Elektroopravna Raus je zde opět pro Vás!
Dnes je 5. června 2023, svátek má Dobroslav, zítra Norbert.
  • Po několika letech se pěvecký sbor Harmonie vrátil k oblíbenému muzikálu Johanka z Arku a sklidil velký úspěch.
  • Nedělní odpoledne v kinosále bylo ve znamení dvou pohledů na problémy českého zdravotnictví po pandemii. Přednášeli a později diskutovali lékařské kapacity doktoři Zdeněk Hostomský a Petr Smejkal.
  • Nedělní odpoledne nabídlo dětem v Jupiter clubu známou pohádku S čerty nejsou žádné žerty.
  • V Meziříčí v sobotu večer koncertoval Vlasta Redl s kapelou. Ke krásným písničkám také diváky bavil bodrým valašským humorem.
  • Kdy lokální architektura může mít globální dopad byla sobotní přednáška na Evropském filozofickém festivalu manželů Jiřího a Barbory Weinzettlových.
  • O víkendu můžete zavítat na sýpku u Jordánku. Koná se tam výstava absolventů výtvarných oborů ZUŠ. Otevřeno je v so-ne od 13-18 hodin.

Jak to vidí "mladý" komunista?

- - 24. 3. 2009 - komentářů 0
Martin Klement
Martin Klement

Nikdy jsem ve svém životě nebyl nemyslícím papouškem cizích názorů.


Za minulého režimu se stávalo, že se mi nějak nezdál výklad učitelů, či zaručené zprávy z médií. Hledal jsem na své dotazy odpovědi. Mnohdy mi pomohli rodiče, jindy jsem se tázal jiných moudrých lidí, kteří se nikdy netajili svým demokratickým smýšlením a kteří nesouhlasili tehdy i nyní s některými názory vládnoucích garnitur. Svůj vlastní názor na celosvětové dění jsem získával bez ohledu na to, co se nutilo (a nutí) z televizních obrazovek a stránek novin. (Nehledám tudíž na minulosti jen to růžové, jak mi někteří demagogicky podsouvají.) I tehdy i dnes se setkávám s lidmi, kteří jsou příliš líní na to, aby si vlastní názor vytvářeli studiem, debatami a hlavně chápáním souvislostí. Tito lidé pak vezmou zavděk tím, co je díky médiím chápáno jako většinový názor a ten pak opakují bez toho, aniž by se snažili o jeho rozbor.

Dějiny by se zřejmě moc nevyvíjely, kdyby nebylo lidí, kteří hledají k již zaběhnutým tezím alternativy. Každá ideologie vzniká ze základní myšlenky. Tu myšlenku postupně někdo rozvíjí a každý jí dává nový vzhled a rozměr. Utopický socialismus ve svých dílech popisovali již od patnáctého století vzdělanci jako Thomas More, Thomasso Campanella, Jean Meslier, C.H.Saint-Simon, Charles Fourier, či Robert Owen. A právě díky nim a knihám jako UTOPIA či SLUNEČNÍ STÁT, přicházeli další pokračovatelé myšlenky na sociálně spravedlivou společnost, kteří jí dávali stále konkrétnější podobu. Teprve vědecké studia Karla Marxe a Bedřicha Englse však udělala z myšlenky světový názor. Je jen škoda, že v dnešní době, kdy se k Marxovi (díky světové krizi,kterou předvídal) vrací lidé na celém světě, obrací se u nás senátor Štětina na soud se žádostí o zrušení komunistické strany proto, že si dovoluje pracovat na základě Marxových tezí!

Někteří pravicově smýšlející lidé jsou poněkud nepochopitelní. Vůbec jim nevadí bývalí komunisté (dnes ve službách jiných) na vedoucích místech kraje (většina hejtmanů), zato stávajícím komunistům nemohou přijít na jméno. Jestlipak se ti, co nám neustále předhazují minulost také historii někdy věnovali? Co vědí o xx. sjezdu KSSS v roce 1956? Když Nikita Sergejevič Chruščov otevřeně odsoudil stalinismus jako zločinný kult osobnosti? 26. února se s tímto projevem seznámili představitelé komunistických stran a dohodli se na tom, že se od stalinismu distancují, protože zcela zdiskriminoval myšlenku komunismu.

Vědí to ti, kteří o KSČM mluví jako o stalinistech? "Tempora mutantur et nos mutamur cum illis" - časy se mění a my se měníme s nimi. Tohle Římské moudro asi neplatí pro některé antikomunisty, kteří nic nemění na svém "aktuálním" požadavku omluvy a dokazují tím, že jsou buď hluší, nebo zfanatizovaní.

Jako jeden z mladších členů KSČM si nedělám iluze, že pravice sama uzná svá pochybení, ale jsem rád, že je stále více těch, kteří začínají porovnávat a zjišťují, že výhody kapitalismu nejsou pro pracující (z těch dělá nezaměstnané a bezdomovce) ale pro vlastníky. Proto je stále více lidí, kteří by rádi do svého života vpracovali vymoženosti socialismu. Vědí totiž, že vývoj se nedá zastavit a že kapitalismus není konečným vývojovým článkem lidstva. Proto věří tomu, že další pokus o sociálně spravedlivou společnost bude úspěšnější a nebude opět zničen lidskou touhou po moci a bohatství. Myšlenky na spravedlivou společnost lidem z hlav nikdo nevytluče. Naopak je tyto snahy mohou vytrhnout z nečinnosti, což by bylo dobře.

Jelikož i Jana Bobošíková ví že - "Lhostejnost slušných lidí je nutná podmínka pro vítězství zla!"

Autor: Martin Klement, mostiště

Čtěte také

3. 5. 2023 - Filipojakubská noc na Hliništích měla bohatý program

Filipojakubská noc na Hliništích měla bohatý program
Lidé z oblasti Hliniště ve Velkém Meziříčí se nespokojili s obyčejným pálením ohňů a rozhodli se přidat k pálení čarodějnic také doplňkový program v podobě skákacího hradu a drobného občerstvení.

20. 12. 2022 - PF 2023 senátora Josefa Klementa

PF 2023 senátora Josefa Klementa
Klidné prožití vánočních svátků a nový rok plný malých radostí. Přeje senátor za Žďársko Josef Klement.

25. 5. 2023 - Důchodová reforma na spadnutí

Důchodová reforma na spadnutí
Příprav a diskusí na toto téma probíhalo a stále probíhá mnoho a o tom, že důchodová reforma bude nezbytná, snad už dneska nikdo nepochybuje.

17. 4. 2023 - Sousedské hlídání je další vítanou alternativou předškolního vzdělávání

Sousedské hlídání je další vítanou alternativou předškolního vzdělávání
Před deseti, patnácti lety jsme neznali dětské skupiny nebo tak zvané firemní školky. Dnes jsou to neodmyslitelné součásti naší společnosti a každodenních nutností týkajících se mnoha rodin a především dětí. Převážná část...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 137.

[1] Vložil: L.D., 24.3.2009, 18:47:14
Zřejmě jsi nezažil 21.srpen 1968?Pak bys pochopil že i velmi dobře míněná práce KSČ bude zničena vojensky a z Dubčeka bude nepřítel!Prostuduj si paměti!Pro mne sociálního demokrata je tento ,,komunista\" vzorem!Ať si myslí odeeses co chce když Dubček nás chtěl dovézt evolučně k demokracii oni ještě nebyli na světě!!!L.D.
[2] Vložil: L.N., 24.3.2009, 19:01:25
To co teď napíšu není obranou KSČ ale pravdou!Podívejte se na Martu Kubišovou,Ivu Janžurovou jak rády ty a tehdy holky našly rády Alexandera Dubčeka!Vážím si jich obou že to neodvolaly ikdyž byly pod tlakem!V jednadvacátém století si važme takových žen!L.N.
[3] Vložil: L.N., 25.3.2009, 02:39:35
Velkomeziřícké holky jste nejlepčší a jiné krávy vám nesahají ani po kotrníky!Pravda je jenom jedna!L.N.
[4] Vložil: Jarda Krejčí je vzor, 25.3.2009, 02:57:49
Tentokrát jsem jsem to přehnal?
Nechci to a kceptova¨
¨Tak já to risknu,Jarda zemřel,potvotra Krejčí a vždycky bnám řžekl pravduJe vzorwem úpro nás ve Velkém Mezičřáíčí,byl v Prazte a nmerbíl seJ,K.!
[5] Vložil: L,N., 25.3.2009, 03:06:43
No a toí je tio nejhorěší!
Velkomezičícké hoklky jsou nellepší/Pžedstavtec si že já si myslím na světě!L.N.
[6] Vložil: pERLICKA, 25.3.2009, 03:15:23
Velkomeziříčské holky jsou jsou nejlepší na světě!Nebojí se a ptají se?l.n.
[7] Vložil: L.N., 25.3.2009, 04:27:44
Stojí vám to za to?Peníze ac260 Kč za DIGI TV?Vendula Příhódová a XY?Buďte slušnými lidmi!Nebo zase vyhjraje gauner?V Afganistánu budeme pane kolego operovat,bez ohledu na KSČ!To sy myslere co chcete!Ještě zvýšíme paraskupinu,nejlepší by bylo kdyby vám pane Clemente Mudžahedín poslal do bytu ránu sidewinder-tepelně naváděnou!A nebo ne?
[8] Vložil: N.N., 25.3.2009, 14:45:10
Můj synovec je přesvědčený odeesák,nanávidí ČSSD a KSM?Co s ní m mohub dělat?Musíme se spolu bavit-
[9] Vložil: N.N., 25.3.2009, 14:59:01
Na rozdíl od paní Filipi s myslím že má pravdu!Proč Cikrta s Julínkem?Pravdu má Filipi.Nutno rozbít na ministestvu zdravotnictví.Mafiáni nebudou vládnout!Ani miliardy odeesesáka Řebíčka N.N.
[10] Vložil: N.N., 25.3.2009, 15:04:59
Až umřu tak mě peníze úspěšných velkomeziříškých podnikatelů nepomohou:Je to o slepici a vejci!N.N.
[11] Vložil: X.N., 25.3.2009, 15:48:40
Kalbage dopadla velice dobře. Výrazná lokální maxima a
minima ekvidistantně rozložená na experimentální
křivce. Což o to, my bychom je zavřeli! X.N.
[12] Vložil: N.N., 25.3.2009, 15:59:43
Je tomu tak!
Nesmítec se vysrat na zaměstance a když máte vy odeesesáci schopnost,projev p¨Mirka Topolánka je docela dobrý!Kdo je v Praze na Hradě?
[13] Vložil: kjv, 26.3.2009, 05:41:48
Ano asi takhe pane Klemente.Keci o ničem.Aspoň se ti kluci baví na váš účet.Blbec zůstane blbcem.
[14] Vložil: gample, 26.3.2009, 13:50:30
...tady nekdo v noci z 24. na 25. asi moc bumbal...
[15] Vložil: já, 26.3.2009, 14:01:30
Pravá, levá, přední, zadní - to je úplně jedno. Všichni z obyčejných lidí dělaj jen blbce vhodné za povšimnutí v době voleb. Jen vymlátit hubou a kšeftama co nejvíc prachů. Je mi z politiků, napříč spektrem, NANIC !!!!
[16] Vložil: X.N., 26.3.2009, 20:41:50
Hráči se rozdělí do dvou týmů rozlišených barvou. Každý tým má svou základnu. Milionový nápad - soutěž podnikatelských záměrů pro studenty. Byli slavní a vydělávali spousty peněz ! X.N.
[17] Vložil: Otis, 26.3.2009, 20:44:50
Spařený sele v saku je pořád jen spařený sele. Máte na nohách holínky ve stejné barvě, aby Vám ladily k obleku?
[18] Vložil: ooo, 26.3.2009, 21:45:46
Historii politiky neznám a nechci znát, takže k politickému obsahu v podstatě nic nemám, protože tomu nerozumím. Ale začátek si troufám říct, že je opět pravdivý, jelikož málo kdo zná opravdu význam určitých slov, přísloví, atd.. Jinak chválím za změnu image pana Klementa ani bych ho nepoznala
[19] Vložil: haha, 27.3.2009, 14:16:24
nepřibral?
[20] Vložil: jiky, 27.3.2009, 16:25:47
Náhodou mu to sluší
[21] Vložil: M.KlementCHRESTYS36, 27.3.2009, 17:57:12
To že se někdo v noci moc nabumbal je zřejmé, ale budem si na to muset zvyknout. To že ve mě pořád někdo vidí spařené sele, to je opravdu jen jeho problém. Opravdu mooooc děkuji všem, kteří mou novou fotografii reflektují a musím se přiznat k tomu, že jsem spíše zhubnul. Pro kjv - souhlasím, jen jsem od vás nečekal tolik sebekritiky. A pro \"já\" - Když nebude nikdo mlátit hubou, budou si \"mocní\" dělat co chtějí!! A nakonec pro \"ooo\" Mnohokrát děkuji a omlouvám se za to, že jsem někdy trochu nezřetelný. Kdybyste mluvila s Mílou Ransdorfem, pak pochopíte, že jsem ještě velmi zřetelný. Nikdy nedosáhnu jeho kvalit a nikdy asi nepřečtu tolik knih, které mu dávají možnost reflekce na kteroukoli situaci, která v naší (ale i zahraniční) politice vyvstane. Stále však čekám na to, až od nějakého mého oponenta zazní srozumitelná a inteligentní oponentura, která si zaslouží delší diskuzi. Zatím to vypadá, že to pravičáci neumí, nebo nemají dost \"argumentů\"?
[22] Vložil: bob, 27.3.2009, 19:20:25
NSDAP = Komunisti
To znamená zločinecké organizace.Kdo se k nim hlásí,patří za mříže.Toto je nazvratitelne,pane Klemente.
[23] Vložil: kozénka, 27.3.2009, 20:03:02
Kdo se hlásí k současnému bordelu patří do blázince,nebo izolace.
[24] Vložil: M.Klement, 28.3.2009, 11:53:49
Kdo dává rovnítko mezi fašismus a komunismus je naprostý idiot. To nejsou má slova, tohle pronesl náš nejznámější politolog. Musím s ním však naprosto souhlasit. Doufám, že tohle tvrzení není tím argumentem o něž jsem žádal? To je žel opět jen vyznání se z nějakého pocitu.
[25] Vložil: M.Klement, 28.3.2009, 11:59:28
Ještě něco pro boba. Hlásím se k myšlenkám Karla Marxe a netajím se tím, že jsem komunista. Jestli máte pocit, že patřím za mříže, podejte na mne trestní oznámení. Tak co, stojíte si na svém, nebo máte strach, že se vám každý soud vysměje do \"obličeje\"?
[26] Vložil: Ela, 28.3.2009, 14:46:03
Bobe, Bobe....
[27] Vložil: This Moment, 28.3.2009, 20:27:39
\"Umístění videa, na kterém čínští vojáci bijí tibetské vězně, což čínská agentura Xinhua označila za nahrané a zfalšované, určené k tomu, aby vrhlo na tamní režim černé světlo. Čínský krok asi nikoho nepřekvapuje, na takové akce komunistického vedení jsme si dávno zvykli, na filtraci obsahu, respektive (ne)dostupnost některých serverů pro obyvatele Číny také.\" Odstěhuj se do Číny klemente, komunistů okolo sebe budeš mít dost, a tady alespoň přestaneš votravovat.
[28] Vložil: občan, 29.3.2009, 10:11:26
Kdy už konečně vy pravičáci pochopíte,že v demokracii má každý právo vyslovit svůj názor?Nebo nevíte co je demokracie?Asi ne,když pořád napadáte a tlačíte svoje bláboly.Měl jsem možnost slyšet uplakaný projev vašeho Mirečka.Když odpočítám lži,které pronesl a napadání,tak neřekl nic.Aby se nezvedla vlna kritiky na to,co jsem napsal,osvětlím.Cituji Mirečka,mám především na mysli osud tohoto národa a všech občanů této země,konec citace.Toto je lež do nebe volající,protože pak následoval výpad proti komunistům.Jestliže jsou třetí nejsilnější strana a volí je tolik lidí,tak si Mireček silně protiřečí.Kdyby byla demokracie,tak ze zákona musí obsadit také nějaké posty.Ty však mají řitilezci.Zelení už se zlikvidovali sami a lidovci pokud přelezou volitelnou hranici,vlezou opět do zadku každému,včetně komunistů,jak je jejich zvykem.Kecat mohou,co chtějí.Myslím si,že za těch dvacet let už pravice dostatečně dokázala svoji neschopnost vládnout,ale žádný kapr si ještě nevypustil rybník.
[29] Vložil: hvězdička, 29.3.2009, 10:25:30
Těším, až tyto nekonečné souboje zmizí! Až nebude žádná politická strana, až nebude vládnout nikdo nikomu, ale každý sám sobě. Až každý bude zodpovídat pouze za své činny a tím pádem ponese veškeré důledky. Až se naučíme tolerovat ostatní názory a nebude muset kohokoliv napadat. Až budeme úžasným příkladem pro naše děti. Pak už bude všechno konečně tak jak má být. Doufám, že se toho dožiji
[30] Vložil: Občan VM, 29.3.2009, 21:29:14
to hvězdička:


A pak ses probudila z toho snu
[31] Vložil: paní, 29.3.2009, 21:36:14
Třeba to tak bude, uvidíme jak to bude s naší vládou vypadat nyní
[32] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 21:38:45
Dožijeme a totiž dnešní komunisté nejsou darebáky roku 1948 a oni uznávají že se jejich tátové v určitých věcích mýlili?Neomlouvám je ale je potřeba se jich zeptat dnes bez SSSR co si myslí a jak to hodlají dělat?L.N.?
[33] Vložil: Winnetou, 29.3.2009, 21:52:03
Celý řivot jsem nenáviděl komunisty a teď se jich mám ptát co chtějí?Dělat to musím KSČM má podporu po změně politiky z roku 1989 14náctí procentní podporu občanů?Bez SSSR a jiných žvanění!Rakouská zahraniční služba se nechala slyšet že prý se ,,češi zblánnili?\"Nikoliv.
[34] Vložil: Winnnetou, 30.3.2009, 00:32:18
Je to tak že komusnistixcký gauner je malým způsobem toho tazv, denmokratickáho?Střílet v Oboře Ve Velkém Meziříčí z vrtulníku daňka který žije je sranda těchto tazv.demokratů!To jsem si myslel jak jsou dobří?
[35] Vložil: Winnetou, 30.3.2009, 00:47:35
Myslíte?Vždycky se zamysleme nad komunizmem ale také nad tím že Jindra Nováček nechtěl vystupovat proti wehrmachtu ,zpravodajská služba také komunistů měla pravdu.Došlo tam v záležitosti muže a ženy a politicky Jindra Nováček nezklamal.Je vzorem pro všechny co žijeme,bez ohledu na poliitiku!Josef Malik ještě žije a je na vozíku,Standovi řekl Malik že zastřelil l profesora Neumana.
[36] Vložil: Winnetou, 30.3.2009, 00:57:19
Tak jak tu hyeny která žvanila o Miladfě Horákové,Malik je na vozííku,je nutné tohoto vraha poslat do věznice aby nezapoměl jako šesnáctiletý že tady nemá co pohledávat!Pitolí Prabelum zabíjel u Oslavy naše lidi.Přiznal se Standovi Motlovi.Nyní je na vozíku,situace Gerricgtu v německu byala pozdržena.L.N.
[37] Vložil: Pravda, 30.3.2009, 01:07:25
A co Povovlná,ukazovala l gestapu kdo je ve VM vlastenec,tito lidé byli postříleni a ženy a děti poslány do Auswitzu!Nic jiného si nezasloužila!L.N.
[38] Vložil: Winnetou, 30.3.2009, 01:16:46
Bestii ať je jakákoliv je nutné zavřít hubu.V demokracii to tak ale bude a pokud ne tak to neprojde.Nedá se nic dělat ale někteří naši občané už nepracují proti nám ,oni jsou totiž v důchodě?L.N.
[39] Vložil: Winnetou, 30.3.2009, 01:31:38
Ve Velkém Meziříčí bylo vojensky nutno zasáhnout,Německý vojenský historický archiv v Koblenzi ví svoje,Standa Mottl se zeptal a je tzv. podeřlejí,tam by zjistil napropsto katastrofální věci ve německé vojenské rozvědce v souvisloisti s parašutisty!Naní vhodné o tom nyní mluvit. i po 62 leteh.L.N.
[40] Vložil: L.n., 30.3.2009, 01:44:44
V archivu německého občana gestapáka Stangla je uvedeno jméno velkomdezižíckoho občana který zadní nbránu otevřel.Joho jméno znám ale zemřel,Já bych bránu neotevřel!
[41] Vložil: L.N., 30.3.2009, 02:03:40
Není vhodné pop tolika leterch mluvitb zvcvláště že byl absolventen Velkomeziříčského Gymnyzia.
Pan Jose H. ročník to nechám naq Gymnaziu,byl n německé ponorce číslio 168 kde pracoval jako radista a byl zajat!Dále pracoval v Norsku pod spojenci-je vzorem pro Gymnazium Veljké Meziříčí!Zwemřel ale absolventem je!
[42] Vložil: L,N,, 30.3.2009, 02:05:41
Jméno Josef Hakl
[43] Vložil: Winetou, 30.3.2009, 02:12:40
CFalcium a mluvit s rusy a situacíé!Můl názor je nezavraždit Heidricha ,měli jsme ho pod kontrolou nebylo vhodné ho vraždit!Naše ženy ho měly popd kontrolu a nebylo vhodnhé v této situaci ho zabíjet.
[44] Vložil: Winnetou, 30.3.2009, 02:35:21
Skupina CALCIUM splniIä úkoll prezidenta Rebubliky byl splněn!
[45] Vložil: L.N., 30.3.2009, 02:48:14
To se raději vůbec neptejte kdo zastřelil v Terezíně Paula Thumela.?Pokud by to bylo na mne tak bych mu dal váílečný kříž prvního stuúpněPaulu Thumelovi.Tento člobvěk byl zastřelen v Terezíně.Byl top vlasternec a musíme ho mít rádí,zachránil stovky českých živiotů.L.N.
[46] Vložil: L.n., 30.3.2009, 02:53:40
Jsem na něho hrdý
[47] Vložil: N.L., 30.3.2009, 03:04:36
Taky rakouský reportér heLMUT zILK?i kdyby si vzal od STB 3 tisíc šilinků stále zůstává mým vzorem!Tam ta situace byla velmi složitá a pan Zilki je pro mne celoživotním vzorem!Aˇby vzal kolik cxhtěl je pro mne velkým vzorem a machrem!On již zemřečl ale přesto
ho mám rád
[48] Vložil: L.N., 30.3.2009, 03:09:41
On měl rád Dubčeka a další věci,naprosto to muáselo skončitb když tanky sovětského svazu byli u Jaroslavic?Nevěděli kde jsou a komunisté jim řekli kde jsou.Co s Nima?
[49] Vložil: L.N., 30.3.2009, 03:14:40
Likvidovad Dubčejka,Rakouská rozvědka byla připravena zasáhnout.Tanky byly připravene v prosatoru Znojma.Poékud a to seč nestalo Rakosko nebylo napadeno vojsky SSSR.
[50] Vložil: 1.2.3., 30.3.2009, 18:05:29
Vidím,že s přibývajícím časem a zřejmě i panáčky úroven stoupá.
[51] Vložil: M.Klement, 30.3.2009, 18:22:53
Děkuji hvězdičce za krásnou myšlenku . Jenom se obávám,že dnešní svět má k takovéto demokracii ještě hódně daleko . Reagovat na \"this moment\" je pod mou úroveň. Jen tolik - Historie je cesta člověka od jeho vzniku a jen demagog si z ní vybírá částečky o nichž pak \"erudovaně\" mluví. To je však hloupost. Historie je přeci jen jedna!
[52] Vložil: Tutu, 30.3.2009, 20:07:32
A na jake fakulte si studoval historii a politiku ty klemente ? Kdyz napadas neci erudovanost.
[53] Vložil: Tutu, 30.3.2009, 20:17:23
Nebo sis tam v prestavce mezi nakladanim hnoje na vlecku precetl dve knizky a hnedka vsechno vis o marxismu, komunismu, a dejinach lidstva ? To spis vid ? A z druhe opisujes, jeste s chybama, latinska moudra, cimz spolu s pouzivanim smajliku dokazujes jak moc spatne na tom jsi.
[54] Vložil: Realista, 31.3.2009, 05:27:46
Milý pane Klemente, vy doufáte, že vám bude někdo z oponentů, lidí pravicového smýšlení, věcně oponovat. Myslím si, že marně. Jak sleduji celostátní média, tak i třeba lokální diskuze v nějakém plátku či chatu, tak s věcnou oponenturou se u těchto lidí nesetkáte. Oni mají svou \"uhlířskou\" víru a tam jim stačí. Oni totiž na tu věcnou diskuzi mozeček nemají a jejich argumenty jsou pouze osočování, strašení komunismem, vytrhování jednotlivostí, lži a polopravdy, ohánění se jednostranným výkladem dějin, sprostota a nadávky. Viz třeba ten Tutu nade mnou - ale ten je ještě jenom slabým odvarem, \"argumentace\" těchto bývají obvykle ještě sprostější!
[55] Vložil: já, 31.3.2009, 13:56:05
Milí přátelé. To, že historie je opravdu jen jedna, víme všichni. Že je vysvětlována a vnucována nám všem každým režimem a politikem jinak je ovšem smutné. Dneska už nikdo pravou historii ani nechce znát. Nedá se na ní totiž vytlouci žádný kapitál. A tak se vesele překrucuje a zaonačuje, hlavně ať se něco děje. Jen lituji mladší generaci, musí mít z toho v hlavě pěkný guláš. Ale co, je třeba hledět dopředu a tvořit s našimi skvělými politiky historii novou - lepší. Mají na to !!!!
[56] Vložil: M.Klement, 31.3.2009, 16:27:23
Obávám se, že se konstruktivního oponenta nedočkám. Každý pokus fandy pravice začíná a končí stejně. Je to smutné a doufám, že si toho všímá především ta mladá generace o ni jde především. Jednou budou oni těmi, kdo tento stát (pokud ho zatím neprodáme) povedou. Je jen na nás, jak na to budou připraveni.
Vážený Tutu, jsi opravdový \"king\" Jsem sice pouhý vyučený zemědělec, ale celý život se učím a snažím se chápat dění kolem sebe. Vím aspoň, že příjmení začíná velkým písmenem . A propo - jak dlouhá byla prosím pěkně ta přestávka na dvě knihy? Nebo mě považuješ za takového čtenáře jako byl Číslo pět? Ňňňňň - další informace .
[57] Vložil: já, 1.4.2009, 11:40:36
Kdo je to konstruktivní oponent? Vážně si myslíš, že dneska, kromě politiků, politika někoho zajímá? Snad pár idealistů, kteří si místo kvalitní literatury přečtou ideologické výplody historicky znemožněných \"myslitelů\", protože jsou v antikvariátu zadarmo. Musím dodat, že stranu uznávám jen \"velkou\" a \"malou\" a jinak jsem apolitický. Potřebuješ jen dozrát v pravého politika, který po svinutí transparentu a uzavření kanceláře na agitku kašle. Desátého mrkne, jestli došly kačky na účet a dále je zodpovědný jen za životní úroveň vlastní rodiny, jako každý ostatní. Omlouvám se mladé generaci za můj, léty utvářený, politicky skeptický názor. Nikomu jej ale nenutím a nechť si každý upraví pohled svůj. Hezký den a bacha na APRÍLA !!!
[58] Vložil: cha, 1.4.2009, 15:48:47
Komunisté se umí velice dobře pohybovat, v demokracii velice dobře ji využít, aby ji pak mohli dokonale zakroutit krkem. Copak se nedostali v demokratických podmínkách, údajně \"demokratickými prostředky\" v roce 1948 k moci? A co poté následovalo? Před rokem 1948 byli také legální a údajně \"demokratickou\" stranou. Jejich základní učení (marx-lenismus) i morální vlastnosti členstva (nekonečná závist, nenávist k jiným názorům, zloba a krutost při převzetí moci) je však předurčují k tomu, co nám již předvedli a hlavně - co předvedli ve všech zemích, kde se k té moci dostali. To, co se dělo u nás, se dělo i všude jinde ve světě a především v jejich pevnosti - v Rusku (dříve SSSR). Bylo snad jejich řádění v jiných zemích \"socialistické soustavy\", či v zemích \"třetího světa\" (Korea, Vietnam, Kambodža, Čína, Latinská Amerika, Karibská oblast atd.) jiné, než bylo u nás? Všude se předvedli stejnou nelidskou brutalitou, ne nepodobnou od obdobného uskupení - fašistů.


[59] Vložil: kozénka, 1.4.2009, 17:47:32
Aby jste se ještě nerozplakali.Co požehnaná cenzůra zpráv?Jak se vám líbí?Když to udělali komanči,tak chátra,rozumněj Charta vytrubovala po světě,jaké bezpráví se tu děje.Zavedou cenzůru demokrati a je to v nejlepším pořádku.Jen tak dál.
[60] Vložil: starej Lionel, 1.4.2009, 17:56:58
Klement by už měl konečně zavřít hubu a ty svoje stupidní články prezentovat někde jinde s ostatními rudochy.
[61] Vložil: Pamětník, 5.4.2009, 09:00:01
K příspěvku osoby \"cha\": Typický pravicový příspěvek:
1) Ohání se dějinami, které ani pořádně nezná, jen pár výštěků, deformovanými dnešními, dobře placenými, pisálky. Příkladem je právě Únor 1948 - nazývají ho pučem, ale demisi podali pravicoví ministři a tehdejší zákony či Ústava porušeny nebyly.
2) kritizuje marxismus-leninismus, eventuelně komunismus, ale pořádně toto učení nezná, opět jen pár pisálky deformovaných věcí.
3) nepřípustná generalizace: všichni levicově smýšlející občané jsou závistiví, nenávistní, prostě mají ty nejhorší vlastnosti
4) další nepřípustné generalizace - jakoby dříve byl u nás stále nějaký teror, jakoby všichni občané byli permanentně teroriozováni - není to pravda. Jedná se zřejmě o mladého diskutujícího, který si tehdejší dobu nepamatuje a svá moudra převzal z pravicových médií. (pamatuji si dost, netvdím, že bylo všechno správné, na druhou stranu však není pravda, že tu byl nějaký všeobcný teror a brutalita).
[62] Vložil: Oponent, 5.4.2009, 09:09:07
Starému Lionelovi: Voltaire: Nesouhlasím s vámi, ale budu do smrti usilovat o to, abyste své názory mohl říkat. .... Byl to pravdu moudý, demokraticky smýšlející muž. .... Ne jako nějaký zdejší starší občan, možná i Lionel, který se v nocí plížil strhnout vývěsní skříňku ČSSD.
[63] Vložil: M.Klement, 5.4.2009, 14:52:40
S Pamětníkem musím naprosto souhlasit a dodám jen bod č. 5) Každý vidí jen to,co vidět chce. Že jsou však státy i v EU kde vládnou komunisté,to těm pravicovým agitátorům nějak uniká .
[64] Vložil: cha, 5.4.2009, 18:45:35
Po vás, komunistech, těch mrtvol ve 20. století byly desítky až stovky milionů. Takže tvoje komunistické kecy si můžeš strčit za klobouk. Zajeď si na Kubu nebo do severní Koreje, a klidně si tam zůstaň

[65] Vložil: cha, 5.4.2009, 18:45:38
Po vás, komunistech, těch mrtvol ve 20. století byly desítky až stovky milionů. Takže tvoje komunistické kecy si můžeš strčit za klobouk. Zajeď si na Kubu nebo do severní Koreje, a klidně si tam zůstaň

[66] Vložil: M.Klement, 6.4.2009, 17:05:30
Poslouchej cha:neutekl si z blázince?
[67] Vložil: cha, 6.4.2009, 18:10:36
Co říkají psychologové na takové lidi jako jste Vy? Jevíte se jako namyšlený hlupák, který je přesvědčený, že má právo jiné lidi známkovat. Nejsem psycholog, ale řekl bych, že jste blb k pohledání.
Osočujete, ale argument z Vás nevypadne

[68] Vložil: M.Klement, 6.4.2009, 18:51:04
Chachacha. Tak to opravdu sedí Oskár vtipkár je tvoj.
[69] Vložil: 1.2.3., 6.4.2009, 19:14:51
Pro cha.Co vypadlo z tebe?Přesně to co psal Pamětník.Zkrátka nic.
[70] Vložil: L.N., 6.4.2009, 20:26:09
Ve velmi složité situaci se nacházel pan STAROSTA kREJČÍ zastavil sovětské rozvědčíky a potom nechal německé vojáky v seně zachránil!Ano klidně to řeknu takový člověk je pro mne vzorem!L.N.
[71] Vložil: Ladislav, 6.4.2009, 20:34:03
Vdycky je třeba se zamyslet a ptát se ,stojí vám to za to?All-Kajda myslíte že jsme takoví blbci že o vás nevíme?Zase budete zabíjet a my vásw jednou naprosto zničíme!To je vlast Obamy!UIděláme to s ním!N.L.
[72] Vložil: cha, 6.4.2009, 20:50:46
Pokud se dokážete vysmívat obětem komunismu a zlehčovat je neadekvátními příměry, je to váš problém. Za komunistických vlád jsme se,podle Rudého práva,měli naprosto úžasně.A Výsledek je že teď,bez ostnatých drátu na hranicích,neutíká, nikdo.A tehdy,přes ostnaté dráty na hranicích,utíkal kde kdo.

[73] Vložil: perlicka, 6.4.2009, 20:50:46
A nebo jít na brambory podle Miloše Zemana, já vám říkám ne!Musíme v Afganistánu zasahovat a budeme tam dělat,hloupé holky poznají až jim nedej severokorejská raketa spadne do talíře!Pak budou říkat vy jste to nevěděli?Věděli ale vy jste nás nechtěly poslouchat!LN.
[74] Vložil: Perlicka, 6.4.2009, 20:56:21
Kráva pochopí víc než vy?Chcete bojovat proti válce,na to bvám každý kašle,jenom si vždycky říkám dyť je to člověk a narodil se ženě všude ve světě a proč válčí?L.N.
[75] Vložil: N.L., 6.4.2009, 21:03:45
V Afgánistánu budeme bojovat a pracovat,naši lidé tam přijdou o život ale budeme bojovat proti bestiím které nemají na světě co pohledávat!
Nasadíme finační prostředky a budeme je drtit,samozřejmě budeme mít stráty!L.N.
[76] Vložil: N.L., 6.4.2009, 21:19:04
To si myslete vy ženy a tomu podobné neasmyslné povzdechy!V rakvích přijdou vaši muži,může se to stát,ale vždycky mnějte na pamněti že bojovali proti vrahům a nebáli se!L.N.
[77] Vložil: n.l., 6.4.2009, 21:26:51
Prosím vás kdo by chtěl dneska válčit?Moje odpově%d zní že musíme operovat v prostoru Afganistánu a naši specialisté tam budou operovat pokud bude ČSSD u vlády!N.L.
[78] Vložil: N.L., 6.4.2009, 21:32:35
Běšte do prdele s mnichovansvím,to se už opakovat nebude!N.L.
[79] Vložil: N.L., 6.4.2009, 21:53:21
Nenávidím válku a to jakoukoliv ovšem musel jsem mluvit s lidmi na straně německé,sovětské a anglické a ve velmi kommplikovaných situacích!Vojáci USA přišli k nám zachraňovat naše dědy,maminky ,manželky!Ve druhé světové válce,vždycky mějme na paměti ře bychom podle mého názoru byli v prostoru Sibiře a neexistovali bychom!Toto je nutné napsat a říct po 62 letech!L.N.
[80] Vložil: V.Č., 6.4.2009, 22:03:01
Likvidace bestie byla nutná-Rainhard Heidrich-stejně by naše lidi zabíjel!
Mistr Kubiš-Gabčík a Moravec!
Nikdy si kdo dá na hlavu neprávem korunovační klenoty-nepřežije!N.L.
[81] Vložil: 6, 7.4.2009, 05:39:30
Mohl bych se vás pane Klemente zeptat,kde pracujete??
[82] Vložil: M.Klement, 7.4.2009, 15:51:39
To jistě můžete. Pracuji na Ú.V. Berte to prosím jako kvíz logického myšlení. Dáte se poddat?
[83] Vložil: cha, 7.4.2009, 18:05:23
TOHLE PRÝ VÁŽNĚ PŘIŠLO DO TELEVIZE…VÁŽENÁ TELEVIZE….
Žádám, buď vás a nebo stát, o odškodnění za újmu na zdraví a majetku. V dobré víře si denně pouštím televizi v době večerních zpráv, abych věděl, co se kde stalo důležitého.
Když ale vidím na obrazovce pana Paroubka, tak se mi chce zvracet. Když ještě promluví, tak bliji jako Alík. Pokud se u toho ještě objeví doktor Rath, tak třískám se vším, co mi přijde do cesty. Poslední dobou jsou škody značné.
Vážené televizní společnosti, s okamžitou platností požaduji, abyste mě (a podobně postižené jedince) vždy včas varovali. A to tak, že před vystoupením výše jmenovaných ohlásíte toto varování: \"Vážení diváci, následující reportáž, obrázky a hlasy, jsou jen pro silné žaludky a naše televize vás tímto varuje. Nejedná se záběry z doby před rokem 1989 a podobnost vystupování některých politiků je čistě náhodná\".
Pak byste měli nechat asi 10 vteřin na to abych mohl televizi buď přepnout a nebo vypnout.
Děkuji velmi nasratý obyčejný občan

[84] Vložil: kviz, 8.4.2009, 11:51:31
Už na tom pracujete asi dlouho, že? Být Ú plně V ypatlanej se vám evidentně podařilo........
[85] Vložil: Pro televizní diváky, 9.4.2009, 15:47:03
Vážený velmi nasratý občane. Mohu Vás ujistit, že vůbec nejste obyčejný, jste totiž neobyčejný blb. Příště netřískejte vším co Vám přijde do cesty, ale chvilku třískejte hlavou do zdi. Nevím zda se Vám uleví, ale je tady určitá naděje, že se Vám trochu rosvítí.
Je evidentní,že takový blábol může napsat jen pravičák. Levicově zaměřený člověk by se k tak bezduchému napadání oponentů nesnížil!
[86] Vložil: zn.Perlička, 15.4.2009, 22:20:29
Chceme kapitalizmus ale demokretický kdy odees nebude ničit zaměstnance jak jsem teď viděl na You-tube,tedy vracíme k situaci co bylo dřív:slepice nebo vejce,řečeno tedy ideologií ODS zřejmě my!Kdo to ví?Já to nevím ale vím jedno,lidé jako Zahradil,Topolánek,Dalík,Morava,jsou zdechlinami české Republiky,zalezeni za státní peníze za komunizmu ani po kotníky nesahají Martinu Jirousovi,Pavlu Landovskému,Daně Němcové,Aničce a Jardovy Šabatovým,Jardovi Šavrdovi,Jiřce Šiklové,Honzovi Kavanovi a taky ,,Bobovi\"Mikuláškovi!Levicový ale vždycky pracdivý!Takovou noblesou alá Pavel Tigrid to řešil.Každý je nahraditelný-Bohuslav Mikulášek těžko.LN.
[87] Vložil: zn.Perlička, 15.4.2009, 22:34:50
Vzkaz zn,,,cha\"?
Nezvracím když vidím na obrazovce Miroslava Topola-Topolánka,ničemu se v akci této bývalé vlády nedivím,nakonec jsem téměř jeho ročník,věc sice není jistá a uvidíme 10.10.2009 a co když ODS nevyhraje?Zase oslovíte důchodce,jenom s telefonem na uchu a chorobný nikoliv tedy choroboplodný,omlouvám se.LN-ČR-EU-ale bez Jidáše Zahradila.
[88] Vložil: zn.Perlička, 15.4.2009, 22:56:22
Co by za to dal Pavel Dostál.Pavel Novák,Milan Dufek od Rangers,Karel Kryl,,,Dědek\" Šindelář od Katapultů,Povolná,Jindra Nováček,Jakub Deml,Jan Zahradníček aby v této době žili?Tipněte si?Já tipuju že by chtěli,kromě Karla Kryla všichniLN.
[89] Vložil: zn.P., 15.4.2009, 23:08:26
Taky zaplať Pán Bůh si myslím nikdo kvůli Čunkovi neplete Velké Meziříčí s Valašským no Rožnov kde on byl starostou je jinak.Tolik skvělých lidí má Velké Meziříčí a je pravda Pavla Janšty-,,vřdyť se o nich neví!\"Tak to napravme!zn.P.
[90] Vložil: P., 15.4.2009, 23:24:54
Pevel Janšta,malý vzrůstem,velký myšlenkami a nejhorší na tom je že já socan s ním velmi často souhlasím a to je proto že pražáci téměř ve všech stranách si pletou do teď Velké Meziříčí s Valašským a kromě Václava Klause se obávám že by si uvědomili kdyby bouchla bomba na 133 km když jedou po D1! kde je VM!Hlasy chtějí-nevzponeu si!Pravdou jest to že za totality to bylo horší-tedy pro mne.Jinak jsem za totality buďto k volbám nešel a nebo jsem za plentou ze šestí lidí čtyři začkrtil,místní rozhlas ,,totalitní! hlásil jaká že je to výhoda žě dva soudruzi se vyjádřili jinak!Byli ještě živi dnešní západomoravští kapitalisté?P.
[91] Vložil: P., 15.4.2009, 23:35:42
Jsme různých politických názorů,važme si i našich nepřátel,jenom vždycky nechce se mně říkat prověřovat,užil jsem si toho dost si najděme tu duši poslední která bude žít i po nás!Tak tohle je moje filosofie,nikomu ji nenutím.P.
[92] Vložil: P., 16.4.2009, 03:17:59
Proč zřejmě nejenom já vůl jsem nepochopil že i důsstojníky a běžné vojíny Státní bezpečnosti ČSSR může být jenom demokracie a s tím my si poradíme řekl můj bývalý spolužák J.O.v roce 1987 v autobusu městké dopravy v Třebíči,dnes obrodeesák a z toho je mě na zvracení!LN.
[93] Vložil: P., 16.4.2009, 03:28:04
Nemohu si vzít pivo z rukou estébáka který bral peníze za totality a dnes má důchod o kterém se zdá dávno mrtvým politickým vězňům a zasrané čecháčkovsví si myslí a řekne,,deť von bel chytré!\"Smrt takovým buranům ale oni jsou nezničitelní!P.
[94] Vložil: Vladimír Perlička, 18.4.2009, 15:45:37
Kdyby Meziříčí Velké pochopili naši řekněme ,,umělci?..tak to snad ne,a to proto že velkomeziříčská firma vítězí jako zvukařská,jistě kdyby to američané nechtěli a šli tak by ji nechtěli!Nejenom teď ale taky i Jarka Nohavici a podívejte se naproti Kozově Hospodě?Ve Velkém Meziříčím kvalita za lidové ceny,taková je Kozova hospoda ve VM a firma MUZIK-DATA-Je nejlepší ve střední Evropě!Mluví za ni výsledky.L.N.
[95] Vložil: Pearl., 18.4.2009, 17:24:00
Moje dvě sestry se narodily ve Velkém Meziříčí na Zámku a jsou na to hrdéJedna je Rakouská a druhá je moravská!L.N.
[96] Vložil: P., 18.4.2009, 17:44:24
važme si města Velkého Mrziříčí,kde člověk potká génia a blba po ulici NOVOSADY,to je sice v Praze možné ale o načich se neví!P.
[97] Vložil: Pearl.N., 18.4.2009, 17:48:49
Čest ,Bobovi\" Mikuláškovi-napsal jsem jeho názor ale taky svůl!L.N.
[98] Vložil: Pearl., 18.4.2009, 17:56:40
Pavel Janšta-kluk úžasný vždycky chce pravdu jenom když teď uvidí jak Václav Havel útočí na Jirku Paroubka,bude mít radost?Jenom Pavle čest a pořádek,myslíš že voliči to vrátí a teď Václavu Havlovi?Takový je rozdíl mezi lidmi v ve 21 století a Vaškem Havlem,Vašek to vypadá vůbec po smrti OLgy vůbec nepochopil.Ze Španělska se ozývá estébák a Vaček ho zřžejmě nechal mluvit!L.N.
[99] Vložil: Leonard, 18.4.2009, 18:03:15
Každá rozvědka si hlídá důležitého-V Řecku-Itálii-Chorvatsku-Srbsku-Tunisu-Jihoafrické Republice-Mexiku.
Pitr je chráněncem československé vojenské rozvědky nyní pod ODS ale v momentě kdy vyhraje volby ČSSD budou potíže!!L.N.
[100] Vložil: P.N., 18.4.2009, 18:10:02
Miliony peněz pro ODS od Pitra a Jágra budou zkoumány,třeba nikdo nic nezjistí ale budou potíže,jak to že ministerstvo vnitra ví že je pan Pitr ve Švýcarsku a Kalouskovo min kisterstvo stíhá babičku co něco nezaplatila?No to snad ne?A nebo zase vyhrají Oderesesáci typu Jidáše Zahradila?
[101] Vložil: Pearl, 18.4.2009, 18:17:32
Čím víc krást a darovat ODS tím líp!Jachtu v Chorvatsku si já Pitr vyměním s Řebíčkem a lůza dělnická ikdyby nás porazila dvě miliardy máme DOMA!Myslíte že tohle je dobrá zpráva volí ODS kdy se Lucie Bílá od této strany odvrhla?
[102] Vložil: P.N., 18.4.2009, 18:30:01
Komunisté byli gauneří ale vy pseudoessesáci jim nešáháte ani po kotníky:věc tato kdo je majitelem firmy-já-naprosto souhlasím-co budeme dělat?Prostě musíme něco vymyslet ve smyslu Baťi,pokud ne tak firmu zavřeme!\"Možná za měsíc otevřeme ale to kapitalista neví:Neví to ani sociální demokrat,hodnoťte to podle tohu!Podle situace.Děkuji.L.N.
[103] Vložil: P.Č., 18.4.2009, 18:53:22
MiliardY jsou v rukách bývalých důstojníků československé vojenské kontrarozvědky,oni studovali fELIXE EDMINDOVIČE DŽERŽINSKÉHO a ono jim to vyšlo:
Já Komunista po mně demokracie!Tenkrát ksem v autobusu mšstké dopravy nevěřil ale nyní za pár šupů dají darebáci dům!Nevadilo by mně kdyby byl ministerským předsedou od 1.07.2009 Vojtěch Filip,myslím že je volebním demoékratickým způsopem porazíme a to KSČM a nebo ODS,předpokládám že strany zelené a křesťanské se již do vlády nedostanou!\"
[104] Vložil: P.N., 18.4.2009, 19:11:00
čETL JSEM Felixe Edmundoviče Džeržinského ale v ruštině a není má dobrá stránka ,přiznávám že ne celého,ale také Adolfa Hitlera v originálu kde ovšem němčinu ovládám tak asi z 40ˇ% no a srbochorvatštinu kterou ovládám tak asi z 40%,to znamené že jim rozumím!L.N.
[105] Vložil: P.K., 18.4.2009, 19:18:24
Přiznávám se bez mučení že fandím Srbsku,ikdyž zabíjeli v první světové válce naše lidi!Nefandím vrahům kteří stříleli na Dubrovnik jak dlouho tro svět musel vidět a dělat,Winston Churchil-Balkán je bomba prřachu
[106] Vložil: Vladimír Perlička, 18.4.2009, 19:30:16
LEGIA zastřelil Džintžiče ze vzdálenosti 750 metrů speciální puškou M266 ,ráže -neznámá-byl použit náboj ZET.prostřelí každou vestu! znám,nemohl být chráněn!
Náboj réže 9 milimetrů ,speciální progres.Zoranovi Džindžičovi byla prostřelana vesta!P.N.
[107] Vložil: L.N., 18.4.2009, 19:37:24
Republika Kosovo není nezávislá a patří Srbsku!Je kolonie a pokud bude u vlády v ČEsku ČSSD tuto Rebobliku neuznáme,Kosovo je Srbské a nikdo cizí tam nemá co pohledávat.
[108] Vložil: L.P., 19.4.2009, 00:10:34
Štrougálek za každé vlády dobrej!Nakopat mu do prdele!Žijící důchodce Normalizace:Smrt pitomosti Václava Havlovské,chce kapitalizmuz typu Topola a Občanských vrahů!V Jednadvacátém století vyhrají vrazi?Zase budeme platit téměř za to že žijeme a nebo tyto namyšlené bestie pošleme do hajan?Rozhodněte!
[109] Vložil: P.L., 19.4.2009, 00:19:04
Raději smrt než život podle Občanských demokratlů,bestie budou fandit bestiím a s člověka budou děllat nefachčenka,tedy zloděj křičí chyťte zloděje.Oblíbená fráze ODS.Tak co je tedy,slepice nebo vejce?řekne nám to Martin Říman-super odeesesák?
[110] Vložil: P.N., 19.4.2009, 00:35:20
Až bude mít někdo každý měsíc 148 000Kč tak si možná rozmyslí co dělat a jak dělat?A nebo myslíte že ne?Já myslím že ano!On již zapomněl a možná by ho měl Jirous kopnout do prdele.
[111] Vložil: Pearl, 23.4.2009, 04:09:48
Pan Rudolf Malik je na vozíku když mu bylo čěšesnáct let tak zastřelil tři lidi,Standovi Motlovi se přiznal
Co S ním?Nechat ho umřít?Není možné o tom mluvit.
[112] Vložil: Ladislav, 23.4.2009, 04:15:48
Pistole PARABELUM.zabíjeli-ne-nejenom na vozíku a zjičťovat a nachat v Brně zjišťovat a oni řerknou sračka!
To ale neprojde,Ahmadijé neprojde a my ho zastavíme,za jakoukoliv cenu!L.N.
[113] Vložil: Ladislav, 23.4.2009, 04:20:41
Irán bude poražen-je zbytzečné si myslet že ne?Pokud zaůtočí bude konvenčně likvidován!Bude to stát řivotů Izraele 10 000 a Iránu jeden miliobn,tak to chcete?
[114] Vložil: Pearl š 3., 23.4.2009, 04:28:54
Vzpomeňte si na Saddáma Husaina-chcete zase do bažin-kde jste iránci vojensky prohráli a nebo si myslíte že my to svinstvo o vás nevíme,to si myslíte?Neotravujte nás zase?Nechte toho!Nebo budou potíže a bude to stát životy!Nás i vás!
[115] Vložil: Pearl, 23.4.2009, 04:36:15
A nebo má zase v nočním vidění střílet proti sovětským tankům 365 vyrobeným v Martině v noci protikalibeerní a zničující neměli noční vidění, tak prásk a hotovo!Jako kdyby neměl nikdo ani koprunu!Ostuda!
[116] Vložil: Pearl, 23.4.2009, 04:38:52
Tankisté žijící tohle musí komentovat!
[117] Vložil: Pearl, 30.4.2009, 13:17:29
Ve válce Irák proti USA nebyl tanki sovětského svazu vítězem!Tanky vyrobeny v Martině-ASlovensko byly likvidovány střelou Sidewinder z vrtulníků a ponorek,naprosto vojenské věci v Iráku dodávenými SSSR zklamalio ale to neznamebná že Rusko má vynikající ponorku,excelentní MIG-29F-nejlepší letadlo na světě!L.N.
[118] Vložil: Pearl 4, 23.4.2009, 04:59:14
Tanky SSSR neměli noční vidění a v noci byly likvidovány tankyUSA Abrams, v novi kolem jedné hodiny!Jak to že to nevěděla sovětská špionáž a nebo nechtěla!L.N.
[119] Vložil: Pearl 5, 23.4.2009, 05:05:10
Tanky vyrobená v Martině byly naprosto likvidovány,střely z vrtulníku Sidewinder a tanky ABRAMS ze vzdáleniosti 42 kilometrů přesně na pancíř!L.N.
[120] Vložil: Vladimír, 23.4.2009, 05:15:02
To nevěděla komunistická špionáž a ona se zabývala Laušmanem adt.Kdyby na vojenský komunizmuz tehdejší kapitalizmuz zaútočil tak bych nebyl na světě?Tank KSČ nevadil ale Laušman ano!62 let po válce a KSČ je stále stejná!Zas budete machrovat,tentokrát vám to neprojde!L.N.
[121] Vložil: Pearl, 23.4.2009, 05:25:52
Zase bude operovat KSČM s lidmi a prolidi,jako v roce 1948?Tentokrát vám to nevyjde ikdyýž máte Topopla,nebozíska lidovce Kalouska,no a to bych si nedovolil větším gaunerům říkat svoje.TOPOLE di kluku z gulama zase zpátky k vám a do politiky se ty vole neser!To ti vzkazujeL.N.
[122] Vložil: lAĎA, 23.4.2009, 05:43:48
Topol-politická hyena ODS-Strana na smetišti dějin-10.10.2009 zjistíme?Zase vyhrajou a pokud se tak by stalo tak na světě budou jenom ODS oni,oni,a zase jenom oni a už ne Petr Nečas a úřednice na sociálních ůřadech které nebudou sociální a nikdo tam vlastně nepůjde!Většinou nebude živ a pokud ano tak bude vší která otravuje 18 000Kč platu za měsíc!
[123] Vložil: Homo- Sapiens, 23.4.2009, 05:54:02
Kde jste byli za totality10 metrů v podzemí,je mě z vás špatně.L.N.
[124] Vložil: W.N., 23.4.2009, 06:01:23
Občas si říkám tu hrůzu proč vlasně nejsem fašistou?Všechno by mně vyšlo,policie se mnou a smrt nefachčenkům?
[125] Vložil: kozénka, 23.4.2009, 19:37:11
Co to tu píšete za bláboly?Což naši chrabří žoldáci neukázali svoje hrdinství?Když už se musí republika zviditelnit,tak se vším všudy.Hanba jim a celému vedení státu,který je tam vyslal.Tady vidíme,kam jdou naše daně.
[126] Vložil: V.P., 27.4.2009, 23:24:01
Kozénko,to je jenom Váš blaf a spočívá a to Vám nevyčítám v nikoliv ne neznalosti nýbrž ve vašem celoživotním nenávidění jakékoliv války!Byl jsem takovým a zlom nastal v použití plynu na Kurdy v Iraku, v situaci kdy je zpravodajská služba si jistá že atomovou zbraň má Saddám Hussein?Tato zpráva je agenty CIA a evropských zpravodajských služeb muslimského původu několikrát ověřena???To že zaútočili vojska spojenců znamená např. v nejmenované arabské zemi kde tyto zbraně byli přeposlány si američany nepohněvat!Myslíte že to tak není?Uveďte jiný názor!V.P.
[127] Vložil: Vl.N., 27.4.2009, 23:36:00
Jinak si snad nemyslíte že budou prozrazeni lidé v Iráku a v Sýrii kteří věří v demokracii a hlavně nechtějí aby se u nich opakoval ,,KUWEIT\"rok 1991!Ten boj proti zlu je celoživotní pro všechny generace světových demokratů,promiťe že jsem si ikdyž bez Bohuslava ,,BOBA\" Mikuláška zafilosofoval.Vl.N.
[128] Vložil: Vl.N., 27.4.2009, 23:52:36
Zpravodajské věci se dozvíme většinou v historii tak proč dnes v jednadvacátém století nemít DIGI-TV,CS-link a hlavně Skylink.vše tečka cz?Z 38 klometrů nad vaší či mojí obcí v Evropě posílá zprávy od roku 1988 několik družic a konečně s českými programy!Za málo peněz hodně muziky!To je satelitní vysílání!Vl.N.
[129] Vložil: M.Klement, 28.4.2009, 17:32:24
Příspěvek číslo 127 považuji za urážku památky Boba Mikuláška. S takovými bláboly by se určitě neztotožnil!!
[130] Vložil: VLADISAV NOVOTYNÝ, 28.4.2009, 19:01:08
VLADISAV NOVOTYNÝ
[131] Vložil: J.Z., 23.5.2009, 09:16:59
Vážený pane komunisto, moc se mýlíte - socialismus není pro pracující - je pro lemply, kterým vyhovuje, že nikdo nemůže vyniknout a šikovní lidé jsou sráženi státní mocí na úroveň lemplů. A k té vaší tezi o kapitalizmu prosím přidejte, že všem umožňuje se vlastníkem stát - všichni mají rovnou šanci - záleží na člověku jak se s ní popere.

[132] Vložil: M.B., 30.5.2009, 01:01:43
To by jste se pane K.divil co si Bob mylel v soukromých diskuzích?Použiji vaše nyní již málo oblíbené heslo že se u Madridu bojuje o Prahu,já říkám že se v Logaru v Afgánistánu bojuje také o Velké Meziříčí!Nasadíme tam naše vojáky bez ohledu na KSČ!!Přijedou v rakvích ano ale je lepší v kusých než tisících a proč myslíte že ne?M.B.
[133] Vložil: L.N., 3.6.2009, 21:18:26
Muslimská část v momentě kdy zjistí že jsou křesťaná slabí zaůtočí!Chttějí muslimský Afgánistán,Irák,Azerbajžán,Kyrgizii,Uzbekistán,a roztáhnou se všude,toto je nutné zastavit!!!
[134] Vložil: L.N., 3.6.2009, 21:24:42
Jak můžeme věřit Turecku když oni sami neví kdo je vrah a kdo ne?Nemůžeme do toho mluvit proto není vhodný vstup Turecka do nyní!Musí si vyřešit muslimskou a křesťanskou věc doma ve státě,zatím to není možné!LN.
[135] Vložil: A-54, 4.12.2009, 23:11:39
není vhodné aby ve střední evropě měli muslimové minarety?A co kdybychom my křesťané chtěli to samé v Istambulu a nebo Damašku?
[136] Vložil: MichaelWothe, 15.6.2017, 13:58:00
[137] Vložil: ninaup4, 6.9.2017, 13:55:49
Study my modish contract
softcore.porn.erotic…
18 teen 25 porn mature asains porn free movies anime porn uncensored free outdoor bbw porn top ranked porn sites
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist