Rybářské potřeby Balinka - NOVĚ ve Velkém Meziříčí
Dnes je 7. března 2026, svátek má Tomáš, zítra Gabriela.

Nečekejte od nás žádné pravárny

- - 5. 10. 2014 - komentářů  0
 Nečekejte od nás žádné pravárny

Předvolební boj vrcholí, na náměstí se střídají akce politických stran a hnutí, které nelitují prostředků vynaložených na upoutání veřejnosti.


Množí se dotazy, kdy i komunisté obsadí náměstí a budou masírovat občany pouťovými atrakcemi ve snaze je přesvědčit o své dokonalosti. Nikoli dámy a pánové, komunisté se nehodlají podílet na těchto přesvědčovacích akcích, jsou totiž přesvědčeni, že občan by se měl rozhodovat podle toho, jak zastupitelé z jednotlivých stran v minulém období pracovali, jaká byla jejich docházka a zda si svůj čas v zastupitelstvu města pouze odseděli, nebo poctivě probírali materiály a následovně přispívali svými dotazy a návrhy k vyhledání těch nejlepších variant.

 

Proč se podbízet na předvolebních estrádách, nebo si zvát na svou podporu hosty z Prahy, kteří problémům Velkého Meziříčí vůbec nerozumí? Komunisté nabídli spoluobčanům svou kandidátku, v níž jsou nejen dosavadní zastupitelé, ale i ti, kteří je mohou v zastupitelstvu doplnit, či vystřídat a je jen na lidech, zda je kandidáti KSČM osloví.

 

Ne, že by byli komunisté proti akcím pro děti, mládež i dospělé. Vždy jsme podporovali a podporovat budeme akce jako Muzikanti dětem, pod kterou je nesmazatelně zapsán již žel zesnulý František Pytlík, skvělý člověk i kamarád. Nebo Drakiádu, které letos bylo už krásných dvacet let a jejíž „otec zakladatel“ stál i u zrodu myšlenky Velkomeziříčského kulturního léta. Pan kavárník Pavel Janšta by si za obě zrealizované myšlenky zasloužil nejen medaili, ale hlavně uznání celé radnice i všech, kdo tyto akce navštíví. Samozřejmě hodláme i nadále podporovat i ostatní akce města, jako jsou namátkou úžasný Evropský festival filozofie, Gastrodny či Adventní světýlka.

 

Práce v zastupitelstvu a ve výborech města však není jen o podpoře líbivých akcí, proto jsme si v našem programu vytyčili několik cílů, které budeme v našem zastupitelstvu prosazovat a k nimž bych rád připojil snahu o vytvoření strategického plánu investic města, který nám v dlouhodobém plánování zatím citelně schází.

 

Rád bych se zde také vyjádřil k některým komentářům stran naší kandidátky. Dělníci a OSVČ kandidující za KSČM jsou lidé poctivý a jejich dělnická profese je nijak nediskriminuje oproti nějakým manažerům, či finančním poradcům. Stejně tak je ubohé vyčítat důchodcům jejich věk. Před svým odchodem na zasloužený odpočinek pracovali poctivě pro společnost i pro naše město nejen jako dělníci, ale i učitelé a podobně. Těmto lidem patří především můj dík zato, že po listopadu 1990 nezahodili své sociální smýšlení a navzdory útokům proti svým osobám udrželi ZO KSČM ve Velkém Meziříčí funkční a nezařadili se po bok těm, kteří odhodili stranické knížky a jsou z nich dnes podnikatelé s nesmiřitelnou záští vůči sociálním myšlenkám, navzdory své komunistické minulosti. Tito necharakterní lidé se dnes snaží vtlačit do politiky v pravicových stranách pro vlastní prospěch a neštítí se žádných podlostí. Od našich kandidátů ale žádné takové pravárny opravdu neočekávejte!

 

Volební program KSČM 2014.doc

 


Autor: Martin Klement předseda ZO KSČM Velké Meziříčí

Publikoval: -kas-

Čtěte také



Komentáře ke článku

Počet komentářů 33.

[1] Vložil: Dominik, 5.10.2014, 10:49:12
Dobře napsáno, za KSČM mluví její činy, nemusí jako ostatní strany (ANO, ČSSD, ODS, atd..) 'mazat med kolem huby' voličům.
[2] Vložil: Zakázal bych KSČM, 5.10.2014, 13:53:24
Z tohoto članku jdu blejt!!! Lidi nejsou idioti a moc dobře si ještě pamatuji co jsou komunisti zač! Takže čest práci a malo hlasu přeji!
[3] Vložil: Vojtěch, 5.10.2014, 14:04:11
strašně ubohá reakce, na povedenou akci, nicméně i když pominu tu snahu,poplivat tu rádoby politickou akci(tedy zábavné odpoledne, hlavně pro nejmenší)dojdu ke konci článku, který mě s úsměvem "rozbil", je mi blivno Velebnosti, děkuji KSČM nechci!
[4] Vložil: Jirka, 5.10.2014, 14:36:56
Nčečekejte od nás žádné pravárny, neboli čekejte od nás jen levárny, jak za nás samozřejmě mluví naše činy po 40 let.
[5] Vložil: Tom, 5.10.2014, 16:35:16
Nejsem zastánce KSČM a nikdy bych je nevolil.. Ale vím jediné , že za tzv minulého režimu se měl obyčejný člověk určitě o trochu lépe...Práce byla pro ty kdo chteli makat, příspěvky rodinám také, nikdo se neprobouzel ráno v psychyckých útrapách co bude a kdo koho ohne o nějaké peníze apd...Nedá se věřit politykům, lékařům , ani sousedům je jediný pojem a to peníze ...Lidi nebyli jako cvičené opice, kdy kuli penězům , obživě , ze sebe dělají doslova otroky apd......A každý kdo zažil přelom byť jen jako kluk, děvče tak ať si to trošku srovná...Do této diskuze by měli psát jen ti kdo osobně pamatují i to minulé ...Děkuji
[6] Vložil: Horák, 5.10.2014, 17:59:32
Dobrý článek. Jen nevím co svými příspěvky chtěli říci 2,3, a 4.
[7] Vložil: kája, 5.10.2014, 18:13:43
Dobře napsáno, jak potvrdil nový přispěvatel Dominik. Pane Horáku, mám za to, se jim na prodloužených jízdách na segway bývalých dvou vládních stran udělalo nevolno. Po kocovině je střízlivění pomalé, částečně to popisuje Tom, se kterým málo kdy souhlasím.
[8] Vložil: Honza, 5.10.2014, 19:06:08
Nechci se vyjadřovat k článku. Jsou tam stejné kecy, jako slibují jiné strany. Nikde jsem zatím nečetl, jak to chce ta strana udělat aby slibované body programu plnila. Třeba tu podporu drobného podnikání. Jiní slibují rovné podnikání.To tu dosud nebylo? Asi ne. Chtěl bych jen podotknout, že komunální volby jsou o osobnostech a ne o stranách. Kroužkujte vážení. Chybí tu ale přímá volba starosty. To je veliká chyba.
[9] Vložil: Martin K., 5.10.2014, 20:47:09
Pro ZO KSČM VM: A souhlas... souhlas obce k užití znaku města - máte?
[10] Vložil: Dargmer, 5.10.2014, 21:58:12
I kdybyste slibovali modré z nebe, tak už jen to, že se hlásíte ke straně, která měla být dávno zakázaná, mluví za vše.
[11] Vložil: Marie, 5.10.2014, 21:59:45
K příšpěvku č. 5 Tom: když pominu gram. chyby, tak absolutně nesouhlasím, že přispívat k debatě o komunistické straně může pouze ten, kdo v komunismu žil. To tedy mohu stejně logicky postupovat v případě postojů k zločinům II. svět války, to je také může odsoudit pouze ten, kdo je zažil?!!! Ovšem, dle kandidátky KSČM to skutečně vypadá, že mezi vybranými jsou pouze zasloužilí pamětníci - soudruzi
[12] Vložil: L.N., 5.10.2014, 23:04:11
Bohužel souhlas s paní Marií je to tak ikdyž znám myšlenky Martina Klementa ty nejsou špatné ovšem v rámci vítězství případného KSČM ve volbách co by se stalo?Pokud to chápu tak by byl zrušek Kaufland,Penny Market i Billa nebo se reději mílím?Měli bychom opět sovětské prodejny a ještě hůře ukrajinské?
[13] Vložil: L.N., 5.10.2014, 23:16:10
Ukrajina není připravena na vstup do EU některé souvislosti které existují zatím to není vhodné!Česká vojenská rozvědka má materiály že to myslím není dnes na pořadu dne ikdyž to těm normálním lidem na Ukrajině přeju.
[14] Vložil: budvar, 6.10.2014, 07:51:34
Dargmer_modré z nebe už tady slibovali jiní a nakonec se museli přejmenovat
[15] Vložil: ww, 6.10.2014, 08:15:20
pro L.N.: dovoluji si váš příspěvek přepsat:
Ukrajina není připravena na vstup do EU. Pro některé souvislosti, které zatím existují, to není vhodné. Česká vojenská rozvědka má materiály, myslím si, že to není dnes na pořadu dne, i když to těm normálním lidem na Ukrajině přeji.

Pozn.: vaše příspěvky pro pochopení je nutné číst několikrát
[16] Vložil: ww, 6.10.2014, 08:18:04

půjčeno od 8/:
Chtěl bych jen podotknout, že komunální volby jsou o osobnostech a ne o stranách. Kroužkujte vážení. Chybí tu ale přímá volba starosty. To je veliká chyba.

Naprosto souhlasím!
[17] Vložil: rejpal, 6.10.2014, 10:12:48
Vy věční zakazovatelé komančů,už se proberte.Když jste za pomoci vašeho velkého dramatika měli možnost komanče zakázat,tak si on sám vzpoměl na svoje členství v této straně,a nešlo to.Dneska po tolika létech,jsou stále parlamentní stranou,i když o demokracii se nedá hovořit,protože bývají většinou třetí,a ti,co sotva prolezou,jsou ve vládě.Na váš způsob výkladu demokracie jsme si za ta léta už zvykli.Na rozdíl od ODS,se nemusejí schovávat za něco,co neexistovalo.A není to jen tady ve městě,to je celorepublikové.Tak byli vámi milovaní,že se dnes musejí schovávat.Ještě že jsme na dědině,a známe se.Až po volbách budou muset dokladovat svoje působení na radnici,to bude asi divení.Pane L.N.,na jiném místě jste psal,že končíte s diskuzí.Potom,co občas napíšete,se nedivte,že vám někdo volá.Občas to bývá chaos.Paní,nebo slečno Marie.Jestli máte čas,projděte si kandidátky.U některých lidí zjistíte,že co volby,to jiná strana.To že komanči mají většinou důchodce,to asi neovlivníte.Ti kabáty nepřevlékají,jako ti praví.
[18] Vložil: ach, 7.10.2014, 10:35:05
Nikdo na světě mne nepřesvědčí, že KSČM je něco jako demokratická partaj - to tedy ani náhodou - a kdo je jejím členem, ten by si neměl činit nároky na sebemenší ohledy - a pokud je takový člen ve veřejných funkcích, tak už vůbec ne - ať si sečtou ty mrtvé, co mají za sebou, ty spousty dalších nešťastných příslušníků rodin těch umučených a vězněných - ano, nacizmus byl strašný a jeho miliony obětí si připomínáme s úctou a pokorou, ale je třeba mít na paměti, že obětí komunizmu bylo víc a moc se o tom nemluví - aspoň tady u nás ne - není něco v nepořádku?
[19] Vložil: k, 7.10.2014, 12:46:35
Nebudu přesvědčovat přesvědčeného o své neomylnosti. O demokratičnosti komunistů po tom majetkovém převratu před 25 roky, svědčí to, že zvolili prezidentem ČSSR Václava Havla/Tomise/. Ach neuvedl také jako příklad náboženské války a jejich oběti v minulosti i současnosti. Některým křesťanským stranám to i vyhovuje, je to pro ně OK. Nebudu se opakovat po 17 k polistopadové "demokracii".
[20] Vložil: rejpal, 7.10.2014, 14:22:44
Ach,nebo cha,to je úplně jedno.Sečtěte si nyní oběti vaší demokracie,příslušníky jejich rodin,co mají za sebou.To,co jsme se učili v dějepisu,tedy o kapitalizmu,nezaměstnaných,exekucích,střílení do lidí,posvěceným velkým demokratem,tatíčkem Masarykem,o bezdomovcích,to je realita dneška.Za to jste bojovali a cinkali klíči?Místo abychom šli v před,se vracíme do první republiky.Sledování zpráv,to je taky jedna katastrofa.To je podle vás asi ideál.O mezilidských vztazích se nemá ani cenu rozepisovat.Vaše obehrané písničky už ani nikoho nezajímají.Na nic jiného se nezmůžete.Výsledky vašich zlodějských demokratů jsou vidět každý den,a to nejen tady ve městě,kde nepostavili ani kandidátku.Pomalu začněte oprašovat schovanou rudou knížečku.Co kdyby náhodou.Jestli chcete,můžu jmenovat ty některé demokraty,co mají VUML.Ale to už by zavánělo občanskou válkou.A to za to opravdu nestojí,kvůli několika primitivům.
[21] Vložil: ach, 7.10.2014, 15:15:12
č.20.Z tohoto Vašeho slintu mne přece jenom něco zaujalo. Čehopak bych se asi tak měl TEĎ bát??? Už se houfujete, soudruzi, už zase vyhrožujete? A co uniformy, nemáte je prožrané od molů? A nějaký ten kalach že by se pod postelí taky nenašel?

[22] Vložil: kája, 7.10.2014, 18:33:14
Vážný ach, možná cha, lépe by svědčilo Che: Pokud jsou obavy ze zbraní, těch je v rámci zbraňové amnestie odevzdáno několik, náš kraj byl sídlem několika partyzánských skupin. Její jména, kdyby nebyly násilně odstraněna z pomníku nad parkovištěm nad D1, by znali všichni občané. Uniforma barvy šedi, pro ne pamětníky, LM určitě stopy po molech nenese.
[23] Vložil: rejpal, 7.10.2014, 19:14:58
Nevím,jak už to slušně napsat,ale bezmozka přece nelze urazit.Je zajímavé,že tu nejvíc kvičí a hýkají ti,co se jich to vůbec netýká.Ti,kteří byli poškozeni,buď o tom nechtějí mluvit,nebo ve své skromnosti mlčí.Ti,co v té době ani nebyli na světě nejvíc ví,co se dělo,že?Tak jako nějaký cha.Za tři roky nechce přiznat členství ve straně,ale kvičet a urážet,když nemá argumenty,to dovede.Po víkendu budeme chytřejší.
[24] Vložil: M.Klement, 8.10.2014, 05:06:03
Tedy vážení přispěvatelé... Že jde dnes především o komunální volby, by měl asi vědět každý, pak mi nejde na rozum ta opětovná hysterie a strašení čímsi, co možná pamatují jen naši dědové.
Pane Nestrašile, ve vašich komentářích aby se satan vyznal. Souhlasíte s naprostou demagogií, když Marie uvádí "kdo v komunismu žil..." a ptáte se na ještě větší ptákovinu - S výstavbou Kauflandu jsem opravdu nesouhlasil, ale v mládí jsem byl asi slepý. Netušil jsem, že ve Velkém Meziříčí byl nějaký sovětský magazin. Jednota a Pramen, ty jsem znal...
[25] Vložil: Tom, 8.10.2014, 17:56:25
Tom v příspěvku 5, není Tomem, který tady obvykle přispívá. Tím jsem já a nikdo mě nemůže podezřívat z toho, že bych opěvoval předchozí režim nebo tesknil nad jeho nesmyslnými a nereálnými "výhodami".

K programu - nic extra nového, oproti jiným stranám nic odlišného. Pouze je podivné, že komunisti chtějí podporovat podnikání. Jako kdyby demokrat podporoval zestátnění soukromých firem.

23: Pane rejpale, zapomněl jste ještě jednu variantu, ti, kterých se to týká, jsou také vinou komančů mrtví. Milada Horáková, farář Toufar, Heliodor Píka a můžeme pokračovat. Vinou režimu a tehdejších zákonů (počínaje ústavou), které za přispění Národní fronty vytvořili pro vlastní moc komunisti. Kolik argumentů ještě potřebujete? Je nutné je tady v každém komunistickém článku připomínat?

Pane Klemente, na nejnižší (obecní) úrovni ta demokracie začíná a za nějaký čas vaši partaj nedejbože uvidíme ve vládě. Můžete mít tuctový program, jako ostatní demokratické strany, proč ne. Ale tu historii, od které se KSČM nikdy nedistancovala, prostě nezakryjete.
[26] Vložil: M.Klement, 8.10.2014, 20:17:48
Tome, jste idiot.
[27] Vložil: ach, 9.10.2014, 16:25:20
č.23. co vy komunisti jste za lidi? Kdo má jinej názor, tak na něj plivete! Ještě včera jste je věšeli a kradli jejich majetek!

[28] Vložil: kája, 9.10.2014, 17:16:30
k 27: Milý cha nebo Che, je třeba se podívat do minulosti, kdo komu co ukradl, třeba na Petrových kamenech, nebo po Bílé hoře. O tomto problému již hovořil své paměti a době i J. Lux.
[29] Vložil: Tom, 9.10.2014, 23:40:56
Bravo pane Klemente, vidím, že jste obratný diskutér :-)
[30] Vložil: Zdeněk, 10.10.2014, 19:32:15
Nedokáži si představit,že by tady ti to komunisti vyhráli volby.Ani,jako opozice nemají šanci být tou pravou opozici.Škoda,že spousty chytrých a šikovných lidí se distancuje od komunistů.Měli by větší šanci,jako strana.
[31] Vložil: k, 10.10.2014, 20:21:23
To v Praze určitý spolek hodlá rozsvítit na radnicích, divím se, že u nás ne.
[32] Vložil: M.Klement, 10.10.2014, 20:26:00
Tome, nelze diskutovat s někým, kdo evidentně nepřemýšlí. Ve vašem komentáři nejsou nepřesnosti, ale bláboly. Ostatně od vás jsem se nikdy žádné diskuze nedočkal, jen stále stejných nesmyslů,opakovaných ze zaručeně objektivní ČT.
[33] Vložil: Tom, 10.10.2014, 23:56:06
Pane Klemente, můžete ty bláboly vyvrátit? Třeba jeden, dva z nich? Zkuste prosím pro změnu jen logické a faktické argumenty, jistě pro ně nepůjdete daleko. Nemusíte se snad ani obtěžovat vymýšlením urážek.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO optimalizace - NFC destičky na recenze.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

POEX: Chuť kterou znáte
TOPlist