
[60] Vložil: Jarda Klemeš, 28.12.2012, 09:09:17
kolegou zn.Kája souhlasím je to pravda a jet o tak.Nadporučík inženýr Jarda Klemeš-mkistr mezi m,istry.Radista 311 peruť Spojené Královsví.-Majstr štyik.
[61] Vložil: kája, 28.12.2012, 18:38:44
Vážený Antropoide, souhlasím. Máme i nedalekého rodáka - Jana Kubiše. Kolikrát se na něho za rok vzpomene? Já jsem na toto jméno narazil i v souvislosti pátrání po mých předcích v rodokmenu. Jsem pro objektivní výklad dějin, jak hrdinů, tak z padouchů. LN vyjmenoval majitele ponorek, ale myslím si že největší tunel se nalézá v České republice!
[62] Vložil: L.N., 1.1.2013, 09:43:40
Pro zn "Kája" ano myslím si že to je tak!To v dnešním světě neuvěřitelné jak ti kluci se chovali a co dokázali!Jsem už starší ale řeknu to otevřeně sere mě že teď ti mladí ve školách ví kdo to byl povrchní černoch uměle vyroben na bělocha /Májkl Džeksn/ a nemají ponětí o věcích u netínského rybníka kdy se jednalo o přežití celých rodin.
[63] Vložil: L.N., 1.1.2013, 11:52:26
Já znám jméno brmněského gestapáka ale co to změní!L.N.
[64] Vložil: L.N., 1.1.2013, 11:52:29
Parašutisté ve skupině CALCIm prostě šel Jarda a potkal Četníka u Zahradiště a ptá se co tady máte tady něco a četník mu dává protektorátní průkazJarda se zeptal co je to tady s kriminálníky četník je špatná doba.L.N.
[65] Vložil: L.N., 1.1.2013, 12:01:53
Nadporuičík ing.PhDr.Vladimír Odstrčil je vzorem pro ná žřijící!
[66] Vložil: kája, 1.1.2013, 16:25:56
V 64 a 65 jsou nepřesnosti, je vidět, že L.N. nečetl doporučenou literaturu.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

LightSolar: Komplexní služby v oblasti fotovoltaických systémů
TOPlist