MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 2. října 2023, svátek má Olívie / Oliver, zítra Bohumil.
  • V neděli 1. října 2023 začal 21. ročník městské ligy. Foto ze zápasu Vídeň - Bory.
  • Hudební festival Jakuba Pustiny v neděli večer v koncertním sále Jupiter clubu nabídl významného hosta, operní divu Gabrielu Beňačkovou.
  • Po nedělním fotbalovém derby slaví tým Velké Bíteše, který zvítězil 1:2. Zápas sledovalo více jak 400 diváků.
  • Nová brána dynamických vah na silnici II/602 byla vztyčena.
  • Ve Stránecké Zhoři se dnes konala za hojné účasti veřejnosti tradiční akce Svatováclavské ohně.
  • Podzimní zámecké nádvoří.

"To je skandál" křičela včera na zastupitelstvu města žena na starostu

- - 18. 2. 2015 - komentářů  0
Demonstrace probíhala přímo před radnicí.
Demonstrace probíhala přímo před radnicí.
Na drastické fotografie upozorňovala celule v radnické ulici.

Uprostřed projednávání rozdělení přebytku hospodaření města včerejší zasedání zastupitelstva poznamenal incident.


Neznámá žena uprostřed jednání vstoupila do koncertního sálu Jupiter clubu a emotivně vystoupila proti drastickým fotografiím na náměstí před radnicí. Hnutí STOP Genocidě totiž na úterní den ohlásilo plánovanou demonstraci na náměstí ve Velkém Meziříčí. Součástí bylo kromě podepisování petice proti umělým potratům také rozprostření velkoformátových obrazů s drastickým obsahem.

 

"Víte co máte před radnicí! Chci vám říct, že je to skandál, že za to nikdo nezodpovídá. Snažíme se dobře vychovávat děti a teď projdou kolem tohoto, myslíte že nebudou v šoku? To je vrchol!!!! To je skandál!!!", emotivně vyjádřila svůj názor neznámá žena.

 

Starosta se snažil situaci uklidnit, když ženě trpělivě vysvětloval, že se mu tato forma protestu také nelíbí, ale město jí nemohlo zabránit, protože se jedná o předem nahlášenou demonstraci. Jeho slova v zápětí potvrdila právnička města JUDr. Vilma Drápelová.

 

ČTĚTE TAKÉ: Soud dal za pravdu Chrastavě, odmítl brutální kampaň proti potratům

 

Na tuto událost se můžete podívat na záznamu zde:


 

 

Celý záznam zasedání zastupitelstva ze dne 17. 2. 2015.


Autor: připravila redakce NovinyVM.cz

Publikoval: -kas-

Čtěte také

6. 4. 2023 - Začíná projektování rekonstrukce náměstí

Začíná projektování rekonstrukce náměstí
Projektové práce na rekonstrukci velkomeziříčského náměstí startují. Probíhat budou až do konce roku 2024.

22. 2. 2023 - Technické služby města se neustále zdokonalují. V budoucnu nabídnou i Re-use centrum

Technické služby města se neustále zdokonalují. V budoucnu nabídnou i Re-use centrum
Radní města při své pravidelné obchůzce navštívili v polovině února Technické služby města Velké Meziříčí, kde je přivítal jednatel Jaroslav Mynář.

27. 6. 2023 - Veselé i dojemné bylo loučení deváťáků z Oslavické

Veselé i dojemné bylo loučení deváťáků z Oslavické
V pondělí 26. června se od 15 hodin konalo slavnostní vyřazení dvou tříd letošní deváťáků ze ZŠ Oslavická.

4. 9. 2023 - Historické slavnosti připomněly císařské manévry z roku 1909

Historické slavnosti připomněly císařské manévry z roku 1909
O víkendu 2.-3.září hostil velkomeziříčský zámek historické slavnosti.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 61.

[1] Vložil: ss, 18.2.2015, 18:06:39
kdo to byl? ta zenska?
[2] Vložil: uu, 18.2.2015, 19:17:00
souhlas... je to humus a na náměstí to nemá co dělat
[3] Vložil: Hanka, 18.2.2015, 19:18:44
souhlasím s paní
[4] Vložil: Petra, 18.2.2015, 19:19:34
hnus na náměstí
[5] Vložil: Roman, 18.2.2015, 19:26:19
Emoce byly a jsou na místě. Tohle nemá u radnice (náměstí)co dělat. Nechápu lidi co za tím stojí. Je to odporné.
[6] Vložil: jh, 18.2.2015, 20:17:25
Potraty jsou realita, před kterou utíkáme.
[7] Vložil: MKS, 18.2.2015, 20:30:55
taky souhlas. Na veřejným prostranstvím vystavovat takovej humus. Chudáci malý děti nebo mladiství.Věřím tomu,že takový malý dítě nepůjde přes náměstí se zavřenejma očima aby nic nevidělo. Takže se zvědavě koukne a hoodně dlouho se mu to v té hlavičce bude honit. A To nemluvím o slabších povahách, který z toho můžou mít trauma.A to se nejedná jen o dětech. To se může stát i dospělýmu. Toto do ulice nepatři. A nějaká cedulka to nespraví. Takový foto mělo být třeba vystavený v Jéčku a kdo by měl chuť a zájem tak se tam mohl jít podívat.To už tady na tom náměstí si můžeme udělat v rámci stávky fotogalerii i s promítacím plátnem, jak ve světě zaživa uřezávají zajatcům hlavy a křižujou děti.
[8] Vložil: :), 18.2.2015, 20:31:01
Paní, která protestovala měla naprostou pravdu!
[9] Vložil: Profesor, 18.2.2015, 21:25:53
Tady nejde o to, jestli měla nebo neměla pravdu. Dokoukali jste video dokonce? Tohle je ukázka krátkozrakého myšlení, kdy jakmile je ve městě něco špatně, okamžitě se jde plivat na starostu, viz afektovaná dáma z videa. Rovněž by mě zajímalo jméno. Máme demokracii, máme zákony, jakmile nepropagují nějakou nesnášenlivost, hanobení rasy, nebo podobné zákonem zakázané věci, řádně se nahlásí, tak si tam mohou prezentovat co chtějí. Jít hulákat na chudáka starostu je zhovadilost způsobená omezeností a neznalostí. Ženská by se měla stydět.
[10] Vložil: Smith John, 18.2.2015, 21:48:06
Si to měl starosta a vedení města nechat postavit před barákem. Jako fotky jsou to fakt hnusné proto teď do města s dětma radši nechodíme. Všem demonstracím se dá zakázat a nebo je nějak kontrolovat stačilo jen nakázat aby tam bylo tyhle fotky nebyli.... Tady je vidět že jsi město potřebovalo namastit kapsu.... V tomhle městě se nedělá nic pro lidi ale pro ti lidu.... Tady jde teď ukázalo že už je po volbách a starosta se všemu směje.....
[11] Vložil: Kosina, 18.2.2015, 22:23:52
Smith John je negramot."Fotky nebyli" Apropo v tomhle městě se dělá pro lidi víc, než kde jinde.tečka!!
[12] Vložil: občanka, 18.2.2015, 22:36:56
Milý Kosino, na internetových diskuzích je důležitější obsah než správná gramatika. I když i ta leccos napovídá. Když už máte ale potřebu někoho napomínat, tak to Vaše "apropo" se píše takto: á propós (nebo á propos)
Splést se může snad každý.
[13] Vložil: o, 18.2.2015, 22:41:52
Profesore a kam jinam si ta žena měla jít stěžovat, když to povolilo město? A pokud povolení i na takto drastické obrázky udělit může, proč zrovna na náměstí? Já bych jim vyčlenila nějaké hodně opomíjené místo a kdo by chtěl, ať se na to příjde podívat. Takto to bylo vnuceno i lidem, kteří to vůbec vidět nechtěli nebo neměli (děti).
[14] Vložil: JJJJJ, 18.2.2015, 22:43:41
K podobným fotografiím se děti mohou dostat kdekoliv a kdykoliv budou chtít. Je jich totiž na internetu spousta a některé jsou i horší. Nevím co si pod mladistvými dětmi představujete, ale někteří se baví i tím, že hází živá a zdravá štěňata do řeky a ještě si to i natáčí a potom umisťují na youtube. Tak nevím, co je horší. Jestli realita, na kterou se lidé snaží upozornit, nebo chování některých dětí.
[15] Vložil: občanka, 18.2.2015, 23:16:36
to 14 - rozdíl je v tom, že před ten počítač si sám sednete a sám vyhledáte. Tomuto se vyhnout nedalo a viděl to i ten, kdo to vůbec vidět nechtěl a neměl.
(Zároveň se omlouvám za svůj nedokončený podpis v příspěvku 13)
[16] Vložil: MKS, 18.2.2015, 23:30:10
si myslím že celá ta humusárna co byla na náměstí byla úplně zbytečná, protože dnes děvčata pravidelně papají prášíčky aby neotěhotněli. Je to nejjednodušší a bezbolestné.
[17] Vložil: hladikova, 18.2.2015, 23:54:25
Pane starosto mel byste se trochu nad sebou zamyslet ja chapu ze pani trochu vyjela ale i presto by ste mel byt chapavejsi a misto toho ze se cloveku vysmejete do obliceje a na druhou stranu tvrdite ze vam to taky vadi tak ste pekny hovado.chapu ze je svoboda slova a ze bohuzel i takovi hle hovada s nechutnyma fotkama se mohou vyjadrovat ale pokud vim tak i v televizi nevhodne veci pro deti se skrivaji co ste udelaly vi aby tohle nemohli videt deti to uz jim rovnou muzeme dat do ruky porno poustet jim vrazdy v primim prenosu a tak dale tak se nedivte ze pani vyjela jsem obcanka velkeho mezirici a prijit mi dcera domu stim ze vydela to a to nebudu reagovat jinak urcite veci by pro deti meli byt tabu.
[18] Vložil: ja, 19.2.2015, 00:05:01
Neukamenujte me, ale myslim si ze na takoveto zabijeni nevinnych je treba upozornit
[19] Vložil: hladikova, 19.2.2015, 00:14:16
Co bude priste za demonstraci ted byly potraty tak priste budou demonstrovat jak to udelat aby zena neotehotnela a kdyz ste tam nechali bez cenzury pro deti takovyhle fotky tak tyhle tak nechate aby se svlikli do naha ukazali jim jak se nasazuje kondom a pouziva to samy s pesarem a prasky vite moc dobre ze i takovehle veci se uci ve skolach a kupodivu tam nic zakazaneho pro deti neni dokazi to vysvetlit i bez toho.tak se zkuste zamyslet jestli by to priste neslo jinak.anebo jim demostraci povolte az po 22hodine kam tyhle veci patri
[20] Vložil: hladikova, 19.2.2015, 00:22:18
18 ano je to potreba ale musi to byt timhle zpusobem.a nadruhou stranu nekdy proste neni vyhnuti pred potratem.a tohle by se nemelo ukazovat ani tak lidu ale vlade protoze dokud si nas stat neuvedomi jak je zivot dulezity a jak moc musi zena vytrpet a jak moc musi potom bojovat aby mela dite cim uzivit a kde ubytovat protoze materska staci tak na jidlo a ockovani a do prace jit nemuze kdyz koji tak bohuzel budou potraty probyhat porad.Vim o cem mluvim jsem novopecena mama a neni to zrovna jednoduchy krome 500sme nedostali vubec nic na vic ani porodny protoze stat vubec nezajima ze osvc nevydelala 12000 ktery si oni vycucaji s prstu a opravdu si za ctvrdleti ktery posuzovali tolik vydelat nemohl kdyz lezel doma po operaci se slepakem ale bohuzel to nikoho nezajima a maminy nemaji cas litat a odvolavat se a dohadovat se to by si mel nas stat uvedomit.
[21] Vložil: lulululu, 19.2.2015, 05:55:53
Spravne, vic takovych akci at i ti co tohle vsechno prehlizi a delaji ze to neni jejich vec at to vidi a jejich deti ktery tak spravne vychovavaji je potreba ukazovat ty hnusny veci aby si i lidi jako ta zenska uvedomili v jakejch srackach zijeme a lidi jako ona svym nezajmem podporuji . pokud se to nekomu nelibi tak nechodte ven nezapinejte televizi zalezte do sklepa a tam si zijte .
[22] Vložil: w, 19.2.2015, 08:03:12
ano nahlášená demonstrace, tak proč jen nedemonstrovali, proč ty panely jako ve výstavní síni????
[23] Vložil: jerry, 19.2.2015, 08:13:55
Je pravda,že etiketa dostala na frak.Paní měla počkat na diskuzi.Na druhou stranu arogance toho pravého,taky o něčem svědčí.Diskuze,jak zde,tak na jiném místě je rozhodně plodná.Ti praví,by si to měli řádně pročíst,a zamyslet se nad tím,jestli tedy mají čím se zamyslet.Ještě nebyla zodpovězena otázka,kolik pořadatelé zaplatili za místo.Už jen zbývá,kdy se dostaví někdo v černém s někým v oranžové kombinéze,a před radnicí ukáže,jak se to dělá.V televizi to utínají.Ve VM,není problém.
[24] Vložil: Vlasák, 19.2.2015, 08:15:31
Hele ty lululu, ano, žijeme ve sračkách, a nechci obhajovat nezodpovědnost některých lidí. Ale furt lepší potrat než najít čerstvě narozené dítě v popelnici. A podle tvé reakce bych řek že jsi možná stejná hysterka jako ta, kterou kritizuješ, a potřeboval bys aspoň mečem naplocho, ty správná výchovo.
[25] Vložil: hladikova, 19.2.2015, 08:56:57
24 taky mam takovi pocit ze lululu ma mozna opar kolecek mene ale nechmeji je to jeji nazor kazdy na nej ma pravo jen sem zvedava co by delala s ditetem ktery kdyz tohle uvidi se v noci bude budit s nocnimi muramy bude plakat atd at si demonstruji co chteji ale at u toho myslí
[26] Vložil: Jiřík, 19.2.2015, 09:23:48
Ale pan starosta se dobře pobavil, tak aspoň něco pozitivního
[27] Vložil: občanka, 19.2.2015, 09:39:45
A já se znovu ptám - proč jim byla umožněna prezentace na náměstí? Nebo ani to nemůže město ovlivnit? Znamená to, že si může přijet kdokoliv odkudkoliv, ohlásit demonstraci a má náměstí k dispozici?
[28] Vložil: občanka, 19.2.2015, 09:42:16
to 18 - ano, máte pravdu, ale neupozorňovat tak, aby to ublížilo nevinným. Pokud tento způsob považujete za vhodný, ukazujte tyto obrázky svým dětem doma na internetu.
[29] Vložil: Arka, 19.2.2015, 10:19:53
Lidi vzpamatujte se! Vadí vám fotografie tohoto typu? A co teprv to, že to je skutečnost! A nedá se proti tomu bojovat někde v koutě, ale musí se s tím jít na veřejnost. Přišli vám ty fotky odporné? Pak jste měli jít podepsat petici, aby se to nedělo. Každý má právo na život.
[30] Vložil: čtenář, 19.2.2015, 10:52:49
Taky si jeden přidám...
lidičky lidičky, proč se Vám nelíbí realita???
Vraždění je normální??? Proč před takovými věcmi zavíráte oči a proč Vás to pohoršuje? Osobně také nemám rád podobné obrázky, ale mařit lidský život v jakémkoliv věku je to nejhorší co člověk člověku dělá.
Je to dar, který jsme dostali a nevážíme si ho...
Spíše se zamyslete nad tím co je a není normální v životě, jestli je normální řezat na kousky děti...pak je asi vše ok. Na jednu stranu je obrovská radost, když někdo zachrání prcka z babyboxu a vedle toho umře desetitisíce nenarozených dětí. Není to absurdní a zvrácené????
[31] Vložil: w, 19.2.2015, 10:56:20
nejsem právník, ale že by se nemohly vymezit pravidla pro danou demonstraci, to se mi nezdá
ad 26) tak to je smutné konstatování
[32] Vložil: Lenka, 19.2.2015, 11:00:51
Napadlo nekoho vubec co tyhle hnusy pred radnici udelaji s psychikou zeny, ktera mela potrat nedobrovolne??? A ze takovych je opravdu mnoho. Tehotna zena, ktera se na svoji nenarozene ditko tesila a z niceho nic zjisti, ze dite nezije nebo ma vady neslucitelne se zivotem a musi na potrat. Fakt hnus toto. At si ty plakaty vystavi ti idioti doma v obyvaku a necpou to lidem co o to nestoji!!!!!! Stejne se na tech dobrovolnych potratech NIC nezmeni, tak at berou ohled i na ostatni lidi!!! Toto radnice tedy dost prepiskla.
[33] Vložil: občanka, 19.2.2015, 12:11:12
to 29,30 - podepsat petici, aby se to nedělo? To myslíte úplně zakázat potraty?
Ano, bylo by dobré, kdyby se mohly všechny ženy chránit nějakou antikoncepcí. Ale to právě podle této určité sorty lidí taky není to pravé ořechové, že.....
[34] Vložil: Rains, 19.2.2015, 12:16:33
trapná ženská co si myslí vždit je to deno deně realitou nechápu měl ju ten policista vyvedct a napařit pokutu
[35] Vložil: Plátce_daní, 19.2.2015, 12:38:54
Co takhle mítink Za zdravou stolici, to by nezabralo ani tolik místa....
[36] Vložil: Trololo, 19.2.2015, 13:43:53
Nevím samozřejmě okolnosti, ale jinde se to zakázat podařilo:

liberec.idnes.cz/sou…

Podle mě by mohlo město lépe využívat právních prostředků. Např. už tu dlouho platí vyhláška o zákazu výherních automatů a stejně tu maty pořád jedou a přitom by nemusely.
[37] Vložil: Googler analfabet, 19.2.2015, 12:59:52
Nevím jestli je zcela jisté, že s tím nešlo nic dělat, jak tvrdí pan starosta a paní JUDr. /viz. níže - boj města Chrastava se stejným sdružním./ Je pravda, že "demonstranti" nebyli přímo u školy. Nicméně, podle mne i paní "skandalistka" mohla přijít slušně a řešit vše s klidem.

Není jednoduché sloužit lidem v české demokracii.

...

Chrastava zvítězila u Nejvyššího správního soudu
aneb
„Stop genocidě“ dostalo v Chrastavě definitivní STOP

Město Chrastava definitivně zvítězilo ve sporu se sdružením „Stop genocidě“, kterému město zakázalo pořádat na náměstí 1. máje (tzn. u školy) výstavy odpuzujících panelů s drastickými nechutnými znázorněními týkající se potratů. Sdružení „Stop genocidě“ pořádá takovéto výstavy po celé republice. Vystavuje panely, kde staví na roveň legálních potratů výjevy z těch nejodpornějších genocid historie lidstva, doprovázené i nacistickými a komunistickými symboly. Jakékoli protesty proti konání těchto výstav odmítá sdružení „Stop genocidě“ s odkazem na zákon o právu shromažďovacím.

Naše město takovouto výstavu, takovéto shromáždění, dne 23. dubna 2014 po hodině jejího konání zakázalo. Když sdružení „Stop genocidě“ oznámilo konání nových shromáždění v pátek 23. a v pondělí 26. května 2014, zakázali jsme takováto shromáždění předem. Sdružení „Stop genocidě“ nás žalovalo u Krajského soudu. Krajský soud rozhodl 9. června 2014 v náš prospěch, když žalobu pravomocně zamítnul.

Sdružení „Stop genocidě“ ale podalo proti rozhodnutí Krajského soudu kasační stížnost u Nejvyššího správního soudu. Nejvyšší správní soud však dne 7. listopadu 2014 (rozsudek městu Chrastava doručen 19. listopadu 2014) rozhodl plně v náš prospěch, když kasační stížnost sdružení „Stop genocidě“ zamítnul.

V Chrastavě dne 19.11.2014

Michael Canov, starosta



Sled událostí:
Stop genocidě: 14.05.2014 oznámení o konání demonstrací ve dnech 23. a 26.05.2014
MěÚ Chrastava: 14.05.2014 zákaz demonstrací ve dnech 23. a 26.05.2014
Stop genocidě: 28.05.2014 žaloba proti Chrastavě
Krajský soud: 04.06.2014 výzva Chrastavě k vyjádření se k žalobě
MěÚ Chrastava: 05.06.2014 vyjádření k žalobě
Stop genocidě: 05.06.2014 napadnutí vyjádření Chrastavy
Krajský soud: 09.06.2014 rozhodnutí (zamítnutí žaloby)
Nejvyšší správní soud: 07.11.2014 rozhodnutí (zamítnutí kasační stížnosti)
[38] Vložil: Vlad, 19.2.2015, 14:46:54
Uplně jednoduše se dá tomuhle zabranit,když si mesto samo pronajme celé namestí na dejme tomu 10 let a pak muže v klidu uřčit koho tam pusti nebo nepustí,protože ta veřejná plocha bude zkratka obsazená
[39] Vložil: P, 19.2.2015, 15:27:36
něco z roku 2012
Počet tzv. demonstrací v podání „Stop genocidě“ se v současné době blíží počtu 500. V dubnu se „dočkala“ i Chrastava. Shromáždění situované na náměstí 1. máje bylo řádně oznámeno dle zákona o právu shromažďovacím a 23. dubna v 11 hodin začalo. Prakticky po několika minutách mě začali kontaktovat znechucení občané města. Po osobní prohlídce výstavy rozestavěných panelů jsem nemohl než konstatovat, že se opravdu jedná o vystavení nechutných výjevů a po vzoru Neratovic jsem demonstraci v jejím průběhu (cca 1 hodinu po zahájení) zakázal. Protože „Stop genocidě“ nechtělo respektovat příkaz na okamžité sklizení panelů, rozebrali je naši pracovníci na veřejně prospěšných pracech.

Po několika dnech přišlo od sdružení „Stop genocidě“ oznámení o konání nových shromáždění v pátek 23. a v pondělí 26. května. Tato shromáždění jsme společně s panem tajemníkem a paní místostarostkou zakázali předem. Zákaz jsme odůvodnili nejen nepřijatelností takovýchto drastických a nechutných vyobrazení v těsné blízkosti základní školy, ale i tím, že náměstí je využíváno i seniory a maminkami s dětmi. Sdružení „Stop genocidě“ kvůli tomu podalo dne 28. května na Chrastavu žalobu. K té jsme se na výzvu soudu vyjádřili, sdružení toto naše vyjádření napadlo a krajský soud dne 9. června rozhodnul. Rozhodnul jednoznačně v náš prospěch, když žalobu „Stop genocidě“ pravomocně zamítnul. Sdružení „Stop genocidě“ sice ještě může podat kasační stížnost u Nejvyššího správního soudu, ale i proto, že krajský soud z dosavadních rozhodnutí Nejvyššího správního soudu vycházel, nepředpokládáme jakoukoli změnu rozhodnutí. „Stop genocidě“ dostalo v Chrastavě STOP.
[40] Vložil: josef, 19.2.2015, 18:45:27
Starosta se zase pěkně vymlouvá, samozřejmě by to šlo udělat aby se taková demonstrace nekonala. Příště si tam povolte třeba letní pornokino
[41] Vložil: Vrnk, 19.2.2015, 19:48:22
V dnešní době, co lidem nepodstrčíte pod nos, tak nevidí... kdyby to bylo ve výstavní síni, nikdo tam nepůjde! Jen ať to ukážou.. děti nechodí bez dozoru a rodiče co jsou s dětmi je bud´to převedou na jiný konec a nebo zakryjí oči...
Pan starosta se podle mě smál spíš přehnanému chování rozrušené dámy, než té problematice!!
[42] Vložil: Vlasák, 19.2.2015, 20:22:09
Vrnku, já si spíš myslím že to lidi "nevidí" proto, že jsme toho všeho přesyceni, v televizi, na internetu....V čem konkrétně vidíš smysl téhle akce? Podle mně to opravdu vystrašilo akorát tak pár malých dětí a citlivějších spoluobčanů, nic víc. Nějakou širší společenskou debatu nelze očekávat, nejsme v katolickém Polsku, navíc zákaz potratů stejně nic nevyřeší, důkazy tamtéž. No a já jsem se zase zasmál tvé větě o těch dětech, dozoru, převedení na jiný konec nebo zakrytí očí. Opravdu duchaplné řešení.
[43] Vložil: Tonda, 19.2.2015, 22:08:06
Kolik nevěřících, zde diskutujících, se hnusem otřásá nad těmi obrázky? Věřící je jistě budou obhajovat vší silou. A určitě nepoletí na starostu, ale požádají velebného pána o požehnání těch výjevů. Vždyť na fotkách, podle jejich víry, nebylo nic jiného než zabití lidé. Nebo je to jinak? Zřejmě ne. Kdo za hnutím Stop genocidě stojí? Jan Vrána a spol. Je to český pro-life aktivista. V roce 2013 mu čtenáři časopisu Duše a hvězdy udělili titul rytíř života. Duše a hvězdy se profilují jako „časopis psaný katolíky převážně pro katolíky“ a názorově je lze zařadit na pomezí katolického konzervativního a tradičního katolicismu. Mají velmi blízko k Mladým křesťanským demokratům a velkou pozornost věnují problematice svázané s hnutím pro-life. Paní, která vzbudila pozdvižení na zasedání zastupitelstva, musela být velice antikřesťansky založená. Jedině to ospravedlňuje její aktivitu. A jak je to s genocidou? Wikipedie napoví: cs.wikipedia.org/wik…
Kde byl protigenocidní gang když se hromady mrtvých povalovaly v prachu Rwandy? Kde že ta Rwanda je? Asi někde daleko... Na druhou stranu, když budu chtít poukázat na něco, o čem jsem přesvědčen že je to špatně, tak tato forma je účinnější než klábosení u kafe. Jak je vidět z diskuze, funguje to.
[44] Vložil: Adík, 20.2.2015, 00:05:13
Proč si ještě v dnešní době někdo myslí, že jeho názor je něco víc a má tendenci ho lidem na ulici vnucovat? Kdybych nemusel dělat smysluplnější věci mimo VM, tak tam ty blbce půjdu profackovat. Jak se jim hnusí ty jejich obrázky, tak se oni hnusí mně.
Taky se mi zdá, že ten, kdo tady tu iniciativu obhajuje, nejspíš sám svoje blízké zapomněl poučit, kde se dají koupit kondomy. Nebo vám vážně tak záleží na cizích lidech? Připadáte si jako lepší lidé, když dáváte pár týdennímu plodu stejný právo na život jako už narozenýmu člověku?
[45] Vložil: Mirek, 20.2.2015, 07:36:02
Máte tady skvělou demokracii a svobodu, tak se nedivte.
[46] Vložil: Jirka, 20.2.2015, 07:50:37
za mě hnus
[47] Vložil: občanka, 20.2.2015, 11:07:23
Tondo, špatně jste to pochopil Tady se nediskutuje o potratech, jestli ano nebo ne. Ale o nevhodné a bezohledné prezentaci názoru.
[48] Vložil: nick, 20.2.2015, 11:19:10
Ta žena neni v pořádku,svoboda projevu.Měl ji odvest policista.Narušuje jednani.Nemam slov.Jít hulákat na chudáka starostu je zhovadilost způsobená omezeností a neznalostí.
[49] Vložil: MV, 20.2.2015, 20:58:05
Ufff. Ano, obrázky jsou to opravdu kontroverzní. Možná by bylo lepší, kdyby obrázky nebyly přímo před radnicí, ale kdyby byly uprostřed náměstí.
Obrázky jsem viděla na internetu a bylo mi z nich smutno - obrázky z genocid i obrázky z potratů... Jen když vidím ty tělíčka, tak si říkám, jak někdo může zpochybňovat, že je člověk člověkem již od početí.
Ale věřím, že pro ženy, které otěhotněly velmi brzy a pod tlakem okolí šly na interrupci (či z jiných důvodů) to muselo být velmi emocionálně bolestivé, ale tomu může rozumět jen žena, která interrupci podstoupila.
Máme o čem přemýšlet...
Každopádně věřím, že lidský život se má chránit. A svoboda projevu je taky velmi důležitá. Paradoxně paní svým výstupem (a následně jeho zveřejnění na internetu) jen vedlo k tomu, že se daná věc ještě víc rozmázla, což asi nebyl její záměr.
[50] Vložil: tata, 21.2.2015, 07:15:41
Kdyby byl starosta frajer tak je z náměstí nechá vyhodit. Takhle se zachoval jako srab,který se tomu ještě směje.
[51] Vložil: Jiřík, 21.2.2015, 09:23:57
Zakázat to jde, takže jde vidět, co máme na radnici za odborníky v oboru
[52] Vložil: občanka, 21.2.2015, 09:55:25
to 50,51 - ano. Bohužel máte pravdu.
[53] Vložil: Hanča, 21.2.2015, 18:29:43
taky si myslím, že zakázat to šlo...
[54] Vložil: Vlasák, 21.2.2015, 18:58:40
53 - ale znáte to, zase další práce navíc :-)).
[55] Vložil: sparťanské dítě, 21.2.2015, 20:03:08
Pohoršujete se nad lidmi, kteří ukazují realitu, ale ne nad realitou samotnou. Jestli nechcete, aby vaše děti viděly násilí, vyhoďte z obýváku televizi. Přes odpoledne tam najdete samé kriminálky s realisticky ztvárněnými lidskými ostatky a nikdo neprotestujete, že máte mrtvolu doma v podstatě ve stejné velikosti jako panely na náměstí, když uvážím velikost dnešních televizí...

Lze vědecky dokázat, jestli je embryo člověkem, nebo jsme si sami stanovili, že není a je to jen naše víra? Ono to začíná pěkně jako vždy: některé potraty jsou dobré. Následuje: měly by být na požádání. A končí to: potrat je základním lidským právem, povolme i infanticidu!

Vygooglujte si heslo potrat částečným porodem (partial-birth abortion), ať víte, kde to končí. A pro jistotu mrkněte na abortionno.org, ať se máte nad čím pohoršovat. Přece jen fotky jsou k ničemu, video mluví za vše.

Když je potrat skrytý, lehce se s ním souhlasi. Když je vidět, všechno se mění!
[56] Vložil: Vlasák, 21.2.2015, 21:15:10
Hele ty sparťanské dítě, tu televizi si může každý podle libosti zapnout i vypnout, ovšem na veřejném prostranství vypnout bandu individuí jako si ty, už je horší. A co to je zase za žvásty o těch potratech? Pokud si tak sečtělý a uvědomělý, tak ti musí být je jasné, že potraty doprovází lidstvo co svět světem stojí a nějaké zákazy a bandy pomatenců s tím nic nenadělají. Zákazem potratů jich neubude, spíš naopak přibude mrtvých celkem, proč, na to asi přijdeš sám. Navíc nechápu, proč se zase vytahuje tohle téma, když počet potratů ročně má u nás stále klesající tendenci i bez zákazů, ať jsou důvody jakékoli.
[57] Vložil: občanka, 21.2.2015, 22:20:53
Klesající počet potratů je všeobecně známá věc.Díky dostupnost antikoncepce. Ale mohlo by to být i lepší, čili kdyby "demonstranti" rozdávali kondomy, udělali by proti potratům daleko víc.
Sparťanské dítě zřejmě nečetlo celou diskuzi, jinak by vědělo, že to, že se těmto pro děti nevhodným obrázkům nedalo vyhnout (oproti vypnutí či zapnutí počítače či TV), se tady řeší v první řadě.
[58] Vložil: Doudleba, 22.2.2015, 09:45:59
Tihle genocidníci jsou parta úchylů, kteří čekají na každý rozruch, konflikt, policejní zákrok, zviditelnění. Zodpovědné orgány v místech, která jsou postižena jejich vystoupením, většinou raději doufají, že to celé proběhne bez nějakého většího zájmu a cirkus zase odjede. Samozřejmě že se proti nim dá nějakým způsobem zasáhnout, ale to je nakonec přesně to, o co jim jde. Málokdo má koule na to, aby se s nimi tahal po soudech a odvoláních, protože i když s velkou pravděpodobností nakonec odejde od soudu jako vítěz, bude to v podstatě Pyrrhovo vítězství.
[59] Vložil: To je teda skandál , 23.2.2015, 11:13:27
Paní si ocividne mysli ze je lepší aby to její deti neviděli, ale to je realita ktera se normalne děje a měl by to každý vědět a vidět!!!! Jen vic takových akcí! !! Ať se ti zabednenci konecne proberou! Že pane Starosto!!! Je vidět kolik tu máme buranu asi jestě zijete za krále klacka :)
[60] Vložil: Vlasák, 23.2.2015, 20:37:55
Ty skandále č.59, řek bych, že ty budeš nejspíš těch buranů vůdce, a žiješ ještě před králem klackem...
[61] Vložil: MKS, 27.2.2015, 08:50:21
(57) občanka, Plně s Vámi souhlasím. Demonstrace a výstava je trochu rozdíl. Když chtějí něco vystavovat, tak si mají pronajmout nějakou místnost a tam si můžou vystavovat co budou chtít. A ten kdo má zájem, tak se tam může jít dobrovolně podívat a ne to veřejně někomu vnucovat. Stejně se nic nezmění. Co vím, tak tyto materiály mají sloužit ke studiu v medicíně a ne pro veřejnost jako bubák na lidi.
To by jsme si tady na tom našem náměstí mohly pod záminkou demonstrace vystavovat jaký koly prasárny.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist