MILWAUKEE: Nová prodejna ve Velkém Meziříčí!
Dnes je 1. října 2023, svátek má Igor, zítra Olívie / Oliver.
  • Po nedělním fotbalovém derby slaví tým Velké Bíteše, který zvítězil 1:2. Zápas sledovalo více jak 400 diváků.
  • Nová brána dynamických vah na silnici II/602 byla vztyčena.
  • Ve Stránecké Zhoři se dnes konala za hojné účasti veřejnosti tradiční akce Svatováclavské ohně.
  • Podzimní zámecké nádvoří.
  • Zimní stadion dostal při rekonstrukci i nový nápis.
  • Na konci opravené ulice Oslavická stále nesvítí několik lamp veřejného osvětlení.

Nejen o vajíčkách

- - 31. 5. 2009 - komentářů  0
Jiří Paroubek spolu s Karlem Březinou vykrývají příval letících vajec.
Jiří Paroubek spolu s Karlem Březinou vykrývají příval letících vajec.
foto: Petr Horník, Právo, zdroj: www.novinky.cz

Nedá mi to, abych se nevrátil k tzv. vajíčkové válce. Produktu jednoho mladíka, který ho rozjel na internetu, pár desítek znuděných dorostenců hledajících adrenalin a také nezbytných médií, která tomu musela dodat punc „politického odporu“.


Nevím, jak slušně nazvat ty, kteří metali vejce nejen na politiky, ale i na voliče ČSSD, kteří si přišli poslechnout argumenty představitelů své politické strany. Ty, kteří rvali transparenty z rukou starších lidí a své počínání nazývali protestem. Jen pro představu o jaký protest to vlastně jde. Je to, jako bych já ateista, přišel na nedělní mši se zásobou vajíček, která bych házel na kněze jako protest, jelikož nesouhlasím s tím, co káže! Jestlipak by se v Blesku objevila má fotka s komentářem, že mladý oponent ukázal duchovním, co si o nich myslí?

Měla tato válka nějaký hlubší význam, nebo šlo jen o recesi, či klukovinu? Představitelé ČSSD cítí v pozadí této akce prsty ODS. Což o to, ti se jistě při televizních záběrech bombardovaného Paroubka tetelili blahem. (A z mnoha zkušeností vím, že podobné akce napadají výhradně stoupence pravice.) Při pohledu na ony recesisty jsem se spíše přiklonil k názoru, že šlo o zviditelnění nudící se mládeže (mnohdy i znechucenou dnešní politikou), která se vymkla kontrole. Jsem ale velmi nemile překvapen tím, že na ohlášeném mítinku se může něco podobného přihodit. Vždyť nahlášená akce má být nejen monitorována, ale i chráněna před podobnými excesy. Neonacisty policisté chrání vlastním tělem a hodil-li by po nich nějaký anarchista vejce, odvlekli by jej dozajista v poutech. Když jsem pak sledoval ve zprávách komentáře politiků, musel jsem se zasmát. „Kdo seje vítr, sklízí bouři“, řekl předseda KDÚ-ČSL. Byla to však z velké části i jeho (vyřešená-nevyřešená) kauza, která ten vítr sela… A jak jsem již jednou v minulosti zmínil. Co chcete mladým vyčítat? Vždyť jen napodobují styl našich politických představitelů.

Sám takovýto pokus o recesi odmítám. Když s někým nesouhlasím, tak se ho snažím přesvědčit argumenty a ne vajíčkovou smrští. K takové nekulturnosti bych se nikdy nesnížil. Jako recesi jsem však ocenil přítomnost marťana na mítinku ČSSD. Byla to dobrá připomínka panu Paroubkovi, že nejsou zapomenuta jeho slova o prosazování levicového programu i za pomoci UFO. Dnes je totiž zase vše jinak. Sociální demokraté mají jen dvě teze. 1) Buď ve volbách zvítězí s nadpoloviční většinou (samozřejmě ve volbách podzimních) a budou vládnout sami. 2) Když se to nepovede, zahodí veškeré sliby a budou vládnout ve velké koalici. Jak se totiž nechali slyšet, chtějí svůj levicový program plnit raději s pravicovou ODS, než s levicovou KSČM. To jsou mi paradoxy.

Neplnění slibů, arogance moci a také totální ignorování vůle většiny obyvatel ČR, to symbolizuje větší část naší politické scény. Z koho si má dorůstající mládež brát DOBRÝ příklad? Vždyť i nová Fischerova vláda se příliš jako vláda ODBORNÍKŮ nechová. Od odborníků bych očekával, že se bude nejprve starat o příjmovou část státního rozpočtu. Tedy že navrhne zrušení snížení sociálních odvodů, zrušení stropu odvodů pro vysoké příjmy, nesníží DPH a zavede opět progresívní zdanění vysokých příjmů. Vždyť třeba snížení odvodu sociálního pojištění sníží příjmy rozpočtu asi o 17 miliard korun. Fischerova vláda však v první řadě sníží sociální dávky a zmrazí platy, takže řešení hledá jen na výdajové straně státního rozpočtu. Škrtat by přeci šli i jiné výdaje. Když jsem slyšel smutný příběh od občasného návštěvníka dětského oddělení, kde se léčí děti nemocné leukémií, daleko tvrději na mne dolehla nesmyslnost přerozdělování státních peněz. Posuďte sami…

Příběh je o tom, jak se vypravěč při jedné ze svých návštěv tohoto oddělení zeptal, kde je chlapec s kterým si před několika dny hrál. „Petřík tady už není“, řekl mu malý klučina s hlavou holou od neustálých terapií a s neskutečně velkýma smutnýma očima. „On už včera umřel.“ Tuto hroznou skutečnost sdělil vážným hlasem předčasně dospělého člověka. Neoplakával kamarádovu smrt, smířen s ní jako s každodenní realitou. Tyto děti vědí, že ta nelítostná teta s kosou si může každý den přijít i pro ně, nezajímá je vůbec politika, ale politici by se měli zajímat o ně! Proč jsou neustále kráceny výdaje na vědu a výzkum? Ptal jsem se v duchu se slzami v očích, když vyprávění skončilo. Proč naopak dáváme stále více finančních prostředků na válečná dobrodružství, o která nikdo nestojí? Neměli by se politici start víc než o svá korýtka a vzájemné napadání o to, aby někdy příště mohlo takové dítě s očima rozzářenýma sdělit – „Petřík tady už není. Ten nový lék pomáhá a tak ho už včera pustili domů“…

Autor: Martin Klement, Mostiště

Čtěte také

24. 8. 2023 - Mezi navrženými na udělení státního vyznamenání je Cyril Musil, rodák ze Studnic

Mezi navrženými na udělení státního vyznamenání je Cyril Musil, rodák ze Studnic
Vášnivý sportovec, lyžař, šestinásobný mistr Československa a Polska, nositel stříbra z Mistrovství světa, olympionik, velký vlastenec a protifašistický odbojář Cyril Musil odmítl spolupráci s StB. V roce 1949 byl odsouzen na 20...

19. 9. 2023 - Vážím si každého pracovníka v sociálních službách

Vážím si každého pracovníka v sociálních službách
Významné je každé zařízení, které nabízí prostředí, podporu a aktivity našim postiženým spoluobčanům. Jedinečný je každý pracovník, který s citem, vnímavostí, ohleduplností a laskavostí dokáže pečovat o takového člověka.

19. 9. 2023 - Zapáchající skládka u kontejnerů na Třebíčské

Zapáchající skládka u kontejnerů na Třebíčské
Hned několik občanů Velkého Meziříčí nám zaslalo do redakce fotografie přeplněných kontejnerů na Třebíčské ulici. Na tento problém nás čtenáři již několikrát upozorňovali, ale vedení města tento problém stále neřeší.

8. 4. 2023 - Trest za jiný názor?

Trest za jiný názor?
Dovolím si napsat vyjádření k „posunu“ řešení k mému již zveřejněnému problému s bydlením, který vznikl na základě podivných důvodů. Po apelu některých radních se totiž bytová komise města (pod vedením pana...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 64.

[1] Vložil: kalimero, 31.5.2009, 18:56:23
utiram si slzy. chudák monitor,takova sprcha.
[2] Vložil: kakabus, 1.6.2009, 15:38:14
co si čssd zasadili to ať si pěkně sklidí!!!!!(nechci se vás dotknout kdo z vás tohle to má,zveřejnění telefonů od pana rátha atd....)
[3] Vložil: Medvěd, 1.6.2009, 18:07:23
Pane Klement jsem velký komouš jako vy a budu stranu KSČM volit za každou cenu. Doufám že strana KSČM vyhraje volby a komunismus ovládne celou ČR. Jste se mnou v mém názoru ? :D
[4] Vložil: Kléma, 1.6.2009, 18:18:54
Přesně tak. Pryč se zbohatlíkama. Republiku si dál rozvracet nedáme.
[5] Vložil: Vladimír P., 2.6.2009, 11:15:30
Pane K máte hodně pravdy v té věci toho dítěte svatou, ovšem svět se od roku 1948 kdy jste vy přišli k moci změnil a boj za sociální spravedlnost nepřetržitě pokračuje!Dochází také k excesům ale nikdo zatím nevymyslel nic lepšího než je demokracie a všiměte si kdyby vládli takoví Štětinové nebo Mejstříci tak vy byste byli již dávno tzv. v podzemí ale právě ta demokracie to nepřipouští poněvadž máte v parlamentu vždy kolem 14 % legálních hlasů voličů!Jinak souhlasím pryč z gaunery Dalíky,Kalousky /s tím obzvlášť/ a Topoly,nechť si ,,chlap z gulama" tyto ukazuje někde v Přerové a neotravuje celou ČR!To ale zase rozhodne volič!
[6] Vložil: M.Klement, 2.6.2009, 17:43:00
Medvěd je jistojistě velký tvor. Já jsem obyčejný komunista a velikost zde snad nehraje roli . KSČM volby asi nevyhraje ( zůstańme prosím na zemi ) ale dobrý výsledek této strany dává jistou záruku tomu, aby se ČSSD po volbách opět nesnažila hledat proč to nejde.

S panem Vladímírem musím v mnohém souhlasit, chci jen upozornit na to, že v roce 48 jsem ani netušil, že se narodím. K tématu však musím poznamenat, že o excesech a nejen o nich jednali zástupci KSČM a politogové nedávno, a mnohé z řečeného by určitě oslovilo i mnoho nekomunistů.
[7] Vložil: tony, 2.6.2009, 18:43:54
Pane Klemente, záměrně nepíšu "vážený".
Můj tatínek v dobách bolševismu říkával, že jednoho krásného dne, budou všichni komunisti viset. Nevím již, jaké bylo počasí "den po", tedy 18.11.1989, ale jsem si jist, že tehdy se to mělo stát. Bez výjimky. Bylo by na tom světě mnohem líp.
[8] Vložil: tony, 2.6.2009, 18:59:22
Je cosi shnilého v této společnosti a zápach se šíří. Je nejvyšší čas zakázat KSČM, stejně jako nacismus, NSDAP, DS a podobné hrůzy.
[9] Vložil: cha, 2.6.2009, 20:36:25
Komunistické politické procesy v padesátých letech 20. století, zahájené po sovětském vzoru v zemích východního bloku, měly za cíl zlikvidovat, eliminovat, vystrašit odpůrce komunistického režimu. Tendencí k ostrakizaci jednotlivých osob a skupin z politických či národnostních důvodů se vyznačovalo již období v letech 1945-1948, po komunistickém puči v únoru 1948 nastolení totalitní zvůle v duchu sovětské diktatury stalinského typu již nic nestálo v cestě. Právní oporou politických procesů se stalo mimo jiné schválení nechvalně známého Zákona na ochranu lidově demokratické republiky č. 231/1948 Sb. dne 8. října 1948 V první fázi se oběťmi policejně-soudní mašinerie stali představitelé nekomunistických politických proudů a církví, v duchu stalinské doktríny o hledání „vnitřního nepřítele“ se pak tento zrůdný systém obrátil proti některým svým strůjcům (nejznámějším příkladem byl proces s tajemníkem KSČ Rudolfem Slánským). Tečkou za obdobím nejbrutálnějších politických procesů se pak stalo ustanovení tzv. Barákovy komise v lednu roku 1955, která poprvé nastolila téma revize některých rozsudků. Politické procesy v režii stranického represivního aparátu pak ve větší či menší míře zůstávaly nedílnou součástí uplatňování totalitní zvůle po celou dobu trvání vlády komunistické strany.

[10] Vložil: ozzák, 3.6.2009, 13:49:48
Boha, gdes to vopsal chachare? A co je ta ostrakizace?? To se jako z jednobarevnejch krav dělaj stračeny? To je hnus co se děje Kelyšová....
[11] Vložil: cha, 3.6.2009, 17:34:16
KOMUNISMUS, kdo tuto dobu prožil a jeho rodina nepatřila mezi exponenty režimu, moc dobře ví, o čem je řeč. Všichni jsme "radostně budovali socialismus", "stavěli hráze západním imperialistům", kterým jsme navíc "zalévali chřtány naší mírovou ocelí". Neustále jsme s něčím bojovali. Bojovali jsme za mír, o zrno, vedli boj proti "štvavým vysílačkám", proti americkému brouku, skoro si až říkám, jestli jsme v té době alespoň chvíli nebojovali


[12] Vložil: L.N., 3.6.2009, 21:35:20
Svobodovci tzv ,,hvězdáři" říkali vašim lidem v přímém boji proti fašistům!Já se vás pane Klemente ptém proč jste mučili hrdiny našeho národa,nemusím je jmenovat,jenom proto že vám to nařídil Stalin?Pane K z vás mě na zvracení není ani ne s komunistů ale proč kddyž jste věděli že je to svinstvo jste se nepostavili proti!!!L.N.
[13] Vložil: L.N., 3.6.2009, 21:50:07
Tolik životú to stálo a já o věc zajímám z důvodu že čtyři brattři mého dědy byli v armádě Rakousko-uherské a ve Velkém Meziříčí by znamenalo konec ale věc je jiná,bohužel pravda na konci války:Rudolf Malik,nyní na vozíku,lékařka na místě kde bydlí napsala že je neschopen!To je právě problém,mohl bych napsat jeho adresu také názor na paní Polednovou,můj názor je objesit!LN.
[14] Vložil: L.N., 3.6.2009, 21:58:26
Milada Horáková by to nechtěla ale taková bestie si to i po tolika letech zaslouží!Jinak navrhuji milost nejenom prezidenta Promiňte navrhuji milost pro paní Polednovou.Když bude živá může něco říct.L.N.
[15] Vložil: Ladislav Nestrašil, 3.6.2009, 22:09:00
Není možné vykládat zahraniční věci pžes internet volně kdy zatím máme názory,prababička si vzale v Brně němce a obchodníka kloboučníka ,vůbec nebyla židovka
Byla slovanka z malé vesnice u Brna.Na pochodu do Pohořelic ji praštil tzv lidový milicionář po hlavě,nechal ji ve struze!!
[16] Vložil: Ladislav Nestrašil, 3.6.2009, 22:22:55
Nikdy nemohu věřit komunistům?Takže vás pane Klemente žádám napište nebo lápe ukažte kde je výhoda vás mladých kmunistů,napište to a ukažte to!Jakmile to dokážete tak se skloním?Proveďte to!LN.
[17] Vložil: Perlička, 3.6.2009, 22:40:30
Důvěra je jenom jedna,ve ve velmi složité situaci a k tomu bych se chtěl vyjádřit ,naši sousedé byli ve velmi složitých situacích a věděli že se svět zaser vrátí do pořádku.Ve vojenské rozvšdce ČSSR není nic nového,problám je jiný že já jsem přesvědčen pžes atzomový?
[18] Vložil: Maria Versini, 3.6.2009, 22:53:16
Naprosto vím že věc dál půjde přes atomovou elektrárnu!Jednou ií lidovci zjistí že ji tady máme!
Dovoluji si žíkat Karel Hégr.Košile,vždycky chtěl anglické,kamarád reýžisár Standa Fišer-prostě kamarád Karel Hégr ho v Brně na Výstavišti chtěl?Měl anglické košile jiné nechtěl a v poloze .NL.
[19] Vložil: Jana S., VM, 3.6.2009, 22:53:26
Proč tento deník neustále publikuje názory tohohle primitiva?
[20] Vložil: L.N., 3.6.2009, 23:03:49
Kaštan,nějací volové,holki v připitomnělých blbostech myslím že je docela dobré zatím nechat ton být!Dotaz:jaký plat má ve VM ze státu pan místostarosta?J.K.Myslíte že to má zásluhou?
[21] Vložil: L.N., 3.6.2009, 23:13:03
Jana S nevím ale jednono vím mluvil jsem s paní Versini a řeknu vám to upříjmě byl jsem v šoku,to nebyla důchodkyně a prostě nádherná ženská a já jsem seděl dva metry od ní!Je to pro mne vyznamenání!LN.
[22] Vložil: M.Klement, 4.6.2009, 13:10:09
Bože Cha, už přestaň blbnout a snažit se vést stále stejnou nenávistnou kampaň proti skupině obyvatel s kterou sice můžeš nesouhlasit, ale přestaň z ní dělat vrahy a hlupáky. Zkus se taky někdy na věc podívat z druhé strany. V USA bylo také nemálo obětí politických procesů a uvědom si, kolik intelektuálů a levicově smýšlejících lidí muselo z Ameriky uprchnout. Vem si třeba Chaplina a Lenon měl velké štěstí, že byl tak notoricky obdivován, jinak šel taky... Nesouhlasím s tresty smrti skupiny kolem Horákové, ale trest za snahu o převrat přijít měl. Vůbec nepřemýšlíš v dějinných souvislostech. Víš kolik bylo zavražděných nejen komunistických funkcionářů, ale i policistů, pohraničníků a obyčejných lidí těmi, co byli vyškoleni k diverzi a posláni sem ze zahraničí? Dovedeš si vůbec představit nenávist lidí k těm, kteří se snažili ničit jejich snahu o budování nového, jiného zřízení? Přestaň všechno brát jen z dnešního pohledu a uleví se ti. Potom ti možná dojde, že "všichni, kdo prožili komunismus" ho mohli prožít leda ve spánku. A že je mnohem lepší boj o zrno, než vraždění civilistů v Afghánistánu. Už se prober a přestaň strašit minulostí v době, kdy je KSČM jedinou opravdu demokratickou stranou v parlamentu.
[23] Vložil: M.Klement, 4.6.2009, 13:17:41
Moc a moc děkuji těm, kteří reagují vždy na obsah článku. Příliš nechápu ty, co by i na článek o změnách počasí reagovali jako tony na "nejen o vajíčkách". Proč místo pouhých komentářů nenapíší celé pojednání o svých výhradách ke mě, či ke KSČM? Rád si jejich článek přečtu a budu ne něj reagovat. Tak dotoho, máte na to?
[24] Vložil: cha, 4.6.2009, 17:53:24
Pro pana K. Házení vajíček není argument. Co se dá dělat proti lidem, kteří jsou ve vrcholné politice, ovlivňují náš život a taky budoucnost? Slibují, že budou "svoje" zákony schvalovat třeba s marťany a když nejsou marťani momentálně k dispozici, tak si k tomu přiberou komunisty. Není daleko doba kdy nám budou dělat zákony a vládnout komunisté z ČSSD a KSČM. Lžou nebo říkají polopravdu, urážejí lidi, nedodržují zákony, za peníze daňových poplatníkú si kupují voliče. Rozdávají "státní" peníze svým bohatým kamarádům a p.
Mladí lidé byli vždycky radikálnější a nebojácnější než lidé starší. Postavili se Hitlerovi, Gottwaldovi, Husákovi. Paroubkovi a jeho kumpánům dali na jevo, že nejsou stádo ovcí, které si zavře do ohrady a které ho budou poslouchat

[25] Vložil: Bob, 4.6.2009, 19:22:50
Klemente,Klemente.Ty jsi opravdu "Tupé,deprimované hovado a je se nebudu,opravdu,nebudu.....ani řádku"
[26] Vložil: Napas, 5.6.2009, 11:09:00
Především pro pana Klimenta. Pan Kliment se snaží ve svých článcích, podobně jako jeho kolega Ransdorf, omračovat svoji „objektivností, rádoby vzdělaností a znalostí historie“. Bohužel znalosti odpovídající tak osnovám VUMLu. On prý nesouhlasí s tresty smrti v procesu s Miladou Horákovou, ale trest za snahu o převrat přijít měl. Tak jaký asi trest by si pan Kliment představovat? 20, 30 let otrocké práce? A rok 1948, podpořený LM to nebyl převrat? Podle vás určitě ne, ale způsob vládnutí a vypořádání se s lidmi, kteří měli jiný názor na to co je demokracie? To bylo v pořádku? Lidé neprávem potrestaní v padesátých letech ve vykonstruovaných procesech, vystěhovaní ze svých zemědělských usedlostí, ti se provinili čím? Vůbec nechápu, jak může někdo vy poučovat, aby přemýšlel v dějinných souvislostech. Tato problematika mne vždy zajímala a tak jsem se hodně ptal, píše pan Kliment v jednom dřívějším článku, týkající se kolektivizace zemědělství. Kdyby jste měl opravdový zájem o tuto problematiku, mohl jste se dokonce minulý týden ve Velkém Meziříčí něco dozvědět o vystěhování tzv. kulaků z velkomezičského kraje. Chápu, že pravda, podaná objektivním historikem, na základě ověřitelných faktů, vám nevoní. Vy potřebujete tu vaši pravdu, natřenou na červeno. A ať si někdo zkusí s ní nesouhlasit, tak uvidí...Bůh chraň, aby někdy vyhrála volby jediná opravdu demokratická strana v parlamentu, jak vy tu svoji nazýváte. Važte si toho, že můžete v současné době veřejně tyto lži ventilovat. To za vaši vlády se nesměla říkat beztrestně ani pravda.
[27] Vložil: xyz, 6.6.2009, 19:01:53
POřád dokola.Už se zpracovává seznam rádoby demokratů a jim podobných z jiných stran.Něco jako Cibulkovy seznamy STB.Budete se divit,kolik ptáků má v záloze rudou knížku.A to i v jiných stranách.Např.Tlustý ,Topolánek,Pithart,současný předseda vlády atd.A to i zde ve městě a okolí.Tak s těmi bláboly opatrně.Máte máslo na hlavě.
[28] Vložil: L.N., 7.6.2009, 01:56:01
ANO JE TOMU TAK!%Císle 19 vzkaziji no právě proto jsou věci napsány a my zřejmě jsi mladší než já r.1954 tak jsme měli akorád rádio a částečně u mě tedy zcela náhodou jserm od mých šesti let divák rakouské televize ORF ovšem v prostoru Velké Meziříčí(L.N.
[29] Vložil: L.N., 7.6.2009, 02:05:13
Myslím si číslo 19 že nejsi primitiv a navrhuji ti pojď si se mnou sednout do vysvětlení!Risknu klidně přímé vysílání PRIMY!Bereš to?Nebojím se.L.N.
[30] Vložil: L.N., 7.6.2009, 02:16:59
Mám stále tu nabídku a on nikdo najednou nechce si sednout a mluvit a říct kde je něco špatné a co je v pořádku a se mnou jsem nakonec pochopil nediskutovat ale škola v Tasově konečně v pořádku a to je to nejdůležitější.L.N.
[31] Vložil: L.N., 7.6.2009, 02:26:48
Číslo 19 nebylo by lepší si zjistit různé rodinné věci?Sám jsem po zjištění byl v šoku!Nikdy nebudu věřit řediteli kterého jsem znal jako nulu člověčíka!Několikrát lsem byl za stranou života a zuachránila mě moje matka a záchranka která fungovala,Můj názor číslo 19-risknu to-nakopat ti do prdele!!!!
[32] Vložil: L.N., 7.6.2009, 02:35:39
Vierka Kaštan manžel Dakar co by za to dali rakušané prostě máme tady takové machry a proč to někomu vadí?Zřejmě chce chodit ke a teď pozor k pivnicím levných skupin a nadávat jak že to jsou zase ,,medřiřáci" co nedojeli!Tento člověk nedojede a vůbec neví co je to sport!L.N.
[33] Vložil: L.N., 7.6.2009, 02:42:43
Odvaha a peníze jsou dvě věci!říkám jedno buďme hrdí na jméno Kaštan jak jsem zjistil soukropmě už to umí říct i francouzi!L.N.
[34] Vložil: L.N., 7.6.2009, 02:54:52
Můj synovec v LYONU se mě mimo jiné také ptá zda znám firmu on se ptá na Kaštana ale na tu firmu,to nemohu napsat,tak znám,tO JE OVŠEM SOUKROMÁ VĚC mého synovce a místně u Ivo Kaštanů,je již občan jiného státu než ČEska!
[35] Vložil: L.N., 7.6.2009, 03:05:04
Kaštanovi ve VM jsou hrdí a nebojí se!Kdyby jich bylo víc!Jsou to normální a slušní lidi a to stačí!L.N.
[36] Vložil: A hrdý bu%d, 7.6.2009, 03:41:12
Narodil jsem se v Jihlavě ale mé sestře velkomeziřačce závidím že se narodila na Zámku,nyní je občankou Rakouska ale co se tam kde je najednou nestalo?Prostě ve Wien nadávali na ČR a hlavně na Moravu a tak jim má sdestra řekla česky že si to půl hodiny vyslyšela a už jim nikdy věčřit nebude!Totiž žádný problém ale pan režisér se narodil ve Velkém Mezižíčí a ve stejném roce a ještě k tomu na Zámku!No ale to si oni vyřeší!Mimochodem ve Vídni ve výtahu nadávají češky jak špatně šlověk vypadá,no a pak jí řekla sestra táhni do prdele samozřejmě česky ,ovšem před tím mluvila německy!a také anglicky!!
[37] Vložil: Perlička, 7.6.2009, 03:52:56
Profesor Binar ve všech svých překladech nezapomíná na Velké Meziříčí,je to perdagog v Praze na vysoké škole a představte si no to je neuvěřitelný mezříčák v Praze!Zažil jsem to,byl jsen v Praze U něho v bytě-do dneška jsem na to hrdý!Co by za to dala jiná města mít profesora doma!Binar je živ a Tasov a Velké Meziříčí má rád!!"
[38] Vložil: l.n., 7.6.2009, 04:04:38
Profesor Vladimír Binar je vzorem čestnosti,slušnosti,a vztahu k Velkému Meziříčí kde se narodil!Zůstal svůj ani Husák s ním nehnul a je badatelem Demlova díla.Dále je podpisem charty 77 o tom málo kdo ví.on se tím nechlubí!Velký vztah k sociálním věcím ho vázal na Prahu a to si potom musí vzít sám,pro mě je to vzorný ,,meziříčákůjenom mě mrzí že se o něm v základní škole ve VM neví,to je nutné napravit,ale to určitě jak ho znám zajistí jOSEF kOMÍNEJK!l.n.
[39] Vložil: L.N., 7.6.2009, 04:22:01
Dále bych se chtěl ale nevím zda je vhodná situace se vrátit k roku 1945 kde je složitá věc do dnes jak jsem zjistil nejasná a sice šlo prý o to že tedy tady bude komunizmiz a neboí ne!Použili bohužel pana Jelínka továrníka který ale nenabádal k socializmu,byl propušťen,rodina Povolných ukázali ve VM kdo má vlajku a polní četníci je vyvlekli a upozuzňuji nikoliv Gestapo ale Abwehr-vojenská služba!!"Ano tehdy pohlcena Gestapem ale generál Shorhel čekal na zprávu!Po tolika letech po 2 válce je tolik lidí kteří sympatizují s fašizmem?Proč?Mohl by se vyjádřid pan K?
[40] Vložil: L.N., 7.6.2009, 04:46:39
Chápu pame K vaše názory nakonec z 70% s nimi souhlasím ale co tohle?To je pane ten problém toho pacifismu,nikdy nechtějte vidět a co jsem musel zažít já v roce 1972 a najednou se přes kontrarozvědnou věc na internetu dozvídám že jsem předdstavte si nepřítel socializmu a jenom tak jako perličku uvádím že při východu v Jabloňově z WC třídní učitel Milan Pavlíček motající se přece jenom řekl :Miladko my jsme dostali za §kol že se nesmíš vyučit ani prodavačkou?!!!!Toto je vatá bpravda,a koho mám mít rád?Tohle není trest ale konstatování jak učitel může říkat pravdu za totality dle mého názoru mluvil pravdu profesor Binar,Karel Švestka,Jakub Deml,Jinřich Nováček,rodina Wachtlova,rodina Bradáčova,Frannc josef 1-pan hrabě Harach!Myslím si že by bylo dobré udělat medaili za statečnost ,,hrabě Harracha""L.N.
[41] Vložil: L.N., 7.6.2009, 05:11:03
Jednou jsem se paní Bradáčové ptal jak to že máte lepší fotkky než řekněme někdo jiný a proč by to měla říct?Tak se zasmála a uviděl jsem systém PC,to je právě ta výhoda že my je máme na ,,ŽIdárně" a právě ta technika,ne a to ani náhodou budou naši lidé vůbec nechci říkat židovaského původu,nežil bych ,prababičkNepřeřilaa byla praštěna v pochodu do Pohočřelic milicionářem po hlavě s končila v e struze!ale jmebnovala se za svobodna Vlasta Nestrašilova.L.N.
[42] Vložil: Perlicka, 7.6.2009, 05:21:57
Kdo tohle udělal nikomu neprojde!Nemyslete si že jsme blbci!Budeme si to muset ještě rozmyslet konkrétně s paní Merkele chci soukromě mluvitr!L.N.
[43] Vložil: Laďa, 7.6.2009, 06:09:31
Nejradši bych to nechal Vendula Příhodová,velmi ji fandím myslíme co by se stalo v plynové komoře,das Schwaine leben.Pokud by nevyhráli Spojenci a Sovštsský svaz potom jsem si jist že bych tuto zprávu nepsal ikdyž jsem se narodil v Jihlavě ale slovanským rodičům!"_Tak to byla věc Rudolfa HEsse a Herrmana Goeringa.L.N.
[44] Vložil: L.N., 7.6.2009, 06:12:57
Vendula Příhodová je dle máho názoru ženský Karel Gott
[45] Vložil: N.L., 7.6.2009, 07:02:46
kolegové ono je to takové sransdiště,jde o toto dostanet¨penáíze a nebo ne?Jak potom můžeme mluvit o našich zdrojích atd:Když kontrarozvědka odposliouchává mojen telrfony sice oni nevůíb protikonstrukcui.LN.
[46] Vložil: V.N., 7.6.2009, 07:20:31
Ona je to vždycky taková sranda,vžychni všechno víme aODS neustále otravcujer?Nechmeto být,pokud zvítězí strana ODS nechci nikoho vidět!Ve vojenských věcích kde není vhodné tak to ODS roztrží?Věci jsou citrliov á a není o všech vědět!ODS to Roztrhne,ovV zahraničí máme dlouhosloužící agenty spolíhají nan nás!Máme v zahraničí nače agenty ti ale z ODS nikdy nebudou spolupracovat.
[47] Vložil: L.N., 7.6.2009, 07:26:34
Matuiška mrtev myslím být slušným člověkem a nebo ne?Spíš bych doporučoval grřet hubu?Brali jste měsížně těžké prachy ale pouze Karel Got to nechtěl!Co mám dělat výčitky k němu mámn ale je nejlepší!L.N.
[48] Vložil: Ladiaslav Neastrašil, 7.6.2009, 07:32:12
Když vyhraje volby OPDS bude tady ODS a nikdo jiný ,pak se stanou sociální úřednice ODS ESASESáčkami která nedají sociální ani baabičkám,budou si myslrt že to mají na čtyři roky?
[49] Vložil: L.N., 7.6.2009, 07:35:15
ESESA4KY na čtyři roky,my vám to ODEESESAčky vykouříme,ODEEESAS nezvítězí ani Lucie Bílá vám nepomůže,prohrajete!L.N.
[50] Vložil: Paroubek, 7.6.2009, 07:42:20
Pokud vyhraje volby ODS buda na světě ODS a zase ODS a pak zuase ODS a zase ODS a pak třeba nebude zahrádka.kočka,babička a zase Bude ODS a Zahradil a zase Ods a jiná než ODS a zase ODS a kdo jiný? ŽE zase ODS?
[51] Vložil: Vůl, 7.6.2009, 07:44:16
ČSSD miluje ODS.
[52] Vložil: CVladimír Nestrijil, 7.6.2009, 07:51:46
Být Zahradilem,za 148 000 měsíčně a nadávat na Brusel ,nakopat důchodcům do prdele až jim ODS sebere důchod no jo to bude pozdě,volovi můžeme říct ře je vůl ale Občanská demokratická strana ho musí kopnout do prdele!L.BN.
[53] Vložil: L.N., 7.6.2009, 07:58:23
Kde jsou důchody co jste jim odeeasesáci slibovali,nula nic jenom bezdomobvec a kretén vás bude volit a není to nefachčenci jak vy s oblibou žvaníte,ve velmi složitých věcích máme v zahraničí naše lidi,jenom nám to nekažte!L.N.
[54] Vložil: Perlička, 7.6.2009, 08:11:04
Není vhodný pan Martin Barták,zaplať Pánbu Za paní Parkan,Srbská civilní rozvědka a vojenská má výsměch!Nepodceňujte vaše machry?Bez problémů za chvíly dá srbská rozvšdka nakopání v Bílém Domě?Nechme to tak a promýšletL.N.
[55] Vložil: p.l., 7.6.2009, 08:22:58
Okamžitě to zablokujte,serbija špatné,zablokujter mám signál že prezidenta chtějí zabgít,odkud ton vím řícib ne mohu,opakuji ať je prwezident doma,opakiji aŤR nikam nevycházíJenomže POlaci naši bratranci aq nakopat mu do řiTIl.n.
[56] Vložil: prababička likvidová, 7.6.2009, 08:47:09
Jestem polakem,musíme si vyslochnout co si myslí sousedé,pOLÁCI A rakučané?Z milionů veš z Buchenwaldu přišla.Tak to řeknu nakopat gaunerovy do prdeleTo je jenom takový můlj slovanský a žeby záchvěv?Nwedokážu věc přejít a za tzřeba den zvrascím!Ona tra bestie vždycky budev bestií ale con těck 6 milionů židů?Raději bych si dal do hrdla pRoblám.A Vždycky přece přijde novíé léto:L.N.
[57] Vložil: ach, 7.6.2009, 16:31:06
Díval jsem se na TV na proces s paní Horákovou a je špatně sestaven. Jsou tam dobré figurky jako například Urválek, soudce a vybraní posluchači ale není jasně, konkrétně a v obraze ukázáno, kdo jim dával příkazy, kdo řídil výslechy, na čí pokyny sestavovali to divadlo a proč. Celý pořad vyznívá, že nejhorší byl prokurátor a soudce a StB byla skupinka ochotníků nikým neřízená. Pokud tam ukáží Klementa Gottwalda, tak ten se tam usmívá jako Miluša-Papuša a komunisté a KSČ za nic nemohou oni nejsou ti co vynášeli rozsudky. Celý pořad měl být sestaven od počátku aby jasně vyznělo, že KSČ byla teroristická organizace, diktátorská organizace a s představiteli této zločinecké organizace měl být ihned po roce 1989 uspořádán Norimberský proces. Zločiny které napáchali nebyly před 150 lety ale přeci si je ještě mnoho občanů dobře pamatuje. Jak to, že nebyl dosud prohlášen Kléma, Zápotocký, Novotný a jiní členové ÚV KSČ za zločince a odsouzeni za vraždy a organizování násilí proti 15 mil. občanů? Někteří jsou již pod drnem ale jiní ještě žijí a dokonce se k této bandě mnozí hlásí a dokonce je ještě v roce 2009 hodlají volit.

[58] Vložil: dědek pamětník, 7.6.2009, 18:10:19
Ach,nejsi náhodou volič,či fanda KDU,strany protilidové?Podle zanícení tak usuzuji.Tato strana,jako součást Národní fronty se totiž na tom všem podílela rukou nerozdílnou.I když hlásají něco o odpuštění,nejraděj by opět upalovali za živa a všechny.Zatím ve své historii byli u všeho špatného a vždycky.To jsou fakta,která nejdou vymazat,jako komanče.
[59] Vložil: cha, 7.6.2009, 18:31:34
Historici a beletristé se shodují: represe spojená s kolektivizací na našem venkově svým rozsah překonala podobné události v moderních českých i slovenských dějinách. Bývalý ústavní soudce JUDr. Antonín Procházka dokonce označil vyhánění selských rodin z jejich staletých gruntů za zločin proti lidskosti, jak je definován v mezinárodním právu. Nelidskost se projevila nejvíce v tom, co udělala s nevinným člověkem: vzala mu střechu nad hlavou, vytrhla ho z rodinného a rodového prostředí, obrala ho o všechny vztahy a jako bezcenný lidský odpad jej umístila do převážně nevyhovujících objektů. A to s absolutním popřením jeho lidské důstojnosti. Soustavná muka a útrapy mají trvalé následky u dospělých i dětí a jejich potomků
[60] Vložil: pamětník, 7.6.2009, 18:54:29
Ano,pak se jim to v restituci vrátí,viz v Balinách,restituent za ruinu dostane miliony,takže začarovaný kruh.Stěhování lidí nemělo být,to je fakt.Druhý fakt je ten,že se pak neadekvátně vracelo v restituci.Někteří sedláci na tom nebyli zrovna dobře.Ale restituovali jak nejlepší hospodáři.Naopak ti,co si stáli dobře byli ošizeni,to je taky pravda,kterou nechtějí něktří rádoby demokraté slyšet.
[61] Vložil: L.N., 16.6.2009, 21:04:29
Pamětníklu je tomu tak máš pravdu a místo toho abych se tě ptal jak to změnit,rádobydemokraté jak ty píšeš si to přečtou ale v okamžiku kdy budou zvoleni do PČR a ne bo Senátu,oni nezapomenou ale pověří někoho jinéného tímto tvým dotazem!Pak už je zajímá např:otevření Rádia.Farmy,dálnice,a že na to prachy nejsou!L.N.
[62] Vložil: V.Č., 22.6.2009, 17:20:43
Chceme zpátky KASČ nebo ne?To ovšem neznamení že Ivona Přenosilová bude označovat Jirky Paroubka za fašistu a zamozřejmě se po vítězných volbách nebudeme zajímat kde paní baronka von Přenosilová vzala peníze na to aby Jirku Paroubka v ČRO 2 označila za fašistu?S takovými oDEESESáka nechceme mít nic společnáho!V Praze vyhrávají na vysočině prohrávají,PROČ?
[63] Vložil: L.N., 22.6.2009, 17:29:30
Počkáme si na říjen,pak se rozhodne zda naše Republika bude solidární a nebo zvítězí ti zdraví ODS a potom zase na světě budou oni zase ODS a až nepůjde pít vodu zase tady bude ODS a peníze ,zase tady bude ODS a už ne mefachčenci!L.N.
[64] Vložil: V.Č., 23.6.2009, 00:00:47
Proč nejsem odeesesákem?To je taková věc osobní,
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

MATRIGO: Hledáme technika datových sítí
TOPlist