Dnes je 16. srpna 2022, svátek má Jáchym, zítra Petra.
  • Zaplněné náměstí v neděli příjemně potěšila českými hity místní pětičlenná kapela Litrpul.
  • No nově zrekonstruovaných kurtech na Areálu zdraví se po 16 hodině uskutečnil exhibiční zápas ve volejbale mezi prvoligovým týmem TJ Sokol a týmem odchovanců.
  • Pouť v Netíně.
  • Žáci v Lavičkách se po prázdninách mohou těšit do školy s novou fasádou.
  • Slavnostní přestřižení pásky nově opravených kurtů na Areálu zdraví.

Američany kolem dálnice vítaly desítky lidí

ZPRÁVY - VELMEZOVKY - 30. 3. 2015 - komentářů 0

Americký obrněný transportér na dálnici u Velkého Meziříčí.
Americký obrněný transportér na dálnici u Velkého Meziříčí.
foto: Josef Kašpar, NovinyVM.cz




Jako rockové hvězdy si museli připadat vojáci americké armády, kteří projeli Vysočinou.


Desítky promrzlých lidí již od 10 hodiny netrpělivě vyhlíželi podél dálnice D1 průjezd americké armádní kolony. Ta zamířila v 9.30 hodin z vojenské základy ve Vyškově po D1 přes Vysočinu do Prahy.


Také u Mc Donalda u Velkého Meziříčí si nenechaly ujít průjezd desítky lidí. Kolona během cesty nabrala asi hodinové zpoždění. Dlouhé čekání se ale vyplatilo. Ve 12:04 první část kolony projela kolem mostu přes dálnici u Velkého Meziříčí. Diváci na ně radostně mávali s americkými vlajkami. Vojáci velmi vstřícně jejich nadšení opětovali. Druhá část projela ve 12:40 už za menšího zájmu diváků, protože mezi oběma kolonami se na dálnici strhla neuvěřitelná průtrž mračen a větrné poryvy. Třetí část ozbojeného konvoje nabrala velké zpoždění a musela být kvůli poruše na jednom z vozidel odstavena na 185 km u Brna. Krátkou pauzu si americký konvoj udělal na odpočívadle na 137 km u Měřína. Zde se sešly stovky lidí a média. Tam se lidé mohli s vojáky fotit, prohlédnout si do vojenská auta ze vnitř, dokonce američští vojáci půjčovali lidem zbraně (samozřejmě bez munice).


Video:

Celá fotogalerie v plném rozlišení zde

Autor: připravila redakce NovinyVM.cz

Publikoval: -kas-

Fotogalerie

dsc03181.jpg  dsc03184.jpg  dsc03189.jpg  dsc03195.jpg  img-3310.jpg  img-3317.jpg  img-3319.jpg  img-3321.jpg  img-3324.jpg  img-3326.jpg  img-3327.jpg  img-3329.jpg  img-3332.jpg  img-3335.jpg  img-3340.jpg  img-3341.jpg  img-3342.jpg  img-3344.jpg  img-3347.jpg  img-3349.jpg  img-3352.jpg  img-3353.jpg  img-3354.jpg  img-3356.jpg  img-3358.jpg  img-3359.jpg  img-3360.jpg  img-3362.jpg  img-3365.jpg  img-3366.jpg  img-3369.jpg  img-3371.jpg  img-3372.jpg  img-3376.jpg  

Čtěte také

9. 3. 2022 - Velké Meziříčí pomůže uprchlíkům z Ukrajiny

Na úterním zasedání zastupitelstva města byla schválena finanční podpora Ukrajině, zároveň starosta informoval o aktuální situaci přímo ve Velkém Meziříčí.

15. 8. 2022 - Opravené kurty Areálu zdraví už slouží tenistům a volejbalistům

V neděli 14. srpna v 10 hodin proběhlo slavnostní zahájení provozu nově opravených kurtů na Sportovní ulici v areálu Zdraví.

16. 12. 2021 - Kasino za městem nevznikne

Zastupitelé dále trvají na zákazu hazardu na území našeho města. Vyjádřili se tak v hlasování na úterním zasedání zastupitelstva.

17. 3. 2022 - Komunikace na Třebíčské se propadá

Povrch na komunikace Třebíčská je, jak to jenom říci, no prostě nic moc. Ve směru do kopce je to samá díra, v lepším případě zalepená. Ve směru z kopce to je jak...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 59.

[1] Vložil: Martin, 30.3.2015, 16:47:54
chce se mi blejt...
[2] Vložil: war, 30.3.2015, 16:51:28
Martin: Z čeho? Ze sebe? Super, že medřičáci nedělali ostudu!
[3] Vložil: cha, 30.3.2015, 17:00:03
Naštěstí průjezd konvoje NATO přes naše území nezávisí na schválení nějakými bolševickými revolucionáři. Kam jinam, než sem, se hodí arabské přísloví : "Psi štěkají, ale karavana jede dál". Naštěstí většina občanů ČR má jasno v tom, kam patříme, kdo jsou naši spojenci a kdo nepřátelé, vyhrožující kde komu na potkání jadernými zbraněmi.


[4] Vložil: Stanislav, 30.3.2015, 17:03:05
Nejhezčí je ta babka Bouďačka s americkou vlajkou na poslední fotce.
[5] Vložil: che, 30.3.2015, 17:05:57
Hnus velebnosti... Kdyby ty ovce alespoň mávali českými vlajkami. USA nás bere jen jako svou kolonii... Však uvidíte sami jak to tu bude za pár let vypadat, pokud jim furt budem takto lézt do pr*ele.
[6] Vložil: Profesor, 30.3.2015, 17:30:49
Osobně je mi ten průjezd amíků celkem jedno, ale z těch oveček u dálnice je mi docela stydno. Ty vlaječky, to už je vrchol..
[7] Vložil: občanka, 30.3.2015, 18:04:51
souhlas s profesorem. Ať si klidně projíždí. Jsme členové NATO, takže nějaké vítání nebo protesty nechápu. Dělá se z toho zbytečný cirkus.
[8] Vložil: Horák, 30.3.2015, 18:12:54
Koukám, že jedou od Brna. To znamená, že od východu. Tak že opět naši "osvoboditelé" a "ochránci", přijeli od východu. Proč nikdy něco podobného nepřijede od západu? Jinak se těm vlajkonošům divím, že se tak zesměšňují. Je to, ale jejich věc.
[9] Vložil: Roman, 30.3.2015, 18:33:54
Jedním slovem nádhera. Manifestační průvody pro naivní romantiky- mávátka od dětí až po důchodce, politici v předklonu + nádherná hesla o míru a lidských právech.Jen se Velký bratr naší země změnil ze SSSR na USA. Hujerismus a pokrytectví zůstává.
[10] Vložil: Petra , 30.3.2015, 18:37:28
Bylo to dost dobrý !!
[11] Vložil: zn.W, 30.3.2015, 19:22:37
Romane vylítne plyn potom bude pozdě neříkej je mě že to zavinili američané je mě špatně od žaludku.
[12] Vložil: Diskutér, 30.3.2015, 19:55:00
Jasně, ať přijedou zase Rusáci. Volby vyhrajou komunisti. Živnostníky a podnikatele pošleme do dolů, všechno znárodníme a budeme mít všichni ho**no. Lidi proberte se!!!
[13] Vložil: Roman, 30.3.2015, 20:12:22
ad12) Proč by k nám Rusáci jezdili? Co by z toho měli? Nežer tolik tu primitivní mediální propagandu. Pravda je taková, že USA a Rusku je naše země totálně ukradená (i když to neříkají). Mě vadí to, že naši političtí představitelé se vždy v každé době před někým klaněli a pořád klaní. Teď USA a EU (Bruselu), předtím SSSR, ještě předtím Němcům a Rakušákům. Je tohle snad naše národní povaha? Pořád provozují rektální alpinismus.
[14] Vložil: arbitr2, 30.3.2015, 20:33:06
Cirkus...
[15] Vložil: k, 30.3.2015, 20:42:23
Právě jsem četl plakát : Vítám tě americká armádo, v hlavě mám nas....
[16] Vložil: občanka, 30.3.2015, 21:16:16
Romane - řeknu ti novinku - v Rusku už komunismus dávno není. Tam je hodně tvrdý kapitalismus. To by se ti asi líbilo....
[17] Vložil: mat, 30.3.2015, 21:25:47
Všem Putinům,na východě ukrajiny máte místa dost,pokud vám to bude málo můžete zkusit KLDR,
[18] Vložil: Roman, 30.3.2015, 21:35:02
AD 16) SSSR už 25 neexistuje. Komunismus, plánování + další ptákoviny nevolených bruselských úředníků(homesexuální agenda + přistěhovalci z 3 zemí) se usídlil u nás v EU. Vy to nevídíte? V Rusku (a taky v třeba číně)je mnohem větší kapitalismus než u nás, ale co to má společného s dnešní komedíí? Je opravdu komické, když americké vojáky tady chtějí za každou cenu umělci typu(Pilarová, Filipovská Svěrák), kteří se před rokem 89 klaněli špičkám KSČ a rovněž podepsali antichartu.
[19] Vložil: ww, 30.3.2015, 22:06:17
Nebylo by vhodnější, aby na konvoji byly místo anerických vlajky NATO? Přece počet členských zemí v alianci je 26! Těm mávajícím občanům - máme přece svoji krásnou vlajku!
[20] Vložil: Pavel, 30.3.2015, 22:50:32
Příspěvek 1,5,8,9,18: V Rusku je místa dost a čekají na Vás s otevřenou náručí. Nadávat umí každý, ale maximálně za anonymem doma v teplákách u televize. Až za pár let budou arabáči jebat vaše děti a manželkám řezat hlavy, tak kde budou ti Vaši rusáci? Ti Vám na pomoc rozhodně nepřijdou.
[21] Vložil: občanka, 30.3.2015, 23:06:57
Romane, já se moc omlouvám, můj příspěvek č. 16 patřil Diskutérovi a jeho příspěvku o rusech a komunistech.
[22] Vložil: Roman, 30.3.2015, 23:14:58
Pavle, Pavle, Žádní Rusové nepřijedou.Výkřiky o tom, že se zastaví až ve Varech nebo až v Německu jsou tak směšné, že ani nestojí za komentář.Přestaň věřit bludům, kterým tě krmí ČT a spol. A ti Arabové? Čí vinou utíkají lidé (statisíce) z Iráku, Libye, Sýrie do EU? Kdo rozvrátil a zničil ty Státy na desítky let dopředu? Čí vinou na blízkem východě od roku 2003 zemřelo více než milion lidí - civlistů? Kdo to byl Putin, Čína, Santa claus? Za celej tenhle hnus nese zodpovědnost zahraniční politika USA.
[23] Vložil: Martin K., 31.3.2015, 00:34:27
Proč z toho hned děláte řiťolezectví... prostě někomu fandím, nebo chci vyjádřit díky, tak zamávám jeho vlajkou. Ještě to neznamená, že tu někdo prosazuje slepou poslušnost vůči jinému státu. Je to jen symbol, ale díky těm kdo vlajku sehnali - vyjádřili i moje pocity.

[22] Romane ty odhady jsou coby kdyby, odhadovaná úmrtí v důsledku zhoršené zdravotní péče apod... řekněte mi, kolik lidí by umřelo v důsledku vlády Talibánu a Saddáma Husajna za 12 let.

[18] Zrovna u fotek z dálnic na Vysočině chcete odvádět pozornost na Pilarovou, Svěráka, antichartu apod.? Nikoho z nich jsem tam neviděl...

[9] Můžeme si bez problémů vybrat, jakou vlajkou budem mávat. A to je právě super!
[24] Vložil: Roman, 31.3.2015, 01:14:29
Ad 23) Já chci mít dobré vztahy s USA i Ruskem. Odmítám jednostrannou propagandu médií, že na jedné straně je neposkrvněné dobro, které máme za všech okolností podporovat a na straně druhé čiré zlo. To je lež. Nechci žádnou konfrontaci (vojenskou i ekonomickou), žádné zbrojení, žádné vojenské základny. Martine přesné počty neví nikdo. Odhad - Sýrie tam je odhad nejpřesnější(220 až 250 tisíc lidí), Irák tam jich je mnohem více než v Sýrii (tam už to přestali počítat - spodní hranice 500 tisíc a horní 1,5 milionu) + Libye + Jemen.Za Husajna a Kaddafiho samozřejmě taky umírali lidé, ale jde o to, že jich je x krát víc než tehdy a proto lidé z těch zemí utíkají, což dříve prostě nebylo. Je v našem zájmu přijímat uprchlíky Muslimy? Zcela určitě ne.
[25] Vložil: Vlasák, 31.3.2015, 04:32:42
18. Romane, mimo téma, v Rusku je kapitalismus ale ne demokracie. Tvrdší než u nás, někdo mu říká oligarchní nebo mafiánský. My se mu taky pomalu přibližujeme, zejména díky naší rádoby pravici, jen té demokracie máme zatím víc.
[26] Vložil: jako, 31.3.2015, 07:31:45
Kdyby jsme nebyli v Nato tak s největší pravděpodobností by ten zevl z kremlu osvobozoval slováky v neoznačených uniformách
[27] Vložil: jitus, 31.3.2015, 11:04:17
Prosím, Ti co drželi US vlajky, byli to alespoň místní občané a nebo neznámí civilové z Prahy???? Já tam nebyl jen se zajímám díky :-) .
[28] Vložil: michal, 31.3.2015, 11:27:32
Jednu držel klement a druhou filip z jedný nejmenovaný strany,kterejm tady padesát let nevadili socky z ruska
[29] Vložil: Martin K., 31.3.2015, 19:57:27
[24] Romane bohužel, současný ruský režim z našeho pohledu _JE_ZLÝ_. Neuznává takové základní hodnoty jako je svoboda jednotlivce, ochrana menšin, hledání jakés takés pravdy nebo všeobecná prosperita.

"Jednotlivec musí poslouchat stát. Gayové jsou méněcenní. Přímá lež je OK, když slouží ruské věci. Naši lidé budou živořit a třeba i hladovět, abychom porazili zlý, zkažený západ."

Příkladů různých lží, útisků a restrikcí jsou mraky - a nejsou to žádné excesy, ale důsledek naprosto zvráceného hodnotového systému.
[30] Vložil: Roman, 31.3.2015, 21:25:07
Ad29) Martine ta poslední věta je výborná.Pod to bych se okamžitě podepsal. Pouze si myslím, že zvrácený hodnotový systém tady u nás zavádí Evropská Unie - zcela pošahaná multi-politika s přistěhovalci, všemožné kvóty, pozitivní diskriminace, gay a lesbiská agenda (adopce dětí, manželství).Tohleto pro mě nejsou pozitivní hodnoty a nikdy nebudou. Prosazovat to může buď někdo jen z blbosti nebo za cizí peníze. Rusko jde přesně opačným (tradičním) směrem. Který koncept je lepší se teprve uvidí. Na hodnocení je brzo.
[31] Vložil: Martin K., 1.4.2015, 02:30:49
[30] Pominu, že Evropská unie nám zmíněné věci nenařizuje. Přistěhovaleckou politiku máme i nadále jednu z nejpřísnějších v Evropě, do rodinného práva EU zasahuje minimálně, kvóty na pohlaví ve vedení akciovek - ano, na to už je možná nějaká směrnice, jejíž důsledky se mi taky nelíbí.

Všechno jsou to důležité věci, o kterých musíme diskutovat. Jak daleko je rozumné ve "svobodách" jít, co je ještě OK, a kde už "EU-pokrok" škodí.

Ale stavět stát na opačných hodnotách a jít směrem k potlačování jednotlivců ve prospěch celku? Nezlobte se, ale to nemusíme čekat na nějaké vyhodnocení, to už je vyzkoušené. Podobné systémy nepřináší žádnou extra prosperitu, zato spousty nešťastných a mrtvých lidí.

Náš EU-systém má svoje slabiny a je v pořádku bránit se některým novotám, ale základ je dobrý. Kvalitu života nám stále může závidět většina světa, včetně běžných Rusů.
[32] Vložil: Vlasák, 1.4.2015, 04:21:53
Hele Romane, jedna věc. Není úžasné, že u nás můžeme veřejně vystoupit, uspořádat demonstraci, takhle diskutovat, kritizovat EU, USA? Myslíš, že je možné tohle v dnešním Rusku? Jaký tam má prostor opozice? Jestli umíš rusky a máš možnost kouknout na ruské zprávy tak to udělej, možná ti to připomene léta dávno minulá a taky pěkně paranoidní....
[33] Vložil: max, 1.4.2015, 07:48:38
Vlasák: to je ale pravda Romane..............
[34] Vložil: Roman, 1.4.2015, 13:11:33
Ad30) Tak s tou prní větou by se dalo hodně polemizovat Martine. Všimni si, že když naši poslanci schvalují nějakou blbinu, ak stále častěji slyším argument - musíme to přijmout, chce to EU. Ví snad bruselksý uředník lépe, než obyvatelé čr co je pro ně nejlepší? Já o tom pochybuji - salámová metoda - směrnice jsou jen začátek. Za 2 roky může být mnoho věcí jinak. Rusové si tkzv. západní hodnoty a systém fungovaní státu užili v 90 letech za Borise Jelcina. Výsledkem byl totální celospolečenský rozvrat a neuvěřitelné rozkrádání národní bohatství (chodorkovskij a spol). Putin tenhle směr odmítl a začal dělat alternativní domácí i zahraniční politiku (pro nás někdy dobrou, někdy nedobrou). S jeho práci je dlouhodobě spokojeno 60 až 80% obyvatel ruské federace - Obama má 30,Holland 15% domáci podpory. Samozřejmě těch 10 až 20 % opozice existuje, ale její problém je, že naprosto neschopná. Jediné na čem se shodnou, je že nechcou putina a to je dost málo na nějaký úspěch ve volbách.
[35] Vložil: Roman, 1.4.2015, 13:25:47
Ad) Pane Vlasák a vy jste si nevšiml, že v Rusku byly demonstrace? Problémem ruské opozice je její totální neschopnost, nejednost a naprostý nedostatek zajímavých lídrů. Samozřejmě u nás se to ukazovalo v čt - cca 30 000 lidí.Problémem je, že samotná Moskva má 12 milonů obyvatel. Kolik je to procent? O Návrat do 90 let není v Rusku zájem. Dávno minulá doba se dere do popředí i u nás - v ČT vy to nevidíte? Příkladů se dá uvést milion - cenzura prezidenta, úmyslná sabotáž 28. řijna, nevyvážené zpravodajství a pozvaných hostů - pozvou se 3 hosté a všichni říkají zhruba to stejné, prostor pro jiný názor nebyl dán - Příklad Pořad FOKUS Václava Moravce - téma Imigrace. Podívejte se, jak vypá veřejnoprávnost v praxi - jak funguje autocenzura.
[36] Vložil: Vlasta, 1.4.2015, 14:27:39
Roman: Jaké demonstrace, protiputinovské? Třeba proti bezprecedentnímu zabrání Krymu? V poslední době, kdy? ČT je jeden kanál, na výběr máte kupu dalších a jiných alternativních zdrojů, je taková možnost v Rusku? Jinak vy jste taky dost manipulátor, 60 - 80%, to je dost velký rozptyl, to je skoro všichni nebo jen půlka. Vy píšete "ví snad úředník EU co je pro obyvatele ČR nejlepší". A Putin to ví? Co je nejlepší pro obyvatele Krymu nebo východní Ukrajiny? Ale ukončil bych to, stejně to nikam nepovede, za mě ale prostě lepší Američan než Rus i když si ve spoustě věcí můžou ruce podat.
[37] Vložil: Roman, 1.4.2015, 14:49:40
Obyvatelé Krymu provedli právo na sebeurčení.Chtěli se distancovat od Současného Kyjeva a Majdanu. V jejich pozici by pro hlasoval téměř každý. Pokud bylo v pořádku Kosovo je v pořádku i Krym. Pokrytectví a Pokrytce nesnáším. Ta oblast je historicky silně naladěna prorusky. Kdo tvrdí, že to tak není vědomě lže. Proč současná ukr. vláda, která se dostala k moci násilím místo jednání s nespokojenými obyvateli východní ukrajiny začala ty oblasti okamžitě ostřelovat z těžkých zbraní? Není to válečný zločin? Vlasto vy si opravdu myslíte, že v Rusku nejsou alternativní weby? samozřejmě, že ano. Internet je totiž jediné svobodné médium. Navíc tam mají tkzv. svobodnou evropu. Co má proboha ve vašich očích společného brus. úředník s Putinem? Napsal jsem, že to co se děje v nějaké zemi si mají rozhodovat přímo ti obyvatelé a ne nějaký nevolený úředník, který o té zemi často ani nic neví. To je ta podstata věci. Já na rozdíl od Vás nejsem Američan ani Rus z větší či menší části. Jsem pouze celý Čech.
[38] Vložil: Vlasák, 1.4.2015, 15:32:34
Roman: Naposledy, protože opravdu překrucujete. Takže až např. ve Francii nebo v Německu bude 70% obyvatel alžírského nebo tureckého původu, jakože už se tomu přibližují, a budou chtít se připojit ke své mateřské zemi, tak na to mají prostě právo, aby je domovské země anektovaly (naštěstí nemají arzenál Ruska)? Zvrácené (stejně jako rovnat Kosovo a Krym). A koho že ukr.vláda začala ostřelovat, nespokojené obyvatele? K smíchu. Těm je jedno kdo jim vládne,chcou hlavně žít v klidu a přežít. Vždyť sám jinde píšete, že jde o mocenský boj, tak co tu plete obyvatele. Nebo věříte že tam s ukr.armádou bojují sedláci a horníci. To jste se asi dočetl na těch alternativních webech, že. A ta narážka "proboha brus.úředník vs Putin".Takže když to vezmu vašimi slovy, podle vás, co je Putinovi do toho, co se děje na Ukrajině, stejně jako Bruselu do nás, NATO do ....., nebo ne? Nebo je tady někdo rovný a někdo rovnější??? Protiřečení, ne.
[39] Vložil: Vlasák, 1.4.2015, 15:36:27
Roman. Na něco jsem ještě zapomněl, to vaše "ta oblast je historicky naladěna prorusky" je opravdu kouzelná. Skutečně vážný důvod k porušení mezinárodního práva. To snad nemyslíte vážně....
[40] Vložil: Roman, 1.4.2015, 15:57:36
Ad39, Pane Vlasák, Je to to samozřejmě porušení mezinárodního práva. Kde jsem psal, že není? Umíte číst? Mezinárodní právo však funguje pouze v případech, kdy ho budou dodržovat VŠICHNI BEZ VYJIMKY. Pokud USA si z mezi. právem vytřeli zadek při bombardování jugoslávie, při útoku a okupaci Iráku atd. proč ho mělo dodržovat Rusko? Jsou si všichni opravdu rovní nebo jsou někteří rovnější? Odpovězte mi na to. Systém, který obhajujete zní - USA mohou dělat všechno, ostatní státy a především Rusko na to nárok nemají. Myslíte to vážně? Takhle to opravdu chcete? Já chci, aby pravidla dodžovali všichni.
[41] Vložil: Roman, 1.4.2015, 16:13:38
Srovnávat Kosovo a Krym je zcela na místě, protože jde o odtržení části území od suveréního státu. Pokud byste napsal neuznávám ani Kosovo a ani Krym. Tak to beru.Naprosto. Krym neuznávám a kosovo uznávat je jen čiré pokrytectví. Nic víc. Ukrajinská armáda tím ostřelováním zabila 2 až 3 tisíce civilistů. To jsou fakta. Ne konspirační teorie. Kdo ty lidi zabil? A co upálení 100 lidí zaživa v Oděse? To je drobnost? Dodnes nikdo nebyl potrestán. Podle všeho ani nebude. Budete taky psát, v souladu s mediální ukrajinskou propagandou, že ti lidé v podstatě uhořeli vlastní chybou? Vy to schvalujete? Jediná pravda co jste napsal je že ti lidé (z Doněcka) chtějí žít v klidu a přežít. Čí strana má zájem konflikt neustále eskalovat? Každý si může odpovědět sám. A co je Putinovi do toho? Obyvatelstvo východní ukrajiny je ruskojazyčné. Pořád to nechápete?
[42] Vložil: Vlasák, 1.4.2015, 16:36:09
Roman:Teď jste mně teda šokoval. Čí že strana má zájem konflikt neustále eskalovat? Já si myslím že (pro)ruská. A že je obyvatelstvo ruskojazyčné, a jako co? Je to suverénní stát, takže se tam Putin nemá co míchat. Kde berete tu jistotu, kdo může za tu Oděsu nebo smrt 2-3 tisíc civilistů, jak píšete? Ostřelovaní separatisty nic? Jako nezlobte se, ale já tohle vůbec nechápu, to máte pravdu. Pokud jste tam nebyl, tak jsou tohle taky všechno konspirace, nebo mi dejte odkaz na důkazy. Nejste ten placený Putinův troll?
[43] Vložil: Roman, 1.4.2015, 16:57:09
Pane Vlasák, Jste ubohost sama. Každý kdo s Vámi nesouhlasí je okamžitě placený agent? To nemůžete myslet ani na vteřinu vážně. Nežerte tolik tu mediální propagandu českých médií, která jsou vlastněna cizinci nebo domácími oligarchy. Jde o to jací lidé uhořeli. Byli to lidé, kteří protestovali proti současné ukrajinské vládě. Naopak lidé, kteří ji bránili začali po oponentech házet kameny a zápalné lahve. Mnoho necenzurovaných videí je na liveleak.com, tam vidíte i mrtvoly (nejen civilistů), doněcké letiště odkud stříleli ukra. armáda těžkými zbraněni na celý Doněck a další věci, které se u nás nevysílají, protože by nepodporovali žádoucí mediální obraz. Zájem eskakovat konflikt má samozřejmě současné ukrajinské vedení, protože se jí to hodí do krámu a pak usa proti tomu stojí Rusko, Německo a Francie. Taková je pravda.Pokud by Slováci pořádali podobné hony na čechy, kteří žijí na Slovensku z vaší argumentace vyplývá, že česká vláda s tím neměla nic dělat, protože je to součásti jiného státu do kterého se nesmí míchat.
[44] Vložil: Vlasák, 1.4.2015, 18:13:34
Roman: Ubohost sama? Pokud ano, tak vy jste to samé. Protože ty vaše "argumenty" jste si jenom načetl tam, kde vám to váš názor dovolí a jak se vám to hodí, jiný názor neuznáte. Pokud jste si všiml, já nikdy nepsal kdo je viníkem, protože to nevím a pokud sleduji média, tak to vlastně neví nikdo, neboť to samozřejmě jedna strana háže na druhou. Vlastně někdo to ví, vy, na základě "necenzurovaných" videí. Vaše samozřejmost mně fascinuje, opravdu, takové informace jako vy přece nemůže mít nikdo kromě přímo zainteresovaných stran. Nebo ten, kdo má ten svůj názor přípustný za jediný možný a ten je zase podle vás ubohý. Takže budete nejspíš ubohý jako já. Pokud by Slováci naháněli Čechy taky by jsme tam nejspíš hned nevpadli, ale řešili to jinak a pokud by jsme tam vpadli, tak určitě otevřeně a pod regulérní záminkou. Putin jenom zkouší, co si může dovolit. Kdyby měl pádné argumenty a důkazy, tak se na nikoho neohlíží a udělá si tam "pořádek" jako třeba v Čečensku. Jinak, vy si to možná neuvědomujete, ale těmi svými převzatými výplody v podstatě nahráváte tomu, že si člověk řekne, že Putin je fakt magor. To vaše historicky naladěno, ruskojazyčné atd, v podstatě omlouvá i takového Hitlera. A k té vaší rovnosti, USA jsem nikde neobhajoval, ale pokud jsem si všim tak ten Irák, Jugoslávie a další se nestaly x-tou zemí Unie po vpádu americké armády, ale Rusko vyloženě kolonizuje státy kolem. Tohle je prostě jiná rovina a třeba pro nás mnohem závažnější a nebezpečnější než jestli USA napadnou Írán nebo sesadí Asada v Sýrii. Bohužel. A o to mě jde.
[45] Vložil: Roman, 1.4.2015, 18:42:29
Vlasák - Vy jste psal o mez. právu. A to bylo porušeno (opakovaně) jak v Jugoslávii ale i Iráku. Je trapně pokrytecké, když USA kritizují Rusko za nedodržování mezinárodního práva. Vy to děláte taky a navíc to i obhajujete.Vaše argumentace o vých. Ukrajině je přímo komická - lidé z Doněcka si ničí vlastní školy, nemocnice či bytové domy, prostě asi proto že se jim už nelíbí a tak z nich radši udělají ruiny.Armáda vyslaná z Kyjeva to určitě nedělá.Aha takže USA sesadí sekulárního prezidenta Asada a nasadí v Sýrii na vládnutí koho? IS, Al Nusra či jiné teroristy? Na tyhle blázny co pořád volájí allach akbar se jinak než silou nedá jít.
[46] Vložil: občanka, 1.4.2015, 19:03:33
Mně by zajímalo, jak tu navrátivší se cirkusovou kolonu přivítali "doma" v Německu.....
[47] Vložil: Vlasák, 1.4.2015, 19:09:26
Roman: Proč píšete pořád USA, v Jugoslávii i Iráku to bylo snad širší společenství zemí. A pokud nevidíte rozdíly mezi Ukrajinou a Jugoslávií, Irákem, tak začínám pochybovat o vašem zdravém rozumu. Komická je spíš vaše představa konfliktu na Ukrajině. Jací lidé z Doněcka? Ti sedí po sklepích. Co pak nevidíte, že tímhle způsobem válku s pravidelnou, vycvičenou ukrajinskou armádu nemohou vést žádní sedláci z Doněcka, ale dobře vycvičení žoldáci s bojovými zkušenostmi, kdoví odkud(?). A s nejmodernějším čirou náhodou ruskou, vojenskou technikou. Tohle není žádná partyzánská válka nespokojených obyvatel proti vládním jednotkám, proboha. Separatisti ostřelují co? Ukrajinské vojáky uprostřed zoraného pole? Ti na města v rukou ukrajinské vlády nestřílí a neničí je? I když zase vaším pohledem, oni jsou v právu, že. Tohle fakt nemá cenu. Ale jak už jsem psal, vaše samozřejmost a jistota je obdivuhodná, žádná obezřetnost, pochybnosti nepřipouštíte, prostě je to tak, jak si myslíte. Jen mi tak nějak chybí ty podklady pro vaše závěry, nevěřím že by se v dnešní otevřené době někde neobjevily. Nevěřím v nějaké "spiknutí" proti Rusku, takže pro mě ten kdo začal chrastit zbraněmi, vyhrožovat a obelhávat celý svět v případě ukrajinského konfliktu je Putin.
[48] Vložil: Roman, 1.4.2015, 20:18:29
Je naprosto jedno kolik zemí se té podaření akce proti Srbsku v roce 1999 účastnilo, protože šlo o věc, která nebyla schválena radou bezpečnosti OSN - byla tedy nezákonná a v rozporu s mezinár. právem. Žoldáci či dobrovolníci bojují na obou stranách konfliktu. Ukrajinští oligarchové mají navíc své vlastní armády. No nebylo by to krásné, kdyby takový Babiš měl vlastní několík. tisícovou armádu, která by chránila jeho vlastní zájmy? Zbraně jsou dodávany jak z Ruska tak z Evropy či USA.Rozdíl není. Přesné počty neví nikdo. Navíc Neznáte vůbec fakta pane Vlasák - doněcké letiště bylo totiž hlavním místem odkud armáda vysláná Kyjevem mírumilovně bombardovala kazetou municí ulice milionového Doněcku. Vy tohle podporujete? Já ne a nikdy nebudu. Samotný ukra. premiér se sám chlubil jaké neporazitelné cyborgy tam mají a jak těm ukrajinským moskalům dají za vyučenou. Zabíjet civilisty jim šlo velmi dobře dokud nebyli chyceni. Pak brečeli jako malé holky, že to vlastně tak nemysleli. Většina civilistů navíc utekla do Ruska a ne na Ukrajinu jak by se dalo čekat.
[49] Vložil: Vlasák, 1.4.2015, 21:10:06
Roman: Já fakta neznám, ale vy si je rovnou vymýšlíte a smýšlíte, ne? Jak se to vám hodí. Použití kazetové munice na sebe házejí obě strany, vy samozřejmě věříte té svojí. Tohle nikam nevede. Uvidíme v budoucnu.
[50] Vložil: Roman, 1.4.2015, 21:30:41
Ano, zcela určitě máte pravdu, doněčtí bombardují své vlastní občany kazetovou municí, která obsahuje mimo jiné i uran. Armáda vyslaná Kyjevem to nemá motivaci dělat. Respuktiji Váš názor. Hold každý jsme jiný. S poslední větou beze zbytku souhlasím. Uvidíme v budoucnu.
[51] Vložil: M.Klement, 2.4.2015, 04:53:36
K debatě Vlasák-Roman. Jen několik faktů. Jedna strana má své základny po celém světě a snaží se dostat neustále blíž k hranicím té druhé, která má pouze tři vojenské základny mimo své dnešní území. Pro svůj záměr obklíčení chtěla využít i námořní základnu na Krymu, kčemuž potřebovala dostat Ukrajinu pod svůj vliv. To nešlo, pokud tam byl spíše proruský prezident. Proto následoval Majdan.
Pro srovnání-Tato strana vyváží svůj pohled na demokracii zásadně za použití zbraní a obrovských ztrát na životech civilního obyvatelstva. Ta druhá získala zpět své bývalé území mírovou cestou, za pomoci referenda místních obyvatel. Kruci, musel bych být opravdu bezmozek, kdybych nevěděl, koho nazvat agresorem!
[52] Vložil: Petr, 2.4.2015, 08:12:47
tato diskuze je spíš Vlasák- Roman??????????????????????
[53] Vložil: Lenin, 2.4.2015, 18:14:52
Klemente až tady budou projíždět ivani tak těch lidí tam bede desetkrát tolik ale budou po nich házet kameny,ale ty to prostě nepochopíš ty Voloďo!!!!!TVl,rusáci platí pozůstalým aby mlčeli ,že jejich kluci zůstali na ukrajině mrtví,ty vosle,až ti nechaj chcípnout syna v nějaký jaderný ponorce tak budeš pořád rudej?Si přečti ty jejich slavný dějiny,jen samá lež,revoluce,Stalin co nechal vychcípat miliony lidí atd atd atd,chcípněty vy všichni zajebaní komouši
[54] Vložil: tv, 2.4.2015, 21:43:01
Klemente, Američani maj základny i v zemích kam demokracii nevyvezli podle tvýho výkladu. Rusové je nemaj nejspíš proto, že s nima nechce nikdo mít nic společnýho, maximálně tak Severní Korea nebo Írán. Ale chyba je samože ve zbytku světa. A bylo prvně referendum na Krymu nebo ruská armáda nebo jak?
[55] Vložil: katjusa, 2.4.2015, 21:56:45
Že zrovna Rusofilové kritizují ukrajinskou vládu jak vede boj se separatisty na vlastním území. Rusáci se sami chovali v Čečně jak hovada.
[56] Vložil: daja, 3.4.2015, 08:28:15
Ty vole Klemente, tak Rusko pošle armádu na Krym na základě toho že nějaký pomatenec vyvěsí na hradě ruskou vlajku, potom je teprve referendum, ale vše je mírovou cestou, křištálově čisté. Stejně jako Sudety v 30.letech.
[57] Vložil: Tom, 3.4.2015, 10:42:03
Víc takových konvojů. Osobně bych byl i pro vytvoření nějaké základny USA u nás. A není to legrace, myslím to vážně.
[58] Vložil: stop základnám, 4.4.2015, 09:43:32
Tak si ji nech postavit na svojí zahrádce,pokud nějakou máš.A můžeš jim velet,pokud jsi byl na vojně.Další možnost,na to velení si vezmi nějakého komedianta.
[59] Vložil: Lex, 17.6.2016, 05:02:47
Nedávno jsem ty kašpary potkal v Měříně hrdě se jim dnes jezdí se zvednutou bradou na ovládaném území.Za pomoci a vítání zmanipulovaným bezmozků a prospěchářů.Krásnější bude až ty sv....zku..... budou utíkat s pos.... trenkama zpět na západ a jejich nafouklé mrtvoli se budou válet po strouhách.To je jediný pohled na Americkou armádu který snesu
Diskuse uzavřena.

Facebook Twitter INSTAGRAM Youtube
Nejnovější Nejdiskutovanější Nejčtenější

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Prodávejte on-line na kvalitním a responzivním e-shopu.

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

CHYTKA s.r.o. - Přijmeme MONTÁŽNÍ DĚLNÍKY
TOPlist