SVĚTLÁ: Praktické maturitní i učební obory
Dnes je 6. prosince 2023, svátek má Mikuláš, zítra Ambrož.
  • U vjezdu do bývalého areálu Svit uvízl kamion napříč příjezdovou komunikací...? Video naleznete na našem FB.
  • Čerti řádili na Dóze, polepšené děti Mikuláš s anděly odměnil.
  • Vlastivědná a genealogická společnost měla v úterý výroční schůzi. Zvolila si nové funkcionáře, přednesena byla zpráva o činnosti. Kolik měla přednášek, jaké byly nejnavštěvovanější a co chystá v synagoze přístí rok? To se brzy dozvíte.
  • Po městě chodí Mikuláš s čerty a anděly.
  • Dnes (5.12.) se na náměstí ve Velkém Meziříčí konají Vánoční trhy. Při této příležitosti můžete navštívit tradiční vánoční výstavu ve velkém sále Jupiter Clubu (5.-7.12. 9-17 hodin).
  • Vánoční náměstí v Třebíči. Dětský kolotoč a ruské kolo.

Smrtelná nehoda v Jabloňově! Auto skončilo v rybníku!

- - 24. 10. 2015 - komentářů  0
Auto skončilo v Jabloňově uprostřed rybníka.
Auto skončilo v Jabloňově uprostřed rybníka.
Pravý bok automobilu. Spolujezdec neměl šanci nehodu přežít.
Nakládání automobilu odtahovou službou.
Místo nahody vyšetřují kriminalisté.
Odtažení automobilu.

Dnes brzy ráno kolem 6 hodiny ranní došlo k dopravní nehodě v obci Jabloňov. Řidič taxislužby z Velkého Meziříčí nezvládl pravotočivou zatáčku a z dosud neznámých příčin skončil na střeše v bahně na dně vypuštěného rybníka.


Při nehodě zahynul mladý spolujezdec (22 let), který na místě vážným zraněním podlehl.

 

Škodu octavii řídil 21-letý taxikář, který utrpěl zranění a byl převezen do nemocnice. Taxi jelo dle očitých svědků z Osové Bítýšky.

 

Příčiny nehody se vyšetřují. Jakmile budou známy podrobnosti nehody, zveřejníme je.

 

 

Krátké video z nehody na www.facebook.com/NovinyVM.cz

 

Žďárský deník: Při nehodě u Jabloňova zemřel spolujezdec

 

O nehodě také informovali celostání média:

PRIMA - play.iprima.cz/krimi-zpravy/krimi-zpravy-24102015
NOVA - tn.nova.cz/clanek/nocni-jizda-skoncila-v-rybniku-spolujezdec-na-miste-zemrel.html

TELEVIZNÍ NOVINY (čas 18:36) - tn.nova.cz/clanek/televizni-noviny/televizni-noviny-24-10.html

 

Tisková zpráva policie ČR:

V sobotu v 6:15 hodin jsme přijali oznámení o tragické dopravní nehodě, ke které došlo v Jabloňově na Žďársku.

Jednadvacetiletý řidič osobního automobilu Škoda Octavia jel z Jabloňova směrem na Velké Meziříčí a z dosud nezjištěných příčin sjel s vozidlem do vypuštěného rybníka. Automobil se přetočil přes střechu. Při nehodě se zranil řidič, který byl převezen do brněnské nemocnice. Dvaadvacetiletý spolujezdec utrpěl vážná zranění, kterým na místě podlehl.

Na místo tragické nehody vyjeli policisté skupiny dopravních nehod a kompletní výjezd žďárského územního odboru. Na místě stále probíhá ohledání a veškeré okolnosti tragické události jsou předmětem dalšího šetření.


mjr. JUDr. Dana Čírtková, Krajské ředitelství policie kraje Vysočina


Autor: -red-

Publikoval: -mk-

Fotogalerie

06.jpg  07.jpg  08.jpg  dsc04052.jpg  dsc04053.jpg  dsc04055.jpg  dsc04056.jpg  

Čtěte také

19. 7. 2023 - Střetů se zvěří je každým rokem více a více

Střetů se zvěří je každým rokem více a více
S tím, jak roste počet spárkaté zvěře v krajině a současně i intenzita provozu, roste i počet nehod se zvěří. A nejinak je tomu ve Velkém Meziříčí a okolí.

27. 6. 2023 - Pohádkový les v Pikárci byl opět parádní

Pohádkový les v Pikárci byl opět parádní
V sobotu 10. června se v okolí obce Pikárec konala tradiční akce Pohádkový les.

26. 7. 2023 - V Martinicích mají nové workoutové hřiště

V Martinicích mají nové workoutové hřiště
Ve druhé polovině června začal první stavební ruch na pozemku vedle cesty k vlakové zastávce. Projíždějící řidiči, cyklisté i chodci se ptali, co se tam staví?

13. 7. 2023 - Navštivte unikátní výstavu Kriminálka v Cityparku Jihlava

Navštivte unikátní výstavu Kriminálka v Cityparku Jihlava
Pro všechny malé i velké detektivy je určena interaktivní výstava Kriminálka. Provede vás detektivními metodami a návštěvníci si mohou na vlastní kůži vyzkoušet práci zkušeného detektiva, který odhalí pachatele. Výstava probíhá ve...


Komentáře ke článku

Počet komentářů 147.

[1] Vložil: Ctenar, 24.10.2015, 19:55:07
Pro autora článku : ridic Octavie byl zranen tezce, byl prevezen do brnenske nemocnice.
[2] Vložil: Lokomotiva, 24.10.2015, 19:59:27
A Co to bylo za smrada co to řídil ?? Vraťo však to sem napiš koho zaměstnáváš....
[3] Vložil: Jenda, 24.10.2015, 20:06:44
Smutná smrt nevinného.
[4] Vložil: Nikdo, 24.10.2015, 21:19:15
Byl to nejlepší kámoš!
[5] Vložil: Smutek, 24.10.2015, 21:23:44
To je takova tragedie mladeho zivota :(. Kdo byl ten mlady muz? Vi to nekdo? Uprimnou soustrast rodine a pratelum :((
[6] Vložil: Občan, 24.10.2015, 21:23:51
aha tak zase víme hovno proč to sem píšete když nejmenujete...
[7] Vložil: gag, 24.10.2015, 21:27:27
jak může děcko v šest ráno řídit taxík
[8] Vložil: 40cátnik, 24.10.2015, 21:44:19
znal sem je oba a byli to kamoši tak nevim pro koho to bude těšší a ti odborní kterým je 40 a maji najeto půlku toho co ten texikař at se zamyslijou. Machrovat a neznat okolnosti dovede každej ale tomu klukovi to život nevrati.
[9] Vložil: Občan V.M., 25.10.2015, 00:25:46
Mohlo jich jet taky 5 a to by byl jinej masakr . Problém je ten ,že to každý dělá jen jako přivídelek tak že v pátek stává v 5 do práce a v sobotu v 6 je vykocenej v rybníce . Za to 500 Kč to určitě nestalo co by si vydělal a proto ten mladý věk starej borec by se za ty prachy na to mohl vysrat.Urcite jezdil načerno žádná smlouva. A je jedno jestli má odježdeno 1000000km vždycky se hodnotí jak jsi dojel do cíle . A pak můžeš říkat doma dětem zavolejte si taxi je to bezpečnější jak jet s kámošama . Jinak upřímnou soustrast rodině.
[10] Vložil: Obcanka, 25.10.2015, 07:03:28
Jen nechapu jak muzou taxikari nechat jezdit za sebe tak mlady kluky beztak na cerno jednou jsem jela s kucerou bala jsem se celou cestu pak se taky zabil na dalnici je to bordel tresty by meli byt pro majetele taxi sluzby bordel jako v celem nasem state
[11] Vložil: Miluška, 25.10.2015, 07:27:31
Taxikáři to je zláštní sorta lidí. Lítaj celou noc po městě 110 kmh a policie to nevidí.
[12] Vložil: Matka, 25.10.2015, 07:37:11
Nechapu že v našem městě nejsou kontroly o víkendu právě těchto taxikářů jezdí si v noci po městě překračují rychlost a policistu nikdo neuvidí vedení města by se mělo probudit.Chceme aby naše děti dojeli bezpečně.A toto by mělo být memento.Škoda tak mladého života.
[13] Vložil: Deda, 25.10.2015, 07:39:52
Řidič autobusu musí chodit na přezkousení a v našem městě vozí děti borci jeste s mokrým řidičákem co je to za bordel
[14] Vložil: aaa, 25.10.2015, 09:47:59
debata o hovne a vsichni hrozne chytri ale kazdej vite prd
[15] Vložil: Petr Burčík, 25.10.2015, 09:56:19
Škoda mladého života,doufám že viník bude potrestán
[16] Vložil: Občan Jab., 25.10.2015, 10:35:46
Ten řidič si zaslouží 30 let.
[17] Vložil: Anonym, 25.10.2015, 10:42:04
Dnes máme v plánu tam jet zapálit svíčky. Kolem 13:30-14:00 tam . !
[18] Vložil: Sovák, 25.10.2015, 10:51:28
To aaa: možná víme prd, ale ať na to koukám jak koukám, povolenou rychlostí nejspíš nejel. Jezdím tudy skoro denně, ráno kolem sedmé jsem tudy projížděl a hlava mi nebrala jak se až tam dostal....
A v noci a o víkendu potkat taxi, které jede povolenou rychlostí v obci i mimo obec? To spíš narazím na bílého jednorožce..
[19] Vložil: pižla, 25.10.2015, 11:08:23
aaa: ano, vím o tom hovno,jenom snad to ,že jeden mladej kluk exnul a druhej leží v nemocnici.Jestli se ti to zdá málo ,tak mě prosím pouč o dané situaci .
[20] Vložil: společná kamarádka , 25.10.2015, 11:20:28
Jsou to mi hodně dobří kamarádi .. ten jeden byl nejlepsi kamarád... nesudte řidiče podle toho co říkal media nikdo z vás neví co se tam stalo... mohlo tam byt jiné auto kterému se nestačil vyhnout a ujelo .. zvíře.. cokoliv.. Měli jsme ho všichni rádi byl člověk který si uměl užívat života jako nikdo jiný. Nikdy s ním žádný čas nebyl zbytečný . Ale teď se nnnám všem zivot změnil.. alespoň těm kdo ho znal a denně ho potkával a užíval si s ním zivot.
[21] Vložil: mamča, 25.10.2015, 11:29:21
A kdo byl ten kamarád,který nehodu nepřežil??
[22] Vložil: společná kamarádka , 25.10.2015, 11:56:15
Nebudu to řešit tady přede všemi kdyžtak mi napište .. luckybeat007@seznam.cz
[23] Vložil: společná kamarádka , 25.10.2015, 11:56:28
Nebudu to řešit tady přede všemi kdyžtak mi napište .. luckybeat007@seznam.cz
[24] Vložil: D, 25.10.2015, 12:02:22
Prosím Vás,
přijeďte uctít jeho památku kolem 13:30-14:00! Zaslouží si to! Byl to nejlepší kámoš! Nikdy na něj nezapomenu!

Děkuju, kdo dorazí!
[25] Vložil: Z.N., 25.10.2015, 12:03:19
JE TO TRGEDIE,ale ten řidič je plnoletý a zodpovědný sám za sebe.Takže když se rozhodl,že si bude přividělávat tímto zpusobem,musel si být vědom všech rizik. Nehledě na to,že to ráno byla silná mlha,ktera místy namrzala.Takže pokud jel jak hovado....A ještě otázka:byl spoujezdec uvázaný?!
[26] Vložil: jana, 25.10.2015, 12:12:59
Lidi jak jsou tu schovaný za přezdívky, jsou hned tak zlí. Hned urážky. Myslím že tyhle diskuze jsou úplně zbytečné.
[27] Vložil: white angels, 25.10.2015, 12:17:10
Taxici lítaj jako prasata a pak to takhle dopadá a policie s tim nic nedělá nehlídá nic tušil jsem dopředu že to takhle někdy zkončí když vídím jak ženou plnou rychlostí a nezajímá je ani zákony a předpisy
[28] Vložil: mira, 25.10.2015, 12:33:22
lidi až s těmi taxikaři přestanete smlouvat na ceně tak se nebudou honit za každou cenu za kuronou smlouvate a pak se divite
[29] Vložil: společná kamarádka, 25.10.2015, 12:39:03
Zrovna tento taxikář si jen tak nenechal smlouvávat cenu je čestný a spravedlný.. nevim proč tady na něj vše schazujete největší bolest bude mít on že ten druhý byl jeho nejlepší kamarád. Vy nevíte co se tam stalo tak nedělejte předsudky... děkuji
[30] Vložil: Tata, 25.10.2015, 13:20:49
Má pravdu...
[31] Vložil: Budvar, 25.10.2015, 13:24:16
Kdyby jel sedmdesát, jak je dáno cedulí, tak neletěl deset metrů luftem. V tom bahně by ujel maximálně pět metrů, a neskončil by v půli rybníka.
[32] Vložil: frat, 25.10.2015, 13:30:04
musel jet strašně pomalu,život mu nikdo nikdy nevrátí,usnul,hotovo, neměl dělat taxikáře,v 21.letech je opravdu vyježděnej
[33] Vložil: Kobra, 25.10.2015, 13:42:10
Pověsil bych majitele taxi služby každý zaměstnavatele má zodpovědnost za své věci tím pádem auto a zaměstnance :0) oko za oko zub za zub
[34] Vložil: pet, 25.10.2015, 14:34:01
komentář číslo 25 plně souhlasím.
[35] Vložil: stredovek, 25.10.2015, 14:46:56
Co to je za hovadinu. Já budu mít pod sebou lidi a půjdu si sednout za každého kdo něco udela!!!!
[36] Vložil: lálá, 25.10.2015, 15:03:08
[35] bohužel většinou to tak je (místy i oprávněně)
[37] Vložil: Jiří, 25.10.2015, 15:34:51
Lidičky, probůh, nepitvejte se v tom , je to tragedie, vyhasl jeden mladý lidský život, nic už s tím neuděláte. Řidič bude mít celý život výčitky, že zabil, i když neúmyslně, svého kamaráda. S tím žít je už dost velký trest, další ho čeká. Hlavní je, aby se každý z nás vracel z cest živý a zdravý, aby se nestalo něco takhle zlého a další se tady dohadovali, proč a jak.

Rodině upřímnou soustrast
[38] Vložil: Sovák, 25.10.2015, 15:39:46
To pravá kamarádka:
Při vší úctě, po shlédnutí trasy kterou tam vlítl, není nic moc co řešit. Žádné auto,ani zvíře, ale nepřiměřená rychlost a mikrospánek. Brzdná dráha žádná, v sedmdesátce asi těžko přerazí sloup obecního rozhlasu...
[39] Vložil: Kobra, 25.10.2015, 15:44:40
To by páni taxi služeb Valík a spol musely zaměstnávat (schopné, zodpovědné, zkušené řidiče) a ne mládence co nemají zasáhnout razítko na ridicaku a marihuana v krvi
[40] Vložil: společná kamarádka, 25.10.2015, 18:20:09
komentář 38 až dnes jsem se na místo dostala ..dřív jsem to neviděla na fotkách neni nic dost jasné. A o mikrospánku už taky vím.
[41] Vložil: společná kamarádka, 25.10.2015, 18:24:43
Marihuanu v krvi? Tak to už je moc ne? L. nikdy nehulil... opravdu za vše mohl mikrospánek.. a pokud sledujete zprávy tak vidíš že i velmi zkušení řidiči havarovali právě kvůli mikrospánku .
[42] Vložil: Standa D., 25.10.2015, 18:55:34
Jestli někdo neví řidič dostal mikrospánek, jel podle předpisů, a takový řeči že řidič by měl dostat 30 let si nechte od cesty. Ti dva byli kamarádi, ani jeden nemohl tušit že se tohle stane a vidí se naposled.. Nejspíše nevíte co čeká i jeho, nebude mít lehký život jak po psychické stránce tak ani po zdravotní. Prvně zjistěte situaci a pak tady pište kraviny.
[43] Vložil: Jab, 25.10.2015, 19:00:36
Kdyby jel podle predpisu tak nebude az v pulce rybnika :)
[44] Vložil: D, 25.10.2015, 19:10:34
Děkuju, kdo dneska přijel/přišel uctít jeho památku! A řidič nehulil! Mikrospánek!
[45] Vložil: k.m., 25.10.2015, 19:11:39
Rychlost a pocasi. Neodhadl to.
[46] Vložil: občan, 25.10.2015, 19:22:18
Je to opravdu tragédie, ale za vše můžou majitelé taxislužeb a dokonce i za toto, podle nového občanského zákoníku určitě, asi se bude dost divit.
§ 2914
Kdo při své činnosti použije zmocněnce, zaměstnance nebo jiného pomocníka, nahradí škodu jím způsobenou stejně, jako by ji způsobil sám. Zavázal-li se však někdo při plnění jiné osoby provést určitou činnost samostatně, nepovažuje se za pomocníka; pokud ho však tato jiná osoba nepečlivě vybrala nebo na něho nedostatečně dohlížela, ručí za splnění jeho povinnosti k náhradě škody.
[47] Vložil: Tomáš K., 25.10.2015, 19:54:48
Standa D.
Tohle ti chytráci, kteří tu píší pi*oviny o hulení, 30-letým trestu apod, nepochopí..
[48] Vložil: Jane , 25.10.2015, 20:43:00
všichni jste banda blbů,kteří mají akorát kupu keců ! Nechci tady nikoho umlouvat,je to tragedie, ale mikrospánek se může stát každýmu z nás ! Nikomu toto život nevrátí a ten kluk má zničenej život ! Všichni co taj melete tyhle kraviny,sáhněte si do svědomí,jestli jezdíte vždy na 100% !!! Teď by si v tom systému měli udělat pořádek majitelé taxislužeb ! Kamoš jezdil,řídičak ,razítko,žlutá karta, to je všechno !!žádný zkoušky,nic !!
[49] Vložil: Blanka, 25.10.2015, 20:56:18
Mikrospanek? Kdyz se citil unavany mel si zastavit a probrat se na cerstvem vzduchu. Nebo uz nemel nikam vyjizdet. Vedel ze vozi lidi a ma za ne odpovednost.
[50] Vložil: Jane, 25.10.2015, 21:07:57
to je věc druhá..
[51] Vložil: Tonda, 25.10.2015, 21:19:15
Dost mne zde překvapují ti, kteří tak dobře vědí, jak to bylo.
A v první řadě otázka - všichni zde mluví o taxikáři, ale pokud to byli kamarádi, tak tam určitě nebyl jako taxikář, ale byl tam soukromně s autem, které se používá jako taxík.
A další - jak rychle jeli, kolik se na tom podepsalo počasí, nepozornost řidiče, mikrospánek, porucha na vozidle... to by asi měla vyřešit policie, která byla na místě a má věci zdokumentované. A ta se teprve bude moci vyjádřit, jaká je skutečná vina řidiče.
[52] Vložil: Tomáš K., 25.10.2015, 21:32:59
Tonda: Byli to kamarádi ale ještě bral jednoho, kterýho cestou vysazoval takže ano jel tam "služebně" jako taxik..
[53] Vložil: T.N., 25.10.2015, 21:38:45
Vina ridice je je asi jen 100% :) jedou dva kamosi celou cestu se bavi...a mikrospanek??? Kdyby jel sam.....ale ten druhej na neho urcite mluvil. To se jen ted hraje na mikrospanek. Podle me jak to tam vypadalo a kde az auto skoncilo tak nemohl jet podle predpisu to musi uznat kazdy:) na vine je rychlost!!! Rano bylo namrzlo.
[54] Vložil: Tomáš K., 25.10.2015, 21:42:12
Ty jsi tam byl, že víš, jak se bavili a teď se to hraje na mikrospánek? Třeba mohl být J. taky unavenej a zdřímnul si vedle řidiče.. Možností je víc..
[55] Vložil: Jan B., 25.10.2015, 21:50:33
Presne tak. Moznosti je vic. Nechal bych to na policii. Je to zbytecne tady neco resit ted. Zivot uz to nikomu nevrati.
[56] Vložil: THC, 25.10.2015, 22:30:53
Zhulení jako Dánové byli oba dva, však policie určitě nechá udělat testy na přítomnost Thc. se budete divit, vy mikrovlnné spanci
[57] Vložil: D, 25.10.2015, 23:07:49
THC: Sorry, ale co ty seš za člověka!! Ty nebudeš normální, jdi se léčit!!! Nic nevíš, jak to bylo!! Nebyl jsi u toho a určitě ani neznal, jinak by jsi takhle nepsal či nemluvil!!!! Nejspíš hulíš jen ty!Oni ne!!!!
[58] Vložil: společná kamarádka , 25.10.2015, 23:14:50
To ze u každého vidíš trávu neznamená ze hulili ... oba sem znala hrozně moc dlouho a ani jeden se na trávu v životě ani nepodival... za vše mohl mikrospanek. A pokud jde o rychlost.. mohl šlápnout na plyn nešťastnou náhodou az po tom co usnul.
[59] Vložil: Lisak, 25.10.2015, 23:26:26
Bezte vsichni do haje ja ho neznal je ho skoda tak jako kazdyho at to bylo cim koliv ridic se mel prispusobyt a pokud byl u navenej tak mel jid spat a ne si hrad na drdinu jezdil sem taxi dost dlouho a vim ze mam z odpovednos z lidi tak jedu jak mam!!a co se valika tyce vyhlazka to umoznuje aby na taxi jezdili od 21 let tak nevim no esi to nebude chyba statu.tak jako vsechno tady V ty zas...Republice
[60] Vložil: Alex, 26.10.2015, 04:37:18
Toho mrtvého je velká škoda.Oba se znali od děctví,oba z jedné vesnice.A řidič kdoví jak dopadne.A pak tu narazím na komentář že byl řidič zhulenej :-D Takže hošani!Jestli tu bude o bráchovy někdo vypisovat hovadiny o chlastu a trávě tak se ty vaše komentáře povedou do důsledku!Není to žádná špinavá smažka jako polovina lidí v jeho věku a po pivě si nikdy nedovolil sednout za volant.Nechápu,že má někdo potřebu se tu dostávat do problémů svoji nízkou mozkovou kapacitou.Pročtěte si zákoník a pak si dobře rozmyslete co kam napíšete dobytci!To je vás najednou odborníků,špinavý hovada co mají jen potřebu vypisovat svoje duševní výblitky!Necháme celou věc na Policii.Nehodlám tu číst sračky vymatlánků a je jen na vás jak daleko jste ochotni zajít!
[61] Vložil: DIGI, 26.10.2015, 06:06:54
Jedno je jiste,tyto recenze jsou pouhymi spekulacemi.Nikdo u toho nebyl,takze nikdo nevi co se v tom aute vlastne odehralo. Jak pise Alex-je to jen a jen na policii.Ta musi zjistit co se stalo a jak-kdo za to muze atd. Jiste je jen jedno:tomu mladymu klukovi to zivot nevrati. At bude vysledek jakykoliv!
[62] Vložil: THC, 26.10.2015, 06:53:59
Mě to připadá tak že tady jen píše rodinka a karadickove řidiče. Kde se zde dělá "s vraha" svatousek, každopádně za to co se stalo může on ať to bylo tak či onak. Nazdar THC
[63] Vložil: Ell , 26.10.2015, 06:58:52
Všichni tam nahoře, co si myslíte, že víte všechno!! Já jsem je znala oba dva, osobně se známe a nebudu trpět to, jak je tu někteří obviňujete, zvlášť řidiče. Za tohle nemohl prostě nikdo, nikdo si tohle nezaslouží....Byli to nejlepší přátelé a vy si ani nedokážete představit, jake to pro nej musí teď být. Zamyslete se laskavě vy nad sebou, když ho tady takhle osocujete a myslíte si, že víte všechno. Nevíte nic, akorát umíte jen blbě kecat. Takže laskavě mlcte, pokud to teda vůbec dokážete.
[64] Vložil: Markéta Böhmová, 26.10.2015, 07:01:24
Alex .. máš pravdu Luky by nikdy neseděl v autě po pivě . A na travu by se ani nepodival. Vyriď mu ode me prosim brzké uzdravení a ať sem mi alespoň on vrátí v pořádku. Soucitte s rodinou ..jaké by to bylo pro vás kdyby jste byly jeho rodiče a v 22 letech vám zemřel syn. Určitě by jste nechtěli číst ze hulil a kdoví co ještě si navymejslite.Nestidim se zato ze je Lukáš muj kamarád. Nikdy nevíte kdy právě vy kvůli mikrospanku zavinite nehodu
[65] Vložil: Ell , 26.10.2015, 07:02:56
A ty THC, když o ničem nevíš, tak radši drž jazyk za zuby. Kdyby se stalo něco takového tvým kamarádům nebo rodině, nechoval by ses jinak. Pokud teda ovšem se svým stylem chování, vůbec nějaké přátele máš.
[66] Vložil: Markéta Böhmová, 26.10.2015, 07:10:14
Ell děkuji
[67] Vložil: Lukáš, 26.10.2015, 08:08:25
Je to velké neštěstí a většinou to odnese spolujezdec.Zvlášť v tomto počasí by si měli řidičí dávat pozor a dodržovat rychlost.
[68] Vložil: Jeník, 26.10.2015, 09:53:46
V 90% příspěvků v téhle diskuzi je pravopisná chyba - buď jste z toho neštěstí rozrušení, že ani nemůžete psát a nebo to něco svědčí o lidech kolem těch dvou kluků. Mrtvého je mě líto, řidič musí nést zodpovědnost - i mikrospánek je u profesionálního řidiče prohřešek a né záležitost co by ho omlouvala.
[69] Vložil: E, 26.10.2015, 10:33:13
Nechcete to tady rozpustit a věnovat se každý svým problémům ?
[70] Vložil: Tonda, 26.10.2015, 11:11:43
Opravdu nechápu, jak tu může spousta lidí vypouštět takové zvratky. Nikdo u toho nebyl, policie zatím nic neřekla, ale jistí lidé tu už ví, že v tom byla tráva apod. A co když to bylo úplně jinak? Např. závadu na vozidle tu neuvedl nikdo. A takových možností je více. Takže by bylo opravdu záhodno, pokud by si ti pouzovači počkali až na to, co řekne policie, a nedělali tu ze sebe blázny. Tím nechci říci, že to řidič způsobit nemohl, ale v první řadě platí presumpce neviny!!! Pokud se ukáže, že tu nehodu opravdu zapříčinil, pak určitě půjde před soud a zřejmě i sedět. A pokud za ni zodpovědnost nenese, tak si stejně bude celý život vyčítat, že zabil nejlepšího kamaráda. Takže život má podělaný tak, jako tak.
[71] Vložil: D, 26.10.2015, 12:30:03
Tráva určitě v tom nebyla.Ani jeden z nich ju nikdy neměl!
[72] Vložil: hugo, 26.10.2015, 13:18:22
Jedine rychlost a pocasi. Kdyby jel podle predpisu tak auto nebude na strese a v pulce rybnika.
[73] Vložil: Profesor, 26.10.2015, 13:27:37
[68] - Máte pravdu, forma příspěvků o lecčem vypovídá, ovšem ani váš není bez chyby. ;) Já bych na to chtěl jen navázat v tom smyslu, že ze spousty komentářů tady vysloveně čiší pologramotnost a jednoduchost přispěvatelů, ale každý má ve všem jasno a je téměř odborníkem na problematiku, nemyslím pouze komentáře k této smutné události. Díky anonymitě místní diskuze je vidět, jak jste lidi zlí, nepřejícní, závistiví, senzacechtiví a kdo ví co všechno ještě. Je mi z této žumpy (diskuze), která odráží úroveň mých spoluobčanů, dosti smutno.
[74] Vložil: Ell , 26.10.2015, 13:36:56
Už toho prosím vás nechte. Myslíte si, že je to pro nás příjemné to číst?! Když k tomu něco chcete, tak to radši spolkněte a nechte si to pro sebe. Nikdo nevíme jak to bylo doopravdy. Stalo se a nic to už nezmění, tak nechte aspoň v klidu odpočívat zesnulého a zbytečně se v tom už prosím nevrtejme. Každý se prosím zamyslete, jak byste reagovali vy, kdyby to byli vaši přátelé a příbuzní. Prosím...
[75] Vložil: Jane, 26.10.2015, 14:16:38
čtu příspěvky , a nestačím zírat , jací jsou někteří lidi fakt ubožáci ..
[76] Vložil: Jan, 26.10.2015, 15:16:27
68 - máte tam tři chyby. Takže taky žádná sláva. Pravda je, že nejsou tak do očí bijící, ale jsou tam.
[77] Vložil: Petr Burčík, 26.10.2015, 15:20:08
Myslím že názory a diskuze by tu měla být (ne ta urážlivá a domýšlivá).
[78] Vložil: bohumila, 26.10.2015, 15:32:00
Jediné co bysme měli udělat je vzpomenout na naše drahé živé i ty mrtvé, pokud někdo znáte rodinu klučiny který nepřežil nabídnout jim pomoc v této těžké chvíli a přestat se v tom vrtat. Život to klukovi nevrátí a ten druhý má zářez v duši dost velký, pokud tedy přežije. Jedině on ví co se stalo a pak i policie až to prošetří. Možná byste se měli rozhlédnout ve svém okolí zda někdo nepotřebuje Vaši pomoc než tu ztrácet čas Vašimi teoriemi. Upřímnou soustrast Všem kdo kluka znali.
[79] Vložil: Tonda, 26.10.2015, 16:35:50
Jak je vidět, tak ta diskuse tady asi tak brzo neskončí, tudíž bych se aspoň chtěl zepat na něco konkrétního z těch fotek: Dokáže někdo posat, kudy a jak přesně do toho rybníka vletěli? Z těch fotek opravdu chytrý nejsem. Na jedné jsou fotky, na jiné tlampač, ale zdá se mi, že ten už je mimo cestu, kudy se tam dostali. A přesto je zlomený. A z pohledu těch fotek jeli kolem toho stromu vpravo, nebo vlevo? Nejsem řidič, takže se v tom púrakticky nevyznám. A myslím, že pokud tu chce už někdo něco psát, tak by to měly být konkrétní věci a ne nějaké mlácení prázdné slámy.
[80] Vložil: mamka, 26.10.2015, 16:46:38
/komentář 25/ byl uvázaný,řidič jel 150km!!!!! v 70km/h
to mluví za sebe
[81] Vložil: Lisak, 26.10.2015, 16:57:21
Je jedno esi v pravo nebo v levo Je tam 70 A to nejel a i kdyby jo a byla by mlha tak mel jed treba 40 proste se neprispusobil vozovce a to je dany.a to tady muzete ridice ocistovat jak chcete.,..
[82] Vložil: Black, 26.10.2015, 17:19:32
Jestli jel teda 150 na 70 tak to asi není co řešit. Tak nevim proc tu chranite ridice? Je to strasna tragedie a velke nestesti pro vsechny. Nikomu to už zivot nevrati a ridic bude mit nad cim premyslet az bude sedet. Kdyby jel jek ma. Dodrzoval pravidla a prispusobil rychlost stavu vozovky, ktera k ranu namrzala a byla mlha. Tak by dojel do Mezu o 5min pozdejac a nic by se nestalo, ale..... Jestli to byla fakt rychlost tak pro ridice ten nejvetsi trest a nezaslouzi si aby ho tady nekdo branil.
[83] Vložil: Lenka, 26.10.2015, 17:39:38
to 81 (mamka):
A to víte, nebo je to jen spekulace?
[84] Vložil: Tonda, 26.10.2015, 18:25:37
A těch 150 km/h je doloženo kde? Ve všech videích je maximálně uvedeno, že řidič nebrzdil. To by spíš vypovídalo o mikrospánku.
[85] Vložil: THC, 26.10.2015, 18:34:48
Podle určitých svědků (lidí s vesnice) co pomáhali jako první při nehodě, byl tachometr zaseknuty na 150. Tak tady nedělejte chudacka řidiče jelikož to chudák není ale prase.
[86] Vložil: mamka, 26.10.2015, 18:35:19
vím
[87] Vložil: Lukas Navak Lavicky, 26.10.2015, 18:38:54
Tak to můžeme být rádi že těch mrtvých není více. Třeba chodci, cyklisté, proti jedoucí vouz atd.... Když se dobytek rozhodnul dělat profesionálního řidiče tak se má tak chovat a NE jako dobytek
[88] Vložil: Kamil, 26.10.2015, 19:04:19
[89] Vložil: Lisak, 26.10.2015, 19:12:03
Tachak byl opravdu sekli na 150.a kdyz letel v zduchem tak mohl brzdit jak chtel.kdyby to byl mikrac tak ho probere to sjel z vozovky a jen se max nekde zapichne cumakem ale jel jak prase taksel vzduchem zavrit a nepoustet.......
[90] Vložil: Jarda, 26.10.2015, 19:12:40
Pokud řidič jel jako taxikář a vezl pasažéra tak za něj zodpovídá.Jestli překročil rychlost tak by měl za to pikat a nikdo ho tady neomlouvejte.Upřímnou soustrast rodině a všem známým.
[91] Vložil: Pepe, 26.10.2015, 19:33:46
Jestli se raficka sekla na 150 tak pro ridice neni zadna omluva!!!! a ten kdo ho tu brani by se mel zamyslet sam nad sebou!!!!
[92] Vložil: Petr, 26.10.2015, 20:51:42
Rafička byla zaseklá na 145km/hod. Byl jsem u odtahu auta.
[93] Vložil: Jan, 26.10.2015, 21:09:19
To ale nemusí nutně znamenat, že tou rychlostí skutečně jel. Pokud usnul, měl nohu na plynovém pedálu a kola ztratily kontakt se zemí, muselo jít auto okamžitě do otáček a ručička tachometru nahoru. Ale to jsou všechno jen spekulace. Nechme to na policii.
[94] Vložil: pokec, 26.10.2015, 21:27:42
Rychlost,rychlost a zase jen rychlost!!!
[95] Vložil: THC, 26.10.2015, 21:31:35
Rychlost a thc prostě kokotka
[96] Vložil: d.n., 26.10.2015, 21:32:39
Rychlost odpovida tomu kde az skoncil!!! Kdyby jel 70 tak nemuze skoncit az v pulce rybnika. Mrknete kde sjel z cesty a kam az se dostal.
[97] Vložil: pižla, 26.10.2015, 21:36:28
Zabil člověka,co tady pořád do prdele řešíte,i kdyby jel 50 ,tak ho to neomlouvá.
[98] Vložil: Honza, 26.10.2015, 21:39:17
O hovadech za volantem,chlastu a drogách bych se být vámi moc nerozepisoval.Né jen proto že si vás policie za podobné nepodložené a nepravdivé komentáře jistě předvolá,i ty zbaběle se kryjící za přezdívky.Dal bych si především pozor jak podobné komentáře vezme jeho rodina.
[99] Vložil: Pepa N., 26.10.2015, 21:42:13
Řidič byl podroben krevní zkoušce.Neměl ani alkohol ani drogy.Chudák bude žít s tím že zabil kamaráda.A kdo ví zda nezůstane mrzákem.Dál bych se v tom raději neryl.
[100] Vložil: Aleš, 26.10.2015, 21:44:03
Máš pravdu (Pepa N.) Víte prd a píšete nesmysly!
[101] Vložil: Jan, 26.10.2015, 21:45:52
Ohromná tragédie. Upřímnou soustrast pozůstalým a hodně brzké uzdravení Řidiči
[102] Vložil: O., 26.10.2015, 22:07:19
Honza No máš recht.S nejstarším bratrem pana L (řidiče). jsem sloužil pět let u armády říkalo se mu řezník a to proto že byl ochoten dělat i věci ze kterých se dělalo mazákům zle,v řemesle se opravdu vyznal a proto bych nechtěl bych být v kůži těch co tu plivou na jeho bratra nepodložená obvinění.Jednou sem viděl co udělal s chlapem co se otřel hubou o jeho otce.Doufám že si nepřečte komentáře co tu někteří píšete.Hold někteří lidé berou slova jako čest a rodina za svatá a pokud tu má někdo za úchylku se zviditelňovat nadávkami a urážkami které nejsou ani z části podloženy pravdou,je vidět že Sašu neznají.Jako by nestačilo to že klukům umřel kamarád a jeden z nich si do smrti ponese vinu.Upřímnou soustrast rodině F a brzké uzdravení L
[103] Vložil: Alex, 26.10.2015, 22:42:04
No nevím se kterým O. jsem sloužil,příště se představ.Věc další nehodlám se rozčilovat s pitomci co tu vyzvrací na bráchu nějaké svinstvo.Je to banda tupanů kteří ho dle všeho vůbec neznají.A jak jsem již řekl policie to vyřeší a né banda internetových pisálků kterým chybí pud sebezáchovy,schovat za přezdívku se tu umíte! Ste pro mě jen podřadná banda!Zapněte mozek než příště něco vypustíte s palice!Stane se tragédie a hle tu máme tlupu opičáků!Uvědomte si příště že vaše duševní výblitky čtou i pozůstalí!Kamarádi a příbuzní.Až se vám něco podobného stane a příjdete o kamaráda nebo vám bude někdo ležet ve špitále (a že bych vám to nikomu nepřál) tak si vzpomenete a budete se tlouct do hlavy co jste byli za hovada.Dál se tím nehodlám zabývat,mám jiné starosti!Hlavně aby se nám brácha uzdravil.Upřímnou soustrast pozůstalým J.F. bude nám všem chybět Saša
[104] Vložil: V.V, 26.10.2015, 23:08:21
Něco vám povím..znala jsem oba.. J. si to určitě nezasloužil ale stalo se.. měli jsme ho všichni rádi a budem na něj vzpomínat :( ! ale nechápu ty kteří o klukovi kterej by se pro ostatní roztrhal.. můžete psát takový sračky! proberte se lidi! vy si myslíte že ho to netrápí? bude si to vyčítat do konce života..! byl to jeho nejlepší kámoš proboha! zamyslete se nad sebou. Zkuste se vžít do jeho kůže.. a do kůže rodiny a blízkých.. a pak tady melte takový sračky.. jinak Jirko budeš nám tu fakt moc chybět kámo.. :(
[105] Vložil: K., 26.10.2015, 23:19:22
Ku*va už se zamyslete nad těma sračkama co tady píšete.. Kdyby byl vožralej, zhulenej, tak dobře, mohl by za to on, ale tohle se může stát komukoliv jinému.... dobře, chápu, že zabil kamaráda, ale to chcete vyčítat člověku celý život, že se něco takového stalo?? Dovedete si představit, jak to řidič ponese špatně, že se něco takového neštastného stalo? Myslíte si, že on je jako v pohodě??? Už se nad sebou zamyslete, není nikdo zvědavej číst tady ty vaše slinty s prominutím... život nikomu nevrátíte, ikdyž je to tragédie, pomožte ted raději tomu, kdo si to bude vyčítat a nést následky celej život... ten člověk to nebude mít vůbec lehké a vi tady co jdete proti němu mu to vůbec neulehčíte... tak bud držte hu*y a nepiště sem raději nic...upřímnou soustrast rodině F., ale také brzké uzdravení L. a zamyslete se nad sebu, stát se to někomu z vás, tak už takové chytré řečičky mít nebudete... nikdy nevíte, jak sami dopadnete..
[106] Vložil: Kamoš obou dvou., 26.10.2015, 23:27:35
THC Kobra a spol napište jména vy ubožáci!Na to už nemáte co? Hrdinové! VÁS BY ŠKODA NEBYLA!!!!! Upřímnou soustrast Jirkově rodině.Bude nám chybět.Chudák Lukáš takový kamarádi
[107] Vložil: K., 26.10.2015, 23:30:25
THC a Kobra? Maštěnky zmaštěný, už jen z jejich anonymních jmen jde poznat, že to jsou lidé, kteří nemají žadnej mozek.. jediné co mají, tak určitě velkou zásobu zelené kytičky.. běžte se léčit zavča hoši, ubožáčci :-)
[108] Vložil: Tonda, 27.10.2015, 07:55:32
Přiznám se, že je mi z těch zvratků smutno. Jak se ukazuje, je i v našem městě spousta lidí, kteří by byli schopní druhého lynčovat jen kvůli podezření. Nicméně pak se nedivte, pokud se opravdu někdo z rodiny naštve, podaří se mu někoho zjistit a "vyříká" si to s ním.
Ale pokusil bych se shrnout, co je tu zatím konkrétního:
mapy.cz/letecka?mere…
je mapa trasy havárie.
Tachometr byl na 145 km/h.
Auto letělo vzduchem.
Alkohol ani drogy u řidiče zjištěny nebyly.
To je asi tak vše, co se mi zde podařilo zjistit.
[109] Vložil: jan x, 27.10.2015, 06:04:05
to: tonda
mě by zajímalo kde jsi zjistil takový info... nekritizuji jen zvědavost
[110] Vložil: xxnickxx, 27.10.2015, 06:28:34
Všichni tu řeší to či ono, ale nikdo se ještě nepozastavil nad tím, jestli byli připoutaní....
[111] Vložil: D, 27.10.2015, 06:42:15
Vy, co tu píšete nesmyslné řečičky THC a spol... běžte se fakt léčit, protože tohle už fakt není možný. Vám by taky bylo nepříjemný, kdyby se to stalo zrovna Vám a číst takový hejty.....Buďto to řekněte do očí nebo držte hubu (přes internet Vám jde machrovat co?! )!!Hovno víte a jen, co tady někdo něco napíše hned se chytnete nebo si vymyslíte další sračky!!
[112] Vložil: Krokodýl, 27.10.2015, 09:22:15
Jen s udivením sleduju,čeho jste schopní.Obě strany.Je mi zle.
Pro[112]:Jak se dá v tomhle případě někomu říct něco do očí,když 99% pisálků neví o koho jde?
Pro[107]:Nadáváš na anonymitu a sám se podepisuješ jako"kámoš obou dvou".To ses rovnou mohl podepsat jako čertík Bertík,nebo jinak.
No a jak tady někdo píše o zhulencích a chastání-to snad ani není možný.Trošku soudnosti
[113] Vložil: Tonda, 27.10.2015, 09:39:35
ad. 110: Jsou to věci, které jsem vytáhl z této diskuse. Pokud někdo, kdo u toho byl, sem napíše, že na tachometru bylo 145, tak si myslím, že se tomu dá věřit (většina píše 150, ale to je prakticky totéž - on to napsal přesně, ostatní zaokrouhleně). A tak je to se vším. Pouze odkaz na tu mapu se mi nepodařilo správně zkopírovat, ale ten je u příspěvku 89. A určitě stojí za to se na to podívat.
[114] Vložil: občanka, 27.10.2015, 11:39:34
Upřímnou soustrast rodině mrtvého. Policie ať vše řádně vyšetří. Plané řeči nemají cenu.
Řidiči přeji, aby se uzdravil a měl v sobě hodně síly přijmout trest. Na tom hodně záleží, jak se k tomu všemu on postaví.
[115] Vložil: Máma, 27.10.2015, 12:00:30
Pane Sašo, buďte trochu soudný. Vaš bratr přežil, až se uzdraví, můžete se z něho radovat. Ale druhá rodina přišla o to nejcennější, svého syna, se kterým se nestihla rozloučit, říct mu, že ho měli moc rádi. Mamko(81), jestli to budete číst, přeji Vám hodně síly.
[116] Vložil: Pavel V., 27.10.2015, 12:19:23
Nevim jak tu nekdo muzete branit ridice???? On ridil on to mel vse ve svyh rukou....at uz jel rychle at mel mikrospanek nebo cokoliv jineho...jestli byla vozovka namrzla mel jet pomalu...jestli se citil unavsne mel si zastavit a projit se nebo uz nejet nikam...ridic to mel ve svych rukou a rozhodl se jak se rozhodl... proc branite ridice ze za nic nemohl? Uprimnou soustrast rodine
[117] Vložil: Tonda, 27.10.2015, 12:35:24
ad. 117: A kde ty máš doloženo, že za to mohl. Až to řekne policie, pak si klidně kecej. Do té doby platí PRESUMPCE NEVINY!!!
Nebo by ti bylo milejší (ale to by ses nesměl skrývat za nickem), kdyby se prokázala jeho nevina a on tě pak žaloval pro urážku na cti? U spousty lidí tady to opravdu hranice zákona už překročilo.
[118] Vložil: LP, 27.10.2015, 12:46:50
Rodině upřímnou soustrast,řidiči ať se brzo uzdraví a čelem se postaví následkům. Měla bych k tomu i svoji připomínku a zkušenost, jak se dnes jezdí s taxi po VM - jela jsem s kamarádkou z města, obě jsme mámy od dětí a když kamarádka řidiči taxislužby nejednou řekla, že nepospícháme, že se jen chceme dostat domů vcelku bylo nám řečeno, že kdyby jezdil podle pravidel nic by si nevydělal, tak teď si říkám když to vidím že jsme měli jenom ohromné štěstí. Bohužel tohle je fakt smutné poučení pro všechny. Podle mého názoru je viník i majitel taxislužby, protože z toho co jsem si sama zkusila usuzuji, že ti mladí, minimálně "vyježdění" kluci jsou snad placeni od rychlosti přesunu.
[119] Vložil: Pavel V., 27.10.2015, 13:17:10
Ja jen beru to ze vetsina tvrdi ze mel mikrospanek, ale kdo mu za ten mikrospanek mohl? On sam...mel se pred jezdenim vyspat a nebo kdyz citil unavu nemel vubec jezdit. Nikdo ho tu na cti neurazi, to bych si nedovolil. Nikdo z nas si asi nedokaze predstavit jak ted ridici asi je. jen beru tyto dve veci jako je velka rochlost a nebo mikrospanek tak za tyhle muze prece ridic nebo se pletu? Kdyz se prokaze jeho nevina velice rad se mu tu za sebe omluvim. Ale hodne o tom pochybuji. Kdyz i podle fotek jde videt kde auto az dopadlo tak musel jet vic jak 70....
[120] Vložil: Pavel V., 27.10.2015, 13:20:11
Pro:[118] Vložil: Tonda, Jak jsem ve svem textu urazil na cti ridice?
[121] Vložil: Jiří, 27.10.2015, 13:26:19
Když se hraje hokej, tak se potom "znalci" dohadují, jak mužstvo mělo hrát. Jsou to dohady typu -co by, kdyby. Stejně tak se nyní dohadují lidé, co se asi tak stalo. Chápu, že se bratr zastává L., ale vina bude na řidiči. Bohužel je to smutné, těžko si to rodina L. bude připouštět, ale technická závada je ve statistikách málokdy na vině. Kopce od Rudy svádí k tomu pořádně to rozpumpovat, jenže tak se nejezdí, alespoň rozumní řidiči ne.
Dohady, že byl řidič pod vlivem alkoholu nebo drog jsou hnusné, ale vyhrožovat, že si to někdo s někým vyřídí, třeba i policie, zastrašovat, tak to je mnohem, mnohem hnusnější. Je to hodné chudáků. Stejně tak i vulgární výrazy.
[122] Vložil: D, 27.10.2015, 13:29:28
113: jednoduše.. když neví o koho jde a neznají je, tak nemají psát takový sračky. Myslíš, že to je pro mě příjemné číst komenty, když nej. kámoš zemřel a kámoš je v nemocnici a je z toho hodně špatnej? Myslíš, že to máme lehký, ti co je znají?! Vůbec ne!!! Proč nečekají hejteři, co řekne policie a nepíšou takový sračky.... já taky nepíšu byl/a jsem tam u nich a mají tam všude trávu atd a přitom to nemusí být pravda?! Sorry, už nemám slov na tohle!!! je to odevšech hejterů smůtné až k pláči!
[123] Vložil: Krokodýl, 27.10.2015, 14:04:24
Pro D [123]:Ty,v příspěvku[112],nabádáš k tomu,ať to někdo řekne někomu do očí.Jednoduše?Jak to teda má udělat?Komu?Zamysli se!
Svýma slintama se rovnáš těm,co tady píšou ty nejhorší zvrhlosti.Normální by bylo to nerozebírat.Utichlo by to a hotovo.Ale tímhle se podílíš na tom,že je tato,často zvrhlá, diskuze stále živena.
[124] Vložil: betesak, 27.10.2015, 14:37:01
já to místo znám a kdo jezdí kolem, moc dobře si pamatuje, tu hromadu hlíny, kterou tam někdo z Jablonova navezl aby se nejezdilo po hrázy. To byla příčina, proč auto vyletělo až do středu rybníka a skončilo na střeše. Jen sem v deset ráno kolem nehody a viděl jsem to. příčina nehody je rychlost, námrza v zatáčce po které bylo auto vymršteno mimo vozovku, řidič se snažil dostat se na boční spojku ale najel na hromadu hlíny /ta je již dnes do poslední hrudky odvežená, ale v sobotu tam ještě byla/ a ve vzduchu už toho moc neuděláte... Je mi líto dvou mladých lidí.. neměli by se pomlouvat, protože lidský život je křehký a svině... nikdy nevíš hodiny
[125] Vložil: Tonda, 27.10.2015, 15:16:22
ad. 121: Co je toto: "Nevim jak tu nekdo muzete branit ridice????... proc branite ridice ze za nic nemohl?" Není to jasné poruěení presumpce neviny? I když uznávám, že tvůj příspěvek je na rozdíl od ostaních slušný.

ad. 120: Otázku mikrospánku posoudí policie a mnyslím, že bude schopna se dostatečně kompetentně se vyjádřit k tomu, zda v případě, že k němu došlo, řidič něco zanedbal. A 70 to nebylo - na tachometru bylo 145.

A trochu k dalšímu: 125 - velmi dobrá připomínka o té haldě hlíny (možná, že nakonec to byla hlavní příčina toho, jak to nakonec dopadlo).
119: O té rychlosti taxikářů je to beze sporu dobrá poznámka, ale zatím to může být jen dohad, který potvrdí, nebo vyrátí policie.
122: Stejně tak velmi dobrá poznámka o těch kopcích, ale zbytek je zase na posouzení policie.
[126] Vložil: Alex, 27.10.2015, 20:00:40
Lidi nenecháme toho už? Zastavil bych diskuzi.Souhlasíte?
[127] Vložil: Len, 28.10.2015, 07:33:44
Diskuzi měla redakce zablokovat hned. Je to nedůstojné a nevhodné vůči oběma stranám. Jen to ukazuje jaké jsou tu povahy.
[128] Vložil: Tonda, 28.10.2015, 09:57:32
ad 128: Zablokovat to nebylo nutné, ale minimálně polovinu příspěvků vymazat určitě ano. Na běžných internetových diskusích bývá příspěvek vymazán za každou blbost (mně se to stalo např. za výraz "Adolfa" o jisté političce) a tady nechávají věci, které už jsou bez pochyby za hranou zákona.
[129] Vložil: ericsson, 28.10.2015, 23:57:56
Já za to co se stalo viním hlavně starýho Valíka, sám si jezdil jen po městě a kluky přetěžoval jízdama po zábavách a mimo město. 1) ten řidič byl příliš mladej a nevyježděnej a o tom Valík dobře věděl a hodně lidí i nás taxikářů ho na to upozorňovalo 2) u Valíka se odvádí 6,5Kč/km což je nejvíc co si kdo v Mezu bere a proto aby si kluci u něj vydělali museli víc stihnout 3) Výsledek je katastrofa jak pro řidiče tak pro pasažéra. 4) Valík si zaslouží zadupat do země
[130] Vložil: lojzin, 30.10.2015, 19:14:15
Tak hlavne brzdnou caru u aut se systemem ABS neuvidite. A to ma 90% vozidel. Je to tragedie...
[131] Vložil: Honza1, 1.11.2015, 11:38:13
Ericsson tak ty jsi dobrá p*ča. Jak píšeš, že za to může starej Valík, tak si znovu přečti co se opravdu stalo. Taxikář jel 145km/h a usnul, je to pouze jeho vina a né pana Valíka. Je mi úplně jasný, že toto musel psát zakomplexovanej a závistivej taxikář, nic víc!!! Hrajete si tady na frajera, ale podepisujete se anonimně, opravdu ubohost první třídy!!! Stala se velká tragédie a vy si jsem dovolujete psát toto a osočujete člověka, který s tím nemá absolutně nic společného, maximálně to, že řidič pod taxislužbou.
[132] Vložil: Tonda, 1.11.2015, 17:24:39
ad 132: Zato ty jsi určitě znalec, že?! Ano, tachometr byl na 145 ovšem po tom, co to auto letělo dost velký kus vzduchem (možná i 30m) a během toho měl asi nohu na plynu. Faktem ovšem je, že 130 tu jen opakuje to, co tu řekli i jiní: kluci dostávají málo zaplaceno, a tak musejí jezdit rychle (jak to bylo v konkrétní situaci prošetřuje policie). A pokud se k tomu přidá mikropánek, tak je důsledkem tragédie.
[133] Vložil: Jan, 1.11.2015, 19:08:45
příspěvek 131 - nesmysl
[134] Vložil: Sovák, 3.11.2015, 07:29:37
Tak další dva v sobě, tentokrát v kopci před Jabloňovem. Jeden zůstal na silnici, druhej namotanej ve škarpě. Ten ve škarpě to nejspíš přepálil do zatáčky a vlítl do protisměru
[135] Vložil: D, 3.11.2015, 17:38:48
Proč zkrátka a jednoduše neukončíme tuto diskuzi už! Je to trapný, počkáme na výsledek policie a je to! Pro nás, co ho znali je těžké číst takový sračky!
[136] Vložil: ., 5.11.2015, 11:57:42
Jednoduse! Zamestnava mlade a nevyjezdene kluky. Jen takova dalsi poznamka. Kazde taxi auto ma GPS, z toho vyplyva, ze Valik musel vedet, jak dany taxikar jezdi. A jelikoz vsichni vime, ze zadny taxikar nejezdi zrovna podle predpisu, pochybuji, ze tento nestastnik jel poprve v zivote vice nez je maximalni povolena rychlost, mel ho prinejmensim pokarat... Valik je take vinim nestesti! Nehlede na to, ze jak uz bylo receno vyse, Valik si bere od ridicu nejvice penez na 1 kilometr. Nic to ale nemeni na tom, ze se stala velka tragedie. Je mi lito obou rodin.
[137] Vložil: ., 5.11.2015, 11:58:28
Oprava preklepu: Valik je take vinikem nestesti
[138] Vložil: Tom, 5.11.2015, 12:28:05
Jde o domluvu mezi nimi a to už jsou obchodní podmínky. Souhlasily obě strany a s tímhle to nemá nic společného. Víc bych to neřešil. Valík s tím nemá nic společného. Tečka.
[139] Vložil: ., 6.11.2015, 06:53:10
Neni to tak jednoduche. Zalezi, jestli ridic byl v zamestnaneckem problemu ci zda bych jejich smluvni vztah upraven tak, ze mu pan Valik pronajimal auto a "znacku"
[140] Vložil: ., 6.11.2015, 06:53:39
oprava: pomeru, samozrejme ne problemu. Omlouvam se
[141] Vložil: Tom, 6.11.2015, 09:28:07
I kdyby to tak bylo tak je to úplně jedno. Pořád je to domluvama mezi nimi a s tím co se stalo to absolutně nemá nic společného.
[142] Vložil: Katka, 6.11.2015, 18:18:45
když by měl pronajate auto tak by musel být osvč
[143] Vložil: Tonda, 6.11.2015, 23:21:45
Pokud je to vše pravda tak, jak je tu popisováno - Valík jim auta pronajímá, bere 6,50 za km... a opravdu jeli rychle a v důsledku toho došlo k té havárii... pak samozřejmě nese vinu řidič, ale Valík je za to morálně zcela zodpovědný. Nicméně morální vina se u nás trestat nedá, snad jen tím, že by lidé přestali jeho služby používat.
[144] Vložil: Tom, 9.11.2015, 14:35:39
Ale seš. Jo tak to umí 90% populace. To není žádný umění. Pokud vím tak to Valík neřídil, tak nechápu jak by za to mohl. Tvoje inteligence je opravdu nulová. Morálně zodpovědný, další obr hovadina.
[145] Vložil: Tonda, 10.11.2015, 13:45:52
Když člověk nemá arguenty, tak nastupují urážky, že Tome.
Jsi ubožák.
[146] Vložil: Tom, 11.11.2015, 12:00:48
Argumentů je dost, ale nevím na co když řešíte blbosti a melete nesmysly. Toníku klid jo.
[147] Vložil: ., 13.11.2015, 16:30:48
Tome, vse zalezi na tom, jak meli upraveny smluvni vztah. Pokud byl ridic v klasickem zamestnaneckem pomeru, pan Valik je zodpovedny taky...
Diskuse uzavřena.

NovinyVM.cz - nezávislé internetové noviny pro Velké Meziříčí, mikroregion Velkomeziříčsko a kraj Vysočina.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru NovinyVM.cz je bez písemného souhlasu ZAKÁZÁNO.
Pokud chcete informace o inzerci nebo napsat redakci - pište na email redakce@novinyvm.cz.
Příspěvky v sekci "Od Vás" nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není redigován.
Redakce upřednostňuje rychlost zveřejnění a aktuálnost před gramaticky a slohově bezchybnými články.

Vše pro ONLINE: webhosting - e-mail hosting - e-shopy - fakturační systém - SEO.
Nastavení cookies

×

Váš prohlížeč blokuje reklamu

Vážený uživateli, jelikož jste naším pravidelným návštěvníkem, zvažte prosím vypnutí AdBlocku na této doméně.
Příjmy z reklamy nám umožňují nabízet čtenářům obsah zdarma.

V horním panelu prohlížeče klikněte na ikonku ruky na červeném pozadí a zvolte
“Nespouštět na stránkách na této doméně”. Děkujeme!

LightSolar: Komplexní služby v oblasti fotovoltaických systémů
TOPlist