MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 23. září 2023, svátek má Berta, zítra Jaromír.
  • Prostranství u městské synagogy je stále vylepšováno.
  • Studenti a žáci místních škol v pátek dopoledne ve velkém sále Jupiter clubu viděli úspěšné představení místních ochotníků ŠNB Zkrocení zlé ženy. Repríza pro veřejnost bude zítra v sobotu 23.9. ve 20 hodin taktéž v Jupiter clubu.
  • Čekárna vlakové zastávky na Družstevní ulici byla "vyzdobena".
  • Díry na Družstevní ulici úspěšně zalepeny. Celá rozpraskaná silnice i chodníky by si zasloužily větší rekonstrukci.
  • V neděli odpoledne se uskuteční dračí létání s Dózou na Fajtově kopci.
  • Na ulici Čechova začala gen. rekonstrukce chodníků.

Čech unesený islámskými teroristy v Libyi je z Velkého Meziříčí

- - 9. 3. 2015 - komentářů  0
Pavel H. z Velkého Meziříčí.
Pavel H. z Velkého Meziříčí.
foto: facebook.com
Mapa.
Pavel H. z Velkého Meziříčí. foto: facebook.com
Pavel H. (vpravo) z Velkého Meziříčí. foto: facebook.com

Tuto informaci přinesl ve 20.15 zpravodajský server iDnes.cz.


Čtěte také

11. 4. 2023 - Dokončení stavebních pozemků na Hliništích se prodlouží minimálně o dva měsíce

Dokončení stavebních pozemků na Hliništích se prodlouží minimálně o dva měsíce
Podle původního plánu mělo být síťování 21 nových stavebních parcel dokončeno na konci května 2023, už nyní je však jasné že se minimálně o dva měsíce protáhne.

27. 1. 2023 - Městu nadále ubývá obyvatel

Městu nadále ubývá obyvatel
Jsou známa nejnovější data o aktuálním počtu obyvatel, počtu narozených a zemřelých v uplynulém roce 2022.

8. 2. 2023 - Město pořádá veřejné projednání žádosti o koupi pozemku v ulici Nová

Město pořádá veřejné projednání žádosti o koupi pozemku v ulici Nová
Ve středu 15. února 2023 v 17 hodin se v koncertním sále Jupiter clubu uskuteční veřejné projednání.

24. 4. 2023 - Hasiči v sobotu postavili hranici na pálení čarodějnic

Hasiči v sobotu postavili hranici na pálení čarodějnic
Velké díky dobrovolným hasičům za stavbu letošní hranice na pálení čarodějnic.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 88.

[1] Vložil: Malej Carda retarda , 9.3.2015, 21:57:47
Cože
[2] Vložil: ky, 9.3.2015, 22:00:35
v našem městě není bezpečno
[3] Vložil: martina, 9.3.2015, 22:04:00
ky.... ty seš ale magor
[4] Vložil: ja, 9.3.2015, 22:17:29
Znala jsem ho...je mi z tohohle sveta na bliti..
[5] Vložil: Lojza, 9.3.2015, 22:29:26
Snad se v pořádku a brzo vrátí
[6] Vložil: frolo, 9.3.2015, 22:44:17
Můj názor je ten, že se tam nemají všichni štvát.. Kdyby se EU a USA nechtěli zbavit Kadáfího, kterému dlužili spoustu peněz, protože si u něj Sarkozy půjčoval, tak by tam byl klid.. Ono bylo jednodušší podplatit přistěhovalce, protože ti byli chudinky "utlačovaní" -> museli dělat, což se jim nelíbilo. Samotní Libyjci jej milovali,. A co je islámský stát? Jsou to obyvatelé muslimských zemí, kteří jsou vycvičeni a zmanipulováni USA. Libye byla krásný příklad a další příklad je Ukrajina - USA je před bankrotem, proto musela investovat do zbrojního průmyslu, ještě pár mega dolarů dát ukrajinským oligarchům, aby zmanipulovali lidi a začal Majdan, potom tam v tichosti přišla "demokratická" armáda USA a začala dělat "pořádek." Putin byl donucen zachránit před vydrancováním aspoň Krym... Bůh ví, jak by to dopladlo, kdyby sem v 68. nepřišla vojska Varšavské smlouvy, no dopadlo by to tu tak, že by sem přišli prohnilí Američané a bylo by to tu 1000x horší!!
[7] Vložil: frolo, 9.3.2015, 22:45:09
Na druhou stranu držím pěsti, ať se ve zdraví vrátí!!
[8] Vložil: DNB, 9.3.2015, 23:06:49
Jo hlavně že úřady nectěly nějak označovat tu rodinu a vy to tady hned vyvěšujete jste vážně úplní kokoti
[9] Vložil: heluš, 9.3.2015, 23:28:39
kdo to je
[10] Vložil: antifrolo, 10.3.2015, 07:27:27
Frolo - kdyby sem rusaci nevtrhli, tak jsme na tom 1000x lépe. To vím.
Z tebe a tobě podobným je mi na bliti. Až bude Putin "zachraňovat" své krajany v Karlových Varech, budeš ho vítat s mavatkem? Pro nás bude lepší, když se všichni rusofilove jako ty spakujete a odjedete za svým vzorem. Tam vám bude jistě lepe a budete si užívat další "donucovani". Jsem zvědav, kde se zastavíte.
[11] Vložil: rejpal, 10.3.2015, 08:15:23
Je zajímavé,že když se zde píše o domácím násilí,ne,že bych ho schvaloval,tak napíšete v jedné obci,nebo domácnosti.Je terorizmus,a pomalu dáte celou adresu.Jste normální???Šel za prací,musel vědět,že to není nejlepší,šel na vlastní riziko.Je špatné,co se stalo,ale když to vezmem do důsledku,a už to bylo jinde napsáno,je to jen o Americké nenažranosti.Kaddáfího zlikvidovali,mysleli si,že ropa poteče zadarmo po celém světě,a ono se musí platit.Pak to odnášejí lidé,kteří s tím nemají nic společného.Co se našich vyjednavačů týká,aby si je tam nenechali také.Prostě hnus,co se děje.Havloidi musí mít radost,že může každý pracovat svobodně kde chce.Za to přeci zvonili klíči.
[12] Vložil: blb, 10.3.2015, 09:21:33
Místo, aby jste se spojili, drželi pohromadě, jako Ti araby proti celýmu světu.Protože situace je moc vážná. Tak se špiníte jeden mezi druhým a rozebíráte všechno od Ukrainy, přez USA a končíte u Havla.
[13] Vložil: jerry, 10.3.2015, 10:11:22
A to se jako máme držet za ruce?Jednotnost už tu nová totalita dávno rozbila.Nyní sklízí jen to,co zaseli.Samozřejmě,že s tím nesouhlasím,ale Parkanová s Vyčítalem už dávno zpívali,že pod praporem hvězd a pruhů,to bude nej.Když jsme byli v područí Ruska,taky se to nikomu nelíbilo.A zase vlezeme do chomoutu.Je to normální? Národní hrdost Havel totálně pohřbil.
[14] Vložil: budvar, 10.3.2015, 10:38:48
Takhle rozesranej nebyl český národ za celou svoji existenci. My nepotřebujeme nepřítele zleva, či zprava, my se tady umlátíme navzájem. Lichá čísla popisná se budou mydlit se sudými...
[15] Vložil: Nimir, 10.3.2015, 10:43:19
Nemá tam lézt ... kdo chce kam, pomozme mu tam. Nepřeju mu tenhle osud, ale musel vědět, jaký jsou tam poměry a jaká jsou rizika. To je, jako bych jel na dovču na Krym a divil se, že mě někdo postřelí...
[16] Vložil: Občan, 10.3.2015, 11:36:00
Ale on tam pracoval,nebyl tam na dovolené....byl tam vyslán firmou,která mu měla garantovat bezpečí...teď bychom měli všichni držet pěsti a doufat,že se mu podaří vrátit a soucítit s rodinou..
[17] Vložil: Petra, 10.3.2015, 12:22:24
Držím pěsti, ať se v pořádku vrátí!
[18] Vložil: Tom, 10.3.2015, 12:53:07
Pánové frolo a jerry by uvítali mokrý hadr na hlavu. Čekám, kdy do toho zamícháte ilumináty a chemtrails :-)

Jinak pro redakci: není v ČR seriózní médium, které by otisklo/vysílalo snímek uneseného Čecha. Černá páska přes oči opravdu není dostatečná a obzvlášť u lokálního média mi přijde zveřejnění takovýchto fotek netaktní. Pro srovnání - tyto snímky zveřejnil už jen Blesk.
[19] Vložil: blb, 10.3.2015, 13:21:31
Tam určitě nepomůže nějaká česká diplomacie v saku a v lákýrkách v poušti, na ně už určitě islámský stát čeká,, s nožem v ruce..USA a Nato ně měli už dávno svrhnout nějaké chemické bomby a vymítit je nebo tam nahnat pěšáky, nevím na co čekají?? Snad až přeplujou ten kousek moře a začnou s peklem v Evropě? Oni budou určitě za ně požadovat od tý firmy velké výkupné nebo budou chtít od Jordánska tu jejich teroristku zpět, výměnou.A když nic z toho , tak je to moc špatný..Ty zrůdy tam dělají uplně všechno, padlým vyřezávají orgány a ty dál prodávají za moc velký částky.
[20] Vložil: Ooooo, 10.3.2015, 17:26:47
Pan Pavel Hruza ???
[21] Vložil: Roman, 10.3.2015, 17:27:47
Přeji si aby se vrátil v pořádku domů.Nicméně tomu osobně nevěřím. Islámský stát bude žádat obrovské výkupné a stejně ho nakonec podřežou. Podobné případy tu jsou - jordánský pilot, 2 japonci + pár lidí z Británie. Všechny skončily špatně.Dnes umírá v Libyi a Iráku 10x víc lidí než když tam vládl kaddafi a Husajn. Přesto stále mnoho lidé věří plkům o svobodě, demokracii a lidských právech. Jediným Výsledkem boje USA proti terorismu, je skutečnost, že bezpečnostní situace se pořád zhoršuje.
[22] Vložil: rejpal, 10.3.2015, 17:50:51
Tome.Ti dva tebou jmenovaní,si na rozdíl od tebe,dovolili napsat vlastní názor.Ty jej nemáš,tak plácáš nesmysly,maximálně papouškuješ nesmysly prorežimních plátků.Chceš říct,že i Roman potřebuje hadr?Taky napsal názor,který ti tvoje pravdoláskařská média nepíšou.Taky pravda,která se tobě a podobným bezmozkům nehodí.
[23] Vložil: Blb, 10.3.2015, 19:04:43
Romane s Tebou souhlasím, bezpečnost se v Evropě nejen zhoršuje, ale není taková, jak si každý myslí a pořád spí v klidu.USA měli nechat Saddama Huseina v Iráku a Kadáfího napokoji. Ty lidi tam jsou celkově zvěř a potřebujou nad sebou pevnou ruku, jinak tam budou nepořádky pořád.Hussein a Kadáfi drželi pořádek a byl klid, nebyly žádný problémy. Jenže pan velkomožný Obama a EU si neuvědomili, že demokracie se za hranice neprodává jako produkt a ted za to máme učet všichni.Od doby co padl Kadáfí je Libye v chaosu, řeže se to tam naplno a už tak 10 let z Libye na Sicílii připlouvá denně stovky migrantů na lodkách, je to z Libye jen kousek asi 100km,dneska je půlka Itálie už černá a Ti, extremisti, jsou v Itálii už dávno a spící bunky mají rozesázený poi celý Evropě, jsou připravení zasahnout kdykoliv.Nechápu, že Itálie je brala a pořád se denně v Itálii vylodují stovky nových uprchlíků, takže si myslím, že už je stejně pozdě. Moc rád bych se ted mýlil a neměl pravdu.Jich je strašně moc a májí to moc promyšlený.Dneska mají už ropu v Iráku a Sýrii taky. Ted jestli jim padne do ruky ta v Libyii, tak můžou v Evropě spustit zmrdi peklo.K ním se denně přidávají nový a nový, stovky denně k nim odchází ze všech EU zemí, jak z Francie,tak z Brit, prostě ze všech.Někde jsem četl, že tam je i pár slováků, což už je síla, no a jinak stovky čečenců, což mě nijak nepřekvapuje.Nechápu, proč Itálie už před několika lety nezavřela brány, těmhle arabským uprchlíkům, brala je a pořád bere.
[24] Vložil: jirka, 10.3.2015, 19:59:00
Drzim palce at to dopadne dobre podporte rodinu musi to dobre dopadnout a ne psat zavery ktere se nestal
[25] Vložil: hakybery, 10.3.2015, 20:45:18
Zaorálku,tak nechtěl ses do ničeho angažovat,furt sis mlel svou tak se ted ukaž,všichni ste ze všeho hyn a ted můžete akorát tak čekat............. tvl, naco se furt někde scházíte v Bruselu,už dávno tam celej svět na ty zmrdy měl vlítnout,teď máte času dost
[26] Vložil: vam nereknu, 10.3.2015, 21:54:34
Ja vim ze je tohle svobodny svet a svoboda nazoru a ja nevim co ale myslim ze by ste meli vsichni prestat psat takovy sracky, je to neci tata neci manzel a kazdy v zovote delame ruzne veci, asi tam jel pracovat z nejakeho duvodu a psat tady on osobe v minulem case neni zrovna moc hezky. Kazdymu je po tom hovno tak to tady nerozmazavejte protoze jak rikam, ma 3 deti a manzelku, kteri si preji jeho rychly navrat a ne vist takovy kraviny
[27] Vložil: Tom, 10.3.2015, 22:46:58
Rejpale, názor ti napíšu na cokoli od pasu. Sestavit ale nějaké kloudné argumenty není tak snadné jako tohle hospodské plkání. Evidentně si nikdo tady nepamatuje, že Arabské jaro nezačalo žádným útokem USA, naopak se ostatní státy zapojovaly jen velice rozvážně až neochotně. Právě kvůli takovým putinofilům (pozor, nikoli rusofilům), kteří už brblali kvůli Iráku a Afghánistánu. Přitom v tomhle případě o pomoc žádali přímo sami Libyjci.
Kaddáfí a Husajn jsou bohužel pošahanci podobného ražení jako Putin, takže chápu, že se některým z vás jejich pevná ruka líbila. Hlavně proto, že pod ní nemusíte žít a můžete si svobodně plácat na diskusích na internetu. Počítám, že zdejší arabisté byli nejdál v Chorvatsku? Dobře, v Hurghádě zavření v turistickém areálu? Super, čekám, kdy se pustí doma ve sklepě do jaderné fyziky a medicíny. Víc takových odborníků.
[28] Vložil: Tom, 10.3.2015, 22:48:39
Mimochodem - rodině samozřejmě přeju, aby se vrátil v pořádku domů. I takové případy se stávají, takže minulý čas rozhodně není na místě.
[29] Vložil: Roman, 11.3.2015, 00:46:46
Tome, Tome.Trochu méně romantismu a více pragmatismu. Libye za kaddafiho byla nejbohatším státem v africe.Kde je dnes? Dnes Je ovládán ozbrojenými gangy, kde každý den umírají naprosto nevinní lidé. Ten stát už fakticky neexistuje. To se ti opravdu líbí? Za Kaddafího tam žádný islámský stát nebyl a bezpečnost nejen pro cizince byla obrovská. Navíc V těchto zemích nikdy demokracie nefungovala. Je jedno jestli s tím souhlasíš nebo ne. Tak to prostě je. Proč Francie a Vel. Británie zaútočili na Libyi? Protože mu dlužili obrovské sumy za ropu a k zaplacení se neměli. Pokud věříš frázím o demokracii a lidovém povstání, tak se tomu jen směju. PS: to bude sranda až nám EU nařídí přijmout tisíce islámských uprchlíků z Libye.
[30] Vložil: rejpal, 11.3.2015, 06:58:23
Tome.Ty žádný názor nemáš,tak jej ani nemůžeš napsat.Roman to snad píše jasně.Tvoje rádoby proti putinovské bláboly,zase opisuješ.Ráno jsi schopen akorát zapnout televizi,a hltat americké filmy,plné krve a násilí.To je tak asi z tvé strany všechno.Když včera ukazovaly všechny televize dům,kde bydlí,a ještě otravovali lidi,a dotyčného s páskou přez oči,dali jasně najevo,svůj hyenysmus.Divím se těm lidem,co mluvili,že je neposlali někam.Asi se chtěli vidět v televizi.Je jen škoda,že jsi taky nevystoupil.S tvými názory,by jsi byl asi pro média,hvězda.Naši politici zatím taky melou na prázdno.Ještě jsem ale nezaznamenal,co dělá firma,pro kterou pracuje?Ta by se měla angažovat nejvíce.To PS,od Romana,ty asi budeš schvalovat,podle toho,jak se prezentuješ.Při státní řitilezecké politice,to nemusí být až tak nemožné.
[31] Vložil: Vladimír, 11.3.2015, 10:09:41
Všichni kdo tu tak barvite líčí co se sním asi tak stane,napadlo vás,že to taky třeba čte jeho rodina? Není vám to blbé? Tato diskuze by mela být zablokována,protože tupců je tu fakt neuveřitelné množství.
[32] Vložil: Anděla, 11.3.2015, 11:00:50
Naprostý souhlas s Vladimírem, jste bezcitní všichni co sem píšete, chováte se stejně jako náš nechutný bulvár.
[33] Vložil: občanka, 11.3.2015, 12:04:14
K tomu nejhoršímu bulváru řadím MF Dnes,která to vše rozpoutala....
[34] Vložil: Mazanej, 11.3.2015, 15:43:52
A proto je potreba zvednout financni uroven manualnich praci ve velkem mezirici aby lidi nedochazeli do libie a neztraceli se :D
[35] Vložil: Tom, 11.3.2015, 23:45:27
Romane, Libye za Kaddáfího nebyla žádným nejbohatším státem. Od roku 1992 do nedávna na ni byly navíc uvaleny hospodářské sankce, což zapříčinilo obrovské zastarání jejího ropného průmyslu. Přečti si taky něco o tom skvělém diktátorovi a jeho zločinům proti lidskosti, než ho začneš adorovat.
Nevinní lidé vždycky někde umírají. A největší koncentrace - jak už to tak bývá, bývá během válek a povstání. Libye je ve válce, teď zrovna s Islámským státem. A to jen vinou fanatiků, kteří se neštítí pod rouškou náboženských pohnutek vraždit i příslušníky toho svého náboženství (což ukázkově dokazuje, jak není Islám jako Islám). Jestli je tady někdo schopný a ochotný pomoct, pak je to zatím pouze NATO v čele s USA. Takoví třeba Rusové pod Putinovým vedením zatím pomáhají jen sobě.
Naštěstí tvůj názor není obecná pravda. Relativní vysoký stupeň bezpečnosti je znakem každého autoritativního státu. Proč asi, kvůli požadavku na naprostou kontrolu svých občanů. Jestliže se občané vzbouřili, jsi ten poslední, kdo je může odsuzovat. Mimochodem když tady tak rozumuješ o funkčnosti a nefunkčnosti demokracie, víš, jak dlouho fungovala demokracie u nás? Poprvé mezi lety 1918 a 1938, podruhé od roku 1989 doteď (a to už se k moci zase drápou komančové a oligarcha Babiš). Podle tvého měřítka by zřejmě o demokracii mohla mluvit jen Británie, Francie a USA, u kterých doba trvání demokracie přesáhla alespoň jedno století.
Mimochodem tvoje teorie o dluzích, kterou jsi možná vykoukal z nějakého rádoby dokumentu na youtube nebo z "alternativního" zpravodajského serveru, je podložená čím?
Rejpale, můj názor máš nahoře. Je pravdoláskařský, odpovídá realitě a odporuje putinovské propagandě, která se nám sem pomalu nasouvá skrze různé pochybné weby a anonymními autory, kteří se pod ty svoje bláboly ani nepodepíšou.
Neboj, krváky nemusím, ale těším se na ten ruský skvost o tom, kterak Putin zachránil Krym. Jen ještě nevím, jestli to bude pohádka nebo groteska.
[36] Vložil: Roman, 12.3.2015, 01:14:12
Tome,Tome, tak ještě jednou. Na afriku byla Libye neuvěřitelně bohatý stát. Libye je teď v totálních ruinách a zcela určitě se brzo nezpamatuje. (Samozřejmě to nemůžeš srovnávat s vyspělými evropskými státy). Vládne tam totální chaos - 2 vlády, 2 parlamenty + kmeny + Islámský stát + al kajda + řada ozbrojených gangů. Snad nebudeš tak směšný a tvrdit, že za kaddafiho se měli civilisté ještě hůř než dnes? To prostě není pravda.Sankce v 90 letech byly to je sice pravda, ale pak byly zrušené.Co má Rusko (putin) společného s Libyi či Irákem? Odpověd je taková, že nic.Kam na to chodíš? Tohle je celé dílo USA. Co se týká té demokracie - chtěl jsem tím říct, že v každé zemi to je trochu jiné! To co funguje u nás nemůže automaticky fungovat na Blízkém východě či v Africe. Místní Zvyklosti jsou prostě jiné. Proč to nemůže fungovat? Protože oni mají naprosto jiné hodnoty než my. PS: Petrodolar a ropa. O tom to celé je. Kaddafi a Husajn byli okamžitě odsouzeni k fyz. likvidaci poté, co oznámili, že budou ropu prodávat za jiné měny než dolar. Pokud věříš krásným slovům o lidských právech a svobodě pro tamní obyvatele věř si klidně dál.
[37] Vložil: rejpal, 12.3.2015, 07:39:31
Ad 31.A že kolem baráku krouží supi z různých médií,sousedé dávají rozumy,to je dobře?Mě,kdyby se někdo motal s kamerou kolem baráku,bez mého svolení,tak vyběhnu s kusem kabelu,a nestačili by utíkat.Takhle si dmokracii nepředstavuji.Když už jsme u té demokracie.Taky jste za ni bojoval,svoboda názoru,vám nic neříká?Nebo jen když se to hodí?Bohužel,událost se stala,podle včerejší zprávy na netu,rakouská firma o tom věděla,tak,o co jde?Dobře se nezachovali.K tomu nelze mlčet.Musíme počkat,až tam vlítne Tom s Americkou armádou,a vyčistí to.Romane,je to boj s větrnými mlýny.Fanatik zůstane fanatikem,a ti jsou vždycky nejhorší.To je životní zkušenost.Fanatik se na něco diktovaného upne,a je schopen za to položit život.Když se to povede,je hrdina,když ne,je vůl.Neměl tam chodit.
[38] Vložil: Ela, 12.3.2015, 09:47:58
No možná VY byste vyběhl s kabelem, ONI dávají rozumy. Ano, toto je demokracie.
[39] Vložil: ozzák, 12.3.2015, 10:04:23
Tady fakt píše každej tydýt, co má po ruce klávesnici. Každá lidská činnost má svoje rizika a některá holt větší. Teď už zbývá se jen modlit, doufat a věřit ...................
[40] Vložil: Vlasák, 12.3.2015, 10:28:39
39: Přesně, my s tím nic bohužel nenaděláme, stejně jako třeba se závalem v Ostravě nebo střelbou v Uherském Brodu. A tyhle nekonečný diskuze západ/východ, USA/Rusko, ať tady nebo pod jinýmy články na netu, kde každý papouškuje jen to, co si kde přečet a považuje jako ten správný a pravdivý názor, je už fakt jen pro retardovaný. Jděte radši na zahrádku třeba zasít ředkvičky, uděláte pro sebe i pro svět líp.
[41] Vložil: Já, 12.3.2015, 12:28:14
Do diskuze jsem se vůbec nechtěl a nebudu zapojovat, ale Vlasák mě donutil sem přece jen aspoň něco napsat...
Konečně tu totiž padl rozumný názor a k tomu skvělá rada pro všechny. Větu s ředkvičkami by bylo třeba napsat do téměř každé takovéto rádobychytré diskuze.
[42] Vložil: občanka, 12.3.2015, 17:50:28
[43] Vložil: občanka, 12.3.2015, 16:06:35
Tak bohužel odkazy nejdou vložit. Ale kdo chce, informace o tom, jak se žilo v Lybii dřív, si najde. Hodně našich lidí tam pracovalo.
[44] Vložil: mám už toho dost, 12.3.2015, 18:17:33
Je to hrozné co se stalo, ale jel tam dobrovolně a firma je upozorňovala, že tam taková rizika jsou a že pochopí, když už tam nebudou chtít pracovat. Za období co tam byl vydělal přibližně 7 milionů. Peníze mu nezávidím, ale barák má, manželku, děti a furt se hamouní a hamouní a nakonec ho všichni litujou. To je jako když zajali ty dvě Češky. Tak proč tam cestovaly? Je spoustu krásných míst kam by se dalo vyjet. Jely dobrovolně, hrdinky a pak bulý.
[45] Vložil: jerry, 13.3.2015, 06:42:52
Zní to krutě,ale včera nějaký Kmoníček na toto téma mluvil v televizi.Můžete si to přečíst i na netu.Bohužel i to je pravda.Každá mince,má dvě strany.
[46] Vložil: Pepé, 13.3.2015, 08:38:28
Je mě z Vás na blití z těch keců......
[47] Vložil: já, 13.3.2015, 14:24:16
Tak se běž vyblít a nečti to ..
[48] Vložil: tak co tu řešíte?, 13.3.2015, 14:35:53
„VAOS dává běžně vědět všemu zahraničnímu personálu, že má absolutní právo se kdykoli vrátit domů,“ na což jej pravidelně upozorňuje, a od každého chce písemné vyjádření, zda hodlá v Libyi pracovat dál. Společnost cestu domů zařizuje a hradí.

„Ti, kdo zůstávají, tak činí dobrovolně,“ uvádí VAOS ve sdělení zaslaném Právu a připomíná, že během libyjské revoluce 2011 byla jednou z mála firem, která evakuovala všechny své zahraniční zaměstnance.
[49] Vložil: jméno, 13.3.2015, 18:03:24
Za Kaddáfího by se to nestalo. Po tom co tam američani za pomoci islámistů vybombardovali demokracii si tam jedete pro smrt...
[50] Vložil: Tom, 14.3.2015, 22:51:57
Občanko, to je ovšem názor jednoho neznámého člověka. Podívejte se, jaký mají názor komunisti typu Filip, Semelová a další. Dejme tomu prezident, který popírá přítomnost Ruských vojáků na Ukrajině, i když ji přiznal sám velký Putin.
Sankce skončily teprve nedávno.
Rusko má společného s IS a Libyí to, že prakticky ti samí, kteří tady hájí Rusko, očerňují USA za každých okolností, byť Libyjské povstání si zorganizovali samotní Libyjci.
Prosím vás, nemíchejte do toho ještě hodnoty Libyjců. Víte o nich stejné houby jako já a chcete jim kázat, jestli si demokracii zaslouží nebo ne.

Rejpale, zdá se vám, že vaše oblíbené Rusko pomáhalo někde, z čeho nekoukal územní zisk? Zatím pokaždé, i u nás v 45. roce.
Měli jsme možnost zjistit ještě jednou, v 68. roce. Jestli je někdo schopný do Libye vtrhnout, je to USA nebo NATO nebo zkrátka někdo ze "západního" světa. Byť to někdy trvá. Je to sice smutné, taky bych byl rád, kdyby Rusko bylo trochu civilizovanější zemí, ale pokud tam nebude fungovat právní stát a skutečná demokracie, jinak to nebude.
[51] Vložil: rejpal, 15.3.2015, 08:08:14
Tome.Kde jste přišel na to,že mám rád Rusko?Nikdy jsem tam nebyl,a jako voják i záložák jsem je měl možnost poznat osobně.A žádná láska z toho nebyla.K té poslední větě.Co je právní stát a skutečná demokracie?Jsem v důchodu,a ještě mi to nikdo nevysvětlil.To prostě je jen něčí sen.Skutečnost je jiná.Bohužel.
[52] Vložil: zamyslete se, 15.3.2015, 10:02:31
Proboha lidi proberte se!! Uvědomujete si, co tu melete za sračky? Místo aby, jste vyjádřili podporu rodině a víc se k tomu ze slušnosti nevyjadřovali, tak tu o něm mluvíte v minulém čase, melete, že si za to může sám, když tam jel atd. Lidi jako Ooooo a jemu podobní kteří jmenují, melou již zmíněné blbosti nebo o něm mluví v televizi a s reportéry, vezměte si pistoli a zastřelte se, prokážete tím světu laskavost. Zkuste se vžít do rodiny, jak jim může být, když to musí neustále vidět v televizi a na internetu a číst si k tomu tyhle komentáře od lidí s inteligencí a cítěním houpacího koně. Souhlasím s Tomem co se týče té fotky. Jako zakrýt mu pouze oči je u lokálních médií trochu žalostné. Jinak téma USA/Rusko to je téma do hospody kde si můžete kvůli tomu po 5 pivech roztrhat občanky a stejně se kvůli tomu budete donekonečna hádat to není téma sem.

Sečteno, podtrženo tato diskuze jen potvrzuje to, co řekl Albert Einstein: „Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost ale u té první si tím však nejsem tak jist“ tudíž vy chytráci sepište závěť, že odkazujete vše charitě nebo nadaci dětem a běžte se zastřelit nebo jak tu zaznělo dříve, běžte sázet ředkvičky. V obou případech prospějete světu. Doufám, že se vrátí brzo a v pořádku a rodina ať se nevzdává přeci jen naděje umírá poslední.
[53] Vložil: občanka, 15.3.2015, 14:18:36
ad 15 - teď už opravdu nemá smysl řešit to, že je na těchto stránkách fotka. V době, kdy se díky pátrání Interpolu už běžně a všude zveřejňuje fotka a celé jméno.
A nerozčilujte se. Já pevně věřím tomu, že to, aby se v pořádku vrátil domů, mu zde přejí všichni.
[54] Vložil: Tom, 15.3.2015, 20:38:05
51:Právní stát je stát, ve kterém se dodržuje právo a právo lze vymáhat. Třeba u nás vymahatelnost práva je, sám jsem se o tom mnohokrát přesvědčil. A to vůči soukromým osobám, i vůči státním úřadům.
Skutečná demokracie - ve vztahu k Rusku, je ta, ve které vás jako oponenta politicky silnější kandidát nenechá zabít, zavřít do vězení nebo jinak vám znemožňovat kandidaturu nebo i život.

52: Bohužel téma USA tady nadnesli někteří chytrolíni, kteří nepochopí, že to je země, která i se záchranou dotyčného pána může pomoci. Zatím se v problému nikdo kromě západu neangažuje.

53: Máte pravdu. Ale zkrátka pokud má médium nějaký etický kodex nebo aspoň trochu soudnosti, počká se zveřejňováním informací v tak citlivém případě na pokyn, radu nebo požadavek státní moci.
[55] Vložil: občanka, 15.3.2015, 21:44:09
Tome, proto jsem psala ve svém prvním příspěvku že jako nejhorší bulvár se projevila MF Dnes. Tyto internetové noviny informaci (pravda, necitlivě)pouze přejaly.
[56] Vložil: rejpal, 16.3.2015, 06:48:02
Tome.Opět nepřesnost.Sice jako oponenta,nenechá zabít,ale vyhodí z práce.Kdo je slabší povahy,spáchá sebevraždu.Ve finále,je to stejné.A nemusí to být jen ve vztahu vámi tak oblíbeného Ruska.Toto se děje v tomto neprávním státě běžně.Nedávný střelec v hospodě,taky jedna z obětí.O skutečné demokracii nemůže být řeč.
[57] Vložil: Tom, 16.3.2015, 12:06:09
Tedy jestli chcete omlouvat útok v Uherském Brodě tím, že pána vyhodili z práce nebo že ho zničil politický režim, pak se asi nemáme o čem bavit. Obětí by snad mohl být, kdyby předtím nezabil několik lidí, takhle pouze vyšinutým vrahem.

Občanko, to není přesné, mf dnes neuvedla fotku ani přesnější info, přestože je pravděpodobně měla. Mf dnes zatím bulvarnim denikem není, dokonce ani Novinky.cz se tak úplně označit nedají.
[58] Vložil: Roman, 16.3.2015, 13:58:20
Strašně se mi líbí Tomův militantní fanatismus. Svět je v jeho podání buď bílý nebo černý. Důležitá fakta přitom buď vůbec neví nebo je ignoruje. Libyjské povstání si prý zorganizovali samotní Libyjci. A kdo tam dodával stovky tun zbraní, žoldáky ze 3 zemí? Které tajné služby to asi byly? Nebo to nebyly služby ale byl to Santa Claus? Libyjci jsou z vítězství těch tkzv. demokratických sil tak štastní, že jich každý měsíc několik tisíc utíká ze země pryč, protože mají strach, že přijdou o život.Víš Tome například o tom, že šéf (hlava) Islámského státu byl v roce 2013 vyfocen v přátelském rozhovoru s amer. senátorem Johnem Mccainem? To je ale překvapení co?Stalo se, když byl inkongnito v Sýrii. O čem asi jednali? že by o počasí nebo o místní kuchyni? Tato skutečnost je potvrzená z více zdrojů. Pan senátor na to reagoval tím, že vlastně nevěděl s kým jedná. Kdo tomu věří kromě Toma a redaktorů ČT?
[59] Vložil: Roman, 16.3.2015, 14:09:47
USA nepomohli ani vlastním občanům, proč si proboha Tom myslí, že pomůžou nějakému Čechovi? Samozřejmě bych si to přál ale já tomu prostě nevěřím. PS: Jsem strašně zvědavý, kdy nám USA vydají toho člověka, který u Brna zabil 4 lidi. Už je to hrozně dlouhá doba a pořád se nic nědeje. Rád bych se mýlil, ale možná to dopadne tak, že americký občan k nám vydán nebude, protože americké úřady naznají, že naše bananová republika mu nedokáže zaručit férový soudní proces.
[60] Vložil: rejpal, 16.3.2015, 16:46:47
Tome.Vaše domýšlivost nezná mezí.Kdo schvaluje střelce v Brodě?Já snad?To v žádném případě.Pouze konstatuji důsledky vámi opěvované skutečné demokracie.Každý to pochopil,jen fanatik podsouvá věci,které nebyly napsány.Roman to píše jasně,srozumitelně,tedy asi ne pro Toma.Jinak vláda schválila přejezd amíků,přez naše území.Asi máme málo rozbité silnice.Kdo to zaplatí,myslím ty škody?Ale toto nebylo původní téma.Samozřejmě,jako každý,kdo dotyčného zná,si přeji,i jemu,aby se vrátil.Ale když přečtu ohlasy na TN.Cz,je mi na zvracení,co tam podobní pisálci píšou.Jasně,oni jej neznají,tak rozumují.Ještě k tomu střelci.Minulý pátek,v Jihlavských listech byl rozhovor s člověkem z Třebíče,co jej osobně znal.Tome,doporučuji přečíst.To není bulvár,ani proamerický plátek.
[61] Vložil: občanka, 16.3.2015, 22:36:23
Jenom připomínám, že JAKO ÚPLNĚ PRVNÍ (i když státní orgány tajily jméno uneseného)informaci o jméně a bydlišti vyšly v MF Dnes(server idnes). Dokonce dříve než v Blesku a to je co říct.
[62] Vložil: Tom, 17.3.2015, 00:02:23
61 - máte pravdu jen částečně, MF Dnes uvedla jméno, první písmeno z příjmení a město. Tím nikoho konkrétního nelze určit a je to poměrně taktní řešení.

Romane, to asi špatně rozumíte psanému textu. Nikde netvrdím, že je na jedné straně zlo a na druhé dobro. Pouze tvrdím, že Islámský stát tak jak funguje a chová se je zlem, Rusko v čele s Putinem je aktuálně bezpečnostní hrozba (především ten Putin se dá označit zjednodušeně jako zlo) a že USA už dlouho bezpečnostní hrozbou není, spíše naopak. Od doby, kdy opustily politiku appeacementu, je USA jediný aktivní činitel, který aktivně bojuje proti terorismu. Má jiné zápory - třeba neochotu snižovat produkci emisí a jiné. Ale my se bavíme o vojenských operacích. A tady je nebo se alespoň jeví být tím pověstným dobrem. A neexistuje důkaz opaku - neexistuje důkaz o jediném zabraném ropném vrtu USA, neexistuje důkaz o jediném územním zisku USA.
Jinak je tady celá paleta různých nuancí mezi dobrem a zlem. Bohužel ale jsou na světovém poli dva výrazní hráči, kteří na válečném poli (které před rokem otevřel na Krymu Putin) mají výrazně odlišné vlastnosti.

Vy jste v roce 2013 už věděl, že bude existovat nějaký Islámský stát? Výborně, byl jste věštec. Nebo snad máte nějakou konspirační teorii o tom, že si USA IS vychovala? Fajn, kromě jedné fotky nějaké další skvělé důkazy?

Nečekám, že někam USA pošle kvůli jednomu občanovi speciální komando. Na druhou stranu, být naši politici co k čemu, vztáhnou ten únos na ČR jako útok na člena NATO a požádají o asistenci ostatních států při nastolení pořádku v Sýrii. Taková Ukrajina se s tím nepáře, pošle žádost OSN o modré přilby a teď ať se Putin ukáže, jestli mu jde o rozklíčování, kolik vojáků má v Donbase jen na dovolené a kolik jich tam zabloudilo od hranic.

Rejpale, mě ten váš argument se střelcem v Brodě přijde odporný. Ten člověk byl evidentně psychicky nemocný a vy si ho zneužijete pro nějaké komunistické blábolení o tom, kterak kapitalismus ničí lidi a jak tady není žádná demokracie. Chcete říct, že ten dolnodesetimilionový spojovatel národa se zvolil na hrad sám? Nebo že se vítězové parlamentních voleb domluvili a rozdělili si mandáty? Vedení města si volby podle vás taky zfalšovalo? Jestli máte o něčem takovém důkazy (alespoň v tom prvním případě ze srdce doufám, že je skutečně máte), pusťte je na světlo. Jinak je to jen hospodské tlachání.
[63] Vložil: rejpal, 17.3.2015, 06:49:12
Tome.Vy jste psychotronik,že na dálku poznáte psychicky nemocného?Opět vaše propaganda z Mf dnes.Jiný názor,nenázor,jak váš,je komunistická propaganda?Se svým stihomamem se běžte zavčas léčit.Vaše ubohosti tu prezentujete sám.Většina má opačný,tedy ten skutečný názor.To,co tu prezentujete vy,není slyšet ani v té nejhorší hospodě.Zřejmě tam nechodí fanatici vašeho typu,ale lidé,schopni rozpoznat realitu,od servírovaných lží.Už i ten vámi opovrhovaný prezident,roztřídil média na seriozní a neseriozní.Mě se taky oba Vašci nelíbili,přezto jsem je musel přetrpět.Tak se pochlapte,a trpte ještě nějaký čas taky.I když je svůj,ve většině jeho mouder,má pravdu,což havloidi nesnášejí.
[64] Vložil: občanka, 17.3.2015, 10:53:08
Tome, MF Dnes uveřejnila nejen kžestní jméno a počátek příjmení, ale i věk, zaměstnání,kde studoval a kdy maturoval.JÁ OSOBNĚ SI MYSLÍM, ŽE PRO PANA H. A JEHO RODINU BY BYLO LEPŠÍ, KDYBY MF MLČELA.Kdoví, co se tím slíděním mohlo pokazit.

Ptáte se Romana, jestli už v roce 2013 věděl, že BUDE existovat IS. No to vědět mohl, jelikož IS v Íráku vznikl v dubnu 2013. Prvopočátky jsou ovšem už v roce 2003. To si ale najdete na netu, když už to sem musíte mermomocí tahat.
[65] Vložil: Tom, 17.3.2015, 14:21:45
Občanko, ozdrojovanou hrubě nastíněnou historii máte tady cs.wikipedia.org/wik… , záleží, jak si to budete chtít přebrat. V každém případě bandu pošuků na tom území bychom našli už v 90. letech, pokus o vyhlášení něčeho ve smyslu státu ale až 30.12.2013, což je to, oč tu běží. Tedy s tím studováním opatrně.

Rejpale, to je váš výklad, jakožto dálkového psychoanalytika. Já se držím oficiálních stanovisek, kterým není důvod nevěřit, pokud člověk není paranoidní schizofrenik nebo obdivovatel konspiračních teorií.
Nemluvte prosím za většinu, je to trapné asi tak, jako náš současný prezident. I když - ten je spíš možná smutný. Většina obvykle mlčí, v diskusích převažují spíš křiklouni než reprezentativní vzorek národa.
Pokud je Miloš v něčem vizionář, tak v oblasti médií rozhodně ne. Dělení médií na seriózní a bulvární je základní dělení, které se učí na základní škole v mediální výchově.
Bodejť by Miloš ve svých moudrech neměl pravdu. Nejsou to většinou žádné převratné myšlenky, jen bonmoty. To ho ostatně charakterizuje - jen bonmoty. Kdyby šly ruku v ruce s nějakou slušností, taktností a s tím, co tvrdil na začátku volebního období - tedy že bude prezidentem dolních deseti milionů, prosím, vyhrál to, klobou dolů.
Takhle jen pokračuje ve volební kampani a co slovo to perla.
[66] Vložil: Roman, 17.3.2015, 14:27:58
Zdravím především Toma, v roce 2013 jsem to samozřejmě ještě nevěděl, ale každá organizace nějak vznikla (vzniká). Odkud se vzal ten IS? Kdo jim dal miliony USD na rozjezd? A za jakým cílem? Opravdu Tome věříš tomu, že jeden z nejznámějších amerických senátorů se náhodně setká někde v Sýrii s nějakými blázny ze kterých se časem vyklube IS? Opravdu je to jen náhoda? Já na takové náhody nevěřím a nikdy věřit nebudu. Co se týká tvého oblíbence Putina. U nás a nejen u nás se na něj pořádá mediální hon proto, že odmítl bý cvičený pejsek USA na rozdíl třeba od Camerona a spol. Přesně taková je pravda. Odpověz si sám, proč byl v USA tak strašně populární Jelcin? Kvůli čemu ho tak měli rádi? Mnoho lidí Putina nenávidí, jiní ho milují a já ho respektuji. Odmítám hrát hru, že je to buď anděl nebo dábel. Politika je hra a každá akce (státní převrat na Ukrajině v režii madam Nuland, EU sankce) vyvolá i protireakci z druhé strany (zabraní a přijetí Krymu, zákaz dovozu většiny potravin z EU). Pokud někteří novinoví komentátoři či politici volají po ozbr. konfliktu s Ruskem, tak doufám, že půjdou osobním příkladem a nastoupí ihned do první bojové linie. Já o žádné válečné hrátky nemám zájem.
[67] Vložil: Martin, 17.3.2015, 22:13:00
Tato diskuse snad ani není pravda. Doufám, že se za chvíli vzbudím a zjistím, že to byl jenom sen. V podstatě žádný příspěvek nad 5 řádků nemá cokoli společného s kritickým myšlením.
[68] Vložil: Tom, 17.3.2015, 23:10:47
Romane, tohle nikam nevede. Putin se vám přizná, že zabral proti mezinárodnímu právu cizí území a vy ho budete hájit, dokud nezaklepe na dveře.
USA se alespoň snaží nějak zasahovat proti terorismu a vy je haníte. Co víc, než přiznání viníka potřebujete? Má vás odprosit, abyste mu tu krádež Krymu uvěřil? Libyji byste nechal napospas osudu nebo se spolehnete na to, že se o to postará Rusko?
Ta vaše konspirace je nesmyl bez důkazů, plná domněnek. A to je to kouzlo konspirací - je to snůška výmyslů, které se tváří, že by možná mohly být pravdivé, ale fakticky nikdo nemá žádný důkaz ničeho.
[69] Vložil: Tom, 17.3.2015, 23:12:07
Martine, opravdu jste tak překvapený? Čekáte z téhle diskuse vědeckou zprávu nebo nějaký hodnotný výsledek? Je to tady je takové hospodské tlachání. K tomu diskuse pod články jsou.
[70] Vložil: Roman, 17.3.2015, 23:45:36
Tome, Tome, zabrání Krymu je samozřejmě porušení mez. práva. A co s tím chceš dělat? Opravdu chceš válku? Z toho jak černobíle vnímáš USA vs Rusko usuzuji, že USA podle tebe dodržovat mezinárodní právo nemusí (humanitární bombardování Jugoslávie bez OSN, Rozvrat a okupace Iráku znovu bez OSN, pernamentní zasahování do vnitřních záležitostí cizích států - Sýrie, Lybie, Ukrajina, Pákistán, Jemen atd), ale Rusko Musí. To má být vtip? Takhle to nikdy fungovat nebude.Já říkám pravidla mají dodržovat všichni bez vyjimky. Co se ti na tom nelíbí? Lybii nechali napospas sponozoři barevné revoluce. Její hlavní aktéři pak budou chtít po evropě, aby v rámci zcela pošahané mult. police příjamala tyto lidi - Itálie neví co s nima má dělat a navíc jich příliš. Rusko s tímto problémem nemá nic společného a proto to nebude vůbec řešit.
[71] Vložil: Roman, 17.3.2015, 23:54:38
Dnes je konspirátor každý, kdo automaticky nevěří všemu co slyší v med. mainstremu a má i svůj alter. pohled na to, co se ve světě děje. Pokud tomu opravdu věříš všemu co na tebe Česká televize valí 24 hodin denně, nebo bakalovsko - Babišovská média tak věř dál! Příklady jejich manipulace, polopravd či čistých lží se přitom objevují téměř každý den.Já si už 5 let žádné noviny nekoupil, protože je to ztráta peněz a hlavně času.
[72] Vložil: rejpal, 18.3.2015, 06:47:37
Po přečtení včerejších zpráv,jsem snad začal chápat,co je skutečná demokracie.Ožralý a zfetovaný zmetek na zastávce zabije holčinu,a kdyby to nebylo zveřejněno,tak se to zamete.Takhle dostal čtyři roky,protože podle obhájkyně,děvče mělo uskočit.Když půjdu házet vejce a rajčata na amíky,dostanu taky čtyři roky.A to už mají na tuto možnost paragrafy.Padesátá léta,jak přez kopírák.Házet nepůjdu,to je raděj sním.Podle Toma stejně na mostě u mekáče nebude místo.Navíc by mě bezmozci mohli hodit přez zábradlí.Pro Martina K.Už něco napiš na toto téma.Současné příspěvky,jsou úplně jinde,než bylo původní téma.
[73] Vložil: Hana, 18.3.2015, 11:10:23
Rejpal, Tom a Roman by si měli jít sednout někam na pivo a probrat to tam spolu ...
[74] Vložil: rejpal, 18.3.2015, 17:33:02
Hano.Jistě dobrý nápad.Ale znáte to.Důchodci nemají čas.Vzhledem k tomu,že se neperu a nemám rád násilí,určitě by krev netekla.Takže žádná senzace by se nekonala.Možná bychom si i zazpívali,což taky dnes není obvyklé.To víte.Hodně pamatuji,nebo znám z vyprávění rodičů.Mám co srovnávat.K tomu nepotřebuji žádná prorežimní média.
[75] Vložil: Tom, 20.3.2015, 22:17:11
Romane, víš, jak to vypadalo v 38., když si v Mnichově takhle řekli, jak Hitlerovi budou stačit sudety. Nestačily. Nestačilo mu Polsko, nestačilo demilitarizovaný pásmo na západě Německa, nestačila mu Evropa. Krym necháme takhle, potom východ Ukrajiny a za chvilku mávnutím kouzelnýho proutku máme východní hranici s Ruskem.
USA nebombradovalo ani neútočilo na cizí stát za účelem územního zisku. Nikdy. Tyhle tendence obecně jsou spíš historickým zvykem starého kontinentu.
"Humanitárně bombardovalo" celé NATO během války v Kosovu - detaily jsou tady cs.wikipedia.org/wik… a navzdory tomu pochybnému označení bobmardování nebylo až tak nelogické (vzhledem k masovým vraždám pod taktovkou Slobodana Miloševiče).
Okupace Iráku je minulost, opět nešlo o územní zisk, ale o boj proti terorismu. Vzpomeňte si na 11. září a na sérií dalších teroristických útoků od té doby.
Ty další věci, o kterých píšete, nejsou pravda, do vnitřních věcí jmenovaných států USA ani NATO nezasáhlo jako první (v některých dokonce nezasáhly vůbec).
Jestliže některý stát ohrožuje jiný (podporou teroristů nebo zabíráním jeho území), je ozbrojený zásah adekvátní reakcí (pokud nejsou dohodnuty například ekonomické sankce).
Žádní sponzoři barevných revolucí nejsou nebo je dokažte.
Řekněte mi, co s těmi uprchlíky chcete dělat? Poslat je zpátky? Chápete, že oni utíkají před utrpením, protože se oprávněně bojí teroristů ve vlastní zemi? Dělají naprosto přirozenou věc, snaží se zachránit si život i za cenu toho, že se utopí na moři na těch svých bárkách. Což je mimochodem argument pro to, že tamní občané nemají strach ze západních mocností, chápou, že je tady líp než tam. Mají strach buďto z tamní nedemokratické vlády nebo z tamních teroristů. Nevím už, jaký lepší důkaz vám tady podat, že ty "alternativní reality" jsou z říše snů a pohádek.
Rusko nebude nic řešit samozřejmě že proto, že se ho to netýká. Kdo by si co na Rusku vzal, je tam jen o něco menší bída a utrpení než v leckterých těch rozvojových muslimských zemích. Znám přesně dva lidi, kteří našli v Rusku ochrannou náruč. Edward Snowden, protože má domnělý strach z toho, že bude snad ukřižován kdoví jakou tajnou službou USA, a Rusko má rádo nepřátele USA, a Gerard Depardieu, protože nechce platit daně ve Francii.
Konspirátor je ten, kdo si vymýšlí teorie o spiknutí, které jsou podložené jen domněnkami a obecnými plky. Případně doplněné propagandou. A to bohužel všechny ty alternativní média jsou. Vždyť za většinu z nich se jejich provozovatelé stydí a ani nejsou ochotni nést za ně odpovědnost. Nepodepíšou se pod ně - viz aeronet. Proto nejsou vůbec konkurencí mainstraimovým médiím, protože ta jsou ochotna a schopna jít s kůží na trh, zdrojovat svoje tvrzení a hlavně se jakákoli lež nebo omyl hned odhalí díky vzájemné křížové kontrole. To v "alternativním světě" nefunguje. Tam si všichni svorně notujou a přikrášlujou, aniž by mezi nimi kdykoli nastal rozpor. Zkrátka si tu alternativní realitu tvoří.

[76] Vložil: Tom, 20.3.2015, 22:21:16
Rejpale, je mi to líto, ale vy prostě pojem "demokracie" nechápete. Příspěvek 72 byl úplně zbytečný, protože nic neříká a ještě to "neříká" špatně.

Hano, to je zbytečné. Tady se to dá probrat lépe, i když výsledek je stejný.
[77] Vložil: rejpal, 21.3.2015, 10:43:51
Tome.Diskuze s vámi,je zbytečná.Konkrétně v bodě 72,jsem použil srovnání.Odpovědi jsem se nedočkal.Podobné diskuze jsme vedli s nějakým cha.Na konkrétní dotaz neodpověděl,pouze mlel a mlel,stále dokola stejné nesmysly.Trošku odbočím.Jestli jste sledoval ve čtvrtek Jílkovou,bylo tam jasně řečeno,jak naše prorežimní média lžou.Sami ukrajinci,říkali,že je vše jinak.Mám mezi nimi taky několik kamarádů,takže vím svoje.Amíky řešit nemíním,na to jsou paragrafy,jak psali jinde.Mýto na přejezd taky platit nebudou,tak je to marné.
[78] Vložil: Tom, 21.3.2015, 23:43:14
Jaké srovnání? Toho nesmyslu s rajčaty? To jste si kde vyčetl? Který paragraf?
Jaké zametání myslíte? Jako že když někoho někdo zabije pod vlivem na zastávce, že se to zamete? Zase nějaký nesmysl. Jmenujte paragraf, který tohle umožňuje, státního zástupce nebo policistu, který to udělal a proč.
Pořad paní Jílkové neberte jako zpravodajský, berte ho jako zábavní. Cílem je tam na sebe co nejvíce řvát, ne se něco dozvědět. A že vám nějaký Ukrajinec řekne svůj názor, to je v pořádku. Teď se zeptejte té většiny z nich, která na Ukrajině bydlí. Ti vaši ukrajinští kamarádi bydlí tady? Proč nešli radši za výdělkem do Ruska, když je tam líp? Proč chtějí ukrajinští krajani sem, když se cítí podle vás ohrožení západem? Neměli by jet spíš do Ruska?
Proč by měli Amíci platit mýto? Jsou součástí ozbrojených složek, ke kterým patříme i my, jejich přejezd je v našem zájmu, není důvod, aby měli jiná pravidla než naši vojáci. Kvůli vstupu do NATO jsme vlastní vojenskou soběstačnost zredukovali a vojska ostatních členů jakoby byla naše vlastní.
[79] Vložil: rejpal, 22.3.2015, 07:59:29
Na Tn .cz,všechny tyto paragrafy byly prezentovány.Pokud vím,nesmysly papouškujete pouze sám.Když chci něco zdělit,stačí pár vět,nebo slov.Nemusím psát slohovou práci,vlastně opisovat to,co už někdo ,někde prezentoval,jak tady předvádíte sám.O vašich zdrojích,mám velké pochybnosti.Je zajímavé,že když jsme byli součástí Varšavské smlouvy,pokud jste byl na světě,bylo to podle havloidů,špatně.Proč lezeme do NATO?To je lepší?Stejný ksindl.Být stále někomu v zadku,je asi národní hrdost,podle vás.Já to tedy neuznávám.Podle ohlasů,nejsem sám.Dnes večer,máte možnost,jít na mši.Bude za PH.Ukažte se jako vlastenec.Pokud vím,jmenovaný tam nechodil.Ale budiž.Vyčerpat se musí všechny možnosti.S tou Jílkovou.Zase mi něco podsouváte,co není pravda.Nejsem tak naivní,či blbý,aby jste mě poučoval,co je zpravodajství,nebo zábava.Pořady našich médií,až tak nehltám.Lží a pomluv,mám dost.To,že není den,aby zprávy nezačínaly nějakou vraždou,mi taky nepřipadá normální.Vám ano?
[80] Vložil: Jirka, 22.3.2015, 08:58:09
Posílám zprávy z Velmezovek.Je to moc špatný.Jsem smutný.
[81] Vložil: Roman, 22.3.2015, 16:30:25
Tome, Tome. Kdyby nebylo alternativních médií kauza Edward Snowden by byl pro sériozní média tabu a vůbec by o něm neinformovali. Je to člověk, který přesně ukázal celému světu jak upřímně to USA myslí s demokracií, svobodou a lidskými právy. Prostě jaký je rozdíl mezi realitou a virtuální realitou. Jeho informace jsou neuvěřitelně cenné. Samozřejmě potrefené husy se okamžitě ozvaly (tajné služby, US senátoří), kteří ho okamžitě označili za největšího zločince a teroristu - zarážející postup. Pokud píšeš, že má jen domnělý strach se vrátit domů, tak tomu jen kroutím hlavou. Pokud alter. média nejsou konkurencí mainstream mediím, proč se jich tak straší bojí (nejen ta hlavní média, ale i vlády, tajné služby)? Někteří už dokonce volají po přímé cenzuře, aby zněl jen jeden, jediný, správný názor. Tohle se ti líbí? Svoboda (nejen pro informace) je buď absolutní nebo není. Přesně tohle tady bylo před rokem 89. Každý kdo ho neměl byl odpadlík, vyvrhel soc. společnosti. Doufám, že se podobné manýry už nevrátí.
[82] Vložil: Roman, 22.3.2015, 16:43:02
Nejvíce mě však zaujal Tomův názor, že USA nejde o územní zisky či vliv na své loutky mezi politiky. A co třeba Kosovo? Jeho ukradení Srbsku? To nic není? Po ukradení tohoto území dosadili své loutky do vlády a vybudovali největší voj. základnu v Evropě.Víš to vůbec? Z toho jak si napsal svůj názor na válku v jugoslávii usuzuji,že zabíjení albánců Srby ti vadí, ale zabíjení Srbů Albánci ti nevadí. Tvůj černobílý pohled je jak vystřižený z ČT či MF DNES. Myslíš to opravdu vážně? Mě vadí oboje.Žádný sponzoři bar. revolucí prý neexistují. Možná si to opravdu myslíš, ale je to Velmi naivní a romantický názor. USA utratitli např. od roku 2004 na ukrajině 5 miliard dolarů. To netvrdím já, ani tvůj oblíbenec Putin, ale řekla to náměstkyně ministra zahraničí USA victoria Nuland. Znáš tu hodnou paní? Kdo má plnou odpovědnost za totální zničení Iráku a teď Libye? Čínani, Putin, Santa Claus? Kdo vyrobil ty statísice uprchlíků?
[83] Vložil: Tom, 22.3.2015, 20:28:15
Rejpale, kdybyste pořád netěkal od jednoho k druhému, nemusel bych sepisovat slohové práce. Do všeho zavrtáte, abyste odvedl pozornost od původního tématu, abyste k němu nemusel víc argumentovat. A já, kdybych některé věci šmahem nepřešel, abych vám odpovídal na kdejakou pitomost.
Ty vaše paragrafy... ani neumíte ocitovat původní zdroj vašeho výmyslu tn.nova.cz/clanek/ha… Samozřejmě že žádné 4 roky nedostanete. Horní hranice za výtržnictví jsou dva roky. Takže mi ještě vyprávějte o tom, kdo tady lže a píše nesmysly.
Na ostatní se mi už reagovat nechce. Jednak jsou to bohapusté urážky a jednak je vidět, jak papouškujete každou kravinu, kterou si kde přečtete a ještě k tomu špatně.
[84] Vložil: Tom, 22.3.2015, 20:50:00
Romane, ani vy nemluvíte pravdu, kauzu Edward Snowden neodstartovala žádná alternativní média, ale The Guardian - viz tady cs.wikipedia.org/wik… . Ani vy se nesnažíte svoje tvrzení opírat o fakta.
Navíc není pravda, že by ho pak senátoři a tajné služby lynčovaly. Samozřejmě ho chtěly vydat před řádný soud. Chápu, že má strach. Souhlasím s tím, že pokud tajné služby prováděly něco nekalého, měl by padnout trest. Ovšem to je právě jedině v demokracii možné. Jinde se zadostiučinění nedovolá.
"Alternativních médií" se nikdo nebojí. Spíš z nich má každý rozumný člověk legraci. Nejsou schopné nic dokázat, neumí nebo nechtějí postupovat novinářskými způsoby, aby cokoli vyšetřily nebo zanalyzovaly.
Jediný, kdo volá po cenzuře, je Veleba. Možná ruku v ruce s Babišem, a to ve vztahu k ČT, která jim oběma nějak šlape na kuří oko. Konspirační weby nikoho nezajímají.
Kosovo je zase pohádka pro rusofily a konspirátory. Víte, proč se tam tenkrát bombardovalo? Protože srbský prezident Slobodan Miloševič byl přímým strůjcem masakru v Račaku. Otázku toho, jestli Kosovo samostatné ano nebo ne vám nezodpovím, já to nevím. Tomuhle konfliktu do detailu nerozumím. Což nemá vůbec vliv na Krym. Spíše naopak, tam dochází k utlačování původního obyvatelstva až teď pod Ruskem.
Tu hodnou paní samozřejmě osobně neznám. Co těch 5 mld. znamená? Peníze se utrácí všude, USA je snad jediný stát, který na Ukrajině utrácí peníze?
Odpovědnost za zničení Iráku nese Saddám Husajn, průběh máte ozdrojovaný tady cs.wikipedia.org/wik… /> Libye začla jako občanská válka.
Uprchlíci se nevyrábějí, to byste mohl vědět.
[85] Vložil: rejpal, 23.3.2015, 06:47:01
Milý Tome.Chtělo by to něco z vlastní hlavy.Těkáte z příběhu do příběhu,opisujete čím dál větší hovadiny,a už jste projel pomalu celý svět.Velebu si snad ani nemůžete brát do pusy.Na něj nemáte.Že má pravdu,to havloidi nemají rádi.Bohužel,jste jeden z nich.Ty paragrafy jste si asi přečetl špatně vy,nebo ne do konce.Taky tam psali,že kdo hodí na amíky molotovův kokteil,může dostat až 10 roků.Jestli už to mají takto ošéfované,tak jak jsem psal,padesátá léta přez kopírák.Když jsem vydržel celý život s čistým rejstříkem,kvůli nějakým amíkům si jej nezkazím.To zvládnou jiní.Je mi to proti srsti,ale násilí,jakékoliv neschvaluji.To píšu speciálně pro Toma,aby mě zas neosočoval z něčeho,co jsem nenapsal.Navíc schvalování,je taky trestný čin,když už jsme u těch paragrafů.S Romanem samozřejmě souhlasím.To jsou fakta.
[86] Vložil: Tom, 24.3.2015, 23:19:04
Rejpale, stále platí, co jsem napsal. Zdroj těch vašich paragrafů jsem našel, jiný na Nově není. Článek jste pořádně nečetl nebo pořádně nepochopil, zkrátka lžete. Jedině snad ten Molotov - 10 let je málo, držel bych se klidně dvaceti let. A vychází to z obecné právní úpravy - trestního zákona, takže zase píšete nesmysly o nějakém ošéfování.
Veleba je bohužel poslední dobou nějaký poblázněný, slovy klasika - kdyby byl býval mlčel, mohl být považován za chytrého. Když to sám pochopil, ještě rád svůj pochybný návrh zákona stáhnul, protože uznal, že by si leda uříznul ostudu.
Roman samozřejmě pravdu nemá, protože jeho tvrzení jsem vyvrátil argumenty. Ozdrojovanými, na wikipedii jsou dohledatelné i primární zdroje.
[87] Vložil: frolo, 26.3.2015, 00:27:33
Lidi dobří, já nevím, jak může takový člověk jak Tom žít a věřit lžím USA, pokud není, čirou náhodou, tajný agent CIA :D Tome, doporučoval bych Vám, aby jste se sešel např. s někým z Libye či Ukrajiny, aby Vám řekl, jak to je a bylo. Víte já jsem člověk, který jen tak něčemu nevěří, ovšem, když si pravdu můžete ověřit, tak uvěříte.. Nevím jaké máte možnosti, já osobně mám na jak na Západní, tak i na Východní Ukrajině rodinu. Někdo z té mé rodiny toho času žil i v Libyi, takže zná to, jak to tam bylo. Zajímalo by mě, zda USA jako stát, postaví lidem nové domy, když jim ty jejich chatrče zničí nějaké tornádo nebo tak. A jestli nevíte, Putin, když vyhořely celé vesnice, tak lidem postavil na témže místě nové. Neříkám, že je ve všem dobrý, ale ve většině věcí je zlatý, kam se na něj hrabou ti zločinci z USA, EU či prokletý strašák, kterého všichni tak milují a oslavují, ten budoucí svatý Václav Havel.. (pozn. až se mi udělalo mdlo, když jsem to jeho jméno musel napsat). Slava Rossii! Pozn. Nezapomeňte jít v neděli vítat příslušníky vaší krevní skupiny!! Prokletí germánci!!
[88] Vložil: Matěj GVM, 21.4.2015, 18:35:08
Ja taky znak hruzu. Je to tatka miho spolužáka Mikese. Chudak. Dostaval za tu praci velky peníze ale život si nezaplatíš. Musime se za ne modlit a doufat o navrat. To zvladne !!!!
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist