MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 23. září 2023, svátek má Berta, zítra Jaromír.
  • Na náměstí se stala dopravní nehoda 2 osobních vozidel.
  • Prostranství u městské synagogy je stále vylepšováno.
  • Studenti a žáci místních škol v pátek dopoledne ve velkém sále Jupiter clubu viděli úspěšné představení místních ochotníků ŠNB Zkrocení zlé ženy. Repríza pro veřejnost bude zítra v sobotu 23.9. ve 20 hodin taktéž v Jupiter clubu.
  • Čekárna vlakové zastávky na Družstevní ulici byla "vyzdobena".
  • Díry na Družstevní ulici úspěšně zalepeny. Celá rozpraskaná silnice i chodníky by si zasloužily větší rekonstrukci.
  • V neděli odpoledne se uskuteční dračí létání s Dózou na Fajtově kopci.

Noviny jsou mrtvé, ať žijí noviny

- - 1. 4. 2015 - komentářů  0
Novinový stánek připomíná, že je Apríla.
Novinový stánek připomíná, že je Apríla.

Zdá se to jako aprílový žert, ale opak je pravdou. Přesně týden od vydání posledního čísla týdeníku Velkomeziříčsko jeho bývalá šéfredaktorka Iva Horká se svým synem Alešem rozjela prodej nového týdeníku s názvem Medřičské listy.


Prodává se od středy na stáncích po celém městě. Stojí 13 Kč. Jeho první číslo má 8 stran. Jeho vydavatem je Aleš Horký. Má podtitul nezávislé noviny pro obyvatele regionu Velkomeziříčska. Podle tiráže pokračuje v tradici z roku 1919 a nahrazuje týdeník Velkomeziříčsko zrušený 25. 3. 2015. Noviny vycházejí pro oblast Velkomeziříčska, Velkobítešska, Měřínska, Křižanovska a Tasovska. Šéfredaktorkou je Ing. Ivana Horká.

 

Vizuálně noviny velmi připomínají zrušený týdeník. Mají stejný formát, sazbu a papír, na který jsou vytištěné.

 

Zbylé redaktorky Velkomeziříčska pokračují

 

Apríl není ani to, že zbylé dvě redaktorky ve svých funkcích nekončí. Dnes byly viděny před svou kanceláří a nadále navštěvují akce ve městě. Žádné slibované výběrové řízení, které mělo transparentně proběhnout a přinést nový svěží vítr do vydávání novin, zřejmě neproběhne. Obě redaktorky tak nadále pracují v Jupiter clubu, kde připravují nový měsíční městský zpravodaj.

 

Bohužel i takové věci se v našem městě dějí.


Autor: připravila redakce NovinyVM.cz

Publikoval: -kas-

Čtěte také

24. 2. 2023 - Pomozte vytvořit nejdelší řetěz z vajec různých druhů na jarní výstavu v Jupiter clubu

Pomozte vytvořit nejdelší řetěz z vajec různých druhů na jarní výstavu v Jupiter clubu
Velkomeziříčská organizace ČSŽ se ve spolupráci s Jupiter clubem chystá pořádat ve dnech 27.-29. března 2023 tradiční velikonoční výstavu.

2. 2. 2023 - Odpoledne otevřených dveří dalo nahlédnout do učeben gymnázia

Odpoledne otevřených dveří dalo nahlédnout do učeben gymnázia
Ve středu 1. února se v prostorách velkomeziříčského gymnázia odehrálo Odpoledne otevřených dveří a při té příležitosti bylo možno nahlédnout do všech učeben s doprovodným programem.

1. 2. 2023 - Zástupci obcí a kraje společně podepsaly memorandum o hlubinném úložišti jaderného odpadu

Zástupci obcí a kraje společně podepsaly memorandum o hlubinném úložišti jaderného odpadu
Devatenáct podpisů pod společným memorandem Kraje Vysočina a obcí o společném postupu při jednání o otázce potenciálního hlubinného úložiště jaderného odpadu.

8. 8. 2023 - Na Domě zdraví končí ambulance praktické lékařky

Na Domě zdraví končí ambulance praktické lékařky
Dům zdraví oznamuje, že provoz ambulance praktické lékařky MUDr. Petry Urbánkové bude ukončen k 31.8.2023.


Komentáře ke článku

Počet komentářů 88.

[1] Vložil: Tonda, 1.4.2015, 10:22:09
Nevím, proč je tam výraz "bohužel". Každému snad bylo jasné, že šlo o to odrovnat Horkou.
A pokud bude ten její plátek pokračovat v systému, který zavedla, tedy překrucování zaslaných článků apod. Tak se jí to na podnikání rychle odrazí.
Ale nakonec co? Něco bude vydávat Horká, něco město a doufám, že PEŠEK také nebude jen kecat a k vydávání se přidá, takže bychom brzy mohli mít 3 věci.
[2] Vložil: čtenář, 1.4.2015, 10:59:39
Nové noviny vzor Horká 02 : typický lidovecký plátek, nuda nuda, šeď, šeď. Doporučení: ušetřete 13 korun :-) . Většinou informace z webu města nebo fotbalistů, případně opsány noviny.vm
[3] Vložil: ToMo , 1.4.2015, 11:17:20
Myslím že panu starostovi Necidovi se plán s angažmá Martakidyse na radnici jako šéfem nového mediálního oddělení pro něj a jeho kamarády asi podaří, ať bude výběrko nebo nebude. Alespoň je záruka, že zde budeme mít nějaké čtivo, které si " dovolí" napsat názor druhé strany. Celkem jsem smutný, jakým způsobem může starosta města s šéfem JUPITER klubu panem Dufkem takto samostatně rozhodovat. Myslím, že takový mandát jim nikdo nedal. Přeji novému týdeníku co nejvíce objektivity a čtenářů.
[4] Vložil: Tonda, 1.4.2015, 11:25:27
ad [3] – čekat objektivitu u Horké? To měl být asi pokus o apríl?
[5] Vložil: Ender, 1.4.2015, 11:50:21
Na paní Horkou můžeme mít názory rozdílné, ale teď to vypadá, že noviny bude vydávat za své peníze bez dotací města. Tudíž chválím odvahu a je jen na ní, jestli se dokáže uživit. Přeji ji, aby to dokázala, protože nezávislý hlas na radnici už z principu nemůže být na škodu.
[6] Vložil: čtenář, 1.4.2015, 12:00:30
Jaké pak bez dotací ??? Máme tu přece politickou stranu, která je navázána na organizaci, která od státu dostává právě miliardy darem. Tam se peníze najdou, budou-li Horké listy držet tu správnou boží linii. Podívejte jen na dnešní titulní stránku.
[7] Vložil: Tonda, 1.4.2015, 12:16:03
ad [6] - To je samozřejmě totální blbost.
[8] Vložil: ToMo , 1.4.2015, 12:57:20
Myslím, že je na každém, zda si bude číst za 13 Kč nové Meziříčsko nebo zadarmo dostávat z městských peněz masáž z nového mediálního oddělení na radnici zn. Martakidis. Naštěstí žijeme v demokracii a každý si může dělat co chce a říkat co chce.
[9] Vložil: Radek, 1.4.2015, 13:25:37
Nechápu jak může na titulku napsat NEZÁVISLÉ NOVINY, když je zaangažovaná v politické straně?
[10] Vložil: Tonda, 1.4.2015, 16:36:36
ad [9] – No, napsat může cokoli. Ovšem i kdyby nebyla angažovaná v žádné straně, tak bude vždycky závislá na tom, co jí tam lidé zadarmo pošlou (mezi to patří i výše kritizované příspěvky z fary), na inzerátech a na tom, co opíše právě z tohoto serveru. Pokud by tyto zdroje neměla, tak by výsledek asi byl jeden list A4.
[11] Vložil: Hana, 1.4.2015, 16:38:50
Nějaké noviny jsou mi víte kde ... ale za tohle paní Horké fandím. Fandím ji z toho důvodu, že pokud někdo zruší něco veřejného jako byly noviny, aniž by o tom věděli zastupitelé, a bez jakékoli veřejné ankety, tak si připadám jako v džungli. Noviny jsem si mohla aspoň dobrovolně koupit, ale ten jejich slavný zpravodaj mi budou cpát do schránky aniž bych chtěla. Tady si totiž každý hraje jen sám sobě do kapsy.
[12] Vložil: obyvatel vm , 1.4.2015, 16:49:33
Na mě to spíš působí, jako kdyby někdo chtěl pouze vyhodit Horkou a nevěděl jak to má udělat. Prostě sprostě obešli sviňárnu ještě větší! Nemám k tomu co říct a fandím novému týdenníku! :)
[13] Vložil: Ála, 1.4.2015, 17:29:23
Fandíme novému týdeníku,rádi si jej budeme kupovat a dobrovolně.`
[14] Vložil: Petr, 1.4.2015, 17:31:23
Já osobně fandím taky novému týdeníku. Za to zrušení, "bože" koho jsme si to tam zvolili..... bordel a každí si dělá co chce a hlavně sobě do kapsy!!!!!!
[15] Vložil: Tonda, 1.4.2015, 17:35:57
ad [13] – Mluv laskavě za sebe!
[16] Vložil: x, 1.4.2015, 17:51:31
Tondo ty taky
[17] Vložil: :), 1.4.2015, 18:34:13
Uvidí se zač bude stát.
[18] Vložil: I., 1.4.2015, 18:44:30
Tohle nemuze dopadnout dobre! Horka uz nevi, jak by se predvedla. Ivano, uz se prestan predvadet.
[19] Vložil: Tonda, 1.4.2015, 18:50:38
ad [18] - To uvidíme. Pokud jí tam budou přispívat lidé, kteří to dělali dříve a bude mít peníze za reklamu, tak se to tolik od původního lišit nemusí a lidé, kteří na to jsou zvyklí, to budou kupovat dál.
Navíc faktem je, že se jí podařilo zachovat kontinuitu a vydávání nebylo přerušeno ani na týden. To mluví v její prospěch.
Jaká bude ale realita, uvidíme. Že to bude její hlásná trouba, je jasné.
[20] Vložil: občanka, 1.4.2015, 19:06:37
Já myslím, že starší lidé na vesnicích si noviny budou rádi kupovat dál. A k tomu jim přibude ještě měsíčník od radnice, takže nakonec - proč ne?
Noviny si ze zvědavosti zítra koupím.
[21] Vložil: Tonda, 1.4.2015, 19:15:29
ad [20] – Ale nemělo by se při tom zapomenout na toho PEŠKA. Když tolik žvaní, tak by mohl sám vydávat třetí věc, ne?
Nechce někdo za to uspořádat petici? Já bych ji tedy určitě podepsal.
[22] Vložil: Čtenář, 1.4.2015, 20:09:26
Bohužel :-) ........... možná pro novinyvm.cz konkurenci nemá nikdo rad
[23] Vložil: LK, 1.4.2015, 20:30:35
A to opět bude sponzorovat město???? To opět budou zaměstnanci Jupiteru??? To je vážně nechutný.....
[24] Vložil: I., 1.4.2015, 20:49:19
At uz nam da Horka pokoj! Nechape, ze ji vetsina lidi nemusi? Ted do vseho jeste namoci syna a ten dopadne stejne jako ona. Vyhodis ji dvetme a ona prileze oknem.
[25] Vložil: A., 1.4.2015, 20:54:41
Otazkou je, co si odnesla z Jupiter klubu? Ze by nejaky program na korekturu nebo i jiny? Neni to nahodou podivne, ze se ji povedlo ihned vydat novy tydenik? Smrdi to
[26] Vložil: Vlasák, 1.4.2015, 21:14:45
No přinejmenším p.Horká pár lidem vytřela zrak, já osobně byl velmi překvapený, když jsem ráno tyhle noviny spatřil....
[27] Vložil: FX, 1.4.2015, 21:22:32
Já jí fandím. Uřčitě budu pravidelně noviny kupovat.
[28] Vložil: Rodák, 1.4.2015, 22:20:18
Zajimavy živnostenský list pana Horkého, který se stal vydavatelem.
Myslim si, že to udělala Horká, aby se opět ukázala, ale nevěřím ji. Nemá šanci takové noviny financovat. Jedině, že by ji přispívali kostelníci.
[29] Vložil: fk, 1.4.2015, 22:25:37
S těmi dvěma zbylými redaktorkami si snad děláte srandu, ne??? Měly přece vyletět s Horkou!!!! Ale to se dalo čekat. Strnad je na Městě, tak Strnadová zůstane v novinách. Je mi s prominutím na blití. To samé amatérka Fňukalová! Ta se tam také bude držet zuby nehty? Fakt hnus, ta meziříčská politika.
[30] Vložil: date, 1.4.2015, 22:27:35
Ano, Strnadová byla opět důležitá,když fotila na Sportovci roku. A to bylo Velkomeziříčsko zrušeno a ona by měla být bez práce.
[31] Vložil: Čtenář, 1.4.2015, 22:31:49
Připojuji se k fanouškům nových novin. Styl kterým byl starý týdeník zrušen nese znaky totalitního přístupu.
Jájínek se ukazuje
[32] Vložil: Johny, 1.4.2015, 22:32:31
[24] Vložil: I., 1.4.2015, 20:49:19

Když ti vadí Ivana Horká, tak si nekupuj nové noviny a vůbec to tady nekomentuj. Pokud ji někdo nemusí, tak ať si prostě ty noviny nekupuje a nemá ji na očích. Podle mě udělala správnou věc pro lidi!!! Palec nahoru
[33] Vložil: Standa, 1.4.2015, 22:46:53
Paní Horké fandím a ani se moc nedivím. Po tom co zažila ve Velkomeziříčsku - jak si starosta trvale buduje svůj mediální obraz pochvalnými články, které skládá Martakidis. Není divu, že neustále klesal náklad. A teď to chtějí cpát lidem v podobě měsíčníku. Je dobré, když zde bude něco bez vlivu města.
[34] Vložil: Spolužák, 1.4.2015, 23:19:39
Už se na to nemůžu divat. Ivano, známe se už dlouho, ty mně znáš,fandila jsem ti, ale toto už je moc. Chudáci lidi si myslí, jak vše dělas pro ně, ale moc dobře víme obě, že tyto nové noviny si vydala jen proto, aby ses všem ukázala. Na truc radním. Nejsi k lidem upřímna.
[35] Vložil: Johny, 1.4.2015, 23:25:54
Spolužák: dělá to pro lidi. Tak ji nezáviď. Je schopná, tak proč ne.
[36] Vložil: Tonda, 1.4.2015, 23:36:10
K těm posledním - samozřejmě, že to dělá kvůli sobě. Celkem klasickým podnikatelským způsobem využila mezeru, která se objevila, a prostě ji zaplnila. Tudíž i když mohu souhlasit s postupem radnice, pro něž to byla jediná cesta, jak se jí zbavit, rozhodně ji nemohu zazlívat, že využila možnost, která se jí naskýtala. (Snad jen ten šílený název "Medřičské" - snad by mělo být "Meziříčské".)
[37] Vložil: Spolužák, 2.4.2015, 00:06:52
Johny jste bohužel moc naivní!
[38] Vložil: kája, 2.4.2015, 08:43:13
Ze zvědavosti jsem za 13 Kč zakoupil barevně potištěný papír. Schází tam pouze farní zprávy. Více už to nekoupím. K 35: Jsou schopní, ale také schopní všeho.
[39] Vložil: Tonda, 2.4.2015, 09:50:28
Ad [38] – farní zprávy se tam asi taky rychle objeví, protože Horká prostě potřebuje příspěvky a to pokud možno zadarmo. Můj osobní názor ale je, že spousta lidí to bude prostě ze setrvačnosti kupovat, ať to bude mít jakoukoliv úroveň. Jsou na to prostě zvyklí. Nicméně to je jejich problém a rozhodně nebudu Horkou odsuzovat za to, že tento krok učinila. Naopak – bylo to zcela logické, i když za tím samozřejmě nestojí žádná lidumilnost, ale zcela pragmatický podnikatelský kalkul. Teď ovšem bude záležet na radnici, jak se k tomu postaví. Vůbec bych se nedivil, pokud by najednou změnili názor a Velkomeziříčsko začalo velmi brzy znovu vycházet. Ale to je už jejich problém a vyřešit ho musí sami.
[40] Vložil: Do nebe volající, 2.4.2015, 09:53:11
To už je do nebe volající, co si ta Horká dovoluje. Na památku si sebou vezmě telefonní číslo do zrušeného Velkomeziříčska asi aby neztratila kontakt se svými inzerenty, nedivil bych se kdyby si tam nechala přesměrovat i poštu a email. Pane řediteli JC zasáhněte. Jde o ukázkový střed zájmů. To jí snad opravdu projde úplně všechno
[41] Vložil: Tonda, 2.4.2015, 10:05:53
ad [40] – Proč "do nebe volající"? Prostě tu možnost měla, tak jí využila. Tak by se zachoval každý kapitalista. A o střet (nikoli střed) zájmů určitě nejde, protože na dvou místech nepracuje. Jen si z původního místa odnesla vše, co mohla. Sice se to může jevit a dokonce i být nemorální, ale většina lidí by se zachovala úplně stejně. (Navíc v tom novém Velkomeziříčsku asi příliš inzerátů neplánují, tak by ji inzerenti asi stejně vyhledali.)
[42] Vložil: Jana, 2.4.2015, 11:21:28
Jen žasnu ,kolik nepřejících lidí je všude kolem nás. Zajímalo by mě,kolik těch,co tu moralizují , něco v životě dokázali!!! Ono všechno kritizovat je velmi jednoduché,že? Vypadá to ,že máme plné město vševědů, co všechno ví a znají. pro pana Tondu 36. Než budete příště kritizovat název novin, stálo by za to přečíst si je, je tam totiž vysvětleno ,jak tento název vznikl. Závisti a pomluvám zdar.
[43] Vložil: Tonda, 2.4.2015, 11:43:26
ad [42] – Vysvětlovat si to může jak chce, nicméně to neznamená, že je to z jazykového hlediska správně.
[44] Vložil: nestranný, 2.4.2015, 11:44:45
Pravidelný týdeník v našem městě je potřebný. To co plánuje radnice je sice pěkné, ale radnice nemyslí na seniory , kteří nemají počítač , internet a nebo neumí tyto věci používat. V dnešní době je možné vydávat informace oběma způsoby . Mrzí mě , že někteří diskutující jsou až příliš vulgární a nechutní ve svých příspěvcích. Zapomínáme na slušné chování.
[45] Vložil: Tonda, 2.4.2015, 11:59:24
ad [44] – S první větou souhlasím. Nicméně o záměrech radnice toho víme dost málo. O tom, že se má něco takového dít, jsem slyšel už někdy před půl rokem. A jediný důvod toho byl, že se potřebovali zbavit Horké, což jiným způsobem, bohužel, nešlo. Takže jak píši výše - očekávám, že Velkomeziříčsko začne brzy vycházet znovu tak, jak vycházelo.
[46] Vložil: občanka, 2.4.2015, 12:42:11
Ano, jak jsem psala zpočátku - taky si myslím že senioři - zvlášt na vesnicích budou rádi. Plus to bude doplněné měsíčníkem z radnice.
Kdyby tenkrát svého času paní Horká přijala výpověď, věřím tomu, že se Velkomeziříčsko nezrušilo.
Ale toto neřešení je taky řešení. Akorát opravdu nevěřím tomu, že to paní Horká dělá pro lidi. Ona působí jako jedno velké EGO. Ale to je jen mlůj seubjektivní názor. A nakonec - proč ne?
[47] Vložil: Edita, 2.4.2015, 14:45:32
Nemyslim si, ze tyto noviny budou mit dlouhe trvani. Ted je muze financovat Horka, dostala dost velke odstupne a jeste ne malou odmenu.
Mel by se p.Dufek a zaroven i radni zamyslet nad tim, co vsechno si "ODNESLA" z Jupiter klubu.
[48] Vložil: Libuše Kotoučková, 2.4.2015, 15:49:05
Tahle diskuze na jakékoliv téma je čím dál větší ubohost...je lehké pranýřovat osobu, jejíž jméno znají všichni, ale Ti co špiní, pomlouvají jsou pěkně v úkrytu trapné přezdívky.
Kritika je na místě ať se jedná o cokoliv a každý slušně může vyjádřit svůj názor, ale aby to bylo lidské a mělo to aspoň trochu punc inteligence, měli by tu lidé vystupovat pod svým občanským jménem...pokud tomu tak není, nabízí se zbabělost a neférovost.
[49] Vložil: Tonda, 2.4.2015, 16:16:58
ad [48] – Uvidíme. Osobně si myslím, že Horká si to mohla velmi dobře spočítat. Byla u toho x let, takže všechny postupy zná, ví kolik stojí tisk a distribuce, ví, kolik se toho prodalo. Navíc všechen zisk půjde jen jí, takže se z toho nebudou platit 3 lidé, jak to bylo doposud. A pokud se jí navíc podařilo udržet kontinuitu, tak se skoro nic oproti dřívějšku nezmění. Takže si myslím, že odhadnout rentabilitu se zde dalo s 99% pravděpodobností.
A s tím "odnášením" to asi také tak hrozné nebude. Budou to především kontakty a znalosti, a to jí nikdo vyčítat nemůže.
[50] Vložil: Johny, 2.4.2015, 16:25:05
Tak za prvé: bude někoho zajímat v měsíčním zpravodaji města, že např. volejbalisti prohráli na sety 2:0 a výjde až za měsíc??? nebo bude lepší pro obyvatelé města a okolní, když se dozví hned po víkendu (ve středu) aktuální výsledky a hlavně blížící se sportovní, kulturní,...atd akce??? Měsíčním zpravodaji by to vůbec nešlo!!! Je to trošičku od města nevymyšlené. Chtěl bych hlavně odpověď kritiků na toto téma!!! Díky
[51] Vložil: Johny, 2.4.2015, 16:30:23
Ať to dělá paní Horká nebo někdo jiný, tak je stejně potřeba, aby se vydával menší objem papírového vydání, protože ti zájemci tu jsou např. střední a starší populace, kteří si noviny rádi počtou. Jde o vnímání aktuálního dění ve sportu, kultuře, politice, atd. Prostě čerstvé zprávy.
[52] Vložil: Tonda, 2.4.2015, 16:41:45
ad [Johny] – V tom máš samozřejmě plnou pravdu. I když se domnívám, že realita měla být jiná - 2 měsíce a pak návrat k původnímu. Protože to byla jediná cesta, jak se Horké mohli zbavit. Že jim asi vytřela zrak je jiná, ale myslím, že podobným způsobem by se zachoval skoro každý. Jediným problémem pro ni bylo, aby to mohla začít financovat, a to se jí evidentně podařilo. Takže teď prostě má černého Petra radnice a je otázka, jak to tam budou řešit. Ale to je jejich věc. S touto alternativou rozhodně počítat měli.
[53] Vložil: Libuše Kotoučková, 2.4.2015, 19:31:04
Noviny jsem četla a paní Horká je žena s velkým "Ž" a to z jednoho prostého důvodu, jde proti SAMA a navíc je to ženská...to zaslouží obdiv... leckterý chlap by se z takového útoku na svoji osobu pokakinkal...
[54] Vložil: Rodak, 3.4.2015, 00:26:25
Kdo ji zna, tak si o ni udela obrazek sam! Bohuzel, ja ji znam a s mnoho prispevkama zde nemohu nez souhlasit.
[55] Vložil: rejpal, 3.4.2015, 06:41:21
Toto nechutné divadélko muselo asi být plánováno déle.Do týdne získat živnosťák,je nemožné.Dále smlouvy s tiskárnou,podklady a co já vím,ještě další věci,související s vydáváním něčeho,to je prostě za týden v tomto státě neuskutečnitelné.Podle toho,že se to povedlo,tak se asi mýlím.Nejdřív jsem si myslel,že je to apríl.Druhý den jsem se na svém prodejním místě informoval,a bylo mi řečeno,že to bylo rozebráno okamžitě.Příště budu rychlejší,abych mohl posoudit.Ten radniční zpravodaj,pokud bude takový,jak před listopadem,jen bez těch vzletných a oslavných příspěvků,tedy aktuality,narození dětí,svatby,úmrtí,prezentace firem,činnost,tedy akce v Jéčku,nic proti.
[56] Vložil: Tonda, 3.4.2015, 09:30:44
ad [55] – Živnosťák ti udělají na počkání, o to tady vůbec nejde. Nicméně o tom, že nějakým způsobem potřebují odrovnat Horkou, jsem slyšel již asi před půl rokem (po tom, co se jim ji nepodařilo vyhodit). Takže času na to měla určitě habaděj. Smluva s tiskárnou také nebude problém – která tiskárna by jí to odmítla a to ještě ve chvíli, kdy o stejnou zakázku přišla? A zbytek - celou dobu v tom dělala, tak ví, co je k tomu potřebné. A koupit si nějaký DTP program není také vůbec žádný problém. Takže asi tak.
[57] Vložil: Jezevec, 3.4.2015, 10:01:38
Je to velmi trapné. Ti Praví meziříčáci se potřebují zbavit deprivantky Horké, ale nevědí jak. Oficiálně ji vyhodit neumí a ona sama dobrovolně neodejde. Proč by to taky dělala, deprivant dobrovolně pozice nikdy nevyklízí. Tak to vymysleli po meziříčsku - zrušili noviny. Tím zanikne místo, blbka odtáhne otravovat lidi zase někam jinam a oni si za nějaký čas noviny zase nějak, v nějaké formě obnoví. Pravděpodobně si vůbec neuvědomují, že noviny s takovou tradicí zanikají kvůli neschopnosti městské vládnoucí garnitury, zbavit se za 20 let žáby na prameni. V celém tomto příběhu o lidské ubohosti je prostě cosi bytostně meziříčského.
[58] Vložil: Kája, 3.4.2015, 12:07:01
Někde se asi stala chyba. Pokud paní Horká dokáže vydávat noviny se ziskem, proč to nedokázal Jupiter club?
[59] Vložil: Tonda, 3.4.2015, 12:16:09
ad [58] - ten zisk bude možná stačit pro jednoho člověka, ale určitě ne pro 3, jak tomu bylo dříve. Navíc zisk bude hlavně z reklam. Zbytek sežere tisk, distribuce, dph...
[60] Vložil: x, 3.4.2015, 13:24:37
A za to neodpovídal pan Dufek, že tam byly 3 zaměstnankyně? Hledá se chyba jen na straně Horké, ale ona určitě nebyla v roli zaměstnavatele.
[61] Vložil: M, 3.4.2015, 15:32:38
přesně tak, jak píše x. Pokud si na sebe nové noviny vydělají, ukáže to na neschopnost radnice a p. Dufka.
[62] Vložil: zn.V.N., 3.4.2015, 16:16:04
Nepatřím mezi lidi kteří jsou Ivou Horkou zrovna nadšeni mám k tomu osobní důvod nicméně nelze jen tak zrušit noviny které tady byly 95 let proto že se někomu nelíbí Ivana Horká,Martina Strnadová a slečna Fňukalová!Šlo to určitě vyřešit líp pokud bude psát Petros Martakidis /Manuel Glezos by z něho radost určitě neměl/ v novém měsíčníku pak ovšem raději ať pan starosta napíše že ten měsíčník je nemohu napsat strany ODS ale seskupení ,,To pravé Meziříčí" a bude to pravda!
[63] Vložil: zn.V.N., 3.4.2015, 19:02:49
Opravuji ne Manuel Glezos v řečtině Manolis Glezos měl jsem tu možnost vidět na vlastní oči vlajku jak tento skvělý Řek v Athénách dokázal zlikvidovat vlajku nacistického Německa a vyvěsit Řeckou!Svobodného ELLENIKY DIMOKRATIA!Pane Petrosi Martakidisi zamyslete se nad vaším národním vzorem je na vás co uděláte?Že vy český pravičák komunizmus zpět myslím nechcete ale dnes nejsou Atény roku 1949!
[64] Vložil: Demokrad, 4.4.2015, 14:55:54
Ano, ano, rada asi udělala chybu, týdeník se měl prodat Babišovi, jak Dům zdraví. Vše by se o dvě stě procent zlepšilo, zejména pro ovčany. Stejně tak, bych mu prodal i radnici a náměstí. Město bych přejmenoval na Babišou, okr. Žďár nad Sázavou. Ještě by jsme na tom vydělali. To vše v duchu hesla, které je od revoluce beze zbytku naplněno - "že pravda a láska vždy zvítězí nad lží a nenávistí".
[65] Vložil: účtařka, 7.4.2015, 13:32:28
Nechte paní Horkou, ať dělá (to jediné co ona umí), ať si vyzkouší roli podnikatelky, když jí nevyšla radnice. Ani se totiž nedivím. S tím jejím volebním programem, který měla. A hlavně to její slavné vyjádření po volebním propadáku. To měla podat sama výpověď z pracovního poměru.
[66] Vložil: Beneš Jarda, 8.4.2015, 19:21:58
Vyšlo další číslo ? Jsem v nemocnici, děkuji za info komukoliv, kdo napíše....
[67] Vložil: Vlasák, 8.4.2015, 21:15:33
Jarda:Ano, vyšlo.
[68] Vložil: Tonda, 9.4.2015, 10:17:08
Že vyšlo, není žádné překvapení. Spíš by mne zajímalo, jaký byl tentokrát prodej. Že se po prvním zaprášilo, je jasné, ale o realitě bude vypovídat až prodej dalších čísel.
[69] Vložil: občanka, 9.4.2015, 10:56:42
Další číslo jsem si taky koupila. Už je trochu obsáhlejší, docela hezký článek tam má pan Dvořák. No, je možné, že tyto noviny, na které nebude mít radnice vliv, nakonec budou radnici trnem v oku. S tímto zřejmě nepočítali. Každopádně - paní Horká má můj obdiv v tom smyslu, že vše dokázala zařídit tak rychle (pokud je pravda, co píše na titulní stránce). Možná je v tomto čísle až moc (sebe)chvály, ale tato kauza je pořád živá, tak proč o tom nepsat.
Jardo - přeji brzké uzdravení.
[70] Vložil: Franta, 9.4.2015, 14:19:53
I já se těším na další čísla a celé redakci přeju co nejvíce čtenářů a obdivuji odvahu jak do toho vstoupili. Myslím, že si místní noviny zasloužíme.
[71] Vložil: Tonda, 10.4.2015, 13:50:53
A co ten Pešek, žvaní, ale aby začal dělat také něco sám... Není náhodou lidovec?
[72] Vložil: x, 11.4.2015, 11:22:42
Tondo nech už Pavla na pokoji s tím navážením ... co sám uděláš?
[73] Vložil: rejpal, 12.4.2015, 08:12:48
První číslo truc novin jsem nesehnal,protože jsem nečekal,že budou tak akční.Druhé mám.Pan ing.Dvořák,to napsal naprosto přesně.Nakonec jsme na to upozorňovali i před volbami,že od hochů,co spolu mluví,nemůžem čekat nic dobrého.Je zde několik jedinců,co začínají slovy,my demokraté.A to je právě ono.Já pamatuji,že někteří začínali slovy,my straníci,nebo my komunisté.Někteří z těchto,převlékli kabát,a jsou demokraté.V tomto čísle je celá strana programů v jéčku,do předu.Ve zpravodaji,to bude asi naopak,co bylo.Kdy tento vyjde,abychom mohli srovnávat? Demokraté také vykřikovali,že máme nejlepší vedení radnice,v celé historii.Podle dokazování své moci a arogance,toho zatím moc nepředvedli.Bourání,nejasné zakázky,viz bioplynka,likvidace nepohodlných, atd.Mám silné obavy z jejich vládnutí.
[74] Vložil: ozzák, 12.4.2015, 11:37:04
A co ten název lidi ? MED ŘIŤ SKÉ LISTÍ to je něco o včelách, nebo kompletně o přírodě ? To nemá s Meziříčím nic společného ! Nešlo by to trošku regionalizovat ????
[75] Vložil: Tom, 12.4.2015, 17:08:37
O truc noviny rozhodně nejde, Ivana Horká je schopná za pomoci rodiny udržet dlouhodobě, to je jasné. Ví co dělá a jde do toho s vervou. Škoda jen, že teď není před volbami na radnici, to by mělo jiný drajf. Navrhuji - rozhodně by to chtělo, aby každý kdo sem zavítá a má jakýkoli pohled na věc, aby to sem napsal. Jedině tak bude tato diskuze neustále oživována novými názory. Tak ospalí "medřičáci", co Vy na to - chcete pořádné nezívislé noviny a nebo jen neaktuální měsíční zpravodaj ?
[76] Vložil: Petr, 12.4.2015, 19:07:00
Paní Horká je úplně stejná jako pan starosta typ člověka zvaný politik. Taky něco dříve tvrdí a pak to popře. Tvrdila, že noviny typu Velkomeziříčsko se nedají dělat bez ztráty a najednou se pustí do vydávání sama? Udělějte si názor sami, ale něco tady smrdí
[77] Vložil: kája, 12.4.2015, 20:04:23
Tome, prosil bych alespoň jednoho nezávislého politika ve Velkém Meziříčí a jednoho v parlamentu nebo v senátu.
[78] Vložil: Tom, 14.4.2015, 16:44:47
Kájo, noviny jsou každopádně na radnici NEZÁVISLÉ, s tím se bohudík nedá nic dělat....O.K. ?
[79] Vložil: Tonda, 14.4.2015, 19:52:12
ad [78] - ty noviny jsou určitě na radnici závislé a to v záporném smyslu. Ale to je naopak dobře. Rozhodně nebude škodit, pokud tu bude něco, co půjde radnici po krku.
[80] Vložil: rejpal, 16.4.2015, 06:45:54
Všera byly v truc novinách otištěny tři názory.Když je rozeberem,tak musí být každému jasné,že vládne nová totalita.Paní Mgr,píše sice pravdu,ale jak bylo dříve uvedeno,v předlistopadovém zpravodaji,oslavovala lepší zítřky.Pak dělala revoluci,mluvčí OF.Jak zmínila,byla i šéfradaktorkou Velkomeziříčska.Nyní to může zůročit,a psát do obojího.Pan senátor už není v radě?A pan doktor,ten sice je v zastupitelstvu,tak by měl vědět,co se děje.Pokud hoši,co spolu mluví,dělají rozhodnutí a zastupitelé kompars,je asi něco špatně.Vřele doporučuji dva filmy,ještě černobílé,Nejlepší člověk a U nás v Kocourkově.Celé zastupitelstvo by je mělo zhlénout povinně.I když jsou tyto filmy staré,na současné vedení města,přímo aktuální.Co takhle předčasné volby?
[81] Vložil: xxx, 16.4.2015, 07:46:53
pro 80) vysvětlení, právě že i zastupitelstvo bylo postaveno před hotovou věc, kterou se dovědělo večer před jednáním ...
[82] Vložil: Tonda, 16.4.2015, 10:33:30
Spíš jedna zásadní otázka: Ví někdo, jak to vypadá s prodejem posledního čísla (3)? Teď už by se skutečnost mohla začít rýsovat.
[83] Vložil: Jana, 16.4.2015, 13:50:57
No jelikož v úterý odpoledne je jich k vidění na pultech prodejen ještě spousta, tak je na tom s prodejností nic moc. A ani se nedivím, za 13 Kč pouze 8 stran, to už i to Velkomeziříčsko mělo 12 a ještě vypadalo mnohem líp, inzeráty žádné, nic nového sem se tam nedozvěděl. Už to kupovat nebudu.
[84] Vložil: Franta, 16.4.2015, 16:27:04
Já jsem si je opět koupil a myslím, že se posunují správným směrem a věřím, že vydrží. Tištěné noviny mám radši než ty elektronické.
[85] Vložil: rejpal, 17.4.2015, 06:43:35
81.Jak může být zastupitelstvo postaveno před hotovou věc?To nebyl oheň,nebo povodeň,tam bych to pochopil.To byla akce padesátých let.To přece demokraté nedělají.To dělali ti špatní.Co místostarosta?Mrtvý brouk?Nebo taky spolupachatel?
[86] Vložil: xxx, 17.4.2015, 07:57:43
Ano rejpale, tak to bylo, když už bylo rozhodnuto (schváleno valnou hromadou jéčka = tj. radou města). Takto může být jednáno i v jiných záležitostech ...
[87] Vložil: Tom, 17.4.2015, 08:07:12
Jano, to je teprve začátek, to se bude rozjíždět, až se zařídí redakce, přijmou obchodní zástupci, začnou konečně inzerovat realitní kanceláře - RK Vysočina sídlí ve stejném objektu a určitě si tu bude chtít vytvořit silnější pozici - šlapou jí na paty velké RK - MM, Sting, Realspektrum, Remax, Century, BartRK, Areality apod. Dále prodejci aut atd. Ted s jarem se to rozjede, to uvidíte !
[88] Vložil: rejpal, 22.4.2015, 18:28:04
Paní Horká už vydala čtvrté číslo truc novin,Odpůrci Demokratické Společnosti,se nezmohli na žádné.To taky o něčem svědčí.
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

Lisovna plastů, spol. s r.o. hledá zaměstnance
TOPlist