MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 23. září 2023, svátek má Berta, zítra Jaromír.
  • Prostranství u městské synagogy je stále vylepšováno.
  • Studenti a žáci místních škol v pátek dopoledne ve velkém sále Jupiter clubu viděli úspěšné představení místních ochotníků ŠNB Zkrocení zlé ženy. Repríza pro veřejnost bude zítra v sobotu 23.9. ve 20 hodin taktéž v Jupiter clubu.
  • Čekárna vlakové zastávky na Družstevní ulici byla "vyzdobena".
  • Díry na Družstevní ulici úspěšně zalepeny. Celá rozpraskaná silnice i chodníky by si zasloužily větší rekonstrukci.
  • V neděli odpoledne se uskuteční dračí létání s Dózou na Fajtově kopci.
  • Na ulici Čechova začala gen. rekonstrukce chodníků.

,,Kdyby“ pana Martina Klementa z Mostišť

- - 16. 2. 2009 - komentářů  0
Ladislav Nestrašil, ČSSD-Velké Meziříčí
Ladislav Nestrašil, ČSSD-Velké Meziříčí

Nikdy jsem pana Martina Klementa z Mostišť neviděl, ale čtu ho ve Velmez internetových novinách a chci mu odpovědět na jeho názory!


Není první ani poslední co spílá na ČSSD hromy a blesky, jsme už na to zvyklí, lidé si pletou slovo reálný socializmus, myšleno kompletní se sociálně demokratickým způsobem života a práce a to je rozdíl. V podstatě pan Klement papouškuje svoje pražské šéfy v názorech na život v jednadvacátém století podle Občanské demokratické strany mylně se domnívající že všichni lidé přijmou jeho způsob myšlení a života!

Životní hodnoty podle tohoto člověka spočívají v úspěšném hromadění majetku a to za všech okolností když nám občanům to Občanská demokratická strana prostřednictvím svých vazalů ve zdravotnictví,ve školství, v úřednických funkcích na městských úřadech kdy např. sociální odbor ovládaný zpravidla rozvedenými jak jsem zjistil dámami sympatyzantky ODS a nebo členky této strany se vlastně stává úřadem protisociálním a s pomocí člověku v nouzi má společného něco jako hrobník s mrtvolou, tedy po nás pane Nečas potopa, hlavně že jste dovolil sestřičkám na sociálních ústavech brát za telefonní sluchátko 12 Kč! od důchodců!

Původně jsem si myslel že je tohle výplod nějakého choroboplodného mozku, ovšem dostal mě z toho Deník, noviny Horácka kde v pátek třináctého února je tato služba dopodrobna rozepsána!

To ale ještě za Julínka a Cikrta! Neustále bych mohl pokračovat dál ale nemá to smysl a voliči pane Klemente za rok rozhodnou! Pro mě by bylo dobré kdybyste takhle blbnul i nadále ale musíme sebekriticky přiznat že se váš šéf Topolánek velmi zlepšil! V EU postupuje velmi dobře, zřejmě mu domluvila družka paní Talmanová. Nemůžeme nadávat na tyto vládní akce když jsou ve prospěch občanů České Republiky!

Cílem ČSSD není slabost v podpoře vlády která bojuje za práva občanů Evropy a světa nýbrž úplný opak tzn. souhlas a podpora v některých otázkách které jsou zájmem občanů České Rebupliky, Evropy a demokratického světa! Budeme ale tvrdě bojovat doma za naše voliče, lidi kteří nám důvěřují v otázkách sociálních věcí, nakonec takovou stranou jsme a nikdo od nás nečeká nic jiného, to jenom vy pane Martine Klemente z Mostišť se tomu divíte?

Ve Velkém Meziříčí je ze starých dob tradice sociálně demokratická, lidovecká a samozřejmě také komunistická, souvisí to s bojem lidí za slušné žití ve špatné době, nemáme se za co stydět, bez ohledu na stranictví, v posledních dnech druhé světové války za demokracii nejenom ve Velkém Meziříčí nasadili svoje životy naši předkové, abychom se měli dobře a nehádali se a žili v demokratickém světě to vždycky mějte na paměti pane Martine Klemente až zase budete nadávat na "socany"!

Autor: Ladislav Nestrašil, ČSSD-Velké Meziříčí

Čtěte také

12. 7. 2023 - Na Velkomeziříčsko se vracím rád

Na Velkomeziříčsko se vracím rád
Stěžejní náplní pracovního dne každého politika je komunikace a kontakt s občany.

16. 6. 2023 - Sondy do historie - 3. díl: Heydrichiáda - šílená krvavá pomsta

Sondy do historie - 3. díl: Heydrichiáda - šílená krvavá pomsta
2. stanné právo v protektorátu 27. 5. - 3. 7. 1942.

30. 1. 2023 - Zemědělská půda versus elektrárny

Zemědělská půda versus elektrárny
Aniž bychom si to uvědomovali, zvykli jsme si na komfort, který není zcela běžný pro nemalé množství obyvatel naší planety.

26. 6. 2023 - Moje vzpomínka na pí. učitelku, házenkářku Miladu Blechovou - Klapalovou

Moje vzpomínka na pí. učitelku, házenkářku Miladu Blechovou - Klapalovou
Zemřela dne 21. června 2023 ve věku 102 let.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 133.

[1] Vložil: ooo, 16.2.2009, 13:41:01
Nechce se mi to číst, ale už jen ta odvaha. Gratuluji a hlavně si cením toho, že jenom nenadáváte vůči panu Klementovi, ale jste schopný dát na papír vaše myšlenky. Máte u mě bod...díky
[2] Vložil: čistotné čuně , 16.2.2009, 14:17:13
Bylo mi divné, že Klement polemizuje sám se sebou. Čeština stejně kostrbatá, čuně aby se v té myšlenkové smršti vyznalo. A von to Nestrašil. Co jste si vyvedli, vy dva sockomouši? Jeden to s člověkem myslíte líp než druhej a přitom si tak nepěkně nadáváte.
[3] Vložil: Doudleba, 16.2.2009, 14:17:37
Nějak mi to neštymuje pane Nestrašil. Mistr Klement je komouš každým coulem a podsouvat mu modré názory, to ho asi vážně nakrkne. Dokonce bych řekl, že je spíš na vaší straně barikády, pamatuji jak po podzimních volbách upřímně blahopřál vaší podařené partaji k úspěchu.
[4] Vložil: kakabus, 16.2.2009, 14:50:03
No hurá konečně pořádný příspěvek nepomlouvající bez chyb na úrovni pane Nestrašil děkujem snad bude Dement Klement držet klapačku
[5] Vložil: M.Klement, 16.2.2009, 17:53:35
Nevím co si o sobě myslíte, pokud se vám moje názory nelíbí, tak mě nemusíte urážet.
[6] Vložil: Luboš Zah., 16.2.2009, 17:54:51
Jsem velkým obdivovatelem martínka tak ho prosím nechte bít
[7] Vložil: Martin Klement, 16.2.2009, 18:17:29
Opravdu nechápu toho imbecila,který vkládá do komentářů své výplody mojim jménem. Myslíš si,že seš vtipnej? Každý slušný člověk si před takovým hulvátstvím musí s hnusem odplivnout.
[8] Vložil: ooo, 16.2.2009, 18:32:21
Tak jsem si raději přečetla autorův obsah a nerozumím, ani jednomu řádku, co nám tím chtěl říct. Chtěl se zviditelnti díky nejčtenějšímu jménu na těchto novinách.. ale to je přeci pouze jeho problém o to více nechápu příspěvěk a nepochopení pana Klementa. Autor tohoto článku se chce také zviditelnit, no a co je na tom špatného?
[9] Vložil: Martin Klement, 16.2.2009, 18:34:20
Pane Nestrašile, nevím,zda jste se spletl,nebo jste měl špatný sen. Pokud mne spojujete s ODS a dokonce mi podsouváte zasílání hromů a blesků na ČSSD, budu moc rád napíšete-li jak jste na to přišel? To,že mé životní hodnoty spočívají v úspěšném hromadění majetku a to za všech okolností - To je opravdu docela silná káva. Trochu mne mate to, že jako člen ČSSD ve Velkém Meziříčí jste se nejprve na mne neinformoval u vlastního vedení. Domnívám se, že Vaše názory nesdílejí. S pozdravem Martin Klement.
[10] Vložil: Martin Klement, 16.2.2009, 18:39:13
Pro ooo, Komentář s číslem 5 opravdu není ode mne. To si jen hraje nějaký puberťák...
[11] Vložil: Občan Kejn, 16.2.2009, 19:38:02
Rovněž jsem lehce nepochopil co nám chtěl autor říct. Vidím jen bezcenné žvásty - asi se to tady dostává do módy.
[12] Vložil: x4, 16.2.2009, 20:04:40
uz aby Klementovi odpojili ten net
[13] Vložil: šťoura bob, 16.2.2009, 21:03:04
kakabus :-)))))))))))))))))))))
Nestrašilova čeština je horší než Klementova. Autor má problémy s větnou skladbou. Libuje si v používání složitě a uměle šroubovaných souvětí, která (jak jste si správně všiml) neumí správně oddělovat interpunkčními znaménky (čárkami). Tím se vytrácí smysl řečeného a čtenáři nezbývá než tápat a domýšlet se, co vlastně chtěl autor sdělit. Nevhodně a chybně přiřazuje přísudek k podmětu, např. : „...co spílá na ČSSD hromy a blesky\". Nespílá se co (nejméně pak hromy a blesky), spílá se někomu (v tomto případě ČSSD). Autor se tím dopustil (jednoho z mnoha) vyšinutí z větné vazby.
Ve větě : \"V podstatě pan Klement papouškuje svoje pražské šéfy v názorech na život v jednadvacátém století podle Občanské demokratické strany mylně se domnívající že všichni lidé přijmou jeho způsob myšlení a života!\" není patrné, kdo je \"mylně se domnívající\", dále- nepapouškuje se v názorech, nýbrž papouškují se názory. Vhodnější forma by byla např. : ...papouškuje názory svých pražských šéfů ...
O druhém odstavci se nebudu rozepisovat, můj příspěvek by byl neúnosně dlouhý. Katastrofální větná skladba (věty souřadné, vedlejší, vložené), čtenář se v této anarchii slov nemá podle čeho orientovat a nezbývá mu, než se (opětovně) domýšlet nad smyslem řečeného. Ač jsem se snažil, nebyl jsem se v tomto odstavci schopen dobrat ... NIČEHO.
\"Neustále bych mohl pokračovat\" je dalším mluvnickým nesmyslem. Přirovnal bych ho k médii chybně, přesto však hojně používanému slovnímu spojení- \"hospitalizován v nemocnici\".
\"...České Republiky...\" v 5. odstavci hovoří samo za sebe.
Dále: choroboplodný může být z mluvnického hlediska např. zárodek, nikoli mozek. Ten může být chorý.
Ke dvěma posledním odstavcům se nebudu vyjadřovat, dost na tom, že jsem je (sebemrskačsky) četl, je to, co se větné skladby týká , stále stejná písnička.
Stylistiká úroveň je hodna žáka 5. třídy, a ač nerad, musím přiznat, že výpotky Klementovy odpovídají úrovni žáka třídy 6.- 7. Je mimo mé chápání, že si někdo takový jako je p. Nestrašil osobuje právo (vstupem do pol. strany) rozhodovat o životech spoluobčanů.
Autor \"článku\"je krásným příkladem toho, že i ten, kdo se snaží vyjadřovat košatě, libozvučně i mnohovýmluvně, může být intelektuálně nesmělý, jinými slovy- obyčejný k...t.
[14] Vložil: kotula, 16.2.2009, 23:05:31
Když jste pana Klementa z Mostišť nikdy neviděl proč o něm píšete????Můžete mě zodpovědně odpovědět?????
[15] Vložil: Olda, 17.2.2009, 00:10:55
Jsem si jist, že je ztrátou času rozebírat tyto bláboly jak po stránce používání jazyka českého, tak po stránce obsahové.Olda
[16] Vložil: ooo, 17.2.2009, 09:08:56
Kdyby ho znal osobně, tak by si netroufl :-)
[17] Vložil: LN, 17.2.2009, 09:22:50
Děkuji za názory,jsou pro mě rozhodně velkým poučením,přes všechny výtky si za nimi stojím.
LN.
[18] Vložil: kritik, 17.2.2009, 10:19:54
No, tak jsem si přečetl \"články\" pánů Klementa a Nestrašila. Oba kopou za stejnou věc, což je levicová politika. Klement je řvoun, kterému se to psaní zamotává. Nestrašil je člověk s životními zkušennostmi a snažil se napsat vzletný článek, který však spadl do pouhopouhého blábolu. Rozbor tu je velmi dobře proveden. Hrůzu však mám z některých názorů tohoto pisatele. Tento člověk hlásá jako šťastné období dobu před dvaceti lety. Ve složité ekonomické situaci, kdy by strany měly spolupracovat a vytáhnout stát z problémů, se pisatel chová jako jeho šéfové v Praze (t.j. stálé napadání druhé strany). Jeho tvrzení, že lidé na konci druhé sv. války ve VM umírali s myšlenkou abychom se měli lépe - to už snad ne. Článek je \"obrovská služba\" ČSSD. Každý ať si udělá obrázek sám.
[19] Vložil: LN, 17.2.2009, 12:22:17
Vážený pane pod slovem ,,kritik\",vůbec jste nepochopil co jsem myslel zmíňkou o umírání našich předků ve druhé světové válce!Když to nebylo za svobodu a demokracii tak pak opravdu nevím za co?Netvrdím a ani bych si nedovolil říkat cokoliv o své češtině od toho máme odborníky, nicméně je to spíš tak jako z hesla ,,kdo chce psa bít hůl si vždycky najde!\"V jednom máte pravdu on si opravdu obrázek udělá každý sám!Přesto vám děkiji za názor.LN.
[20] Vložil: čistotné čuně , 17.2.2009, 13:03:06
Kdo chce psa bít, nemlátí holí do hromady hnoje. Nebuď domýšlivý a nesnaž se opožděně vkládat zdání NĚČEHO do své bezobsažné slátaniny. Za názor mi neděkuj, co bych pro tebe neudělalo.
[21] Vložil: LN, 17.2.2009, 13:38:09
Zn. ,,čistotné čuně\" opravdu skvělé životní vyznání,jenom tak dál!LN.
[22] Vložil: 1.2.3., 17.2.2009, 15:06:07
Pane Nestrašil,asi jste dosud nepochopil,že pokud na těchto stránkách máte jiný názor,než ptáci,jste komunista,a můžete si za jméno napsat stranu jakou chcete.Jenže těm ptákům se to nějak vymyká z rukou.Táta zakladatel je opustil Mireček si připravuje trafiku v Bruselu a ti snad rozumnější založili novou stranu s beranem ve znaku.Nyní musíme počkat,jak budou trkat.Rodiče mne učili,že když beran trká,je potřeba vzít klacek,nebo jiný předmět a prásknout jej po hlavě.Někdy i opakovaně a on přestane.Tak musíme počkat,jak se projeví,a naši spolu diskutující na čí stranu se vrhnou.Pták,nebo beran?Berany,berany duc?Jinak bobe,už tu bylo smutno,dík.
[23] Vložil: Martin Klement, 17.2.2009, 18:12:08
Ačkoli vím,že se dopouštím stejné chyby,chci poděkovat bobovi,že mne přisoudil alespoň tu šestou až sedmou třídu. Ve skrytu duše doufám,že on sám je nejméně profesorem na Karlově univerzitě. Ale s radostí jsem ho opět uvítal. Jinak chci pana Nestrašila ujistit,že jsem si o jeho názorech popovídal s vedením ČSSD u nás a nebudu ho proto obtěžovat nějakými dotazy. Svůj názor již mám...
[24] Vložil: Zmatená bez jména , 17.2.2009, 18:47:35
Článek pana Nestrašila jsem jen těžko pochopila.
Nemá hlavu, nemá patu, je plný chyb, plný zmatů.
Sedněte si, prosím, spolu u kulatého stolu.
Promluvte si, co vás trápí.
Neřeště to po netu.
Jste jen k smíchu, milí páni!
Jste jen párek popletů.
[25] Vložil: hidrantt, 17.2.2009, 21:43:42
Po přečtení tohoto článku, si akorát tak myslím něco o tom volovi a funkci,přeji dobrý večer.
[26] Vložil: sdsg, 19.2.2009, 18:16:25
Ten článek sem si četl jednou a v půlce jsem opravdu přestal vnímat, protože jsem do první půlku vůbec nepobral kvůli obrovským zmatkům. Ovšem co mě při přejíždění očima po druhé polovině vašeho článku opravdu přaštilo do očí a následně rozesmálo k slzám bylo vaše slovní spojení \"CHOROBOPLODNÝ MOZEK\". Neodpustím si říct, že jsem si pochcal kalhoty :D
[27] Vložil: sdsg, 19.2.2009, 18:19:22
oprava: to \"do\" tam nepatří

P.S.: Pošlete tenhle úžasný článek panu Krausovi do pořadu \"Uvolněte se prosím\", určitě to tam s radostí přečte a rozesměje nás rádoby kultivovanou a vynalézavou mluvou českých politiků.
[28] Vložil: LN, 21.2.2009, 04:47:39
Pane zn: sdsg ,,já o voze a vy o koze\"!Tak jste mě udělal dobrou náladu!Jsem úplně nadšen vaším názorem že tento článek je úžasný!Mým cílem bylo oslovit i méně vzdělané spoluobčany a vidím a čtu že se mě to skvěle podařilo!Při vší úctě k vám!Sakra jak já budu dneska usínat dobře!LN.
[29] Vložil: LN, 21.2.2009, 05:02:04
Abych ještě než usnu nezapomněl,pana Krause osobně znám,nevím zda si mě pamatuje on, neviděli jsme se třináct let a článek mu opravdu pošlu sám,skvělý nápad.Děkuji.LN.
[30] Vložil: čistotné čuně , 21.2.2009, 10:10:35
Zcela chápu, že tvým cílem bylo oslovit voliče ČSSD, nechápu, proč s tím obtěžuješ zrovna tady, troubo.
[31] Vložil: LN., 21.2.2009, 11:58:19
Nelíbilo se mě jak Martin volí v těchto novinách a dělá ze Škromacha téměř blbce,potom to ,,Kdyby pana Paroubka, ve skutečnosti všechny členské organizace ČSSD podpořily nástuup našich vojáků v Logaru ne kvůli tomu že to chce Parkanová,je to nutné!Tady nic není co řešit!!Ladislav Nestrašil
[32] Vložil: puntičkář, 21.2.2009, 12:52:17
Pokud si vzpomínám,začínala naše mise jako polní nemocnice.Dneska už jsou to normální válečníci.Ovšem za koho bojují,to jsem nepochopil dodnes.Vyšlo mi jen,že za pěkné peníze z našich daní.Jestliže bojují za amíky,tak si je mohou taky platit,i s případným odškodněním,když padnou,to stejné s pobytem v nemocnici.Já musím platit za všechno,oni ne?Bojují za Ameriku,ne za nás.
[33] Vložil: Lasdislav Nestrašil, 21.2.2009, 14:19:12
Mám tam parašutistu synovce 24 let nemohu to tady říkat,já vůl proti válce nechtějte vědět jak mě z toho vyléčil!Bylo by to na celý den!Musel jsem se mu nakonec omluvit.Těžko se mě o tom mluví a zapřísahali jsme se oba že nic neřekneme před mamkou!LN.
[34] Vložil: M.Klement, 21.2.2009, 15:25:19
Mám dceru a je jí deset. Nechápe individua kteří chtějí vydělávat na krvi a prolévaných slz matek, ktreré nechápou,že si třeba váš synovec chce jen vydělat. A už vůbec nechápu vás,když tvrdíte,že jste \"sociální\" demokrat. Nevěřím,že se žoldákům dobře spí. Ale vám své počínání,\"dobře\" vysvětlili. Vám se spí dobře??!
[35] Vložil: čistotné čuně , 21.2.2009, 15:47:13
Krev a prolévané slzy matek. Od komunisty to zní jako blbý vtip. Gratuluji ke středečnímu svátku.
[36] Vložil: M.Klement, 21.2.2009, 16:12:55
Od tebe zní všechno jako blbý vtip. Asi je to dané tím,že s tebe vždy vypadne jen blbost a nebo skrat. Že si s té krve a slz děláš jen prdel,je jen tvá věc,ale pro tvůj cinismus jsi pro mne jen ubohá imitace člověka.
[37] Vložil: sdsg, 22.2.2009, 14:25:15
pane LN, vaše ubohé slovíčkaření a záměrné nechápání ironie se hodí tak akorát do mateřské školky, místo blbých keců by jste rovnou mohl říct že jste propadl z češtiny a neudělal si ani základku.
[38] Vložil: Starosta EU, 22.2.2009, 18:03:27
Vy jste pomocí tohoto článku napadl M.K., že píše bludy a napadá vaše spolustraníky. Jenže ve vašem článku jsou mnohem větší nesmysly a není z něho jasné co jste tím myslel. Vyznívá to jak kdyby jste byl na mol, tak si takové řeči jděte vyřvávat do hospod a neuvádějte je na webu. Pan Klement by vás mohl obvinit z urážky na cti, což je běžná věc v demokratickém státě
čemu vy ale nemůžete rozumět.
[39] Vložil: Starosta EU, 22.2.2009, 18:04:27
i na fotografii jste nakřivo byl jste taky opilí?????
[40] Vložil: Starosta EU, 22.2.2009, 18:04:52
i na fotografii jste nakřivo byl jste taky opilí?????
[41] Vložil: čtenář, 23.2.2009, 10:59:32
populismus

A to je ten problém na který se těžko hledá řešení. to bylo báječné.Těch 41 let demokratického vývoje,který nám komouši,lidovci i strana pana Paroubka( Strana socialistická) ukradli prostě chybí a bude ještě dvě generace chybět.Kdo se ještě dneska hlásí a již nemusí k totalitní komunistické straně,která vraždila a zavírala do kriminálů nebo s ní se dere k moci jako ČSSD je debil a nic mu nepomůže říkat,že v té době chodil do školky a za vraždění nemůže.Nebýt komoušů,tak nemusela být žádná Sametovka,žádná privatizace a odstraňování škod po jejich vládnutí a mohli jsme se mít lépe než rakušáci.Z těchto důvodů nemohu nikdy volit KSČM nebo ČSSD.A ti ostatní? Chtějí komouše a socany? Tak je budou mít je to rozhodnutí každého občana,voliče.


[42] Vložil: M.Klement, 23.2.2009, 17:47:42
čtenáři - věříš opravdu tomu,co jsi napsal? Na začátku MAJETKOVÉHO PŘEVRATU nám tady slibovali ne kapitalismus,ale lepší socialismus. Tvrdili,že nebudou nezaměstnaní,bezdomovci a prodejny pro papaláše. A kde jsme? To,že stát pár let mohl fungovat i s tak špatným vedením,bylo dáno tím,že rozprodal svá aktiva. Jen díky prodeji podniků,které zde dělníci tolik let budovali,přežíval stát těch pár let,než ho ti obdivuhodní ekonomové srazili do dluhové pasti. Ty stále stejné žvásty o vraždění vám uvěří jen mladí,kterým média tak úspěšně vymívají mozky.
[43] Vložil: čtenář, 23.2.2009, 20:23:53
Rok 1948 až1998

V období budování socialismu,tedy v době kdy vše patřilo všem a nikdo nikoho nevykořisťoval kradl každý.Na tom byl ten systém vybudován.Každý kradl přímo i nepřímo a tím všichni prožírali budoucnost za krátké štěstí přítomnosti.A ten dojem štěstí byl každému vtloukán do hlavy počínaje televizí a konče slavnostními průvody těch šťastných občanů,mávajících svým žalářníkům a děkující,že jim ten krásný život umožňují.Všichni byli šťastní neboť každý měl kulové jako druhý a když měl někdo něco navíc stačilo napsat udání a zase měl pěkné kulové.To byla ta sociální spravedlnost po které zase někteří občané touží.A mají pravdu.Proč někdo má každý rok nové auto,postavil si barák a ještě jezdí na dovolenou,když já který čučím celé dny z okna paneláku mám jen ojetou Feldu? Tak to tedy ne,každý musí mít stejně ať se snaží nebo nesnaží.Tak jsme si to v roce 1989 nepředstavovali,tak tedy ne! My jsme chtěli mít socialismus a žít jako kapitalisté. Šak to tak prosazoval i Havel ale tu jeho revoluci mu i nám ukradli.

[44] Vložil: kozénka, 24.2.2009, 07:52:45
Pravdivě napsáno.Jen s tím Havlem bych to nepřeháněl.Sám jednou přiznal dva roky ve straně,a ten jeho disent byla jenom přípravka na převzetí moci.Aby se zavděčil,když měl možnost,stranu,tedy tu rudou,nezrušil,ale otevřel kriminály.Pak už se mu to úplně vymklo z ruk.Ještě bych pro ty zabedněné pravičáky položil otázku.Který z předlistopadových politiků a poslanců si mohl koupit byt v Dubaji a ostrov v Itálii?Nemyslíte si,že tohle může skousnou každý,základně vzdělaný,tedy mimo ODS.Jejich ministři jsou opravdu pracovití,jen my co musíme být ve čtvrtek na procenta a pátek zadarmo jsme lempli.Děkujem vám za vaše vládnutí,ve volbách si na vás vzpomenem.
[45] Vložil: čtenář, 24.2.2009, 11:10:01
Ono tě to přejde,až ti zvednou daně,aby si po odečtení tučných procent mohli hladit tučná břicha a smát se, jaký je ten český občan debil,že jim na ty čachry s lidovou politikou skočil p.s.Pak se ti budou smát z Floridy jako sociální kolega strojvůdce Gross.
[46] Vložil: zdenal, 24.2.2009, 13:11:22
Neměli jste tak hlasitě chrastit klíčema, teď si nestěžujte a kdo ještě může, tak ať pilně pracuje a plní portmonky zbohatlíkům! A při volbách-plné síně!!
[47] Vložil: čtenář, 24.2.2009, 16:23:20
Váš problém je jeden a to velmi podstatný. Vy pořád věříte že něco bylo,je a bude zadarmo.Pokud tomu budete pořád věřit jako Paroubek nebo Rath není Vám pomoci..

[48] Vložil: M.Klement, 24.2.2009, 17:51:34
To by mě fakt dost zajímalo. Je tady opravdu někdo,kdo si myslí,že něco a někdy bylo zadarmo? Každý jen trochu inteligentní člověk ví,že třeba zdravotnictví bylo sice bezplatné,ale na základě povinného daňového odvodu. Jen pravicový demagogové se snaží oblbovat řečmi o něčem,čemu zřejmě vůbec nerozuměj.
[49] Vložil: čtenář, 25.2.2009, 14:27:27
hovada
[50] Vložil: kakabus, 25.2.2009, 18:54:47
Zadarmo dneska nic není jen naivní slaboduchové si to mužou myslet že to tak bude!!!!Vždyť poplatky se ukázaly jako dobrá věc!!!Sou sice kolem toho zmatky,ale ušetřilo se na lécích atd...
[51] Vložil: pacoš, 26.2.2009, 18:02:25
Pokud jsem si všimnul,prášky beru stále stejné,jen doktoři mění auta,jezdí po dovolených a péče,škoda mluvit.Viz televize,tisk a internet kauza Mostiště.Potvrzení o zaplacení dostanu jen na očním.Chaos ve vybírání,platí se ,i když by se nemělo.Suma sumárum bordel,jako v celém státě.
[52] Vložil: L.N., 26.2.2009, 21:41:35
Aleš Řebíček-exministr dopravy za ODS
Dotaz Sabiny Slonkové MF dnes:kde jste si pane ministře!bývalý ve vládě ODS/vydělal na :
Hotelový komplex v Dubaji/SAE/
Vila na Sardinii-/Itálie/
Jachta v Rijece-/Chorvatsko!-pod jiným jménem
Rodinný dům v ČR -minimálně 2 miliony korun českých!
Odpověď Aleše Řebíčka:Vydělal jsem si dvě miliardy Kč,opakuji dvě miliardy Kč na dividendách když jsem pracoval ve vládě! !/poz.ODS!
Zdroje:Sabina Slonková-MF dnes
Milan Noha-ČRo Brno-hlavní zprávy dne 21.2.2009!Kometár netreba.LN.
[53] Vložil: L.N., 26.2.2009, 22:48:37
Představte si že já si velmi vážím paní poslankyně Němcové ze Žďáru za ODS!Ona mě odpověděla na moje soukromé otázky a to souvisí s tím co píšu na konci své statě abychom se pochopili a spolupracovali.Pokud nedokáže Petru Nečasovi vysvětlit specifikaci Mirka Němcová,pak už nikdo!LN.
[54] Vložil: l.n., 26.2.2009, 23:23:16
Ještě si dovolím poznámku ke zn.,,šťoura bob\"On to teda tak rozebírá no nechci aby se stalo aby jsme viděli na televizích jak talibánci podřezávají ženy na stadionech,střílí zase do budhistických soch!Vůbec bych vám nepřál pane šťouro bobe aby stříleli to snad ani ne lidé na vás!No myslím si přesto že se zamyslíte!Ladislav Nestrašil.
[55] Vložil: L.N., 27.2.2009, 00:27:36
Můj synovec Denis sloužil v jiné armádě než české a já jsem na něho hrdý a myslete si pane Klemente co chcete!Nebyl žoldák nedělal to za peníze!Po 10 měsících je v civilu připraven nastoupit k jednotce kde dělá logistiku, Studuje a eura si vydělává v civilu připraven okamžitě nastoupit k jednotce když ho pan prezident zavolá!
[56] Vložil: M.Klement, 28.2.2009, 12:28:51
Pane Nestrašile. Pokud Váš syn sloužil v jiné armádě než české,pak se dopustil velezrady a jestli v ní nesloužil za peníze,tak za co? Sloužil v jiné armádě z přesvědčení? A prosím Vás,když váš syn neslouží v české armádě který pan prezident ho to volá do zbraně?!
[57] Vložil: M, 28.2.2009, 18:16:02
Pánové Klemente a Nestrašile, jste si podobný jako vejce vejci. Ale hlavně, že je s Vámi sranda. Toto se ve Velkomeziříčsku nedočtu...
[58] Vložil: :+))), 28.2.2009, 20:44:04
Jak můžete říci, že pan Klement a pan Nestrašil mají podobná vejce, když pan Klement nevlastní žádné slepice?
[59] Vložil: L.N., 3.3.2009, 18:24:50
Mého synovce, nikoliv syna zavolá do zbraně prezident Rakouské Republiky Heinz Fischer, neboť jako občan tohoto státu vykonal povinnou vojenskou službu a splní dohody jejich kontingentu s NATO!
Ano, já vám odpovídám opět ANO,je to ,,mnichovanství\"nedělat nic v Afgánistánu!Něco jiného je radar v Brdech,ten jednoznačně NE!!!
[60] Vložil: L.N., 3.3.2009, 19:38:48
Ještě poznámka,Klement Gottwald kdysi měl říct panu prezidentu Benešovi větu ,,I bezbraní Habešané se bránili\"!Braňme se také pane, všimněte si píši presidente se ,,s\" aby mě zase někdo nerozebíral v češtině.Možná že opravdu KG nevěděl jak si SSSR a Říše rozdělili svět!Tohle se už opakovat pane MK ve vší úctě k vám nebude!Také mě štve jak se zapomíná na lidi kteří nasadili životy ano ve VM nejenom na konci války,uvědomuji si že co by za to dali aby tady byli mezi námi.Proč?Ptejme se Malika,je na vozíku-žije,a dalších třech vrahů našich lidí ve VM-/tito zemřeli přirozenou smrtí-Info.Standa Motl-TV NOVA/
[61] Vložil: L.N., 3.3.2009, 20:15:53
Poslední poděkování zn.+-ano u mě má pravdu,vlastním sedum slepic,kohout bránil slepice a kuna nechala jeho hlavu pod kurníkem!Pozn.-všechny nesou!Taky dva kocoury,Pintidla a Marcela a kočku Leonu,je podobná paní Machálkové.
Vzkaz MK:Jsme jako chmýří s pampelišky do kterého foukl pasáček a to se po louce rozletí!Jakub Deml.
[62] Vložil: M.Klement, 5.3.2009, 16:09:07
Tady je někdo demagog a já to nejsem. Fakt nechápu CO a nebo KOHO hodláte bránit v Afghánistánu,či Iráku? Že nás tady ale fest ohrožují! A proto neváhejme a hoďme zase nějakou tu bombu na svatební průvod! Ať vědí,že s námi není žádná sranda!!
Na ostatní bláboly ani nehodlám reagovat. Běžte raději bránit své slepice,kocoury a kočku, Zatím co tady básníte,mohla by si na nich smlsnout ta kuna. (Je to taková mrcha muslimská,hoďte na ni granát.)
[63] Vložil: L.N., 6.3.2009, 20:34:00
Pane MK vy nejste vůl ale jste mladý v učebnicích historických nemáte ten tzv.řekl bych šestý smysl a o to jde.Představte si že vůbec nejsem na vás naštvanej,naopak vážím si vás pokud to tak mohu říct víc než zn...čistotné čuně,Plus/+/123,doudleba,a hlavně ,,šťoura bob!\"
Pane MK ať jste jaký jste,řekli jsme naše názory,ano já jsem jak vidím poražen v poměru 80°% proti mě 20% s bídou pro mě!Děkuji vám za docela dobré zacházení se mnou!Byl jsem zvyklý i na horší.LN.
[64] Vložil: L.N., 6.3.2009, 21:46:53
Jednou jsem měl v životě rozhodnout když bylo povoleno nálety na Bělehrad!Nestydím se že jsem volal na velvyslanectví USA ,Izzraele,zastavit to?Proč bombardovat most v Niši?Pravdu má Jiří Diensbier ale nikdo ho nechce poslouchat,serou na jehio dědečka,snad prohraje česká NDSAP příští volby!
[65] Vložil: L.N., 6.3.2009, 22:07:22
Podívejte jak to vypadá,dnes jsem slyšel že soudce ještě nerozhodl aby rozvědčík Minařík měl jít do vězení!!!Naprostý omyl je v tom že sice Minařík chtěl udělat ve svobodné Evropě úkol-neudělal to!Akci provedla rumunská čauská rozvědka.Jenomže on to napsal kde má být paní ,,rozina Pokorná\" a další zpprávačky!Tak tuto bestii je nutné konfrontovat a pak rozsudek je jenom jeden.LN.
[66] Vložil: nestrasil@mujbox.cz, 6.3.2009, 22:26:29
Pan Miloš Kolář mě povolil že mohu mluvit na tomto webu jako v hospodě!
Byl jsem vždycky nabádán ať o tom nemluvím ale říci to musím:
Kde byli dnešní členové ODS v roce 1968?Vůbec ještě neexistovali!Není to kritika strany,nejhorší pro mě je na tom že tam mám kamarády.LN.
[67] Vložil: L.N., 6.3.2009, 23:03:48
Nejhorší na mě je že netrvám na výrazu ,,chororoboplodný\"vždyť to zde čteme,jenom opět malá poznámka ,,já o voze a vy koze?
A nebo ře by ODS vyslalo agenta jak je to s životem a že zase v LDN ten telefon u ucha ,,ležících\" jest pravdou?Nebo mě zase budete vyčítat co jsem to za Vola?Malá poznámka:Langer pomáhat a chránit:Julínek-nepomáhat a ničit!Zddraví Tomáš Cikrt!A také občan L.N.
[68] Vložil: L.N., 6.3.2009, 23:13:42
Rozhodnou voliči a všem to spočítají ale za 1 rok a tak musíme slyšet hrůzu kdy strana nyní u moci nasadí všechno co je v jejich silách a přesto si tipnu že prohraje!Balte tajné dokumenty, nebo myslíte že ne?Balte je!LN.
[69] Vložil: L.N., 6.3.2009, 23:16:03
ODS-balte tajné dokumenty-myslím to s vámi dobře!LN.
[70] Vložil: L.N., 6.3.2009, 23:30:50
Nemyslete za rok prohrajete,nechte tam dnešní věc.ODS již nikdy nevystoupí na vrchol ČR.Musela by tato strana velmi ubrat ale je to tak že je víc zaměstnanců než gaunerrů v této vládě!40% ve Světlé a Kalousek,Topolánek to nechali padnout?Za koho koho kopete Topolánku a lidovče Kalousku,radši se vás bratře nevyzpovídat!Kolik berete měsíčně?Bratře Kalousku?Vy jste norský ,,Qunsling!\"\"
[71] Vložil: L.n., 6.3.2009, 23:41:26
Modlid se nebudu!
Co nám to tady provádí Kalousek,no naprostá katastrofa.ano opakuji ano dlouho mě bylo doporučeno ať neblbnu,bohužel doporučím v příští politické moci v žádném případě opakuji v žádném pžípadě převzíd hada na těle!KDU-ČSL a to snad ani náhodou!!!LN.
[72] Vložil: N.l., 6.3.2009, 23:47:51
Myslíte lidovci že za rok zase budete u vlády?Myslím že ne!Možná už zde nebudu ale nefandím vám-opakuji-nefandím vám!LN.
[73] Vložil: N.L., 6.3.2009, 23:58:35
Jan Pavel 2 je pryč a Benedikd 16 spíše fandí nikoliv oběti nýbrž zdá se mě pronásledovateli!Čili a je to má jistota že Jan Pavel 2 je nenahraditelný!Je to jako kdYbych šel oznámit v Gdaňsku že jsem přeřepaden a na policii sedí vrah?Takkhle to vypadá!Tak to se vám nepovede ani náhodou!L.N.
[74] Vložil: N.L., 7.3.2009, 00:08:58
Nomodlete se kolego M.K.
Podívejte co je to za svinsvo.
Jsem příznivec Jana Pavla 2.Představte si stále tohoto člověka mám rád,neumím si to vysvětlit a znám jeho myšlenky,život,práci,rodinu,velmi si ho vážím a je pro mě vzorem!L.N.
[75] Vložil: N.L., 7.3.2009, 00:19:13
Lidovci zase najdou odůvodnění,jenom že já nejsem věřící ale Jana Pavla drugego jsem měl moc rád a nejsem Polák!
On je vzorem pro Evropu v systému domluvit se kde se nebál a mluvil s jinými církvemi,je to jako kdyby opustil svět císař ať žije svět!\"Myslím že je nenahraditelný!L.N.
[76] Vložil: N.L., 7.3.2009, 00:40:00
Ani modlení českých lidovců nepomůže aby u nás byl někdo lepší naž Jan Pavel 2!
Nikdy už nikdo takový nebude a všichni po něm budou jako pasáček který foukl do pampelišky a chmýří se po louce rozletí. Jakub Deml.
[77] Vložil: N.L., 7.3.2009, 00:59:21
Počkáme za 1 rok!Vrátíme vám to zpátky jak jste se chovali proti lidem na vozíku,ženy bez manžela,babičku bez dětí,hlavně telefon u ucha za 12 Korun,zvracím z toho ještě teď.Pak zde zůstanou pouze jedničkáři tzn.ODS a po nich potopa!Už neuvidí dělníky na práci a zůstane jenom Václav Klaus a oni.
[78] Vložil: N.L., 7.3.2009, 01:54:16
Pohřební služba-Julínek-Cikrt.
Pomáhat do hrobu.
Že by Filipi?Bez ová?Ať se nedá!Know-howe-Julínek!
[79] Vložil: občan, 7.3.2009, 13:14:59
Tomu se říká výdrž.Doufám,že tu stovku dojedete.Potěším vás,i já doufám,že současná Národní Fronta a hlavně její řitilezci strana protilidová a zelení,budou vymazáni.Je zajímavé,že DS by jako extrémisty chtěli zakázat,když poukazují na neschopnost této vlády,a oprávněně,když její činnost je nejextrémištější ze všech extrémů.
[80] Vložil: L.N., 13.3.2009, 20:55:54
Neříkejte nikdy volovi že je Vůl!Stát tím volem se můžete i vy!Trpělivost je relativní,koho v jednadvacém století zvolíme?
Ve včerejším ostravském dokumentu jsem měl pocit že se tady ,,v Protektorátě\" dobře žilo?Komu?
62 let po válce a vy se do toho pane LN serete?Raději nevědět co jsem našel v kufru bývalého gymnazistu VM,ano nevyčítám,žák VM gynázia sloužil na ponorce U 106-jedna s prvních.byla potopena,jeho život si netroufám zveřejnit.Mimochodem jsem ho znal a velmi si ho vážím.LN.
[81] Vložil: Perlička, 13.3.2009, 21:51:54
Zn. občan děkuju za názor,dneska mě mrzí že jsem se dozvěděl že zemřel Jarda Krejčí -fotograf-bydlící v Praze!
Jeden z nejlepších velkomezižíčáků,ani povodeň v Praze ho nezničila!Nechci říkat čest jeho památce-tito lidé pro mě žijí dál.LN.
[82] Vložil: N.L., 13.3.2009, 22:55:56
Doporučuji zakoupit ,,Velkomeziříčko\"-fotografie Jakuba Demla s presidentem Masarykem na Náměstí.Kdo to nafotil?
[83] Vložil: Perlička, 13.3.2009, 23:13:12
Myslíte pane Klemente?Když parašutistu Kubiše vezl elektrikář Pečman na autobus do Křeptova ale to vám žčejmě nic neříká?A nebo ano?Stálo to 36 000 životů našich lidí a vy myslíte že v situaci bránit se by byla totálně rozbita PRAHA a letectvo Říše by pokračovalo na Ostravu a Gdaňsk.Co nám to tady říkáte za nesmysly?K
[84] Vložil: N.L., 13.3.2009, 23:19:51
Komunisté se spojili s fašisty a nikdy vám nebudeme věřit,jste zrádci!Kdo vidí ve školách Klause?Bez komunistů by neprošel!Ještě tolik let ho máme poslouchat?Jeho filosofie zatím jde do prdele!LN.
[85] Vložil: čistotné čuně , 15.3.2009, 11:23:42
Poslyš, Holandsko, nemáš náhodou verbální sračku?
[86] Vložil: L.N., 19.3.2009, 21:17:43
Sračku mám a to celoživotní!Takže čistotné čuně máš pravdu!Jenom mě mrzí že ji mám /pozn.tu sračku/ vždycky z mléka od krávy a nikoliv z krabice z PENNY?Sere mne to a pít mlíko od krávy budu!Děkuji za upozornění!Jinak ti oznamuji že jsem tě poslal do Londýna na BBC bez překladu jako vzor že je v ČR demokracie!!!Děkuji.Ln.
[87] Vložil: L.N., 24.3.2009, 20:45:03
ODS se musí vzpamatovat a nefandit gaunerovi Řebíčkovi a mít velkou pokoru k Pavlovi Janštovi,a k normálním lidem kteří to myslí docela vážně!L.N.
[88] Vložil: L.N., 24.3.2009, 20:53:15
Pavel Janšta je odeesák vím to o něm on ví o mě že jsem socan tak domluvme se a vás pane Martine Klemente navrhuji udělat u příležitosti Filosofického festivalu ve Velkém Meziříčí zda by jste tam nemohl mít přednášku?L.N.
[89] Vložil: L.N., 24.3.2009, 21:09:45
ODS si doufám uvědomí že prostřednictvím jejich vazalů nebudou akce aktivizovány a to u po půl roce na úrovních městkých úřaddů,vojenských věcí.ministerstva vnitra a kontrarozvědkyZatím jsme prohráli v dalším pokračování vítězí Marek Dalík!L.N.
[90] Vložil: L.N., 24.3.2009, 21:23:09
ODS prohrála volby ale nejde samozřejmě převzít okamžitě jejich propriety!Někteří lidé na vyslanectví mimo ČR si vážíme a nebudou vyměneni,Je to složitá věc a my to respektujeme!L.N.
[91] Vložil: L.N., 24.3.2009, 21:48:51
To se vám tady tak špatně žije?Ne docela dobře žije!Lidi nechtějí mluvit a slyšet o situaci před 62 let.Když je paní J.H. 92 let?Německá národnost,zajímavé ještě žije a v Tsově vůbec o nic nežádá!Na ponorce 106 sloužil npr.Lieslink, Josef Hackel nalezern z VM Gymnázia v Narviku- Norsko 1942 -Peenem,unde,
Nechtěl o tom nikdy mluvit!
Podle mého názoru věděl že puma byla umístěna na lodi dělníci to nechali být!L.N.
[92] Vložil: Pearl., 24.3.2009, 21:54:49
Velkomeziříčské Gymnazium vše dobré-kvalita-učitelé skvělí-jenom nevím jak bych vysvětloval žákům Marxizmus?Děkuji.
[93] Vložil: L.N., 24.3.2009, 22:02:56
Myslíte že by na základních školách neznali Jozefa Gabčíka.Jana Kubiše,Jozefa Opálku?Nevadilo by mně kdyby věděli něco Rainhardu Heidrichovi!Byl poražen!Nikdy žádní vrazi nebudou vládnout na našen území!L.N.
[94] Vložil: l.n., 24.3.2009, 22:12:06
Vláda ODS padla a teď vyjde jenom částečně najevo jak bestie za vlády ODS schromažďovaly peníze!Jsou to totíž bývalí kontrarozvědčíci kteří posílají zprávu do Vídně na pana Zilka,čili odhodit problém proti nám-Felix Edmudovidž Džerdinský!
[95] Vložil: L.N., 24.3.2009, 22:20:32
Nechceme to komentovat!Neblběte!A co když vyhrajete potom,?No to byste se museli chovat lépe než Václav Klaus!Vadí nám názor prezidenta,my myslíme žemá pravdu Švejnar!L.N.
[96] Vložil: L.N., 24.3.2009, 22:31:56
Ano je tomu tak!Pro nás sociální demokraty je prezidentem Jan Švenar nibikoliv Václav Klaus!DEoufáme že pan ptrezident teď řekne co má ODS dělat!Konec jedničkářů-pozn.naučte se francouzky!L.N.
[97] Vložil: L.N., 24.3.2009, 22:40:35
Život je jiný než podle ODS,my nejsme komunisté ale nemáme rádi namyšlence ODS ale také KSČ kromě Mirka Ransdorfa!Tam to chápeme a podle našich názorů pane Klemente by nám nevadilo kdyby prezidentem ČR v budoucnu byl Mirek Ransdorf!
[98] Vložil: L.N., 25.3.2009, 04:48:14
Česká republika buide operovat v prostoru Logaru,naše specialni jednotka tam bude operovat,Víme proč to děláme,není vhodné to vysvětlopvat i v rodině!L.N.
[99] Vložil: L.N., 25.3.2009, 05:02:56
Česká republika buide operovat v prostoru Logaru,naše specialni jednotka tam bude operovat,Víme proč to děláme,není vhodné to vysvětlopvat i v rodině!L.N.
[100] Vložil: L.D., 25.3.2009, 05:16:25
Velkomeziříčské holky jsou nellepší na světě a nezmění to ani Ivo Kaštan?L.D.
[101] Vložil: L.N., 25.3.2009, 13:58:14
Odeesesácké Bestii byla uříznuta hlava.L.N.
[102] Vložil: N.N., 25.3.2009, 15:49:57
kašlali na lidi na vozíku a nasadili FILIPI.Ano použiju vulgarizmus serou na postižené!Vrátí se to vám zasraní jedničkáři-
[103] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 22:01:18
Neraduji se z toho a odpovídám na YOU-TUBE ODS-gauner vždycky bude gaunerem byŤ by to byl chlap z gulama a zrádce policistů Langer.policie se bojí ministra a ne vrahů!Winnetou.
[104] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 22:06:20
Bestie v demokracii byťt by byla podporována jakýmikoliv úspěšnými podnikateli skončí!!!Nesmí se stát že by bestie které financují stranu ODS se jim nic nestalo\"Winnetou.
[105] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 22:09:50
Impulzy Topola jsou nesmyslné a za pár měsíců po ňákém Topolovy neštěkne ani opdeesesácký pes.
[106] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 22:11:12
Našlo ODS cestu do pekel?
[107] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 22:20:57
No jo a vždycky přijde nové léto,ovšem kromě kluka s gulama Miroslava Topolánka,jak úžasný je pro voličky ODS?Vidí ho dnes Lucie Bílá?Tak kluci to konečně vahrajte!Prohrál na co šáhl!Není to také můj předseda vlády a vůbec by nebylo vhodné se do toho srát!Lucie Bílá?
[108] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 22:32:18
Peníze ODS jsou do teď aktivní v České televizi a rád bych si představil kdyby při výjezdu na reportáž byl lně někdo jiný než sympatyzant ODS!Veřejno právní pražská televize je za zachvácena sympatyzanty nebo nechtějí říct členy ODS!Nikoliv členy ale lidé vázaní na určitou redakci dodstávají za reportáž velké peníze a pak se na Šumavě některé ženy redaktorky s tšmito gaunery válejí v Posteli!
[109] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 22:36:50
Serou na Republiku a hlavně peníze a vy držte hubu!Neuvěřitelné snad ne krávy kdy herečky omlouvají kluka z gulama,neuvědomují si že to je jinak v Bruntálu a v Praze!
[110] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 22:42:26
Čisku v České telrvizi navrhuji já a dlouhodobou,snad tam nebude do toho mluvit Fibingerová bylo by to výsměchem!Znamenalo by to že jdu oznamovat vraždu a tam sedí vrah!
[111] Vložil: Vladimír Perlička, 18.4.2009, 16:06:01
Měl by být členem rady ČT,Josef Komínek,ing.Iva Horká,Pavel Janšta,to jsou velkomezičáci-dál tito-
Petr Pleva,Jana Horníková,Martin Krafl,Vlastimil Venclík Radomil Frolek,Pavel Brdička,Josef Mach,Josef Láznička.L.N.
[112] Vložil: L.N., 18.4.2009, 16:07:47
A co vy na to?
[113] Vložil: L.N., 27.4.2009, 22:44:57
A nebo bude zase posílat svoji knihu,,Boj o NOVU\"snad stále ODS ale to bych se divil že by kolegové z ODS jen tak nechali Petra ,,X\"Štěpánka?Borce který zaútočil na Pepika Lázničku významným žvaněním?Myslím že ne!Myslím že klausistická myšlenka ODS padla ale uvidíme kdo shromáždí hlasy v říjnu pro tuto demokratickou českou stranu? Říkám že je nenávidím ale nejsou to přímí vrazi a politika v demokracii je prostě taková,tak kdo se diví?Pohrobci KSČ kdy bylo všechno dávno jasné,vzkaz pro pana Martina Klementa!
[114] Vložil: V.M., 20.5.2009, 01:21:50
V 16 náctém říjnu tohoto roku se vše vyjasní,uvidíme pravdu a musíme se ji postavit do očí!Občané nám členům strany to spočítají,važme si toho!V.M.
[115] Vložil: V.M., 22.6.2009, 19:47:20
Neberme panu Klementovi jeho názory,buďto budou poraženy nebo nás čeká vláda mladých komunisttů?chcete to?Raději smrt ne vládu Firligrů a Gottwaldů.V.M.
[116] Vložil: L.N., 22.6.2009, 20:02:02
Někdy jsem se mýlil ale jak vidím 114 čtnáct názorů je pro mne vzorem že jsem trefil hřebík na hlavičku!Vlastně bych chtěl poděkovat všem kde napsali svůj názor také proti mě,moje sestra z Rakouska mě teď napsala že se to ve Vídni sleduje a že nechce za mě také odpovídat,tohle respektuji a loučím se s vámi!Psal jsem pravdu pod čísly:VM,VČ,PH, a hlavně nestydím se L.Nestrašil.
[117] Vložil: L.N., 27.6.2009, 13:41:14
Ve ve velmi slořžité a komplikované věci půjde věc O:K: v ženách a holki to musí ustátL.BN.V tak složitých situacích.Myslím si že jsou skvělé ale je problem.L.N.
[118] Vložil: L.N., 27.6.2009, 13:44:13
Muži horší než ženy!Jsme horší?
[119] Vložil: N.L., 27.6.2009, 13:47:53
ženy dokážou nemysliotelné,co s tíkm dělat,ženy jsou lepší než muži!N.L.
[120] Vložil: L.N., 27.6.2009, 13:53:35
tak jsem to řekl a tak to je!Ženy jsou lepší než my chlapy!"Prostě je to tak a nic s tím nenadělámj!
[121] Vložil: N.L., 27.6.2009, 13:58:30
Prostě jsou lepší ve světě a na světě!N.L.
[122] Vložil: nestrasil@mujbox.cz, 27.6.2009, 14:13:08
Děkuji a doufám že nepoj0000000dweme nakánoiu jako v roce 1985!Ve V.M.
[123] Vložil: N.L., 27.6.2009, 14:35:55
Miladu Horákovou popravili komunisté a ČSSD s tím nemá nic společného!N.L.
[124] Vložil: Pearl, 17.7.2009, 15:12:50
Opakuji Mildfu Horákovou popravili komunisté a ČSSD s tím nemá nic společného!!
[125] Vložil: Pearl, 17.7.2009, 15:12:58
Nepřejeme si abychom byli podsunováni za KSČM!S touto stranou máme svoje zkušenostri?L.N.
[126] Vložil: Vladimír, 17.7.2009, 15:13:13
Opakuji nepodsujte nám SMRTtO nECHCEME!čssd SI NEPŘEJE abychom byli vrazi Milady Horákové.L.N.
[127] Vložil: Vladimír Červenka, 27.11.2009, 08:41:37
176 sociálních demokratů zahynulo v boji proti komunizmu,nepodsunujte nám tento smysl života,Zdeněk Firlienger měl komunistickou legitimaci č 4 a byl agentem KSČ již z Moskvy!
[128] Vložil: Perla, 2.12.2009, 07:46:07
ČSSD je stranou kompletní,některé věci můžeme dát do pořádku a některá ne!Vojenské zpravodajství není možné vyměnovat.LN
[129] Vložil: Pearl, 2.12.2009, 07:46:10
Českoslovenští íčko agenti kdy se policie bojí svého ministra?Pokud by dočlo k situaci že ,,íčko" bude zase ministrem pak nemá smysl být občanem ČR.
[130] Vložil: pERLA, 4.12.2009, 23:11:37
Podsluhovat odees je gaunerstvím no a pak po nás zbydou jenom oni bez nemocí mladí připraveni na nejhorší?Kde byli 21.8.1968?ln.
[131] Vložil: UVID9ME, 23.1.2010, 08:39:25
ODs nic nedělá aqprý vítězí?
[132] Vložil: l.n., 23.1.2010, 08:39:37
Pokud by volby v kvěžnu zvítězila ODS požádám v Rusku o politický azyl.Děkujiji.L.N.
[133] Vložil: Dvořák Jiří, 24.10.2017, 17:55:00
Dost pochybuji, že názory Klementa maji co do činění s ODS.
Maximálně polojaponský poloimigrant, nebo možná ještě něco horšího.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist