MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 1. října 2023, svátek má Igor, zítra Olívie / Oliver.
  • Po nedělním fotbalovém derby slaví tým Velké Bíteše, který zvítězil 1:2. Zápas sledovalo více jak 400 diváků.
  • Nová brána dynamických vah na silnici II/602 byla vztyčena.
  • Ve Stránecké Zhoři se dnes konala za hojné účasti veřejnosti tradiční akce Svatováclavské ohně.
  • Podzimní zámecké nádvoří.
  • Zimní stadion dostal při rekonstrukci i nový nápis.
  • Na konci opravené ulice Oslavická stále nesvítí několik lamp veřejného osvětlení.

Glosa týdne - 19. díl: Co dokáže tento národ

- - 14. 1. 2013 - komentářů  0
Martin Klement, Mostiště.
Martin Klement, Mostiště.

V minulosti, ať to bylo ještě před vznikem Československa, nebo potom, jsme světu dali mnohé. Osvícené vladaře, moudré myslitele. Myšlenky mistra Jana, vědce, umělce i sportovce, na které se nezapomíná.


Po prvním kole prezidentských voleb jsme tentokrát světu ukázali, že naši obyvatelé (především velkých měst) trpí poruchou osobnosti, tzv. masochismem. Kdo jiný by mohl volit do čela státu člověka, který se cítí být sudetským němcem a nejraději by zrušil dekrety prezidenta Beneše, aby se mohlo „sudeťákům vrátit“ celé pohraničí?

 

Do druhého kola prošel pospávající monarcha, jehož rodina se stále snaží o zisk majetku, který jim byl po válce po právu zabaven. Člen nejméně důvěryhodné vlády od vzniku státu, který oproti drtivé většině obyvatel podporuje tzv. církevní restituce, který souhlasil s bombardováním bratrských Srbů a navzdory parlamentu uznal pseudostát Kosovo. Něco málo lze o panu knížeti přečíst na následujícím odkazu: http://www.fragmenty.cz/iy099924.html

 

Co by asi o této skutečnosti konstatovali některé osobnosti našich dějin?

 

Praotec Čech: Tohle je ta země, korupci, klientelismu a lidské hlouposti zaslíbená.
Jan Hus: Je mi z toho všeho pěkně horko.
Jan Žižka: I když jsem slepý, nestačím zírat.
Božena Němcová: Babičko, a to bude příště kandidovat i slečna Hortenzie?
F. Palacký, Jára Cimrman: To by se mohl člověk umluvit a je to marný, je to marný, je to marný.
K.H. Borovský: Zle, matičko, zle, Svarcenberci zde.
E. Beneš: Já jsem Vám to říkal…

 

Národe český, i vy bodří Moravané, přijďte k druhému kolu prezidentských voleb a ukažte, že netrpíte masochismem a že mocná šlechta patří dávno do naší minulosti.


Autor: Martin Klement

Publikoval: -mk-

Čtěte také



Komentáře ke článku

Počet komentářů 60.

[1] Vložil: Tony, 15.1.2013, 08:23:05
Na tyto propagandistické nesmysly se nehodí ani reagovat. Doufám, že lidé mají v paměti minulost Miloše Zemana a jeho spojení s mnoha aférami, které nám tak "zpříjemňovaly" život. Volit půjdu, samozřejmě pana Karla.
[2] Vložil: Radek, 15.1.2013, 11:20:27
Z autora je cítit, že má zaslepený mozek komunistickou propagandou. V článku je mnoho nepravdivých faktů a čirých nesmyslů.
Má názory jako kovaný člen ÚV.
[3] Vložil: chřestýš, 15.1.2013, 12:12:48
Prosím konkrétně, čiré nesmysly jsem nezaregistroval...
[4] Vložil: +-, 15.1.2013, 14:00:30
Volím Karla!
[5] Vložil: Pepa, 15.1.2013, 16:04:00
Dělá se mě špatně když si představím,jak první dáma s nacistickou minulostí uctívá v květnu památku našich padlých předků.Proto Karla v žádném případě!!!!!
[6] Vložil: Pepa NOS, 15.1.2013, 18:09:45
Karlova dáma se narodila 1940. Nějak to nejde dohromady s nacistickou minulostí.
[7] Vložil: jojo, 15.1.2013, 18:10:00
[8] Vložil: Tomáš Říha, 15.1.2013, 18:10:28
Ano, ano, všichni obyvatelé měst jsou blázni, jen já jsem osvícený Přečetl jsem si i ty fragmenty. Jsou to jistě zaručené zprávy Když klepnete na autora Bartoše, dostanete se na stránky s různými články. Vybírám namátkou: Duchař Václav Havel a Češi v zajetí okultismu či T. G. Masaryk si liboval si v boření toho, co bylo národu drahé. Stejně jako Havel přisluhoval cizím zájmům...

Ten Bartoš asi bude stejný osvícenec jako Vy, pane Klemente.

Volte si koho chcete, máme demokracii.
[9] Vložil: rejpal, 15.1.2013, 20:21:36
OF,US,ODA,KDU-ČSL,LEV 21,následuje ODS.Historie posledních let.Hráli si na demokraty,a kde jsou?Papoušci,rozumu nemaje,poslechnou poslední rady od Nečase a nasypou to knížeti.Ten zruší Benešovy dekrety,pustí sudety,a všichni,co žvatlají anglicky,se budou učit německy.Přece nemůže někdo chtít,aby se první dáma,učila česky.Kníže,jako vlastenec,předvedl krásnou znalost hymny.Reprezentace státu,opravdu na výši.6,malý dodatek.Její otec byl nacista.Ale to je asi podle bezmozků,polehčující okolnost,že?8,co statek v Balinách?To bylo keců,stále padá.
[10] Vložil: Marie Marková, 15.1.2013, 20:22:59
Mně to připadá spíš "Hloupost týdne" - je vidět, že se zde pan Klement snaží rozpoutat jakési NE- proti panu Schwarzenbergovi. Nemá nejspíš cenu zde nějak více reagovat - jen mi připadá "jakoby citovat" Járu Cimrmana, když víme, že Svěrák stojí právě za panem Schwarzenbergem opravdu dost "mimo", jako v diskusi se "obouvat" do nacistické minulosti jeho paní (její otec spolupracoval s nacisty, což ona nijak netají, ale kdo může za chyby svých rodičů)? Je mi ale jasné, že lidé s takovým a podobným postojem budou volit pana Zemana, aby se k nám opět vrátil Východ ve své červené podobě. Holt, kdo se neponaučí z minulosti, tak se minulost zákonitě bude opakovat! Já pevně věřím že ne!
[11] Vložil: Jirka Hort, 15.1.2013, 22:55:06
Trošku mi vadí Martine, že tento článek nenapíšeš tak, jak bylo za vlády vaší strany zvykem. Dříve přece byla ze všech stran slyšet jen a jen samá chvála na jakéhokoliv adepta, který kandidoval na obyčejnou funkci v KSČM. Natož aby někdo kritizoval vrcholné politiky nebo dokonce prezidenta. Vidím, že jsi se se zaujetím přizpůsobil dnešní době (a to nejen v tomto článku), zdárně sekunduješ médiím a zdá se, že i většině občanů naší republiky. Dneska je totiž hlavním trendem pošpinit toho druhého víc, než nám někdo pošpiní toho našeho. Bohužel, ne jenom při volbě prezidenta. Škoda, že jsi tady spíš nenapsal článek o výborných předpokladech pana Zemana stát se prezidentem. Početl bych si raději. No nezbývá než se začít "těšit" na dobu, kdy zase budeme MUSET jenom chválit. Tímto příspěvkem nechci říct, že je vše v pořádku, to rozhodně ne. Ale bohužel dnes každý na každého hází jen špínu, je to asi snadnější než někoho pochválit, že se mu taky něco povedlo.
[12] Vložil: kája, 16.1.2013, 07:49:21
To je na jednou ozvalo potrefených hus. Když pominu nedávnou minulost jednoho nesrozumitelného kandidáta v české mluvě, nedá mi to vrátit se k jeho činnosti v poslední vládě. Co pak jste zapomněli, co jako Kalouskova figurka dokázal prosadit pro český lid? Proto jsem ho nevolil v 1 volbě a volit nebudu ani v 2. Pro paní Markovou, ano měli jsme trhy na východě, ale když byly zrušeny, kdo nás ihned nahradil ? Ono těch spolupracovníků s nacisty bylo více, jen co se začnou pootevírat archívy.
[13] Vložil: R.Prudík, 16.1.2013, 07:52:23
Vážení. Když jsem vybízel k ohleduplnosti vůči panu Klementovi, tak to samozřejmě byla ironie. Vidím, že Vám není jedno, co pan Klement píše a že tu může zaznít hodnotná odpověď. Biblické přísloví říká že, "ústa mluví to, čím srdce přetéká". Z jeho článku to lze jasně rozpoznat. Jelikož máme demokracii i tyto názory mají právo být zveřejněny. Nezůstávejme však lhostejni ke lži, bludům a nenávisti.
Ať se to zdá v současné době jako nesmysl, jsem přesvědčen, že sami si pomalu volíme novou nadvládu a nesvobodu. Strkáme dobrovolně hlavu do chomoutu a je otázkou času kdy nás budou kočírovat byrokrati z Bruselu. V druhém kole prezidentských voleb už nemám moc na výběr a budu se pro své svědomí těžko rozhodovat.
[14] Vložil: Tony, 16.1.2013, 07:52:29
ad 11: líp bych to určitě nedokázal napsat. díky.
[15] Vložil: Tony, 16.1.2013, 09:46:41
Pane Prudíku, doufám, že jako svéprávný a alespoň průměrně inteligentní člověk (jímž nepochybně jste) nebudete podporovat nesmysly a propagandistické žvásty pana Klementa. Buďme těmi, kdo udělají konečnou tečku za komunismem. Ano budu volit pana Karla. Doufám, že lidé ještě neztratili paměť a uvědomují si hrozbu, která spočívá ve zvolení komunisty a podporovatele STBáků Zemana.Návrat do socialismu opravdu nechceme.
[16] Vložil: R.Prudík, 16.1.2013, 10:48:41
ad15:Tony,podpora komunistů? Asi jsem to špatně formuloval. Odkázal jsem se na moji poznámku u jiného tématu. Mnohokrát jsem si říkal, že mi články pana Klementa nestojí za to abych nad nimi ztrácel čas. To se ale nedá. Obávám se, že s tou tečkou to nebude tak snadné ale musíme dělat alespoň !!!!!!!!!!! Vždyť to vidíte sám kolem sebe.
[17] Vložil: cha, 16.1.2013, 11:45:23
Ne, dámy a pánové, mí spoluobčané, žádný odborář, žádný šéf komunistů, žádný nový charismatický vůdce ani s těmi nejlepšími slovy či nápady nás nespasí. Žádný další mesiáš už nepřijde. Teď je to všechno na nás. My, každý sám u sebe musíme začít a měnit tento svět zevnitř.
na autora článku ......Hlupák sám o sobě není nebezpečný. Nebezpečný je pouze ten hlupák, který se pokládá za génia.
[18] Vložil: R.Prudík, 16.1.2013, 13:08:54
ad cha. Výborně! Blázen je ten kdo doufá v člověka. Je nebezpečné příliš upínat své naděje k prezidentům, kteří se předhánějí ve slibech jak nás vytáhnou z marasmu. Jsou to zase jen nedokonalí lidé. Plně souhlasím s "cha", že musíme začít nejdřív u sebe. Pokud odevzdáme svoji odpovědnost vládcům, jdeme z kopce přímo do totality.
[19] Vložil: zn.Laďa, 16.1.2013, 13:48:41
Paní Marková vnuk za svého dědečka opravdu nemůže ale musí se o tom mluvit, Karlův děda opravdu aktivně spolupracoval za Protektorátu s nacistickou mocí a využíval zadarmo pracovní sílu cikánů,židů a nepohodlných čechů!Dále mu nikdy neodpustím "Kosovo"tolik srbů a i jiných národností muselo zemřít aby bylo mocnostem učiněno zadost no a nakonec si myslím že rakušan se švýcarským pasem by nám vládnout neměl to si myslete co chcete,ale ani Miloše volit nebudu!Můj favorit byl až čtvrtý.
[20] Vložil: +-, 16.1.2013, 14:54:08
K 19: Btw, víte, že Váš favorit má i občanství USA a narodil se ve Washingtonu, D. C.? To můžete klidně Karla volit
[21] Vložil: Miloš, 16.1.2013, 18:39:31
Bla bla bla. Volím Karla
[22] Vložil: zn.Laďa, 16.1.2013, 18:40:35
Vím že se Jiří narodil v USA ovšem je to mladý člověk neposkvrněný různými causami a ikdyž jsem již téměř důchodce tak jsem ho volil.S Karlem jsem představte si mluvil hodinu zcela osobně a beze svědků v r.1990 a udělal na mě ohromný dojem!Jenom doba se změnila ale řeknu zajímavou věc chtěl jsem tehdejšímu ministru obrany Milánu Václavíkovi strhnout výložky a Karel mě chytil a domlouval mě důrazně ať to nedělám!To se opravdu stalo!
[23] Vložil: velmezačka, 16.1.2013, 19:06:18
Volba ve 2 kole bude těžká . Je pravda, ale že člověk, který opravdu neumí českou hymnu a ani pořádně česky není hoden funkce prezidenta. A rovněž si myslím , že pokud budem volit karla tak spojení rakousko-uhersko nás nemine. Nevím proč lidi jsou tak zblblí a volili tyto kandidáty. Vždyť pan Dienstbier byl jediný kdo při debatach dokázal pojmenovat konkrétní problémy.
[24] Vložil: zn.Laďa, 16.1.2013, 19:06:33
To potom by jsme si museli vzpomenout na:Edvard Beneš-Klement Gottwald-Antonín Zápotocký-Antonín Novotný-Ludvík Svoboda-Gustáv Husák-Václav Havel-Václav Klaus-nyní?Já nyní a kašlu na problémy rodinné ale ptám se tímto Martina Klementa proč komunisté pověsili v r.1952 pplk.Josefa Robotku,vyznamenán čtyřikrát Československými,jedenkrát sovětský,jedenkrár anglickými vyznamenáními parašutisty CHOLMONDELEY-Skotsko to komunistům tolik vadil?Vždyť celým svým životem bojoval proti fašizmu,jenom chtěl demokracii!
[25] Vložil: zn-Laďa, 16.1.2013, 19:44:22
Pro zn."velmezačka" ano máte pravdu naprosto s vámi souhlasím!!!Sám bych to nenapsal líp,konečně někdo napsal pravdu.Máte u mne láhev Šampaňského!
[26] Vložil: zn.Laďa, 16.1.2013, 19:44:39
Karl von Schwartzemberk je něco jako "Trojský kůň" vlámat se tentokrát do slovanské země,nesnáším tzv."Husákovce" ovšem to co zde napsal pan /anebo soudruh/ Martin Klement pro mě je to nejhorší co se mě mohlo stát protože nejsem komunistou a nikdy nebudu nicméně mu to tentokrát podepíšu!
[27] Vložil: Medřičák, 17.1.2013, 10:04:09
Vidím to tak, že mnoho zdejších diskutérů se patlá v minulosti, kterou ani pořádně neznají. Podívejme se však na přítomnost a tou je Nečasova vláda. A Karel Schwarzenberg není žádný hodný dědeček, který s touto nejhorší polistopadovou vládou nemá nic společného. Naopak - on je 1. místpředseda této neschopné a všehoschpné asociální sebranky, on je předseda té nejasociálnější strany TOP 09, která prostřednictvím svých ministrů Kalouska, korupčním skandálem odejítého Drábka, Hegera a dalších chudým bere a bohatým dává. On je přímo zodpovědný za to, že naše země nevzkvétá, ale jde stále více a více do srabu. I on je zodpovědný za maximálně korupční a byrokratické prostředí v této zemi.
[28] Vložil: Čtenář internetu, 17.1.2013, 10:04:54
Zajímavé je, že s volbou Schwarzenmberga nesouhlasí i někteří vlivní lidé z ODS.... Poslanec Evropského parlamentu za ODS Ivo Strejček si nepřeje, aby dominanci na pravici převzala TOP 09: „Nesdílím její politiku zvyšování daní, zvyšování byrokratické zátěže pro živnostníky i běžné občany či politiku poníženého a bezproblémového podléhání evropským institucím a nepřeji si přijetí eura. Domnívám se, že o postavu Karla Schwarzenberga jde, bohužel, jen okrajově. Jde o to, zda se Miroslavu Kalouskovi podaří prostřednictvím výsledků přímé prezidentské volby převzít a ovládnout český středopravicový prostor,“.... A HJynek Fajmon: Schwarzenberg je v podstatě cizinec a hlavou českého státu by podle něho měl být Čech spjatý s naší zemí.
Karel Schwarzenberg má jistě vazby k naší zemi. Především majetkové. Má zde rozsáhlý majetek. Ale není to český kandidát. Jeho rodina nemluví česky, on sám mluví česky špatně, nezná ani naši národní hymnu. Přeji si na Hradě Čecha, který umí česky, nemá loajalitu k jiné zemi, žádný druhý třetí, čtvrtý domov někde za hranicemi a nemá cizí občanství. Já chci člověka, který je stoprocentně oddaný České republice a nemá žádný jiný domov a ústupovou cestu, kde se schová před českým národem, když mu to nevyjde. Já chci člověka, který tu s námi žije od začátku do konce, který tu s námi bude v dobrém i zlém a neuteče někam na svá panství do ciziny. Karla Swarzenberga nepodpoří ani senátor ODS Tomáš Jirsa a poslasnec Boris Šťastný.
[29] Vložil: Tony, 17.1.2013, 10:05:02
Není jiná možnost, prostě Karel na hrad. STBákům sklapne.
[30] Vložil: Vidoucí, 17.1.2013, 10:05:19
Volte Karla, tupé ovce. A stádo poslušně běží. Čeští občané se prý zachovali jako stádo ovcí, které poslechlo manipulující média v německých rukou. Tak si postup Karla Schwarzenberga do druhého kola volby prezidenta vysvětluje správce největší protivládní skupiny na Facebooku Milan Mráz. V případě zvolení knížete naší zemi podle něho hrozí mnoho nebezpečí.

[31] Vložil: ObObyč, 17.1.2013, 12:50:20
www.ac24.cz/blogy/20…
Přečtěte si co je vlastně Karel Schwarzeberg zač !!
[32] Vložil: kozénka, 17.1.2013, 19:00:42
31,čtení velice zajímavé.Jestli umí lidé bez názoru číst,to jim hodně zamotá hlavičku.
[33] Vložil: Sněžná husa, 18.1.2013, 07:25:11
Pěkné čtení. Teď už nezbývá nic jiného, než vyhlásit válku. Nebo jít volit. Buď podle toho, jak moc dáme na na různé názory jiných, nebo na vlastní rozum. Řešit takové pitomosti, jako například že někdo (možná) neumí hymnu, případně jestli je mu rozumnět, je opravdu důležité. Valašské království mělo donedávna, dokud nebyl podivným pučem odstraněn, krále, který nehuhňá o nic hůře než kníže. A vadilo to někomu? Teď tady zbývají dva senioři, kandidáti. A řeší se tady sudeťáci, opoziční smlouvy a podobné historické záležitosti. Proč z tábora knížecích lokajů nezazní, jak skvěle jejich kandidát funguje v současné vládě, jak členové jeho strany - asociál Drábek, pseudoekonom Kalousek a další vládní a poslanečtí diletanti fungují a co pod dohledem knížete způsobují? Proč stoupenci důchodce z Vysočiny nehovoří o tom, s jakou radostí budou snášet jeho neustálé poučování? Je to docela těžká volba. Jsme rozděleni na dva tábory, zdánlivě nesmiřitelné, ale k válce snad nedojde. Vítězství to bude každopádně pro všechny. Z Hradu zmizí prezident, který byl ostudně zvolen a ostudu nám dělal. Věřím, že ani jeden ze součaných kandidátů nebude horší. A po prezidentské volbě bychom se se stejnou intenzitou měli věnovat bazénům, rozhlednám a mlčet třeba o rozbitých chodnících. Aby měla paní Kotoučková a pan starosta trochu radosti.
[34] Vložil: Tomáš Říha, 18.1.2013, 07:25:17
32: Jojo, konspirační teorie, NWO... je to k smíchu. Skoro jako od MK nebo od Bartoše Nesmíš, ustavičný rejpale, věřit všemu, co nějaký pisálek napíše na internet!
[35] Vložil: Vlasta, 18.1.2013, 09:10:03
34:Tomáši Řího, jaké konspirační teorie? To jsou bohužel skutečné události (např. Wikipedie), za které se kníže dokonce už omluvil nebo se je snažil vysvětlit(úplatek při restituci, jeho hospodaření, odpustky z dotací, hlasování v OSN), a to z něj zrovna seriózního politika, nedej bože morální autoritu, nedělá. Všichni kandidáti na prezidenta byli médii (mimochodem vlastněné kým??) podrobení tvrdé kritice vyjma pana knížete. A to trochu smrdí. Ta nekritičnost k jeho sobě. Až fanatismus..."Říkejte si co chcete, ale my Karla milujeme", že... Jeden novinář napsal že každý rozhovor co dělal s ním byl prostoupen banalitou až hloupostí, ten člověk je absolutně mimo realitu, prázdný, loutka.
[36] Vložil: Tomáš Říha, 18.1.2013, 10:14:52
35: V tom případě si budu muset článek přečíst ještě jednou. Víte, když někdo začne psát o lóžích a ovládání dění, zavání to NWO. Konspiračním teoriím, že vše na světě řídí několik lidí, nevěřím. Proto, když se v článku něco takového objevilo, nepokládal jsem za nutné číst dále... Co se týče majetku pana Schwarzenberga, nevadí mi ani to, že nějaký majetek má, ani jeho velikost. Určitě ale existuje značné množství lidí, kteří mu jej závidí. Co se týče jeho politiky: z Kosova nadšený nejsem, ale Zeman je možná větší podporovatel EU než pan S. Nejde tedy o žádný nekritický fanatismus, jedná se spíš o zhodnocení pro a proti. Karel se mi jeví jako lepší kandidát než Miloš Zeman. To je celé. Jak už jsem psal v jednom předchozím příspěvku: volte si koho chcete, máme demokracii. Pozastavuji se akorát nad skutečností, že jsem ještě neslyšel argumenty, proč bych měl volit Miloše Zemana, zatím je to jen o tom nakydat hnůj na jeho protivníka... Šťastnou volbu!
[37] Vložil: Vlasta, 18.1.2013, 11:48:43
36: Zeman taky nebyl můj favorit. Ale myslím že nějaké argumenty jste určitě četl/slyšel když tak kouknu do novin, na internet, všude jsou nějaké pro/proti, a to bylo u všech kandidátů. Jenom u KS mi přišlo že zejména mainstreamová media včetně dokonce ČT, která by měla být nezávislá ale bohužel není ani náhodou, předhazují jenom ta "pro", snaží se ho oddělovat od jeho působení v současné vládě atd. Řekl bych až mýtizovat. Hnůj se kydal jen na ostatní.
[38] Vložil: M.Klement, 18.1.2013, 13:11:14
Především pro Jirku Horta: Těžko psát něco kladného o někom, jehož největším kladem jsou úsměvné bonmoty. I já jsem volil v prvním kole kandidáta, který se narodil za velkou louží. O něm jsem byl přesvědčen, že u něj klady převyšují. V kole druhém jsem rozhodnut dát hlas kandidátovi, který mi zaručí celistvost zbytku naší republiky. Vzhledem k našemu státnímu uspořádání nám žádný prezident nemůže slibovat že zařídí světlé zítřky, na žádná politická rozhodnutí nemá pravomoce. Rozhodně však mám obavy z kandidáta, který tvrdí že Benešovy dekrety již neplatí a sám Beneš (ač byl odsun uznán vítěznými mocnostmi) by byl nyní souzen v Haagu...
Trochu mne jen Jirko mrzí, že spojuješ dvě nespojitelné věci. Vládu Národní jednoty, pod vedením komunistické strany a KSČM.
[39] Vložil: Tomáš Říha, 18.1.2013, 19:35:14
Konečně jsem našel docela pěkné hodnocení tv debaty. Myslím, že by se mohlo líbit, ať už budete volit kohokoli:
www.reflex.cz/clanek…
[40] Vložil: Vlasta, 18.1.2013, 23:02:48
39: Co je na tom hodnocení pěkné, zase ta okatá podpora KS? Na debatu jsem se díval, ale když to čtu, tak mi přijde, jestli jsem něco nezaspal. Co se týče Zemana má pravdu, ale výstup KS bych nehodnotil jako "decentní, státotvorný gentleman, laskavý, velkorysý apod". Podle mně neřekl KS nic kloudného, většina věcí neměla hlavu ani patu, navíc jako člen vlády a ministr zahr.věcí projevil i řadu neznalostí. Ale to mně vůbec nepřekvapuje. Každý rozhovor co jsem s ním za pár let zpět četl, byl prostě o ničem, obecné fráze, 100x omílané klišé, vyhýbá se sdělit jasný názor. Jak už jsem psal, loutka. Tenhle člověk že má reprezentovat náš stát? Samozřejmě první věc je že ti dva se tam něměli vůbec dostat. A jak dělí J.X.Doležal voliče na ty chudé (Z) a bohaté (S), tak jde vidět že v blbosti jsou si rovni.
[41] Vložil: Tony, 19.1.2013, 15:41:45
Probůh, volte podle vlastního svědomí. Neboť, "kdo chce kam, pomozme mu tam". Volte Zemana, aspoň víte do jakého pekla se vracíte. Vstaváj straná naródnaja!!!!
[42] Vložil: Tony, 19.1.2013, 15:42:47
Chci prvního komunistického prezidenta po Milouši Jakešovi. Zeman na hrad. Konečně ten stupidní český malý člověk dostane pořádně na prdel. To máš za to, že jsi v listopadu v něco věřil. Teď se z toho třeba po...
Prr. To je parodie. Jen pro případ, že by tomu někdo uvěřil.
A teď: Bude hůř, jen co si dosadím ty správné lidi do sedla. Takový Mirek Šlouf, to je kádr. Mám i spoustu jiných, to se budete ještě divit! Kdepak šlechta, ta je zdegenerovaná, oni snad ještě věří na spravedlnost a právo. Nevídané, neslýchané. Věřili byste tomu? Já tedy ne. Já věřím pokrokovému hospodářství jaké jsme tady vedli po 1953. To se osvědčilo, nikdo moc nerebeloval. A když, tak jsme ho popravili, no a co? Byl proti nám, ne? Kdo nedržel hubu a krok, tak prostě zmizel.
Problémy nebyly, v novinách se psaly jenom pozitivní zprávy o tom, jak se máme skvěle, jak nám soudruzi ze SSSR ustavičně pomáhají atd. Kdo to zažil, nezapomene. (Krom těch, kteří z toho těžili, bylo jich nespočet) To že naše země šla na buben, nikdo neřešil. Bohužel, z toho ekonomického propadu, který nám zajistila vláda do roku 1989 se budeme vzpamatovávat ještě dlouho. Lituji své vlastní děti a vnoučata, nebudou to mít díky koumunistické minulosti lehké v budoucím životě.
[43] Vložil: Pepa, 19.1.2013, 17:53:54
I Havel byl komunista,sice chvilku ale byl.Pro jeho zvolení loboval u poslanců i Husák,aby nevyhrál Dubček.
[44] Vložil: Vlasta, 19.1.2013, 17:54:22
Tony: No, spíš to nebudou mít lehké v budoucím životě např.díky současné vládě, která je zadluží na celá desetiletí a ve které je bohužel i ten váš gumový šlechtic a politický turista bez názoru. Ten se někdy zastal občanské společnosti, práva či kvality života v Česku? Buď pokrčí nad donebevolajícím svinstvem rameny nebo si z toho udělá srandu. A když se tak vracíte k minulosti, nepřijde mi že by zrovna šlechta byla synonymem spravedlnosti a práva. To by historie vypadala trochu jinak. Čest vyjímkám.
[45] Vložil: kája, 19.1.2013, 21:16:33
Pro Tony 42: Po majetkovém převratu v 1989 byl přece zvolen prvním prezidentem hlasy Federálního shromáždění ČSSR, t.j. poslanci KSČ nějakej Venca Havel. Chvíli to potrvá, ale jednou bude komunista prezidentem České republiky, pokud tato bude existovat v této podobě.
[46] Vložil: rejpal, 19.1.2013, 21:16:37
42 Tony,napište svůj rok narození.Pokud jste soudný a rovný člověk.Ironie na místě.
[47] Vložil: občan, 20.1.2013, 10:03:49
Tony,jsi trochu vedle.Jakeš nikdy prezidentem nebyl.Pokud tvoří dějiny lidé,jako ty,a ještě jeden z Balin,to bude chaos.
[48] Vložil: Tomáš Říha, 21.1.2013, 21:00:26
Tady máte něco od slavného Bartoše: aktualne.centrum.cz/…

Myslete si, co chcete, ale normální člověk aby zvracel ze Zemanovy "čisté" kampaně...
[49] Vložil: Vlasta, 22.1.2013, 08:03:56
48: Za to ta knížepánova je čistá jako slovo boží, že....
[50] Vložil: kája, 22.1.2013, 13:35:24
K 48: Velebnosti, jdu blejt /Kelišová/. Na Karla, třeba na kolomazný kámen.
[51] Vložil: občan, 22.1.2013, 18:05:11
Ad 48.Doposud jsem si myslel,že jsou v Balinách moudří lidé.Znám jich dost.Po výsledku voleb,kde tam zvítězil kníže,začínám mít pochybnosti.Na druhou stranu,zase,když vidím,kdo je krmí,a čím,se musím smát.Doporučuji ti,aby jsi se pustil máminy sukně,a vyrazil do světa za poznáním.V mama hotelu moc informací nezjistíš.Zajeď si do okresu Plzeň,a okolí,kde má kníže pozemky a sídla,a poptej se mezi lidmi.Pokud máš něco,jako je rozum pochopíš.Zatím jen plácáš bláboly jiných.Už jsem tě jednou upozornil,že jsem ve věku tvých rodičů,kdyby jsi se začal rozčilovat,něco pamatuji,ale tvoje argumenty mě zatím nepřesvědčily.Tak jako tvoje chvalozpěvy na ruinu ve vaší obci.Nejdřív něco dokaž,a pak poučuj.
[52] Vložil: Medřičák, 23.1.2013, 08:02:53
Tonymu 41: Za Zemana žádné peklo nebylo. Naopak. Vláda Miloše Zemana byla velmi úspěšná a nastartovala nejvyšší ekonomický růst. Na konci Klasusovy vlády byl propad HDP a ČR byla v čevených číslech. Následovalo krátké období vlády Josefa Tošovského a pak za vlády M.Z. nastalo velmi výrazné oživení ekonomiky a růst HDP.
[53] Vložil: Tomáš Říha, 23.1.2013, 21:41:35
51: Milý zlatý občane, máš mylné informace. Již nějakou dobu nebydlím ve svém rodišti, nýbrž v Jihočeském kraji v blízkosti Hluboké nad Vltavou, takže když budu chtít, poptám se na Karla u sousedů.

Na svých nohách stojím, myslím, celkem pevně. Upřímně, myslím, že jsem toho zatím viděl a zažil řádově více než ty, když jsi byl tak mladý jako já.

Že v Balinách bydlí rozumní lidé, mě těší a jsem rád, že jsou schopní svobodného úsudku, aniž by je kdokoli o čemkoli přesvědčoval. Je mi líto akorát jedné věci, a to skutečnosti, že se nedokážeš ani podepsat vlastním jménem. Takových "hrdinů" jako jsi ty je plný internet. Až se začneš chovat jako chlap a budeš si stát za svými názory pravým jménem, začnu si tě i vážit a jako staršímu ti budu i vykat. Zatím k tomu nemám důvod. Anonym, který dokáže jen urážet, si takovou výsadu nezaslouží. Nicméně ti přeji hodně štěstí na tvé životní cestě. Ať se ti daří.
[54] Vložil: R.Prudík, 24.1.2013, 09:28:45
Pěkné Tomáši. Všimli jste si? Přibylo Vás odvážných, kteří se podepíší.
Občane, nedivím se ti, že se schováváš. Jsi totiž zbabělej komunista. Jestli Zemana pdporují lidé jako ty, to nás čeká "pěkná" budoucnost. Pro své svědomí, na pozici prezidenta budu obtížně vybírat jen jednoho. Myslím si ale, že vyhraje právě on.
[55] Vložil: Vlasta, 24.1.2013, 10:42:19
54: Ty jsi komediant. Můžu ti tu vypsat jmen celý seznam, třeba plný náš barák.A už budu patřit mezi odvážné?
[56] Vložil: občan, 24.1.2013, 21:49:04
53,54.Protože zpíváte stejnou píseň,odpovím oběma.Ani jednoho,o kterých se jedná,jsem nevolil.Bohužel,nyní musím.Podle vás,kdo nepapouškuje s vámi,je každý komunista.Další výmysl bezmozků.Už jsem se zmínil jinde.Dřív jsem se podepsal pod všechno.Od doby,co je demokracie,už ne,nehodlám opravovat zničený majetek,fanatiky,vašeho ražení,nebo fyzický útok.Obojí mám za sebou.Za svými názory si stojím,a dokážu je obhájit.Slušnému chování,a úctě ke starším,vás určitě vedli doma,nebo v kostele.Jste velice učenliví.Taky bych se rád dožil,až bude nějaký Čech kandidovat na prezidenta v Rakousku,nebo našem vzoru USA.Už stačilo,že jsme měli ministry,kteří neměli naše občanství.Kavan,Tigrid atd.Vy,si volte koho chcete,až budete plakat pod jinými jmény,jsem na vás zvědav.Papoušci se poznají vždy.Ještě k 53.Už to,že se budeš ptát na Karla,svědčí o tvé inteligenci.Kdyby jsi ji měl,tak polezeš po kolenou,budeš mu líbat ruce,a říkat Vaše výsosti.Holt buran zůstane buranem.
[57] Vložil: R.Prudík, 25.1.2013, 07:56:50
Člověku je dán rozum, aby ho používal. K rozumu neoddělitelně patří odpovědnost za to, jak s ním nakládá. Jsou tu ale lidé duševně nemocní. I když patří do naší společnosti, odpovědnost od nich neočekáváme. Medicína má na to svoji diagnózu. Občane, na závěr jsi se přiznal kým jsi a kým zůstaneš, ale na to diagnóza není. K tomu se totiž může každý člověk rozhodnout, ale odpovědnosti za své chování se nezbaví ať je X, Y, Vlasta, Občan nebo Komediant. Potom se nemůžeš divit. Jak se do lesa volá…..
[58] Vložil: :+)), 26.1.2013, 12:46:07
Bylo, nebylo.

"Včera jezdil po Brně v rámci volební prezidentské kampaně Karel
Schwarzenberk šalinou a při vystupování před ním upadla na zem jedna
starší paní. Kníže se sehnul, pomohl paní na nohy a ještě jí i oprášil
kabát. Potom k ní prohodil:" Dnes jsem pomohl já vám, příště pomůžete vy
mě svým hlasem ve volbách". Paní se na něj podívala a odpověděla: "Milý
pane, já jsem upadla na prdel, ne na hlavu"!
[59] Vložil: občan, 27.1.2013, 10:11:27
53.V Balinách otočili.Co tak najednou?
[60] Vložil: kája, 27.1.2013, 19:43:54
K 59. To asi proto, že v Balinách bydlí rozumní lidé a jsou schopni svobodného úsudku, jak předvídal Tomáš.Nebo zapracoval ten jejich menhir - kolomazný kámen.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

MATRIGO: Hledáme technika datových sítí
TOPlist