Rybářské potřeby Balinka - NOVĚ ve Velkém Meziříčí
Dnes je 7. března 2026, svátek má Tomáš, zítra Gabriela.

KOMUNÁLNÍ VOLBY - malé zamyšlení

- - 9. 10. 2014 - komentářů  0
O tom, kteří zastupitelé povedou naše město, rozhodnete vy a nikdo jiný.
O tom, kteří zastupitelé povedou naše město, rozhodnete vy a nikdo jiný.
foto: -kaš-

Všichni občané Velkého Meziříčí starší 18-ti let v pátek a v sobotu rozhodnou o budoucnosti Velkého Meziříčí na další 4 roky. Dovolte mi malé zamyšlení.


Mám jít vůbec volit, vždyť se stejně nic nezmění?

 

Ano, má to smysl! Protože jinak k volbám dojdou jen kamarádi, přátelé a lidé, kteří mají ze zvolení té či oné strany prospěch a rozhodnout volby mohou hlavně lidé, kteří nejsou zaujatí a řeknou svůj názor vhozením volebního lístku.

 

Volit stranu nebo jednotlivé kandidáty?

 

Chtělo by se říci, že je lepší volit celé strany, ale já si myslím, že tomu tak v komunálních volbách není, to jen lídři nabádají k zaškrtnutí celé strany, protože jen tak má jistotu, že jej v kandidátce nikdo nepředběhne.

 

Jelikož v průběhu let se téměř nikdy nikomu nepodařilo splnit, co strana naslibovala, tak bych moc na plány jednotlivých stran nesázel. Jak praví přísloví: „Slibem nezarmoutíš.“

 

Věřím, že je těžké prosadit své zájmy širokým spektrem politických stran, ale nejhorší je, když strana chvíli po volbách se už ani nesnaží dané body prosazovat.

 

Osobně znám téměř z každé strany schopné a poctivé lidi, kteří jsou pracovití, a dá se jim věřit.

 

Volte osobnosti, které už něco dokázaly a pro Velké Meziříčí udělaly i něco navíc, zdarma, se zájmem! Prostě aby se lidé měli lépe, aniž by oni sami z toho měli finanční či jiný prospěch.

 

A mějte na paměti – tito lidé budou sedět v zastupitelstvu 4 roky a budou rozhodovat o budoucnosti města a zastupitel bez názoru, je jen loutka pro lídra strany!

 

Tak vám, tedy nám Meziříčákům přeji, ať uděláme správné rozhodnutí.

 

Vše kolem voleb - články, kandidátky, sliby.


Autor: Miloš Kolář, šéfredaktor NovinyVM.cz

Publikoval: -kas-

Čtěte také



Komentáře ke článku

Počet komentářů 52.

[1] Vložil: Slunečnice, 9.10.2014, 10:55:35
Velmi pěkné a pravdivé zamyšlení
Opravdu je třeba k volbám jít. I když má často člověk pocit, že tím svým rozhodnutím nic nezmění. Význam to má přesně takový, jaký popisuje autor článku. Také znám z každé strany velmi schopné a pracovité lidi. Budu je volit jednotlivě, bez ohledu na jejich politickou příslušnost.
[2] Vložil: rejpal, 9.10.2014, 12:09:24
Prvorepublikový ministr Rašín razil heslo,že služba národu se neplatí.Jestli je dodržoval,to nevím,nejsem tak starý.Co vím,je to,že dnes si z toho někteří politici,a to i regionální udělali zlatý důl.Pak to všude vypadá,jak vypadá.Bývalo zvykem,že za odvedenou práci,by měla být odměna úměrná výkonu.A to i v politice.Toho by si měli být vědomi ti nově zvolení.Doufám,že nebudou pokračovat v bourání,ale začnou stavět.Výsledek bude znám za čtyři roky,až budou skládat účty.Také bych chtěl věřit,že dají na hlas lidu a ne nějaké lobby.Viz bioplynka a další.
[3] Vložil: Profesor, 9.10.2014, 13:06:23
Souhlasím. Svědomí mi prostě nedovolí zakřížkovat celou stranu, když nevěřím všem kandidátům. Jde o komunál, ne o strany. Nemůžu volit lidi, kteří se v zastupitelstvu prakticky neobjevovali, nemůžu volit lidi, o jejichž charakteru těžce pochybuji. Suma sumárum, dal jsem dohromady sotva 10 lidí.
[4] Vložil: Ladislav, 9.10.2014, 13:59:25
Rovněž naprosto nechápu pokud někdo v komunálu hlasuje pro celou stranu. Já osobně budu maximálně dávat preferenční hlasy pro lidi, kterým buď osobně věřím nebo mám s nimi dobrou zkušenost. 224 kandidátů je dost na to, aby si každý mohl vybrat. Řeči o tom, že se nedá vybrat je lež. Ještě jsem nepřečetl podrobně všechny kan. listiny, ale zatím jediná strana, která ode mě nedostane ani jeden hlas je top 09. Důvod je jediný Kalousek.
[5] Vložil: d., 9.10.2014, 15:22:36
Miloši, díky za článek. A pro pana Ladislava- Kalousek v Meziříčí zastupitelem nebude. Ale respektuji váš názor.
[6] Vložil: Zdeněk, 9.10.2014, 16:41:24
Top 09 a ODS patří do propadliště dějin.Stačí se podívat na tu smečku,co udělala pro město,včetně magora Michlíčka.
[7] Vložil: František, 9.10.2014, 16:43:27
Dobrý den, vidím, že s blížícím se dnem voleb, tedy začátkem, se na těchto stránkách konečně začínají objevovat solidní komentáře. A hlavně věcné. Ano, komunální volby nejsou o stranách, tedy ne tak moc, ale o lidech. Četl jsem veškeré kandidátky a mám vybráno, sice jen ze dvou stran, protože těmto stranám věřím, ale hlavně, že tam vidím TY co myslí na město a ne na sebe, svůj prospěch a odvděčení se "sponzorům". Je chybou, že ANO 2011 má profláklého lídra, ale kroužkováním jej jistě přeskočí slušní lidé.
[8] Vložil: ADÉLA, 9.10.2014, 16:53:15
PRO PANA ZDENKA !PROČ NADÁVÁTE PANU MICHLÍČKOVI? ON A PAN STAROSTA UDĚLALI PRO MĚSTO DOCELA DOST URČITĚ VÍC NEŽ VY! TAK SI NECHTE TY TRAPNĚ URÁŽKY ANO?
[9] Vložil: František, 9.10.2014, 16:58:51
A snad jedna poznámka, komentář autora je na 1 A s *. Vidím, že i přes mládí je p. Miloš Kolář mužem na svém místě a má přehled.
[10] Vložil: František, 9.10.2014, 17:09:30
A je to tady.....Necid, jen on sám ,,,udělal, zařídil, postavil, opravil. Brouk pytlík by záviděl.
[11] Vložil: zvídavý, 9.10.2014, 18:02:04
Adélo,začínám v tom mít chaos.Co pro město udělal 2?Mimo turistiky po družebních městech a opravy fasády na svém domě,o ničem nevím.Nebo se mýlím?Taky ten pravý.
[12] Vložil: ??, 9.10.2014, 18:06:50
Ano, zvídavý to napsal přesně, oprava svého domu, ale za čí peníze?
[13] Vložil: abc, 9.10.2014, 18:17:41
Pan Michlíček si to co udělal pro VM nechal vždy velice dobře zaplatit. Takže bych ho tady nechválil. Byla to jeho práce. Na druhou stranu, my všichni z našich daní mu platíme opravu jeho domu. Že se nestydí! Jediné co pro město dělá je to, že ho pěkně dojí.
[14] Vložil: Míša, 9.10.2014, 18:33:06
Mě by zajímalo, za čí peníze se konají předvolební akce pana Necida pod hlavičkou sdružení To pravé Meziříčí? Z vlastní kapsy asi on ani jeho kandidáti dávat nebudou. Kdo je tedy finančně podporuje, když nejde o stranu? Že by samo město?
[15] Vložil: fero, 9.10.2014, 18:39:58
Tak to by snad p.Necid měl vysvětlit? Anebo to uvidíme až po volbách kdo bude co kde ve VM opravovat, stavět a pod. Ale k tomu snad nedojde!!!! Proč by tu byla možnost křížkovat !!!!
[16] Vložil: Zdeněk, 9.10.2014, 18:47:47
Adélo,p.Michlíčka nelze urazit.Ten by v životě nelezl tam ,kde by z toho neměl svůj vlastní prospěch.Na to nemá každý žaludek.
[17] Vložil: abc, 9.10.2014, 19:01:51
Co udělal tak úžasného pro město? Spíš všichni lidé z celého města se mu z povinnosti složili na opravu jeho domu. Teď se mu bude lépe pronajímat. A to jsou z pravicové strany, prý se má každý starat sám o sebe a on jako dvojka si nechce ze svého opravit svoji nemovitost.
[18] Vložil: Klíma, 9.10.2014, 20:47:17
Michlíček co všechno zná a ví je velice arogantní člověk.Nikdy nic dobrého neudělal a ve prospěch nekoho druhého už vůbec ne.Hraje si na velkého pána a přitom je úplná nula.Mizerný fotograf a ještě horší radní jak už zde jednou padlo.
[19] Vložil: starousedlík, 9.10.2014, 20:58:25
Dobrý večer, tak i zde se pere špinavé prádlo, ale je to dobré. Aspoň voliči zjisťují, něktěří asi ví, co je za lidi na kandidátce toho našeho nejlepšího kandidáta na starostu. Třese se na svou židli, aby mu jí někdo nevyfoukl. Co by potom dělal? Ve firmě jej nechtějí, ti budou snad jediní, kteří jej budou volit.
[20] Vložil: nevěřící Tomáš, 9.10.2014, 21:00:09
Opravdu je mi tady z těch komentářů na zvracení Hemží se to tady bohužel spoustou lidí, kteří zřejmě neumí nic jiného než závidět a pomlouvat... Víte o tom člověku prd a navážíte se tady do něj, jenom proto, že má barák na náměstí. Že nikdo nekomentoval kolikrát se opravoval kostel a další baráky na náměstí, např. pan Roučka atd.... Umíte jen házet hnůj... Je mi smutno z toho, že jsme spoluobčané
[21] Vložil: starousedlík, 9.10.2014, 21:04:34
A kde jinde se ma probírat politika,,,volby....
[22] Vložil: Ela, 9.10.2014, 21:05:42
Tak předně tu dotaci na fasádu musel někdo schválit,ne? Takže byste měli nadávat na celou radu - zastupitelstvo. A tam nesedí jen p. Michlíček.Jinak souhlas s 21.
[23] Vložil: Mar, 9.10.2014, 22:09:05
Volit nebo nevolit, přijde mi to nastejno. Změní se tady něco a bude se tady dělat i něco pro starší lidi? K čemu je nám rozhledna? Vybírají prachy od lidí a to už vůbec nechápu. Půjde na radnicu někdo, komu skutečně záleží na všech občanech VM? Kdepak, vždycky se tam dostane někdo koho ani nikdo nechce.
[24] Vložil: nevěřící Tomáš, 9.10.2014, 22:10:25
Pane starousedlíku probírat asi znamená pro každého něco jiného. Pro mne to rozhodně neznamená pomlouvat a špinit. Zkuste tady vychválit svého kandidáta na starostu a ne jen prohlašovat proč pana Necida ne!! Myslím, že o něj strach mít nemusíte, založil dvě firmy, fungovaly. Možná mají ve Falcu strach aby se nevrátil, ale to jen někteří, kteří se bojí, že by po nich chtěl, aby zase pracovali... Tak sem s tím Vaším starostou, třeba mne přesvědčíte a zítra mu dám hlas
[25] Vložil: starousedlík, 9.10.2014, 22:21:15
Tak p. Bradáč,,,například, ale mám i jiné NOVÉ lidi, které osobně znám, vím co jsou zač a co v životě dokázali a hlavně se nechlubí prací jiných. A jinak nikoho nešpiním. Jen vyjadřuji svůj názor, jako ostatní. Křičí zde někdo jiný za pomlouvané kandidáty?
[26] Vložil: starousedlík, 9.10.2014, 22:28:59
A snad ještě jedna, poslední poznámka. O p. Necida vážně nemám strach. Na radnici šel jen s plánem jít výše PS ČR a pod. A stále má teplé místo na kraji a pod. Strach mám jen o VM.
[27] Vložil: bvg, 10.10.2014, 01:52:59
ohledne dotace na opravu domu pí. Michlíčkové se zeptejte u Ing. Petra Dvořáka (odbor výstavby) on vám vysvětlí jak dotace funguje a že město jen zprostředkuje platbu z dotačního fondu, kam si žadatel pošle dotaci. Za posledni roky se nejvíce peněz dávalo na opravu kostela a zámku. tyto penize jdou ze statniho, nikoli z městské kasy a určitě to neni stylem nastav ruku my ti nasypem.
[28] Vložil: ObObyč, 10.10.2014, 06:24:07
Ano, i já mám strach o VM. Protože když to do rukou dostanou lidé, kteří dokáží jen pomlouvat a špinit, přitom nikdy nepřiložili ruku k dílu za rozvoj města, tak se vrátíme do 90. let minulého století. Jedině současné vedení radnice, starosta, rada i zastupitelstvo, dokázalo rozhýbat projekty, které sice byly, ale které minulí představitelé měli strach vůbec spustit. Jedině pokračování trendu vývoje, nastoleného v uplynulých čtyřech letech, může posunout město dále dopředu. A to i za cenu přechodných omezení, trochu toho nepohodlí a třeba i nějakých nepopulárních akcí.
[29] Vložil: Standa, 10.10.2014, 07:33:26
z téhle diskuze by jeden blil. Jste všichni ubožáci
[30] Vložil: nevěřící Tomáš, 10.10.2014, 08:53:19
Pane starousedlíku možná je pravda, že měl ambice do PS ČR, ale myslím, že už to dávno přehodnotil. Koukám, že na něm Vám to vadí, a že pan Bradáč kandiduje na senátora, to už nevadí, to je něco jiného asi Nevím jaké teplé místo na kraji, když tamu tam vévodí úplně jiná strana... Jinak to pomlouvání jsem nemyslel jen na Vás, vadí mi to všeobecně... Prostě by lidé měli spíš říkat proč budou volit toho nebo toho a ne říkat, ten je hajzl toho hlavně nesmíš volit... Hrozně negativní myšlení, nemám to rád. Tak všem přeji šťastnou ruku
[31] Vložil: Jiří, 10.10.2014, 10:07:36
Absolutní souhlas s [29] ObObyč!
[32] Vložil: doktor, 10.10.2014, 12:10:59
ObObyč: Mohu se zdvořile dotázati, co myslíte tím trendem , který toto město sune dopředu??
[33] Vložil: jerry, 10.10.2014, 12:54:25
Když to shrnem,někdo poukáže na nepravosti,div ne na kriminální činnost,tak je to podle některých pomluva a závist.To je v případě ODS,pardon,nemůžu si zvyknout,těch pravých.Co kdyby tuto činnost prováděli jiné strany?To už by bylo trestné,nebo hrdinství?Zavání to tu dvojím výkladem,tak jako obvykle.
[34] Vložil: nevěřící Tomáš, 10.10.2014, 14:12:44
Pane jerry, pokud myslíte ODS ve vládě, v parlamentu nebo v senátu, tak nemůžu nic namítat. Stejně jak do toho nevidím, tak bych za ně nikdy ruku do ohně nedal... To ostatně za nikoho... Jestli mluvíte o Velkém Meziříčí, tak bych prosil objasnit o jaké nepravosti a kriminální činnost jde. Tam ruku do ohně dám a nejen "za ty pravé", ale i za některé další členy ostatních stran
[35] Vložil: ObObyč, 10.10.2014, 14:17:51
Kolik je potřeba příkladů, aby slyšel a viděl ten kdo nechce slyšet ani vidět? Který z bývalých starostů měl odvahu předstupovat pravidelně před voliče, vysvětlovat a obhajovat třeba i nepopulární kroky radnice? To je trendem, který sune město dopředu! A příklady? Třeba to, že zde byly pojmenovány a veřejně diskutovány problémy města, tvrdá práce na získání dotačních titulů na projekty města ( zateplování městských budov) a projekty na kterých město spolupracuje (protipovodňové opatření, rekonstrukce průtahu městem) nastoupená cesta hledání úspor nákladů města ( aukce elektřiny, plynu a i ta "zatracovaná bioplynka), snaha o zkvalitnění kulturního života ve městě třeba i za cenu rozumného zadlužení (rekonstrukce JC, digitalizace kina), odvaha prosadit i taková řešení problémů, která nebudou všem vyhovovat a nebudou jim pochuti(rozpadající se důchoďák, podpora rozhledny), snaha o vyřešení velkého obchvatu a omezení tranzitu přes město ( permanentní jednání s krajem i policií ČR) a ještě další aktivity, třeba v oblasti relaxace pro maminky s dětmi, menší, větší i úplně největší sportovní nadšence. To jsou věci o kterých možná bývalí starostové, rady města a zastupitelstva věděli, ale nikdy neměli odvahu jít do rizik s jejich prosazením a uskutečněním. To jsou ty trendy, které město v uplynulých 4 letech posunuly dál!!
Když to shrneme, pokud se při prosazování těchto věcí nebo i dalších věcí děly nepravosti, div ne kriminální činnost, je třeba to dokázat a je jedno, kdo to způsobil. ODS, ti "praví" nebo jiné strany, ať na radnici v té chvíli seděl Radek, Franta nebo Václav. Bez důkazu je to jenom pomluva a závist.
[36] Vložil: doktor, 10.10.2014, 15:13:29
pane ObObyč, volte své kandidáty. I přes pádné argumenty a celou řadu i pravdivých informací o významných posunech dopředu (nechci licitovat, co je větší námaha, jestli to rozjet a nebo dokončit) a o zajímavé formě (sebe)presentace města, stylem diskuse s občany, jsem přesvědčen, že ne všechno je konáno jen s vírou v blaho města a jeho obyvatel. Důkazy ani účty vám předkládat nebudu, ale zajděte si třeba na otevření podnikové prodejny a podnikové jídelny v PARAMONT paláci na Třebíčské, jestli ji tam tedy najdete.. Pak si můžeme prodiskutovat, k čemu je třeba územní plánování
Tím z toho neviním pana Necida, to podotýkám jen proformo, ale jsou tu na to jiní "odborníci".
[37] Vložil: Mirek, 10.10.2014, 15:42:30
Souhlasím s(36) toto psali když se stavělo:
Dobrý den, co je pravdy na tom, že se staví diskotéka v té budově naproti Šoukalovi na Třebícké?


Odbor výstavby a regionálního rozvoje


Dobrý den, zasílám funkční využití budovy Paramont.

V 1NP se nachází vzorkovna parapetů, kancelář, výrobní sklad.

V 2NP se nachází vzorkovna prodejny se sklady.

V 3NP se nachází podniková jídelna.

V 4NP se nachází školící místnost a provozní kanceláře.

V 5NP se nachází ubytovna pro zaměstnance.



S pozdravem

Ing. Roman Invald

referent

tel.: +420 566 781 202

email: invald@mestovm.cz

Městský úřad Velké Meziříčí

Odbor výstavby a regionálního rozvoje

A co z toho je dnes pravda?
[38] Vložil: IVANA, 10.10.2014, 15:46:27
ŽE JE,MICHLÍČEK AROGANTNÍ CHLAP VÍ ASI KAŽDÝ VE VELKÉM MEZIŘÍČÍ. JE TO NAFOUKANÝ A NEPŘIJEMNÝ CHLAP KTERÝ SE NA RADNÍHO ANI TROCHU NEHODÍ
[39] Vložil: Pavel Buršík, 10.10.2014, 15:55:09
Dobrý den.
Jako velko-meziříčák bydlící mimo město jsem překvapen napadáním určitých lidí před volbami,pisálci se neumějí ani podepsat.Já vidím při občasných návštěvách jak za poslední dobu město zkrásnělo a těším se i na to,až navštívím opravenou sokolovnu.Jsem také překvapen napadáním domu na náměěstí p.Michlíčka,který jej opravuje za dotaci z EU.Může si každý opravit dům v historické části za dotaci.Hodně obyvatel od toho vyřizování odchází,kdy každý musí vše dělat podle nařízení,nemůže nic předělat podle sebe-jinak peníze vrací.Ale u každého by se mělo jednat o to,aby náměstí bylo krásnější,ať je opravovaná výstavba státní a nebo soukromá.Až Vám přijede návštěva odjinud ,tak se budete chlubit tím, jak máte krásné náměstí.Naopak byste si měli vážit lidí,kteří pro to město něco dělají.A když je budete pomlouvat,tak se nestyťe se podepsat.Anonymi se takové posílali za doby komunistů a jak je vidět do dnešní doby to stále funguje.A ještě něco k panu Michlíčkovi velice se mi líbí jeho nahrávky na internetu o VM,který dělá městu velkou reklamu a já Ty nahrávky přeposílám kamarádům z VM,kteří žijí v zahraničí i jinde po republice.A ještě na závěr neposuzujte špatně všechny lidi,kteří jsou z ODS podle některých jedinců,Ti z Vašeho města se chovali slušnně a vše dělali pro lepší VM.
[40] Vložil: Pavel Buršík, 10.10.2014, 15:57:07
Dodatečně se ke zprávě podepisuji .-Pavel Buršík
[41] Vložil: Petra D., 10.10.2014, 16:35:53
Asi tak. Páni podnikatelé (myslím ti, kteří hlavně kradou a okrádají stát), budou vždy kopat za ODS, protože jim toto konání posvětila. Jen si uvědomte, kam to ODS dotáhla. Republika je totálně rozkradená. Nemusíte na západ. Projeďte se po dálnici v Polsku, Slovensku, Maďarsku. Vždyť my jsme díky vládě ODS tam, kde jsme. A ještě mají málo. Převlečou kabáty a my jak hlupáci jim na to zase skočíme? Proboha ne. A pozor! Pro všechny s alibistickým tvrzením "Závidíte!", uvádím, že nezávidím. Žiju si dobře.. Je slušný podnikatel a podnikatel zloděj.
[42] Vložil: budvar, 10.10.2014, 17:25:15
Není to dlouho, co jsem jel po dálnici do Prahy. Na ní je nejlépe vidět, jak si z nás dělají prdel a kam jsme to dotáhli. Prvních šedesát km jsem se pozorně rozhlížel, kdeže jsou ty famózní změny, kvůli kterým byly ty děsné uzavírky. Žádné jsem nezaregistroval, Jakýsi "přilepenec" na krajnici, který už teď vykazuje nerovnosti, uprostřed další "přilátanina", zbytek původní tankodrom. Jó, to od 100.km na Prahu, to je jiná písnička. Když potom vyleze v TV v rámci volební kampaně zmrdeček hudeček za TOP09 a vykládá, že je potřeba dotovat hlavně Prahu, že podpora Brna, Ostravy, Břeclavi, nebo Krnova nám evropskou úroveň nezajistí, tak se mi ta pomyslná kudla v kapse vždy otevře. Koho určitě volit nebudu, v tom už mám opravdu jasno...
[43] Vložil: Jarda, 10.10.2014, 17:28:26
Z posledních let práce radnice mám dobrý pocit. Nespokojenci a pomlouvači se mohu jít ukázat. Všichni máme stejné možnosti a práva.
[44] Vložil: Zdeněk, 10.10.2014, 19:18:11
Kdo tady mluvil o starostovi.Bavíme se tady o blbečkovi Michlíčkovi.To není žádná zášť,ale fakt.Jeho chování,arogance ,doslova vychcanost,pomluvy a vlezlost.To je to,že takovej člověk je dvojka v nějaké pofiderní straně ,o které slyšíme poprvé.Proto tu píši,aby lidi otevřeli oči,aby věděli koho nevolit.Mimochodem,znám ho už 50 let.
[45] Vložil: Obcan, 10.10.2014, 19:19:50
Přesně tak město se posunulo diky Necidovi hodně kupředu
[46] Vložil: Obcan, 10.10.2014, 19:23:37
právě proto je potřeba křížkovat lidi a ne strany abychom tomuto předešli
[47] Vložil: I., 10.10.2014, 22:38:54
Porad lepsi Necid nez Horka!
Horka je arogantni a namyslena zenska. Ta by nejprve dostala na radnici celou svoji rodinu (coz nam uz predvedla jako sefredaktorka) a pak by poradala mse primo na radnici!
[48] Vložil: Tomas, 10.10.2014, 22:45:58
To je pravda! Necid jako starosta byl skvely a doufam, ze bude.
Horka uz nevi roupama, co by zase podelala. Staci, ze nam z novin udelala platek fary.
[49] Vložil: Aristoteles, 11.10.2014, 10:07:48
Je jen jeden zaručený způsob, jak se vyhnout kritice: nic nedělat, nic neříkat a být nikdo.
[50] Vložil: Tonda, 11.10.2014, 10:45:45
Nepamatuji mnoho, ale který starosta před panem Necidem vzbudil tolik pozornosti? A co je lepší? Zarůstat pavučinami ve své kanceláři, nebo jít mezi občany (např. setkání se starostou)? Že se občas udělá nějaký ten kopanec, vymyslí nějaká blbost, to není nic neobvyklého a postihne to každého, kdo něco dělá. Zboural se Domov důchodců. Jak se v něm důchodcům žilo a personálu pracovalo? Byl na spadnutí? Co by v té budově bylo, kdyby zůstala stát? Nejlepší je prohlásit, že starosta nás připravil o exkluzivní budovu. Na starostu se svádí mnoho. I to, na co má minimální, nebo žádný vliv. Zaujatí kritici si zpravidla neověří dostupné informace a splácají vše dohromady jenom proto, že je jim někdo nesympatický. Typicky "Michlíčkův" dům. Kritizovat je jednoduché. Tak doufám, že se karta obrátí, vyhraje představitel klidné síly, opět se nabílí kostel a ve městě bude klid....
[51] Vložil: ctihodný občan, 13.10.2014, 16:54:59
Lepší starosta než pan Necid tady nikdy nebyl a myslím si, že dlouho ani nebude. Můžeme za něj děkovat. Snaží se pro město dělat první poslední! Ale to si uvědomí jen člověk, který ho osobně zná. Záleží mu na městu a na tom, aby se Vám tu dobře žilo. Doufám, že tyhle diskuze nečte. Jinak by to ani nemohl dělat takovou práci. Lidi radši jděte něco dělat a nenadávejte tady na ostatní. Pokuď se Vám něco nezdá myslím si, že pan Necid dává hodně prostoru na to, aby s Vámi diskutoval o všech problémech, co máte. Ale není tady snad ani jeden, kdo by mu to, co tu píše řekl do obličeje. Tady je každý hrdina. Jděte za ním. Rád si s Váma hrdinama popovídá. Je vidět, že nejlepší radši jsou zde mezi Vámi. Za 4 roky jděte k volbám a máte můj hlas. ;-)
[52] Vložil: Velkomeziříčanka, 15.10.2014, 10:10:12
Souhlasím s příspěvkem /51/...ač nejsem zastánkyní strany, kde pan Necid kandiduje, jsem zastánkyně jeho samotného jako starosty města Velkého Meziříčí...můžeme za něj opravdu děkovat!!!
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO optimalizace - NFC destičky na recenze.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

BUILDINGcentrum: Hledáme ŘIDIČE
TOPlist